Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuUudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Uudenvuoden vastaanottoa tallilla

Siirry alas 
+2
micci
Aleksi
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:37

Jäin laiturille seisomaan Mikin ja Inkan juostessa Valman kanssa takaisin saunaan. Enkai mä nyt turhaan tänne ulos jäätymään tullu! Hermostuin ja kipusin nopeasti jääkylmään veteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:37

Nousin ylös kankeasti ja hypin varpaillani takaisin saunaan Valma kannoillani. Suhahdin pyörremyrskyjä ylälauteelle ja vilkaisin anovan katseen muihin, mutta vastausta odottelematta heitin löylyä ja valuin lauteella alaspäin.
"Kiitti Mikki... oli se ihan kivaa tällee jälkeenpäin... mä toin muute saippuaa, et jos aikoo pestä ittensä sitä voi käyttää. Mä jättäydyin vähän jälkeen kun oon niin nopee pukemaan, että saan rauhassa ja ilman teitä miehiä suihkutella", mutisin mutta minua pelotti että olin tehnyt virheen. Ei tulisi Mikiltä yllätyksenä, jos tuo keksisi hidastaa toimintaani. Tai keneltäkään muultakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:41

Virnistin tytönne ja morjenstin Aleksia, nähden tämän Aleksimaiset tatuoinnit.
"Aika magee tikru", kehuin tämän kehoa enempää vilkuilematta ja taputtelin jalkojani, jotta lämpö olisi tullut nopeammin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:41

//hei kertokaa miule mite mie saisin teihi enemmän kontaktia! Minuu ärsyttää roolii koko aja yksinää ):
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:43

"Mikä ihmeen tik... oho, toi on kyllä hieno", kehuin ja näytin Aleksille peukkua.

// Inkalle voi puhua ja mietin justiinsa yhtä juttua... et jos laittaisin sen ihastuu Japseriin :-D Et ainaki saisit Inkan kattomaa ja ajattelemaan jos tulisit eka sisään, vink.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:43

"Heh, kaikennäköstä tyhmää sitä tuli nuorena tehtyä", virnistin Mikille. "Uskalsko Inkakin käydä pulahtamssa, kun oot ihan märkä?" nauroin tytön hieman kiukkuiselle olemukselle.

//jasperi, älä multa kysy.. en voi väittää kuuluvani itekkää täs roolimises iha toho ydinporukkaa :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:44

"Kysy Mikiltä", tuhahdin ja sen jälkeen naurahdin.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:44

// tää on kauheen nopeetemponen rope, ei itekkää pysy perässä D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:44

/tuu saunaan jutteleemaikin kaa henkeviä
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:46

Kipitin aivan jäässä saunan puolelle. Pitkät hiukseni valuttivat kylmää vettä niskaani. "Hitto tuol on kylmä!" puuskahdin lauteille päästyäni.

//käskystä! C:
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:46

"Mä vähän dippailin sitä, ku näytti vähän jo turhan kainostelevalta", virnistin Aleksille ja mietin oliko minun tatuointini vikatikkejä. Vielä en ollut ehtinyt niitä katua.
"Millon sä sen oot ottanut?" kysyin ja mielestäni oli hyvä idea puhua tatuoinneista.

Myös Jasperi tuli saunaan, enkä voinut olla huomaamatta mustetta hänen ihollaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:48

"Kerro jotain uutta, sherlock", naurahdin Jasperille. Hmmh... ei, mitä mä oikein ajattelin. Mä olin nyt ihan epäinkamainen. Näitä ajatuksia en kyllä kirjoita tähän, mutta sen verran sanon että Jasperi oli oikeastaan aika söpö... sen verran hän ainakin vei huomioni, että Mikin ja Aleksin tatuointipuheet menivät ohi korvien.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:49

"Siks mä olinkin viisas enkä mennyt" vastasin tyynesti Jasperille,makaessani lauteilla. "Mitämieltä säoot seksuaalivähemmistöstä?" emmin kysymystä mutta nostin ppätäni ja katsahdin Jasperiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:50

"Just kun täytin kaheksantoista otin ton tiikerin ja tän toisen kaskymppisenä", virnistin Mikille. "Mutta hei, nyt munki varmaan on pakko lähtee käymään siel avannossa, paistun tänne kohta."

//käyn syömäs jotai
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:51

"Saanko liittyä keskusteluun?" kysyin Maikilta joka taisi istua vieressäni... joo, sinä oli. Sama vanha Maikki. Minua ei erityisesti tatuoinnit kiinnostaneet vaikka hienoja olivatkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:53

Nyökkäsin Aleksille, mutta kiinnostuin sitten Maikin aloittamasta keskustelusta. Kuuntelin tarkkaavaisena.

"Kaikki mahtuu tähän maailmaan", tokaisin hymyillen ja nojasin Inkan jalkoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:53

"Tekis mieli vastata, etä iha ihmisiä ne siinä on kun me muutkin, mut sekin vaikuttais vähän liian erottelevalta ilmaukselta mun mielstä. En siis ajattele itse ollenkaan seuksuaalivähemmistöjä mitenkään "erilaisiksi" enkä mee heitä silleen lokeroimaan. Mun paras kaveri islannissa oli homo", vastasin Maikille ja katsahdin sitten Inkaan, joka näytti siltä kuin hänelläkin olisi jotain sanottavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:55

Mutisin jotain epämääräistä Mikille ja kutitin varpaillani tuon niskaa.
"Mun mielestä heillä on kyllä ihan samanlaiset oikeudet kuin muillakin. Eikä se tee ihmistä mitenkään huonommaksi, että pitää saman sukupuolen edustajista."
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 20:58

Nyökkäsin Inkalle ja Jasperille vastaukseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:00

"Mulla on sveitsissä hyvä kaveri, joka on siis tyttö, ja hää seurustelee tytön kanssa", tokaisin ja parantelin asentoani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:04

"Mä en edes ajattele ihmisiä niin... tai en mä tiedä, olen aika moinen kaappiromantikko", naurahdin ja peitin suuni kämmenelläni vilkuillen tulipunaisena ympärilleni. Nyt minä sanoin jotain, josta saisin itseäni torua. Hyvä homma, Inka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:05

"Kaappiromaanikko?"kysäisin
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:06

// kaappiromantikko?? mulle tuo käsite ei avaudu XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:08

"Ei mitään", mutisin Maikille.

// Kaappiromantikko = semmonen tyyppi joka vaan salaa odottelee että prinssi karauttaa valkealla ratsullaan sitä julmalta maailmalta pelastamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:09

"Oltasko me jo saunottu tarpeeksi? Mie ainakin läkähyn tänne, enkä kyl aijo mennä uudestaan avantoon", nuarahdin ja aloin jo lähteä suihkun puolelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:10

// okei, no kyllä mää sitte tiesinkii : D

"Kyllä prinssi sut vielä löytää", virnistin Inkalle ja katsoin sitten Valmaan, joka lepuutti päätään polviensa välissä.

Nyökkäsin Jasperille ja menin tämän perässä suihkuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:13

"tyhmä," nauroin Inkalle
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:14

Näytin Mikille nyrpeätä naamaa ja katselin varpaitani hetken, ennen kuin vaistoni sanoi että suihku oli tyhjä. Kai minä saatoin peseytyä riisumatta bikineitä? Otin saippuaa käsiini ja peseydyin kunnolla, kunnes hiivin vaihtamaan pyjamaa - lukkiuduin vessaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:16

Vaihdoin lökärit jalkaani ja lämpimän paksun hupparin päälleni. Käärin uimashortsini pyyhkeen sisään ja jäin sitten ulkopuollelle odttelemaan muita.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:16

Puin päälleni pingviinikuvioiset vaaleansiniset flanelliyöhousut jalkaani ja päälleni ison valkoisen t-paidan, jossa luki ranskaksi hävyttömiä sanoja.


Oh Land - Rainbow
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:17

Hiippialin Inkan jälkeen suihkuun. Huuhtelin itseni nopeasti j apuin pyyhkeen päälleni, ja juoksinvintille, vaihdoin pyjaman, ja sen päälle jumsuitin, ja jäin odottamaan muita.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:20

Kun pääsin tallille, kävin ottamassa oravan mukaani, joka oli jo luovuttanut jö käynyt tallin lattialle makaamaan. Onneksi vielä ei oltu ehditty paukutella.

"Ai sä oot jo täällä", tokaisin Maikille, kun sain yllättävän kepeästi ujutettua koiran vintille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:22

Jäin vielä odottamaan Inkaa, jolla tuntui kestävän vaatteiden vaihdossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:22

Jalassani oli punaiset ruutuhousut,ja ylävartaloani peitti pingviiniaiheinen t-paita, kun astuin vessasta ja marssin keräämään kimpsuni ja kampsuni läjään. Ehtisin harjata hiukset kyllä myöhemmin. Juuri ennen kuin erehdyin laittamaan crocsit jalkaan, kävin hakemassa saippuan ja sen jälkeen selviydyin hiukset märkänä ulos.
"Moi", mutisin. "Eikö se avanto ole sun mielestä ihan älytön keksintö? Kun tulit sieltä kuin... vanha tekijä", selitin ja hymyilin hieman. Miksi toinen oli jäänyt odottamaan minua? Kenties se oli avokätisyyttä, ja se puolestaan oli reilua. Kipitin reippaasti toisen edellä tallille.

// Mikki, ehdin ennen sun viestin näkemistä keksiä noi pingviinit että Inka ja Mikki on nyt samiksii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:26

"On joo. Islannissa kaikki vedet on aina talvellakin lämpimiä", naurahdin tytölle ja lähdin kävelemään tuon kanssa yhdessä kohti tallia. Tuon hiukset olivat märät... pidin ajatukseni omana tietonani.

// (;
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:27

// joojoo inka (; no joo, kyl mä uskon

"Missä ne muut viipyy?" kysyin ja asettelin makuupussiani heinäpatjan päälle ja asetin oravan viltin lattialle petini viereen ja ihmeekseni Taku käpertyi sen päälle mielellään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:30

Hyppelin vuoroin varpaillani, vuoroin kantapäilläni tallivintin portaille ja kapusin jyrkkiä portaita ylös vilkaisten välillä taakseni. Kun ehdin vintille, hypin Maikin luo ja ehdin laittaa suurimman osan tavaroistani paikoilleen. Kokosin tyynyröykkiön paikalleen ja lähestyin Kuubaa varovaisesti sota-asemissa.
"Heippa Kurre!" tervehdin koiraa ja rapsutin sitä raivokkaasti. "Sä kaipasitkin seuraa, eikö niin pieni, eikö niin?" lässytin koiralle joka leikki ympärilläni ja nuoli kättäni.

// Mä en tajunnu ollenkaa tota silmäniskua mut juu...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:32

//pidin ajatukseni omina tietoinani ... (;
Mut joo, mun pitää nyt lähtee, bye
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:34

// mööyy, everybody run away D:

ps. jasperilla on märät hiukset -fetissi XD


Tervehdin Inkaa ja Jasperia ja kävin sitten pitkäkseni makuupussini päälle.


Viimeinen muokkaaja, micci pvm Pe 27 Joulu 2013, 21:37, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:36

"Pus kii, Taku! Pus kii!" kuiskasin koiralle ja koetin näyttää sille että hyökkäisi Kuuban presidentin Sir Michael Grazelin kimppuun, mutta koira vain tumpsahti istumaan ja katseli minua hölmön näköisenä.

// :-(
// Mikä on fetissi? :-D

Synttärit tiedossa, joten en pääse ihan silloin klo 17. Voin yrittää epäaktiivisesti jotain laittaa, huom yrittää. Tuun sitte ku aletaan lähtemään sieltä, salaa toivon että ois taas liian vähän pelaajia niin että lykättäis myöhemmälle tätä ropea. Älkää kuitenkaan lopettako ennen mua jooko, Haluisin kuitenki ropsii ;-) Sovitaan että Inkaa voi autohiitata jos laitatte tyynysotaa tai mitä vaan ja pullonpyörityksessä Inka voi ilmiömäisellä tuurilla pysyä erossa siitä tukalasta tilanteesta.


Viimeinen muokkaaja, Inka pvm La 28 Joulu 2013, 15:13, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:37

"joo, emt"mutisin
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 21:37

Okei nyt kyl lopetetaa tältä erää. En haluu täst taas semmosti inka - mikki -pölötyssessiota, jossa Maikki näy välillä pistäytymässä


Roolaamaan saa alkaa seuraavan kerran lauantaina klo 17.00

Siirretty klo 19!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:02

Taku, petollinen setteri ei sitte keksinyt mitä siltä halusin, joten luovutin ja möngin pedilleni. En tiennyt mitä voisimme tehdä seuraavaksi, mutta minun pitäisi varmaan avata ja kuivata hiukset. Sen tein. Tämän jälkeen katselin ympärilleni kysyvän näköisenä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:11

Istahdin omalle paikalleni jumpinin huppu päässä ja vähän hytisten, sillä hiukseni olivat märät.

Skipataan jtn, meillä on aika vähän aikaaD:>

Missä kaikki on?

MÄ TIEDÄN, ETTÄ TE OOTTE SIELLÄ! NYT TÄNNE JA SASSIIN!!D:<
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:17

Nappasin ruokatarvikkeita mukaan saunasta tullessani. Kävin heittämässä ne tallitupaan ja kipusin sitten vintille: "Kenellä on nälkä?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:18

- Minulla, huikkasin pikkuoravaäänellä. - Uimisesta tulee. Tai siis, hyvähän mun on sanoa, kun en edes käyny avannossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:21

"Mulla on hirvee nälkä, Aleksi!" valehtelin ja nousin ylös vetäisten ikivanhat tohvelit jalkaan hymyillen. Jalkojeni kasvu oli ottanut ja mennyt 14-vuotiaan enkä ollut sen jälkeen oikeastaan kenkiä se enempää. Hymyilin Aleksille.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:22

mä tuun kohta
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:22

"No tulkaas sitte tallitupaan, ja ottakaa mukaan omat tuomisenne", virnistin. "Kai te muistitte että kyseessä on nyyttikestit?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:25

- Jeb, sanoin, nappasin evästykseni, katkaraputäytteisiä tuulihattuja, repusta ja olin heti valmiina toimintaan.

Wake up, people!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudenvuoden vastaanottoa tallilla
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Uudenvuoden pippalot tallilla
» Syyslomalahnailua tallilla
» Juhannuksen viettoa tallilla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Tapahtumat-
Siirry: