Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #2 - Sivu 17 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #2

Siirry alas 
+20
Maikki
Rafael
Minna
Nina
Viivi
Janelle
Mikko
Daniel.
Miro
Inka
Salli
Moona
micci
Celia
Salla
Aleksi
Nathaniel
Topias
Katri
Sussu
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Pulinaboksi #2 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyPe 21 Marras 2014, 13:49

Valma/ Hiihii, se unohtu : D Ja pelkkä Bee kelpaa :3 Tos kun on toi joulukalenterin taustakuva, niinmis mä oon, ja ketkä on mun vieressä? Siitä tulee ihan mahtava!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

Viestien lukumäärä : 217
Ikä : 28
Hevonen : ömhöm

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyPe 21 Marras 2014, 14:07

Muistin just millasta unta näin!! Näin unta että olin Mikki, tai en ihan mikki, mut joku armeijajätkä, Mikkiä lihaksikkaampi ja vaaleehiuksinen, mut silti vähän mikki. Sit joku amerikkalainen hallintojehu pyys minuu viemään hitosti rahaa jonnekin pankkii, ja se oli tosi salainen tehtävä ja miun piti joteki sulautua massaan : D. No, mulla oli camo-kuosiset armeijavaatteet, mut silti minuu ei kiinnitetty kauheesti huomioo (muistan kyllä että siinä unessa kyseenalaistin vaatetukseni). Mulla oli siellä repussa sanomalehtiin siististi paketoituja setelipinoja, ne oli 500€ seteleitä, ja mun reppu oli täynnä niitä. Repussa oli kans suomalaisen kirjakaupan muovipussi, joku kansio, jotain papereita ja jotain muuta, ja se USA-tyyppi käski minuu laittaa ne rahat sinne muovipussiin ja sen kansion siihen päälle, et jos joku avais mun repun, ni se ei näkis niitä saippualta näyttäviä setelipinoja.

Mun seurassa oli joku viehättävä nainen, jolle paljastin mun tehtävän, ja se oli sille okei, mut koska hää ties ne vaarat, ni se painosti että käyttäisin ne rahat hakkimaa mulle uuden identiteetin ja ostamaa jonku saaren jostain :'D. No, en kuitenkaa suostunu (koska olin tyhmä) ja jatkoin matkaa sinne pankkiin. Olin kuiteki unohtanu missä se pankki on, mikä sen nimi on ja mite saan ne rahat sinne. Muistan kohdan, missä oltiin jonku kämpässä, ja siel pöydässä istu Putin, ihan rennosti jutellen. Ja en tajunnu sitä, joten sanoin jotain että ne rahat pitää siirtää sinne muovipussiin, mut luojan kiitos Putin ei kuullu sitä. Se juttu oli siis Putinia vastaan (en ees unessa oo venäjän kaiffari). Mentii sit kauniin ruohoniityn kautta rannalle, jossa sain rauhassa järjestellä rahapinot ja sit menin lähemmäs niitä ihmisiä jotka oli ottaa aurinkoo. Siellä oli tää mun viehättävä seuralainen, ja se luki jotain hauskoja sarjakuvia. Ja meillä oli kivaa, kävin uimassa ja kaikkee.

Jossain vaiheessa tutustuttiin pikkutyttöön, jolla oli pitkät hiukset, ja se teki niillä kaunamaisia juttuja, mut se oli hauskaa. Sit ku löysin jotenki sen pankin (jonka ois pitäny olla Törmälässä, mutta koska törmälä on Miika Nousiaisen keksimä kaupunki, tiesin ettei se voi olla siellä), ni siellä oli pelottavia juttuja, zombeja ja hämähäkkejä ja se oli joku venäläisten ansa. Ja siellä se tyttö muuttu pelottavaks ja se teki niitä kaunajuttuja tosi pelottavasti ja kaikki meni pieleen ja se mun viehättävä naisystävä hirtettiin sen kaunan hiuksiin ja rahat vietiin ja sit heräsin.

Se oli kamala uni, paitsi alussa se oli mukava. Ja olin sentää komee jätkä, ja se armeijauniformu oli suomen armeijaa hienompi ja miehekkäämpi.

muistan paljon unia. Hui. O__O'
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyPe 21 Marras 2014, 14:53

Woow:D Toi oli kun jotain sairasta romaania lukis. Mäkin haluaisin nähdä joskus jotain normaaleja unia, mutku mun unet aina toistaa jotain oikeesti tapahtunutta u__u
Tiia-Iina, sä seisot tuolla ihan vasemmassa laidassa Janen vieressä käsi ilmassa:)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyPe 21 Marras 2014, 22:27

Vouuu! Vähä hauska uni! Ja, Mikki tais olla Valman vanha poikaystävä jos en väärin tiiä ;3 Joku on nimittäin selaillu Dear Diaryy alusta asti.. Kiitti Valma, kissatkin pääs mukaan : D
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

Viestien lukumäärä : 200
Hevonen : Panda

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 00:00

Mä en enää koskaa kirjota kännykällä tarinoita. Osaa kyllä just oikeassa kohtaa vetää perunan nenään... kirjotan tarinan sitte huomenna loppuun, toivottavasti kerkeen... ootte oottanu nätisti :-)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 13:50

Christian? Oikeesti? Mä oon nytkin kännyl.. : D Muuteski läppäri lagii niin kivasti nii en oikeen jaksa tehä sil mitään....
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 15:53

Huh, sain vihdoin kirjoitettua loppuun. Ei ollut tarkoitus tehdä tommosta romaania...
Mä oon surkee kirjoittamaan kännykällä:'D
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 15:54

Mä oon kans ihan just valmis, sit pääsenki kommentoimaa teidän tarinoita... ;-)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 15:56

Okei mun piti alkaa tehä matikan kertausta mutta kyttään nyt että sä kirjotat valmiiksi:D Ei paineita n__n
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 17:40

Heh, otin kovalla vaivalla selvää että miten tehdään tommonen juonipaljastus juttu ja tein vihdoinkin Valman esittelyyn sen "mielipiteitä tallilaisista"-osion. Jeiii:D
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 18:48

Hyvä Valma..! :-D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 21:16

Jei, mä tein kans uuden tarinan.. Pikku spämmi oli et Beellä ei ollukkaa vapaapäivää.. *_*
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 22:30

Spämmi? Siis kämmi varmaan :'D. Spämmäys meinaa turhilla viesteillä pommittamista :'D. Mutta meempä lukemaan :>
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyLa 22 Marras 2014, 22:32

Sori, oon ollu varmaan inhottavan hiljanen.. Kiireitä ja tyhmiä menoja.. Mä taidankin alkaa pian tekee uutta, siis eikun ekaa tarinaa..
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 00:30

Hei tota tuli mieleen, että minkä ikäisiä ootte IRL? Vanhan hallavaporukan suunnilleen tiedän (en kyllä tarkalleen muista), mutta olis kiva saada käsitys teidän muidenkin oikeesta iästä. Ei iällä niin oo väliä, mutta jotenkin se antaa jonkinnäköistä selkeyttä kun yritän hahmottaa teitä ihmisinä. :'D

Ite täytin syksyllä 18 ja oon vikaa vuotta lukiossa. Yritän frantically miettiä minne haen lukion jälkeen, todennäköisesti jonnekin taidelinjalle tai sitten muutan Lappiin etsimään elämän tarkoitusta.
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 00:44

Mä oon vaan -99 mutta henkisesti vanhempi. Kakkosluokan oon käyny kahdesti, koska matikka ja ylli tuotti ongelmia. Parhaillaan oon siis kasiluokalla, perässä tullaa. ;-D En oo ikinä ennen kertonu nimeeni netissä kenellekkää ja Valmaki sano jo chatissa että vaikutan vanhemmalta ku olen, että en oikee tiedä minkä ikäsenä mua voitte pitää :-D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 10:29

Mä täytän 18 tammikuussa.. Mut aiemmilla talleil mä oon esittäny olevani 15-17 kun niis joissain pyörii jotai toka luokkalaisii nii ei passaa mikää ikäloppu olla.. Täällä oon ihan oikeella iälläni kun huomasin et suurin osa tääl on yhtä vanhoi ku mä. Mut sitä en kyl tajuu et joku väittää olevansa tyyliin 20 mut on oikeesti kymmentä vuotta nuorempi lapsi. Mut juu, mitäs mä siitä teille valitan, Haalava on kuitenkin tosi kiva mesta :3
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 10:37

Oskari missä opiskelet ja minne aattelit seuraavaks? (: mite voit esittää olevas 17 jos oot 17 ? X'D

Ja chrisu sä tosiaan vaikutat vanhemmalta! mun mielestä vaan hyvä asia :> Parempi olla nuori ja käyttäytyä kypsästi ku vanhempi mut käyttäytyy lapsellisesti. (hillitty lapsekkuus on silti aina hyvästä ;3)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 10:55

Ysiseiska, lukion kolmosella mut käyn neljässä vuodessa:)
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

Viestien lukumäärä : 546
Ikä : 29
Hevonen : Loki & Hali

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 12:33

Mä oon -95, käyny lukion ja opiskelen nyt valokuvausta (:
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 14:47

Ysikuus mietin vähän et minne mä meen hyvällä tuurilla alan opiskella kasvatustieteen maisteriks.. Baybe, i'm not sure..
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 15:02

Eka osa Been päikyssä.. Varotuksena vaan et siitä tulee ihan sairaan pitkä... Eehh! : D
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 18:34

Ite oon nollayksi ja kolmetoista :-D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 21:43

Hyi olkoon veli pakottaa kattoo hirveetä leffaa... Vertavertaverta. H-hyi!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 21:58

Hei onks tän foorumin kello vieläkin jossain Pompeijin ajassa?:D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:00

:' D en ole kyllä täältä kelloa löytänyt..?
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:01

Huomaatko, äskösen viestiskin lähetit näköjään seittemältä aamulla:D
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:02

Täällä tämömöinen "häpeä" -00
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:05

Joo, en tiiä mikä palvelinta vaivaa, ei suostu vaihtamaan kelloja oikeiks, vaikka oon käyny vaihtaa Suomen aikaan o:
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:29

Höh, pikku vika, kuka huomaa? : D
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:33

Mulla näkyy kännykällä Suomen aika, mutta koneella se Pompeiin aikaa x) Scary
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:34

Jos tää kello on oikeessa niin mun pitää puolen tunnin päästä lähtee tekeen matikankoetta XD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:35

Mutta en jaksa, väsyttää liikaa, joten nukun koko päivän ja se koe pidetään vasta joskus illalla:D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptySu 23 Marras 2014, 22:37

Jaa mä olisin tähän aikaan ruotsin tunnilla.. Blääh! Niin mäkin taijan nukkuu koko päivän ja meen ruotsintunnille sitten illalla : D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 16:13

Kun teitä täällä on niin kirjottakaa Ropeen! Hirvee ropetusinto päällä jostain syystä..
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 19:11

En mä sinne aina viitti kirjotella. Muuten Maikin tunteet hyppis liikaa
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 19:39

Aijjaa, blääh, ei haittaa rope into menikin jo.. Muuten, tilasin nyt (vihdoin ja viimein) eBaysta ne kuoret! Ne on tosi ihana, niissä on niinku oikeita karkkeja.. Nams! Mut harmittavasti peittää tän hienon oranssin värin, muttamutta, ei sillä väliä : D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 20:23

Eli Tiia-Iina lopettaa ja uusi hahmo tulee huomenna tai tänään! koska nykyinen hahmo ei inspiroi!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 20:26

Joo ja kaikille tiedoks, että Oskari on siis lopettanut Hallavassa:)
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 20:54

Ooon perustamassa muutamien kavereiden pyynnöstä foorumia, jossa ihmiset saa julkiasta tarinoita, kuvia ja muuta taidetta, sekä roolipelata. Siellä on myös osio, jossa ihmiset saa hengailla fiktionaalisilla hahmoilla, kirjottaa niitten elämästä päiväkirjaa tms. vähän niinkun Hallavassa. Erotuksena tietysti se, ettei hahmojen elämien tarvii kietoutua tallin ympärille ja hahmot voi myös olla fantasiaolentoja tms. Konseptina siis yhteisöllinen foorumi, joka keskittyy novellien ja piirrosten kirjottamiseen ja jakamiseen.

Forkka on vielä vähän kesken ja sekava, mutta jos kiinnostaa, niin omia hahmoja voi jo ruveta suunnittelemaan
Fantasia-tarinointi ois varmaan kelletahansa meistä hyvää vastapainoa Hallavan hoitotarinoille ja antais ehkä uutta puhtia kirjottamiseen (;

Osotetta saa myös jakaa ja mainostaa muualla, itelläni ei hirveesti oo nyt intoo semmoseen : D

http://figuresoffiction.palstani.com
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 20:57

Menisin mutten usko kykyihini niin paljon, jäisin vaan isompien jalkoihin:D
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 20:59

Valma tuu vaan, sä oot ihan mahtava kirjottaja!
Olin vähän niinkun laittanu uskoni tähän Hallavan käyttäjäkuntaan, koska en jaksa mainostaa muualla ja ulkopuolisia on vaan muutama ketä aikoo tulla D:

Ymmärrän tietysti jos aika/jaksaminen ei riitä, koska tietty Hallava etusijalla ; )
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 21:01

Mahtavaa, fantasiaa! :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 21:04

Senkin mokoma Max, sait mut innostumaan... Mä ehkä eka vähän nuuskin ja kattelen että mikä on homman nimi. Sit jos näyttää että siellä ei ole liian mahtavia ja pelottavia tyyppejä, niin tuun mukaan.
Mut siis, mikä niitä hahmoja siellä yhdistää? Täällä se on talli ja hevoset, mutta onko ne siellä tyyliin samassa koulussa tai jotain?
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 21:09

Ja se oli siinä, ei enempää tarvittu mun houkuttelemiseen. Voi räkä, oon jo täysillä suunnittelemassa mulle hahmoa D-:
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 21:10

En oo viittiny keksii mitään semmosta, koska en yhtään tiedä mimmosista hahmoista ihmiset haluaa kirjottaa ni se tuntuis lähinnä rajottamiselta. Mietin että ainakin nää kaikki vois asua samassa kaupungissa ja niitten elämät sitten kietoutuu toisiinsa miten mikäkin. Osa voi vaikka olla samassa koulussa tai asua samassa talossa tai käydä samaa kirjakerhoa tai mitä ikinä : D
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 21:12

Valma, sama vika mulla. Hyvästi yritys pitää näpit erossa näppäimistöstä... suunnittelen jo kuolemansyntiä (jos on kattonu Supernaturalia, ymmärtää). :-D

Hei joo Valma onks kämppikset tervetulleita x')
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 EmptyTi 25 Marras 2014, 21:12

Fantasia, mun kauhu kirjottaa. Mä en vaan ikinä pääse siinä jyvälle
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

Ja hei ihan mahtavaa : D
Mua itteeni ei nyt erityisemmin inspiroi, koska mulla on Max, mut oli nyt pakko kaverien painostuksesta väsätä : D
Ehkä mä keksin itelleni jonkun peikkopojan tai kettu-muodonmuuttaja-tytön tai jonku angstisen androgyynin robottigootin tai jtn .. : D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Hei joo, silleen että pitää keksiä niille kaikki duunit ja muut, että jos joku on vaikka kaupan kassalla niin siihen voi törmätä siellä. Vähän siistiä, ei varmaan kannata tehä mitään suurkaupunkia. Joku on semmonen herranenkeli koulussa ja joku toinen on nuorisorikollinen, ja sit ne rakastuu jajaja... Voi nenä!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 17 Empty

Pulinaboksi #2
Takaisin alkuun 
Sivu 17 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: