| Pulinaboksi #2 | |
|
+20Maikki Rafael Minna Nina Viivi Janelle Mikko Daniel. Miro Inka Salli Moona micci Celia Salla Aleksi Nathaniel Topias Katri Sussu 24 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 14:11 | |
| Okeii... Ei päässy Päivi Räsäset ja muut riemuitsemaan, lol:D | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 546 Join date : 26.10.2014 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Loki & Hali
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 14:12 | |
| Jep. Mut ei hitto kui onnellinen oon mun kavereitten ja monien muitten ihmisten puolesta! Melkein itkettää :> | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 14:21 | |
| Aws, Max n__n Mä en oikeesti tunne varmaan ketään, kuka haluais mennä naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa. Tuli aika tynnyrissä eläny olo. Mut joo, tällä hetkellä varmaan aika moni itkee ilosta tän jutun takia:))))))))))))) | |
|
| |
Reetta Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 253 Join date : 25.11.2014 Ikä : 27 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 14:59 | |
| Mä tunnen yhen mun sukulaisen joka on lesbo ja oikeesti itki ilosta ku pääs toisen naisen kaa naimisiin.. Mulle se ei vaan tulis mieleenkään :' D Jotenki vaa enemmä pojat vetää puoleensa ku samaa sukupuolta olevat.. | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 546 Join date : 26.10.2014 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Loki & Hali
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 15:07 | |
| Mä oon bi, ja vaikka en haluukkaan mennä naimisiin, ostaa omakotitaloa, hankkia lapsia ja muuta tämmöstä, niin kyllä mulle on tärkeetä että kaikki ihmiset saa mennä naimisiin just sen ihmisen kanssa ketä rakastaa. Ja voihan se olla et joskus vanhempana mä löydän täydellisen naisen jonka kanssa haluun viettää loppuelämäni, ni totta kai olis mahtavaa jos ois mahdollista mennä naimisiin :> | |
|
| |
Reetta Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 253 Join date : 25.11.2014 Ikä : 27 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 15:16 | |
| Niin.. Onhan se oikeesti pakko olla niin et kaikki saa mennä kaikkien kans naimisiin ihan vaan tasa-arvon takia. Tosin joku voi ajatella sen ristinuskonkin kannalta mut emmä tieä, musta on ihan hyvä et lesbot ja homot hyväksytään.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 16:36 | |
| Mä en oo kauheesti ajatellut että mitä mieltä oon seksuaalivähemmistöistä... Mä en oo kauheesti ajatellu mitään tommosia "isoja" juttuja, koska koen itseni vielä niin ipanaksi. Nyt mennään aralla alueella, mutta mun on pakko kertoa yksi juttu itestäni: mä en oo koskaan ihastunu, en tyttöön enkä poikaan. Täytyy myöntää että mua vähän huolestuttaa... kun kaikki kaverit ihastui ekan kerran tyyliin kakkosluokalla D-: Tiedättekö ketään muuta, joka ei olis ikinä ihastunu? Olis se kai ihan kiva kokea, kun ne aina hehkuttaa sitä ihastumisen ihanuutta... en tiedä yhtään, millasta se on. Oonko mä teidän mielestä ihan mutantti ja omituinen? | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 16:41 | |
| Et yhtään! Mäkin oon ihastunu 'kunnolla' ehkä kolme kertaa elämässäni ja ne on aina ollu semmosia epämääräsiä. Lähinnä musta tuntuu että aina ku on ihastunu, sillo joskus peruskoulu-ikäsenä, ni se on ollu vaa semmone et ku muut ni mäkin. Ja siis sillon aina poikiin, joten oon ihan 100% varma et se 'ihastumine' on yleensä tapahtunu ympäristn vaikutuksista eikä ns. sisältä päin. Vasta joskus 16 vuotiaana rupesin kunnolla pohtii omaa seksuaalisuuttani ja musta tuntuu et vasta nyt 19 vuotiaana alan pikkase käsittämään itteeni. Eli ei mitään hätää Valma : D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 16:46 | |
| Mut mä täytän ens kuussa 17 ja mun pitäis olla henkisesti muita ysiseiskoja vanhempi (vaikkei musta kyllä tunnu yhtään siltä) D-,: | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 16:54 | |
| Mut turha silti murehtia. Jokane kehittyy omaa tahtiaan :> Ehkä sä ihastut sitten muita vahvemmin ku se oikee tulee kohdalle ja vaan skippaat kaiken turhan säädön tästä välistä pois :3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 17:04 | |
| No, ehkä... kiitos, Max:) En oo ikinä puhunu tästä kun mun parhaalle ystävälle eli isosiskolle, ja nyt periaatteessa jaan sen koko maailmalle... //Tosi omituinen ajatus. What's wrong with me? | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 17:12 | |
| Ei hätää, me ei tiedetä kuka sie oot (:
Ja mul on vähän semmonen filosofia, että mä voin laukoa itsestäni ihan mitä totuuksia vaan kaikelle kansalle, jos joku ei tykkää siitä kuka mie oon, ni se on niitten ongelma. Pitää vaa varoo ettei mee kertomaa valheita/puolitotuuksia, koska sitten se ihminen millasena itteeni tuon esille ei oo enää totta ja homma kusee. Mutta niin. Vaikken rehellisyyttä pidäkään kovin isona hyveenä, niin totuuksilla on tässä maailmassa kummiski aika iso painoarvo.
Joo.. tuleepas multa tänään heviä tavaraa vähän jokaseen lähtöön : D Mulla ei oo tapana tuoda omia ajatuksiani näin isosti esille varsinkaan millään virtuaalitallin nettifoormilla : P | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 17:17 | |
| No on se hyvä että maailmassa on vakavamielisii ihmisiä myös. Ja joo, tää on todella kummallinen paikka puhua omista asioistaan. Mutta turvaudun siihen että te ette tiedä kuka mä oon:-P | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 17:23 | |
| Tällee "nimettömänä" on kyllä oikeesti paljon matalampi kynnys kertoa miltä ittestä tuntuu tai mitä ajattelee. Se on sekä hyvä että huono juttu. | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 17:32 | |
| Musta ei sinänsä oo koskaan huono juttu kertoa mitä ajattelee. Vaikka käytönnössä tää ajatusmaailma on saanu mut useesti tosi vaivaannuttavii tilanteisiin. Monet ihmiset nimittäi tietää musta tosi henkilökohtasia asioita mm. mun paniikkihäiriöstä ja siitä kuinka yksinäinen mä välillä oon jne ja sit on jotenki outoo olla sellasten ihmisten seurassa kenestä sä et tiiä paljoon mitää, mutta jotka tietää sun kaikkein henkilökohtasimmat asiat : D Jotenki mä oon vaan tottunu elämään sen kanssa, ja jotenki tää on musta kamalan vapauttava filosofia, koska ei sinänsä tarvii peitellä ajatksiaan eikä sitä kuka oikeesti on :> Pitää vaa oppii elämää niitten päätösten kanssa mitä on tehny, ja mä oon päättäny elää avoimesti (vaikka oonki tosi introvertti) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 17:45 | |
| Mä tiedän tunteen. Mäkin tykkään tosta filosofiasta:D Ja siis tarkotin että se on huono juttu sitä että se tekee kiusaamisen niin helpoksi. Hei mäkin oon introvertti, mutta tykkään kuitenkin olla porukassa. Oon ISFP, eli yksin viihtyvä, hypertunteellinen, taiteellinen ja epäjärjestelmällinen, joka tekee kaiken spontaanisti. Hei sullakin on paniikkihäiriö? Klikkaa:) | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 18:01 | |
| Introverted (I) 82% Extraverted (E) 18% Intuitive (N) 55% Sensing (S) 45% Thinking (T) 60% Feeling (F) 40% Judging (J) 55% Perceiving (P) 45%
INTJ
Mä en mun persoonallisuuden mukaan oo erittäin luova, minkä takii mulla on aina hirveen vaikee tehä kaikkee taiteellista. Mutta mä en aijo vaipua mun kohtaloon ja ruveta matemaatikoks/luonnontieteilijäks vaan halun tehä jotain luovaa ja taiteellista ja hienoa : D
Joo, luulin päässeeni paniikkikohtaksista eroon, ku niit ei oo oolu 1½ vuoteen, mutta kyllä taas toissa viikonloppuna iski päälle ku tulin baarista yksin kotiin ja vietin siinä sitten n. 40 minuuttia täydessä paniikissa hyperventiloiden ja peläten että kuolen sydänkohtaukseen :> Ja kamalinta oli se että olin sen verran humalassa, etten osannu ajatella loogisesti enkä osannu tehä tilanteelle yhtään mitään. mukavaa sanoisinko... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 18:30 | |
| Mulla oli Feeling 100% kun mä tein ton syksyn alussa, ei ollu yllätys:D Mutta nyt tein uudestaan jonkun suomenkielisen ja se sano että olisin 93% ekstrovertti x-) | |
|
| |
Christian. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 200 Join date : 15.11.2014 Hevonen : Panda
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 18:57 | |
| | |
|
| |
Reetta Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 19:24 | |
| Mä oon aika arka kertoo itestäni netistä koska mä oon sillä periaatteella että on oltava asioita jotka ovat omia ja yksityisiä. Musta on tyhmää menettää koko identiteettiä olemalla koko aikaa instassa, fasessa, whatsapissa.. Yms. Siis en tarkoita et niis olis jotain vikaa, on mul whatsappi mutta kun jos sä kerrot kaiken itestäs esim facebookissa niin sillon kaikki tietää susta kaiken. Mä teen aina niin että jos oon julkasemassa jotain nettiin identiteetillä eli silleen että sut voi tunnistaa ja muuteski, mietin hetken et onks se kannattavaa vai ei? Minun mielestä pitäis maalaisjärki kertoa jos on hävittämässä identiteettiään. Silloin pitäis vähintäänkin soida hälytyskellot jos meinaat laittaa nettiin kuvan sun omista yksityisistä elimistä.. Siis tarkotan alushousu tai yleisesti ottaen bikini aluetta. | |
|
| |
Reetta Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 19:26 | |
| Pitää muistaa että se jää nettiin ikuisesti, sitä ei voi pyyhkiä toisten muistista. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 19:27 | |
| Mulla on whatsapp mutta käytän sitä oikeesti vaan tärkeiden viestien lähettämiseen. Facea ja instagramia mulla ei oo. | |
|
| |
Reetta Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 19:30 | |
| Joo, ei mullakaan oo, mut whatsapp on vaan yleisesti ottaen sen takia että se on ilmasta. Vaikka mun kaikki kaverit olis instassa en mä sinne menis. | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 19:51 | |
| Joo, en mä netissä julkasemisesta silleen erityisesti puhunu. Tarkotin vaan yleisesti. Ja se että julkasee netissä itsestään juttuja ei tarkota että kadottaa identiteettinsä. Identiteetti on jokasella ihmisellä iha vaan päänsisänen juttu. Ei sitä voi kukaan ottaa pois | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 19:52 | |
| Netissä julkasenisessa on vaan se juttu, et ihmiset voi saada susta ihan eri kuvan ku livenä. Netti ei silleen oo "totuudellinen" paikka. Sanathan ei sinänsä kerro mitään ihmisestä ja jokane sana voi tarkottaa tosi paljon eri asioita eri ihmisille ja synnyttää erilaisia mielikuvia. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 19:56 | |
| Nyt meni liian fliosofiseks '-_- | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 19:58 | |
| : D Puhutaanpa materialistisemmista asioista. Mä unohin opiskelijakortin kämppään ku lähdin kiireessä ja jouluin maksaa junamatkasta 50€... Jos oisin rauhassa oottanu kaks tuntii halvempaan junaan, oisin varmaa muistanu sen kortin ja sit tää ois maksanu vaa 10€
Kui palikka ihmine voi olla?!? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:09 | |
| Auts. Sinne meni neljäkymppiä. Mun kaveri oli kerran ostanu opiskelijalipun pitkän matkan junaan ja unohti opiskelijakortin himaan, niin konduktööri oli tosi ahdasmielinen ja se joutu ostaan uuden lipun. Konduktööri ei oo ikinä junassa epäilly etten olis junnu. Masentavaa:D Mikä palikka?:'D | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:16 | |
| Palikka, vihannes, puupää, idiootti. : D Ja nii samallai mullekki kävi : ( | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:17 | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:21 | |
| Sain meidän kapellimestarin sijaiselta tällasen viestin: "Hei. Oletko saanut sahkopostiviestini. Soita takaisin viim. Huomenna. Voitko -- palaut. Sordiinon ti mennessa. Sahkopostiviestissa harj. Ajat. Huomenna ei harjoitusta. JOULUKONS. KIRKOSSA 18.12 ja ekat treenit ma 24.11 olen lahettanyt kaikille sahkopostia mutta ilm. Se ei ole tavoit. Teita. Yritan pian uudelleen. Ilm. Tekstiviestilla kuka paasee Joulukons. Soittamaan. T. --" Miten vaikee voi olla laittaa ään ja öön pisteet ja käyttää kokonaisia sanoja?!:'D | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:24 | |
| Herrajumala : D Tollee ne aikuiset tekstailee. Myö kirjotetaa puhekieltä ja käytetään engannin lyhenteit ja aikuiset kirjottaa kirjakieltä ja tyhmii lyhenteitä. Noit ääkkösten puuttumista en ymmärrä...
//miks mie oon tänää näi analyyttine D: ?!! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:26 | |
| Sehän on vaan siistiä:D Damn kaverit kutsu mut tekeen tänä yönä laatikoita yhen päiväkotitalon keittiöön, jee:DDD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:31 | |
| | |
|
| |
Reetta Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:33 | |
| Mä koon kans hirvee palikka : D Kerran lähin kouluun ilman laukkua ja sit kyl taisin suututtaa pari opee kun ei ollu muuta mukana kun kumi :3.. Hei ja Max, en mä suhun viitannu kun puhuin siitä identiteetistä, utan yleisesti vaan. + Onha se totta ettei sanat sinänsä mitään kerro se mitä tarkorin on vaan vähän hankala selittää.. Ainiin tästö ei saanu puhuu, hups :' D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:36 | |
| Ei tääl mitään sensuuria oo:D Tuli kumista mieleen että meidän basisti harjoituksissa tiputti pyyhekumin kontrabasson sisään, siinä oli sit kiva ravisteleminen et sai sen pois sieltä n__n Mä huomaan että mua väsyttää fyysisesti, kun ajatukset alkaa poukkoileen. Asiasta A tulee mieleen asia B ja siitä taas asia C ja kaikki edelliset unohtuu. | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:38 | |
| Joo, Reetta tajusin kyl mitä ajoit takaa :> Ja Valma tarkotatko niiku porkkana ja lanttulaatikoita vai pahvilaatikoita? : D | |
|
| |
Reetta Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:40 | |
| Sitä mäkin vähä mietin.. Mitä ihmeen laatikoita..? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:41 | |
| No kuule pahvilaatikoita palikka:D Eiku yksiin myyjäisiin tehään, menee johonkin aamuyöhön varmaan kun jonkun niistä laatikoista pitää olla uunissa neljä tuntia. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:42 | |
| Onneks on viikonloppu n__n
| |
|
| |
Reetta Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 28 Marras 2014, 20:44 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi #2 | |
|