| Pulinaboksi #2 | |
|
+20Maikki Rafael Minna Nina Viivi Janelle Mikko Daniel. Miro Inka Salli Moona micci Celia Salla Aleksi Nathaniel Topias Katri Sussu 24 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Max Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 546 Join date : 26.10.2014 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Loki & Hali
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:10 | |
| Tottakai, kyllä me kaikki Hallavaan haluavat päästetään mukaan :> Vaikka sitten kaksi hoitajaa samalle ponille :3 | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:12 | |
| Monet tallit heittäis vaan ylimääräset menemään :/ |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 546 Join date : 26.10.2014 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Loki & Hali
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:13 | |
| Mä oon vaan niin otettu että jotakuta edes kiinnostaa pyöriä mun väsäämällä tallilla etten vaan mitenkään vois semmosta tehä D: Ihanaa, että ootte kaikki täällä :> | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:15 | |
| Heehhee, tää on paras talli tähä mennee mitä oon löytäny |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:16 | |
| Anteeksi tarjotin tähän mennes jos tajusitte |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:17 | |
| btw, viestei voi myös muokata ; ) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:20 | |
| Ehheh, kyl mä sen tiesin :'D Oon vaan niin tyhmä etten jaksa vaan teen uuen viestin.. |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 133 Join date : 05.11.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Brynhild Vikna
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:23 | |
| Mulla ei oo mitää ongelmaa jos mun hoitsul on kaks hoitajaa - jääpähän vähemmä stressii miulle Ja tällei btw Tiia-Iina ootko joskus ollu shelyesissä? | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:29 | |
| Joo lainasin ton kuvan sieltä odottelen että Max piirtää mulle avan. Harmittaa ku sinne ei oteta uusia hoitajia sinänsä huono paikka:( |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:31 | |
| Hei ja anteeks jos sä et tykkää siitä et lainasin, kato haluun et Maz piirtäis samanlaiset.. |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 133 Join date : 05.11.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Brynhild Vikna
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:43 | |
| Juu ei miul oo sitä vastaa mitää mut muistaha jatkossa tekijänoikeus lain ;). En haluu olla nipottaja mut ite oon ainaki omist töist tosi tarkka | |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 21:44 | |
| Ja siis ite olin siel enne aika kauaki mut sit se vähä jäi ku alko se hoitsu tympii ja siel ei oikee koskaa tapahtunu mitää uutta. Muute kyl hieno talli! | |
|
| |
Mikko Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 48 Join date : 28.10.2014 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Darcy
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 22:22 | |
| oon niiin super tyytyväinen tähän avatariin <3 näyttää ihan Mikolta! (: | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 22:28 | |
| No nyt ois kans Tiia-Iinalla ja Janellella kuvat! :> Piirrän huomenna lisää | |
|
| |
Janelle Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 264 Join date : 29.10.2014 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere Hevonen : Oreo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 23:29 | |
| Awws kylläpäs siitä tuli söppänä. Kiitos kovasti! <3 (jumalavitakujotkutosaapiirtääääää)
Mun pitäisi hiipparoida sänkyyn, muttei jaksa. Joten jumitan vaan koneella kylpytakissani hiphei voi tätä antoisaa elämää. | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 05 Marras 2014, 23:33 | |
| Mä oon niin poikki ku ihminen voi ollakkaan. Siis koko viikko mulla on menny harjotelleses kuudelta noisua (koska elämähän ei oo tarpeeks helppoo ilmankil sitä)sillä se on asia vaan jonka haluun oppii. Mut yöt onii menny kolmen pintaan ; o sit tietysti loogisesti oon ollu tallil ja kitaras mut tänään mut perkeeleen pirukani bianka karkas aitauksesta.. 15:35 ja sain sen kiinni 19:17 voitte vaan kuvitella oon makanu tyyliin puolet tosta aijassa nurmikolla katsoen puupinon alle. Mut siia älkää hätäilkö kanit on kesäsin vapaan pihal ni tiesin jotenkin mitä teen. Mut siltikään tänään ei natsanut.
Hitsi ku ootan tota estetuntia! Mä saim niin "hienon" idean miten maksan sen että en jaksa odottaa enää | |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 06 Marras 2014, 11:48 | |
| Mullakin on noi aamuheräämiset harjoittelun tarpeessa Tänää tuleeki taas tää "kiireistorstai" ku suoraa koulust harkkoihi ja sielt kotii ja sit pitäs päntätä kokeesee En tiiä mite miul riittää aika kaikkeen | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 06 Marras 2014, 21:22 | |
| Moooi! Hirveen kiireine päivä.. Ja Max, tää avatar on just mun näkönen!! Ekaks himputin tentti, dit kaverille kylään ja sit viel taidepajaan ja sit kotiin ja sit hakemaan pikkubroidi hi*on kaverilta!! Mut huh, täs mä nyt onneks istun viel hengissä.. |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 06 Marras 2014, 21:33 | |
| Mä yritän saada jotain väsäiltyä tännekin viikonloppuna. On ollu kamalan kiireinen viikko, kun maanantaina oli soolokonsertti altolle ja tänään oli klarinettiyhtyeen keikka, ja yritän lisäks löytää kivaa duettoa kahelle altolle ja saada porukkaa innostumaan soittamaan Eläinten karnevaalissa u__u Väsyttää... Mustakin on muuten ihanaa, että ootte kaikki täällä<3 Oli vaan pakko kirjottaa toi:) | |
|
| |
Daniel. Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 28.10.2014
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 07:54 | |
| Mullakin ollut älyttömästi kiireitä. Lähinnä musikaalin treenejä ja sit harkkoja :-) Nyt viikonloppuna yökylään (= ei lepoa) ja isänpäiväki ois. Se tarkottaa, ettei oikee tuu pitkään nukkumisesta mitää. No, toivottavasti kaikilla on ollu kiireistä huolimatta hyvä viikko niinku mulla! :-D | |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 26.10.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : ömhöm
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 08:06 | |
| Mullakin on kiireitä, kuten aina, mutta koska oon pettämätön lusmu, en anna sen häiritä vaan tuijotan joka ilta itkettäviä Disney-leffoja, joita en oo lapsuudessani nähnyt ja häpeän sitä (kuten Anastasia ja Notre Damen kellonsoittaja jne.). Ja en oo saamu nukuttua koska mun on pitäny viime tipassa väsertää konserttijulisteita ja kortteja (joista tosin maksetaan mulle PALJON) ja nyt ku sen oon tehny ni mummon koira tuli meille ja sen reppanan lyttykuonon hengitys on niin meluisaa ettei sen lähistöllä voi nukkuu, ja jos sen jättää yksin se rääkyy ku mikäkin kalkkuna eikä koko talo saa nukuttuu.... joten uhrauduin.. Enkä saanu kunnon unia..
Mutta meil on 5cm lunta! Ja olen onnnnnellinen <3 | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 08:50 | |
| Täälläki on lunta! Ja vaikka vihaan talvea ja tää on tämmöst loskaa ni tulin silti tosi hyvälle tuulelle! :3 Mulla ei sinänsä oo ollu kiireitä, mut tosi pitkiä ja rankkoja päiviä koulussa ku pitää opetella käyttää kaikkia studiovaloja ja mittailla valaistuksia ja kaikkee muuta uutta ja jännää (: | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 14:18 | |
| Tääl on ihan sairaasti lunta! Eikä ees mitää loskaa vaan just parasta lunta mitä voi olla. Ja tiedoks vaan mä rakastan talvea! Pyörii jo joululaulut päässä.. <3 Joulupukki, joulupukki, vanha harmaa.. |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 14:59 | |
| Mä tykkään oikeesta pakkastalvesta, sellasesta, että voi luistella järvenjäällä (mitä en suosittele ketään kokeilemaan vielä tällä kelillä). Tää talvi näytti kauniilta ikkunasta, mutta se tunne kun oot kävelemässä auraamattomia teitä pitkin puolimatkassa kouluun ja tajuat, että kengänpohjassa on reikä kokoa sentti kertaa sentti. Hyi olkoon, oli koko päivän sukat litimärät '-.- | |
|
| |
Salla Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 252 Join date : 26.11.2013 Hevonen : Snezana
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 15:21 | |
| ÄÄH! Can someone tell me what is happening here? Oon niinku viikon poissa ja koko Hallava on täynnä uusia naamoja Jos jollakulla ois muuten Smetanan vaaville nimiehdotuksia, niin saa laittaa tulemaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 15:23 | |
| Eipä täällä erityisempää, uusia hoitajia pukkaa:) Kaikki uudet vois tehdä omat esittelyt hahmojen esittelyt -topiciin! | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 15:35 | |
| Jeps, kunhan ensin julkaisen ketkä pääs hoitajiks! (teen sen kuha pääsen koneelle) Ja Salla ei täällä oikeestaan muuta ookkaan käyny. Hoitajaruljanssi vaan aikamoinen. Adminit vois muuten käydä tsekkaa mun ehdotuksen hoitsujaoista...
// Nyt ois ropeäänestys käynnissä. Käykää ilmasemassa mielipiteenne! (: | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 17:55 | |
| Hei, tota julkasetko tänään ne ketkä pääsee hoitajaks??? |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 18:04 | |
| ...Celle?? .......... Siis mä pääsin Cellen hoitajaks.. Hoitajaksi?.. Hallavaan?! .... Pää lyö nyt tyhjää.. En voi muuta sanoo kun JIHUUUU! PÄÄSIN CELLEN HOITAJSKSI HALLAVAAN! <3 |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 20:51 | |
| Mun aktiivisuus taas huipussaan xc | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:02 | |
| No mulla ihan oikeesti on.. Pyörin tääl lähes joka päivä : D Ja Max, huomenna tulee eka tarina.. |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:16 | |
| Kirjoittakaa, kirjoittakaa, kaikki uudet..! Haluun tietää, millasia teidän hahmot on käytännössä, että voin ottaa teitä mukaan tarinoihin:D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:16 | |
| Mulla on ollu ihan sairaan kiireine viikko ja täälki o lumet maassa. Jes, ykkösvaihtoehto Bee <3 <3 Varmaan jo huomenna tai parin päivän sisällä tulee eka tarina ja esittely : D Huh, onko muilla ollu näin kiireistä ja onks teillä lumet maassa?? |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:18 | |
| Meillä on hulluna loskalunta:)) Tuntuu hassulta kun porukka on nyt uudistunu näin paljon. Kohta täällä on taas meno päällä. Kaikki uudet untuvikot, tiedoksi, että tältä Hallavan uudemmalta sukupolvelta odotetaan suuria;) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:21 | |
| Hah! Multa sitä varmaan kantsii oottaaki XD pääsee vaan pettyy : D Teen kohta luonnostelu esittelyn mut se tulee paranee |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:27 | |
| Okei okei, myönnän että oon nyt vähän pettäny teitä, mutta en ensinnäkään oo jätkä :-D Joo, neiti. Ja oon ollu Hallavassa aiemminkin hoitajana... nimellä Narnia, eli olin tuo heppu joka nyt parhaillaan on Tiian avatarina. En kanna siitä kaunaa, tykkään ittestäni Danielina, mutta. Olin siis joskus viime vuonna Cellen hoitaja, pidä Tiia-Iina siitä oikeesti hyvää huolta :'3 Vuoden aikana on tullu kasvettua vähän, elämä on koetellut ja siks mä sillon lopetin Hallavassa. Tässä on tapahtunut kaikenlaista, äidin enolla todettiin syöpä ja muuta ihanaa. Mutta kuten varmaan jo oletitte, mulla on nyt asiat kunnossa. Ei vaan enää innostua palata Narnialla, se oli liian täydellinen :-P En tiiä oisko pitäny pysyy salassa, mutta en mä siihe pystyny.
Ja Maxille vielä ihan syvimmät pahoitteluni kun olin sillon nii tyhmä ja vastuuton, tiedät varmaan mistä puhun. Toivottavasti ollaan ihan sujut? :-) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:37 | |
| Äh, ei toi haittaa ainakaan mua! Voi ei, onneksi nyt on asiat hyvin sulla |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:41 | |
| Mulle tulee ihanan nostalginen tunne tosta avasta, ihanaa et on käytössä :-D Ehkä mä voisin raapustaa tarinaisen nyt nopsaa... jos tungen jonkun uudenkin siihen, kun tänään oli hyvä päivä ratsastaa kun ei ollu tuntei :-) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 22:51 | |
| Daniel/Narnia, sulla on näköjään ollut rankkoja aikoja:( Onneksi kaikki on nyt okei:) Ja mä ainakin arvasin heti että sä olet tyttö, mutta en olis ikinä arvannu että oot sama heppu kun oli Narnian takana. Ei oo rikos olla erilainen kuin hahmonsa. En mä usko että hirveän moni poika pyörii virtuaalitalleilla. Sitä paitsi, kun mä suunnittelin Valmaa, mä tein sen tavallaan itseni vastakohdaksi, että se inspirois enemmän. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 23:04 | |
| Danielki on tavallaa mun vastakohta, tai siis joku sekoitus mun ihastukselta pöllittyjä yksityiskohtia, inspiroivia luonteenpiirteitä ja tuloksena on aika lailla... no. Daniel. Valitsin sille myös käyttöön Adidaksen urheiluhousut, kun niitä on meidän koulussa kauheen monella (ja tykkään niistä). Ja kitara oli pakko tälle saada kun oon sen verran musikaalinen etten osais varmaa olla tyyppi joka ei välittäis musiikista :-D
Noni ja mitäs löpinää tääkin oli... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 23:12 | |
| Mä jätin Valman täysin musiikitta, koska oma elämä pyörii 24/7 musiikin ympärillä, ja välillä tekee mieli vähän chillata. Ja Valma on leivonta- ja käsityöhirmu, koska mä en ole, mutta haluaisin olla. Valma on pitkäkin siksi, että mä en ole, mutta haluaisin olla. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 07 Marras 2014, 23:34 | |
| Hah, aika vastakohdat, myönnetään : D |
|
| |
Nina Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 03.11.2014 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 08 Marras 2014, 00:06 | |
| Minä tässä oon Nina, Kyyhkyn puunailija. Terve vaan c:
Aleksi, juu olishan se tosi kiva jos piirtelisit mulle jonkinnäkösen kuvan :3 Helpompi sitten tarinoita kirjoitella ja muidenkin käyttää mua tarinoissaan jos meikällä on pärstä näkyvillä. + Miulla on tummat kulmakarvat vaikka onkin blondit hiukset, ja huulen lävistys nimeltään madonna. Jahei kun Kyyhkyn sivuilla lukee iän kohdalla sekä 6v. että 12v. niin minkäs ikäinen se nyt on? Sovitaanko että se on kuus vee, jooko ._. | |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 08 Marras 2014, 00:54 | |
| Vaik en saanu hoitohevosta nii sain paljon parempaa! <3 en ois voinu ikin uskoo et saan Vikin ylläpitoo! :3 | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 08 Marras 2014, 09:10 | |
| Oho. Käyn tsekkaa sen kyyhkyn iän Ja ihan lapsi sen tamman pitäis vielä olla (6v) : D Piirtelen tänään lisää avoja.
Daniel! Musta on ihanaa että oot täällä :> Mietin ihan oikeesti että mun pitäis kaivaa sut esiin jostain virtuaalimaailman syövereistä koska ihan tosissani nautin sun kirjotuksista ja mahtavista ideoista. Ja säkin oot yks iso syy siihen miks Hallava on tämmönen ku on. En kanna kaunaa, kaikki tekee virheitä <3
(Ehkä Aleksi ja Emmi tapaa kiinanmuurilla ja... .... ... ?) | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 08 Marras 2014, 09:27 | |
| Last call for party! Rupeen ihan just kirjottelemaan estetunnin pohjaa, eli jos joku vielä haikailee osallistumista ni nyt ois vähän niiku viimenen hetki! (: | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 08 Marras 2014, 10:16 | |
| Mä on taas vähän huono kirjottaa. Kerranki ku sain oman koneen seki viedään :/ veljen oma uus kone meni rikki joten rotesi ettå saan kåyttää mun konetta eli sen vanhaa konetta aina sillo ku se ei tarvi sitä. huoh. Mut joo kyllä rarinoita on kehittynyt kokoajan | |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 26.10.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : ömhöm
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 08 Marras 2014, 10:21 | |
| Täääääällähän on ihmisiä! Jeeeee!! Narnia OMG! Kiva kun tulit takasin (: kukaan tuskin kantaa kaunaa sulle, kaikki tekee virheitä (:. Ja mä oon siis tosiaan aiemman Mikin takana, sen varmaan muistat ;D. Ja tyttö tosiaan oon minäkin täällä takana, kaikesta hämmennyksestä ja salailusta huolimatta. En aluksi ees tajunnu että joku luuli mua pojaks, ja sit ku se tuli puheeks ni ehkä vähän väritin tarinoita. Se oli hauskaa. Mutta pahoittelen jos tämä tulee shokkina. Inka sai ajat sitten tietää kun kerroin chatissa että ootan kynsilakkani kuivuvan X'D. Well... Oon silti sama tyyppi mikä täällä forkalla oon, ja Hallavan porukalla on paljon muutakin salattavaa, se vaan on niin. Voi olla että yks juttu ei ikinä paljastu, vaikka tosin ei se niin iso juttu oo :'D. No joo hämmensin nyt turhaan.
Tervetuloa ihanat uudet, käykää lukee esittelyt kaikilta ja ottakaa rohkeesti tarinaan mukaan (: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 08 Marras 2014, 10:24 | |
| (Hah, ehkä tapaiski, mut saattasin kyl tehä pari radikaalia muutosta hänen ulkonäössään :-D) Voisin tänää kokeilla tehä Nikitalle päiväkirjan kannen :-) Ja vähän ikävöin sitä et oisin hahmona tyttö... kumminkin on vähän kummaa olla miekkonen kun oon oikeesti hameväkeä. Ja tekis mieli luoda joku Narnian tapainen, no vähemmän täydellinen mutta ulkonäöltään ja olemukseltaan samantyyppinen. Ehkä joku joka sit tykkää laulaa ja jolla on semmone Ariana Grande-ääni... no ei :-D Vaik onhan mulla yks neiti vailla kotia ;-) (mut ei tääl oo hakuja... ;-;) Raffeli: MIKÄ JUTTU? Vaadin tietää!!! D8< | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 08 Marras 2014, 10:34 | |
| Raffe onks tää nyt se ilmiselvä juttu jonka mä tiiän OMG. No mun puolesta sitä ei tarvii koko tallille kailottaa ;> Ei kerrota. Piste. : D
Musta on aina ollu tosi paljon luontevampaa olla mies hahmolla, mun tyttöjen yritykset on aina kaikkialla ollu katastrofeja... Sen takii tää Maxkin on näin poikamainen, vaikka tytön halusinkin tehdä. : D Ja siis sekä minä, että Max olemme molemmat tyttöjä (vaikkakin molemmat aika poikamaisia) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi #2 | |
|