Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Ikä : 28
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 00:34

Harmi :-( Mutta hyvä jos saat sitte ottaa rennommin!

Aah mä oon niin ilonen. Kirjotan varmaan nyt jonkun äitienpäivätarinan ja vielä sain päivitettyä Inkan esittelynkin ajan tasalle. Täytyisi joku päivä uusia koko juttu, se on kirjotettu ehkä ikuisuus sitte! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 09:21

Mä tein ton Valman esittelyn tyyliin sillon vuonna 2013 ja se on vieläkin melko ajankohtainen, mutta noi ihmissuhteet kyllä kaipais päivitystä...
Saatan tänään ehkä ehtiä kirjottaan jotain ennen harjoituksia :-D
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

Viestien lukumäärä : 198
Hevonen : Kyyhky??..

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 09:23

Mä en päässy eilen tänne, mut tuskin se haittaa:-D kävin tuol slow motion ropessa, ah, tästä tulee kivaa! :3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 10:33

Heh, kävin tsekkaamassa ja päivittämässä Valman kisatuloksia ja tulin siihen tulokseen että mulla on äärettömän huono arpaonni. Siis oikeasti, Valma on sijoittunut viimeiseksi kaikissa arvontaluokissa, mihin on ikinä osallistunut:DDD
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 10:58

Hmh, mä en oo muihin osallistunukkaa kai. Mutta tolla heinämahalla ei Rana pitkälle pötki ja Inka ei tosiaan oo kisaihmisiä.

Ihanaa, nyt päästää vauhtiin! Tosin ensin joudun tekee keppihevosta, väsään serkulle synttärilahjaks sellasen. :-)
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Ikä : 26
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:10

Mä haluaisin laittaa jotain tonne slow motioniin mutta en tiiä mitä kun ootte ilmeisesti sopinut jotain..? :'D oikeesti yritän vaan keksiä tekosyitä miten en joudu lukemaan kokeisiin, ens viikolla on onneks viimeinen rupeama ja sitten voikin vaan löysäillä <3
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:11

Tee äkkiä Inka! :-D

//Ja musta saa sitten chattailuseuraa, pyörin tääl hallavas..
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:11

No ei kyllä Valmakaan, kunhan tavan vuoksi pistän sitä aina kaikkiin kisoihin:D
Ootteko muuten koskaan miettiny millasia teidän hahmot on verrattuna teihin IRL? Mulle tuli aika paljon juttuja mieleen, mitä en oo aikasemmin ajatellut. Ollaan Valma kaa aika samanlaisia luonteeltamme, paitsi että mä olen kunnon antiromantikko:D Ulkonäöltämme ollaan kaikissa suhteissa toistemme vastakohtia. Valma on mua tasan 30 senttiä pidempi (:DDD) ja kelasin että varmaan kompensoin sillä omaa lyhyyttäni. Valma ei harrasta mitään kovin omistautuneesti eli on vähän "vapaampi", kun taas mulla on ihanan kamala musiikkini, johon uppoaa hemmetisti aikaa. Lisäksi kompensoin Valmalla omia taidollisia puutteitani, Valma kun on käytännöllinen ja näppärä sormistaan ja on hyvä käsitöissä ja ruuanlaitossa, ja mulla olis noista päätellen kaksi vasenta kättä ja jalkaa. Ei kumpikaan olla myöskään hirmuisen sporttisia.

Oojj, keppihevosia, leikin niillä pikkutyttönä<3 En kyllä ikinä osais tehdä semmosia itse:D
Niina
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Niina

Viestien lukumäärä : 30

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:13

Mä en ainaskaan oo mitään sopinu, että ihan voi Alana tulla Niinan kanssa jutskaamaan, tjtn. Autuaan tyytyväine  otus. Outoa.

Hah, Nuinalla kovat tavoitteet, mulla ei niinkään. Niina pitkä ja tummahiuksinen, minä lyhyt ja punatukkainen. Aika paljon eroavaisuuksia löytyy.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:13

Sinne vaan Alana, se suunnitelma on varmaan joku Vilin ja Inkan juttu, ei muuta kun sekoittamaan pakkaa sinne:D Mäkin voisin, mutta ootan hetken että tiedän mitä Inka selittää Vilille.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:15

Heeh, Valma on punatukkanen ja mä oon tummatukkainen:DDD
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:16

Joo mukaan vaan Alana! Ei kun me vaan Inkan jaa suunniteltiin.. Siis ei mitään ihmeempiä :-D

//Valma mä oon itseasias aika samanlainen kun Vili, mut mä oon enemmänkin se, joka ei oo erityisen hurmaava :> Vill on sporttinen mut mä inhoon liikuntaa..
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:16

Alana on oikeastaan aika samanlainen kuin minä irl, mutta sitten taas mulla on joitain hahmoja jotka ovat täysin mun vastakohtia (paitsi musiikissa, jotenkin mun hahmot tykkää samoista bändeistä kuin minäkin.. :'D)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:18

Mä kyllä tykkään kaikenlaisesta tekemisestä ja pelaamisesta, mutta mulla on onnettomasti kaksi vasenta jalkaa:D Talvella pelaan paljon jääkiekkoa, mutta mun ainut valttikortti on pieni koko: kukaan ei uskalla taklata, koska pelkää, että satuttaisin itseni. Pöh:'D
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:24

Hihi, täälläkin kääpiö ilmottautuu :3 ite oon ihan onneton luistimilla ja pallopeleissä, vaikka ultimatessa oon jopa ihan kohtalainen (piti mennä sm-kisoihinkin, mutmut kukaan ei halunnu :'D) pelattiin joskus rugbya ja sain siitä kympin kun ope oli ihan ihmeissään että miten sain luokan isoimman tyypin taklattua xD sit kans joskus ~35 kilosena kantelin 40kg alasinta ympäri teknisenluokkaa... Samana vuonna nous kans penkistä se 35kg >:3 Oon vahva halutessani 8'D

käsityöt ja leipominen <3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:27

Mä oon hurrrrja pelikentällä, pärjään parhaiten kunnon kontaktilajeissa:D
Oon btw kilpaillut norsupallon MM-kisoissa XD *nauraa räkäsesti* Kivaa oli, vaikkakin ainoona naisvaltaisena joukkueena hävittiin tyyliin kaikki matsit. Pelasin aluksi paikallisessa nuortenjoukkueessa (=alle 18-v. tytöt ja sohvaperunanaiset) mutta jouduin sekajoukkueeseen (=kaikki pojat ja yli 18-v naiset) aggressiivisen pelitavan vuoksi. *Kunnon huutonaurua*
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:29

Kato Valma me lyhyet ollaan aggressiivisia >:') kavereiden mielestä se johtuu siitä että oon lähempänä helvettiä kuin ne, mutta ne onkin ihan eri asioita xD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:31

Ohhoh mitä puheita:D Tavallisissa tilanteissa oon kaukana aggressiivisesta ja äärimmäisen epäimpulsiivinen, mutta pelissä menetän itsesuojeluvaistoni täysin.
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 11:56

Noh, ne onkin aika suorapuheisia nää mun kaverit, mua ja tätä toista tyttöäkin joka meidän kanssa hengaa sanotaan läskiks kun meillä on leveämmät reidet kun noilla pojilla, vaikkei kumpikaan todellakaan olla läskejä :'D
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 12:17

Nauran täällä teijän jutuille XD voin jotenkin kuvitella teijät jossain jääkiekossa vaan taklaamassa kaikkia ja sit ne on sillei "öö..":DD

Salli on oikeestaan melkein samanlainen mun kanssa, mutta mä oon vaan pidempi:D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 14:19

Tänään pellolla laukkas joku tyttö hepalla kun kävelin kotiin päin pianistien yhteisharjoituksista ja kattelin hetken silleen että oh, cool ja että aika kovaa menee. Se heppa näytti vähän Celleltä:D Sit mun valokuvamuisti toimi ekaa kertaa silleen miten kaikki ajattelee valokuvamuistin toimivan. Ja sit kun tulin kotiin niin piirsin sen ratsukon paperille laukkaamassa, ja nyt mulla on tässä Cellen ja Alanan kuva. En tiedä mikä tän selityksen pointti oli, varmaan se, että se kuva ei sitten oo ihan reilusti piirretty, koska piirsin sen tavallaan mallista:D Nyt kamerasta on akku loppu, ja lähen kohta toisiin harjoituksiin, mutta pistän sen tänne kun tuun taas kotiin n__n
Megan.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Megan.

Viestien lukumäärä : 37
Hevonen : Darli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 14:41

Moi! Toivottavasti ketään ei haittaa et pidän tän loppukevään hengähdystaukoo hallavasta, koska kokeita tulee nyt ja rytinällä sekä mulla on hirveesti kuoroharkkoja - ja esiintymisiä. D:

Ja kaikille uusille/vanhoille oon siis Megan, Darlin hoitaja.. Vili on irl mun veli, eli elkää siis ihmetelkö jos ollaan koko aikaa peräkkäin koneella..;)
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 15:43

Mä oon ihme aktiivisuuspeikko, kun kauheet inspit! Kaiken lisäks se keppihevonen ei menny ihan pilalle, ou jee! Enää korvat silmät sieraimet... ääh. :-D

Ahaa ootte sisaruksia! :-) Oispa munki sisarukset virtuaalihevosihmisiä... sisko kyllä yritti hakea Hallavaan hoitajaksi mutta ei se ollu sitte sen juttu silti!
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 16:14

Inka mee kirjottaa ropeen! :-D Tai oikeestaan Salli.. :')
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 17:33

Joo mä Aattelin et jos ois Sallin vuoro nyt :'D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 17:41

Pitäiskö mun nyt verrata itteeni aleksiin.. No Aleksi on eri sukupuolta kun mä ja ja... Ehkä tää ei oo ihan järkevää koska ei Aleksi oo kuva musta vaan ennemminkin mun ihanne ns. 'isähahmo'. Semmonen sekotus kaikista animaatioiden/sarjakuvien/kirjojen mieshahmosta. Siinä on vähän Merja Jalon heppakirjojen ratsastuksenopettajaa (en nyt muista nimee enkä sarjaa) vähän mangakirja Lunan isähahmoa ja myös pikkasen eldorado -qnimaation sitä tummahiuksista hyyppää :-D

Nanna on luonteeltaan aikalailla mun tyyppinen muuten, mutta mä en tykkää yhtään esteistä enkä nykyään suostu hyppää niit ollenkaan. Oon muutenki aika nynny toisin ku Nanna joka on melko hurjapää. Mutta me ollaan molemmat hiljaisia, ehkä vähän pelottavia kun ekaa kertaa tapaa.
Ja Max sitten taas on muuten ihan mä mutta se on vähän sosiaalisempi ja sit se on lyhyempi kun mä.
Niina
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Niina

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:03

Aargh, koiran kanssa kohta koulutus ja söin niin paljon, että nyt oksettaa. ;-;

Ja sitten toisaalta ois taas karmee inspis kirjottaa jotain hommaa Takun kanssa. Jos vaikka tällä kertaa jaksais ton Wordin aukasta, niin mun lauseista tulis fiksuja.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:27

Mä pelkään koiria aika paljon ja siks ihmettelen kaikkia koiraihmisiä miten ne juoksentelee ja leikkii niitten koirien kanssa, kun itteäni pelottaa jo se kun koira tulee haistelemaan tai ees kattoo:D
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:31

Blarrrgh mä niin vihaan autocorrectia. Kirjotan oikeestaa kaiken kännyllä, joten tää korjailee tosi paljon sanoja ties miksi. Martsarit -> Martinlaakso ja sitä rataa. Sit kun en malta oikolukee ni se on niinku menetetty se siisti kirjoitus.

Ehkä mä nyt käyn korjaa kaikki hirvitykset tuolta päikystä D-:
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:37

Tollasista jutuista saa aina päivän naurut:D
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:44

Mulla on Inka ihan sama! Varsinkin kun on ruotsinkielinen automaattikirjottaja enkä saa sitä pois!! ':( Vaikka on se aika hauskaa välillä, mut kun yrittää kirjoittaa jotain virallista, tulee tyyliin: Tervetuloa - Tre stil... :/

//Heijj, nyt Salli ropetti :3
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:50

Ooks sä suomenruotsalainen vai? Vai onks kännykässä vaan jumissa ruotsi?

//jesss!
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:52

On se kiva, kun mulla on (oli) näin paljon valtaa>:DD
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:57

En oo suomiruotsalainen kännykkä vaan jumittaa.. Vähän takelteleva toi mun rope, muttaaah, ehkä sen kuuluukin olla? :'-D
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 18:59

myyhhh, mä haluan ropettaa mutta kun pitäis odottaa tota niinaa :'D

heiheihei salli koirat on just ihania, meiän koira on ihan selkeesti mun paras ystävä (koska mun kaverit on vähän sellasia ei niin kavereita), ja ahh koirat nyt muutenkin <3 (ainoo miinus on kura ja punkkienpoisto, ja sitten kun tää narttu nyt hoivaa pehmopentujaan ja tuottaa mai-to-a, jota on niin kiva leikellä irti koiran hulmuavista vatsakarvoista :'D)
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 19:10

Meen nytte syömää ni sit roolimisaikaa loppupäivä. Akku loppu caa äsken, nyt annan tän lataa.

Brb! Älkää karatko (Vili ainakaan)!

edit// Noniin, palasin! :-D
Niina
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Niina

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 19:54

En ole taipuvainen sellaiseen 'aaaaihanamiesapua <3____<3' käytökseen, mutta ai että tuo meitin kouluttaja.. Pitää keksiä, että mistä riivin rahat jatkaa ton kursseilla. Ei herranen aika. Mä sulan. <3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptySu 10 Toukokuu 2015, 21:37

Raah ärsyttää kun unohdin pistää kameran laturiin ennen lähtöä ja sen akku on vieläkin tyhjänä DX<
Mä tykkään koirista, mutta meillä ei oo koskaan ollut kotona sellasta, niin en oikeen osaa olla niiden seurassa:"D
Mulla on suomenkielinen autokorrekti, kun en jaksa ikinä vaihtaa sitä ruotsiin... Tiedoksi kaikille jotka ei tiedä, oon puoliksi ruotsalainen, en siis suomenruotsalainen:D Puhun rik svenskaa, kannatan jääkiekossa sekä Ruotsia että Suomea, syön jouluna lihapullia, harrastan fiikkaamista. Ja mulla on koeviikon maanantaina A-ruotsin preli, mikä on yksi iso vitsi:DDD Kahta äidinkieltä kun ei voi kirjoittaa, ja suomesta on täällä enemmän hyötyä.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 11:10

Ärsyttää, mulla on kolme hyppäriä keskellä päivää enkä muistanut ottaa mitään soitinta mukaan niin en voi harjoitella vaikka kirjastolla DDD:
Noh, voin sit kirjottaa ruokailun jälkeen:D

//Aleksi miten pääsivuilla tota henkilöt-sivua laajennetaan?:o
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 13:19

Se on vähä monimutkane, mä voin käyä tekee sen koha pääsen kotii
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 15:43

Inka mee ropettamaan!! :'-DDDDD
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 15:45

Juu juu koko ajan :-D

Kauheeta kun on Cooperin testi nyt takana ja seuraavaks ratsastustunti... urheilullinen Inka
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 15:48

Meillä on huomenna koulussa jotkut maastojuoksukisat jonne tulee ihan sika kilpailijoita eri paikkakunnilta ja me ei saada mennä ees kattoo niitä:D
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 15:53

Hyvä Inka! :3

Meilläkin on jotkut juoksukisat, mut noooh, mä en oo niin urheilullinen kun Vili tunnestusti on, niin en aijo osallistua D:

Edit: Meen päivittelee mun esittelyy!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 15:57

Omigod, mä piirrän enkä pysty lopettaan:DD Tää on oikeasti sika kivaa:D Mulla on nyt Alanan ja Cellen kuva, ja Astan ja Bambon:D Kohta pitäis lähteä harjoituksiin...
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 16:12

Pöh, mä oon kahen vaiheilla.. Näpräänkö tarinaa myöhemmin, vain meenkö ajaa mopolla kavereiden kaa...? D: *tuskanilme*
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 16:15

IRL-elämä ennen virtuaalista:)
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 16:18

Hmm.. Ne ehti jo mennä. Ne tulee hakee mua kun on ajanu kirjan:)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 16:18

Ajanu kirjan?:D
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 EmptyMa 11 Toukokuu 2015, 16:23

*kiekan
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 2 Empty

Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6