Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 13 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 07 Syys 2015, 07:52

Till svenska hörförståelseprovet :-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 07 Syys 2015, 13:40

Ruotsinkielen kuullunymmärtämisen"else"kokeeseen....... Mun ruotsin luetunymmärtämisessä on selkeesti parantamisen varaa. Kelasin tota sanaa varmaa kymmene minuuttii :-D

Mutta onnea Valma kokeeseen jos yhtään ymmärsin oikein! :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 07 Syys 2015, 16:11

Awww Aleksi:--D Kuullunymmärtämisen Else-koe:D

Ihan kivasti se meni, pelkäsin eniten että menis keskittyminen ihan täysin kun haroituskuunteluissa mulle on käynyt se monta kertaa. Mutta oikee yo-kuuntelu oli jotenkin niin vakava tilanne, mun keskittymiskyky rakoili pikkuisen ainoastaan silloin kun siinä puhuttiin jostain muotinäytöksestä. Onneksi siitä oli vaan muutama kysymys xD
Lisäksi siinä oli aika paljon suomenruotsia niin tuli sellasia kohtia ettei tajunnut ihan joka sanaa.
Meni kumminkin niin hyvin että oon kyllä pettynyt jos tulee vähemmän kun 80 pinnaa.
Nyt on eka ylppärijuttu ohi n__n
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 07 Syys 2015, 22:01

Kattokaa kaikki tää. Mulla ei ole HAJUAKAAN miksi toi on niin hauska mutta katon sitä kerta toisensa jälkeen ja nauran vedet silmissä :'DDDDDDDDDD

//Mirolla ois tänään nimpparit ja Sandralla perjantaina :'-( Valmalla on lauantaina n__n
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

Viestien lukumäärä : 264
Ikä : 30
Hevonen : Oreo

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 07 Syys 2015, 22:51

OMG NIIN HUIPPU!!!!!!!

Mun pitäs mennä nukkuu mut tekis mieli ruveta kirjoittaa tai jotain ugh... huomenna kouluun vasta kahdeksitoista niin mitään kiirettä mulla.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTi 08 Syys 2015, 17:17

Ettehän oo vaipumassa syyskoomaan? D-:
Kirjoteltasko jotain halloweenaiheista yhteistarinaa, tää on kuitenkin halloweenkausi?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTi 08 Syys 2015, 17:23

joku syysjännäri ois kyllä kiva :3

Ei vitsi kannattaa kattoo Safe Haven niminen leffa, se on iihana <3 itkin melkei puolet siitä D:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTi 08 Syys 2015, 18:02

Mistä se kerto?

Mulla on jotain kehitteillä mutta se saattaa mennä Malpuun, mun kirjotuskamusta ei oo kyllä hetkeen kuulunut mitään D-: Koitan keksiä jotain tänne:D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTi 08 Syys 2015, 19:52

Sellanen romanttinen chikflick, mut se oli myös jännä ja surullinen ja siin oli tosi hyvä juoni ja yllättävä loppuratkasu. Ja hyvät näyttelijät :3

Ja heeeeiii ylihuomenna mie nään taas miun poikaystävän!!!! It's been one month
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTi 08 Syys 2015, 20:51

Et oo ehtiny välissä kuolla ikävään sentään :-)
Mä kävin kattoon poikaystävän kaa tänään auringonlaskua pellolla, ja huomenna mennään soittaan yhelle suolle jos ei sada. Meillä on tämmöset vähemmät mainstreamit ajanviettotavat:D Suunniteltiin että mennään jossain vaiheessa katusoittajiksi meidän naapurikaupunkiin pelleasuissaxD

Voitteko uskoa että mä en oo nähnyt mitään leffaa sitten yläasteen viimesen pikkujoulun, kun me katottiin Leijonakuningas:D Mä oon niin kokematon leffojen katselija ja muutenkin tunteellinen, että itkin ihan sikana kun sen pikkuleijonan isä kuoli ;__; Ja hyeenat oli pelottavia D-:
Voi luoja, siitäkin on jo melkein neljä vuotta:DD
Jazz
Juuri saapunut
Juuri saapunut

Viestien lukumäärä : 13

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyKe 09 Syys 2015, 17:47

Lähettiinkin vähän extemporelle matkalle, niin tässä nyt on kulunut "vähän" enemmän aikaa viime kerrasta D:

Ja pakko se vielä mainita, että mäkin oon kattonut Safe Havenin:') Se oli kyllä ihana leffa! (näinleffafriilkinä) :-D
Katri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Katri

Viestien lukumäärä : 35
Hevonen : Bad Boy Pinocchio

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyKe 09 Syys 2015, 18:59

Vois koittaa saada aikaan Beelle ekaa hoitomerkintääkin :'D Ihanaa kökkii tääl poskiontelontulehduksessa, kun toinen poski jomottaa iha liikaa... Ärsyttävä tauti tääkin, mutta ehkä se nyt antibiootin voimin lähtee poijes..
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyKe 09 Syys 2015, 22:07

Oi voi Katri, koita parantua :-(
Mulla ei oo huomenna yhtään lukiotunteja, ja illallakin vaan kaks tuntia musiikkia n__n
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTo 10 Syys 2015, 20:44

AJOIN TÄNÄÄN EKAA KERTAA KESKUSTASSA!!!

Mun paras jännäri-idea meni nyt teidän ikäväksi Malpuun :-D Keksin jotain muuta heti kun on aikaa!
Koitan myös viikonloppuna saada aikaseks tarinaa ja muksuja xD

Aleksi pitäköön hauskaa porukoilla ja poikaystävän luona:) Ja myös Kaiku kaiketi:D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 11 Syys 2015, 15:23

Hei ihmiset jos jollain on luppoaikaa niin Mallaspuro tarvitsis toiminnan elvyttämiseksi persoonallisia, aktiivisia hahmoja muodostamaan uutta porukkaa. Scarlett käski mainostaa :-D
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Ikä : 26
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 11 Syys 2015, 16:32

Hihhih, malpusta puheenollen, toi Gina on kyllä aika ilmetty tammaversio yhestä mun tallin tuntiponista :'D mutta ellen ihan väärin muista niin taisinki joskus ratsastaa lynnin/eevi-sofian kanssa samassa paikassa, ellei se sitten oo vaihtanu tallia 8')
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 11 Syys 2015, 20:54

Kävin ko. tallilla suunnilleen vuodesta 2000, eli ihan pikkumukulasta. Nyt en kyllä ole aikoihin ratsastanut yhtään missään säännöllisesti, opiskelija kun olen (käyn tuolla ehkä pari kertaa vuodessa irtotunnilla). En tiedä ketä Gina muistuttaa, ääk!
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Ikä : 26
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 11 Syys 2015, 23:17

No ok, ehkä ilmetty on vähän väärä sana, mut ginassa on jotain rapsumaista :'D
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 11 Syys 2015, 23:35

Ah, se on kyllä hauska! Väritykseltäänhän ne muistuttaa paljon toisiaan, mutta tason puolesta ovat niin erilaisia, ettei tullut heti mieleen. Mä joskus ratsastelin Rapsulla aika paljonkin, se on musta ihan tosi sympaattinen poni. :-)

Huh, olipa hassua ja hauskaa kirjoittaa tuota viimeisintä Nikitan päikkymerkintää. Pääsi vähän vieraille vesille ja jännittäviin tunnetiloihin. Itsellä ei ole Eevin elämäntilanteesta omakohtaista kokemusta, mutta tuo eläytyminen (lukemieni kokemusten ja omien kuvitelmien) perusteella on kyllä tosi antoisaa näin kirjoittajana. Katsotaan, miten osaan rakentaa noita tilanteita ja tunnetiloja tässä syksyn mittaan. (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyLa 12 Syys 2015, 17:35

Eevi on kyllä mainio :-)
Mä oon nyt ihan innoissani kun mulla on yhtä aika kolme jännäriä tekeillä, Sebeen, Malpuun ja tietenkin Hallavaan! Kirjotin tänään jo Sebeen, nii illalla voisin sit rustailla Malpuun ja huomenna tänne. Ajattelin pistää liikkeelle jotain kummitustarinan tapasta, jota voidaan sitten yhdessä kirjoitella eteenpäin.
Jazz
Juuri saapunut
Juuri saapunut

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptySu 13 Syys 2015, 10:47

Mä yritän vaan päästä siihen mielentilaan et voisin kirjoittaa..:) kännykällä saan aikaan vaan jotain outoa Jazzlössytystä, joten odottelen oikeeta inspiraation puuskaa. Sellanen on oikeestaan nyt, mutta Kuhan vaan sais sen oikeen mielentilan kirjoittamiseen.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 14 Syys 2015, 16:31

Mä en eilen saanut aikaiseksi, joten kirjotankin sitten varmaan vasta ensi viikonloppuna, kun on taas vähän harkkoja ja muuta D-:
Mulla olis ihan jätti-inspis ja miljoona ideaa, mutta ei oikeen missään välissä ehdi kunnolla pysähtyä ja rauhoittua että sais jotain paperillekin.

/Ouuu gaad muutama päivä ruotsin kirjotuksiin :-DDDDDD
Jazz
Juuri saapunut
Juuri saapunut

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 14 Syys 2015, 22:04

Joo, mulla on ollut vähän spontaaneja juttuja, niin on aika kulunut muualla kuin sohvalla ja tietokoneen ääressä:D

Ja ja ja.. En muista enää mitä mun piti kirjoittaa, mut what ever :''-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 14 Syys 2015, 22:31

:-D
Mun kännykän kuoret meni tänään rikki ja takuu meni eilen umpeen '-.-
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTo 17 Syys 2015, 15:31

Fiiliks nous ihan kattoo kun kuulin et Hurts tulee suomeen <3 Tänään aattelin taas vaihteeksi kirjotella
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTo 17 Syys 2015, 21:13

Kirjoita kirjoita! n__n
Mulla huomenna ruotsin ylppärit :-D
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyTo 17 Syys 2015, 22:04

Jee! Sain kirjoitettua tarinan melkee loppuun huomenna loput sit voikin julkasta
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 18 Syys 2015, 07:54

En malta oottaa että pääsen lukeen sun tarinaa Maikki, ehkä saisin itekkin vähän inspistä:)

Reilu tunti kirjoitusten alkamiseen. Miksei jännitä? :"-D Noo, viikon päästä kemia, sillon varmasti hirvittää DDD:
Mun on pakko lesota että mun ruotsin kuuntelut lähti YTL:lle pisteillä 89/90. En kyllä ihmettelis vaikka niistä lähtis muutama pois, meidän ruotsinope on vähän lepsu :-D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 18 Syys 2015, 16:04

OOOOho, sehä meni sitten tosi upeesti! :))))))

Mä pahoittelen että oon ollu erittäin poissaoleva tässä syksyn aikana. Jotenki en oo jaksanu laittaa Hallavaa mun koulurutiiniin, vaikka aikaa ois kyllä riittämiin. Mun päivä menee yleensä näin: herään 8, meen kouluun joskus yheksän maissa. Aamupäivän teen itsenäisesti jotain semijärkevää lehtiprojektiin liittyen, ruokatauolla pelaan korttia kavereiden kanssa pari tuntia ja iltapäivällä on välillä toimituksen kokous ja jotain teoriaa tms. Joskus kolmen aikaa kotiin, katon How I met your motheria, syön samalla. Joskus illemmalla käyn juoksemassa tai salilla ja sitten katon ehkä viel jonkun leffan jos jaksan.
Eli ihan hyvin voisin jättää leffojen/sarjojen kattomisen vähemmälle ja piirtää/kirjottaa/pölistä Hallavaan jotain. Ja tästä eteenpäin näin toimin. Piste.

Kaikin puolin mulla menee ihan kivasti, koulu on mukavan rentoo ja oon saanut jotenkin tosi hyvin aikataulutettua mun oman työskentelyn ton lehtiprojektin osalta eikä se pahemmin stressaa. Syön hyvin, liikun hyvin, mul on kivoja uusia kavereita. Kotona käyminen on taivaallista, poikaystävä on ihana ja meillä menee hyvin. Välillä hämmästyn sitä miten pystyy aina vaan rakastumaan enemmän ja enemmän, vaikka jo pari kk sitten tuntu että nyt rakastan niin paljon kun vaan on mahdollista ketään rakastaa, mut sitten kummiskin kohta huomaa rakastavansa vielä enemmän.!?
Niin. Voisin kai sanoo että oon aika onnellinen. (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 18 Syys 2015, 21:54

Heiii, kivaa että päätät aktivisoitua! Mut IRL-elämä aina edelle:) Ihanaa kuulla että sulle menee noin kivasti<3
Mäkin oon ollut melko laiska, anteeksi... Johtuu syyskiireistä musiikin parissa D: Mutta kivaa on, vaikkakin stressaavaa :-/

Mä olin juuri katsomassa Sibelius-fantasiaa, ja se oli aivan HELKKARIN hieno. Se oli meidän kaupungintorilla semmonen näytelmä/musikaali/konsertti, jossa oli tanssijoita kirkon edustalla ja suihkulähteen päällä, upeat valotehosteet, järrrkyttävän iso kuoro ja pianisti ja viulisti soittamassa nosturinnokassa... Tahtoo uudestaan!!
Kävi kyllä sääliksi tanssijoita kun sää oli tosi kylmä ja satoi koko ajan, ja niillä oli vaan ne tanssipuvut päällä. Pianistilla ja viulistilla taas oli kunnon lämmitykset nosturissa :-D

//Mä kuuntelen abitreenien vastauslähetystä ja ällistelin miten hyvin mulla meni (toivottavasti). A-ruotsin kirjoittajia koko Suomessa oli tänä syksynä vaan 600 :-O
Ja mitä ihmettä, ekat yo-kokeet on nyt ohi!!!
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.

Viestien lukumäärä : 165

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyLa 19 Syys 2015, 10:52

Ah, hyvä että täällä aktivistutaan! Mutta mulla on jotenkin tosi kiireistä, yleensä viikonloput menee täällä siskon luona, tai muutenkin jossain tärkeessä.. Koulun jälkeenhän mulla olis arkipäivinä kyl paljon aikaa, mutta jotenkin tuntuu, että päivä toisensa jälkeen heti huoneeseen päästyttyäni kaadun sänkyyn ja nukahan about kymmenessä minuutissa vaatteet päällä :/..

Mutta yritän nyt kirjoittaa pian jotain D: Inspis vähän hukassa. Jei.
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.

Viestien lukumäärä : 165

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyLa 19 Syys 2015, 10:53

(Gosh, musta on tullu jo perus puurtaja :-D)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyLa 19 Syys 2015, 11:05

Sanohan Jerry siskolle terveisiä:)
Mulla on tänään yllätyskeikkaa jonkun mummon 90-synttäreillä, eli pitää kattoa jääkö aikaa kirjoittaa :-/
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyLa 19 Syys 2015, 21:00

Ehheh.. Mä eilen nukahdin kone auki mutta nyt sain julkastua ton tarinan. Miks mun tarinat on niin lyhyitä ku tuntuu et kirjotan niitä ihan sika kauan.
Tähän päivään mahtu yhdet keppari kisat missä tuli 3 ykköstä ja kaksi kakkosta. Saapi jännäillä pääsenkö ensvuoden SM- karsinnat läpi että päästäänkö tavoittelemaan suomenmestaruutta taas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptySu 20 Syys 2015, 21:48

Huhuh! Tänään tullu talleiltu ja tehty töitä pari tuntia. En sanois et mainoslehtisten jakaminen ois helppoo
Jazz
Juuri saapunut
Juuri saapunut

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 21 Syys 2015, 16:06

Kaipa minunkin pitää kertoa olemassaolostani..;)

Hoo, meikäläinen alkaa kirjoittaa tarinaa nyt! Miten onkin kestänyt niin hävettävän kauan, että saan jotakin aikaseksi, mutta nyt onneksi saan! Mutta vaikuttaahan hallavakin vähän hiljaisemmalta, mutta kai tämä tästä.. Koulut taitaa nyt jokaisella painaa päälle, ja syysrytmiin palautuminen kyllä vie aikaa. Mä sain tänne sen kämppiksen, ja nyt se kolistelee astioita joka helkkarin aamu siihen kuuen aikaan, kun joku yrittäis nukkua :/ Se on muutenkin tosi outo ja silleen #ihanniinkuineniteolis:DDDDD Mutta kuiteski :F

Hah, mä yritin piirtää Jazzia, ei tullu mitään.. Perjaatteessa en osaa piirtää ollenkaan muita kuvia kuin pilakuvia, sellasia suttusia luonnoksi, mitä nyt Juniorille joskus yritin.. D:: Haluaisin oppia piirtämään, mutta on sekin taito ilmeisestin geeneissä.
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyKe 23 Syys 2015, 11:39

Huih, onpas täällä taas tapahtunut kaikenlaista. En ole kerennyt seurailemaan, kun on jännitys (paniikki) tämän illan tentistä painanut päälle. Ihan kamala fiilis. Oon uhrannut tenttikirjallisuuteen enemmän aikaa kuin moneen muuhun tenttiin yhteensä, ja silti tuntuu äärimmäisen todennäköiseltä, että tää tentti kosahtaa. Tässä on kolme osiota, joista kaikista on pakko päästä läpi, tai menee koko roska uusiksi. Aihealueet on laajoja ja moniulotteisia, tentaattori vaativa ja tenttiin varattu aika aivan järjettömän lyhyt. Koko kolme tuntia on kirjotettava kynä sauhuten ilman ajatuskatkoja, että saa kolme esseetä kasaan. No, tässä sitä paineensietokykyä sitten testataan - parasta olisi, ettei iske tenttikammo päälle.

Pitäkää peukkuja, että kymmeneltä kotiutuessani tuun tänne toteamaan nolona, että ei se ollutkaan niin kamalaa kuin oon kuvitellut. :-D

Jospa tämän tentin jälkeen on sitten taas aikaa muillekin jutuille. (:
Jazz
Juuri saapunut
Juuri saapunut

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyKe 23 Syys 2015, 15:12

Mmm, Eevi, pidän peikkuja pystyssä! :-D

Ja oho, niinpäs onkin alkanut tapahtumaan, ajattelin jatkoilla tuosta mun edellisestä tarinasta nyt tänään. Eka vähän vilkuilemaan mitä kaikkee täällä on tapahtunutkaan :-D ----->>
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyKe 23 Syys 2015, 16:54

Oi taivas, Eevi, mä pidän sulle peukkuja kovasti ja ajattelen sua :-)
Te muut saatte puolestanne tsempata mua ylihuomisen kemian ylppäreihin. Huomenna mä pidän vikan lukulomapäivän ja luen "kuin viimeistä päivää" koko aamupäivän, koska illaksi pitää sitten mennä kvartettiharkkoihin ja soittotunnille, niiltähän ei luisteta minkään kirjoitusten takia :-D
Oikeesti tuun niin kuoleen perjantaina DDDDD:::
Ruotsin ylppärit lähti muuten YTL:lle L:nä, esseestä oma ope anto 98/99 pistettä n__n
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyKe 23 Syys 2015, 17:22

Ooooho, oon ylpee susta Valma! Ja onnea kirjotuksiin! Ja Eeville myös onnea tenttiin/toivottavasti meni hyvin ((:

Oon myös lukenu kaikkien tarinat, on ollu mahtavia ((:
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyKe 23 Syys 2015, 21:05

Hyvä Valma! Niin sitä pitää ja tsemppiä seuraavaan koitokseen (:

Mun tentti oli kyllä aika kamala. Melkein kävi mielessä kysymykset luettuani, että jooh, tää oli tässä, lähdenpä kotiin ja palautan vaan suosiolla tyhjän paperin. Valikoin sitten itselleni edes etäisesti tutuista aihealueista olevat kysymykset ja toivotaan, että meni läpi! :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 25 Syys 2015, 15:35

Oivoi, Eevi, mä pidän peukalot ylhäällä että pääset läpi :-D

Ette usko millanen paniikki voi iskeä vikana iltana ennen ylppäreitä! Löysin kemian kakkoskurssin kirjasta jotain vanhoja yo-tehtäviä mitä en olis osannut laskea, ja tajusin että mun laskin ja Maol oli tarkistettavana. Rukoilin tyyliin koko yön ettei niitä tehtäviä tuli mun kokeeseen ja olin ihan varma että olisin paperin eteen saatuani ihan pihalla enkä osais mitään.
No, toisin kävi. Musta tuntuu että osasin tehdä ihan kaikkea ja en yksinkertaisesti osannut päättää mistä aloittaa. Päädyin sit tekemään molemmat jokeritehtäävät :-D Aika meni kyllä tosi tiukille, en kerinny tarkistaan melkein ollenkaan D-:

MUTTA YLPPÄRIT OHI TÄLLÄ KERTAA, JEEE!!
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 25 Syys 2015, 16:47

Hyvä Valma! Ylppärit ohi ja elämä alkaa taas... :-D Ajanpuute on kyllä kurja juttu aina, mutta eiköhän se silti hyvin mennyt!
Ja tohon ylppäreitä edeltävään paniikkiin täytyy sanoa, että mä kuvittelin olevani tosi rauhallinen, kunnes matikan kirjotusten aamuna olin yhtäkkiä aivan varma, etten löydä harppiani mistään ja että mua ei päästetä saliin, ellei mulla ole harppia :-D Sain onneksi harpin ja pääsin saliin toteamaan, ettei sitä edes tarvinnut mihinkään. Olin vaan paniikissa saanut jostain päähäni, että se on aivan välttämätön. Jännitys tekee hassuja asioita!

Mä olen ollut koko päivän metsässä, pellolla ja joenpenkoilla! Kyllä välillä unohtaa tekevänsä yliopistotutkintoa, kun kirmailee kirkkaanpunaisissa kumppareissaan pitkin peltoa perhoshaavin kanssa tai möyrii ojalla siivilöimässä vesiöttiäisiä tutkittavaksi tai pönöttää kiikarit nenällään tiirailemassa lintuja. Löydettiin joesta ainakin okakatka, joka nimettiin Maunoksi, ja pellolta tarttui haaviin lehtolukki nimeltä Esa (nyt ne kylläkin vilistävät jo luonnollisissa elinympäristöissään villeinä ja vapaina ja onnellisina).
Ponejakin nähtiin, mutta harmi vaan, eivät kuuluneet meidän tutkimuksiin tänään. Kyllä mä olisin poneja tutkinut ennemmin kuin Maunoa ja Esaa, vaikka varmaan ihan sympaattisia kavereita nekin olivat.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 25 Syys 2015, 19:33

Mitä kummaa Eevi, hauskaa yliopistomeininkiä:DDD Ei ainakaan liian vakavaa touhua.

Tiedoksi kaikille, että Jazz potkittiin pellolle törkeän tarinoiden kopioimisen takia. Muussa tapauksessa olisi varmaan annettu hänen vielä jäädä, mutta ei vaikuttanut osoittavan mitään katumuksen merkkejä.
Muistutan vielä kaikille että muiden kuvien ja tarinoiden kopioiminen on LAITONTA ja siitä jää erittäin helposti kiinni. Se kielii myös huonosta itsetunnosta, kun on pakko käyttää muiden kädenjälkeä omanaan. Mun mielestä KENELLÄKÄÄN ei ole syytä tällaiseen itsevarmuuden puutteeseen.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 25 Syys 2015, 21:07

Kaikki muilla talleilla kävijät! Haluaisitteko käydä ehdottamassa Hallavan hubertusratsastukseen osallistumista, niin saataisiin tänne vähän säpinää? Mainostopicceihi laitetut kutsut tuntuu aina jotenkin jäävän huomiotta :-D
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyPe 25 Syys 2015, 23:21

Oi, hauska tapahtuma! Pitääkin harkita, josko toisin vaikka omiakin hahmoja muilta talleilta. Ilmoittelen tästä huomenissa töiden jälkeen myös omalla tallilla hoitajille, jos vaikka mallaspurolaiset innostuvat tulemaan myös. (:
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko

Viestien lukumäärä : 61

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 28 Syys 2015, 18:58

JUMALAUTA JÄTKÄT MÄ OON ELOS TAAS TE ETTE TIIÄ MITÄ KAIKKEE PASKAA TÄS ON TAPAHTUNU MUT JEA TÄÄL TAAS
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 28 Syys 2015, 19:02

No mutta juu uh, mä varmaan alotan täysin uudella hahmolla ja iha alusta, jos käy? :'DD ja saattaa olla että pyörin ny ainaki iha vaa nurkis ja otan teitä vähä kii, et missä mennää.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 28 Syys 2015, 19:27

Juu voit aloittaa uudella hahmolla. Mahtavaa että oot taas mukana kuvioissa! ((:
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 EmptyMa 28 Syys 2015, 19:46

Jesjes!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 13 Empty

Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: