| Pulinaboksi #5 | |
|
+23Ellen. Kettu. InnaP. Emma. Maikki tsuukiko Salli Kics Alana Jerry. Jazz Katri Janelle Valma Inka Kaiku Christian. Emppu Sandra Aleksi Eevi-Sofia Topias Reetta 27 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 08 Marras 2015, 12:44 | |
| Aleksi toi on ihan sika hieno!:O ite annoin iskälle laulavan kortin ja pitkätkalsarit XD
Mulla on ollu koko aamun sellanen videoprjoketi menossa, kun oon tehny yhestä ponista videoo ja ettiny siihen musiikkia.. en nauti tästä.. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 08 Marras 2015, 12:53 | |
| Kiitos kiitos :)) Tosta pitäis tulla vielä hienompi versio myöhemmi, ku tost tulee yks kuva miun kalenteriin. Siihe tulee kans muita tol tyylil piirretyyjä eläimiä ja taustalle sit maisema aina vuodenajan mukaan | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 463 Join date : 30.09.2015 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 08 Marras 2015, 12:55 | |
| Koska tylsyys iski, lähden metsästelee huvikseen niitä vanhoja avatareja :-DDD | |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 08 Marras 2015, 12:56 | |
| Teetkö ite kalenterin? :-OO
Ääää mä löysin mun valokuvalaatikosta mun kakkosluokan kokeita, ja suoraan sanottuna mä en näitä katsellessa tajua yhtään miten oon onnistunut skippaamaan ykkösluokan :-DD Joka toisesta sanasta on puuttunut kaikki vokaalit, ja täällä on tehtäviä missä pitää selittää mitä kuvissa on, niin oon tajunnut kaikki kuvat ihan väärin xDDDD | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 08 Marras 2015, 12:57 | |
| Okei Ellen lähetä niitä sit Aleksille koska mä oon laiska :-) | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 08 Marras 2015, 13:31 | |
| Joo hei mä opiskelen graafista suunnittelua. Ollaan tehty oma lehti, joulukortteja ja pakettitarroja ja koht tehään kalenterit ja muistikirjoja ja painetaan vaatteisiin kuvia. Kaikkee kivaa :3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 08 Marras 2015, 13:39 | |
| No just, kade!! D-:< Miksei musiikinopiskelijat saa tehdä koskaan mitään tollasta >:-( | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ma 09 Marras 2015, 08:57 | |
| Lisää osallistujia tän päiväiselle koulutunnille! | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 09.11.2015 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Mirri
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ma 09 Marras 2015, 18:09 | |
| Hei ihmislapsoset! Oon tuomassa Hallavaan islanninponin yksityiseksi ja ootan niiin innolla että pääsen kunnolla mukaan tähän ihanaan yhteisöön :-) No okei, en tykkää salailusta, joten täällä TAAS Mikki aka Raffe aka monet vähemmän inspiroineet kokeiluhahmot xD. Mutta nyt loin hahmon nimeltä Kukka. Tuli ihan black-out kun olin rekisteröimässä uusia tunnuksia, että enhän mä oo keksiny tälle vielä ees nimeä!! Joten päätin olla semitylsä ja antaa hahmolle ensimmäisen seminormaalin nimen mikä tuli mieleen... Muut vaihtoehdot olis olleet liian jänniä ja ajattelin, että jätän jännät sit tytön luonteeseen ^^
Mutta kiva olla taas BACK! Ja todella toivon että nyt pääsisin henkisesti mukaan tähän innostukseen ennenkuin jotain tapahtuu ja luulen että pärjään ilman Hallavaa. Mutta en mä henkisesti tätä sydänkäpylää ole koskaan jättänytkään ;-) | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ma 09 Marras 2015, 19:01 | |
| EIKÄ! MAHTAVAA ETTÄ OOT PALANNU! <3
tervetuloa myös muille uusille keitä en oo vielä tervehtiny:D | |
|
| |
Eevi-Sofia Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 16.05.2015 Ikä : 35
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ma 09 Marras 2015, 21:07 | |
| Uh. Kellon ympäri opiskelua ja ihan kirjaimellisesti. Kahdeksalta alkoi luennot, niiden ja ruokailun jälkeen pönötin kirjastossa rääppimässä kasaan esseetä kunnes kirjasto kahdeksalta illalla suljettiin. Miinuspuolet päivästä: ihan onnettomia luentoja ja pimeitä luennoitsijoita. Plussapuolet päivästä: essee edistyi. Koossa on nyt johdanto, kakkosluku ja kolmosluvun alustus ja ensimmäinen alaluku. Enää puuttuu oikeastaan vaan kaksi alalukua ja yhteenveto, lähdeluettelokin on jo aikalailla ajantasalla. Phuuh! Palautan sen varmasti huomenna eli (kerrankin) reippaasti yli viikkoa ennen kalmanlinjaa! Tunnen itseni niin reippaaksi opiskelijaksi. :-D
Joulutaukoa odotellessa. Tahdon niiiiiin kovasti piirtää Nikitan päikkyyn jotakin mukavaa. (: | |
|
| |
Essi Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 06.11.2015 Ikä : 22 Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ma 09 Marras 2015, 21:40 | |
| Huhhuh, Eevi-Sofia, on kyllä rankkaa! Melkein hengästyn jo tätä lukiessa, heh... :-D | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 463 Join date : 30.09.2015 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ma 09 Marras 2015, 21:53 | |
| Eevi, I feel you pain. Onneks jouluun ei oo enää pitkä aika, harmi vaan että nää marraskuun kelit on ihan perseestä. Mä ihmettelin et sebessä oltiin jo jotain ensilumi-tarinoita väsätty, siis hei kamooooon, asuuks kaikki jossai lapis? Sadetta, kylmää, kylmää, sadetta.. Todellakin toivon et lumi tulis ja äkkiä, samoiten joulu. Päivät on nyt nimittäin onnettoman lyhyitä, mutta onhan siinä onneks hyvätkin puolensa.. Mut silti! Tsemppiä Eevi opiskeluun, vaikka tää mun valistus olikin tosi valoa tunnelinpäässä - mainen :-DD Mut joulua en kyllä malta oottaa, sanokaa nyt joku muukin et teillä ei oo lunta.. (tai sitten mua on huijattu pahemman kerran, ja toi ensilumi-juttu oliki vaan joku bittimaailman villitys:-P)
Porukka on taas lisääntynyt :-DD Wellcome kukalie mikkirafaelcomeback, vanhoissa topiceissa oon muutaman kerran sun hahmoihin törmännyt, ja veikkaan et sulla on aika inspiroiva hahmo ;-) Mutta mutta, kai mun täytyy häippästä täältä ennenkuin ehdin manata marraskuun säät alimpaan helvettiin :-D
//Ja ainiin, pientä välimainostusta, että käykää kaikki osallistumassa noihi koulukisoihi ja tunneille! Mä Olin oottanu ihan sikana et joku tunti tulis eikä nyt sit sinne osallistu ketään :-( | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ma 09 Marras 2015, 22:01 | |
| Eevi tsemppiä kovasti opiskeluun, jaksat kyllä vielä joululomaan saakka <3
Ja ihanaa Kukka, että oot taas tehnyt uuden comebackin, ja ihan kivan näkönen hahmokin!
Ja Inarille paljon tervetuloa, ootan innolla mitä sulla on Hallavalle antaa, oon nimittäin seuraillut sun Shely-taivalta :-)
Mulla on huomenna elämäni eka kaupunginorkesterin konsertti, ai kamala miten asiat on edenny nopeasti D-: | |
|
| |
Inari Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 46 Join date : 08.11.2015 Ikä : 29 Hevonen : Bee
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ti 10 Marras 2015, 19:27 | |
| Mitä onko joku oikeesti seurannu mua, nyt kyllä yllätyin Valma!:D Ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, huippua päästä Hallavalaiseks:)
Täälläki on tehty niska limassa kouluhommia (taas) koko päivä, itelle merkityksellisen toiminnan tarkastelua viiden ulottuvuuden kautta ja kaikki matskut on tietty englanniks, hnggggh. No on tää mun opiskelu aika kivaaki välillä, vähä työlästä vaan:) Oi ja graafinen suunnittelu kuulostaa tosi mielenkiintoselta! | |
|
| |
Essi Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 06.11.2015 Ikä : 22 Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ti 10 Marras 2015, 20:25 | |
| Tervetuloa, Inari! Miullakin on ollu tänään läytyömästi kouluhommia, joka päivä kokeisiin lukemista, ei ihan oo miun juttu se... | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ti 10 Marras 2015, 21:07 | |
| Juu tervetuloa porukkaan Inari! :-) Varmaan on vähän kaikilla nyt ollut kouluhommia, mutta mäkin koitan aktivistua kirjoittamisen suhteen.. Jos se nyt tästä lähtis.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ke 11 Marras 2015, 20:15 | |
| Iik ulkoasu on muuttunut! Mä oon nyt ihan sokissa kun pääsivut on niin leveät. Ja vähänkö tosta hevoslistauksesta tulee hieno<3 Aleksi ei kai heppojen sivuja tarvi koodata kokonaan uusiksi niinkun viime kerralla? X"D | |
|
| |
Eevi-Sofia Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 16.05.2015 Ikä : 35
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ke 11 Marras 2015, 20:38 | |
| Voi vitsi miten hieno toi uus on! Tässä avopuolison leveenäyttösellä uus ulkoasu ainakin toimii tosi paljon paremmin kuin vanha, joka jäi aina vähän pieneks vasempaan laitaan ja sit oli puol näyttöä autiona. Makee, hyvä Aleksi! (:
Tervetuloa munkin puolesta vielä kaikki uudet tyypit joille en oo ehtinyt sanoa moi!
Tänään on ollut mitä mukavin päivä. Pitkä, ehkä, mutta kymmenen tunnin luentopäivästä huolimatta mukava (: Toivottavasti muillakin!
edit / Oho ja vautsi, tunnemerkki meikäläiselle! Tulinpa iloiseksi (:
Viimeinen muokkaaja, Eevi-Sofia pvm Ke 11 Marras 2015, 20:45, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ke 11 Marras 2015, 20:42 | |
| Mäki tykkäsin! Ainut vaan ettei puhelimella toimi ihan kauheen hyvin, kattelen myöhemmin koneella :-) Mut tosi tosi hieno Aleksi!! <3
Mulla on ollu kiva päivä, mutta vähemmän kiva ilta.. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ke 11 Marras 2015, 21:54 | |
| Kiva jos miellyttää :3 Aika pitkään piti harjotella, et osasin väkertää tommoset keskitetyt sivut, mut onnistuin kuitenkin :3
Ja ei onneks tarvii ihan kokonaan uudestan koodata noita hevosten sivuja, luultavasti ainoastaan sukutaulun kaa tulee ongelmia... no se on sitten sen ajan murhe. Vaihdan kuitenkin ne heposten sivut vasta kun oon näpytelly kaikille kattavat luonteen (; | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ke 11 Marras 2015, 22:35 | |
| | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 16:19 | |
| Vähän kaikenlaista, oltiin kaverin juhlissa, jotka lopulta päätty siihen, et mun piti raahata sammuneita tyyppejä kotiin :< | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 16:40 | |
| Oi mä niin tiedän ton tunteen! Oon kyllä jo oppinut, että en juuri lähe kaupungille tai juhliin jos sinne muut menee ryyppytarkoituksessa, koska ite en juo. Jätän lähtemättä, koska en jaksa huolehtia kavereita kotiin, hoitakoon itse itsensä ja katsokoon ettei juo niin paljon ettei saa edes tilattua vaikka taksia tai kävelemään. On myös rasittavaa että joutuu itse selittelemään juomattumuuttaan. Mä oon tähän asti vielä voinut sanoa että oon alaikäinen enkä juo sen takia mutta entäs sitten kun mulla koittaa täysi-ikäistyminen ensi kuussa? D-: | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 18:00 | |
| Toi on niin totta.. En itekkään juo ja musta tuntuu et mä oon aina se joka saa huolehtii ne muut kotiin.. Pahinta oli et se oli keskellä viikkoa, ja meni vähän myöhään siinäkin touhussa D: Ei kyl pitäis mennä tollasiin | |
|
| |
Janelle Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 264 Join date : 29.10.2014 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere Hevonen : Oreo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 18:10 | |
| Musta tuntuu, ettei mulla riitä aika enää tähän, kun on koulu ja kaikkea muuta. Olen pahollani, mutta mun on ehkä parasta vetäytyä näistä hommista, Vani ja Oreo kaipaavat parempaa huomiota. ): | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 19:13 | |
| Ei se mitään Janelle, tuu sitten takas kun aikataulut hellitää :3 | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 20:28 | |
| Voi pee voi pee voi pee... mä kirjotin ratsastustunnin pohjaa suoraan tonne ja sit kun olin lähettämässä niin kone meni tilttiin ja se hävis D: Mun poikaystävä on kohta täällä, joten en kerkee kirjottaa uuestaan, saatte pohjan siis ensi maanantaina. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 20:53 | |
| Aleksi se taisit olla sä joka joskus huomautteli mulle että kannattaa käyttää tekstinkäsittelyohjelmaa >:-D Mihin Vanilla muuttaa? :'-( | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 20:54 | |
| Heeeiii hevoslistauksen linkit on ihan hassusti! D-: | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 21:03 | |
| Voi rypäle. Mä en kerkee korjaa.... Jos valma millään viittit? --joo olin tyhmä---
Oon siis tosiaan pe la su poissa, koska N tuli Jurvaa enkä aio missaa hetkeäkään <3 (vanilla ei oikeesti oo mihinkään menossa, kuvitteellisel tallilla) | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 577 Join date : 04.02.2015 Ikä : 26 Hevonen : Fae
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 21:14 | |
| Heeei noin ulkoasuun ja hevoslistaukseen liittyen, fae ei ole siellä missään, vai onko mulla mennyt meiän tallinvaihdos kokonaan ohi? :'D
Eli senkin jos voisi korjata, niin olis ihan kiva (:
Viimeinen muokkaaja, Alana pvm To 12 Marras 2015, 21:15, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 21:15 | |
| No ei se mitään, mulla ei oo nyt mitään tekemistä, mä yritän korjata noi :-) Pidä ihana viikonloppu kullan kanssa <3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 21:17 | |
| Alana varmaan Aleksille on käynyt aivopieru, mä en osaa korjata mut Aleksi tekee sit maanantaina :-) Heii mä skippasin ihan! Janellelle hyvää jatkoa, oot ihailtavan kauan pysyny Hallavassa ja kuulunut vakioporukkaan ja antanut paljon tälle paikalle, toivottavasti Hallavakin on antanut sulle jotain. We will miss you<3 | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 21:19 | |
| Eipä sillä kiire ole, ajattelin nyt vaan kuitenkin ilmoittaa asiasta ettei olla vielä enemmän porukan ulkopuolella. ((:
Ja multakin meni ihan ohi, harmi Janelle, mutta mäkin toivotan sulle hyvää jatkoa ja kaikkea sitä, mitä näihin nyt ikinä kirjoitetaankaan :3 | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 12 Marras 2015, 23:51 | |
| Voih ku on taas paljon tapahtunut täällä Mä pysyn vielä viikonlopun suosiolla hiljaisena ja sitten alan tulla ukaan. Vitsit oon vaan ihan intsinä Maata Näkyvissä festareista! Ja sit mul on pari pientä tarinaakin valmiina joten jee jee | |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 133 Join date : 05.11.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Brynhild Vikna
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Pe 13 Marras 2015, 14:19 | |
| Maikki miks miust tuntuu et KAIKKI menee MNF:lle... Mie oon varmaa ainut mein seurakunnan aktiivisista nuorista, joka ei lähe sinne :/ Ärsyttää.. Oispa sitä rahaa :l | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 09.11.2015 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Mirri
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Pe 13 Marras 2015, 17:53 | |
| Mä en oo ikinä käyny Maatiksessa (MNF:ssa), vaikka monena vuonna on lähteny ketusti porukkaa sinne ja reissu on ollu tosi halpa siihen verrattuna jos yksin menis. Mutta ei se mitään, en viihdy niin kovin ihmispaljoudessa ja kuuntelen tosi vähän gospelia... Ovat kaverit kyllä aina kehuneet reissua!
Ja Valmalle tosta ryyppäämisestä, että ei hätää, en minäkään oo ollu ikinä kännissä ja jos ei eri juomien maistelua lasketa ni en myöskään juo. Ihan vaan koska makeat limut ym. on pahoja ja alkoholilla höystettynä kymmenen kertaa kamalampia, enkä muutenkaan arvosta sitä että alkoholilla buustataan omaa heittäytymiskykyä (tarvitaan vaan ripaus rohkeutta ja paljon positiivista mieltä).
Ja sen voin sanoa että clubilla voi olla ihan hemmetin hauskaa selvin päinkin! Hyvässä seurassa, hyvässä musiikissa ja tarpeeksi isolla tanssilattialla bileet on parhaimmillaan ja sen voi hyvällä omallatunnolla laskea jopa päivän treeniksi kun on vaan vettä lipittänyt ;-) Suosittelen!
Oon tällä linjalla pärjännyt ja tulen pärjäämäänkin, vaikka seuraavaksi tulee 20v. täyteen :-). Tosin ajokortin hankkimisen viivästyttäminen on ehkä ainakin osittain ihan suunniteltu juttu, ettei tarvii kännikuskina toimia. Toisaalta silloin voisi toimia kuskina itselleenkin... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Pe 13 Marras 2015, 19:32 | |
| Mä en oo ollut ikinä millään festareilla, paitsi kerran orkesterinmatkalla Latviassa käytiin Latvian kansanmusiikin festareilla, jotka oli kyllä kieltämättä ihan hauskat :-D Mun siskokin muuten täytti eilen 20<333
Mua lähinnä ottaa tossa juomattomuusjutussa päähän se että kaverit (VARSINKAAN muusikkokaverit) ei pysty ymmärtämään todellisia syitä mun juomattomuuteen. Ei, mua ei pelota humalassa oleminen, en oo juomatta uskontoni takia, en oo absolutisti. Mua vaan ei KIINNOSTA. Mä osaan pitää hauskaa selvin päinkin, ja musta on oikeastaan kivaa olla pikkuisen ujo ja varautunut, enkä haluu päästä noista piirteistä eroon AINAKAAN humalatilan avulla. Ei kaikkien tarvi edes klubilla tai missä sitten ikinä olla yolo-asenteella, humalassa tai selvin päin. Ketuttaa myös että mun jokai ikinen kaveri ja läheinen, jopa poikaystävä, piti itsestään selvänä, että meen kyllä baariin heti täytettyäni 18, että mun juomattomuus ois vaan jotain arvonkieltämistä, että mä sanon etten mä halua vaan koska mä en vielä saa '-.- | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Pe 13 Marras 2015, 19:38 | |
| Ainii muuten mulla on ajotunnit nyt koossa ja pystyisin periaatteessa jo meneen inssiajoon, mutta en kyllä vielä uskaltais D-: | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Pe 13 Marras 2015, 19:50 | |
| Just -.- ... Onneks mun kaverit (ainakin tärkeimmät) on ihan fine sen asian kanssa ettei mua kiinnosta juoda. Oikeastaan yhden parhaimman ystäväni kanssa yleensä suunnitellaan yökyläillessämme että "tänään voitas lähtee tanssimaan" (hääkään ei oo juomien perään), mutta 70% näissä tapauksissa päätetään vähin sanoin että jäädään vaan himaan kattomaan leffoja, juttelemaan ja herkuttelemaan ittemme ähkyiksi (tähän herkutteluun päätettiin tehdä muutos vähän aikaa sitten xD). Yleensä klubille menossa kivointa on se 3km kävely sinne ja takaisin, koska liian usein DJ laittaa huonoa musaa (=suomiräppiä) ja suurin osa ajasta on juurikin DJ:lle irvistelyä. Himaan jäämisessä ei kaduta turhaanmaksetut sisäänpääsymaksut, ainoastaan se herkkuähky xD.
Mutta en kyllä tajuu mikä siinä juomisessa ihmisiä niin viehättää...
Btw, oon aika innoissani tästä uudesta hahmostani ja Mirri-issikasta :3 !
/ Ja mäkin handlaan ajamisen jo, mutta iskä ei oo hommannu mulle tunnuksia että voisin harjotella teoriakokeeseen netissä... toisekseen, mun passi on kadonnut xD. Ja en oikeen tiedä missä välissä sen teoriakokeen suorittaisin kun oon täällä kaukana... | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Pe 13 Marras 2015, 20:34 | |
| Huh, se olis viikonloppu :-P Yritän rentoutua, nukkua pitkään ja tehä jotain tarpeellista.. Bambon päikkyynkin vois jotain kehitellä, ja hoito III maksut vielä maksamatta D: Mulla on ollu nyt vähän kiireitä, joten jos Aleksi antais vähän aikaa kans siihen loppukokeeseen :-)?
Tosiaan, multa on kuulunut nyt vähän hiljasempia. (juusellasenvuorokauteenenoolähettänytviestiä xd) Mutta silti :-DD Joo ja ei mulla ollu muuta asiaa xD | |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 133 Join date : 05.11.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Brynhild Vikna
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Pe 13 Marras 2015, 21:07 | |
| Mulla alko kans viikonloppu ja varmaa ikin ollu näi kiireine. Mummin hautajaisii on järjestelty koko ilta ja huomen puol kuus ylös ja sit viel viimehetken valmistelut ja kirkkoon jne. jne. jne. HUOH! Nyt takas ettimää kuvaa muistopöytää! | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 14 Marras 2015, 16:57 | |
| Ehheh, mä vähän inspiroiduin, ja kirjotinkin sen lopputehtävän tossa ihan suit sait :-D Eli Aleksi, voit unohtaa sen jatkoaika jutun :-P
Äh, harmittaa kun meidän Lapin reissu viivästyy D: Mä ootan sitä ihan into piukeena, mutta yritän vaan pysyy terveenä ennen sitä..:/ Mulla ei oo tunnetusti kauheen hyvä vastustuskyky, ja kun ei oo sitä hitsin talvea, niin kaikki bakteerit leijailee ympäri maita ja mantuja..
//juu mulla on tylsääää | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 14 Marras 2015, 17:04 | |
| Toivottavasti Ellen pysyisit terveenä, täällä ainakin tuntuu suurimmat flunssa-aallot menneen tältä syksyltä ohi..? (koputtaa puuta)
Mä oon tehny koko päivän äikän portfolioo '-.- | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 14 Marras 2015, 18:02 | |
| Huhhuh voin sanoa ettei oo mitenkään erityisen helppoa päästä keppien kanssa Barona arenan yläkatsomoihin... olin tosiaan kaverin kanssa Nightwishin keikalla siellä ja oli vähän jännittävää mennä portaita kun ne ei ollu kovin loivia:D (tunnistin tosiaan vaan yhden kappaleen koko keikalta kun toi musiikkilaji ei oikee oo se mun juttu..) | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 14 Marras 2015, 18:32 | |
| On mullakin ongelmat, piirsin uuden kuvan Alanasta, mut nyt en keksi mihin ihmeeseen mä sen tungen :'D
Ja Salli, Baronan katsomot ja varsinkin just niiden portaat on kyllä tuskaisia, varsinkin jos takana on luokallinen innokkaita ihmisiä, jotka eivät oo eläissään nähneet jääkiekko-ottelua x) siis sillon kun polvi on siteissä ja missä nyt olikaan, ja taipu varsin vähän | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 14 Marras 2015, 19:55 | |
| Hei mullakin on kerran ollut kepit, ja oli kyllä ihan tuskaa! Tuli niin avuton olo kun ei koulussa pystynyt kantaan tarjotinta. Orkesterin harkoissa käyminen oli kans tosi hankalaa, koska mä en pystynyt astumaan ollenkaan toiselle jalalle ja piti pomppia silleen niiden keppien varassa niin mä menin aina erikseen istumaan tuolille ja sit joku kaveri toi mulle soittimen :-DD Ja ne hatun bussikuskit jotka ei tajunnut että vois odottaa kunnes kepeillä menijät on istumassa ennen kuin lähtee liikkeelle... | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 15 Marras 2015, 15:52 | |
| Joo tulee jotenkin vaivaantunut olo kun kaikki kyselee tarviitko apua ja auttaa joka asiassa.. no pitäs ottaa vaa kaikki irti koska sit kun saat kepit pois kukaan ei auta sua enää yhtään:D | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ma 16 Marras 2015, 21:50 | |
| Joo oli kyl huikeet festarit! olisin luullut aivan jotain toista menoa mut dj:eit pisteli ihan kunnon jumputusta, Juha Tapio kaivo ripari muistotesiin ja muut artistit veti kovaa settiä. Ehdottomasti otan uusiksi ensi vuonna! Nyt oon kyl ihankuollut Täytyy laittaa oma puumerkki kanssa että olen vahvasti päihteitä vastaan. Mua lähinnä säälittää omat ikäseni ja jopa nuoremmat jotka kertoo niiden juomis tarinoista, ku samalla haukkuu muita lapsillisiks. Empähä ainakaa juokse kylillä kyttiä pakoon umpihumalassa oksentelemassa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi #5 | |
|