Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi - Sivu 20 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20
KirjoittajaViesti
Elsu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen



Viestien lukumäärä : 31
Join date : 02.03.2014
Ikä : 25
Hevonen : Frozze

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyTo 06 Maalis 2014, 19:41

Salla kirjoitti:
Elsu kirjoitti:
Heipä hei Uusi naama täällä näin, joten oon aika pihalla... Nauroin tolle Pringles-hevoselle :')

Mä sain sun nimimerkistä pahan deja vún. Joskus hölmöissä hepparoolipeleissä pyöri tyyppi nimeltä Elsu.. et sie sattuis oleen sama? Vaikken oikeen usko, sanooko mitään: Norwa, Pöpi, Soturihevoset..?

Joo-o, aika kaukaa haettua mutmut..

Ei oo kaukaa haettu, sillä sanoo ja aika paljonkin... Sama tyyppi oon... Kukas sä oot, jos oot niissä piireissä pyörinyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://elsunvirtuaaliset.webs.com/
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyTo 06 Maalis 2014, 21:17

Elsu ja Salla, maailma on pieni uskokaa pois xD

Miksi mun tekis mieli vaihtaa Rana uuteen hevoseen... ;__; En kyllä tee sitä, mutta jotain sisältöä mä tarvitsen tai tulee tylsää. Huomenna kaverin kanssa tallille ja kokeilen ratsastaa sen hevosella, tosin kyllä jotkut ammattilaisetkin on sanonut että mun kaveri tuhlaa vaan rahaansa siihen hevoseen jota ei ees voi kouluttaa... joo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyTo 06 Maalis 2014, 22:07

Elsu kirjoitti:
Salla kirjoitti:
Elsu kirjoitti:
Heipä hei Uusi naama täällä näin, joten oon aika pihalla... Nauroin tolle Pringles-hevoselle :')

Mä sain sun nimimerkistä pahan deja vún. Joskus hölmöissä hepparoolipeleissä pyöri tyyppi nimeltä Elsu.. et sie sattuis oleen sama? Vaikken oikeen usko, sanooko mitään: Norwa, Pöpi, Soturihevoset..?

Joo-o, aika kaukaa haettua mutmut..

Ei oo kaukaa haettu, sillä sanoo ja aika paljonkin... Sama tyyppi oon... Kukas sä oot, jos oot niissä piireissä pyörinyt?

Pöpi olen, ilmielävänä

Aleksi, onko mahdollista saada Snezanan varsalle tallipaikka täältä vieroituksenkin jälkeen? Voi asua pihatossakin jos niikseen tulee. Hevoselle myös hoitajan ottaisin (ehdokas on jo löydetty) joten Hallava hyötyisi uudella kävijällä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyPe 07 Maalis 2014, 11:49

Joo, onnistuu Salla. Jos karsinapaikat ei riitä, niin sitten pihattoon, mutta kattoo nyt mitä Pinkille, Dancerille ja Blairille käy... Voitaisiin muuten siirtää Snezi isompaan varsomiskarsinaan tohon Halin viereen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Elsu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen



Viestien lukumäärä : 31
Join date : 02.03.2014
Ikä : 25
Hevonen : Frozze

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyPe 07 Maalis 2014, 15:42

PÖPÖÖÖ o.o Sustakin kuulee, luulin et oot lopettanut ihan kokonaan, ku en oo susta kuullu ):
Takaisin alkuun Siirry alas
http://elsunvirtuaaliset.webs.com/
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyLa 08 Maalis 2014, 16:28

Elsu, vain ropettelun Kyl mie tuol hötölässä terrorisoin, ja samaten kans täällä
Aleksi, jees mahtavaa! Snezana ottaa myös mielellään vastaan isomman karsinan jos sellainen tarjolla on
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyLa 08 Maalis 2014, 16:49

Mä olisin mielelläni tullu roppettamaan mut, hesa odottaa minua. Tosin Art on ice:ssia kattomaan, tai no pääasiassa HURTSIA! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyLa 08 Maalis 2014, 18:35

Ääägh, kirjoitin tosi pitkän ja hienon tarinan, sitten kone lagas, ja koko juttu hävis!!!DDDD: Kuolen turhautumiseen!!!!!!!!!!!!

/Aleksi, älä sano, että Mitä mä sanoin. Mä tiedän kyllä että olis kannattanu tehä se ensin jollain kirjoitusohjelmalla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyLa 08 Maalis 2014, 18:41

Mäkin turhauduin, koska mä yritin piirtää Chelsealle kuvaa, mut hitto sen silmäripset epäonnistu ja nyt toi kuva on vähän niinku pilalla. :----)))))) Miks ihmisillä pitää olla ripset?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyLa 08 Maalis 2014, 19:03

Joo hei mäkin tuun turhautumiskerhoon. Piirsin maksun Länkkärikurssille (aploodeja, kiitos enköhän sitten saanut idean vahvistaa sitä Stabiloilla ja niin BÄM se muuttu niin ällöksi, kun olla ja voi -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyMa 17 Maalis 2014, 16:16

Hei nihin kaikki meni ? Mä turhaudun kun tääl ei tapahdu ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyTi 18 Maalis 2014, 17:25

En viitti järjestää uusii tuntei enneku vanhat on maksettu /:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyPe 21 Maalis 2014, 07:54

No sen uskin :/ nyt kaikki kakapäät meete makselee niitä tunteja!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyLa 26 Huhti 2014, 11:23

Ihmiset mihin te katootte ?:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptySu 27 Huhti 2014, 12:38

Mä oon täällä näin! En oo edes vaivautunut pitkään aikaan tänne, mutta nyt piti tulla kurkkaamaan :-). Tunnen itseni niiiin laiskaksi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyPe 02 Toukokuu 2014, 21:42

I'm here!!! Missä kaikki on? Missä Aleksi on?!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptySu 04 Toukokuu 2014, 11:16

Hienoa et ees joku on Joo Aleksia ei oo näkyny, pitäsköhän kirjottaa roppakaupalla tarinoita jotta porukka palais ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyPe 09 Toukokuu 2014, 08:59

Hei mulla ois idea ketkå täällä onkaan miten ois jos tehtäos sunnuntaina ratsastus pronssijoen vanhainkotiin ja kirjoitettais tarina siitä ja piireltäis kuvia ?:) joku sais vastuuseen alktarinan jonka pohkalle muut kirjoittaisivat. Mentäis piristää vanhuksia
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyLa 10 Toukokuu 2014, 11:32

Tulisin mukaan, mutta ei oo aavistustakaan, onko Mincalla silloin vapaata, että voinko lähteä... Jos vaikka käydään ens perjantaina, tai kirjoitetaan tarinoita viime perjantaista, koska silloin kaikilla hevosilla on vapaata. Käykö näin? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyLa 10 Toukokuu 2014, 17:53

Aivan Emppu mä voin kirjoittaa pohjatarinan ja ne ketkä osallistuu tähän sunnuntain iltaan mennesä pääsisivät mukaan ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptySu 11 Toukokuu 2014, 09:20

Mukana! Eli kumpana perjantaina?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptySu 11 Toukokuu 2014, 18:18

Ei väliä voidaan laittaa otsikoks "joku perjantai " :'D mut alan pian kirjoittaa pohjaa sillä luultavasti muita ei tule nii nv jos emppu mennää nv kahdestaan ja jos myöhemmin tehtäisiin uusi kierros ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptySu 11 Toukokuu 2014, 20:43

Tai vaikka "eräs perjantai" :D. Joo, mennään me shettisten kanssa kaksin ja myöhemmin uudestaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyMa 07 Heinä 2014, 14:05

Nyt itse mokasin pahasti enkä muistanut koko tarinaa :/ MUT koitettaisko kaikki tsempata ja saada talli pystyyn?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyMa 21 Heinä 2014, 16:57

Mä en jaksa selittää niitä kaikkia syitä, minkä takia tää talli on "vähän" jäänyt, mutta siis homman nimi on se, että nyt on taas kaikki narut kasassa ja muumit laaksossa ja näin poispäin, eli Hallava alkaa taas pikkuhiljaa heräilemään (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 EmptyTi 22 Heinä 2014, 16:20

Mahtavaa sä et tajua kuinka kova ikävä mulla on Mä oon käyny kokeilemassa muitakin talleja mut ne on vaan niin jostain... Mä en malta odottaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 20 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 20 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: