Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 33

Pulinaboksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyPe 15 Marras 2013, 18:54

Jep jep, itekki haluis vaa piirtää hevosia jatkuvasti, mutku on kaikkee muuta koko ajan... Nyttenki pitää lähtee 10min sisällä tallille tekee iltasyöttöö.. (:

Emmi hei, millos kirjotat Tintun, Darcyn ja Cellen luonteet??? on roikkunu jo pidemmän aikaa... murrr :/
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hallava.palstani.com
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyPe 15 Marras 2013, 20:46

Joku chattii nyyt!
Emmi
Tallin ex-omistaja
Emmi

Viestien lukumäärä : 37
Hevonen : Palle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyPe 15 Marras 2013, 21:33

Jos jaksan kun on paaaljon muutakin tekemistä kuten kröh ponit. :-)
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

Viestien lukumäärä : 219
Ikä : 24
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 16 Marras 2013, 16:13

Oi, mua väsyttää ihan hirveästi... Olin kaverilla yötä ja valvottiin koko yö, vasta aamusta torkuttiin vähäsen. Kivaa kyllä oli muuten

En tiedä onko hoitotarinaa tulossa ihan heti, mutta jotain ehkäpä....
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 16 Marras 2013, 18:04

Muuten koska ne avatarit tulee? Ei mitään paineita, Aleksi, mut meikä kyttää jo esittelysivuu kieli pitkällä;)
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 16 Marras 2013, 18:28

Oisin Valma tehny ne jo eilen, mutta iskä pölli täppärin (miun piirrustusvälineen), ja hää tulee kotii tänää vast illal myöhää.. Joudut siis odottamaan huomiseen, mutta kyllä ne on ihan tulossa! (:
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 16 Marras 2013, 20:54

Nyt prkl nyt joku mulle seuraa pitä chattiin :>
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptySu 17 Marras 2013, 10:13

Aleeksi chaat nyyt!!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptySu 17 Marras 2013, 15:04

Awwww Aleksi toi avatari on aivan sika ihana! Just sellanen kun olin kuvitellu. n__n
Apua mun pikkusisko yrittää hakee hoitajaks, älä päästä sitä sisään, pliis...
Tulee huono omatunto, kun en kerkiä hoitaan tänään enkä huomenna:(
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 33

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptySu 17 Marras 2013, 15:27

Onks hänen nimimerkki Nipsu?

Sori, oon taas Adminilla, ku pitää säätää noita sivuja, mutta siis Aleksi taas täällä (:
https://hallava.palstani.com
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptySu 17 Marras 2013, 20:24

Eeei kai... Tai mistä mä sen tiedän.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptySu 17 Marras 2013, 23:42

Sori Valma, mutten voi ruveta syrjimään ketään, otan ne ketkä laittaa kivan hakemuksen :-D

Mutta mutta, meitsi on nyt ihan poikki! Kolme uutta hevosta, neljä uutta ihmistä ja paljon koodaamista ja asetuksien säätöä.. Huomenna jatkuu parien avatarien piirtämisellä, tarinan kirjottamisella ja muutaman maastokuvan väkertämisellä. Mistään kokeisiin lukemisesta ei ole tietoakaan, kuten ei myöskään nukkumisesta. Nyt kuitenkin I, Robot ja ihana Will Smith. Nukkukaa hyvin :-)
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 07:05

Aleksi varaudu vaan, täst tulee sun elämän tyo
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 09:58

Hehe, sit palkka ois kiva :-D no ei vaa, ihan mahtavaa tää on! :-)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 14:46

Apua, tänne tulee lisää porukkaa, enkä mä ehdi kirjottaan! Paniikki iskee!!!
Ja Aleksi, voisit vaikka vedota siihen, että mulla ja systerillä on sama ID-numero..? :3 Okei, vitsit vitsinä. Kai mun täytyy vaan hyväksyä, että mun pikkusiskosta tulee mun virtuaalitallikaveri.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 15:01

Ei mitään paniikkeja, kirjotatte kun kerkeette (:
Ja hei, emmie niit ID numeroit jaksa kattoo, mut ois mielenkiinnost kiva tietää millä nimimerkillä hää on? :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 15:03

No kun en tiedä. Ehkä se ei oo vielä ees hakenu. Don't ask me.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 15:04

Jepjep, ehkä hää sitten paljastaa itsensä ;-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 16:48

No nyt kun Bee vietiin, nii ehkä se ei ees yritä... Parasta toivoen
Mistä tänne muuten tulee näitä uusia? Varo vaan Aleksi, tai tänne tulee samanlainen hoitajahakuryysis kun Seppeleessä:D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 16:59

Laitoin ht-nettiin ilmotuksen vapaista karsinapaikoista ja samalla mainitsin hoitaja haun, sieltä nää varmaa tulee :-D
Mut ainahan on ollu unelmana pitää aktiivista tallia, missä on sopivan paljon porukkaa, ni eiks tää oo nyt vähän niiku unelmiean täyttymys :-D
Emmi
Tallin ex-omistaja
Emmi

Viestien lukumäärä : 37
Hevonen : Palle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 19:45

Minulla on ollu aina haavessa tämmönen Seppele numero kaksi toki erilaisena kuin vanha kunnon perinteinen Sebe :-) Oi niitä aikoja kun kavereiden kanssa haettiin aina Seppeleen hakuihin, sitten itkettiin kun ei niitä paikkoja herunut ja näin. Minä yleensä hain aina Tiia-puokille ja kaverit vähän vaihtelevasti, yleensä osa haki aina samalle hevoselle ja otettiin kisoja, että kuka pääsee hoitajaksi oikeasti. Yksi pääsi hoitajaksi, mutta se meni vähän yli ja tyyliin kirjotettiin tarinat sen puolesta. Potkut hän (tai siis me) lopulta saatiin kun ei käyty inspin loputtua, mutta hauskaa silloin kyllä oli.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 20:37

Itse hoidin silloin monta monta vuotta sitten Almaa Seppeleessä (:
Ei se kauaa kestänyt, niin kuin ei miun hoitohevoset koskaan, kun olin vielä niin pieni ja kyllästyin helposti
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 20:40

Hah no toivon sinänsä että, vähän samanlaista kun seppeleessä mutta kuitenkin ehkä vähän hillitympi
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 21:21

Raah yks juttu kyrsii mua ihan karseena! Tossa foorumin ylänurkassa lukee "Kirjaudu uslos". Joka kerta kun painan sitä niin ärsyttää.
Näin bai tö wei...
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

Viestien lukumäärä : 75
Hevonen : Celle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyMa 18 Marras 2013, 23:42

Aleksi minun avatar on hot Noei sentään mut just sellainen ku kuvittelin eli tosi hyvin olet onnistunut, kiitos tästä!
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyTi 19 Marras 2013, 07:50

Kiva Narnia että tykkäät :-)

Käykääs kaikki äänestämässä, tuletteko keskiviikkona roolipelailemaan? Tällä hetkellä vaan neljä ääntä vaikka meitä on rekisteröiityneenä yli 15! :-D
https://hallava.palstani.com/t35-kokoontumis-ajat

Kaikki ratsastustunneista kiinnostuneet osallistuu nyt Aleksin Junnutunneille! En nimittäin ajatellut pitää kovin monia ratsastunteja tuon lisäksi ja tuolla tunnilla siis teemme kaiken näköistä hauskaa. Kaikille sopiva, vaikka aloitammekin He:C -tasolta!
Ei ole todellakaan pakko käydä joka viikko, viidestä kerrasta saa merkin! (:
https://hallava.palstani.com/t42-aleksin-junnutunnit

Täst tuli nyt tämmönen kamppanjointijuttu :-D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyTi 19 Marras 2013, 17:09

Etusivulta löytyy nykyään päivän sää ja vapaapäivää viettävä tuntihevonen. Hevosillahan saa ratsastaa vain niiden vapaapäivinä, joten se kannattaa zekata ennen kuin kirjoittaa hoitotarinansa.
Perjantai on kaikkien hevosten yhteinen vapaapäivä. :-)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyTi 19 Marras 2013, 17:17

No tää helpottaa asioita roimasti:)
Näin by the way, SE TULI! Sen käyttäjänimi on Lotta. Me ei sit tunneta täällä...
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyTi 19 Marras 2013, 17:50

Selma ::-D
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyTi 19 Marras 2013, 20:44

Chattiseuraa?
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyPe 22 Marras 2013, 18:19

Mä haluan kyllä nyt äkkiä ropettamaan! Kuinkas moni olikaan sanonut että voi tulla tänään klo 19 eteenpäin? Minä nimittäin voin ja en malta odottaa että ois mahdollista! Hirveä isnpi iskenyt kuin salama kirkkaalta taivaalta...
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna

Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 28
Hevonen : Tinttu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyPe 22 Marras 2013, 18:25

Mä en pääse seitsemältä, mutta miten ois yheksästä eteenpäin? Ropetettais myöhäseen yöhön? :-D
Aleksiii... Pliis?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyPe 22 Marras 2013, 18:26

Okei, jos te haluutte. Mullekkin kävin kyllä sitten yheksältä :-D
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 08:58

Hyviä huomenia, miun pitäis lähtee jo tallille, huoh. Ehkä tuli vähän valvottua.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

Viestien lukumäärä : 720
Hevonen : Nikita

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 12:56

Meikä nukku kahteentoista (: näin unta että junarata kulki meidän talon vierestä tuolta metästä ja että yks juna ajautu raiteiltaan suoraa mei taloo päin ja sitte me melkei murskaannuttiin. Ja sit mentii kattoo onks ne junamatkustajat kunnossa ja ainoostaan joku häijy tyyppi ja sit kolme sellast nuorta invalidii takavaunusta ja me jouduttiin kantaa ne omii koteihinsa.
Nii ja siin unes oli et joku lääkäri tutki mun vatsalihaksia (menin näyttää mun polvee) ja sit se kutitti, mut mun vatsalihakset oli jotenki niiku puuta :Dd

Weiird :DD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 12:58

Ookoo MikkiXD
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

Viestien lukumäärä : 720
Hevonen : Nikita

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 13:09

No, nää on mun unet
Mun kaveri näkee aina tosi siistejä sellasii jännärileffaunia ja niis on ain joku siisti juoni ja sillee. Joka kerta niistä vois tyylii kirjottaa hyvän romaanin
epistä..
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 13:12

Mää en ikinä muista mun unia, paits jos nään jotain painajaista. Siihen mä sitte herään enkä uskalla liikahtaa moneen minuuttiin. Kerran mun peitto oli mytyssä sängyn toisella laidalla, enkä uskaltanu nousta, kun luulin sitä vihaseks koiraks :'D Ei saa kyseenalaistaa mun IRL-ikää mun jutuista huolimatta XD
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 13:16

Joo mäkin haluaisin nähdä tollasia unia... mun unissa vaan joku poika tönäsee mut käytävällä seinää vasten (koulussa siis) ja ei päästä menemään vaa huutaa vaan että "Missä on se kirja?" ja oon siin unessa aina yhtä pihalla et mikä hiton kirja...

Luin noita Valman tarinoita, kivaa luettavaa näin yleisesti mutta mua suruttaa ja hävettää ja kaikkea muuta kun sä (hahmona vai muuten vaan?) ajattelet tollee =( Okei täytyy sanoa että mun hahmo saattaa olla vähän semmoselta täydelliseltä vaikuttava ulkoapäin... täytyykin kehitellä jotakin tosi tosi isoa joka sitte vähän järkyttäis sitä täydellisyyttä... ja vinkki, mä pelkään myös ukkosta ihan hitosti. Kesällä jos oon rannalla saan hirveen sätkyn jos yksikin harmaa pilvi on taivaanrannassa... noloa myöntää mutta oon ihan hirveän säikky ja nään aina kaikkee pelottavaa, sitte kun juoksen pimeässä ni kuvittelen ite jonkun jahtaamassa mua ja säikytän tyyliin itteni.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 13:18

Joo ei mittää, täyty vaan saada Valmalle päälle kunnon angsti Just mietin, että miten täst jatkais...
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 13:27

Okhei =) Mä jo pelästyin ihan hirveästi... okei on se hieman täydellisyydentavoittelua että Narnia soittaa menuetteja pianolla ja Titanicia viululla ja sitten vielä ratsastaa, mutta kuten ootte huomanneet niin on kovin huolimaton joskus ratsastaessaan ja viihtyy paremmin varmajalkaisen tinkerin kanssa kuin herkän puoliverisen, vaikka silti rakastaakin armottomasti Celleä.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 13:28

Soitatko IRL mitään? Oottekste muuten miettiny, että millasia teidän virtuaaliheput on teihin verrattuna?
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 13:52

Soitan IRL kanssa pianoa mutta besu (joka muutti Amerikkaan viime kesänä =C) soittaa viulua yhä, ja kuuntelen aina yhtä haltioituneena, rakastan sitä ääntä. Lisäksi piano-ope on ihan yksityinen (ei millään opistolla ole) ja hän soittaa pianon lisäksi selloa ihan virallisesti konserteissa, viime torstaina Yle Teemalla näkyi klo 19.00 eteenpäin sen konsertti. Tänäänkin sillä on konsertti Hesassa ja vanhemmat lähtee sinne, saan olla yksin kotona (no en ihan yksin, Grandiosa-pitsa ja kolme koiraa kaverina) <3 Onko sulla lemmikkejä?
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 14:00

Eeei, jos ei lasketa pikkusisaruksia... Mää soitan alttoviulua ja klarinettia. Sit mä soittelen Sbeliuksen kamariorkesterissa (josta tosin oon välillisesti lomalla stressin takia). On se vaan niin ihanaa, ku ei tartte harjotella ihan 24/7 n__n
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 14:01

Meillä on agibortsu Tiri, Tirin pentu Momo ja tiibetinmastiffiuros Toivo (en löytänyt kuvaa edes kännykästä) IRL omistuksessa =)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 14:05

Awwww:) haluisin, että mulla olis koira, mutta mä en IRL ehi kauheena talleilemaankaan, kun on ne soittimet... Oon aina vähän kiireinen.
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 14:10

Koirassahan on toki paljon sitä vastuuta mutta se tunne kun saa herätä kuudelta aamulla kun ikkunasta näkee lumisateen, kukaan muu ei ole hereillä ja saa lähteä kirpeään pakkasilmaan kävelylle <3 Jotenkin se herääminen on sen arvoista. Momo kun on varsinkin sellainen mamman mussu että nautin aina yhtä paljon sen ulos viemisestä... ja koirakuumeesta ei pääse eroon ostamalla koiraa, vaan se on ihan läpi elämän kestävä juttu. Nytkin on kolme koiraa ja haluais yhden vielä lisää, tiedän että äitikin haluais, mutta iskä sanoo et joko neljäs koira tai sit iskä on talossa =( Mielummin iskä sit...
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 14:16

Mä aion hankkia koiran kun muutan omaan kotiin. Mun porukat ei oikeen tykkää eläimistä:(
Mietin just, että miks Valmasta tuli sellanen kun se on. Sehän on ihan mun vastakohta. Mut pituuden perusteet mä tiedän: oon IRL vaan noin 150-senttinen. Mä halusin, että ees joku olis mulle kateellinen mun pituudesta. Valmahan on ehdoton pony rider:)

Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ke 24 Elo 2016, 17:44, muokattu 1 kertaa
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 14:33

Narnia ei oo oikeastaan musta kaukaa haettu, pöllin sille vaan yhden meidän luokkalaisen hiukset ja parantelin vähän... ite oon 157-senttinen, mutta en kyllä yhtä taitava soittamaan kuin hahmo. Hiukset on suht samanlaiset, mutta brunet. Pukeutumistyyliä ja vartaloakin olen parannellut mutta ensimmäistä hyvin vähän, ja IRL olen kyllä omasta mielestäni suht hyvävartaloinen, sellanen sopivan laiha mutten alipainoinen. Narnia on saman painoinen mutta parempi vartalo. Mutta yhtäläisyyksiä hahmoon voi luetella monta: lempiaineet koulussa, lempivärit, lempivaatteet, nauretaan yhtä helposti, tykätään samanlaisista miehistä (köh)...
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 EmptyLa 23 Marras 2013, 14:36

Jännityksellä ootan seuraavaa käännettä miesasioiden suhteen täällä Hallavassa. En aluks ajatellu laittaa Valmaa ihastumaan kehenkän, mutta näin siinä sitten kävi...
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 2 Empty

Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7