Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi - Sivu 12 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyKe 18 Joulu 2013, 16:25

Haha, mun käsissä tollanen avatar tulis viiden tunnin tahtojen tappelun jälkeen :-D

Katsokaa ja ihailkaa uusinta luomustani, pelasin vähän Sims 3-peliä (köh simsaddikti on paikalla) ja uui, mä latasin peliin uuden jättisöpöliiniarabin <3 Tavatkaa minun pieni kultahani, Ranan jälkeen suosikki, Imani ox!

Ps. Saattaiskohan Aleksi hyväksyä piirroskuvina nuo kun ei ne valokuviakaan ole? Koska sisko haluis ton, mutta kun yksärin paikat on täynnä... siis voishan se mahtua, jos Lev ei jatka ensi vuonna mutta en tiedä... ehkä sen suunnittelemalle hahmolle menee paremmin hoitajan (toi sen alaisena toimivan :-D) pesti, ja se tykkää niin Pinkistä.

Pps. Noista kuvistahan vois tehdä vaikka sarjakuvan, kun räpsin siitä kuvia ja videoita koko ajan pelin... kameralla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyKe 18 Joulu 2013, 17:18

Voi että mikä tuitui tuo Inkan arabi on <3 Saat mut kohta avaamaan simsin Oon täysin luovuttanut kys. pelin kanssa, koska jumitun aina tekemään sitä hahmoa viideksi tunniksi, ja sitten onkin itse pelaamisen inspiraatio jo häipynyt.
Plus, mulla on köh köh piraattiversio siitä, niin ei onnistu kivan kaman latailu netistä

Jasperin kuva on hieno. Itse en osaisi piirtää tollasta edes unissani.. Myös sun tarinasi alku on mukava, haluun jo lukea lisää. Jäin koukkuun sun kirjotustyyliisi.

Mä muuten mietin kannattaisiko mun hakea Smetana ponille hoitajaa? Sinäänsä tuhoon tuomittu idea, Salla ei kestäis että joku muukin lääppii sen kultapuppeli kauhukonia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyKe 18 Joulu 2013, 17:37

Mikki, onko Pinkin vasemmalla puolella mitään tuommoisia laikkuja? Ihan huvikseni kokeilen värittää Pinkin näköistä, laitan tietty tänne luomuksen valmiiksi ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyKe 18 Joulu 2013, 18:01

Toi Jasperin kuva on oikeesti tosi hieno! Mä tykkään kyllä pipostakin (; Siitä tulee hyvin esiin pojan tyyli yms. (: Ja musta tollanen kuva sopii hyvin kaappiin, samantien kaikki muutkin voisivat tehä semmosen (:

Ja Inka: Pinkillä on toisella puolella niskassa valkonen läikkä, naamassa tietty, sekä vatsan alta tulee se sama läikkä mikä on toisellakin puolella vähäsen näkyviin, sekä sitten vasen takajalka on lähes kokonaan valkonen, ja se läikkä ulottuu ihan takapuolelle asti (: Että aika mahdotonta tehdä merkkitarkkaa pollea, kun joudun itekin katsomaan aina aiemmista että miten se nyt menikään : D

Ps. Hoitajahaku on nyt tehty (;
Ja Pps. Eikö ollutkin suloinen kuva kalenterissa (; ?
Ppps. Inka, sun simsheppa on demoni. Sillä on hurjat silmät. Mut on se ihan söpö (:


Viimeinen muokkaaja, micci pvm Ke 18 Joulu 2013, 23:02, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyKe 18 Joulu 2013, 18:04

Se oli suloinen kuva! Mut mä joudun jättämään Simsin hetkeksi, kun sisko tekee sitä hakemusta, samalla kun vahdin ja avitan sitä niin koetan olla kännykällä Hallavassa ;-) Inka ja sen hahmo Alessia ei kyllä ole sukua, kun Alessia on suomenitalialainen :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyKe 18 Joulu 2013, 18:05

No just meinasin kirjoittaa siitä:) Mun mielestä tosi hellyyttävä n___n
Valitse sit joku hyvä hoitaja:D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyKe 18 Joulu 2013, 20:07

johan täällä alkaa uusia käyttäjiä syntymään ja hirmusiskoja pyörimään ku pinkki kaipaa hoitajaa ;D huhhuh.

Aika ironista toi että Mikki haluaa saappaankiillottajan (huomaa kuinka piilonatsi mä oon), ku oma motto hevosetenhoitajana on että kyllä mä hepan kamat puunaan mutta saappaas saat kiillottaa ihan ite ;>
Tämmöstä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyKe 18 Joulu 2013, 20:13

:-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 11:58

Ää sekoan! Kiitos Micci, HURTS hallelujah!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 12:42

Ompa kivoja hakijoita Pinkin hoitajaksi Saadaan porukkaan uutta verta.

p.s. Haistan skandaalin.. jos hoitajaksi valitaan kaunis, hauska, ja taitava ratsastajatyttö, saattaa se mahdollisesti ihastua Mikkiin.. Hahaa! Rakastan skandaaleja <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 14:20

Ei juma, ei juma, ei jumaaaaa!! *nauraa sängyssään peiton alla niin että räkä vaan lentää* Pikkasen tää Tonttuli oli hyvä keksintö! Kaikki kirjottaa niin mahtavia juttuja että!!!! Pakko varmaan mennä itekki kirjottamaan vähän tallipäivikseen tästä kaiksesta kaaoksesta mitä Tonttuli on tällä kertaa saanu aikaan!! *ei voi lopettaa nauramistaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 15:08

Tonttuli, jos Valma jonakin päivänä saa tietää, kuka sen teki, niin tulee murhaD:<
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 15:50

Skandaaleja voi tulla, mutta ei Valman ja Mikin välille (; Ja Tonttuli on ihan hauska, muttei Valmaa saa kiusata!

Ja Maikki: kiva että ees jollekin kelpaa edes jotakin mun musalistalta (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 15:57

Noh noh, ei kielletä se ilonpitoa;) Sitä paits Valma kyllä tietää, mitä tehdä, jos on kyse neulomisesta.


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ke 24 Elo 2016, 18:31, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 16:11

Awws, sulla on synttärit! Hei mä pidän aina kaverisynttärit, ja tiedän jo millaset pippalot tulee 18-v syndeille. Enhän mä mihinkään baariin lähe, vaikka sopivasti lauantaille (vai perjantaille) sattuikin. Meikä kutsuu parhaimman kaverit kylään ja vitsi.. puetaan varmaan jotkut pupuasut päälle ja mennään pomppimaan kylille kakkujen ja tähtisadetikkujen kera. Sit tietysti kaikki ison mittakaavan aktiviteetit, heitetään lennokkeja katolta ja piirretään asfalttiliiduilla kadulle yms. Ja sit tietysti katotaan disneyleffoja ja kauhuleffoja niin pitkään, kunnes ei pysytä enää hereillä : D
Toivottavasti sulla on kivat synttärit (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 17:16

Hehee, varmasti, kun ottaa huomioon, ketä sinne on tulossa... öö eiku mitä?
Ja oikeet synttärit mulla on sunnuntaina:)

/Ei, poikia ei päästetä sisäänXD Koulukavereita:)


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm To 19 Joulu 2013, 17:39, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 17:26

No ketäs sinne on tulossa? Jätkiä vai? noh noh, Valma, äläs nyt hurjaks rupea (;<

/ ps. vastaa edelliseen viestiin, ettei tää pulinaboksi täyty taas meidän keskusteluista :DD mua jotenkin hävettää se että spämmin nää kaikki röörit..
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 19:49

Hah, jos meillä tulee koulukaverit sisään koko paikka menee remppaan kun ne lähtee, sen takia ollaan yleensä ulkona mun synttäreillä. Mikki, noi kuulostaa tosi kivoilta noi sun ideat ;-) Lennokkien heittoa katolta pitäis munkin kokeilla, käynnistyi hirvee kokeilunhaluisuus heti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tonttuli
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tonttuli


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.12.2013
Hevonen : Petteri Punakuono

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 19:59

Valma lapsukaiseni, sinä et saa ikinä tietää kuka puri reiän neuloksiisi ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 20:02

Tonttuli, mulla palaa kohta pinnaD:< Sillon ei kunnian kukko sulle laula... Grrr, ootapas, kun saan sut hyppysiini...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 21:10

Mun IRL-vuokraponeist yks on menny myyntiin ja sen omistaja toivois mun ostavan sen.. Haluisin kauheesti ja saisinkin sen jos vaan ois rahaa :/ Jos joku siis haluu lahjottaa mul viis tonnii ni oon elämäni velkaa


Muru <3 Ja rumaa ratsastajaa ei tartte kattoo x) Kuvas on mittasuhteet jotenki oudot, sillä poni on aika pieni.. vaan 135cm


Viimeinen muokkaaja, Sussu pvm Pe 20 Joulu 2013, 10:26, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 21:14

Valma, sä et tiedä mitä Tonttuli uhkailee mulle yksityisessä! >:/
Sussu, sori mutta vaikka kuinka kaivan ni taskuista ei tuu mitää :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Tonttuli
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tonttuli


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.12.2013
Hevonen : Petteri Punakuono

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 21:43

Noh noh, parasta olisi totella käskyjä ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 21:45

Sussu, on kyllä sievä poni!

Mä oon vaan vahingoniloinen kun saan nauraa vierestä Tonttulin puuhia kuitenkaan itse joutumatta uhriksi

Kysymys! Mitä porukka suunnittelee jouluksi ja näiksi joulua edeltäviksi viimeisiksi koulupäiviksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 21:48

Hän on :3 Harmi että meijä tiet eroo jo neljän kuukauden jälkee..

Mulla on suunnitelmassa lähinnä vaan olla rauhaksiin.. Lauantaina on isomamman hautajaiset, mutta sen jälkeen ei oo mitään ohjelmaa suunniteltu. Haluisin ainaki kavereita nähä Jouluna meille tulee mun isovanhemmat ja serkut.

Ja tämmöst on tullu piirreltyy:


Viimeinen muokkaaja, Sussu pvm Pe 20 Joulu 2013, 10:25, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 22:06

Miul on Sussu asiat noitte hevoste suhteen sen verra huonosti et vaikka rahaa on (vuosien säästämisen jälkeen) niin seura ei suostu myymään mun elämäni hevosta ):
Joudun eroomasn siitä kuuden vuoden hoitamisen jälkeen ens syksynä ku muutan pois ):

Ja hei, supersiisti dragon!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 22:12

Mut sun kuvat venyttää koko sivun, muokkasin koodia. Isois kuvis kannattaa käyttää html:ää esim. <*img src="osoite" width="100%">

((:
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyTo 19 Joulu 2013, 22:15

Hieno lohari (: ! Ja ponikin on ihan suloinen, vähän ehkä kulmikas ja lihakseton, mutta hellyyttävä (:

Mitäs mä nyt aionkaan tehdä.. Joululahjoja värkkäilen ja paketoin, kun en ole aikaisemmin saanut aikaiseksi, ja piirtelen kortteja (: Ja sit mun pitää piirtää yks hahmo mun kaverille ja kirjotella näitä juttuja Hallavaan. Muuten tulis vaikka kuinka kiva lomallelähtö, mutta paras kaverini on Thaimaassa, joten oon vähän seuraa vailla /: Pidetään varmaan siskon kanssa ihana leffailta napostelujen kera, ja jos pääsis vielä pulkkamäkeen, ni sit olis fiilis kondiksessa (;
ja voi kunpa pääsis jo lautailemaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 00:00

HEEY BROTHERR! Mikki, sun soittolista on ihan hyvä, mä tykkään myös Jennystä + Avicii :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 00:19

Aws, kiitti Inksu C: mä jo säikähin että oot suuttunu mulle. En tiiä miks, mut jotenki tuntu siltä D:
Kiva ku tykkäätä (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 10:28

Pienentelin kuvat

Mikki, mun muut vuokraheposet onki kunnon punkerosuokkei Toine 20v ja toine 18v. 18vuotias on kunnon puskamöllö
Toivottomalta näyttää.. En saa häntä varmanakaan ostettuu :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 13:19

Jolukalenterin luukku on nyt taas vihdoin auki! Miule on nyt monta kertaa käyny tälleen, että ajattelen tehä jotain hienoa, mut sit en jaksakaan ja väsään seuravana päivänä jotain yksinkertasta /:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 16:40

Vihdoin rankka viikko ohi ;3 nyt pääsen hoiteleen maksuja
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 16:52

Ei hitto oikeesti, onneks mul oli aikaa hoitaa toi Tonttulin uhkaus alta pois : D Se oli näköjään tullu katumapäälle ja laitto uhkauksen mulle joskus aamulla D: ;P haluun vaa tietää mitä se oli Inka sulle laittanu XD Valman tiiänkii jo : D

Ja Maikki: Loma on ihanaa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Tonttuli
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tonttuli


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.12.2013
Hevonen : Petteri Punakuono

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 16:59

Hmm... Micci onkin yllättävän lipevä, vaikka laitoinkin uhkauksen tänä aamuna. Olin täysin unohtanut jo hänen kamalat raivoamisensa Inkakuvista, vaikka olinkin jo pahoitellut siitä pukille. Hienoa työtä siis, sinut on armahdettu ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 17:01

Tonttuli ylijumala *palvoo näyttöä Inkan tavoin* *huokaisee helpotuksesta*
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 17:02

Joulun oon kotona ja kavereitten kaa:) Ainakin tallilla käyn irli:sti ku niitä hoitoponeja löytyy 5 ja yks vuokra heppa niin kai sitä pitää niiden luona käydä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 18:37

Mä meen aamulla ratsastamaan ilman satulaa. Hullua multa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 19:01

No niin, paha sai palkkansa. Tosin, edelleen nauroin vedet silmissä, koska nyt mäkin olen saanut uhkauskirjeen Tonttulilta.

Mä oon kyl ihan katkera siitä, kun öö.. kolme (?) vuotta takaperin p*skoin vasemman polveni ihan totaalisesti, ja hevoshommissa kuinkas muutenkaan. Ja sen jälkeen en ole päässyt hevosen selkään, kertaakaan. Oon ollut nyt kaksi kertaa leikkauksessa kun tota jalkaa on koitettu kasata kokoon, ja vaikka ratsastus olisi hyväksi jalalle ja toipumiselle, niin tietenkin mä muutin opiskelemaan pikkupaikkakunnalle, jossa toki on talleja, mutta niin pitkän matkan päässä, että auto olisi pakollinen ja mulla on auto aika rajallisesti käytössä tällä hetkellä. Mulla nyt on ylipäätänsä ollut huono tuuri ratsastamisen ja hevostelun suhteen, mutta kun mä niin kovin tykkään hevosista. Lapselliset itkupotkuraivarit olis jees.

Nyt tänä vuonna mua suorastaan kauhistuttaa joulu. Kaikki suunnitelmat on mennyt enemmän tai vähemmän käteen, ja haluaisin vain perua koko roskan.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 19:08

XD Tonttuli..
Voi Veera, älä nyt oo ihan masentunut, mä uskon että hevosilla on vielä paikka sun elämässä. Ja mäkin olin niin varma, että tänävuonna ei tuu joulukiireitä, mutta en mä mitään ole aikasiks saanut... Tämmöstä tää on, mutta toivo elää. Ens vuonna sitten (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 19:11

Kukaan ei halua kuulla mitä Tonttuli keksi... äh, miks mä noin sanoin... nyt kaikki haluu kuulla. Mutta valitettavasti Inka ei sitä tule tekemään ikinä, ei riitä yksinkertaisesti rohkeus. Sori, mut joudut Inka-kulta kestämään Tonttulin nöyryytystä :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 19:46

Kerro nyt! Sillä on omalaatunen mielikuvitus XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 19:51

No aika samanlainen ku sullakin, mut piti mennä karhukävelyä ja... tässä vaiheessa meinasin saada jonkun rytmihäiriön kun rupesin ajattelemaan liikaa... päällä piti olla adoptioisän alushousut :-/ Inka ei kyllä varmasti pystyis edes tanssimaan koko tallin edessä, eli... nöyryytystä luvassa + viestin aihe oli "Inka tuhmien listalle". Ei tuu joululahjoja!

Nyt Tonttuli on varmaa vihainen ku kerroin, mutta olkoon >:-D Nöyryytä mua sit oikein vakavasti ni saan kirjoitettua tarinan siitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 19:55

XD jes. Toivottavasti se ei suutu. En nyt kuitenkaan halua asettua millekään kannalle, että säästyisin hirveeltä tonttusodalta, joten... Mikki ei ainakaan ole enää tuhmien listalla (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 19:56

MÄ KIROAN TONTTULIN ALHAISIMPAAN HELVETIN OSASTOON!!!!
Mua ei kuule kiristetä! Ettäs tiedät!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 19:57

Meinaatko sä ettet aio pelastaa naista pulasta? Tästä lähtee raportti suoraan pukille! >:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 21:02

Kertokaa mulle ei oo tullu mitään uhkailuja mitä tääl on tekeillä:D ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 21:04

Aah tää on ihanan mahtavan raivostuttavaa, ku mie en tiiä yhtään mistä työ puhutte (paitsi mitä nyt tosta Mikin diary merkinnästä voi päätellä).. Eiku hahaa! Tiedänhän mie Tonttulin salasanan ku hyypän kerra ite loin, voin mennä kattomaa mitä viestejä se on lähettäny >:-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 21:06

Joo oon ihan pihalla
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 EmptyPe 20 Joulu 2013, 21:07

Mie paljastan sitte kalenterin viimesessä luukussa kaiken >:--D

ps. toivottavasti kaikki edelleen ajattelee et Tonttuli oli hyvä idea, eikä kaikki rupee vihaa Hallavaa ? :33


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Pe 20 Joulu 2013, 21:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 12 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: