Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
Pääsivumitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #7

Siirry alas 
+32
Pujo
Penny.
Merida
Iita
Julia L
Oscar.
Emma.
Christian.
Roope
Pernilla
Inka
Nelli
Inari
Katriina
Sandra
Valma
micci
Nanna
Miro
Aleksi
Grace.
Lachlan.
Emma T.
Kukka
Alana
Senni
Eevi-Sofia
Salli
Becca
Nette
Eeva
Maia
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Seuraava
KirjoittajaViesti
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 17:07

Ohos niin on:D käytin nyt ehkä vähän hassua muotoa, mutta tarkoitin sitä (tavallaan...):D
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 18:06

Becca Leanne Kemp on 21-vuotias brittisuomalainen nainen, joka omistaa Hallavassa Lellu - nimisen suomenhevosen. Becca on todella huumorintajuinen ja rakastaa hauskanpitoa - hän saattaa lähettää lentosuukkoja tuntemattomalle tai vinkata silmää randomille hepulle baarissa. Hänellä synkkaa vähän kaikkien kanssa, hän ihastuu milloin keneenkin ja milloin mistäkin syystä, vaikka on loppujen lopuksi onkin hieman hukassa oman elämänsä suhteen. Becca on oikeastaan aika vähän varma mistään, eikä hän epäröi tositilanteen tullen olla perääntyvä pelkuri, joka ei yhtäkkiä osaakkaan olla omillaan. Ainakin tämä on niin kauan, kun paikalla on joku muu, joka voisi mahdollisesti ottaa ohjat. Becasta saa kuitenkin todella mukavan ja pirteän yleiskuvan, mutta harvat näkevät tytön todellisen olemuksen. Nainen käy töissä läheisessä kahvilassa ja kuluttaa aikaansa teatterilla, jonka vuoksi onkin erinomaisen hyvä näyttelemään itsevarmaa ja positiivista. Joskus Becan huoleton käyttäytyminen johtaa siihen, että ihmiset alkavat luulemaan, että Becan mieltä ei voi pahoittaa mitenkään. Hänelläkin on tunteet, vaikka hän vaikuttaisikin ottavan kaiken kepeästi ja ei itse ole niitä henkilöitä jotka puhuisivat vakavasti tunteistaan. Becca tuntee olonsa hieman epämukavaksi aina keskustelun liikkuessa vakavampiin aiheisiin, sillä hän ei ole kovin hyvä avautumaan omista tunteistaan ja asioistaan, lähinnä surullisen menneisyydensä vuoksi.
__

Tossa olis nyt se tiivistelmä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 18:18

Mä oon käynyt 6 kertaa avannossa. Tosin vain kastautumassa, koska en mä siellä pystyis uida. Ja no sen jälkeen juoksin paljuun lämmittelemään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 19:38

Toi on vielä liian pitkä becca...
Tää olis sopiva pituus, eli laitanko tän vai tiivistätkö tota vielä:

Becca Leanne Kemp on 21-vuotias brittisuomalainen nainen, joka omistaa Hallavassa Lellu - nimisen suomenhevosen. Becca on todella huumorintajuinen ja rakastaa hauskanpitoa - hän saattaa lähettää lentosuukkoja tuntemattomalle tai vinkata silmää randomille hepulle baarissa. Hänellä synkkaa vähän kaikkien kanssa, hän ihastuu milloin keneenkin ja milloin mistäkin syystä, vaikka on loppujen lopuksi onkin hieman hukassa oman elämänsä suhteen. Becca on oikeastaan aika vähän varma mistään, eikä hän epäröi tositilanteen tullen olla perääntyvä pelkuri, joka ei yhtäkkiä osaakkaan olla omillaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 20:30

Tuntuu ihan luonnottomalta ropettaa tota slovaria kun tilanne on nyt mikä on Dx

Mä en käyny viime kesänä kertaakaan uimassa. Voin käydä kyllä kahlaamassa mutta vaikka periaatteessa osaan uida niin mua vähän ahdistaa jos jalat ei yltä pohjaan ja vesi puristaa rintakehää :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 20:37

Mäkään en oo mikään vesihirmu, mulla menee vettä tosi helposti nenään, mutta toisaalta on joskus kiva käydä rauhallisilla uintikierroksilla ja hyppiä veteen pommina, nenästä kiinni pitäen. Mutta tietysti vaan sillon kun vesi on lämpimimmillään. Lapsena oli kiva temmeltää kaikkiena krokotiilien ja mustekalojen kanssa, mutta nykyään ei meinaa bikinit pysyä päällä.... pitäis kai investoida sellaseen mukavaan kokouikkariin :-P Myös mökillä suoraan saunasta voi käydä viileämmälläkin säällä pulahtamassa, kunhan pääsee heti saunaan takasin ;-)

Ja mä ymmärrän, Valma, mutta koita nyt eläytyä tohon ropeen. Mun puolesta voitas vaikka ropettaa sitä vähän nopeammallakin tahdilla :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 20:40

Mä olin pienenä hirveän rohkea mutta nykyään oon ihan nössö xD

Noo eiköhän tosta vielä selvitä. Koitan pitää Valman poissa parrasvaloista :"-D

//Valmaan kohdistuu kunnon tekstarihäirintä parhaillaan :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:16

Mäkään en tainnu viime kesänä uida yhtään xp

Omg, ihan sika jännä seurata nyt esim. tota tekstaripalstaa, koska Oscar on ihastunu Valmaa, mut nyt sitte Valma tapas taas Mikin ja kaikkee, huhhuh!

Innostuin nyt vihdoin kirjottelemaa vähä nippelitietoa Katrista ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:19

Khehehehehe, Valma on tosiaan nyt aika ahdistettu xD. Mä en oikeen tiedä miten Mikki suhtautuis, jos ja kun saa joskus tietää Oscarin Valmaan kohdistuvista lähentely-yrityksistä/tunteista. Tää on jännää kyl :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:21

Ei Oscar oo kyllä mitään lähennelly :-DD
Just Oscarille totesin että en tiiä et kellään olis yhtä nopeeta kääntyny ihmissuhdeonni kun Valmalla viime viikonloppuna :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:24

Mulle tää on jännää ihan senkin takia, koska virtuaalimaailmaa astuin uusiks vasta vuos sitte (iiihan vähän yli tasan vuos :-p) ja en ollu koskaa aikasemmi törmänny virtuaalitalleilla sillee mihinkään draamaa tai erityisen pitkälle vietyihin ihmissuhteisii ja nyt oon vast pikkuhiljaa oppinu paremmi tähä tälläsee suurempaa hahmojen välisee kommunikointiin. Vähä epäselväst selitetty, mut pikkuvikoi xD

Btw, sillo ku tota Katri- hahmoa "tein", nii koitin tarkotuksella tehä sellasen, ettei se oo liian lähellä mua omaa itteäni, mut kyl aika moni fakta ja luonteenpiirre vaa sopii muhun hyvin XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:25

Oscar ei uskaltais ees tehdä mitään lähentely-yrityksiä! //

Kaks poikaa on Valman kimpussa :-DD Mä ajattelin, että heti kun Oscar saisi tietää Mikistä, se tulis aika mustasukkaiseksi, muttei puhuis siitä kenellekään - vaan mulkoilis aina Mikkiä xD Tai en tiiä minkälaiseksi se heittäytyy, katotaan nyt ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:26

Mä en oo missään vaihessa nähny tilannetta silleen että ne olis jotenkin erityisesti Valman kimpussa, herrasmiehiä molemmat :-D

Mut joo, mä kun Hallavaan tulin niin ajattelin että kirjoiteltas vaan kiltisti hepoista xD Toisin kävi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:28

Valma kirjoitti:
Mä en oo missään vaihessa nähny tilannetta silleen että ne olis jotenkin erityisesti Valman kimpussa, herrasmiehiä molemmat :-D

Mut joo, mä kun Hallavaan tulin niin ajattelin että kirjoiteltas vaan kiltisti hepoista xD Toisin kävi!

No joo :-D Ja totta tosiaan - tää heppa-aihe vähän ehkä karkailee.. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:32

Kucci, sun pitää kirjoittaa Mikin ja Valman tapaamisesta! ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:33

Se varmaan kirjottaakin :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:38

Mun on pakko myöntää että nautin eniten juuri tästä ihmissuhteiden kehittymisestä ja draamasta, ja ylipäätään siitä että tallitarinoissa mukana on paljon muitakin hahmoja. Pakko myöntää myös että rakastan liikaa hahmojen keksimistä ja tarinoinnista, joten mun pitää käyttää itsekuria että keskittyisin tarinoissa enemmän Hallavaan ja hevosiin. Mutta silti, on tää ihan ainutlaatuinen paikka! :-)

//Ja joo, ei Oscar sellasia tekis, mutta se on sit eri asia, kuinka Mikki näkee asian :-D Ei kuitenkaan mennä asioiden edelle ;-P

//Jep, näin teen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 21:40

Huippua! Toivottavasti saisin huomenna omankin tarinan valmiiksi :-))
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyMa 02 Toukokuu 2016, 22:04

Musta on tosi ihanaa tavallaan kirjoittaa yhteistä tarinaa teidän kaikkien kanssa! Ensinnäkin tää on huippujännää ja tarjoaa huikean sarjan erilaisia fiiliksiä ja toisekseen te kaikki ootte ihan huippyihania tyyppejä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 01:54

Tillullillullii tillulliii khehehehe vaikka toi tarina jäi aika mukavasti kesken, päätin nyt lähettää sen x-) Huomenissa kirjottelen lisää, ellei Valma halua jatkaa tarinaa :-P Nyt nukkumaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 07:48

RAAAAAH KUCCI
MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
YRSYRSVIYÖCDS¤SÖIYTDURSS¤TLUTDLUTTD_ÄOC/RLSZE&
EI NOIN SAA TEHÄ

Kuolen!!!!!!!!!!!!!!
No NYT on pakka kunnolla sekaisin, sanon mä! :-DD

Voi RÄKÄ, kerkeen jatkaan tota joko huomenna tai torstaina vasta D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 11:26

XDDD no voin mäkin sen loppuun kirjottaa, ihan mite vaa :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 11:35

ootko sämuuten kotona micci?
Voisit tulla tänne hengailee :))
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 11:44

Juu oon, ja joo voisinhan mä tulla sinne. Onks teil jotai ruokaa? Kaamee nälkä, oon syöny vaa yhen paulavanukkaan.. Voisin toki käydä kaupan kautta mut en tiiä mitä ostaisin. Ehdotuksia? Ja mitä ajattelit tehä, otanko jotai mukaa? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 12:19

Piirrän (: Ja on meil makaronilaatikkoo ja leipää. Jos vaik suunniteltas kans sitä lehtee eteepäi, ainaki värimaailma ja se yläkuvio ja käsiala"navigaatio"tekstit. Ja vois käy jätskil ja vaik muuteki pyörii keskustas
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 12:39

Juuh, mie tuun jonku ajan päästä (: Onks siel pyöräteline jossai?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 12:50

On tos sisäpihal
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 13:23

Juu, toi käy Aleksi (::
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 17:57

Hei Valma, sun pitää nyt kirjottaa toi tarina loppuun..! En malta oottaa :'-P
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 17:59

Ja hei menkääs kaikki paljastelemaan paljastusboksiin! ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 18:06

En mä kerkee tänään kun luen hullun lailla huomiseen tentiin D-:
Mutta huomenillalla sit kun kaikki tentit, harkat ja konsertit on ohi :-)
Ah, sit alkaa neljän päivän loma <3__<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:27

Hohoho, lueskelin muuten noita hahmoesittelyjä taas ja huomasin Oscarin kuvailevan hahmoaan: tyyppi, joka konflikteja välttelevän luonteensa takia jää kuitenkin helposti vahvaluontoisten henkilöiden jalkoihin.

Ei mua siis haittaa pahemmin, vaikka lause onkin lähes suoraan kopioitu Mikin alkuperäisestä esittelystä, huomasin vain ja pisti silmään :'-D. Mutta ainakin löyty yhteinen luonteenpiirre Mikistä ja Oscarista :-D.
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:31

Eikä, ootko tosissas? D-': Saattaa muuten johtua siitä, että kun oon lukenut noita vanhoja esittelyitä joskus, niin on siitä jäänyt päähän. Voin tietysti käydä muokkaamassa sen heti! Anteeksi.. u_u
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:32

Hööh, mitä sitä nyt turhia :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:34

Kyllä ihmisillä nyt on samoja sanoja esittelyissä, ei niitä tarvi tarkotuksella ruveta muokkaileen silleen että koko sakilla olis oma slanginsa noissa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:36

No mutta tossa oli lause...... :'-/ Ainakin melkein.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:38

No voi eiii :-D Ei siihen kukaan kuole, kyllä kaikki nyt huomaa et Mikki ja Oscar on aika erilaisia näin muuten
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:39

Älä säikähä! Ei se siis haittaa tai mitään, ja se oli siis ainut lause ja pakko myöntää että osuvasti kirjotettu, mutta se vaan pisti silmään :-D. Sen verran uniikki lause kuitenkin, että tuskin täyttä sattumaa, voi olla että on vaan imeytynyt sun takaraivoon kun oot vanhoja selaillut. En ota pahakseni :-). On vaan ehkä vähän paha maku suussa aikasempien ja yllättävän monien kopsaamistapausten jälkeen, niin tulee väkisinkin vähän puolusteleva asenne omia tuotoksiaan kohtaan. Ehkä nytkin asiasta ilmoitin sen takia, ettei vaan kukaan sattuis ajattelemaan että olen sen sulta kopioinut...

Naurettavaa sinällään omakin toiminta, onhan kyse vaan yhdesta lauseesta. Toivon kuitenkin että ymmärrät miksi avauduin asiasta. Ja siis en kanna mitään kaunaa sua kohtaan, tollasia välillä epähuomiossa tapahtuu :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:42

Juu, voi olla. Ja mua muuten alkoi juuri nyt häiritsemään myös se, että Valman ja Oscarinkin esittelyt muistuttaa aika paljon toisiaan. Haluun käydä muoksimassa, ettei kenellekään jää väärää kuvaa musta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:42

Mullakin on tommonen et kyttään kauheen tarkkaan kaikkea mikä muistuttais Valmaa tai jotain mun tekemää D-:

Mut hei älä nyt ota tommosista turhaa stressiä, mä en oo tarkalla syynilläni huomannut yhtään mitään :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:44

//Ja ihan ymmärrettävää toi on, jos noin on käynyt sulle ennekin, Kukka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:49

Mun Seppeleen-hahmo oli kerran kopsattu ihan kokonaan toiseen paikkaan, mun sebekaveri käräytti sen D-:
Sit Valman ja Miron tarinoita on kopsattu Hallavan sisällä mikä tuntuu aika järjettömältä koska mä luen kaikki tarinat nii ihan kun en tunnistais omaa kädenjälkeäni :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:53

Valma, kellä sä muuten pyörit sebessä? Oot varmaan sanonut joskus, mutten yhtään muista..
Ja voi ei, toivottavasti sun tekstit ei oo päätyneet virtuaalimaailmaa pidemmälle.. D-: Mä sain kerran mun opettajalta noottia siitä, että olin johonkin aineeseen kopioinut suoraan joltain nettisivuilta tietoa, ja sain siitä aikamoiset traumat.. Sen jälkeen tein niin yhden kerran, mutta mun omatunto löi ihan jatkuvasti takaraivossa enkä vaan pystynyt elämään sen kanssa :'-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:54

Juu ei siinä mitään, turha ruveta käyttämään energiaa siihen että yrittää muokata tekstiään niin ettei se vahingossakaan muistuttaisi kenenkään muun kirjoittamaa... Jos kopioi, niin sen kyllä huomaa. Yhteneväisyyksiä löytyy normiteksteissä vähän pakostakin :-).

Toisaalta mua kyllä kiinnostaa ja ihmetyttää ihmisten motiivit kopioida muiden tuotoksia ja väittää niitä omikseen. Ei kai sitä vaan aina tajua, että se on väärin ja ihan turhaa...
Mun piirustuksia kopioitiin joskus aikoinaan goSupermodelissa ja olin siitä tosi järkyttynyt... (pidin sellasta supersuosittua top-model -muotilehteä). Sit on täällä Hallavassakin ollut kopiointitapauksia, joskus suoraan tarinoista ja joskus enemmänkin matkimistapauksia. Niistä tulee aina paha mieli molemmille osapuolille. Ja totuushan on, että omat tuotoksensa kyllä tunnistaa ja usein myös muidenkin. Oli tarinat sitten kuinka vanhoja tahansa.

Mutta anyway, oon kirjottamassa uutta tarinaa Kukasta ja Mirristä, ja siinä paljastuu Kukasta ihan uusia puolia ;-). Koitan saada tänään valmiiksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:58

Jes, kuulostaa hyvältä! :-)

Vouvouvou, mä en ymmärtänyt tota top-model juttua :'-D Sain sellasen kuvan et oot pitäny sitä lehteä xDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 21:59

Oiiiii goDupermodel xDDDD

Mun taas on vaikee tajuta et joku tulee esim. Seppeleeseen ja sitten kopioi kaiken alusta alkaen: hahmon, tarinat... Eihän se sitten tunnu yhtään omalta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:01

Totta, sitä oon miettinyt itsekin :-D Musta on ainakin ihan älyttömän kivaa keksiä uusia hahmoja, ja voisin tehdä sitä vaikka työkseni!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:02

Siis kun on niitä topmodel-piirustusvihkoja, niin piirtelin niihin vaatteita ja sitten skannasin kuvat koneelle ja tein niistä goSupermodelissa lehtiä sellasella ohjelmalla. Silloin goSussa pystyi kuka vaan tekemään "lehtiä", joita pystyi sit ostamaan, ja ne lehdet pysty kertomaan tyyliin mistä tahansa aiheesta... Se oli siis täysin virtuaalinen ja goSun sisäinen lehti :-D Vitsi ku mul on välil ikävä sitä paikkaa, tosin se on vissii nykyään kokonaan maksullinen (?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:02

Mä pidän itteeni sen verra luovana, et ois väärin käyttää mitää toisen tekemää luvatta.
Mua ärsyttää virtuaalimaailmas ne kuvienkopioijat ja ne ketkä piirtää oikeiden valokuvien päälle esim. paintilla tms. Sillai et se heppa on vaa yks täysin varjostamaton möykky. Väitän, että jos joku osaa niin realistiset linet tehä, ni osais kans vähä varjostaakin :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:05

Näin mäkin oon kuullu, että olis maksullinen. Se oli kyl hauska mesta sillon aikoinaan xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 9 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #7
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 18Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: