Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
Pääsivumitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #7

Siirry alas 
+32
Pujo
Penny.
Merida
Iita
Julia L
Oscar.
Emma.
Christian.
Roope
Pernilla
Inka
Nelli
Inari
Katriina
Sandra
Valma
micci
Nanna
Miro
Aleksi
Grace.
Lachlan.
Emma T.
Kukka
Alana
Senni
Eevi-Sofia
Salli
Becca
Nette
Eeva
Maia
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18
KirjoittajaViesti
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 31 Heinä 2016, 21:15

Miitissä oli kyllä huippua! Jotenkin epätodellinen fiilis siitä vieläkin, ihanku se olis ollu unta tai jotain :D. Mutta lupaan kirjottaa tarinaa hetikohta, oon kyllä ollut hävettävän pitkään hiljaisena. Kahta hahmoa mulla ei oo kyllä ollut aikaa pitää oikeen missään vaiheessa, mutta en mä Kukkaa minnekkään heitä. Mirri taitaa kyllä muuttaa pian takaisin omistajalleen, ja Mikin työharjoittelukin alkaa olla lopuillaan :-l
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 31 Heinä 2016, 21:18

Mikki ei saa lähtee Hallavasta tai Ruusu saa vähintään sydänkohtauksen :'( Se on salaa niin ihastunu Mikkiin, muttei kyllä haluu paljastaa sitä muille :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 31 Heinä 2016, 22:02

Mikki sama fiilis, tuntuu kuin mä olisin nähnyt jonkun ihanan hassun unen ja nyt vaan ajattelen sitä koko ajan onnellisena :-D Ja Ruusu, uusiksi otetaan kyllä niin pian kuin suinkin :-))
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 14:09

toimiiko tägit #rakkaustarina
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 14:11

Joo xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 14:12

omfg hastagit toimiii!!!!!

nyt sit heti alkuun sääntöjä:
ei saa tägätä joka viestiä täyteen kaikkea turhaa sälää. 
käytetään tägejä vain "nitoaksemme" samaan juttuun liittyvät yhteen, esim #kisatiimi
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 14:13

Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 14:13

#Valma
@Valma

...testailua
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 14:14

OIJOI!!!
Mulla on aika vähän ystäviä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 14:15

okei, eli @ - merkillä voi tägätä käyttäjän
tuliko sulle valma siitä joku ilmotus?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 14:17

Ei tullu
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 15:14

Haluuko joku tehdä yhteistarinan mun kanssa :-P En muuten keksi mitään kirjotettavaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 20:08

Nyt mun visuaalinen silmä on hyvin hämmentynyt :-ooooo

//Eiku aa, fontti on muuttunut :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 20:16

joo mua rupes ärsyttämään kun mun uudella koneella firefox näytti kaiken jollain ihan typerällä fontilla ni vaihdoin kokonaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 20:23

Apua, tulee tämmöstä minikirjoitusta :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 02 Elo 2016, 21:45

Nyt hämmennyin :-o Vähä outo kun tulee pientä tekstiä mut ihan sama :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Roope
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Roope


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.06.2016
Ikä : 26
Hevonen : Luka

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyLa 06 Elo 2016, 20:06

Kiitti Aleksi täst avasta! Mä olin niiiin kyllästyny toho mun tuotoksee xddd

Koitan tässä nyt aktivisoitua kun pääsin kotiin reissusta, vois ehkä koittaa tota striikkiä :-D Jos jollain on jotain hyviä tarinaideoita niin saa viskellä tähän suuntaan (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyLa 06 Elo 2016, 20:37

Heii mainiota Roope :-)
Ja hauska ava, Ruusulla myös :-)

Tähän saa tietysti kuka vaan hypätä messiin jos kaipaa äksöniä tarinoihin, kannattaa vaan lukea aikaisemmat tarinat aiheesta (löytyvät linkin takaa) ja jos jää kysyttävää nii mulle viestiä ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Pujo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Pujo


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 09.05.2016
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 07 Elo 2016, 20:15

Okei, minua hävettää. Lukekaa seuraava teksti Pullava-mainoksen tunnarimelodialla

ON KIVA TALLI JOKAISEN
TALLI VIRTUAALINEN
EI TARVII PALJOO VAIVATA
KUN ALKAA TALLILLE KAIVATA

VALMIINA NETISSÄ
VIRTUAALIELÄMÄ

HA HA HA HALLAVA
HA HA HA HALLAVA
HA HA HA HALLA HALLAVA HALLA HALLAVA
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 07 Elo 2016, 20:36

Pujooo xDD Ei saa naurattaa :')) Mahtava teksti :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 07 Elo 2016, 20:39

IHAN PRAS :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Tonhan vois äänittääkin xDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Pujo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Pujo


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 09.05.2016
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 07 Elo 2016, 21:57

nonii, sain julkastua sellasen tynkätarinan että huhhuh :"D
Oikeesti, kulutin sen pienen tyngän kirjottamiseen ainakin tunnin??? ehkä laitan sen väsymyksen piikkiin
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 07 Elo 2016, 22:07

Ei saa miettiä liikaa *wapin musta kuuhymiö*
Takaisin alkuun Siirry alas
Lodu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lodu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 21.06.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Palle♥

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTo 11 Elo 2016, 10:00

Nyt mua kyllä harmittaa! Oon ollu hirveen epäaktiivinen tässä kesällä, koska olen ollut siis ihan hevoshommissa ja leireillä. Ja nyt pelkään että en pääse enään Pallen hoitajaksi koska olen ollut nii epäaktiivinen. Voisko joku auttaa??
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wrestlejumppony.weebly.com/
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTo 11 Elo 2016, 14:30

Ei huolta Lodu, tervetuloo takas :-)

Taitaa olla niin että suurimmalla osalla teistä kesäloma vetelee nyt viimeisiään tai on jo ohi. Miltäs ens syksy näyttää, ja millä mielellä ootte palaamassa arkeen? n__n
Mulla alkaa musiikkijutut virallisesti ens maanantaina ja odotan innolla, ne kun tuo vähän semmosta rytmiä päivään ja saa jotain mielekästä tekemistä ja pääsee näkemään kavereita joka päivä :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Pujo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Pujo


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 09.05.2016
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTo 11 Elo 2016, 19:54

Miulla loppuu kesäloma ja alkaa sellanen väliloma joka kestää joulukuuhun asti, mikä on kyl ihan jees koska kerkee vähän rentoutumaan. Tosin tässä on se huono puoli että periaatteessa kaikki kaverini muuttaa pois tästä kaupungista, joten aika yksinäistä varmaan tulee kun muutenkin on välillä vähän yksinäistä :/ mutta jaa, minkäs sille voi. Aion reissailla ympäri Suomea ja käväistä Irlannissa sitten, jos vaan raha sallii... Onpa masentavaa : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Lodu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lodu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 21.06.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Palle♥

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyPe 12 Elo 2016, 09:33

Mulla loppuu loma maanantaina. Sitä edletävänä lauantaina on vielä kaverilla yhet kemut. Mut ihan hyvällä fiiliksellä ollaan menossa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wrestlejumppony.weebly.com/
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyPe 12 Elo 2016, 16:26

Mullakin alkaa koulut ja arki maanantaina. Ei kovasti huvita mennä kouluun, mutta kesäkiireiden jälkeen on aikaa käydä tallilla taas pari kertaa viikossa. Ja kiikarissa olis myös vuokraponi, saapa nähä löytyykö sopiva kohdalle ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyLa 13 Elo 2016, 18:48

No vihdoin on hevosten sivut päivitettu omalle domainille, ja samalla tuli päiviteltyä pääsivuja. Huhhuh mikä urakka. Seuraavana luvassa hevosten pääkuvien ja luonteiden uudelleentekeminen ja kaikenlaisten pikkukorjausten tekeminen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyPe 19 Elo 2016, 14:40

Käykää merkkien jako topikkiin merkkaamassa kuinka monelle koulu- ja estetunnille ootte osallistunut (tasomerkkiin otettuja tunteja laskematta).
Suosittelen siis käymään järjestelmällisesti läpi kaikki ratsastustunnit ja kurssit tässä ennen muuttoa, jotta osaan sitten antaa merkkejä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 21 Elo 2016, 18:44

Heipähei kaikille! Mitäs tänne kuuluu?

Meitsi on pitänyt ihan luvattoman pitkää taukoa täältä, enkä ees muista että milloin/miksi se alkoi xd Tosiaan viime syksynä se mun vuokraponi sitten myytiin ja siihen loppu mun heppaharrastus ja se varmaan vaikutti kans tänne. Ja koko viime vuosi oli aika stressaava ja kiireinen kirjotusten ym takia ja kesä oli täynnä töitä Nyt viettelen välivuotta ja kaipaisin puuhaa, vaikka töissä jatkankin ja aloitin taas ratsastustunnit! Eksyin sitten tänne ja kaipuu on kova ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 21 Elo 2016, 20:42

TOPIAS MITÄ KETTUA!!!! TERVETULOA MESSIIN!! SUA ON KAIVATTU!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 21 Elo 2016, 20:52

Ja pakko myöntää, että vähän turhan paljon on Hallavan pulinat siirtyneet wappiryhmän puolelle. Ei täällä siis siltä kannalta ole mitään hiljaiseloa pidetty, vaikka ehkä vaikuttaisi. Mä muutin viikko takaperin Rovaniemelle ja koulu (tai orientaatioviikko) alkaa ylihuomenna yliopistolla. Oon tosi innoissani tästä kämpästä, ja kämppiskin palasi tänään kesälomaltaan... alkujännityksestä selvittyämme hää vaikuttaa ihan mukavalta :-) Huomenna ois jonkinnäköinen ennakkomiitinki joidenkin luokkalaisten kanssa, jänskättää, mutta oon kyllä hurjan innoissani! Voi olla että oon vähän kiireinen näissä alkutohinoissa, mutta uskon että mulla on aikaa myös Hallavointiin. Ainakin tällä hetkellä nimittäin inspiraatiota riittää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptySu 21 Elo 2016, 21:14

TOPIAAAAAAS TERVETULOA TAKASIN <33

Mulla alkanu lukio, working hard (oikeesti hardly working tho, mut kyl mä tästä tajuun sit töitäki tehä). Matkoihin menee 3h päivässä että ei paljoa aikaa oo tällä hetkellä, mutta arki kun alkaa sillee rullata ja uhraan mun Netflix-hetket, alan hommiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyMa 22 Elo 2016, 12:40

Tervetuloa takas messiin! Darcy ja Kyyhky taitaa olla vailla hoitajaa ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyMa 22 Elo 2016, 13:22

En oo vielä oikeen päättänyt että jatkaisko hoitamista vai kokeilisinko tuntilaisen pestiä jonkin aikaa :-D Täällä ei vissiin karsinapaikkoja oo vapaana? Mietin vaan kun mun rakkaus on jääny vaille kattoa :/

Edit// oon unohtanu ettei nää normi hymiöt toimi :'(
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyMa 22 Elo 2016, 14:33

Eilen yritin lähettää tätä viestiä, mutta ei onnistunut -- uusi yritys:

Voi tätä nostalgian määrää!! Eksyin nimittäin Hallavan ensimmäiseen pulinaboksiin....... Voi niitä hyviä aikoja! Ja pitää nyt kyllä sanoa että on tää vaan mahtava talli! Mahtava porukka, mahtava yhteishenki, mahtava Aleksi ja mahtavat piirustukset!
Tällä tallilla on rento meininki, uusia kasvoja tulee säännöllisesti, niistä ollaan aina yhtä innoissaan ja otetaan lämpimästi vastaan. Jotkut lähtee, jotkut jää, mutta aina takaisin palaavat otetaan avosylin vastaan. Vakioporukka pitää tallin käynnissä myös hiljaisempina kausina, ja aina silloin tällöin innostutaan ihan uusista ja vanhoistakin jutuista ja saadaan taas kunnon draamaa ja inspiraatiotulvaa kehiin. Ihan parasta. Kiitos kaikille! Niin kauan kun Hallava on hengissä, niin minä täällä tulen pyörimään, vaikka sitten ihan satunnaisena pyörähtelijänä.
Hallava on antanu mulle tosi paljon, kiitos!

Ja en siis oo mihinkään lähdössä, tuli vaan tarve kertoa pitkästä aikaa, kuinka kiitollinen oon tästä paikasta. Liian usein tulee ajateltua tätä paikkaa itsestäänselvyytenä, mutta ei tää olis kun tyhjä (kaunis tosin) kuori ilman jokaisen panostusta! Ja ilman Aleksia ei tätä paikkaa ois ikinä syntynytkään. Kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyMa 22 Elo 2016, 16:32

<3

Hallava on paras :-) Oon vannonu jo miljoona kertaa mutta kerta kiellon päälle: mä en Hallavaa jätä jos ei oo terveydellisistä syistä pakko ja jos niin kävis nii en tätä kyllä koskaan unohda <3 Hallava ja te ootte antaneet mulle niin paljon enemmän kuin mitä mä voisin ikinä antaa teille :-)

Topias mieti rauhassa että mitä teet :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Lodu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lodu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 21.06.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Palle♥

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyLa 27 Elo 2016, 11:29

Oon joutunu olee täältä pois noiden pirullisien koulujuttujen takia. Mut millekkää ei voi mitee koska koulu on eikä liiku
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wrestlejumppony.weebly.com/
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyLa 27 Elo 2016, 11:32

Enpä mäkään ole nyt koulun alettua hirveän ahkera ollut :-D Tänään kirjoittelen tarinaa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyLa 27 Elo 2016, 14:22

Olipa tänään paljon asioita mitkä piti sisällyttää tarinaan... Tuntuu että tarinoista tulee ihan ylipitkiä ja sekavia ja ne ei oikein pysy koossa, kun on monta asiaa mukana. Pitäis yrittää kirjoittaa enemmän lyhyitä tarinoita jotka pyöris yhden aiheen ympärillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 EmptyTi 30 Elo 2016, 20:15

NYT OLLAAN VIRALLISESTI SIIRRYTTY KÄYTTÄMÄÄN UUTTA FOORUMIA!
rekisteröitykää ja tehkää sinne hahmostanne esittely tavalliseen tapaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 18 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #7
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 18Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: