| Marraskuun hoitajahaku | |
|
+9Narnia Softis Nipsu Roosa Valma Topias Maikki Emppu Aleksi 13 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Marraskuun hoitajahaku Su 03 Marras 2013, 10:56 | |
| Tallimme kaikki hevoset kaipailevat innokkaita hoitajia pitämään heistä huolta. Kaikki kokeneemmat konkarit ja uusimmat untuvikot nyt kiireellä valitsemaan suosikkinsa kauraturpakatraastamme! Aikaisempaa kokemusta ei tarvita, sillä Hallavassa alkavat pian kattavat hoitajakurssit, joilla opitaan kaikki tarpeellinen!
Kirjoita tähän vapaamuotoinen hakemus jossa kerrot hieman itsestäsi. Älä unohda mainita ketä haluat alkaa hoitamaan! Ja jos innokkaita vaikuttaisi olevan paljon, olisi hyvä laittaa myös kakkostoive, jos joku sellainen on sinulla mielessäsi. Yhdelle hevoselle otetaan näin aluksi nimittäin vain yksi hoitaja. (:
Hoitajat: Asta - Maikki Bee - Tuutu Celle - Narnia Darcy - Lotta Darli - Roosa Dunja - Valma Klikki - Tiitu Kyyhky - Topias Minca - Emppu Nikita - Rexa Tinttu - Nanna Vanilla - Softis
Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ti 19 Marras 2013, 18:18, muokattu 3 kertaa | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 03.11.2013 Ikä : 24 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Su 03 Marras 2013, 15:43 | |
| Törmäsin Hallavan mainokseen ja ihastuin oitis hyvin piirrettyihin kuviin sekä persoonallisiin heppoihin. Hetken heppoja selailtuani ihastuin ponimaiseen Mincaan. Olen aina rakastanut shetlanninponeja, varsinkin hiukan vaikeampia tapauksia. Minca oli siis juuri täydellinen hoitoponitoive!
Olen hoitanut neljällä tallilla aikaisemmin, joista kaksi on ollut piirrettyä. Lisäksi minulla on kokemusta yksityisistä ja omistampa yhden hevosen puolikkaankin. Pyöritän myös omaa virtuaalitallia, joten tämä on jo melko tuttua puuhaa. Piirtämisestä tykkään myöskin, joten saattaisin joskus piirtääkin jotain.
Olen kolmetoista vuotias huumorintajuinen tyttönen, joka on pituudeltaan hyvin lyhyt. Tutustun helposti muihin ihmisiin ja tulen toimeen ihan hyvin myös eläinten kanssa. En anna hevosten ruveta määräilemään, mutta osaan myös hellitellä ja rapsutella hevosia, kun ne käyttäytyvät hyvin. Isojen hevosten kanssa en tietenkään pärjää yhtä hyvin, kuin pienten ponien, mutta se on kai ihan ymmärrettävää.
Kakkostoiveeksi nimeäisin Been :).
~ Kiitos hakemuksestasi! Ihanaa, että Minca saa mukavan hoitajan! Pääset mukaan hoitaja kaartiimme! Tervetuloa! Voit käydä kirjoittamassa itsestäsi esittelyn Tallitupaan -Aleksi | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ma 04 Marras 2013, 09:15 | |
| Tällein heti aluksi täytyy sanoa että vau mikä talli! Oon aina haaveillut pääseväni virtuaalitallille mikä olisi vasta aloitettu ja tässä sitä ollaan. Teillä on aivan älyttömän upeat piirustukset jo vaikka talli on ollut vasta vähän aikaan pystyssä. No jos mentäis asiaaan.
Tutustuin heti aluksi hyvin tallin sivuihin jotka tekivät minuun vaikutuksen. Seuraavaksi osiona oli tietysti hoitajaksi pyrkiminen, mutta sitä ennen oli pakko rekistöityä. Kokeilin kahta eri nimeä mitkä olivatkin varattu. Lopulta tuli Maikki. Olen nytten pyörinyt noin vuodentoisen virtuaalitallin parissa, jonka hiivuttua ja laadun huonnonuttua ja hoitaja määrän kasvettua innostus loppui. Aloin etsimään uutta paikkkaa, ja kappas Hallava! Kyllä tämä on varmasti se oikea paikka minulle.
Url - Maikki Maikki on innokas 2002 luvun tyttöä. Moni erehtyykin Maikin suhteen ihan väärin. Eheei Maikki ei ole se pienin ja ujoin, eikä tietämättömin. Maikki on ratsastanut koko ikänsä, jo kolme vuotiaasta lähtien talutus tunneille raahattu, joten kokemusta löytyy vaikka kuinka. Maikki tietää nuorien kaikki uudet villitykset mutta pitää niitä täysin turhina. Maikki joka hengaa yleensä vähän vanhemmassa ikäluokassa, taitaa johtua siitä aikaisesta murroiästä. Neiti tietää kyllä näiden nuorien puheen aiheet, ja taitaa olla aika kova suustaan jos isommat käy isottelemassa. Maikki omistaa n. vähän yli olkapäiden pituiset hiukset, jotka ovat väriltään blondit. Tyttö on aina havitellut pientä sivu siiltä, ja synttäri lahjaksi sen nytten sai. Maikkilla on metsän vihreät silmät ja luonnostaan pitkät ripset. Yleensä MAikin naama on ihan neutraali, mutta joskus sieltä saattaa köytyä pientä maalia. Pituutta likalta vain 131cm vaikka pituuskasvu on mennyt. Kuitenkin ollaan sanottu että tytöstä tulee ainakin 140cm. Tytön ruumiinrakenne on hyvin hontelo, likka on ehkä hieman alipainoinen mutta ei anorektikko. Tytön kädet ja jalat, jossa ei ole muuta kuin nahkaa jaluita, jostain ihmeen syystä sieltä löytyy suhteelisen paljon lihasta. Maikki pukeutuu yleensä hyvin rennosti, lökärit ja huppari on se Maikin juttu. Tallilla kuitenkin yleensä jalassa on ihan ratsastushousut. Maikki on kokonaisuudessaan pirteä, sosiaalinen mutta hyvin itsepäinen likka.
Irl - Maikki Koneen takana kirjoittelee kaksituhatta luvulla syntynyt blondi. Tuntee nimeksensä Ada, joten tarinoissa voi lipsahtaaa väärä nimi. Minulla on lukihäiriö joka joskus olisi kiva ottaa huomioon, mutta suurempaa numeroa ei tarvitse tehdä. Ratsastustausta on alkanut jo vuodesta kaksituhattakahdeksa. Ja ensiapuakin likka osaa jo älyttömän hyvin.
Asta
Miksi juuri asta Maikki on ihastunut aina poneihin, se on Maikin juttu! Mutta Astastahan ei tiedä oikeestaan mitään muutakuin pienen luonne kuvauksen. Mutta eiköhän tämän kaksikon kanssa satu ja tapahdu.
2. Toive on Minca.
~ kiitos hakemuksestasi! Minusta tuntuu, että olet juuri astalle sopiva hoitaja! Tervetuloa tallin porukkaan (: Laitanko esittelysivulle tuon jonka tähän kirjoitit? Muussa tapauksessa voit käydä kirjoittamassa esittelysi tallitupaan (: - Aleksi
E/// Käynpi kirjoittelemassa uuestaan Saako hoitajat jonkinmoiset kaapit? | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 04.11.2013 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ma 04 Marras 2013, 19:57 | |
| Hei!
Täällä hoitajahakemusta kirjoittelee rempseä nuorimies Topias! Olen viisitoista vuotta täyttänyt yhdeksäsluokkalainen poika, joka ra-kas-taa hevosia. Ratsastustunnit aloitin ollessani kahdeksan-vuotias isosiskoni hoputuksella. Alkuun en edes halunnut astua varpaallanikaan talliin, kun siskoni vaatteetkin haisivat niin pahalle :s Noh, nyt ollaan siinä vaiheessa - että muutto häämöttää edessäpäin ja minua kiinnostaisi kuitenkin jatkaa hevosharrastuksen parissa. Muutamme aivan Hallavan lähistölle jotenka hoitamaan pääsen suhteellisen usein
Hoitohevoseksi toivoisin Kyyhkyä sen kauniin ulkomuodon ja koulutustason vuoksi. Luonteen perusteella en häntä siis valinnut, kun en sitä tiedä ja toivoisinkin, että se lisättäisiin tamman sivuille pian. Koulutustasoltaan tamma kelpaisi minulle siksi, että olen tavoitteellinen kenttäratsastaja. Omaan hevoseen ei ole koskaan eikä koskaan tule(ehkä) olemaankaan rahaa, jotenka kenttään kykenevä hoitohevonen olisi juuri passeli! Ja koska tamma on suomenhevonen, voiko sitä varmempaa rotua olla! Minua kiinnostaisi Kyyhkyn kanssa treenata sopivissa määrin niin koulua kuin esteitä ja ehkä joskus päästä maastoesteillekin. Kaiken kruunaisi yhteiset kisamme, joihin toivoisin tulevaisuudessa pääseväni tamman kanssa
Toinen hoitohevostoiveeni olisi Celle. Hänessä ihastuin komeaan ulkonäköön, sekä huimaan kokoon!
Ja sitten, täällä ruudun takanahan kirjoittelee luokion aloittanut 16v tyttö! Ratsastusta olen harrastanut vuodesta '07, mutta nyt lukion alettua olen lopettanut tunneilla käymisen rahan puutteen vuoksi. Olen myös pyörinyt virtuaalitalleilla vuodesta '06 ja nimeä on ollut jos jonkinmoista. Nykyään pyörin lähinnä ht.netissä nimimerkillä Jemiina. Minulla on muutama oma talli, sekä yksi piirretty yksityinen Shelyesissä. Minusta olisi todella mukava päästä Hallavan talliporukkaan itseäni vuotta nuorempana poikana. Haastetta siinä tulee olemaan, mutta yritetään! :))
- -
Hienoa että löysit meiltä sopivan hevosen, pidän itsekin Kyyhkystä (-: Paikka on sinun, hyvä vaan saada hiukan herrasväelle vahvistusta. Oho olen unohtanut nuo neljä puuttuvaa luonnetta täysin, hip hei lähdekoodin heti kirjoittelemaan! Esittelehän itsesi tallituvassa ja valmistaudu hauskanpitoon uusien hoitsusi kanssa! ~ Emmi | |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku La 09 Marras 2013, 15:14 | |
| Hohoo, täältä iskee Valma!
Kurkkasin sivuja, ja päätin yrittää hoitajaksi Dunjalle.
Valma, paljonkäytetyltä lempinimeltään Hali, on uudenvuodenaattona viisitoista täyttävä puolibritti, joka on juuri muuttanut paikkakunnalle. Hän on aloittanut koulun Englannissa kuusivoutiaana, joten on nyt lukion ensimmäisellä. Valma on empaattinen, reilu ja järkevä punapää, joka saa usein niskoilleen tylsän ja vastuullisen isosiskohenkilön maineen. Toisinaan Valma käyttäytyy hiukan mummomaisesti: hän laittaa hiuksensa nutturalle virkkuukoukuilla ja käyttää lukulaseja, ja hänen tärkeimmät kiinnostuksenkohteensa ovat neulominen, leipominen - ja tietenkin hevoset.
Valma on ratsastanut kuusi vuotta, eli siitä asti, kun muutti äitinsä ja Ricky-kettuterrierinsä kanssa Suomeen. Koska hänellä on estekammo, hän ratsastelee enimmäkseen maastossa tai kentällä sileällä. Valman mieleen ovat tasaiset ja ystävälliset mutta menohaluiset ponit, vaikka hän onkin pian 170-senttinen. Nämä kriteerit täytti Dunja. Kakkostoiveeksi pääsi Darcy.
Täällä ruudun takana istuu 16-vuotias tyttö, jolla ei valitettavasti ole mahdollisuuksia käydä tallilla kovin usein kotinsa puskaisen sijainnin vuoksi:( Virtuaalitalleilla en ole juurikaan asioinut, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Hyvää loppusyksyä kaikille! T. Hali
Tervetuloa Valma! No nyt löytyikin kaima meidän Hali-yksärille! Lisään sinut hetinyt, mutta mietin vain että jos olet miltei 170cm pitkä niin olisiko Darcy ehkä paremman kokoinen? Toisaalta, Dunja on kyllä varmaan ihan sopivan kokoinen sinulle. ~ Emmi
Edit// Dunjaa hoitelen ainakin siihen asti, että todella venähdän pituutta:) nimimmerkillä todella haluaa nauttia poneilla ratsastamisesta viimeiseen asti...
Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ma 11 Marras 2013, 15:41, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Roosa Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 09.11.2013 Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku La 09 Marras 2013, 16:55 | |
| Mooips !
Nyt kyllä mielikuvitus pääsi laukkaamaan kun selailin näitä sivuja! Tämähän on mun ensimmäinen virtuaalitalli jossa olen ollut. Katselin hyvin huolella ja innolla näitä sivuja. Tosi hienot ja selvät nämä sivut!
Url - Roosa
olen 2001 syntynyt pirtsakka likka, mutta ujoutta löytyy aina näin aluksi kun uuteen paikkaan tullaan. Olen pituudeltani vähän lyhyt ikäisekseni (142cm) mutta se ei menoa hidasta. Rakastan olla tallilla ja hoitaa poneja ja auttaa tallitöissä. Olen ollut hevosten kanssa tekemisissä 3 vuotiaasta asti mutta ratsastuksen aloitin 5 vuotiaana. Tykkään mennä vauhdikkaasti esteitä ja koulua, mutta eiköhän ne esteet tämän kisan voita!
Irl - Roosa Olen 2000 luvulta syntynyt tyttö. Nimeltäni olen Laura.
Miksi Dunja ?
Olen tykännyt aina vuonohevosista ja Dunjan luonne on juuri sopiva minun makuun. En tiedä vielä muuten Dunjan luonteesta, paitsi pikku pätkän. Uskon että tuon karvaisen otuksen sisältä löytyy jotain uskomatonta! Eiköhän tästä kaksikosta tuli vallan pirteät tapaukset.
Hei Roosa! Hienoa että olet kiinnostunut Hallavasta ja tykästyit talliin sivuineen! Valitettavasti Dunja on kuitenkin jo saanut hoitajan, Valman. Sen sijaan minä ehdotan sinulle paria hänen kaltaistaan hevosta - miten olisi Breezy Darlene "Darli" tai Kaunolan Darcy "Darcy"? ( Äidinkielestä sen verran, että 3-vuotias on yhdyssana ja siihen tulee väliviiva. Eli 3-vuotiaasta ja 5-vuotiaana. Samoin 2000-luvulla. Huutomerkin ja sanan väliin ei tule väliä, eli "näitä sivuja !" >> "näitä sivuja!" ) | |
|
| |
Roosa Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 09.11.2013 Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku La 09 Marras 2013, 18:06 | |
| Moi! Kun Dunja on saanut hoitajan niin hoitaisin mieluusti Darlia.
Selvä juttu! Lisäilen sinut hänen hoitajakseen, muistathan aloittaa pian yhteisen matkanne vaikkapa päiväkirjamerkinnän avuin (: ~ Emmi | |
|
| |
Tiitu Vierailija
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku La 16 Marras 2013, 12:39 | |
| Hei olen pirteä iloinen tyttö joka tykkää hevosista ja poneista.Olen 14vuotias tyttö ja etsin hoitohevosta7ponia katselin näitä sivuja ja nämä on aivan super siistit Haluaisin alkaa hoitamaan Klikkiä:) Olen reipas tallitöissä ja ratsastanut 10vuotta ja tykkään kirjoittaa tarinoita paljon.Hoitohevoseksi toivoisin Klikkiä sen luonteen ja söpöyden takia. Luonteen perusteella valitsin Klikin ,koska joskus se on laiskimus ja joskus oikea hurjapää:)Olen kisannut noin 5vuotta koulua ja esteitä.Ja haluaisin kisata myös jos on mahdollisuus.Olen ollut parilla muulla virtuaalitallilla,mutta ne kin lopetetiin ja nyt olen etsiskellyt uutta.Ihastuin heti talliinne kun näin sivut.Ihastuin poneihin heti ja varsinkin Klikkiin saisinko alkaa hoitamaan sitä :)?? |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku La 16 Marras 2013, 17:28 | |
| Tiitu, saat ruveta hoitamaan Klikkiä, tervetuloa Hallavan porukkaan! Käythän kirjoittamassa esittelyn itsestäsi tallitupaan? (: -Aleksi | |
|
| |
Nipsu Vierailija
| Aihe: ViestiAihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku La 16 Marras 2013, 19:43 | |
| Hei!Saisinko Vanillan hoitsukseni.Kävisin tallilla joka päivä. |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku La 16 Marras 2013, 20:29 | |
| Kerroppa Nipsu vähän itsestäsi, oletko harrastanut ratsastusta ja/tai virtuaalitalleilua kuinka kauan? Miksi haluaisit ruveta hoitamaan Vanillaa? :-) | |
|
| |
Nipsu Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 16.11.2013
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku La 16 Marras 2013, 21:00 | |
| Olen harrastanut ratsastusta ja virtuaalitalleilua 5-vuotta.Haluaisin ruveta hoitamaan Vanillaa koska vanilla on vain niin ihana!Olen 13-vuotta ja täytän Toukokuussa 14. -Nipsu | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Su 17 Marras 2013, 09:51 | |
| Minuu ei nyt kyllä ihan vakuuta tuollainen muutaman lauseen hakemus. Jos oikeasti haluat hoitajaksi, niin kirjoitappa vaikka esimerkki hoitotarina tähän, niin mietitään sitten uudestaan (: | |
|
| |
Softis Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 17.11.2013 Hevonen : Vanilla
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Su 17 Marras 2013, 23:11 | |
| Hei!
Olen 13vuotias pirtsakka tyttö joka tykkää hevosista.Harrastan viulunsoittoa, ja ratsastusta.Minulla on ollut virtuaalitalli hoitsuja monta :)Olen ollut hevosten kanssa elämäni, ja en voisi luopua niistä koskaan.Olen reipas talli tyttö joka tekee innolla tallihommia.Olen ratsastanut 5vuotta ja ollut hevosten kanssa 6vuotta.Kokemusta on villeistä ja lössykkä hepoista.Haluaisin Vanillan hoitsukseni, ja voisin käydä hoitamassa sitä kerranviikossa perjantaina :)Vanilla on ihanan näköine tamma. Vanilla on juuri sopiva minulle, sillä rakastan esteitä ja se ei haittaa vaikka herkkä tamma onkin. Mitä lujin on tamma haastavakin.Elikkä minulle juuri sopiva:)Saanko Vanillan hoitsukseni :)?? | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Su 17 Marras 2013, 23:17 | |
| Jep! Saat vanillan hoitohevoseksesi! Toivottavasti foorumilta saa selvää kaikesta mahdollisesta toiminnasta, mihin voit osallistua. Laita toki yksityisviestiä, jos on jotain epäselvää. :-) Kirjoitathan tallitupaan pienen esittelyn itsestäsi
| |
|
| |
Narnia Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 75 Join date : 18.11.2013 Hevonen : Celle
| Aihe: Celle Ma 18 Marras 2013, 00:51 | |
| hoitajaksi hujopille... ... oi kyllä, Narnialla on jälleen ikävä vanhoja kunnon salernonhevosia.
Herranjestas, kuka ihme on... Narnia vai? No miten tuota nyt kuvailisikaan... aloitetaan vaikka siitä, että hän on 15-vuotias musiikkinero ja soittaa viulun lisäksi pianoa. Nimestään huolimatta tyttö on ihan suomalainen - lukuunottamatta pientä brittiläistä vivahdetta, jonka vuoksi tyttö on hulluna englannin kieleen, englantilaiseen ruokaan ja englantilaisiin tapoihin. Siinä on paljon Englantia sulatettavaksi, eikö totta? Tärkeintä kuitenkin taitaa olla, että Narnia rakastaa hevosia. Hän on ratsastanut jo monen vuoden ajan, ja aikoo opiskella hevosammattiin. Narnia on pituudeltaan 170 senttiä ja rapiat päälle, joten mikään pikku hän ei ole. Saatte nyt kuulla salaisuuden jota Narnia ei itse koskaan kertoisi: hän on toivoton romantikko ja liikuttuu yhtä helposti kuin alkaa suremaankin. Narnia on horoskoopiltaan vaaka.
Jäi nyt kuule vähän epäselväksi, että kenelle sinä haetkaan... Celeus elegans FEI kiinnostaisi ehdottomasti. Celle on ihanaa kokoluokkaa, juuri täydellinen hujoppi! Lisäksi tuo on aivan ihanan komia ;-) Hyvä kun en halannut koneen näyttöä... tai siis hyvä kun Narnia ei halannut ruunaa heti nähtyään sen. Kröh. Ja sitten tuo luonne: herkkä ja kiltti, sitä minä juuri tarvitsen! Celle kutsuu minua kohti kylmän talvisia karsinassa loimitteluja, ihania kesäisiä retkiä ilman satulaa ja loskassa rämpimistä välikausilla! Piirtelen häntä mielelläni, ja vaikka runoilenkin: on helppo tehdä koskettavaa tekstiä siitä jota rakastaa.
No mites täällä, miksi juuri se Hallava? Koska Celle ja ihmiset! Ylläpito on aktiivinen, samoin hoitajat ja tekemistäkin riittää liikaa nautittavaksi! Roolipelejäkin kunnioitan ja osallistuisin varmasti into piukeana! Myös muut hevoset ovat syötävää ihania ja nauttisin heidän kokeilemisista eri tapahtumissa varmasti! Hallavan tiluksilla on varmasti mukava oleilla, tämmöinen cityihminen kun olen, kiehtoo maaseudun rauha aina yhtä paljon ja ehkä liikaakin.
Toivottavasti teksti miellytti teitä. Celle on upea ruuna johon haluaisin tutustua paremmin! ~ Narnia | |
|
| |
Emmi Tallin ex-omistaja
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 19.10.2013 Hevonen : Palle
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ma 18 Marras 2013, 00:57 | |
| Narnia, tervetuloa vaan :-) Varmistathan paikkasi hoitokursseilla, osallistut kenties vakiotunnille ja pidät huolen siitä, että esittelysi eksyy oikeaan paikkaan? Celle sai varmasti nyt hyvän huolenpitäjän! Ylläpidolle sitten yksityisviestiä, jos tulee ongelmia. Pidä hauskaa Cellen kanssa! ;-) | |
|
| |
Tuutu Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 18.11.2013 Hevonen : Bumble-Bee
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ma 18 Marras 2013, 15:30 | |
| Hei olen Tuutu ja olen 14v. Haluaisin alkaa hoitamaan Beetä. Olen omistanut hevosia virtuaalitalleissa ja hoitsuja on ollu paljon Olen etsimässä uutta hoitsua ja kaverini Tiitu kertoi tästä upeasta tallista.Ole harrastanut ratsastusta 5vuotta ja ollut heppojen kanssa 7vuotta.Tykkään hyppiä esteitä ja väännellä koulua.Olen kisaanutkin.Miusta on kiva olla hevosten kanssa pärjään myös vaikeiden hevosten kanssa.Toivon,että pääsisin tänne!
PS:Saako täältä muuten ostaa tavaroita poneille? | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ma 18 Marras 2013, 15:35 | |
| Saat ruveta hoitamaan beetä, tervetuloa! Meillä ei ole tavaroita ostettaviksi, mutta jos ostat joltain muulta sivustolta, voit toki lisätä niitä hoitsusi päiväkirjaan :-) Kirjoitathan itsestäsi esittelyn tallitupaan :-) | |
|
| |
Lotta Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 62 Join date : 19.11.2013 Hevonen : Darcy
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ti 19 Marras 2013, 16:28 | |
| Hei, kaikki!! Isosisko vinkkasi minulle Hallavan ja sanoi, että mahtava paikka. Hevosia silmäiltyäni totesin, että haluaisin aloittaa hoitamaan Darcya.
Minä olen Lotta, 13-vuotias pieni, mutta pippurinen ehdoton isojen hevosten fani. Olen energinen ja sosiaalinen, ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten ja hevosten kanssa. Minut tunnetaan aina hymyilevänä, avuliaana ja reippaana hevostyttönä. Kylillä useimmat muistavat minut polkkatukastani, joka vaihtaa alati väriä.
Olen ratsastanut siitä lähtien, kun osasin istua. Olen intohimoinen esteratsastaja, kouluratsastus ei ole minun juttuni.
IRL olen 12-vuotias tyttö, joka harrastaa ratsastusta ja viulun soittamista. Virtuaalitalleilu on minulle jotain ihan uutta ja ihmeellistä.
Hehe. T. Lotta
Tervetuloa hoitajaporukkaan Lotta! Käyppäs kirjoittamassa itsestäsi esittely tallitupaan (: Kysy rohkeasti apua, jos jotkin asiat jäävät epäselviksi! (: -Aleksi | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ti 19 Marras 2013, 16:50 | |
| | |
|
| |
Rexa Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 18 Join date : 19.11.2013 Hevonen : Nikita
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ti 19 Marras 2013, 17:53 | |
| Moi! Olen 13 vuotias tyttö,jolla on kokemusta virtuaalitalleista. Ystäväni vihjasi minulle Hallavasta ja innostuin heti ! Olen harrastanut ratsastusta säännölliseti 5 vuotta,mutta hevosten kanssa olen ollut 10 vuotta. Haluaisin hoitaa Valhallaa . Pidän koulusta sekä esteistä . Terveisin:Rexa | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ti 19 Marras 2013, 17:58 | |
| Valitettavasti en ota Halille vielä hoitajaa, teen siitä sitten hoitajahaun erikseen, kun sen aika koittaa. Muutenkin etsin Halille oikeasti Kokenutta (äidinkieli ja hevosasiat hanskassa) hoitajaa, joten sitä paikkaa ei niin helposti täytetäkkään ;-) Mutta kiinnostaisiko Nikin hoitaminen? | |
|
| |
Rexa Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 18 Join date : 19.11.2013 Hevonen : Nikita
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ti 19 Marras 2013, 18:11 | |
| Kyllä minua kiinnostaa Nikin hoitaminen
| |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku Ti 19 Marras 2013, 18:17 | |
| Okei, lisään siut sitten sille hoitajaksi :-) Käy kirjottamassa tallitupaan esittely itsestäsi :-) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Marraskuun hoitajahaku | |
| |
|
| |
| Marraskuun hoitajahaku | |
|