Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuMarraskuun yksärihaku F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Marraskuun yksärihaku

Siirry alas 
+2
micci
Aleksi
6 posters
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptySu 03 Marras 2013, 11:05

Tallissamme on vielä kuusi tallipaikkaa vapaana, joten päätimme majoittaa sinne yksityisiä hevosia! Miltä kuulostaa pieni rauhallinen ratsastuskoulu maalaismaisemien keskeltä? Romanttinen kivitalli ja valkoaitaiset suuret tarhat? Ruokinta kolme kertaa päivässä, kokopäivätarhaus ja halutessasi liikutus ja karsinan siivous? Maneesi ja suuri valaistu ulkokenttä, upeat maastot ja maastoesterata? Tämän kaiken saat tuodessasi hevosesi Hallavaan. Tallivuokran perimme hoitotarinoiden ja tallin aktiviteetteihin osallistumisen muodossa (:
Halutessasi sinulla on mahdollisuus osallistua myös tallin ratsastustunneille, leireille ja teemapäiviin. Lisäksi yksityisille järjestetään vähintään kerran kuukaudessa valmennuksia, joita Aleksin ja Emmin lisäksi pitävät muiden tallien hyvämaineiset valmentajat. Kenet sinä haluaisit tallillemme valmentamaan? (:

Laita tähän vapaamuotoinen hakemus sisältäen tietoa itsestäsi ja hevosestasi. Laita myös linkki hevosesi vanhoille sivuille! Hevosella olisi hyvä olle ainakin yksi piirroskuva, mutta jos näin ei ole, voit pyytää Aleksia tekemään sellaisen (:
Tervetuloa!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Nikita

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptyLa 09 Marras 2013, 15:25

Hei! Olen katsellut Hallavaa jo jonkin aikaa ja meinasin kirjoittaa jo Halloween-hakuun mutta en sitten kerennytkään. En ole aikoihin harrastanut virtuaalitalleilua, mutta koska rakastan piirtämistä ja kirjoittamista, ajattelin, että voisin taas aloittaa. Nyt kun löysin vielä tällaisen laadukkaan ja omaperäisen piirrostallin, olisin hyvinkin kiinnostunut.
Haluaisin tosiaan tuoda tänne oman yksityisen hevoseni, mutta sillä ei ole omia sivuja, enkä ole käyttänyt sitä muilla talleilla. Olisiko siis mahdollista pistää kaikki tiedot tähän?

Hevoseni Pinocca "Pinkki, Piki, Pini" on 5 vuotias tamma, tanskanpuoliverinen, väriltään hiirakko ja valkokirjava, muutama isoa valkoista merkkiä (oikeasta etujalasta vatsan alle ja kylkeen, vasemmassa takajalassa ja päässä), musta tai tummanharmaa harjas. Säkäkorkeudelta 173 cm, luonteeltaan kiltti, seurallinen ja valpas, temperamenttinen ja energinen. Tulee toimeen useimpien muiden hevosten kanssa, joten ei vie kokonaista tarhaa. Nuori, mutta erittäin taitava ja paljon kapasiteettia. Hyppää tällähetkellä 120 cm, mutta hyppytekniikan ja varmuuden kasvaessa hyppää varmasti korkeampiakin. Kouluradalla on osaava ja lupaava, mutta välillä sen keskittymistä on vaikea herättää. Myös kokoamisessa tarvitsee harjoitusta.

Itse olen Mikki, 17-vuotias iloinen ja sosiaalinen jätkä, joka rakastaa luontoa ja maastossa laukkaamista. Autan mielelläni muita tallihommissa, mutta eniten käytän aikaani oman hevoseni hoitamisessa.

Lähetän kuvan myöhemmin
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmi
Tallin ex-omistaja
Emmi


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 19.10.2013
Hevonen : Palle

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptyLa 09 Marras 2013, 15:48

Hei! Sinun tulee tehdä itse hevosellesi sivut, tai sitten voimme sopia kanssasi muita vaihtoehtoja.

Sivut voi tehdä esim. tänne:
http://suntuubi.com (suomenkielinen)
http://weebly.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptyLa 09 Marras 2013, 20:53

Emmi kirjoitti:
Hei! Sinun tulee tehdä itse hevosellesi sivut, tai sitten voimme sopia kanssasi muita vaihtoehtoja.

Sivut voi tehdä esim. tänne:
http://suntuubi.com (suomenkielinen)
http://weebly.com

Mikki laittoki miule säpöö, teen hänelle sivut meijän tallin osotteeseen :-) tervetuloa Micci!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 27

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptySu 17 Marras 2013, 20:25

Heissan vain!
Minulla olisi nuori suomenhevosori vailla tallipaikkaa ja Hallava vaikutti suloiselta paikalta. Juuri meille sopivalta!

Hevoseni on siis nelivuotias suomenhevosori Aaveen Asterix. Luonteeltaan ori on hieman haastavamman puoleinen, mutta kuitenkin melkoinen kultamussukka. Ori omaa itsepäisen luonteen ja onkin välillä oikea luupää. Sussu on omistanut Riksun varsasta asti, joten kaksikon yhteistyö on jo melko hyväksi hioutunut.

Täällä ruudun takana kirjoittelee 14-vuotias tyttönen kahdeksannelta luokalta. Hevoskokemusta minulla on IRL-elämässä viiden vuoden takaa, mutta ratsastuskouluissa en ole tunneilla neljään vuoteen käynyt. Yksityisopetusta olen siis saanut

Hahmoni on 17-vuotias neitokainen Susanne Lahti, tutummin vain Sussu. Sussu on luonteeltaan ystävällinen, pirteä ja välillä turhankin puhelias. Tyttö rakastaa eteenkin karvaisia pikkuponeja, mutta isotkin hevoset ovat kivoja. Hevosia Sussu on lyhyen elämänsä aikana omistanut jo vaikka millaisia ja kokemusta riittää. Pituutta neitokaiselta löytyy vain vajaat 158cm, joten pikkuponienkin selkään hän sopii varsin mainiosti. Sussu omistaa pitkät, lähes alaselkään ulottuvat hieman kiharat ja vaaleat hiukset. Kiharoiksikaan niitä ei kylläkään oikein voi sanoa, pikemminkin laineiksi.

En oikein saanut selvyyttä, että tehtäisiinkö Riksulle siis täällä uudet sivut? Jos, niin toivoisin että minun ylläpitämäni sinne linkitettäisiin, jos Hallavaan pääsemme asustelemaan

Odottavaisin terveisin,
Sussu & Aaveen Asterix
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.10.2013

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptySu 17 Marras 2013, 20:33

Myö ei mielellään oreja oteta, joten ootellaan pari päivää, jos ilmaantuu muita hakijoita. Pitää kysyä Emmin mielipidettä, kun yhden orin jo lupauduin ottamaan.. :-D
ootte kyllä suloinen pari, että itse teidät kyllä haluaisin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hallava.palstani.com
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 27

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptySu 17 Marras 2013, 20:41

Olen kyllä vakavasti alkanut hankita Riksun ruunaamistakin, että jos mä vaan heitän sen ruunaksi ja otan pakasteita talteen mahdollisten vauvojen varal xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.10.2013

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptySu 17 Marras 2013, 20:44

Sitten kyllä ilman muuta käy! Muutat vain luonnetta vähän ruunamaisemmaksi niin thäts it! :-)
Tervetuloa porukkaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hallava.palstani.com
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 27

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptySu 17 Marras 2013, 20:45

Muokkailempin heti kun on muutenkin sivujen päivitys käynnis Tuota mun piirtämää avatarii sit saa käyttää ihan vapaasti jos on joskus tarvetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.10.2013

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptySu 17 Marras 2013, 20:51

Juu, lisään sen ainakin esittely sivulle :-) onko muuten toivetta karsinapaikan suhteen? Vapaat löytyy esittelysivulta
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hallava.palstani.com
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 27

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptySu 17 Marras 2013, 21:10

Ei mitään väliä:) Riksun sivut löytyvät nytten täältä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptyTo 21 Marras 2013, 20:26

Minä majoittaisin mielelläni jonkun tamma-mammani teille! Itselläni muutamakin yksäri hakee tallipaikkaa, joten jos joku näistä nappaa, niin mainiota.

Dancer on kaunis kisber-felver tamma, joka syntyi Unkarissa ja on nyt 7-vuotias. Tamma on koulutustasoltaan yksi hyvätasoisimmista omistamistani hevosista (Vaativa B, 140cm), mutta myös helpompitasoisille tunneille ja valmennuksille olemme halukkaita osallistumaan. Yleisesti ottaen Dancer on varsin tammamainen tapaus, välillä kunnon diiva, välillä taas rakkaudenkaipuinen. Ratsastaessa melko värikäs tapaus. Meillä olisi tarkoitus tässä kilpailla useissa eri lajeissa, käydä välillä valmennuksissa ja muutenkin harrastaa yhdessä.
Jääkuningatar Ylda etsii myös itselleen kotitallia. Tamma on nuorehko voikko ahalteketamma, joka antaa itsestään helposti välinpitämättömän kuvan. Mainio ja ahkera ratsu kuitenkin, ja tutulle ihmiselle näyttää kiintymyksen merkkejä.

Jos noista kumpikaan ei sovellu Hallavaan, niin olisi myös himan "miedompi" tamma tallipaikkaa vailla. Blair on leppoisa ja miellyttävä ylämaanponitamma. Ehdottomasti yksi suosikkiponeistani juuri tämän miellyttävän luonteen vuoksi. Tamma tutustuu vaivattomasti uusiin ihmisiin ja hevosiin.

Itsestäni sen verran, että olen IRL 18-vuotias tyttö, kokemuksia ratsastuskouluista minulla on kuusi vuotta. URL (pää)hahmoni on Veera. Ikää Veeralla on 24 vuotta. Veera on mukava sekä reipas ihminen, joka ei turhaan ujostele. Veera omistaa maatilan etelä-Suomessa, ja huolehtii siellä isosta eläinlaumasta. Niin kuin jokaisella ihmisellä, myös Veeralla on puutteensa. Veera on melko herkkä kiroilemaan, vaikkei olisi ehdes huonolla tuulella. Veera on alle 175 cm pitkä, hoikka nainen jolla on ruskeat silmät. Olkapäiden yli ulottuvat hiukset ovat kaksiväriset; yltä vaaleat ja alta punaiset. Veera pukeutuu usein farkkuihin tai kulahtaneisiin ratsastushousuihin. Veeralla on melkein aina hieman kylmä, siksi kaulahuivi Veeran kaulassa ei ole edes kesäkuussa epänormaali näky.
Jos taas tallin porukkaan kaivattaisiin enemmän miesporukkaa, olisi tarjolla Veeran nuorempi serkku Oskari. Kaksikymppinen mies on huumorintajuinen ja tempperamenttinen. Oskari on pitkä ja hoikka poika, joka on saanut vähän lihasmassaa tallitöistä. Pojalla on tummat hiukset ja siniset silmät, ja usein hieman vino hymy naamallaan. Oskarilla on monia paheita joista hän ei ole päässyt eroon serkkunsa nipottamisesta huolimatta; edelleen poika tervaa keuhkojaan tupakanpoltolla, flirttailee tallitytöille ja kettuilee kenelle tahansa. Ratsastajana Oskari on taitava, sillä tämä aloitti pikkupoikana jo ratsastamisen Veeran kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptyTo 21 Marras 2013, 21:29

Otamme mielellämme Dancerin talliimme ja Blairillekkin olisi tilaa, jos kahden hevosen tänne tuominen kiinnostaa. (:
Emme yleensä anna tallilaisten tehdä kahta hahmoa foorumille, mutta sinun kanssasi voimme tehdä poikkeuksen sillä vaikutat vastuulliselta ja muutenkin pätevältä :-D
Semmonen asia vielä, että emme ylläpidä kilpaulukalenteria, jos sitä kovin ahkerasti täytätte: oma aika ei vain yksinkertaisesti riitä, joten siitä joudut huolehtimaan omilla sivuillasi (:

Tervetuloa porukkaan! Onko toiveita karsinapaikan (paikkojen) tai tarhakavereiden suhteen ja piirrätkö avatarit itse vai piirränkö minä? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptyPe 22 Marras 2013, 14:11

Hienoa! Dancer ja Blair voisivat puolestani molemmat muuttaa tänne. Karsinapaikkatoiveita ei ole, ja etenkin Blairin voi tarhata kenen kanssa tahansa. Blairia voitte käyttää halutessanne tunneilla, mikäli joskus tuntuu siltä. Kilpailukalenteri-asia on ok, päivittelen sen mielelläni omille sivuille. Jos sulla vain on aikaa, niin olisi kiva jos piirtäisit avatarit

Minulle käy myös se, että pelaan yhdellä hahmolla, aivan miten te asian parhaaksi näette

Olen innoissani tänne pääsemisestä, kiitos siitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku EmptyPe 22 Marras 2013, 14:26

Kysyn vielä Emmiltä siitä hahmo-asiasta, laitan vaikka yksityisviestiä sitten sen suhteen (: Käyppä lukemassa ilmoitustaululta "Ilmoituksia ja kysymyksiä yksityisten omistajille", siellä on kaikennäköstä tärkeetä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Marraskuun yksärihaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun yksärihaku   Marraskuun yksärihaku Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Marraskuun yksärihaku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Marraskuun hoitajahaku
» Yksärihaku kevät 2015
» Yksärihaku syksy 2015
» Yksärihaku kevät 2016
» Yksärihaku kesä 2014

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: