Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHoitajahaku syksy 2015 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hoitajahaku syksy 2015

Siirry alas 
+7
Essi
Milka.
Ellen.
Aleksi
Emma.
Katri
Valma
11 posters
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyPe 21 Elo 2015, 10:34

Viisi Hallavan tuntihevosta etsii innokasta, aktiivista ja kirjoitustaitoista hoitajaa! Hae hoitajaksi tuttuun tapaan kirjoittamalla tähän topiciin vapaamuotoinen hakemus, jossa voit vastata vaikka seuraaviin apukysymyksiin (ei ranskalaisilla viivoilla!):
- Esittele hahmosi. Kerro ikä, luonnetta ja kenties hiukan ulkonäköä.
- Mitä hevosta haluat hoitaa? Miksi juuri kyseinen heppa?
- Miksi juuri Hallava?
- Jos haluat, voit liittää hakemukseesi kirjoitus- tai kuvanäyttöä. Se ei kuitenkaan ole pakollinen.
- Miksi juuri sinut pitäisi valita?
Asennetta peliin! Romaania ei tarvitse kirjoittaa, tärkeintä on että hahmosi luonto ja oma persoonasi välittyvät hakemuksesta.

Hoitajaa hakevat:



Klikki on kiva sporttiponi, jonka kanssa voi harrastaa monipuolisesti. Vaikka herralla onkin krooninen laiskuussyndrooma, löytyy siitä myös vauhtia esimerkiski maastoillessa.
>>Tutustu



Hoitajaksi valitut:
Bee - Katri
Emma - Darcy
Ellen - Bambo
Milka - Kyyhky
Essi - Klikki
Inari - Bee
Ruusa - Palle
Josefin - Nikita
Senni - Darli


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm La 21 Marras 2015, 11:47, muokattu 9 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Katri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Katri


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 26.07.2014
Hevonen : Bad Boy Pinocchio

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptySu 30 Elo 2015, 19:37

Monikaan ei varmaan muista punatukkaista Katria, jolla oli Hallavassa oma arabiruuna Pinokkio. Katrihan ei Hallavassa kovinkaan kauaan ehtinyt olemaan, mutta Hallavassa olosta nautittiin se lyhytkin aika. Hallava on ihanan tunnelmallinen ja persoonallinen talli, joka on edelleen pyörinyt usein mielessä 
Nähtyäni hoitajahaku-ilmoituksen hevostalli.netissä, ajattelin, että olisi aika paluulle. Siispä klikkasin itseni Hallavan foorumille ja aloin selailla hoitajaa etsiviä hevosia. Mielessäni kävin pienen kamppailun Kyyhkyn ja Been välillä, mutta niitä suokkeja nyt näkee livenäkin niin paljon, että tällä kertaa kallistuttiin herkän ja ujonoloisen poniruunan puoleen. Been hoitajaksi siis päätin hakea, sillä uskon, että voisimme tulla ponin kanssa loistavasti toimeen. Pieni connemararuuna hurmasi minut niin ulkonäöllään kuin luonteellaankin.

Ennen räväkkänä persoonana tunnettu Katri on nykyään jo 18-vuotias naisenalku, joka ei ole vuosien varrella muuttunut ollenkaan. Katri on todella puhelias ja energinen tapaus, joka jaksaa aina touhuta kaikenlaista. Hevosten parissa Katri on todella rauhallinen ja määrätietoinen. Punapää on todella tavoitteellinen ratsastaja ja hän on luonteeltaan täysin kenttäratsastaja, mutta ei ole päässyt pitkiin aikoihin kilpailemaan tai muutenkaan maastoesteille, sillä sopivaa hevosta ei ole löytynyt. Melko pienikokoinen Katri on vain 158cm pitkä ja sopiikin hienosti niin pienien ponien, kuin suurienkin hevosten kyytiin, vaikka suurien ratsujen kyytiin kiipeämiseen tarvitaankin tikkaat.

Kovinkaan aktiiviseksi hoitajaksi en voi lupautua IRL-elämäni hankaluuksien takia, mutta lupaan ainakin silloin tällöin koittaa kirjoitella, sillä inspiä mulla on paljon, mutta aikaa ei niin paljoon

En nyt oikein tiedä mitä muuta tähän kirjoittaisin ja kuva/kirjoitusnäyttöäkin löytyy ihan täältä Hallavasta Tästä mun hakemuksestahan tuli suoraan sanottuna säälittävä, mutta toivon sen riittävän!

Niin ja muuten, onko Bee nyt ruuna vai tamma, koska tuossa aloitusviestissä lukee tamma, mutta sivuilla lukee ruuna
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyPe 25 Syys 2015, 20:31


Aaaah joo se on ruuna, ajatusvirhe tuossa ylhäällä. :-DD
Mutta siis tervetuloa takaisin Hallavaan, pääset toki Been hoitajaksi ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Emma.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Emma.


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 06.10.2015
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Milk's Favourite Cookie

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTi 06 Loka 2015, 08:19

Emma on hemmoteltu ja ainoa lapsi. Emma suuttuu herkästi. Emma ei halua jakaa mitään yhtään kenenkään kanssa. Kehut kihahtavat suoraan päähän.

Jokainen varmasti tunnistaa 16-vuotiaan Emma Maria Eklundin (joka pyörii tallilla Ariatin tyylikkään ruskeissa ratsastussaappaissa ja saattaa näyttää kuin suoraan mallitoimistolta tulleelta, vinkkinä vaan) juuri näistä kommenteista. Muita ihmisiä kohtaan hän on välinpitämätön, miltei ylimielinen eikä haluaisi jutella yhtään kenenkään kanssa. Eikä yleensä juttelekaan, ellei ole pakko. Emma on läpeensä juro tyyppi ja viihtyy yksin - ryhmätyöhön tuo pystyy tuskin ollenkaan, ainakaan kaksijalkaisten olentojen parissa. Hevosten kanssa Emma on kuitenkin kuin eri ihminen - lempeä, kärsivällinen ja johdonmukainen. Kun hän oli pieni, kilpahevosille suuttumisesta seurasi loppuviikon ratsastuskielto, ja Emma oppi kantapään kautta että itse asiassa on ihan kivaa olla pehmeä suusta ja ansaita hevosen luottamus. Siitä asti kun tyttö oppi itse kävelemään, on hän istunut kotikartanonsa tallin hevosten selässä valmentajien valvovien silmien alla, ja onkin tasoltaan vahva Helppo B sekä kisannut ratana 80cm. Valitettavasti Emman äidillä todettiin hevosallergia, ja niin tämä rikaskin joutui nappaamaan skootterin alleen ja ajelemaan kohti Hallavaa. Aikaa Emmalla on luuhata tallilla miltei koko ajan, sillä hän on kotiopetuksessa.

Emman tunnistaminen on helppoa - 175-senttinen mallinvartalo on kuin suoraan Google kuvahausta, vaikka onhan tyttö ollutkin jo kaksi vuotta karkkilakossa. Tytöllä on pitkät, keskelle selkää ulottuvat laineiset vaaleat hiukset sekä eloisansiniset silmät - meikkiä on aina, vaikka luonnollisia sävyjä suositaankin. Kaiken lisäksi pronssijokelaisessa ratsastuskoulussa hän on varmasti ainoa, joka uskaltaa pukeutua kesällä napapaitoihin ja kantaa mukanaan vuodenajasta huolimatta Michael Korsin mustaa laukkua.

Valitsin hakevani Darcylle, sillä ihanan sympaattinen tamma ja Emma ovat kuin yö ja päivä - toisiaan täydentävä pari. Puoliverinen, joka ei pärjää yksin tekisi varmasti hyvää Emmallekin kun tuon on pakko pyytää joku tallilainen maastoseuraksi. Darcy olisi myös Emmalle ratsastuksen kannalta sopiva: tammalla on tarpeeksi kokoa, kapasiteettia sekä se on varsin herkkä ja sopii siten blondin ratsastustyyliin - kun on kilpahevosilla oppinut ratsastamaan, olisi aikamoinen kulttuurishokki siirtyä eteenpäin potkittaviin poneihin.

Miksi Hallava? Tää on mulle aina hankala kysymys, kun en oikein tiedä miten pukea ajatukset sanoiksi. Tallista kumminkin viestitty juuri se tunnelma joka virtuaalitallista pitäisikin saada, ja juuri tämä piirre sai mut tutustumaan enemmän tallin sivuihin. Mielenkiintoinen hevoskatras jonka jäsenillä on vähintäänkin mielenkiintoiset hahmot suorittamassa hoitajantehtäviä sekä mukavan suomalainen ja realistinen ympäristö taisivat olla mun kohdalla ne suurimmat vetonaulat. Hallava tuntuu aidolta sekä on täynnä ihania piirroksia sekä tarinoita, ja haluan saada omat tuotokseni sinne joukkoon!

Mitään kirjoitus- tai kuvanäyttöä mulla ei oikeastaan ole tarjota, ja haluaisin aloittaa aika puhtaalta pöydältä. En ole pariin vuoteen virtuaaliheppaillut, mutta kirjoitellut olen, ja nyt tekisi jälleen mieli kokeilla siipiäni pikselitallien puolella =) Tulen kumminkin niin kirjoittelemaan kuin piirtelemäänkin, molemmat kiinnostavat.

Ei mulla sitten muuta (toivottavasti jotain ei unohtunut)... Ihanaa syksyä kaikille! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTi 06 Loka 2015, 09:11

Oi vaikutat just sopivalta tyypiltä Hallavan porukkaan enkä malta odottaa että pääsen lukemaan minkälaista draamaa sun tulosi aiheuttaa! Siihen olisi nimittäin nyt aineksia, sillä Darcylla on treenaaja, Valma, jonka kanssa Emma joutuisi opetella jakamaan Darcyn. Lisäksi Darcy on juuri astutettu, ja varsan pitäisi syntyä joulukuussa. Tammaa saa kuitenkin liikuttaa ihan normaalisti marraskuun puoliväliin asti.

Treenaajan roolista voit lukea lisää tuolta Yleistä->roolit -topicista, tai täältä ihan viimeisestä viestistä.

Toki saat vielä muuttaa mieltäsi jos et haluakkaan hoitaa Darcya, kun en näitä seikkoja aloitusviestiin ollut tajunnut laittaa, mutta musta tosiaan tuntuu että olisitte Darcyn kanssa mitä mainioin pari ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Emma.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Emma.


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 06.10.2015
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Milk's Favourite Cookie

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTi 06 Loka 2015, 09:35

En mä hevosta ainakaan vaihtamassa ole, mutta mua mietityttää voisko jutella asiasta Valman kanssa, kun mua kiinnostaa myös treenata ja kisata Darcylla? Emma on ainakin sellainen, ettei halua jäädä "jonkun ihmeen treenaajan" (hahmon sanoin) varjoon... :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTi 06 Loka 2015, 09:38

Joo, laita toki Valmalle yksityisviestiä niin voitte jutella asiasta! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTi 06 Loka 2015, 14:51

Ellen Börjn on ruotsalaissyntyinen, jouluna 17-vuotta täyttävä teini, joka asuu kimppakämpässä puolituttunsa Annin kanssa. Suoraan sanottuna hänen elämäänsä ei juuri muta mahdu, kuin kaunoluistelu, skeittaus, neulominen, ja se kolkytäseitkyt prossaa hevosia. Ellen ei juuri hiljaiseksi jää, ja ainakin vanhempien kanssa teiniangstia ei puutu. Muulloin häntä kuvaa ehkä parhaiten sanat lempeä, sydämmellinen ja luotettava, eikä Ellen ikinä, koskaan, jätä ketään oman onnensa nojaan. Hevosten kanssa tämä kuvankaunis brunette osaa olla niin itsepäinen, kuin hellävarainenkin. Mutta lopulta hän myi sielunsa pienelle oripojalle, Bambolle. Syötävän suloinen shettis olisi juuri nyt täydellinen lisä Ellenin elämään, ja hän kokee muutenkin tarvetta olla uteliaan pikku ponipojan kärsivällinen, mutta huumorintajuinen holhooja. Ellenin ystävällisyys yltyisi varmasti myös muihin tallilaisiin, ja hän tulee toimeen niin kauraturpien kuin kaksijalkaistenkin kanssa.

Täällä ruudun takana piilee ajankulua etsivä "tyttö", joka löysi aivan  vahingossa tiensä Hallavaan. Olin heti aivan myyty tän tallin tunnelmaan ja hahmoihin, tämä on ehkä sellainen paikka, jossa erotetaan hahmot ja niiden takana olevat henkilöt. Draamakin näyttää kukoistavan, (xD varsinainen draamaqueenfani kun olen) ja täällä olisi varmasti todella mielenkiintoista katsoa, mihin oma hahmo vielä keksiikin sekaantua.. Aikaahan multa toki löytyy aivan olan takaa, mutta tietokoneelle ei aina tunnu haluavan paljoa mennä. Seurailen silti menoja kännykällä, mutta mahdollisimman usein yritän eksyä läppärinkin seuraan. Ja siksi tämä haun lyhyys ja ytimekyys, koska tuntuu jotenkin hankalalta kirjittaa tätä kun on aivan täpinöissään tästä koko hamosta! Mutta hei, toivottavasti kuitenkin miellytti - odotellaan innolla vastausta!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTi 06 Loka 2015, 15:35

Oonkin jo ootellut milloin Bambo nappaa itselleen hoitajan! Sun hahmos vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta ja otan sut mielelläni Hallavaan hoitajaksi, tervetuloa!

Bambo on nyt ehkä parivuotiaan hevosen tasolla, (käyn päivittämässä iän), eli sitä saa irtojuoksuttaa ja irtohypyttää, sekä käydä taluttelemassa maastossa. Jos sulla on kokemusta nuoren hevosen kouluttamisesta, voit myös kirjoittaa siitä, miten Ketun kanssa opetatte sitä myös juoksemaan liinassa ja vetämään kärryjä (mutta haluan että kaikki faktat on tarinassa oikein yms yms). Kettu on tosiaan alottanut Hallavassa nyt ratsuttajana, ja hän vastaa pääasiassa varsojen koulutuksesta, eli voitte yhdessä sopia sitten minkälaista yhteistyötä teette (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTi 06 Loka 2015, 15:47

Mahtavaa! Nuorten hevosten koulutuksesta en oo ihan kamalan hyvin selvillä, mutta yritän etsiä siitä tietoa :-) Teen sitten paremman esittelyn tässä illalla, ja ulkonäkökivauksen (jos olet halukas tekemään avataria joskus)
Takaisin alkuun Siirry alas
Milka.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Milka.


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 02.11.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyMa 02 Marras 2015, 20:07

Moi! =)
Täällä kirjoittelee Milka Larsson, mutta ei sentään suklaalevy. Milka on draamakuningatarta muistuttava 15-vuotias, jonka pituus keikkuu vain 149 sentissä, mutta onneksi Milka veikkaa vielä kasvavansa. Tyttö ei nimittäin siedä ikuista poneilla ratsastusta. Tuntilistassa lukee nimittäin aina Milkan nimen perässä jonkun shetlanninponin nimi. Milkalla on vaaleat, hieman tummemmilla viivoilla raidoitetut, hieman kiharat hiukset, jotka ylettyy noin lapaluiden puoleen väliin. Yleensä Milka kiepauttaa hiuksensa kuitenkin korkealle ponnarille. Milka on kauhea sokerihiiri, ja on ihan vähän muita rotevampi, mutta se johtuu pääosin intensiivisestä ratsastelusta ja lihasten kehittymisestä.

Haluaisin hoitaa Kyyhkyä! Kyyhky olisi upea valinta Milkalle: Milka on itsekin vähän häsähösö, mutta osaa rauhoittua heppojen lähellä. Mut eikö oo tärkeintä, että parivaljakolla vain synkkaa? Haluaisin Milkan myös ihan vain rapsuttelukaveriksi, treenauksen ohella.

Hallavan piirtäjällä on u-p-e-a piirtotyyli! Sopivan sarjakuvamainen, ja koko talli on lämminhenkinen ja tiivis. Just Hallavan kaltaista tallia olen etsinyt! Ja kun sopiva hoitsuehdokas löytyi, on Hallava selvä valinta. Tallin nimi on hauskan runollinen, ja jo nimestä tiesin, että tää on mun talli.

Mut pitäisi valita, koska osaisin luultavasti käsitellä sähläävää hevosta. Olisin toki luotettava ja pitkäaikainen, panostaisin merkintöihin ja ei kukaan ole kieltänyt savityön tekemistä hoitohevosestaan. Piirtäisin tarinoiden ohella, ja yrittäisin kekisä mahdollisimman persoonallisia ideoita tarinoihin ja kuviin. Olisin menossa mukana myös tapahtumissa ja höpöttelynurkassa!

- Sormet ja varpaat ristissä, Milka
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTi 03 Marras 2015, 13:58

Pääset Kyyhkyn hoitajaksi! Musta tuntuu että teistä tulee oikein mahtava pari (:
Voisit kirjoittaa ihan ensimmäisenä itsestäsi Hahmojen esittelyt #3 -sivulle (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Essi
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Essi


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 06.11.2015
Ikä : 21
Hevonen : Klikki

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyPe 06 Marras 2015, 16:10

Olen Essi, ikuinen ponityttö. Hakisin hoitajaksi Klikille, sen suloinen ulkonäkö hurmasi minut täysin! Pituutta löytyy sellaiset 145cm, ja olen 13-vuotias. Hiukseni ovat tavalliset, supi-suomalaiset maantienharmaat, ja ne ylettyvät hivenen yli olkapäiden. Silmäni ovat taivaansiniset. Luonteeltani olen iloinen ja puhelias. Ponien kanssa olen määrätietoinen ja sitkeä, jos jokin asia ei suju, niin sitten sitä toistetaan niin kauan, että se sujuu!

Klikki sopisi minulle juuri täydellisesti, sillä jämptiyteni takia saisin luutavimmin Klikkiin edes vähän vauhtia niinä laiskoina päivinä. Ponin pienehkö koko on minulle juuri passeli. Osaan olla reilu hevosta kohtaan, haluan tehdä niiden kanssa yhteistyötä, enkä vain komentaa minä-käsken-sinä-teet tyylillä. Klikille ja minulle tulisi Hallavassa todella hauskaa!

Juuri minä sopisin Hallavan porukkaan yksinkertaisesti siksi, että olen aina iloinen ja luomassa hyvää henkeä talliporukkaan. Rakastan tarinoiden kirjoittamista ja piirtämistä, harjoittelen koneella piirtoa parhaillaan! Olen aktiivinen ja tunnollinen sekä osaan kantaa vastuuta hoitajan pestistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyPe 06 Marras 2015, 16:33

Vaikutat juuri passelilta hoitajalta Klikille, ja on hauskaa saada Hallavaan lisää myös vähän nuorempaa väkeä. Eli tervetuloa joukkoon vaan, voit aloittaa kirjoittamalla esittelysi Hahmojen elämää -alueelle ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptySu 08 Marras 2015, 16:30

Inari Rautio on Lapin tyttöjä – pieni ja sitkeää tekoa. Säälittävää 150 senttistä varttaan hän selittää Lapin lyhyellä kasvukaudella. 20-vuotias blondi on melko luova persoona: hän tykkää ilmaista itseään esimerkiksi tanssimalla ja vaatetuksellaan. Luonto on naiselle kaikki kaikessa. Inari on vähän nössykkä, mutta kuitenkin avoin uusille kokemuksille. Hän ei pidä turhaa haloota itsestään ja onkin taitava peittelemään tunnemyllerryksiään.
  Inari opiskelee toimintaterapeutiksi ja on kiinnostunut ratsastusterapeutin ammatista. Tallilla käynnissä hän näkeekin myös psyykkisen puolen ja pitää hevosta hyvin terapeuttisena eläimenä.

Nainen päätyi Pronssijoelle asumaan ikävän tapahtuman jälkimainingeissa. Hän pakkasi kimpsunsa ja kampsunsa, matkusti yli 500km (lähinnä peukalokyydeillä) kohti tuntematonta ja aloitti elämänsä puhtaalta pöydältä. Se oli varmasti rohkeinta, mitä hän oli koskaan tehnyt.

Inari menetti sydämensä nelijalkaisille jo pikkutyttönä, ja on siitä lähtien käynyt tallilla ahkerasti. Ratsastajana hän on melko kunnianhimoinen ja taitava, mutta kokonsa vuoksi hänen on usein vaikea löytää itselleen sopivaa hevosta. 170-senttinen puoliverinen saa naisen jalat tutisemaan. Siksi tämä arkajalka alkaisi riemusta kiljuen Been hoitajaksi – pieni ja osaava poniruuna olisi kuin hänelle tehty. Voikko muistuttaa Inaria itseään, ja siksi nainen uskookin, että heistä voisi tulla loistava parivaljakko, jonka välillä vallitsisi ymmärrys. Kummankaan ei tarvitsisi esittää mitään.

Hallavan sivuja oon seuraillut pidemmän aikaa ja odotellut, että hahmolleni sopiva hoitohevonen tulisi hakuihin. Sitten kun juuri ykkösvaihtoehto vapautui, oli ihan pakko hakea!
  Hallavassa parasta on tunnelma ja ilmapiiri, joka on tosi lämmin ja vastaanottavainen. Tykkään myös siitä, että hahmot ja hevoset ovat niin persoonallisia ja heihin pääsee syvemminkin tutustumaan.

Virtuaaliheppailua oon harrastellut melko kauan, viime aikoina tosin aika pienellä liekillä. Jotain näyttöä voi kattoa Shelystä (nimimerkillä Sanni). Oon ihan oikeastikin vasta alottanut toimintaterapian opiskelun, joten en tulisi olemaan se kaikkein aktiivisin. Toisaalta taas nyt kaipaan hirveästi irtiottoa arjesta ja heittäytymistä tämmöseen mielikuvitusmaailmaan:D Ja sormet syyhyää päästä taas kirjottamaan jotain muuta kuin koulujuttuja. Jos tässä pitää itteä kehuskella, niin sanotaan nyt ainakin, että yleensä oon aika pitkäaikainen ja sitoutunut hoitaja. Kovalla innolla jo ootan, että pääsisin mukaan Hallavan värikkääseen arkeen!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptySu 08 Marras 2015, 18:09

Uuu, innostuin sun hahmosta heti. Ja Bee kaipaakin itselleen hoitajaa, jonka kanssa pääsisi sitten myös treenaamaan vähän vaikeampia juttuja kuin alkeistuntilapsien kanssa. Tervetuloa siis Hallavaan, voit aloittaa heittämällä esittelysi Hahmojen elämää-alueelle ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusa
Juuri saapunut
Juuri saapunut



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 20.11.2015

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyPe 20 Marras 2015, 13:49

Moi! Olen Ruusa, 15 kesäinen suomenruotsalainen tyttö, jota on kiikutettu ties missä. Vuonna 2009, kun olin 9 vuotta vanha, muutimme tutusta Arvikan kaupungista Englantiin, Lontooseen. Asuimme siellä vuoten 2012, kunnes muutimme Minnesodan osavaltioon. Siellä asuimme ensiksi vuoden, sitten minut vietiin Göteborgiin asumaan isän työn takia. Kun äiti ja iskä erosi Göteborgissa asuttuamme siellä 5 kuukautta, muutimme äitin kanssa takaisin Minnesotaan. Siellä me vietettiin hauskaa aikaa viime vuoteen saakka, mutta nyt me päädyttiin Pronssijoelle, josta löytyi mukava talli, jolla oli vielä vapaana ihanaakin ihananpi hoitohevosehdokas, Palle.

Haluaisin hoitaa Pallea, koska se vaikuttaa mahtavalta ja luottavaiselta rapsuttelukaverilta! Sillä olisi myös mukava sillointällöin hinkuttaa koulua millintarkasti, ja toisinaan taas rynnätä metsään hyppäämään peltoesteitä... En kestä edes ajatella sellaista - koska aina on uhka, ettei pääse hoitajaksi...

Hallavan omistajalla on siisti piirtotyyli, jota kyllä jaksaa ihailla! Olisi mahtava olla osa näin hienon ja panostetun tallin arkea. Aktiivista ja sopivan rentoa tallia on tosi vaikea löytää, mutta sitten löytyi Hallava & Palle, ja ei tarvittu muuta siihen, että rustasin jo kaviot viuhuen hakemusta pienelle ruutupaperilapulle. Aleksi pitää Hallavaa hyvin pystyssä, ja päästää melko rennosti kaikki hoitajiksi.

Minut tulisi valita, koska...
1) En sortuisi tuplahahmoihin
2) Pallen hoitokirjaan ilmestyisi tiuhaan tahtiin panostettuja ja pitkiä tarinoita ja huolella tehtyjä kuvia, unohtamatta satunnaista ekstraa
ja kolmosena toki muukin luotettavuus ja pitkäaikaisuus, joka on nyt selvä homma! Yrittäisin tehdä mahdollisimman omalaatuisia ja persoonallisia merkintöjä, ja toivoisin, että Palle olisi onnenpossu saadessaan minut hoitajaksi - ja sen eteen tekisin mitä vaan!

Ulkonäkööni kuuluu pitkät ja vaaleat hiukset, vaalea iho, pisamia & hoikka rakenne. Tai no, hoikka ruumiinrakenne ei ole lievää anoreksiaa sairastavalle teinille mikään ihmetys. Olen pipoaddikti, joka meinaa sitä, että en pysty eroamaan mustasta ja hieman kuluneesta piposta hetkeksikään. Paitana on lähes aina melkein yhtä kulunut paita kuin Nuuskamuikkusella, jossa on ruutukuvitus ja sävyinä musta ja punainen. Vaikka paita onkin ohut tuulipaita, viihdyn siinä tutussa ja turvallisessa puserossa kuin poni kauravarastossa, heh...

En ole se räiskyvin ja näkyvin persoona, vaan ennemminkin se pieni, kiusattu ja ujo tyyppi, josta luullaan kaikkea mahdollista. Monet pitääkin minua erittäin tylsänä - aina sama vaatetus, en juuri puhu muille, enkä niiden kiusaajien mielestä edes pärjää koulussa. Totta puhuen raahaan koulukirjat aina tallille mukaan, ja lueskelen läksyjä rakkaan hoitsun karsinassa. En ehkä vaikuta kovin hauskalta ja mielenkiintoiselta tyypiltä, mutta kun minuun tutustuu, olen kyllä seikkailunhaluinen, toivottoman utelias ja huumorintajuinen tyyppi. En silti mene yleensä itsekseni juttelemaan, vaan minä olen se, johon täytyy tutustua.

Haluaisin hoitajaksi juuri siksi, että saisin käydä enemmän tallilla, ja välttyä siten äidin paasaamiselta, miten pitäisi purkaa muuttolaatikot ja siivota.

Parasta toivoen jään odottamaan Aleksin vastausta! =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyLa 21 Marras 2015, 14:43

Pääset Pallen hoitajaksi, tervetuloa! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusa
Juuri saapunut
Juuri saapunut



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 20.11.2015

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyLa 21 Marras 2015, 16:37

Apua, nyt kun Oreo tuli peliin, ottaisin sen mieluusti hoitsuksi! Sitten lopetan tämän hoitsujen vaihtelun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyLa 21 Marras 2015, 18:01

Musta tuntuu että Palle sopisi sulle paremmin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Josefin

Josefin


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 27.11.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Nikita

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyPe 27 Marras 2015, 18:36

Heips!
Olen Josefin Inkeri Karlsson, 15 vuotias norjalaissyntyinen tyttö. Luonteeltani oon hieman hiljainen ja ujo, eikä mua ole kovin helppo lähestyä. Tuttujen kesken olen kuitenkin puhelias ja kovaääninen tyyppi, joka uskaltaa näyttää tunteensa. Muutoin pysyn mieluummin sulkeutuneena ja oman kuoren sisällä - ettei vaan tulisi lipsautettua jotain väärää - uusi kieli ei ole kovin helppo opetella! Musta ei ihan heti saa kaikkea irti, vaan muhun täytyy tutustua kunnolla, jos haluaa muutakin kuin vain "okei, joo, ei" sanoja toistelevan kaverin. Kuljen hiljaisuudestani huolimatta aina hymyssä suin, ja yritän sanoa kaikille ohikulkijoille ainakin jotain ystävällistä - yritän muutenkin pitää hyvää ja positiivistä ilmapiiriä yllä, olin sitten missä vaan.

Hevosten kanssa mä oon varma, ja pidän vauhdista. Osaan käsitellä rauhallisesti vaikeitakin hevosia, enkä ole hevosnirso, eli kaikenlaiset hevoset käy mulle!

Ulkonäkööni kuuluu lapaluiden alle ylettävät, yleensä auki leijailevat, vaaleat ja hieman kiharat hiukset. Kiharat hiuksissani ovat loivat, eli tukkani ei ole sellainen kihara "hiuspallo". Ruumiinrakenteeltani olen aika hoikka. Pituutta on kasaantunut 167 senttiä.

Rapsuteltavaksi karvaturriksi haluaisin Nikitan. Hevonen on niin säpäkkä ja temperamenttinen herkkis, etten voinut antaa tilaisuuden luisua muiden kinttuihin! Nikita olisi mahtava kauraturpa opettamaan vielä vähän enemmän temperamenttisten hevosten käsittelystä. Nikita olisi varmasti luottamuksen keräilyn jälkeen juuri sitä, mitä kokeiden viereen kaipaan - jotain rapsuteltavaa, ettei tarvitsisi aina vain lukea kokeisiin!

Tallivalintani kolahti juuri Hallavaan, koska Hallavan omistajalla on mukava piirtotyyli & tallin ilmapiiri on lämmin ja ystävällinen. Harvoin törmää sitäpaitsi niin inspiroivaan hevoseen, kuin Nikita on! =)

Minut pitäisi valita puunaamaan Nikitaa, koska pysyisin hommassani uskollisesti ja pitkään. Yrittäisin tehdä hoitomerkintöjä ainakin kerran viikossa, ja osallistua Nikitan hoidon lisäksi myös tunneille ja tapahtumiin. Nikita tuntuu kaipaavan kipeästi omaa ihmistä, ja olisin yksi vaihtoehto - en luultavasti ainakaan omasta mielestäni paras, mutta ainakin kelpuutettava siihen hommaan.

- Josefin =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyPe 27 Marras 2015, 20:14

Ihanaa, oonkin tässä Eevi-Sofian lopetettua toivonut Nikitalle yhtä mahtavaa ja ahkeraa hoitajaa kuin Eevi oli, ja musta tuntuu että sä voisit olla sellainen! Tervetuloa siis porukkaan, ootan innolla että pääsen lukemaan sun ja Nikitan yhteisestä taipaleesta (;
Voit ihan ensimmäisenä käydä tekemässä esittelysi Hahmojen elämää -alueelle (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Vierailija




Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTo 03 Joulu 2015, 15:21

Joidenkin ihmisten elämä kulkee tasapaksusti eteenpäin, ilman kummia sattumuksia, jyrkkiä alamäkiä tai sitä tunnetta kun päässä räjähtää tuhannet pienet raketit. Jonkun ihmisen elämässä on kaksi suurta tapahtumaa, syntymä ja kuolema. Jotkut eivät ikinä koe menettämisen, tai saamisen iloa tai tuskaa. He ihmettelevät kun toiset itkevät, tai nauravat. Senni Minnström ei ole tällainen ihminen.
17 vuotisen elämänsä aikana Senni on kokenut yhtä sun toista, sanoja säästelemättä. Jo kolmivuotiaana lähti tytön lupaava tanssiura alkuun. Jo seitsenvuotiaana harjoituksia oli seitsemän kertaa viikossa, ja määrä sen kuin kasvoi. Palkitsevaa se tietysti oli, kotiin tuotiin usein kasoja palkintoja yhdeltäkin kilpailureissulta. Kuninkaallisessa baletissa tanssinut äiti ei antanut vaihtoehtoja, eivätkä ne pahemmin Senniä kiinnostaneetkaan. Tanssi oli tytölle kaikki kaikessa.
10 vuotiaana tapahtui kuitenkin jotakin, mitä ei kukaan osannut odottaa. Vakavasta kaatumisesta seurasi kuukausien sairasloma, ja puolen vuoden kuntoutus. Kaikesta huolimatta ei Sennistä olisi enää tanssijaa leivottu. Monia kertoja saivat vanhemmat peitellä sänkyyn itkevän tytön, jonka elämän haave oli murskautunut yhdessä minuutissa.
Epätoivoiset vanhemmat yrittivät keksiä korvaavaa harrastusta pienelle pellavapäälleen. Mikään ei tuntunut kelpaavan, tai sopivan Sennille. Koko tytön loppuelämän pelasti kuitenkin Sennin ystävä, Laura joka raahasi tytön katsomaan ratsastustuntiaan. Siitä lähtikin kaikki. Nykyään tämä ruskeatukkainen kaunotar ratsastaa 150-cm ratoja, ja vääntää kouluakin kiitettävästi. Suuri intohimo on kuitenkin maastakäsittely, sekä tyttö on myös erittäin kiinnostunut hevosten kouluttamisesta. Hän on opiskellut sitä Ypäjälläkin

Täydellinen karvakaveri olisikin tietysti Oreo. Tamman nuoresta iästä huolimatta, olisi se täydellinen halikaveri tälle hiljaiselle valokuvaaja sielulle. Jos kuitenkaan olisi mahdollista, olisi mahtavaa saada hoitohevoseksi myös Darli jonka kanssa voitaisiin touhuta enemmän ratsastusjuttuja. Oreo näistä olisi kuitenkin ykkösvaihtoehto. Kiittäen ja kumartaen, Senni!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTo 03 Joulu 2015, 15:29

Saat Darlin hoitsuksesi, sillä mulla olikin aikeena ottaa Oreo kokonaan pois hausta siksi aikaa kun sitä koulutetaan, ja Darli kyllä kaipaa kipeästi hoitajaa kun sellaista sillä ei ole ollut pitkään aikaan. (:
Sun hahmosi vaikuttaa mielenkiintoiselta ja odotan innolla ensimmäisiä tarinoitasi!
Aloita rekisteröitymällä foorumille, ja sitten voi käydä kirjoittamassa esittelyn itsestäsi tuonne Hahmojen elämää -alueelle (:

Josefin ja Ruusa! Muistattehan, että jos teistä ei ala kuulumaan kahden viikon kuluttua hakemuksesta, palautuu hevonen takaisin hakuihin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kristella
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kristella


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 03.12.2015

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTo 03 Joulu 2015, 20:39

KLIKILLE HOITAJAKSI?


Kristella Janika Aalto on 15-vuotias tyttö, joka rakastaa draamaa, bileitä ja poneja. Tämä on melko tyypillinen teini - ripaus ylimielisyyttä, hitusen liikaa silmämeikkiä ja välillä myös murheellisuutta, valitusta ja kiukkua (jota myös teiniangstiksi kutsutaan). Liian meikin ja "kovan" kuoren alta paljastuu kuitenkin ihastuttava tyllerö, joka saa varmasti vanhemman henkilön kaipaamaan omaa nuoruuttaan.

Kristellalla on melkein valkoiseksi värjätty, reippaasti yli olkapäiden ulottuva suora tukka. Nuori nainen omistaa kirkkaansiniset silmät ja kauniit, kapeat kasvot - viimeistä väitettä hän ei kuitenkaan suostu itse uskomaan. Vapaa-ajallaan pukeutuu yleensä mustiin (ehkä revittyihin) pillifarkkuihin ja jonkinlaiseen värikkääseen pitkähihaiseen. Tallille lähtiessä tyttö ei niinkään välitä, mitä vaatteita pistää päällensä - kunhan housut ovat tummat ja paita/takki värikäs.  

syntynyt 10.10.2000
pituus 158cm
paino normaali, ruumiinrakenne hoikka


Kristella on taidoiltaan melko taitava, kaikki lajit menee kaikissa askellajeissa ja tyttö on erityisen nopea oppimaan - siis ratsastusta, koulumenestys tällä teinillä onkin sitten eri. Kaikista mieluiten lyllertää ja hurjastelee maastossa, niin maastakäsin luontoa ihaillen kuin selästä vauhdin huumasta nauttien. Hikiset kouluväännöt ja liian korkeat esteet eivät ole Kristellan mieleen - rento meininki on kaiken a ja o.

Klikki voisi olla tälle teinitytölle täydellinen pakkaus - molemmilla lahjoja vaikka mihin, "en mä jaksa tänään" -kiukuttelu kuvastaa molempia ja laiskaksikin näitä on haukuttu. Ja tällä likalla on myös erittäin kirjava luonne, niinkuin Klikki on väritykseltään. Varmasti siis täydellisesti toisilleen sopivat! ;¨)

Kristella pitäisi valita Hallavaan juuri siksi, että teiniangstistaan huolimatta tyttö yrittää parhaansa eikä varmasti laiminlyö hoitoponiaan. Ja parhaansa yrittäminenhän on aina kai vain positiivinen juttu, niin hänelle on opetettu.

Innolla vastausta odottaen,
Kristella
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 EmptyTo 03 Joulu 2015, 21:46

Oot varmasti klikille just oikea ihminen hoitajaksi eli tervetuloa porukkaan! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hoitajahaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku syksy 2015   Hoitajahaku syksy 2015 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hoitajahaku syksy 2015
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hoitajahaku kevät 2015
» Yksärihaku syksy 2015
» Hoito IV syksy 2015
» Marraskuun hoitajahaku
» Tammikuun hoitajahaku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: