Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuYksärihaku syksy 2015 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Yksärihaku syksy 2015

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

Yksärihaku syksy 2015 Empty
ViestiAihe: Yksärihaku syksy 2015   Yksärihaku syksy 2015 EmptyPe 25 Syys 2015, 20:37

Hallavassa olisi kaksi tallipaikkaa vapaana parille persoonalliselle ruunalle tai tammalle. Toivomme hakijan sitoutuvan kirjoittamaan päiväkirjaansa vähintään kerran kuukaudessa. Lomaa saa toki pitää, mutta siitä on ilmoitettava erikseen. (:

Sisällytä hakemukseesi:
- hevosen esittely
- hevosen sivut linkitettyinä
- hahmosi esittely
- mikä kiinnostaa virtuaalitalleilussa?
- miksi Hallava?

Toivomme että panostat tekstiisi, käytät mielikuvitusta ja annat persoonallisen kädenjälkesi näkyä. Mukaan voi halutessaan liittää teksti tai kuvanäyttöä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
InnaP.
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Yksärihaku syksy 2015   Yksärihaku syksy 2015 EmptyLa 26 Syys 2015, 00:35

Hazelnut Crust on englanninpuoliveritamma, jonka kanssa ollaan nyt porskuteltu menemään useampi kuukausi yhdessä. 10-vuotias tamma on suurenluokan jännittäjä ja stressaantuu usein uusista tilanteista. Siksi se kaipaakin ympärilleen pitkäaikaisen kodin. Hazel on kuitenkin hyvin lempeäluonteinen ja tulee hyvin toimeen uusienkin ihmisten kanssa. Niinkään muista hevoskavereista se ei välitä.

Minä eli Inna olen tosiaan 20-vuotias hevosimmeinen, joka on porskutellut menemään ties minkälaisten otusten kanssa. Olen aina painottanut kouluratsastukseen, mutta nyt Hazelin ja muiden yksityisten kautta olen ryhtynyt kehittämään hieman esteratsastajan taitojani. Matkaa on vielä paljon edessä. Luonteeltani olen yhteistyökykyinen ja paljon äänessä. Osaan sanoa asiat suoraan, joskus hieman liiankin suoraan, ja harvoin jään sanattomaksi. Hevosten kanssa olen kärsivällinen, enkä jätä mitään puolitiehen. Jos kerran on aloitettu, niin viedään se loppuun asti. Pituutta löytyy 168 cm ja hiusten väritys on ruskea sekä pinkit dippilatvat.

Virtuaalitalleilun aloitin vuonna 2006-2007 oman tallin merkeissä ja pyörinkin parisen vuotta aktiivisena touhussa mukana. Sen jälkeen lopetin ja nämä muut vuodet ovat olleet aina semmoisia, että palaan hetkeksi ja katoan taas. Vasta jatkettuani tätä harrastusta kaksi vuotta sitten, olen löytänyt sen oman juttuni ja jaksanut ahertaa ilman aikomusta lopettaa. Minusta on ollut hienoa nähdä piirroshevosten kanssa, mitä niiden kanssa saa aikaan ja mitä tavoitteita on täyttänyt. Hevonen, joka on yksityisenä jossain, on kerännyt huomattavasti enemmän innostustani kuin tallin hevoset. Tykkään panostaa hevosiin kuvien ja tarinoiden kautta, vaikka ei välttämättä jokaisella tavoittelisi laatuarvosteluja.

Hallavastahan kyselinkin jo aikaisemmin paikkaa, mutta silloin ette ottaneet. Nyt en enää voinut sitten olla tarttumatta tähän tilaisuuteen! Hallava on ihanan sympaattinen ja vaikuttaa hyvin viihtyisältä paikalta. Sekä tietysti ulkopuolisen silmin se on aktiivinen. Olen aina himoinnut päästä Hallavan porukkaan! Hazelin kanssa ollaan odotettu, että päästäisiin sellaiseen talliin, jossa olisi kiva olla aktiivinen
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Yksärihaku syksy 2015   Yksärihaku syksy 2015 EmptyPe 02 Loka 2015, 15:54

Tervetuloa Hallavaan Inna! Voit käydä kirjoittamassa itsestäsi esittelyn ja Hazelille voit tehdä päiväkirjan (:
Kics
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Yksärihaku syksy 2015   Yksärihaku syksy 2015 EmptyPe 02 Loka 2015, 22:00

Only Temporary IWB tutummin "Ollie" on Innan upea kasvatti ja minulle vielä jokseenkin uudempi tuttavuus. Vaikka kyseessä onkin ori, on se silti kaikkien vähääkään varmaotteisemman ihmisen käsiteltävissä. Ollie on tottunut "vanhana" kilpahevosena jos jonkinlaiseen hulinaan ja ihmisvilskeeseen. Se ottaa kaiken tyynen rauhallisesti ja tammoillekin välillä vain vähän ilmoittelee olemassa olostaan. Ori tuli minulle siis ikäänkuin opetusmestariksi omaa ratsastuksellista tasoa nostamaan, itsellä on vielä totuttelemista puoliveristen kanssa puljaamiseen mutta hevoskokemus kuitenkin on vankka

*Ollien sivut*

Minä olen siis Kics, 22-vuotias "tyttö". Ikäni suomenhevosten parissa touhunnut mutta nyt haen hieman uusia tuulia elämääni Ollien myötä Luonteeltani olen mukava ja reipas sekä huumorintajuinen. Viihdyn paljon tallilla ja usein minut löytääkin istumassa aidalla ja yksinkertaisesti nauttien hevosten seuraamisesta. Vaikka olenkin kooltani lyhyt ja pieni on minussa silti tarmoa ja päättäväisyyttä toimia isojenkin hevosten kanssa, vaikka välillä ei meinaa riimukaan mennä päähän, edes varpaillaan seisoen

Virtuaalitalleilussa minua kiinnostaa monikin asia. Tykkään piirtää virtuaalihevosilleni piiretyt kuvat, näin niistä saa juuri sellaisia kuin hevoset kuvittelee ja jotenkin niin ainutlaatuisia. Aloitin virtuaalitalleilun vuonna 2005 piiretyllä akhal-tekke tallilla. Hoidin myös joskus 2008 (?) vuonna seppeleessäkin. Nykyään toimin mm. PKK:n näyttelytuomarina ja kasvatan pienimuotoisesti suomenhevosia.

Hallavaa minulle suositteli ensimmäisenä Inna, jonka jälkeen tutustuin sivuihin mutta huomasin että yksärihaku on vain tammoille ja ruunille... Sen jälkeen laitoin hevostallinettiin oman tallipaikka haun jossa minulle taas suositeltiin Hallavaa, joten ajattelin kokeilla onneani jos tänne upean tallin elämään pääsisi mukaan
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Yksärihaku syksy 2015   Yksärihaku syksy 2015 EmptyLa 03 Loka 2015, 11:19

No ehkä mä taas voin tehdä poikkeuksen, kun vaikutatte niin mielenkiintoselta parivaljakolta. Sitäpaitsi meidän orivarsa voi sitten ottaa miehen mallia Olliesta (;
Eli tervetuloa vaan joukkoon, teeppä itsestäsi esittely tuonne Hahmojen elämää-alueelle ja Ollielle päiväkirjan tuonne muiden joukkoon. (:
Päivittelen hevoslistausta sitten tänään myöhemmin
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Yksärihaku syksy 2015   Yksärihaku syksy 2015 Empty

Yksärihaku syksy 2015
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Yksärihaku kevät 2015