Hazelnut Crust on englanninpuoliveritamma, jonka kanssa ollaan nyt porskuteltu menemään useampi kuukausi yhdessä. 10-vuotias tamma on suurenluokan jännittäjä ja stressaantuu usein uusista tilanteista. Siksi se kaipaakin ympärilleen pitkäaikaisen kodin. Hazel on kuitenkin hyvin lempeäluonteinen ja tulee hyvin toimeen uusienkin ihmisten kanssa. Niinkään muista hevoskavereista se ei välitä.
Minä eli Inna olen tosiaan 20-vuotias hevosimmeinen, joka on porskutellut menemään ties minkälaisten otusten kanssa. Olen aina painottanut kouluratsastukseen, mutta nyt Hazelin ja muiden yksityisten kautta olen ryhtynyt kehittämään hieman esteratsastajan taitojani. Matkaa on vielä paljon edessä. Luonteeltani olen yhteistyökykyinen ja paljon äänessä. Osaan sanoa asiat suoraan, joskus hieman liiankin suoraan, ja harvoin jään sanattomaksi. Hevosten kanssa olen kärsivällinen, enkä jätä mitään puolitiehen. Jos kerran on aloitettu, niin viedään se loppuun asti. Pituutta löytyy 168 cm ja hiusten väritys on ruskea sekä pinkit dippilatvat.
Virtuaalitalleilun aloitin vuonna 2006-2007 oman tallin merkeissä ja pyörinkin parisen vuotta aktiivisena touhussa mukana. Sen jälkeen lopetin ja nämä muut vuodet ovat olleet aina semmoisia, että palaan hetkeksi ja katoan taas. Vasta jatkettuani tätä harrastusta kaksi vuotta sitten, olen löytänyt sen oman juttuni ja jaksanut ahertaa ilman aikomusta lopettaa. Minusta on ollut hienoa nähdä piirroshevosten kanssa, mitä niiden kanssa saa aikaan ja mitä tavoitteita on täyttänyt. Hevonen, joka on yksityisenä jossain, on kerännyt huomattavasti enemmän innostustani kuin tallin hevoset. Tykkään panostaa hevosiin kuvien ja tarinoiden kautta, vaikka ei välttämättä jokaisella tavoittelisi laatuarvosteluja.
Hallavastahan kyselinkin jo aikaisemmin paikkaa, mutta silloin ette ottaneet. Nyt en enää voinut sitten olla tarttumatta tähän tilaisuuteen! Hallava on ihanan sympaattinen ja vaikuttaa hyvin viihtyisältä paikalta. Sekä tietysti ulkopuolisen silmin se on aktiivinen. Olen aina himoinnut päästä Hallavan porukkaan! Hazelin kanssa ollaan odotettu, että päästäisiin sellaiseen talliin, jossa olisi kiva olla aktiivinen