Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
Pääsivu20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 20.11- Keskiviikon tallipäivä

Siirry alas 
+3
micci
Aleksi
Maikki
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 18.11.2013
Hevonen : Celle

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 18:57

Hätkähdin ääntä. Se oli vain Nanna.
- En mä nyt tiedä... Celleä varmaan, mumisin nolona, sillä mielestäni piirrustustaitoni eivät hiponeet kattoa. Kaksi pientä ympyrää ilmestyi hevosen turpaa hahmottelemaan, sitten hieman viivaa kaulaksi. Kumitusta. Raivoisaa kumitusta, jonka jälkeen piirsin taas yhden viivan. Kun poikakin avasi suunsa, ei hän kuulostanut enää niin tavanomaiselta kuin ennen. Hän puhui... ranskaa?
- Öääm... salut? yritin lausua oikein ja nostin katseeni piirroksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:00

"Just niin, eihän mun suomea tarvitsisi osatakaan", naurahdin ja lähennyin tarkastelemaan mitä tyttö oli tuhertanut vihkoonsa.
"Minäkin tykkään piirrellä", sanoin ja istuin tytön viereen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 18.11.2013
Hevonen : Celle

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:04

Naurahdin lausahdukselle. Huh. Se piirtää. Tai siis... ei sanonut mitään negatiivista. Pieni hymynkare nousi suupieleeni. Mitä mä keksin sanoa... voihan, että mä olenkin huono puhumaan.
- Piirtäminen on semmonen juttu, johon mä turvaudun aina kun ei ole järkevää tekemistä. Koska piirtäminen on aina järkevää ja vie minut jotenkin pois tästä maailmasta, kun haluan kauaksi kotoa tai koulusta, sanoin ja jatkoin viivojen piirtämistä. Hahmottelin Cellen päähän riimua ja kohensin silmän muotoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:05

Tunsin oloni hieman ulkopuoliseksi pojan siirtyessä istumaan Narnian viereen. "Ööö, mun täytyy mennä", mutisin jotain epämääräistä ja poistuin tallin puolelle. Tinttu oli varmaan tullut jo viimeiseltä tunnilta.

//Moikka!
Takaisin alkuun Siirry alas
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 18.11.2013
Hevonen : Celle

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:08

- Okei, nähdään tässä vielä, kuiskasin Narnialle varmasti niin lujaa, että poika kuuli sen. Minua harmitti että Nanna lähti, sillä pojan kanssa kahdestaan oleminen sai minut oikeastaan aina hyvin... kummalliseksi. Oli kyseessä kuka poika tahansa. Käännyin kuitenkin takaisin piirroksen kimppuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:08

"Totta", sanoin ja jäin miettimään tytön sanoja.
"On tämäkin maailma niin kaunis, ettei täältä tarvitse pois haluta. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat", lisäsin ja katsoin kelloa.
"Saanko nähdä sinun valmiita töitäsi?" kysyin ja yritin olla vähemmän tungetteleva.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:10

"ai moi narnia" nostin katseeni lehdestä ja meikkaan tyttöä
Takaisin alkuun Siirry alas
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 18.11.2013
Hevonen : Celle

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:14

Väri nousi poskilleni. Valmiita? Mitä minulla oli näytettävänä?
- No, eilen piirsin tämän mökin luonnokset, ja huomenna varmaan vesiväreillä värjään, sanoin ja näytin pojalle vihkon välissä olevaa paperia. Sen taakse oli liimattu valokuva kesämökistämme, punaisesta ja hyvin vanhasta, mutta minusta kauniistakin mökistä.
- Se on meidän mökkimme. Lappeenrannassa, selitin ja kääntelin vihkon sivuja taaksepäin.
- Nämä lyijykynäpiirrokset ovat ystäväni hoitohevosesta, Monasta. Epäilisin että on jonkin sortin puoliveriristeytys, kerroin ja katsoin sitten poikaa silmiin. - Entä sinä? Millä tyylillä sinä piirrät? Minun piirrokseni käsittelevät usein tunteita, vahvoja tunteita, kuten väsymystä, surua tai iloa.
Nyökkäsin ohimennen tervehdyksen Topiakselle.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:19

Tarkastelin tytön piirustuksia. Hänellä oli hyvin omalaatuinen tyyli, mutta hän oli selkeästi taitava ja piirtänyt paljon.
"Lappeenrannassa, minä olen käynyt siellä pari kertaa", vastasin ja jäin miettimään mihin piilotin luonnosvihkoni.
"Odotas, voin näyttää sinulle", sanoin kiireisesti ja nousin penkomaan kaappiani. Otin sieltä punakantisen vihon, jossa oli runoja ja lyijykynäluonnoksia hevosista, ihmisistä ja linnuista, sekä taruolennoista.
"Tässä on muutamia", sanoin ja odotin kuulevani kehuja, koska olin niin tottunut niihin. Olen piirtänyt koko ikäni, joten se myös näkyi töissäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:23

(hei mun pitää mennä..)

Katsoin taas kelloa ja totesin, että nyt piti lähteä ratsastamaan, jos ylipäätään meinasi.
"Laitatko sen sitten kaappiini? Minun pitää mennä", sanoin vasten tahtoani ja lähdin hieman epäkohteliaasti paikalta.

moro
Takaisin alkuun Siirry alas
Narnia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Narnia


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 18.11.2013
Hevonen : Celle

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 19:27

- Se on kaunis paikka. En malta odottaa ensi kesää, vaikka se onkin kaukana..., huokaisin. Kommenttini jäi ilmaan leijumaan ja tuntui hyvin kaipaavalta jopa omiin korviini. Ehkä minä tosiaan halusin sinne. Katsoin, kuinka poika kaivoi vihkonsa kaapistaan ja toi sen minulle. Selasin sivuja vaikuttuneena.
- Sinä olet siis piirtänyt nämä? Miten se sanottiinkaan, öäm... no ehkä en pelleille ranskantaidoillani. Ne ovat kuitenkin upeita, sanoin vilpitön loiste silmissäni. - Kumpa itsekin osaisin yhtä hienosti piirtää lintuja. Linnut kuvaavat vapautta. Kun poika nousi ja pahoitteli että joutui lähtemään, katsoin häntä hieman ehkäpä surullisenakin... olisin nauttinut seurasta. Nyökkäsin kuitenkin ja sanoin vielä hänen peräänsä:
- Otetaan joskus uusiksi!
Vein vihkon pojan kaappiin ja katsoin jäätävän yksinäisen oloisena tyhjää pöytää, jonka päällä vihkoni makasi. Istuin kuitenkin tuoliin ja jatkoin piirtämistä. Hetken aikaa luulin olevani yksin, mutta muistin Topiaksen. En kuitenkaan sanonut hänelle mitään.

( Murr... no moikka sitten vaan )
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 EmptyKe 20 Marras 2013, 21:05

/Anteeks mul jäi ropetus kesken, netti on vain mun kaveri Joten yritän ens kerrallaa saada netin toimimaan paremmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 20.11- Keskiviikon tallipäivä   20.11- Keskiviikon tallipäivä - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
20.11- Keskiviikon tallipäivä
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» 12.11 Normi tallipäivä - vai? klo 18-->

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Roolipelaaminen-
Siirry: