| Uudenvuoden vastaanottoa tallilla | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:47 | |
| Hekotin Maikille, joka oli jo täysin valmistautunut toiseen tyynymaailmansotaan.
Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Pe 27 Joulu 2013, 19:48, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:47 | |
| Kapusin vintille mekastavien nuorten keskelle. Olin käynyt lämmittämässä saunan sillä aikaa kun nuo olivat leikkineet linnanrakennusta. "Ottekos työ valmiina saunomaan?" kysäsisin. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 720 Join date : 02.11.2013 Ikä : 28 Hevonen : Nikita
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:49 | |
| Kuulin pahaenteisen haukahduksen lattian alla, ja päätin sitten tuoda puolueettoman (tai siis mikin puolella olevan) sanansaattajan bailuihin. "Odottakaas hetkinen", huikkasin ja konttasin alas talliin. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:49 | |
| - Britit ei sauno, sanoin vakavalla naamalla. - Ei kai sentään tarvitse mennä avantoon uimaan? | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:50 | |
| "Mikki, me ollaan kuule Amerikka ja sä olet Kuuba, mutta Valma on vaa muuttanu Kuubaan... joka me estetään!" ilmoitin ja sain viimein paketin käsiini. Astelin muurin ohi ja Valman luokse. "Ja me aloitetaan lahjomalla", jatkoin ja annoin Valmalle parhaani mukaan koristellun, ruusupaperilla paketoidun lahjan. Ne kermanväriset, villaiset aamutohvelit... tai no, aamukengät olivat ihanat, olisin halunnut sellaiset itsekin. "Mä en tienny mikä koko sulla oli, joten otin saman kokoiset kuin mulla. Mutta ne voi vaihtaa. Ja Aleksi, mä olen valmis. Mä toin bikinitkin just tän takia!" kerroin ylpeänä. Minulla oli kumma pakkomielle juuri bikineihin. Ei uimapukuun, vaan bikineihin, jotka kaivoin heti laukustani samoin kuin pefletin ja pyyhkeen. Miten minä jaksoinkin varautua kaikkeen... | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:51 | |
| "Ei toki pakko oo, mut avantoon meneminenhän on siinä just parasta", virnistin Valmalle. "No, napatkaapas saunomisvehkeenne mukaan ni lähetään." | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:52 | |
| Pysähdyin rappusissa Aleksin rynnätessä ohitseni ja jäin kuuntelemaan tämän saunaehdotusta. Ehkä koira saa vielä odottaa. Nousin takaisin ylös ja ilmoittauduin. "Minä saunon! Mulla on kaikki valmiina!" kailotin muille ja konttasin oman rinkkani kimppuun etsimään saunomisvälineitä. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:53 | |
| Juoksin Aleksin kannoille, mukanani oli myös pyjama jonka ehtisin vaihtaa päälleni saunomisen jälkeen. Ilmoitin ryhdikkäästi seisoen että olin todellakin valmis. Ja katsoin taakseni, Valmalle vielä hymyillen. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:54 | |
| Matkalla saunalle avasin hämmentyneenä Inkan antamaa pakettia. Mikä koko? Sitten löysin paketista ihanat, pörröiset tohvelit. Silmäni kyynelyivät. Bravo, Inka! Painoin tohvelit rintaani vasten ja vastasin Inkan hymyyn. Kiitos, sanoin ääneti huulillani. | |
|
| |
Jasperii Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 58 Join date : 09.12.2013
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:54 | |
| Kaivoin nopeasti uimashortsini, pyyhkeen ja vaihtovaatteet kassistani ja lähdin sitten muiden perässä saunalle päin. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:55 | |
| Kaivoin pyjaman, vaihtovaatteet, pyyhkeen ja uimashortsit ja olin valmis lähtemään. | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:56 | |
| Nappasin saunakamppeet ja lähdin Aleksin perään. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:57 | |
| "Vitsi kui nää on siistit", kehuin Valman uusia tohveleita ja näytin peukkua Inkalle. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:58 | |
| - Mä en enää ikinä käytä muita kenkiä, vannoin totisena. - Tai ehkä kuitenkin... vai raaskinko mä edes pistää näitä jalkaan, etten mä vaan riko näitä. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 19:59 | |
| Meinasin liukastua pari kertaa liukkaalla tiellä, mutta pääsin kuitenkin yhtenä kappaleena mökköseni pihaan. Saunarakennus oli erillään päärakennuksesta aivan joen rannalla. Onneksi saunan piipusta nousi vielä savua, eikä tuli ollut päässyt sammumaan. "Voitte vaihtaa vaatteet tässä saunan eteisessä, ja kaikkein siveimmät voi vaihtaa tuossa vessassa jos ei muiden nähden viitti. Suihkutilat on aika pienet, mutta saunan lauteille pitäis vähän isommakin porukan mahtua", selitin porukoille jäädessäni pitelemään saunarakennuksen ovea auki. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:00 | |
| -Kuinkasöpötkengät!huudahdin, -varo vaan Valmakohta mullakin on tommoset! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:01 | |
| Skippaamme siis vaatteiden vaihdon... hmm... ajan säästämiseksi. Mä en sitten tiedä mitään saunomisesta tai avantouinnista, koska oon svedu DX | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:02 | |
| Virnistin muille ja heitin sitten ronskisti Valman antaman villapaidan ja salmiakki t-paidan (joita olin pitänyt jo monta päivää) ja ryhdyin avaamaan housujeni vetoketjua turhaan punastelematta. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:02 | |
| Iskin hymyillen silmää... ööh, pariskunnalle ja nautin toisten ilosta. "Älä nyt vaan jätä käyttämättä, ei ne mene rikki niin helposti", naurahdin ja jarruttelin Aleksin takana kun sauna lähestyi. Pujahdin lämpimään saunatupaan. "Mikki ja Jasperi vessaan! Mikki ja Jasperi vessaan!" huudahdin kapinallisesti hymyillen ja toivoin muiden yhtyvän huutooni. En voinut sietää poikia katselemassa... enkä uskonut että poikiakaan kovasti innostaisi katsella meitä. "Mikki, EII, säästä mut tältä!" hihitin puoliksi nolona ja puoliksi ihan vaan tilanteen naurettavuuden vuoksi. Peitin silmäni nauraen kämmenelläni. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:03 | |
| - Öööh... Mikki ja Jasperi ja Aleksi vessaan, liityin Inkan kuoroon punastuneena. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:04 | |
| Menin muiden perässä saunalle ja vaihdoin reippaasti uimashortsit ylleni tyttöjen huudoista välittämättä. Tuollainen käytös pääasiassa vain anuratti. Kastauduin pikaisesti suihkussa ja hyppäsein sitten saunan lauteille.
//Svedu? siis ruotsalaine? etteks työ sauno? :O
//edit
Viimeinen muokkaaja, Jasperii pvm Pe 27 Joulu 2013, 20:05, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:04 | |
| "Meni jo!" huudahdin Inkalle kun sain puettua havaiikukkashortsit pyyhkeen suojissa päälleni ja hipsin ensimmäisten soukossa suihkutilaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:05 | |
| (skippaus) Heittäydyin ihan ekana lauteille,uikkaritpäälllä -Aaahlämmin,hymy valtasi kehoni | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:07 | |
| Jace, en nii paljon, kun te perisuomalaiset. Mä en oikeen käsitä saunomista. Mitä ideaa siinä muka on?:o
Vaihdoin nopeasti uikkarit päälleni. Tämä oli ainut asia, missä tykkäsin pukeutua vähän poikamaisesti: uimashortseihin ja bikinien yläosaan. Hyvin epävalmamaista.
Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Pe 27 Joulu 2013, 20:10, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:07 | |
| Just. Kun pojat olivat menneet, saatoin riisutua ja pukea merellisensiniset (ei kuitenkaan Mikin silmien väri) bikinit päälle ja hipsiä suihkuun. Jätin pienelle hyllylle käsisaippuan ja hipsin pefletin kanssa saunaan, kohoten ylimmälle lauteelle. "Tänne jäätyy!" huusin ja heitin oikein kunnolla löylyä. Olin kyllä engelsmanni, mutta esimerkkiä osasin näyttää ja olinhan saunonut jo useamman vuoden!
// Haluaisin saada Inkan tonne avantoon mutta se ei kyllä mee vapaaehtoisesti... haluisko joku vähän tuupata avuksi?
Viimeinen muokkaaja, Inka pvm Pe 27 Joulu 2013, 20:08, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:08 | |
| Odotin, että tytöt olivat saanet uima-asunsa päälleen ja menin sitten muiden jälkeen vaihtamaan omat uimashortsini ylleni toisten alkaessa jo heittää löylyä. "Tehkääs vähän tilaa", kailotin saapuessani saunaan viimeisenä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:09 | |
| Istuuduin saunan lauteille ja katsoin lattiaan. Vähäpukeisena esiintyminen ei ollut minun juttuni. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:10 | |
| "Ei kovia löylyjä!!" valitin Inkalle, joka viskoi vettä pirunsarvet päässään, ja käperryin jalkojani vasten. Tuntui kuin siipitatuointi olisi sulanut iholleni löylyjen paiskautuessa selkääni vasten. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:12 | |
| - Nyt on jo liian kuuma, valitin. - Huh, mä en yhtään tykkää saunomisesta! Ei enempää! | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:12 | |
| Elämä jatkuu. Hikikarpalot eivät edes ajatelleet otsalleni nousemista näin aikaisessa vaiheessa, kun painauduin takaseinää vasten ja vilkuilin lämpömittaria. Vaikka oloni oli hieman kiusaantunut, saatoin rentoutua. Nopeasti kävin läpi oliko muilla tallin pojilla tatuointeja rinnassa, ja sitten käännyin takaisin lämpömittaria katsomaan. "Mikki, voimia! Mikäs prinssi meillä täällä on kun pelkää löylyjä?" naurahdin ja tuuppasin toista kevyesti kyynärpäällä käsivarteen. Valmaa kuitenkin tottelin ja unohdin löylyt, kun ensimmäiset hikikarpalot nousivat otsalleni. Käperryin keräksi Maikin viereen ja rentouduin.
// Inkan saa sit tuupata sieötä laiturilta joko "vahingossa" tai oikeesti vahingossa, tai muuten suutun ja kompastutan sen laiturilla. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:14 | |
| "Yääww, en kestä!" inisin ja laskeuduin alemmalle lauteelle. Tää ei oo mun juttu.
// mä voin tuuppia | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:15 | |
| "Kyllä mun puolesta saa heittää niin paljon ku vaan lähtee", nauroin iloisesti. Olin käärinut kädet ympärilleni - en alastomuutta vieroksuen, vaan peittääkseni tatuointini, joihin liittyviin kysymyksiin en jaksanut alkaa vastailemaan. Kyljessäni komeili kahden kämmenen levyinen kompassi, selkärankaani myötäisi kanjirivistö ja toisessa hauiksessani oli mustetahrainen labyrinttikuvio. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:15 | |
| - Lähtekää joku mun kaa laiturille pomppimaan, pyysin. - Liian kuuma.
Apua, näyttää siltä, että mulle tulee piakkoin IRL-sairaalareissu. Älkää pyytäkö mua selittään, mut saatan häipätä yhtäkkiä.
Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Pe 27 Joulu 2013, 20:17, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:17 | |
| "Pyfft. Pelkuri", naurahdin hyväntahtoisesti ja kiemurtelin hieman. Ehkä vähän aikaa riittäisi. En minäkään tätä kestäisi ikuisesti, mutta pärjäisin kyllä. "Se ken aikoo mennä uimaan, saa minulta rohkeusmitalin. Mut mä tuun sun kaa, Valma, huvikseni", ilmoitin ja loikin alas lauteita ulos vain käpertyäkseni omaan syliini. "Täällä on KYLMÄ!"
// Hyvähyvä, sulla on asenne ;-D | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:17 | |
| "Joo, mä tuun!" ilmottauduin ja pakenin kuumuutta suihkutilaan. Rakastin avantoa, siitä tuli niin hyvä olo! | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:18 | |
| "Mie jään vielä löylyttelemään, ei puol kohmeessa viitti uimaan lähteä!" virnistelin ja heitin vuorostani lisää löylyä. Selkääni raidoittivat suuren kiipeävän tiikerin ääriviivat ja vasemmassa rinnassani minulla oli eräänlainen tribaalikuvio. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:19 | |
| // Hallavaan on kokoontunut tatuointimiesten kypsin sukupolvi. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:19 | |
| Muokkasin edellistä. Anteeks tuhannesti, mun on kohta pakko mennä. Pitäkää mulle peukkuja, että mä selviin hengissä. Ei vaa, ei tää mitää ihan tappavaa oo. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:20 | |
| Lähdin muiden perässä ulosa, vaikkei avantouinti oikeastaan minun juttuni ollutkaan. Hytisin kylmästä varpaideni alkaessa jäätyä pahaenteisesti lumella. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:21 | |
| //Valma tell me!! Ja näköjään XDD Ulkona oli polttavban kylmä, mutta juoksin laiturille siitä välittämättä ja hyppäsin pommin jääkylmään veteen. Tuntui kuin miljoonat tikarit olisivat iskeytyneet kehoni läpi, ja nousin kylmyyden huimaamana nopeasti takaisin laiturille. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:23 | |
| "Valma, oisko sulla nyt lainata niitä tohveleita?" kysyin epätoivoisesti, mutta nauraen. Hypin varpaillani yhä pidemmälle laituria pitkin vain palellakseni enemmän. "Miten SÄ uskalsit!" kiljuin Mikille.
// Valma, harmi :-( // Mikki, nyt on sun tilaisuus. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:23 | |
| Multa on tullu nenästä verta jo puoltoista tuntia aika kovalla paineella, välillä on tauonnu. Jos tää ei lopu kohta, nii pitää mennä sairaalaan. On jo siinä pisteessä, että silmissä näkyy tähtiä. Yleensä mä oon kyllä selvinny tällasista. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:24 | |
| Vihdoin joku tuli hymyilyttimakasin tyyliin lauteilla lämmössä.
/mä käyn ite nopee saunassa, mua saa autohiitata, mut ei kotiin :d | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:25 | |
| // Valma, hirveetä D-: Mä en kestä nenäverenvuotoa, koska en joudu kokemaan sitä niin usein, ehkä viimeks 13-vuotiaana on vuotanu nenästä verta. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:26 | |
| Jäin saunaan muiden uidessa
back | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:26 | |
| Hytisin kylmyydestä, enkä saanut leukojani paikalleen, ja hampaani vain kalisivat. Inka näytti siltä, ettei se ikimaailmassa uskaltaisi mennä avantoon, joten säikäytin tämän mukamas työntämällä hänet veteen.
Tyttö säpsähti, mutta kun hän luuli vaaran olevan ohi, dippasin hänet reippaasti veteen, mutta nostin sitten takaisin ylös, jotten aiheuttaisi vaaratilanteita jääkylmän veden mielensumentavia vaikutuksia peläten. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:27 | |
| Mulla on vaan "pieniä" ongelmia veren hyytymisen kaa. Mut hei, työntäkää Valma järveen, tai jos ärsyttää autohiitata, niin feidatkaa se. Anteeks anteeks anteeks, mut se on menoa nyt!! | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:29 | |
| //jatketaanko huomenna ni ois ehkä enemmän porukkaa paikalla? | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:31 | |
| "Älä enää IKINÄ tee noin!" kiljuin ja sätkin laiturin kylmä pinta selkääni vasten. Otin toisen kädestä tukea ja vetäisin itseni ylös. Jos kylmä ei olisi hidastuttanut refleksejäni edes sen verran mitä se epätoivoisesti oli yrittänyt, olisin varmasti läpsäissyt Mikkiä vahingossa poskelle. "Kiitti... mutta ei kiitti. Nyt mä voin leijua Sannalle ja Kristalle... mutta en silti tykänny siitä", moitin poikaa ja seuraavaksi purskahdin nauruun enkä saanut noustua ylös, istuinhan yhä laiturilla.
// Aleksi, eihän, ku mä haluan ropettaa :-( Tulee muuten ÄLYTTÖMÄN tylsää ;-C | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Pe 27 Joulu 2013, 20:34 | |
| "Tuu ny sieltä valittamasta!" hoputin tyttöä ja juoksin itse edeltä takaisin saunaan.
// Lopetetaan vast ku ollaan takas tuvassa ja tehty pari ajatonta juttua :DD | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla | |
| |
|
| |
| Uudenvuoden vastaanottoa tallilla | |
|