Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuRana etsii itselleen hoitajaa! F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Rana etsii itselleen hoitajaa!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Rana etsii itselleen hoitajaa! Empty
ViestiAihe: Rana etsii itselleen hoitajaa!   Rana etsii itselleen hoitajaa! EmptyLa 11 Tammi 2014, 12:46

Rana on hemmoteltu kakara, vaikka onkin yhä nuori ja riehakas. Tammalla on kuitenkin muutama inhottavakin tapa, joista voimme mainita ensimmäiseksi hätiköimisen. Puoliveritamma on kasvanut ylellisissä oloissa ja saattaa olla niin uusien kuin tuttujenkin ihmisten seurassa hieman nyrpeä. Tamma on varsinainen diiva, jonka odottaa silmät kiiluen, kun tallin ori astelee tarhan ohi. Orien läheisyydestä tamma nostaa alkujännityksessä hirvittävän huudon, mutta rauhoittuu kyllä aikanaan.


Rana, monsteritamma on vihdoin tarpeeksi edistynyt vastaanottamaan jonkinasteisen lisäkaitsijan itselleen. Inkakin tarvitsee apua tamman kanssa, tuolla on aika tiukassa yleensä juuri silloin kun aikaa pitäisi löytyä, ja tämän vuoksi tyttö kaipaa jotakuta, joka ojentaa auttavan käden. En kuitenkaan hae sitä "viimeistä oljenkortta" vaan jotakin kestävämpää ja hyödyllisempää.

Haen henkilöä, joka on vähintään 14-vuotias niin IRL kuin URL. Odotan häneltä luotettavuutta ja rehellisyyttä, oli tilanne mikä tahansa. Toivon hänen hoitavan vähitnään kerran kahdessa viikossa ja tutustuvan rauhallisesti Ranan oikkuihin, siinä voi nimittäin kestää. Tehtävälistaan kuuluu Ranan loimitus ja tarhaan vienti sekä tytön varusteista huolehtiminen. Lisäksi Inka varmasti antaa lisätehtäväksi harjata Ranaa, kävelyttää ulkona, juoksuttaa maneesissa...

Keskeisin kysymys hoitajahaussa on, miksi juuri Rana sopisi täydentämään sinun päivääsi. Toinen kysymys on, miksi minun tulisi valita juuri sinut. Hakemuksessa toivon sinun kertovan hahmostasi kunnollisilla ja selkeillä virkkeillä, tutkin varmasti tekstisi sujuvuutta ja sitä kuinka sinulla on kielioppi hallussa. Kerro hieman siitä, kuinka usein onnistuu tallilla vemppaaminen, IRL sekä URL hevoskokemus ja miten sinä onnistuisit tekemään hevoseni elämästä erilaista, kenties monipuolisempaa. En vaadi tai halua maailmanmullistusta, mutta Ranan kanssa voi tapahtua ihan mitä vaan. Kirjoita myös lyhyt tarina siitä kuinka käyt katsomassa Ranaa, puhut Inkan kanssa ja näin. Ei tarvitse kertoa että olet hakemassa hoitajaksi, mutta jos sen sanot, vastaan varmaankin "mun täytyy harkita" tai vastaavaa.

Ranan hoitajana saat lisähuomiota Inkalta, eli minä myös pyrin kommentoimaan tarinoitasi ja keksimään sinulle ja tammalleni tekemistä. Toivon että pidät kännykkäsi äänet päällä aina kun on mahdollista. Pyrin palkitsemaan sinut jotenkin, en ole vielä keksinyt miten, mutta jotakin ekstraa voin sinulle keksiä.

Tuntuu siltä että olen unohtanut jotakin, mutta uskon että saitte kiinni ideasta. Onnea matkaan siis!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Rana etsii itselleen hoitajaa! Empty
ViestiAihe: Vs: Rana etsii itselleen hoitajaa!   Rana etsii itselleen hoitajaa! EmptyLa 11 Tammi 2014, 13:32

Olen siis tosiaan jo katsellut Hallavaa pitkän aikaa, ja ehdin jo kirjoittaa hakemuksen valmiiksi tuntihevosten hoitajahakuun, kunnes sitten laitoit tämän hakemuksen. Suurin haaveeni siis olikin päästä yksityishevosen hoitajaksi, mutta hakuja ei ollut käynnissä ennen tätä! Toivon todella, että pääsisin hoitajaksi Hallavaan, hoitamaan Ranaa, sillä virtuaalitallit alkoivat tuntua liian ..lapsellisilta. Ja Hallavassa on ikäistäni porukkaa, joten inspiroiduin tallista heti :-).

Hahmoni on siis Oliver Relund, 16-vuotias (täyttää kesällä 17) suloinen poika, joka rakastaa hevosia niiden kauneuden ja herkkyyden vuoksi. Hän ei ole kovin taitava ratsastaja, eikä oikeastaan myöskään kovin kokenut hevosten käsittelyssä, joten Oliver kysyy usein neuvoa ja varmistaa, ettei tee mitään väärin. Hän on kuitenkin ollut hevosten kanssa tekemisissä jo neljä vuotta pikkusiskonsa ratsastusharrastuksen vuoksi, ja sitä kautta hän löysi myös Hallavan tallin. Hän on ujo, herkkä ja hiljainen, helposti punastuva luonnonblondi, joka pukeutuu siisteihin vaatteisiin, eikä aio ikinä ymmärtää, että tallille kannattaisi laittaa huonot kengät. Hän harrastaa polkupyöräilyä, ja pyöräilee aina minne ikinä meneekin. Hän kantaa aina mukanaan digikameraansa, jolla tykkää ottaa kuvia milloin mistäkin. Oliver ajattelee paljon, ja hänelle on tärkeää mitä muut ajattelevat hänestä, mutta usein se tuottaa Oliverille vain päänvaivaa. Hän ei ole kovinkaan suosittu koulussa ja pyörii yleensä vain parhaan kaverinsa Reetan kanssa.

Hän kiinnostui Ranasta jo heti Hallavan löydettyään, ja Inka vaikutti sopivan ystävälliseltä, joten Oliver uskaltautui hakea hoitajaksi. Hän pääsee käymään tallilla vähintään kolme kertaa viikossa, mutta pyrkii tietysti tulemaan tallille niin usein kuin mahdollista, ottamaan kuvia ja silittelemään tätä kaunista olentoa. Hän tekee työtä käskettyä, tekee kaiken huolellisesti ja ajatuksella.
Oliver tekisi Ranan elämästä monipuolisempaa, ja koska Oliverilla on paljon aikaa ja viettää Ranan kanssa mielellään pitkiä hetkiä, joten he tulevat varmasti tutustumaan hyvin. Ja ainakin kaikki varusteet olisivat aina priimakunnossa, sillä Oliver on erittäin siisti ja arvostaa puhtautta. Tietysti Rana pääsisi myös poseeraamaan kameran edessä!

IRL-minä olen samaa ikäluokkaa kuin hahmoni, pettämätön heppatyttö, joka tykkää kirjoittamisesta. Käyn Hallavassa varmaan joka päivä, ja pääsen kirjoittamaan vähintään kerran kahdessa viikossa, mutta voin kirjoittaa myös viikoittain tai useamminkin. Minulla on usein ollut tapana virtuaalitalleilla kirjoittaa paljon tarinoita, melko lyhyitä tarinoita, jotka käsittelevät päivän tärkeimpiä hetkiä tai muuta vastaavaa, mutta voin kirjoittaa myös tavanomaisempia tarinoita, jos se sopii paremmin :-).
Olen harrastanut ratsastusta noin viisi vuotta, ja minulla on ollut useita hoitohevosia, joten kokemusta on. Halusin luoda vähän erikoisemman hahmon, jotta inspiraatio säilyisi. Oliverista paljastuu vielä paljon, mutta hevoset etusijalle! :-)

Rana sopisi Oliverille luonteensa takia hyvin, kaksi hieman hienohelmaista ja hämähäkkejäpelkäävää olentoa yhdessä on varmasti mielenkiintoinen yhdistelmä, mutta katsotaan mitä siitä tulee. Vaikka Rana onkin suhteellisen hankala, oppimishalun ja kärsivällisyyden myötä heistä voi tulla hyvätkin ystävät ja varmasti tuleekin.

Sinun tulisi valita Oliver, sillä sitoudun olemaan aktiivinen, ja osallistun mielelläni kaikenlaiseen toimintaan :-), etkä takuulla tule pettymään!

Voin vielä täydentää hakua, jos jotain jäi puuttumaan, mutta tarina tulee myöhemmin. Yritän kirjoittaa sen viimeistään huomiseksi!
(kirjoitan myös ulkonäöstä tarkemmin)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Rana etsii itselleen hoitajaa! Empty
ViestiAihe: Vs: Rana etsii itselleen hoitajaa!   Rana etsii itselleen hoitajaa! EmptyLa 11 Tammi 2014, 15:26

Vaikuttaa oikein hyvältä, odotan innolla tarinaa! Silmää miellyttävä hakemus, ja mikäli tarina on yhtä mukava, saatat hyvinkin olla juuri kaipaamani henkilö. (Hahmollasi on muuten ihana nimi!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Rana etsii itselleen hoitajaa! Empty
ViestiAihe: Vs: Rana etsii itselleen hoitajaa!   Rana etsii itselleen hoitajaa! EmptySu 12 Tammi 2014, 20:09

Hihii! Mahtavaa :-) Mun täytyy sittenkin jättää tarina vasta huomiseksi, tänään on ollut kaikkia muita kiireitä :-/
Tovottavasti se ei vaikuta hakuun :-l
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Rana etsii itselleen hoitajaa! Empty
ViestiAihe: Vs: Rana etsii itselleen hoitajaa!   Rana etsii itselleen hoitajaa! EmptyTi 14 Tammi 2014, 15:40

Milloin aiot laittaa tarinan? En voi hoputtaa, mutta pyydän että pitäisit lupauksesi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rana etsii itselleen hoitajaa! Empty
ViestiAihe: Vs: Rana etsii itselleen hoitajaa!   Rana etsii itselleen hoitajaa! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rana etsii itselleen hoitajaa!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hali etsii kokenutta hoitajaa!
» Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: