Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 9 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyTi 02 Kesä 2015, 21:58

Niin, ja toivottavasti angsti on välillistä ja menee ohi jossain vaiheessa, lähetän sulle kaikki jaksamiset<3 Pistä yksää jos haluut jutella tai kuulla lisää mun surkeita lohdutuksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyKe 03 Kesä 2015, 10:10

Mä oon ollu jo ihan liian kauan poissa.. D: Skippasin kokonaan ton kesäleirinkin Nyt yritän vielä aktivistua ja kirjoittaa jotain Kyyhkylle :))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyKe 03 Kesä 2015, 15:16

Voimia Aleksi <3 Mäkin pidän peukkuja pystys koko päivän ja vaikka sä et nyt onnistuiskaan, niin kaikki kyllä järjestyy, millon viimeks ei oo järjestyny? Kyllä sä selviät, äläkä itke enää yhtään, mä tuun liian surulliseks.. Ja mullekkin saa lähetellä suruntäyteisiä ja epätoivoisia yksityisviestejä, jos siltä tuntuu..

Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyTo 04 Kesä 2015, 14:29

Kuinkas kaikki on niin hiljasia? Ajattelin et olis nyt jossain vaiheessa kiva ropetella, kun suurimalla osalla on varmaan lomat alkanu (: Hei ja mun tarinan voi käydä lukemassa joko Huhun päikystä tai tuolta kesäleiri topicista.. Se jatkuu sitten vähän myöhemmällä ajalla, kun mulla riittää kunnolla aikaa. . Tälleen pienenä välihuomautuksena:D Ja oho, tässä onkin sivu vaihtunut, skippasin ton Vilin viestin ihan kokonaan :o..
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyTo 04 Kesä 2015, 14:46

Joo mäkin voin nyt aktivoitua ku pääsykokeet ohi (:

Ja hei Vili, kyllähän sä olit ilmottautunu kesäleirille! :-D
Ps. Missä megan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyTo 04 Kesä 2015, 23:53

Hei ystävät ihanaiset, vinttihippi on jälleen täällä! Sen verran kyllä kutittelee tämä homma että ehkä minä tulen taas jäädäkseni (: moikka vaan niillekin joita en ole vielä tavannut, eli meitsi on entinen Mikin taivaanisä ja nykyään tökin Rafaelin voodoo-nukkea täällä virtuaalimaailmassa (:

Ajattelin tuoda pojalle ponin pihattoon, jos mahtuu (: Poni pitäisi ensin vain kyhäillä, mutta eipä tuokaa ole onkelma. Aikaa on, mutta vasta viikon päästä, sillä ensi viikko menee riparilla isostellessa. Toivottavasti sattuu hyvät säät ja hyvä poppoo :3.

Moikkelis moi ja nähdään taas (: ja anteeksi on/off-suhteeni tähän saittiin, kerkesin tässä välissä valmistua ylioppilaaksi ja muuta kivaa. Oon vaan ajatellut etten halua "tuhlata" elämääni netissä pyörimiseen, mutta oon todennut että pari tuntia päivässä/viikossa ei lopulta tunnu missään, kun toinen vaihtoehto on möhliä kotona tekemättä mitään... Niin ja kävin metropolian osteopatiakoulutuksen pääsykokeissa.. Saas nähdä miten meni :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 09:50

Huh. Muistuttakaa mua ens vuonna, että vähempikin kesäopiskelu riittää... Siinäpä syy, miksi olen hetkeksi hiljentynyt. Merkintöjä on alkutekijöissään jonkinmoinen liuta jo, mutta milloin ne saisi valmiiksi? Olen viikonlopun reissussa, ensi viikon töissä ja taas viikonlopun pois. Sen jälkeen sitten työvuorojen mukaan puhallan taas Eeviin eloa.

Joko on kesä alkanut tuntua kesältä? Kelit ainakin vaihtelee todella tiuhaan, mutta moniko teistä muista on nyt lomalla? (:

Pidän peukut pystyssä kaikkien pääsykoekuulumisten puolesta! Monen tutun puolesta saakin jo jännätä. Pakko sanoa, että olen ilonen nyt kun ei enää tarvi tehdä pääsykokeita eikä odotella niitä tuloksia omalta osalta.:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 15:08

Oijoi, tulee ihan riparikesä mieleen... <3 Mutta juu, moikka Rafael! Sä ootkin sen paljon puhutun Mikin hallitsija.. (; (Valma tietää) Hmmh.. Vitsit mulla oli jotain asiaa, mut se unohtu kirjottaessa :'-DDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 16:27

Heeej, Raffe on täällä taas!! Hauskaa että nähdä sinua<3
Osteopatiaa, voi apua, en ees tiedä tarkkaan mitä se on:D Tulee mieleen joku hierontajuttu, valaiskaapa mänttiä D:

Mun loma alkaa heinäkuussa, mulla on töitä kesäkuussa'-.- Mutta käyhän tää näinkin, töissä on ihan kivaa, ja mä oon semmonen ihminen, etten kykene lahnaamaan koko päivää tuntematta huonoa omaa tuntoa.
Mä pidän aina kesällä "väkisin" kaksi viikkoa taukoa molemmista soittimista. Viime kesänä onnistuin pitään ne yhtä aikaa (tuskaa!!) mutta nyt sorruin, eli mulla on nyt klarinettitauko ja kesäkuun lopussa alttoviulutauko. Enhän mä kykene olemaan soittamatta mitään kahteen viikkoon...
Huomenna aion lähteä "Lotan" kanssa tallille, voi eiiiii D: Toivottavasti siellä ei oo kauheen vilkasta, viimeks kun kävin niin siellä meni vaan hevosia ja ihmisiä ja koiria edestakaisin, ei kivaa. Sisko on kuulemma kaavaillut laittaa mut harjaamaan jonkun pikkuponin, jännää:-)

Täällä näyttää seittemäätoista astetta, pyöräilin T-paita päällä kotiin äsken n__n Rantsulla ois kiva käydä, mutta siihen taitaa olla vielä vähän liian kylmä xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 16:38

Ei saamari, avasin yhtää tiukkaa purkin kantta ja onnistuin lennättämään sen kannen lamppuun! Nyt en saa sitä pois tuolta DDD:

Onko teille joskus käynyt jotain tämmösiä? Kerran vanhan orkesterin harkoissa mulla oli taukoa ja ykkös- ja kakkosviulut harjoitteli jotain. Mä räpläsin jotain ponnaria tylsistyneenä ja venyttelin sitä yms., ja sitten se lipesi mun sormista ja lensi kapun nuottitelineelle. Kapu hätkähti ihan sikana ja lopetti johtamisen, ja olin niin ujo sillon, etten kehdannut sanoa, että se ponnari oli mun DDD:
Ja se tunne kun nostaa tyhjän maitopurkin ja luulee että se on täynnä:D
Mitäköhän mä höpisen... Viikonlopputunnelmissa! :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 18:24

Huhhuh! Nyt on selvitty leiriltä ja nyt on hyvää aikaa lukea teijän kirjottamia viestejä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 18:57

Oliko kivaa? Olitko jossain ihan vieraassa paikassa vai tutussa? Millasella hepalla menit?
... hei apua, sano leiripaikan alkukirjain, mun pikkusiskollakin loppu tänään ratsatusleiri :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 20:49

Valma mä kerran sain lennätettyy sellasen skumppa pullonkorkin lamppuun D: (ne oli siis 10v synttärit, eli sellanen lasten alkoholiton mehu..) Se lamppu meni rikki ja sain kyl sen korkin sieltä.. Ja Aah, Valma mulla on ihan samoja tunteita!! Siis yleensä löyän kaapista jonkun ihanaisen keksipurkin ja intopiukeena tungen sinne käteni, mut sit siellä onkin vaan murusia... ~_~
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 22:18

Juu oli kivaa:D olin ekaa kertaa issikkaleirillä ja menin yhteensä 4 eri hepal ja ne kaikki oli aika pieniä ja sillei ihan kivoja:> yks niistä oli tosi laiska, muut oli sitten reippaampia. Leiri meni muuten hyvin paitsi yks hepo uppos suohon, kolme vetopaniikkia, kenkä lähti yheltä hepalt irti, jalustin lähti yhen hapan satulasta irti ainakin kolme kertaa ja kolme heppaa karkas xD Ja eka kirjan on P:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyPe 05 Kesä 2015, 23:06

Okei, ei ollut sitten mun pikkusiskon leiri:D Kuulostaa aika tapahtumarikkaalta:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 02:18

Kai se poni pääsi suosta ylös!!? Älä kerro jos ei päässyt DD::
well, oon valvonu liian myöhään.... Huomenna aikanen herätys!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 10:22

Varmaan oli aika jännää Salli D: Mäkään en haluu tietää jos se heppa ei päässy sieltä suosta... :-(
Mä oon ollu yhellä issikkavaelluksella kerran ja se oli ihan super hauskaa! Sillon yks heppa päätti laskea mäen peffallaan alas.. (sillon oli kyllä lunta, mutta..) ratsastaja istu selässä ja oli silleen: "No mikäs siinä, ihan ku pulkkamäes olis!" :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 13:17

Kyllä pääsi ylös, onneksi!:3 Oli kyllä aika hurjan näkönen kun sinne uppos..
Sandra eikai sille hapalle sattunu sit mitään? Mutta uskon että se on tuntunu varmasti jännitävältä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 14:06

Voi apua, en tienny että hepat voi mennä pyllymäkeä:'D
Mulla oli tänään ihan sikaihana aamupäivä, olin pikkusiskon kaa ratsastuskoululla ja siellä ei ollut ketään muuta kun jotkut pari tallityöntekijää putsaamassa karsinoita, kun paljon porukkaa oli kuulemma jossain kisoissa. Ja kaikki isot hevoset oli tarhoissa n__n Mä sain harjata yhtä jalkavaivaista pikkuponia ja viedä sen kävelylle, kun pikkusisko talutteli isompaa ponia. Se pikkuponi oli ihan tosi ihana, ihan mun vanhan hoitoponin vastakohta: tosi kiltti ja ystävällinen ja teki mukisematta kaiken mitä siltä pyysi, ja se oli tosi hellyydenkipeä ja semmonen sopivan rauhallinen mutta silti reipas ja iloinen. Sitten se oli vielä ybersöpö, ihan vitivalkonen ja aika pieni, ei ollut shettis vaan semmonen miniarabi:DD Sillä oli sikapitkät valkoset ripset ja se oli sen näkönen, että sille ei voi olla vihanen. Onneks ei tarvinnutkaan. Oooi, oon vieläkin ihan seitsemännessä taivaassa. Voiko poniin rakastua? Olispa aina tämmöstä:')

Taas hirmuisen pitkät sepustukset:"D

//Ponin seura on ihanaa, kun ei tunne oloaan yksinäiseksi mutta ei tarvi koko ajan miettiä vaikka että onko hiukset hyvin. Se oli semmosia hetkiä, mitä haluis elää uudestaan. Kun sai vaan olla ja nauttia tallin rauhassa ja harjata ponia ja se torkkui silmät puoliummessa. Kaikki muu ikään kuin unohtu ja se oli jotenkin ihan maagista<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 14:22

Mullakin oli tänään ihana aamupäivä. Alotin taas työt tallilla ja oli kyllä sikaihanaa olla aamulla ensimmäisenä tallilla ruokkimassa höriseviä hevosia ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 14:24

Omg, en oikeasti malta oottaa että pääsen ei ens vaan sitä seuraavan viikon keskiviikkona ratsastaan ja hoitaan islanninheppoja, ihan sikaihanaa että musiikkiopisto tarjoo tällastakin:D Vaikka kyllä mua vieläkin vähän hirvittää, mutta pelkojen voittamisen jälkeen on aina hyvä fiilis:)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 14:39

Valma mä oon niin kade u_u..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 14:46

Kannattaa olla himomuusikko, saa kaikkia etuuksia XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 18:12

No ehjehheh... XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 20:19

Hej Runo, välkommen till Hallava:) Kirjota tuttuun tapaan hahmostas esittely Hahmojen esittely -topiciin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.06.2015

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 21:12

Tackar! (: Joo, esittelyn kirjoittaminen on vähän venähtänyt, kun en itekkään oikein oo varma, millanen mun hahmo on:D Mutta nyt sain jotain järkevää tekstiä aikaan, eiköhän tää pääse tänne foorumillekin illan aikana!

P.s Kiitokset tarinakehuistakin(;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:02

Tervetulloo joukkoon Runo! Kirjoitappa esittely tuonne hahmojen esittelyt - topaan, niin oot messissä (; Näin alussa sun hahmoa vaikuttaa iihanalta ja inspiroivalta, kivaa että saatiin tollanen kirjottajalahjakkuus tänne Hallavaan! Olen itekkin suht koht uusi, tässä ny tällänen kolmisen(ko) viikkoa pyöriny. Mulla on siis oma kullannuppu, Huhu, kun en itse ketään näin laiskana viitti alkaa hoitamaan;D

//Oho, Valma mainitsikin jo tosta esittelystä nooh, tuplavahvistusXd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:07

Mulla on taas huono omatunto kun en oo kirjottanut niin pitkään aikaan enkä muutenkaan duunaillut tänne mitään, että koitan ennen Viron-reissua saada tänne pistettyä muutaman kuvan D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:08

Ja yritän piirtää kuvaa parhaillaan Nannasta ja Tintusta, eikä millään onnistu '-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:11

No mut Valma sä pyörit täällä kuitenkin ihan 24/7 niinku mäkin, joten sulla ei saa olla huonoo omatuntoo! Totanoin, muistakin, että kirjotat sitten kesäleirin maksun, koska I want read your stories!! Ja millä muuten piirrät, onko piirtopöytää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:23

Nope, mun elämäntehtävä on näyttää että piirtää voi ilman kalliita laitteita ja vuosien kokemustakin:D Piirrän joskus pöytäkoneella hiirellä ja Paintilla, niitä kuvia on täällä jonkun verran, ja sit perus täytelyikkärillä paperille (ei, en käytä mitään tyhmiä erivahvuisia lyikkäreitä, HB rules XD). Mun viimesimpiä kuvia löytyy tallilaisten päiväkirjasta, ja sekaisin tuntsarien päiväkirjoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.06.2015

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:27

Valma kirjoitti:
Nope, mun elämäntehtävä on näyttää että piirtää voi ilman kalliita laitteita ja vuosien kokemustakin:D Piirrän joskus pöytäkoneella hiirellä ja Paintilla

Siis mä en kestä, paintilla?? Hiirellä??? Tollasia kuvia???? Oot mun idoli.

Sandra kirjoitti:
Näin alussa sun hahmoa vaikuttaa iihanalta ja inspiroivalta, kivaa että saatiin tollanen kirjottajalahjakkuus tänne Hallavaan! Olen itekkin suht koht uusi, tässä ny tällänen kolmisen(ko) viikkoa pyöriny. Mulla on siis oma kullannuppu, Huhu, kun en itse ketään näin laiskana viitti alkaa hoitamaan;D

Kirjoittajalahjakkuus, mä punastun:D Mutta ihana, kiitos kehuista!

Nyt löytyy esittelyä! Kauan kestikin, mutta siellä lepää. (:


Viimeinen muokkaaja, Runo pvm La 06 Kesä 2015, 22:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:33

Kiitos kiitos, siistiä että mulla on nyt yksi fani:-D
Omg, mä en osaa piirtää lävistyksiä DX
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:34

Ei helkkari, mä löysin pöytälaatikosta jonkun ihan ikivanhan kuvan Mirosta ja Nannasta ja Pallesta. Ojdå XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:39

Runo olin sanomassa ihan samaa! :OO Joku on siis ihan uskomaton!:DD Mäkin sain uuden idolin <33 Heti lukemaan ----->>>
Takaisin alkuun Siirry alas
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.06.2015

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:40

Haha, teet jonkun nostalgisen kuvapläjäyksen tänne noista sun pöytälaatikkokuvista:D

Tässä rupee ihan mullakin tekeen mieli piirtää! Voisin vaikka kokeilla, edellisestä kerrasta on ihan liian kauan aka ainakin puol vuotta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptySu 07 Kesä 2015, 09:41

Yöks, ajatus piirtämisestänhirvittää vieläkin.. Mä en millään saanu siitä kuvasta Huhun näköstä, siis sitä oli niin inhottava piirtä, että. Mulla on aina se ongelma, et osaan piirtää hevosen, mutta en niinku tiettyä hevosta. Jos pitää piirtää mallista, se on todella hankalaa! Mulla on sama ihmisissäkin. Joku randomi ihminen nyt menee, mutta jos mun pitää piirtää sama ihminen useamman kerran, (tyyliin sarjakuvaa) niin siitä tulee yhtä tuskanhikeä ja kyyneleitä.

//Haha, sain ihanan ahaa - elämyksen, kun tajusin, että noi kaks faktat kehiin topikkia olikin ihan erit:D Toinen on hahmojen ja toinen on irl.. Hauskaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptySu 07 Kesä 2015, 10:04

Mulla taas on niin päin, että mä en vaan voi alottaa piirtämistä jos en tiedä, millanen siitä kuvasta tulee, koska mitä sitä muuten piirtäis:DDD Ihmisnaamojen, etenkin miespuolisten piirtäminen on mun heikkous XD
Voi eiiii <:-D

//Aleksi osaako Dunja vetää kärryjä tai voisko sen opettaa ajolle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptySu 07 Kesä 2015, 11:10

Kyllähän dunja vois vaikka osatakkin (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptySu 07 Kesä 2015, 11:25

Uu jea, innostuin piirtämään kärryponeja:D Mitä jos Mincakin osais?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptySu 07 Kesä 2015, 12:19

Joo käypi :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptySu 07 Kesä 2015, 12:53

Voisin oikeasti pistää tänne ikivanhoja julkaisemattomia kuvia, mulla on Lokista aika monta varsakuvaa, ja sit Valmasta ja Dunjasta joku kisakuva:DD Ja paljon paljon muuta. Näissä on hirveesti Hallavan vanhoja tyyppejä, ja ne on hassunnäköisiä, ja hepat näyttää aina joko Aku Ankoilta tai MuumeiltaX'DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptySu 07 Kesä 2015, 13:14

Voisin oikeasti pistää tänne ikivanhoja julkaisemattomia kuvia, mulla on Lokista aika monta varsakuvaa, ja sit Valmasta ja Dunjasta joku kisakuva:DD Ja paljon paljon muuta. Näissä on hirveesti Hallavan vanhoja tyyppejä, ja ne on hassunnäköisiä, ja hepat näyttää aina joko Aku Ankoilta tai MuumeiltaX'DDD

//Nii ja Miro-Nanna-Palle -kuvasta on yli kaks vuotta, nykyään tota ei edes tunnistais Nannaksi n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptySu 07 Kesä 2015, 19:08

Hei ne keillä on trampoliini, tehkää voltti ja kuvatkaa samalla naamastanne videoo kännykän etukameralla. Tehtiin toi "Lotan" kanssa, ja nyt katotaan näitä videoita, nauretaan eikä pystytä lopettaan:DDD En ees tiennyt että mun naama voi mennä noin XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyMa 08 Kesä 2015, 07:56

XD Kuulostaa hauskalta, pitää itekkin kokeilla.. tiedättekste kun mun tekis mieli käyttää näitä värejä ja muita ihan hirrveesti, mutta mulla ei oo mitään tarvetta näille :'''DDDDDDD Mutta joo, mä heräsin vasta, ehkä on hyvä jättää nää aamupöperö - viestit toiseen kertaan.. Nyt kun näkee selvästi noi seinäkellon numerotkin niin voin uskaltautua rappusia alas..
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyMa 08 Kesä 2015, 12:19

Valma me joskus nuorina kokeiltiin, se näytti ihan sika oudolta XD Ja anteeks tää mun angsti, mä kirjotin ylioppilaaks, hommasin vähän kesäduunia, testailen yhtä mopoa (voisin ostaa), korjaillu omaa autoa.. Sain ylioppilas rahoja ihan kivasti Xd Mun pitäs kirjottaa noita rästejä alta, samoin tota leirimaksua vois vähäsen alottaa.. Käyks maksuksi piirrustus? Voisin väsäillä joitain pilakuvia hepoista8)

//Sandra älä kaadu! X)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyMa 08 Kesä 2015, 15:18

Leirimaksu ois kiva olla ihan tarina (lisäksi saa toki piirtää kuvia!), mutta tuntimaksut voi ihan hyvin olla piirroksia. (:


HOX!
Tein juhannus-tapahtuman, joka suoritetaan YHTEISTARINANA!
Kaikkien uusien pitäis suorittaa pakollinen hoito 1 -merkki
Järjestän uudella yrityksellä hoito IV -kurssin, koska kusin sen edellisen :-D
Pitää siis ilmoittautua uudestaan, jos edelleen haluaa osallistua
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyMa 08 Kesä 2015, 15:20

XD En en, ja kiva kun oot päättänyt aktivistua! (tai mikä se sana nyt olikaan)

//Oihojh!! <33 Aleksi on piirtänyt U-P-E-A-N bannerin ja toi juhannus juttukin oli ihan mahtava
///Mun varmaan putäis mennä suorittaan se hoito 1:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyMa 08 Kesä 2015, 19:34

Kiitos, mä varmaan piirtelen nyt kesäl aika paljon ku ei oo muutakaan tekemistä ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 EmptyMa 08 Kesä 2015, 19:59

Komppaan Sandraa, toi on iiiiihana<3
Mulla pitää nyt vähän kiirettä, harjottelen hulluna Viron-keikkoja varten ja yritän opetella äkkiä englantia, sillä sain just kuulla että mun pitäis siellä pitää stemmikset mun alttoviulisteille, jotka on virolaisia, latvialaisia ja liettualaisia. Nooh, kanske är det inte så nog, viimeksi kukaan kapuista ei puhunu englantia ja ihan hyvin me selvittiin:-D
Ihan hirveä matkakuume ja -stressi, toista olis jos oltais lähössä turistilomalle, mutta keikkamatkat on ihan älyttömän stressaavia ja hektisiä. Päivät harjoitellaan ja yöt hengataan, ja nukkua voi sitten bussissa kun matkustetaan konserttipaikasta toiseen. Ootan kummiskin sikana tätä reissua, koska ihanat suomalaiset orkesterikaverit ja saa varmasti soittaa vuoden tarpeiksi n__n
Omg, oon ihan täpinöissäni XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 9 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: