Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 8 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 15:00

Mä sanoinkin jo Aleksille mut haistan draaman:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 15:03

Joo mäki...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 15:04

Draaman?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 15:07

Semmonen sillisalaatti jossa säkin olet mukana, eikä sulta nyt kysytä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 15:08

Lue Inkan vika tarina:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 15:25

AhaX`D Käynpä kurkkaamassa --->>
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 15:41

No nyt kyllä draama haiskahtaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 15:58

Joo Inka ei mun puolesta oo kyllä vastus eikä mikää :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 18:56

Vastus mille? :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 19:53

Sandralle :'DD siis ku Inka on ihastunu Topiakseen, tai ainaki ihastuu uudelleen nytte... :')

Joo mut jee! Viimein oon saanu nää sivut tehtyy, sain naapurin piirtelijän luovuttaa mulle ton yhen randomkuvan jota oon siltä ennenki kysynyt. Normisti hän ei anna virtuaalihevosille vaan maalaa/piirtää rahasta, mut kuulemma noi harvat vanhat konetöherrykset ois johtanu roskakoriin :-o

Nii ja se linkki kannattais kans muistaa, http://inkarana.weebly.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 22:14

Hei joo ,anteeks anteeks en tajunnu, mutta siis, joo, juu, mitä mun pitkään kirjottaa? (Väsynytminä)

:3 Kävin kattomassa noi sivut, ja oli kyllä tosi hianot! Mä oon ihan alkeistasoilla sivuntekojutuissa, semmosta pientä suntuubi piiperrystä saan aikaseks mutta en sit sen enempää :< Ja tälleen by to way, oon tosi huono koodaamaan, no Hallavan html koodeissa menee kursivoitu ja tummennettu, mutta siinä se sitten on. Tietokoneella tietysti helpompaa kun ei tarvii tehä mitään, mutta kännykällä on hankalempi juttu :/.. Ja sebessäkin on jotkut oudot koodit ja oon niistä ihan pihalla D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 22:16

//Vä-syt-tää u_u

mutta pakko jaksaaa, mä en huomen aamulla saa muuten mitään aikaseks •_•
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 23:04

Mä osaan kyl niinku öö käyttää Weeblyy ja sit forkkakoodit menee hyvin ku oon harjotellu monta vuotta jo niih :'D en mä mitää html-sivustoja osais!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyPe 21 Elo 2015, 23:19

Koodaamista oppii kyllä aika näppärästi. Itse en kyllä mitään valideja ulkoasukoodeja kykene itsenäisesti rakentamaan, mutten kyllä yhtään pelkää ruveta muokkailemaan ulkoasuista mieleisiä. Viimeisimpänä muokkasin tästä tammayksäreille tällaisen krumeluurin ja oreille tällaisen. Nuo oli vielä niin pieniä muokkauksia, että sujuivat ilman suurempaa päänvaivaa. (Orileiskan värejä kyllä pitää ehkä vielä hioa...)

Haaveilen kyllä siitä, että joskus vielä opin paljon taitavammaksi noiden juttujen suhteen!

Täytyy sanoa, että proboards-foorumeihin tottuneena tää palstani on kamalan hankala ja monimutkainen. Sama homma varmaan pätee toisinkin päin... Mutta pikkuhiljaa näitä molempia oppii käyttämään sujuvammin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyLa 22 Elo 2015, 10:47

Jossain vaiheessa mä koodailin suntuubiin CSS-koodeja, joku ulkoasusivustokin mulla taisi olla :'D ja sit just nää peruskoodit ja ulkoasujen värinmuutokset onnistuu, mutten oo ihan vielä kokonaisia ulkoasuja taitanut. Ehkä joskus...

//oih ihanaa, mulla oli eilen varmaan elämäni paras perjantai-ilta, vaikkei me mitään fiksua tehtykkään <3 vaikka väänsin ranteeni kun ei osattu eukonkantoa, tää kaikki viimeaikojen paha tuntuu vaan katoavan kun pääsee hyvään seuraan :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyLa 22 Elo 2015, 14:57

Mä en osaa käyttää proboardseja enkä ikinä tunge itteäni sellaselle forkalle koska musta ne on kamalia ja kurjan epäkäytännöllisiä :-D
Ja juu html ja css ja BBCode menee kaikki, ainakin ihan perustasolla. JavaScriptejäkin osaan vähän muokata. Mutta teen ulkoasut aika vahvasti kuvapohjaisiksi kun en osaa kovin hyvin koodata mitään laatikoita tai tekstipohjia tai pyöristettyjä kulmia tai varjostuksia, vaikka tiedän kyllä nekin mahdollisiksi :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyLa 22 Elo 2015, 16:20

Mä oon jo ihan tottunut ProBoardsiin Malpussa ja Sebessä :-P
Mä en osaa koodata tai tehdä mitään sivuja, paitsi sitten päivittää tietoja Hallavan sivuille, mutta en usko että sitä lasketaan :-D

Mulla oli just mun oman projektin vikat harkat ennen loppukonserttia ja soittajat oli tehny mulle sellasen ison pahvisydämen, jossa oli mun legendaarisia kommentteja ja kivoja asioita musta :'-3

/Ja kirjotin Sebeen ekan tarinan. Aurinko on niin hirveän vaikea hahmo, varsinkin Valman jälkeen D: Ehkä mä vielä joskus totun siihen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptyLa 22 Elo 2015, 18:31

Ei ihan oikeasti. Miksi junassa matkustaa aina jotain vähä-älyisiä, älämölöäviä teinejä :-( Hirveä huuto ja nokankoputtelu lipuntarkastajille. Plööö.

Töissä meni loppua kohden kyllä tosi levottomaksi tänään. Oli hauskaa, että asiakkaat osasi arvostaa väsynyttä huumoria. Tulivat kehumaan hyvästä tunnelmasta ja ihanasta asenteesta vielä pitkän päivän lopuksi.
Sitä en tiedä, pitäisikö huolestua, kun vitsi jolle nauroivat, sai alkunsa tosi pienistä kumihanskoista, joita yritin epätoivon vimmalla kiskoa käteen tehdäkseni annoksen. "Taas sä oot hankkinut näitä lasten hanskoja. Milloin me saadaankaan sitä lapsityövoimaa tänne?" ... tosi mautonta, hei! :-D
No, ne nauroi myös sille, kun sanoin annoksia kokoavalle pomolle, että "se on sitten 16 (puhuen tilauksen numerosta, että tietää viedä oikeaan pöytään)". Pomo: "ai onko jo? (kellonaika)" minä: "Ai kelloko? No älä unta näe! Et sä täältä vielä mihkään kotiin lähde. Ei todellakaan."
Ehkä meidän asiakkailla on huono (kummallnen) huumorintaju, mutta on ne ihaniakin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 01:38

Hei vaan kaikille! Kivalta näyttää vieläkin Hallavan meno, mä olen teitä vähän kurkkinutkin useaan kertaan. Jutuissa en mukaan pääse mutta se ei haittaa ollenkaan. Mitä kaikille vanhoille sekä uusille oikein kuuluu niin Hallavassa kuin näytön ulkopuolella?

Mulle kuuluu ihan hyvää ja oon saanu hyvin alotettu koulun kisojen ohella, ja samalla ollut pientä hinkua takaisin tänne. Ajattelin kuitenkin vielä katsoa ensiviikon että innostaako niinkuin oikeesti oikeesti tulla kirjoittelemaan omalaatusia tarinoita !
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 08:12

Ei oo todellista Maikki, ihana nähä sua! Mä yllätyin tosi iloisesti, kun näin sun nimen tossa viimeisimmän viestin kirjoittajana :-)

Mä tein siis comebackin tossa heinäkuun lopussa ja Klikkiä hoidan tällä hetkellä. Yllättävän helposti oon porukkaan päässy takaisin ja kaikkien kanssa tulee hyvin toimeen. :-) Ruudun ulkopuolella yritän taas päästä koulurytmiin ja kerran viikossa käyn myös hevosen selässä, josko lihakset kesätauon jälkeen tottuis taas ratsastamiseenkin. Ei tässä mitään erikoista ole :-)

Toivottavasti saadaan sut takaisin Hallavaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 09:10

Kiva Maikki kun tulit käymään (:
Ja toivottavasti me saadaan sut takaisin!

Mä oon tosiaan muuttanu siskoni kanssa Suomen toiselle puolelle ja alotin opiskelemaan amiksessa graafista suunnittelua. On ollu tosi kivaa so far, vaikka onkin koko ajan kova ikävä takas poikaystävän luo. Matka on tosiaan niin pitkä ettei oo varaa matkustaa kun noin kerran kuukaudessa ja sillonkin matkustaminen vie aikaa 12 tuntia yhteensä, niin ei jää edes paljon aikaa viikonlopusta paikanpäällä olemiseen /:
Mutta niin koulu on kivaa, tehdään siskon kanssa hyvää ruokaa ja urheillaan paljon, ku täällä on hyvät lenkkipolut ja kuntosali melkein aina tyhjillään ja sulkapalloakin pääsee koulun liikkasaliin pelaamaan koska tahansa. Niin ja koulussa on photoshopit ja illustraattorit ja indesignit ja piirtopöydät niin oon kehittynyt taas huimasti niitten käytössä ja pikkuhiljaa otan piirtopöytääkin paremmin haltuun (:
Ainiin ja koululla on kanssa valokuvastudio, ja oonkin jo alkanu suunnittelemaan pikkusen omaa valokuvataideprojektia ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 10:14

Kiva nähä Maikki! :3
Mulle kuuluu ihan hyvää, tässä on ollut taas kouluun sopeutumista ynnä muuta, ja hevostelun kanssa on just viikottainen tallillakäynti ja kavereiden hevosten liikuttelua
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 12:01

MAIKKIII omigod, ihanaa kuulla susta<333 Jos sulla riittää aikaa, inspiraatiota ja jaksamista niin tuu ihmeessä takasin, sua on kaivattu!

Mulla menee kivasti, karsea konserttirumba ja yo-koepaniikki mutta kivaa on ja nautin elämästä:)
Ja hei Aleksi on sun systeri harkinnu Hallavaan palaamista? Ja sano sille vielä kerran terveisiä, että täällä kaivataan :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 13:26

Voi Maikki ihana sielunsisko <3 Täällä varmasti koko talliporukka ja hepat sua kaipailee, joten jos ihmeessä inspiä ja aikaa riittää, tuu takasin!

Inkalla on nyt pienet draamat meneillään ja hepan kanssa ongelmia, mutta Topias varmaan osaa auttaa hevosongelmissa kun alkaa nyt hoitelee Ranaa :-)
IRL sen sijaan menee ihan tavallisesti. Koulu alkanu taas ja nenä jonka kuuluis olla kirjassa on yleensä näppäimistön ääressä. Oon aatellu pudottaa pari kiloa jotka on saanu viimeisen puolen vuoden aikana, ja alotin uudella tallilla tässä pari viikkoa sitten vuokraamalla ihanaa irlannincobruunaa viikonloput.

// OMGOMG tajusin just et voin olla Sebessä mun kännykällä, aloin jo suunnittelee hahmoo hoitajakursseille :-Dd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 13:30

Ojj Inka yritä säkin Sebeen!!
Mua jänskättää millanen mun Arskasta muotoutuu ja millasen paikan se saa Seben porukassa:))
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 13:43

Mä vaan mietin et miten usein siel on noita hakuja ja kursseja nykyää :-D koska emmätiiä... ja ku mun hahmo, Ebba on vähä semmone ettei sille sovi mikää peruslaiska heppa, tosin onneks Seben helpoilla on sitä särmääki :-)

Lupaan yrittää, onha se ollu ikuinen haave ku ei oo ikinä päässy kokeilee! Oon vaa aina tuijotellu niitä hevosia ja haaveillu siitä hengestä, mitä pystyin vielä seurailemaan joskus ammoisina aikoina. Luin muuten sun hakemuksen, Aurinko on ihan mahtava hahmo, tuo varmasti vaihtelua Valmaan :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 13:52

Jep, on niissä muutama eroavaisuus :"D
Mä voin infota sulle heti kun tulee seuraavat haut, kattelin että niitä on ollut aina parin kuukauden välein tuolla:)

Arska on muuten siitä hassu, että mä kehittelin sen vartavasten Seben hoitajahakuihin ja siksi sillä kirjoittaminen vähän tökkii, se kun ei ollut mulla valmiiksi mielessä. Mutta eiköhän meistä vielä tuu sen kanssa hyvä tiimi, oon kumminkin jo ihan yberrakastunut siihen :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 13:53

Ainii, Hallavan Viivi pääsi Seppeleeseen samaan aikaan mun ja Sandran kanssa:D Kolme hallavalaista yhellä kertaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 14:06

Aika mahtavaa :-D Voi mä kirjottelin tässä Ebban esittelyä, tykkään siitä ihan liikaa! Semmonen, lainaten omaa tekstiäni, D-vitamiinipilleri ihmismuodossa. Mä oon kurkkinu noita hevosia, jotkut vaan inspaa ihan liikaa :3 Venna on yks lemppareista, hoida sitä hyvin tai muuten ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 14:17

Heh hain joskus vuonna nakki ja muusi Sebee ja arvatkaa pääsinkö ees sitä hoitajakurssia läpi xD

Maikki ihanaa kuulla susta täällä! Mulle kuuluu ihan semi hyvää. Koulu tuottaa vähän kiireitä ja muutenkin oon koko ajan tosi väsyny niin en oo jaksanu tänne kirjotella mitään vaikka stalkkailen tätä koko ajan:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 14:17

Mä en oikeastaan itse ihan hirveästi tykkää Vennasta mut se vaan osu silmään:D Aurinko ja Vennahan on kuin luodut toisilleen, kun Vennan oikea nimi, Heulwen, tarkoittaa aurinkoista, mutta sit molemmat onkin ihan nimensä vastakohtia xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 14:22

Mä oon vaan niin rakastunu Kurbukseen (vaikka sil on mun mielestä hirvee nimi), Loekeen ja erityisesti Vennaan ja superihanaan Cottonessaan <3 :-D

Ebballa on vaa kauhian vaikee löytää hevosta, koska se on semmonen sählääjä. Mietin et Laila ja Cottonessa ois ne ihanteelliset hepat sille, mutta arvatkaa vapautuisi sieltä joku Edi tai vastaava joka ei yhtään sovi tälle tyttöselle :-D Edi on kyllä ihana, jos se vapautuu niin kai mä voisin tehdä Ebbasra hevosten seurassa vähän rauhallisemman...

Mulla ois kyllä jo hepo yksärihakuunkin, Hertta-niminen piensuokki :3 Mutta uskon et ennemmin sit hoitajahakua tulee ku yksärihakuu.

// edit: nyt kyllä hiukan ärsyttää ku 20. päivä oli nyt käynnissä olevan hoitajakurssin viimenen ilmoittautumispäivä ja edellinen on järjestetty toukokuussa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 15:46

Valma, pakko sanoa että toi Aurinko on ihan kuin ilmetty minä IRL, ainakin luonteensa puolesta xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 19:36

APUAAA meidän kamariorkesterin yksi ykkösviuluista laittoi viestiä että se ei varmaan voi enää koskaan soittaa, kun siltä katkes kaikki vasemman käden hermot kyynärtaipeesta armeijassa eikä sormet liiku DDDDD: Se sai osuman jostain pampusta DDDDDDDDDDDD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 19:39

HYI D-: aika kauheeta, pahoittelut ja toivottavasti parantuu mahdollisimman hyvin! Tsiisus, armeija ei varmana ois mun juttu!

(Mun vatsanpohjaa kutkuttelee, kun mä nään että esim. Frankille on tarinoita viimeks helmikuussa. En haluis kuulostaa kateelliselta pikkutytöltä, mutta juu :-D sitä paitsi oon hengannut siellä forkalla koko päivän ja oon avoimesti ihastunut Robertiin)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 19:45

Inka Frankin hoitaja Loviisa ei oo kyllä lähössä, se on vaan lomalla.
Ja mitä kummaa, Robertiin?! Se on liian mainstream mun makuun:D
Tein Auringosta tarkotuksella niin nuoren ja muutenkin sellasen ettei se ikinä seurustele kenenkään kanssa, koska halusin vaihtelua tälle Valman jatkuvalle säätämiselle :-D

ONNEKSI tytöt ei joudu armeijaan (eikä sivariinkaan >:-D). Kaveri vaan kuittas että "täällä nyt sattuu ja tapahtuu".
Voi apua mun poikakaveri menee tammikuussa armeijaan, mitä jos sille käy jotain eikä se enää ikinä voi soittaa selloa ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 19:50

Noku mä oon ihan liian heikkona mainstream poikiin
Ja en tienny siitä et se on lomalla, mutta esimerkkinä vaan :-D Alan kuulostaa oikeesti ihan mun siskolta ku se kilju niistä Seppele-hauista jatkuvasti. Ihan oikeesti anteeks ku oon näin lapsellinen. Oon vaa ku pikkunen karkkikaupassa ku kattelen noita heppoja ja hoitajahakuja ja tarinoita.

Mut hei jos jätetää nyt Sebestä höpötys, voidaa sit vaik privassa jos haluut mutta ku muita ei varmaa kiinnosta :-D

Ja joo mä en kyllä pärjäis armeijassa päivääkään. Ja kai noi on harvinaisia noi et jotai sattuu mistä jäis noin pysyvät vammat, kyl sun poikakaveri selviää :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 19:56

Joo mustakin tuntuu että lopetetaan tää Seppeleestä lätiseminen nyt, ei kukaan jaksa kuunnella:D

Ja eiköhän se poikakaveri selviä, kyllä armeijan nyt luulis olevan semiturvallinen paikka... Toivottavasti... Kunpa se vaan menis turvallisesti johonkin sotilasorkesteriin mutta ei...
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:00

Joten, mitäs sä puuhailet vai ootko vaan mun seurana? :-D Ite teen Hertalle sivuja, kaikki ovet auki plus tää on rentouttavaa shoppailla ja tehä varustekollaaseja! Oon iha hullu varusteratsastaja (tai olisin, jos olis varaa).
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:03

Mä kuuntelen Stabat Materia taas kerran ja hoidan mun orkesteriprojektin paperihommia sähköpostitse u__u Ja luen itkien vappiviestejä mitä meidän orkesteriryhmässä kirjotellaan. Muusikolle se ettei pysty soittaan on melkein kuin maailmanloppu:((
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:06

Ja sit lähetin Chrisille äsken tilannepäivitysviestin. Sen on PAKKO tulla takas, ei se voi lähtee noin vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:08

Älä itke
JA HYVÄ KUN LÄHETIT
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:10

Okei nyt meni oudoks mä kirjotin tosi pitkän viestin ja känny näyttää vaan et "Älä itke"... näitkö sä jotain muutaki vai lähetänkö uudestaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:10

Tää on tämmöstä empatiaitkua.
Hän on kyllä ihana kun jaksaa olla niin positiivinen ja uskoa että se käsi ehkä vielä joskus parantuu <:'-) Toivotaan hirveesti parasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:11

Nyt sain sen lopun:D
Toi yksinäin älä itke olikin vähän creepy, niinkun joku "älä itke tai muuten..."
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:12

Siis sain JA HYVÄ KUN LÄHETIT, ei se ollut kauheen pitkä viesti:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:15

Okei, ihan outoo ku kone vaan leikkas viestin keskeltä pois... :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:15

Mitä siin loppuviestissä oli?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:18

No tällanen se oli: Älä itke
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 EmptySu 23 Elo 2015, 20:19

Oikeesti mitä ihmettä, toi ei nytkää näytä ku et "älä itke"

vas happenin?!?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: