Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 14 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 28 Syys 2015, 21:11

Ihana syksyinen foorumin ulkoasu, Aleksi! Tykkään kovasti<3

Ihanaa Tsuukiko että oot taas maisemissa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 29 Syys 2015, 07:47

Voih, samaa olin tulossa sanomaan kuin Valma: tämä ulkoasu näyttää tosi kivalta! Ja voi mikä tomeruus Bambosta huokuu. :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 29 Syys 2015, 16:32

Hehe, mukavaa että tykkäätte ((:
Hienosti väkersin puhelimella ja tabletilla ku ei ollu kannettavaa mukana. Ihan hyvin se nähtävästi onnistu vaikka välil meinas mennä hermo :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 15:42

Kröh, kröh.. Kukas nyt on ollut epäaktiivinen? :"-D Täällä onkin tapahtunut paaaaaljooon, pitää ottaa selvää mitä täällä on nyt meneillään.. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 15:43

Mä sain VIHDOIN aikaiseksi kirjoittaa kun tänään ei oo koetta joten lahnaan kotona n__n
Mulla loppu vähän inspit kesken, tosta myllyjutusta saa kehitellä jotain jos haluaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 15:45

Ojj, mä oon juuri lukemassa sitä! :-D Mulla vois olla ehkä jotain inspiraatiota tuohon..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 15:47

Mä oon jotenkin Valma-masiksissa kun Chrisu lähti :-D Vaikee kirjottaa kun ei siitä oo kun ihan vähän aikaa kun ne palas yhteen.
Pitäs ammentaa vaikka ensi viikonloppuna mun sanallisesta arkusta Mallaspuroonkin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 18:03

Onks Christian lähteny?! ;_______; oivoi


Hihii oon tainnu vihdoi keksiä itelleni uuden hahmotyypin 8')
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 18:10

Joo Chrisu lähti, sillä loppu inspit ;__;

Ketä haluut sen alkavan hoitaa? Esittele pikaseen, oon utelias :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 18:13

Hahaa hänen nimensä on Misak, hän on venäläissyntyinen ja hieman... erikoinen? 8'DDD että mä rakastan tehä tälläsii omituisii hahmoi
ja aivan, en oo viel varma ketä tää jabu ny sitte alkaa hoitaa, mutta ainaki sillä on myös oma hebba 8))))))
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 18:24

Minkä maalainen se nimi sit on tai mistä nappasit sen? :-O
Ja onhan se hyvä että kaikki ei oo samanlaisia :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 18:27

Mä en yhtää tiiä mistä toi nimi on, ku mulla on roolipelihahmo nimeltä Miska ja sit kirjotin sen kerra Misak ja olin sillee wow aiks kiva XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 18:52

Huiih, minä oon melkeen ihan pihalla tapahtumista, pitäis ehkä aktivoitua, tai edes yrittää väsäillä jotain tarinantapaista. Koulu nyt vaan painaa päälle, ja varsinkin enkunläksyt, eilenkin kirjotin 2500 sanaa pelkkään läksyyn :'D (osittain kyllä oma vika, mutta nii-ih.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 30 Syys 2015, 22:57

Tiekste et mä jotenkin säikähdin kun tulin fokalle ulkoasu makee mut silti säikähdin.

Se oli lähtö huomen viroon ja vkoloppuna virossa tsiikaa hevoskisoja joten minä en hirveän aktiivinen ihminen ole tuolloin
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTo 01 Loka 2015, 12:54

Pidähän Maikki hauskaa :-) Tallinaanko meette vai johonkin muualle? Mä olin kesällä Kuressaaressa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTo 01 Loka 2015, 17:11

Jos joitaki kiinnostaa, nii sneak peakin Misakista saa täältä: http://vaahterapolun.proboards.com/thread/957/misak
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTo 01 Loka 2015, 21:47

Kuulostaa mielenkiintoiselta tyypiltä :-)
Haluatteko kuulla salaisuuden, joka pälkähti mulla juuri mieleen kun (taas vaihteeksi) muistelin vanhoja? Sillon kun Mikki tuli Hallavaan niin luulin sitä aluksi tytöksi, koska mun serkkutytön lempinimi on Mikki xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyPe 02 Loka 2015, 08:21

Eikäh xdddd
Päivän naurut :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyPe 02 Loka 2015, 20:44

Tervetuloa Inna ja Hazel! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyPe 02 Loka 2015, 20:51

Apuaa, tää myrsky on pelottava... Lähti sähköt :[
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyPe 02 Loka 2015, 20:51

Onko teidän talo ihan jossain puiden keskellä? Koita pärjätä D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyLa 03 Loka 2015, 11:25

Tervetuloa myös Kicsille ja Ollielle, molemmat uudet parivaljakot tulee varmasti olemaan hyvä lisä Hallavan monenkirjavaan porukkaan :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyLa 03 Loka 2015, 21:46

Tervetuloa munkin puolesta molemmille uusille tulokkaille!

Meillä ei ollu ton myrskyn aikana ees nettiä, olin ajatellut kirjoittaa tarinaakin, mutta se vähän jäi.. Tunnelmoin vain kynttilöiden kanssa mun huoneessa :3 On vaan ihan kamalaa, kun tosta ikkunasta vetää ihan kamalasti, ja mä käyn yöllä tyyliin toista jääkautta kymmenistä peitoista huolimatta.. Eheh :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 00:16

Tervetuloa uudet mielenkiintoiset parivaljakot!

Kynttilätunnelmointi on kyllä aina jees! Harrastan sitä paljon syksyisin ja talvisin. Yksi harvoista asioista, joita kesäisin kaipailen ko. vuodenajoista, jos ihan rehellinen olen. :-D Aika monella tutulla olleet sähköt poikki pitkiä aikoja myrskyn takia, itse säästyttiin koko myräkältä oikeastaan kokonaan.

Huuh ja puuh, että tässä piisaakin urakkaa! Ahkeroin täällä kasaan sarjakuvaa, jonka ekat osat olen tehnyt jo viime syksynä. Heheh... ai miten niin on venynyt? Toisaalta olen ollut piirtopöydätönkin pitkiä aikoja vuoden mittaan, niin että annan anteeksi tämän sarjisheppani varsa-ajan venähtämisen.

Asiasta miljoonanteen - latasin puhelimeeni hauskan sovelluksen nimeltä Jungle Race. Se on liikuntapeli, joka hyödyntää GPS-paikannusta ja "kätkee" lähialueelle hedelmiä, joiden sijainti näkyy kännykän kartalle. Hedelmät pitää juosta poimimaan, ennen kuin ne vaihtavat paikkaa, ja pitää kerätä viisi eri hedelmälajia, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Hauska tapa liikkua! Huomenna tosin pääsen vasta kokeilemaan. Voin sitten tulla hehkuttamaan tätä lisää, jos se toimiikin oikein hyvin. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 00:19

Ei hitsit toi Jungle Race kuulostaa hauskalta, mäkin voin sit kokeilla jos se toimii :-D
Ja ihanan näköinen sarjakuva muuten! Mäkin vielä jaksan haaveilla että oppisin joskus tekeen sarjakuvia n__n

Btw haluisko porukka ropea vaikka syyslomalla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 10:08

/Valma mä haluta rope! En oo varma mitä meillä on syyslomalla suunnitelmissa, ehkä yks shoppailuteissu siskon kaa ja thats it. Eli joo!


Jungle Race! Haluan ehdottomasti kokeilla, jos sellaisen vaan saa Microsoftin järjestelmään (: Paitsi jos ne hedelmät menee liian kauas, mulla saattaa laiskuus iskeä, enkä usko että haluan rynnätä kilometrejen päähän tällä moodilla (viihdyn nyt täällä mieluiten kynttilöiden kanssa :3) Tuu vaan Eevi kertomaan minkälainen se oli (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 11:58

Mun orkesterilla ja pikkusiskon orkesterilla on tänään kirkkokonsertti. Mä meen taas kerran kapinoimaan pukukoodia vastaan eli en pistä pitkää mekkoa vaan polvimittaisen. Ihan typeriä noi "pitkä mekko tai leveälahkeiset housut"-pukukoodit, ei kukaan voi olettaa että mä hyperlyhytjalkaisena löytäisin jostain sopivan mittaisen nilkkapituisen mekon.
Raivostunut avautuminen D-:<

Mun poikaystävä on ollut nyt viikon kuoromatkalla Saksassa ja maanantaina nään sen kun se tulee meitä vastaan Tukhomassa ja lähtee sitten meidän messiin orkesterimatkalle. Vauhdikas mies :-D
Sairas ikävä on ollut kun tavallisesti nään sitä päivittäin, kaikki rispektit Aleksille kun se tapaa kultaansa vaan kerran kuussa D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 12:07

Nyt onneks syysloma!!!! Eli torstaista seuraavan viikon sunnuntaihin saan olla sen luona <3 tosin hää on töissä koko viikon, mut ainaki on viikonloput ja illat ((:

Noi pukukoodit on kyl ihan super kivikautinen juttu. Siis kyl mä ymmärrän ettei jonnekin hienoon tilaisuuteen minihameessa kannata mennä, mut mitä sitten jos jollakulla näkyy pohkeet ? :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 12:12

Hah, tulee mieleen riparin pukuvalintavaikeudet. Isosisko oli räjähtää kaupassa, kun hyppelin kahden kenkien välillä, ja ai että kun kierreltiin kaupoissa ainakin viis tuntia yhtä soittoa :'-DD Aijai.. Onneks se on jo ohi, enkä aijo olla mukana pikkusiskon riparishoppailuissa, jos se nyt tulee minuun.. :3

Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 12:37

Pojilla on niin helppoa kun niiden pukukoodissa lukee aina vaan "puku, valkoinen kauluspaita ja kravatti". Toisaalta aika rajoitettua, mua alkais pitkästyttää :"-D Mietittiin että joskus ryhdytään koko orkesteri kapinaan meidän vanhoillista kapua vastaan ja pukeudutaan pojat mekkoihin ja tytöt pukuihin. Saatais varmaan kaikki potkut xD
Kirkossa on tietenkin oma etikettinsä eli olkapäät pitää olla peitettyinä ja mielellään myös käsivarret kyynärpäihin asti.

Mä en käynyt ihan perusevankelisluterilaisten riparia, ja meidän konfiksessa oli sitten vähän erilainen pukukoodi: pojilla puvunhousut ja valkoinen kauluspaita ja kravatti, tytöillä musta hame ja valkoinen yläosa. Siitä ei saanut mitään joustoa, jos esim. jollain tytöllä olis ollut housut niin se ei olis päässyt ripille. Aika... jumiutunutta mun mielestä :-D
Olis kyllä ollut ihan kiva pukeutua johonkin värikkääseen mekkoon, vaikka oiskin sit joutunut käyttään sitä hassua valkosta kaapua :"D Mutta ei...

Kunnon analyysit XDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 22:24

Hitsit mul alko unelmat jyllämään Tallinnassa! Oli kyl niin makeita hevosia ja sit löyty kyl yhtälailla aika kamalia ratsastajia. Ihastuin kyl täysin venäläisten hevosiin plus Kullo Kenderin hevosiin. Tosin harmitamaan jäi oman suosikkini ( Jessica Aminoff) ei saanut yhtään puhdasta rataa.
Huomenna alkaa peruskoulun viimeinen tetti. Talille rääkkäämään itseäni viikoks. Odota sitäkin innolla Sit on tulossa ihan hitosti kanikisoja johon oon menossa, jeejee
Sit oon ihan hiton paljon haluamassa kirjottamaan tänne koska tääl on hirveesti uutta
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptySu 04 Loka 2015, 22:36

Kuulostaapa hauskalta! Hitsit, kunpa mäkin pääsisin joskus jotain ratsastuskisoja kattomaan :-)

Mun suunnalta ei tosiaan välttämättä pahemmin kuulu mitään ens viikon ajan, meidän orkesterilla on konsertti Ruotsissa ja tuun kotiin vasta syyslomaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 05 Loka 2015, 08:48

Maikki, kenellä kaikilla Jessica meni? Tulipa kiva fiilis kun se mainittiin, kun tunnen sen silleen puoliks, ja oonkin ollut niin avulias antero että oon vieny sen heppoja ulos ja nostellu puomeja. Oon meinaan käyny niiden tallilla leireillä niin on tullu puuhailtua kaikkea :'D

Mä meen muutes Ruotsiin syyslomalla, etten oo ihan varma pääsenkö ropettamaan, jos se nyt edes tapahtuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kics
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kics


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 03.10.2015
Ikä : 30
Hevonen : Only Temporary IWB "Ollie"

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 05 Loka 2015, 10:31

Voiko joku selventää mulle koska on se syysloma kun kaikki siitä puhuu?! (terveisin lomaton työssäkäyvä ihminen (y) )
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 05 Loka 2015, 13:08

Aika monilla syysloma on varmaan ens viikko :-) Vaihtelee kunnittain kylläkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 05 Loka 2015, 15:36

Meillä on ens viikolla ja kaveri haluis hirveesti viiä mut Seinäjoille sinne Acvity Parkkiin, mutta ei hirvesti kiinnostais lähteä ja sit en tiiä pitäskö lähteä mun siskolle Helsinkiin jos se vaikka sattuis olemaan kotona:D


Uus taso saavutettu! Valma mä saavutan sua;D
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 05 Loka 2015, 16:05

SALLISALLISALLI MÄ ASUN TÄÄL SEINÄJOESTA PUOLEN TUNNIN MATKAN PÄÄS : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mut jea eiköhä Misak pia tännekki ilmesty, alottelen eka tolla Vaahterapolulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 05 Loka 2015, 16:27

Aleksi nostettasko Hallavan ylpeydenaiheen viestirajaa kahteen tuhanteen?
Ei vaa :-DDD

Nyt mulla starttaa matka kohti Strömstadia n__n Vi hörs snart igen<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 05 Loka 2015, 17:03

Alana, meni vaan Alffilla (Avalanche). Itekki leireillä ollut ja kyl on huippu vetäjä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyMa 05 Loka 2015, 17:43

Mä asun seinäjoelta n60km päässä Jurvassa nykyään xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 06 Loka 2015, 15:13

Piirtelin nyt sitten kaikille uusille avatarit, ne saa vaihtaa toki jos haluaa mielummin käyttää itse tehtyä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Emma.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Emma.


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 06.10.2015
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Milk's Favourite Cookie

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 06 Loka 2015, 16:25

Jee, täähän on ihana! Ehin jo kirjottaa ohjeet, mutta sitten bongasin että mullahan on jo ava =D En tiedä sitten ryhdynkö joskus koettelemaan mun hermoja ja kokeilemaan saisinko tehtyä ite, mutta tää on loistava, en tiedä raaskinko vaihtaa.

Meiksi on siis tosiaan Emma, tai en oikeesti, ja IRL paljon helposti lähestyttävämpi kuin hahmoni (ainakin toivon niin), moikka vaan kaikille! Tässä aloittelin just Darcylle tarinaa kun sillähän oli sopivasti vapaapäivä ja etin puuvärejä ja yritän muistella miten piirretään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 06 Loka 2015, 17:07

Oijjhh Aleksikin oli piirtänyt mulle avan jo näin nopeasti! <3 Tää on just Ellenin näkönen =D Kiitos kamalasti!

Moikka Emma, tai kuka ikinä nyt oletkaan ;-) Mä olen Ellen, tai oikeastaan tän hahmon takana piilee sellanen lukiolaistypykkä, jolla nyt sattuu olemaan ylimäärästä aikaa (jota hän nyt ei halua käyttää opiskeluun tai johonkin kivaan harrastukseen, vaikka virtuaalitalleilu harrastus onkin :-)) Ja niin, älkää edes puhuko värittämisestä! Mä osaan ihan semisti piirtää, mutta jos alan värittämään niitä, niin sillon pilaan aina mun piirroksen :'-D Siksi oikeestaan mun kaikki kuvat on mustavalkoisia..
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 06 Loka 2015, 18:45

Heippa uutukaisille! Ihanaa saada lisää porukkaa tänne! Janelle tosiaan hoivaa sekä Vania että tämän pikkuista Oreoo (oi, Oreo on kasvanut ihanaaaaa <3) ja hänestä saa kyllä maastokaverin joko Oreo käsipuolessa tai Vanin selässä, joten kyselkää häntä vaan rohkeasti näyttämään paikkoja.

IRL-elämästäni voin sanoa sen verran, että kuulun porukan vanhempaan kastiin, opiskelen tällä hetkellä Tampereella yliopistossa suomen kieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 06 Loka 2015, 19:39

Oon asunu joskus Lapualla kun äiti oli Seinäjoen Ilmasotakoulussa töisaä:D että sekin alue suomesta on tuttu.

Ja joo tervetuloa vaan uusille ja teijän hahmot vaikuttaa ihan super kivoille ja inspiroiville! Viihtykää:3
Ite taidan kuulua Hallavan nuorimpiin ja ehkä epäaktiivisimpiin, mutta jospa tossa syyslomalla kerkeis rustailla jotain.. Sain hirveesti inspiraatiota ja innostusta kun käytiin tänään yhellä Metsäkartanolla valinnaisaineessa ja voisin yrittää tavotella sen kartanon tunnelmaa siihen:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 06 Loka 2015, 21:36

heipähei uudet! Mä oon varmaan Hallavan suurkuluttaja ja kirjaimellisesti huonoin tarinoiden kirjoittaja, mut jokainen tyylillään! Vaikka kirjotaminen on mulle vaikeeta on tää porukka liian tärkee et ei syyt riittäis lähtemään
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyTi 06 Loka 2015, 22:06

Joo tervetuloa vaan mun puolesta kaikille :'D ja täälläkin yksi hieman vähemmän aktiivinen ihminen ilmoittautuu, mutta se johtuu kyllä ihan vaan omista päänsisäisistä ongelmista ja vähän koulustakin ;3

Ja Maikki, Alf on just hauska, ja kaiken lisäks ihan valtavan kokoinen :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Katri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Katri


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 26.07.2014
Hevonen : Bad Boy Pinocchio

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 07 Loka 2015, 16:08

Sori ku en oo vielkään saanut alotettua tarinointia D: Mulla on nyt koeviikko käynnissä, niin kauhea kiire, mutta huomenna on onneksi viimeinen koe, niin ehkä ens viikolla saisin tarinaakin aikaiseksi
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 07 Loka 2015, 16:20

Päätin mäkin pistäytyä pikaisesti esittelemässä itseni uusille tulokkaille ennen lähtöäni ulkoiluttamaan hienoja haalareitani approilun merkeissä! Olen siis myös jo vähän yli parikymppinen yliopisto-opiskelija. Mun hahmoni on kyllä muutaman vuoden mua vanhempi, mutta Eevi on maailman ystävällisin ja tulee varmasti juttuun kaikkien kanssa. Se on vähän sellainen haaveileva runotyttö, mutta ihan tehokas tekijä kaikessa mihin vaan ryhtyy. (:

Tervetuloa kaikki, toivottavasti viihdytte hyvin! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 EmptyKe 07 Loka 2015, 16:27

Kiitos kaikille! :-D Ja uskon kyllä, että tulen viihtymään paremmin kuin hyvin!

Sain nyt itselleni taiteiltua tuon esittelyn pätkän, katoin että siihen tuli aika paljon noita spoilereita ,-P Mutta se on vielä kesken, ja pari keskeistä tietoa puuttuu vielä, mutta ainakin siitä saa nyt vähän enemmän selville mun hahmon ajatusmaailmasta, ja nyt vaan tarinaa väsäilemään. (jeeee, oon ihan innoissani :-D!) Ton esittelyn tekeminen oli kyllä yllättävän vaikeaa, koska mulla on vaan sellanen jonkinlainen visio Ellenistä mun päästä, mutta toivotaan hartaasti, että saisin sen siinä esille, eikä siitä jäänyt kenellekkään ailahtelevaa kuvaa :-) Ja minut saa sit tunkea kaikenmaailman tarinoihin, en pahastu, jos jokin pieni seikka onkin vähän rilainen kuin olen ajatellut, korjailen sitten :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: