Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 9 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:20

Huii :-o
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:23

Joo nyt kyllä... Hallavan kummitus hyökkäs
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:24

Sama joka taikoo uusia pulinabokseja ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:27

Ainiin seki... kukakohan ihme

Hypetyskohtaus koska tajusin et huomenna ratsastustunti :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:27

Kjäh kjäh:DDDD

Kadekadekade :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:29

Ei ollu tarkotus kadehdittuttaa :-D viimeks meni iha perseelleen koska laiska hevonen... toisilla on loman jälkeen liikaa energiaa ja toisilla liian vähän... osu sitten se takajalkoja perässä laahaava tamma jonka kanssa avut pitää olla just eikä melkein jos jotain äksöniä haluu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:31

Kuulostaa just hauskalta, musta on kivampi patistella koko ajan kuin joutua jatkuvasti toppuuttelemaan xD
Kesällä issikkatallilla mun vakkariponi oli aivan helkutin reipas:d Mugga, ikävä<333
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:32

Aika hirvee toi käsijuttu D:
Mun poikaystävä lähti tänää kertaamaa ja se on tykistössä ja ne ampu tänään ihan oikeesti semmosii 50km murikoita kilometrin päähä sillee et näky se räjähys ja kaikkee.... Että toivottavasti ei käy mitää DD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:33

Apua, jaiks DDD:
Hei oikeasti mua rupes nyt inhottaan kaikki armeijajutut. Mä niin pakotan P:n meneen sivariin DD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:34

Mä kyllö tykkään Chrissystä, joka tää kyseinen tamma on, mut Pepissä vasn on sitä jotain! Se on sellanen mitä saa vähän jarrutella ja jolla on omia mielipiteitä. Se on oikeestaa niinku Rana, oon ottanu vaikutteita siitä. Se on semmonen joka yksien laukkojen jälkeen ei haluis ottaa enää askeltakaan ravia :-D

Hui kauhia... joo toistan, että armeija ei oo mulle. Ehkä hankin poikaystävän vasta sen jälkeen, ni ei tarvi huolehtii sitä koko ajan :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:37

Se on jo ihan sietämätöntä että pääsee näkee tota vaan jonain viikonloppuina sit. Mutta en valita, Aleksilla on paljon ikävämpi tilanne.

P rakastaa yllätyksiä, se lähettää aina tekstareita viikonloppuisin tyyliin "oon kahen minuutin päästä ovella, get ready niin mennään jätskille/rantaan/pellolle auringonlaskua kattomaan" <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 20:39

Älä Valma kiusaa :-D mun maku on niin mainstream ettei ne ikinä tekis tollee, jos ees sanois moi :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 22:15

Okei, mulla on ollu kyllä nyt kaikkee häslinkkiä, kun on lukio niin uus ja jännittävä paikka :3 Ja sitten toi seben eka tarinakin vähän venähti, joten mä oon vaan aikalailla kirjotellu sitä. Mutta ihana kuulla susta Maikki, jos sulla on aikaa ja inspistä niin jättekivaa jos saadaan sut takas! :-D No mutta, ei mulla varmaan muuta oo tapahtunu ----- paitsi tapasin taas M:n vaihteeks rannalla DDD::: Se oli kauheeta D:

//Joo ja Jerryltä kauheesti terkkuja, nyt kun ei oo kunnon konetta (eikä puhelinta kun se onnistu tiputtamaan sen järveen) se ei oo eksyny hallavaan ollenkaan Katotaan nyt miten käy..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 22:18

Teillä on täällä tämmönen viesti-chatti :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptySu 23 Elo 2015, 22:27

Ui vitsi Valma, ihan sika söpöä! :3 mun olematon "rakkauselämä" jää siihen, että ollaan ihastuksen kanssa niin hyviä ystäviä, että vaikka tykätään toisistamme ja ollaan aika varmoja että toinenkin tykkää, niin jäädään kuitenkin vain siihen vitsillä flirttailuun. Turhauttavaa mutta niin hauskaa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 21:24

Hei mä vissiin eilisyönä chatissa väsähdin kesken avautumiseni, joten kirjoitanpa sen nyt tänne kaikkien nähtäville:

Musta on aivan sikaihanaa olla täällä moderaattorina huolehtimassa että homma toimii ja että kaikilla on täällä kivaa, ja ootte mahtavaa porukkaa jokaikinen, ja sit mulla on vielä maailman paras työpari ja pomo Aleksi. En vois enempää pyytää:)
Välillä täällä tulee jotain kränää eikä siltä kerta kaikkiaan voi välttyä Hallavan kaltaisessa paikassa missä sattuu ja tapahtuu. Mä tunnen kaikista selkkauksista valtavaa vastuuta, sillä koen olevani vastuussa siitä että kaikki voi nauttia Hallavassa heilumisesta. Aika usein esim. koulussa ajattelen mitä teille kuuluu ja onhan kaikki kunnossa ja eihän mitään poikkeuksellista oo sattunut. Hallava ja te kaikki ihmiset ootte osa mun jokapäiväistä elämää ja se on useimmiten ihana ja mahtava asia ja oon siitä tosi onnellinen. Joskus se on kuitenkin stressaavaa, kun voi vaikka mennä yöunet sen takia että joku on surullinen tai jotkut on riidoissa. Stressaavinta on jos tuntuu etten pysty hoitaan tehtävääni tarpeeksi hyvin.
Koitetaan aina riitatilanteissa olla mahdollisimman sovinnollisia ja myötääviä. Eilen kaikki meni kyllä paremmin kuin olisin odottanut.
Älkää kumminkaan yrittäkö jotenkin säästellä mua vaan tulkaa oikeesti kertomaan jos joku vaivaa tms. Ennen ajattelin olevani ihan perushallavalainen ja harrastavani tätä ihan huvin vuoksi, mutta nykyään kyllä ajattelen olevani täällä teitä varten.
Ei tässä tainnut nyt olla mitään päätä eikä häntää, mutta kumminkin:"D

Näin asiasta kukkaruukkuun, tänään oli meidän kamariorkesterin ekat syyskauden harjoitukset ja siellä nousi JÄRKYTTÄVÄ älämölö kun ihmiset sai tietää että mä ja P ollaan yhdessä (ollaan siis soitettu kaksi vuotta samassa orkesterissa) :'-D
Lähetään tässä reilun kuukauden varoitusajalla Länsi-Ruotsiin viikoksi keikkaamaan, jea:)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 21:32

Voi Valma <33 :')
Musta tuntuu että voisin sepostaa tähän jotain, mutta toistaisin vaan sitä mun lähettämää yksityisviestiä.

Oot ihana ja just paras mode Hallavalle parhaan ylläpitäjän rinnalle :*


Viimeinen muokkaaja, Inka pvm Ma 24 Elo 2015, 21:37, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 21:33

Kiitos Inka <:-*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:13

Valma.. Alanko vuodattaa kyyneleitä vai? Mäkin haluun tässä avautua kaikille <3 (':

Valma, eilisillan chatin jälkeen totuus iski mulle päin naamaa. Mä en oo osannu arvostaa sua, niinkuin sun laisias pitäis arvostaa. Voin listata sulle vaikka miljoona ihania sanoja ja ylistyksiä susta, ihan oikeesti. Mä en tarkota sitä tyyliin että: "Valma oot niin täydellinen, tosi mahtava tyyppi" vaan ihan oikeesti. Sulle on tärkeintä, että muut sun ympärilläs voi hyvin - enhän mä ees tunne sua, enkä mä sua, mutta silti sä aattelet meitä ihan sun jokapäiväses elämässä. (okei, toi kuulosti raamatulliselta:'))Itseasiassa ajattelin sua tänäänkin, enkä nyt valehtele, mutta mietin että kunpa mulla ois tollanen isosisko. Tottakai mun oma on tärkee ja rakas, mutta tollasen henkilön mä tarttisin. Sä, sä oot ihana. Sano huonona päivänä mulle vaikka yksällä, niin listaan sulle ne kaikki miljoona ihanat sanat ja kehut ja ylistykset. Sä oot ihana just tollasena huolehtivana kanaemona<3333 Haluisin näihin hymiöihin sellasen jätti-ison sydämmen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:17

Jätte praa, osasinpa nyt kirjoittaa oikein:-* Mutta musta on ihan uskomatonta miten me tuntemattomat tyypit netissä - ollaan sulle niin tärkeitä. Ja ainiin, onnee sulle ja P:lle, kerro terveisiä vaikka:P Ansaitset just tollasen tyypin rinnalles!

//keskiyö ja menee ajatukset sekasin. Ehkä joku saa mun tekstistä selvää
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:17

Just joo, ai keskiyö, mä oon sekasin xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:20

Noni, Sandra, jos et alkanu pillittää niin mä kyllä teen sen sun puolesta. KIITOS<3 En pysty sanoin kuvailemaan miten ihana fiilis tuli kun luin ton sun viestin<333
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:26

Voi muru <3 Sun pitää tietää kuinka ihana sä oot
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:57

Oi Valma! Täältäkin suunnalta sulle tulee oikeasti iso arvostus! Osaat olla aina menossa mukana ja hoidat asiat hienosti ja muutenkin oot tosi lämmin ja ihana ihminen. Kaikki me taevitaan sun kaltanen ihminen elämäämme jos ei IRL niin sit vaikka URL. Eilen en ollut chatissa mutta tunnen itteni välillä hiukan kylmäksi ja erittäin viitsimättömäksi ihmiseksi kun elän vain oman napani ympärillä. Ei pitäis. Pitäs oppia enemmän kunnioittamaan muita. Valma jos joskus tiemme eroaa niin mä kyl muistan sut sellasena lempeänä nallekarhuna jolla on kuitenkin vähän härkämäinen luonne. Mut oikeesti oot ahkera muurahainen joka jaksaa kantaa muiden huolet ja murheet, se on jotain mistä meidän jokaisen pitäs oppia. Eli meidän pitäs muistaa huolehtia toisistamme. Valma oot huippu tyyppi! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:58

Kiitos tosi paljon Salli:')
Nyt oikeasti lopettakaa itkettämästä mua <:'-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:58

Eikä ihanuus <3 ei ikinä:')
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 22:59

Oikeasti mun silmät on varmaan huomenaamulla muurautunu umpeen kun niiskuran kok ajan.D

Ja humalainen olo kiska väsmy
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 23:02

Ää en tiiä voinko ropettaa kun kiraimet hyppii silmissä :2D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 23:04

En mäkään, mut tätä ei voi missatasz
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 23:04

Ja ainahan voi sitten jatkaa myöhemmin, vai?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 23:08

Niinpä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 23:08

Eikä, sitten menee fiilis

Meillä on ollut semmonen käytäntö että pelataan yks rope aina kerralla loppuun ellei oo slovari (=slow motion).
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 23:09

No joo ja se oli vaan ehdotus (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyMa 24 Elo 2015, 23:13

Hei jos mä nyt meen nukkumaan niin saatteko ittenne hoidettua tai saako Aleksi/Max teidät hoidettua pehkuihin ihmisten aikoihin? Aika monella on varmaan koulua ja jos valvotte viiteen niin ootte huomenna ihan kuolleita.

//Nyt kyllä missaan elämäni ropen D:
///Hei älkää viitsikö, mä en varmasti jää valvoon koko yöksi teidän ropeja D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 06:54

Jatkettaisko slow motion tyylillä tosta eilisestä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 07:40

Sekoilen muuten kännykällä chatissa varmaan koko koulupäivän ajan. Tervetuloa
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 11:20

Hei öö äh! En oo enää kärryillä, suunnilleen mistään? Apua! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 11:41

Käy chatissa lukemassa arkistot :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 11:46

Luinkin, tuntuu että missasin siitä huolimatta jotakin! No, ehkä mä pärjäilen :-D

Voi että kun saisin mun Eevi-writer's-blockin hus pois! Tekstintuotto kyllä muutenkin tökkii, mutta erityisesti Eevin kohdalla on nyt hetkellinen mitä-mä-teen-vaihe. Näitä tulee ja menee, ei kai auta muu kuin odottaa ja kokeilla välillä kirjoittamista. Jos ei suju, palaan myöhemmin taas kokeilemaan. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 13:41

Nyt on ollut niin tapahtumarikkaat pari päivää ettei kärryiltä tipahtaminen oo ihme:D

Mä haluun jo pois koulusta, mulla on ollut kolme tuntia matikkaa ja vielä kaks tuntia fysiikkaa jäljellä '-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 14:38

Meil oli tänään urheilukisat 9-13 ja yheltä päästii onneeks kotiin. Mä rakastan sellasia härdellejä niinkun just urheilukisat, sählyturnaus, pesisturnaus, laivahässäkät ja kaikkia tollasia:D mä oon vaan niin epäliikunnallinen että livistin urheilukisat sillä että otin vaan yhen lajin vaikka kaikkien oli pakko ottaa kaks xD okei voisin olla niin ihan hyvä mutta mulla ei riitä yleisurheiluun kiinnostus:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 15:09

Eevi, sulla on mahtava asenne :-D #respect

Salli, mä taas en nauti kisaamisesta yhtään! Lenkkeily on kivaa ja sillai, mutten tykkää ainakaa sellasista kisoista missä testataa fyysistä kuntoo ja osaamista (: plus pesäpallo on mun kauhulaji. Vihaan sitä. Onneks aina ku meidän koulun kisat on, mä oon ollu joka kerta kevätkonserttiharkoissa :'D

Mä täällä oottelen yhä Topiaksen tarinaa :-D Ja lisäks oon valituspyörteessä, koska elämä on vaikeeta ja musta tuntuu välillä etten ikinä oikein saa mitä haluaisin vaikka onhan se nyt aika päinvastoin. Pitää vaan alkaa huuteleen enemmän sille 12-vuotiaalle sisälläni. Ja tää asia ei siis liittyny Topiakseen mitenkää XD


Viimeinen muokkaaja, Inka pvm Ti 25 Elo 2015, 15:14, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 15:13

Inka pesis on parasta!:D en oo mikään proo mutta silti se on niin ihanaa <3 ei kyl vedä vertoja ratsastukselle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 15:17

Ratsastus, lenkkeily, jooga (jos osaa) ja lihaskunto riittää mulle. Intervallitreeniä voi tehä vaik ennen kouluu ja se on tosi nopeeta mutta tehokasta, joten mä teen myös sitä. Ja jalkapallo on fine, sit talvella luistelu ja jääkiekko. Ei kyllä kiinnosta hiihdellä ympäri jäähallia pää hiessä mut kavereiden kaa on parasta :-D Mutta muuten en oo oikeen urheiluihminen. Ja mulla on aika surkee pallosilmä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 15:23

Jääkiekko on kans tosi kivaa mut hiihtäminen ja uiminen on jotain mistä en tykkää sit yhtää. Okei koulu-uinneissa mun on pakko vetää ihan täysillä koska mun on pakko olla paras.. Liian kova kilpailuvietti, eikai?? Sulkkis ja tanniskin on ihan ok, mutta kyl se ratsastus ja jääkiekko! Ja keilaaminen se on jotain niin rasittavaa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 15:30

Salli mäkin rakastan kaikkia koulun kisoja ihan sen tunnelman takia, vaikka en ookaan hirveen kilpailuhenkinen. Yleensä vaan huolehdin mun joukkueen pelaajista kentän laidalla. Meidän koulussa järjestetään vuosittain futis- ja pesisturnaus, yleisurheilukisat ja yleensä talvella joku talvipeliturnaus. Ja sitten luokkien väliset "olympialaiset" joissa on esim. pussihyppyä, lakanalenttistä... Love it:D

Jääkiekko on talvella parasta<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 15:39

Kilpailuiden tunnelma on aina niin ihana <3 Valma kiitos tosta luokkien välisestä kilpailuista sain siitä idean jota voisin ehdottaa oppilaskunnassa;)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 15:43

Suosittelen, se on oikeasti kivaa kun lajit on semmosia että osa ei oo niissä huippuhyviä ja osa taas surkeita :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 15:51

Joo mä puhun oppilaskunnassa välkkäviihdykkeiden puolesta, pöytäfutis on nyt tullu ja sinne on kauhia jono et kohta tilataa toinen :-D

Kuulostaa hauskalta Valma, tollaseen voisin ehkä viel osallistua, tosin pilaisin koko luokan mahikset ku laatuisia ja kikattelisin vaa jossai pussihyppelys XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 EmptyTi 25 Elo 2015, 17:11

Inka sun "kärsivällinen" odotus palkittiin xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 9 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: