Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 10 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 17:12

Nyt ois tarinaa :)))

Ja mää rakastan kilpailemista (oon hiihtäny ja juossu kilpaa, mut en enää :'/) ja mun kilpailuvietti on tosi kova! Meiän lukiossa on aina abit vastaan miesopet koripallo-ottelu pojilla ja abit vastaan naisopet lentopallo-ottelu tytöillä. Ja tänävuonna tosiaan pääsen itsekin osallistumaan! Ja sit on toki haasteotteluita muiden luokkien kanssa, joiden tarkoituksena on kerätä rahaa esim penkkareita varten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 17:12

IIIIIIK!! Äkkiä lukemaan! ------>>>>
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 17:48

Siirsin tarinan tallilaisten juttuihin, kun ei tuo nyt mikään hoitotarina ollut:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 17:52

Oisin mä sen hyväksyny, kyl Rana siinä oli XD mutta ihan kiva tarina, ootan innolla mitä tästä tulee :-)

mun pitää muute tehä Ranalle uus "kansikuva" ku toi vanha on nii vanha ja siin lukee et ei oteta hoitajaa ja sillai :-D

Aleksi muuten sano jos se edellinen juttu oli vaan joku heitto, se että saattaisin tuua naura tai Kasperia takas, koska mietin sitä koko ajan :'Dd

Ja meillä ei oo sellassii mut toi yläaste on osa meidän lukioo ni siellä on tait vastaan opet, hauskaa katseltavaa etenki ku siks aikaa vapautus tunneilta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 18:07

joo, on meilläki yläaste samassa syssyssä. Siellä sit kans järjestetään haasteotteluita ja kerätään rahaa pelaaville luokille. Sit aina liikuntapäivinä on kisoja ja yseille järjestetään aina ysipäivänä luokkienväliset hupikisat ja sillee:D surullista on, että me ei saada mennä niitä kahtoo jos ei oo hypäreitä:/
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 18:24

oonko muute joskus sano et pulp fiction on loistava biisi
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 18:35

Et, mut etin sen yuotubesta:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 18:41

haloo helsingin, soitettii sitä tänää musiikintunnil :-D jouduin syntikkaan ku saksofoni ei oikee sopinu siihe XD toisaalta en ees nykyää osaa soittaa sitä, oisin tarvinnu 24/7 tuutoroinnin :'Ddd

TANSSI MUN KANSSA, TANSSI TIUKEMMIN (kai)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 19:34

Tuleeko tänään sitä ripee-ropee siis :s
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 19:53

En tiiä tuleeko, Aleksia ei oo nyt näkynyt eikä sen pikkusiskoa:(
Hahhaa, nyt kun tiiän että sitä saa toitottaa julkisesti niin Mikki/Seera/Raffe/Kaiku on aina tästä lähtien Aleksin pikkusisko >:-D Eivaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 19:56

OI LUOJA SIMONA miten ilmestyit tänne niin äkkiä! :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 20:25

Kuka Simona? :-)

mä oon nyt jäätyny. one direction pitää taukoo maaliskuusta. tulee pitkä vuosi. en saa happea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 20:28

Mietin vielä sitä natee/Jasuu
Tänään ei ropeteta, katotaan Kaikun kaa leffaa
Ja kuka Simona? :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 20:29

Paljastakoon itse itsensä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 21:35

Isosisko teki mulle aamulla hienon letin ja nyt pitäis purkaa se kun meen nukkumaan... En raaski! D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 21:41

Haluisin hankkii Inkalle shettiksen XD valkosen pörröisen ihanan :3

Kirjotan tarinan kunha saan ensinnäkin yhe hieroo mua, ku tekee mieli :-D

Mitä tulee siihen 1D-juttuun, Elisa joka on ennen ollu Hallavassaki Ellidana piristi mua :-) Koska seki on directioner, saatii keskusteltua ja sit mulle tuotii suklaata ja tungettu netflix nenän alle XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 21:46

Voi, valkoinen pörröshetu kuulostaa jäätävän söpöltä! Itse vielä joku päivä tahdon tekaista pörrötukkaisen ruunikon pikkusuokin, jolla on söpö tähti päässä ja sympaattinen luonne. Ja minne senkin sitten tungen - hyvä kysymys! :-D On kivaa, kun päässä pyörii hevospersoonia, mutta sitten niillä pitäisi tehdäkin jotain, jos niitä toteuttaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 21:54

Taidan olla päätökseni tehnyt. Aleksi kirjoitanko hakemuksen vai saanko vaa sanoa yksinkertaisesti että haluan palata Astan hoitajaksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 21:55

Mä lupaan sen puolesta, tervetuloa takaisin muru<3 En uskonutkaan että pystyisit kauan oleen poissa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 21:56

Mulla on vieläkin Hertan sivut kesken, sun unelmaponi kuulostaa Hertan kiltiltä siskopuolelta. :-D mutta kaikennäköstä sitä haluis nappisilmävuoniksista shettiksiin, hevosiin en oo oikeen ikinä oppinu ku oon aika lailla ponikokoinen niin et viel isoimmat welshitki menee. Mun talliunelmatki on tyyliin vuonisvaellustalli hoitajineen tai joku pieni kuuden hepan ratsastuskoulu, pitäis vaa oppii piirtää eka x3

Mä oon yllättyny, et Rana on ollu mun omistuksessa aktiivinen jo niin kauan. Se oli alun perin aika hutiloitu pikaväsäys, vasta nyt mulle onki alkanu hahmottuu se täydellinen muoto sille (ponimainen, energinen mut silti kompromissien jälkeen jopa kiltti). Rana taitaa olla sellasia heppoi joista en luovu koskaa :-D

JA JEE IHANAA MAIKKI <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 21:58

Hei Maikki muista kirjottaa hahmojen esittelyyn, oon poistanu ronskisti kaikki vanhat:D

Mäkin oon miettinyt että pitäskö joskus jotain yksäriheppaa väsätä, ideoita kyllä olis. Mutta taidan jättää väliin, ainakin Valma on semmonen ikuisesti-hevosenhoitaja-tyyppi :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 22:01

haha Noh ehkä mä luotan sun lupauksiisi nyt yritän vähän pohtia Maikin poissa olon syytä johon taidan heittää jonkun onnettomuuden mutta katsotaan katsotaan. Sen päätin etten piiskaa itteäni niillä ratsastustarinoilla kun ne on mulle vaikeita vaan koitan keksiä jotain muuta kautta tekstiä
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTi 25 Elo 2015, 22:10

Inka taas on sellane ettei kovin hyvin toimis minään asiakaspalvelijana, sen päivä olis sen verran tyhjä kun heppa juoksis tunneilla että tuskin se jaksais tallille raahautua ku vaan siks aikaa ku voi pitää heppaa ku omanaan. Tietty siinä oli tuo taustatarina et Rana on Inkan ainoo "perheenjäsen" joka oli jäljellä ja et Raba on lahja Inkan äidiltä ja niin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyKe 26 Elo 2015, 07:19

Joo tottakai Maikki pääset takaisin!! (((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyKe 26 Elo 2015, 18:58

Kesäkurssien maksuja odottelen, enää viisi päivää aikaa maksaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaiku
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen



Viestien lukumäärä : 46
Join date : 24.08.2015
Hevonen : Palle

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyKe 26 Elo 2015, 19:04

Hihiii, Kaiku voisi alkaa hoitamaan Pallea kun tukkaäijä on kerran vapaalla jalalla :33 Käykö tämä? Myös inkkarikurssilla vois siihen tutustua (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyKe 26 Elo 2015, 19:28

Palle ei osaa westerniä, mutta voit kyllä ruveta hoitamaan sitä :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyKe 26 Elo 2015, 22:35

Ojjj luoja, voisin viikonloppuna jottai väsätä, kun huomenna ja ylihuomenna on konserttipäivät D:

Maikki ootan sikana sun alotustarinaa:)

Miten musta tuntuu että parin viime päivän aikana täällä on tapahtunu sikana:d
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTo 27 Elo 2015, 15:43

Oi luoja, oon kokonaan unohtanut ne kurssit!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTo 27 Elo 2015, 20:35

Mulla ja mun siskolla oli astetta katastrofaalisempi kirkkokonsertti tänään. En tiiä pitäiskö nauraa vai itkeä :"D
Mulla oli kirkon etuosassa tuoli johon istahdin aina omien biisieni jälkeen. Bachin Badinerien jälkeen mä olin istumassa tuoliin ja ISTUIN OHI kovalla ryminällä eläkeläisyleisön edessä!! Nousin ripeästi ja menin istumaan, ja sitä seuras tietenkin pfffffffft-repeäminen, jonka yritin pitää mahd. hiljaisena. Silloin nolotti hirveästi mutta nyt en pysty lopettaan nauramista XD
Toinen ikävämpi juttu kävi mun siskolle, kun se soitti jotain biisiä uruilla. Näin kun sen nilkka muljahti jotenkin omituisesti (tiiätte varmaan että urkuja soitetaan myös jaloilla) ja se lakkas käyttämästä jalkiota. Konsertin jälkeen se nilkutti mun luokse ja esitteli turvonnutta ja sinistä nilkkaansa. Se varmaan nyrjähti D: Sisko kyllä sanoi ettei sattunut kamalasti ja nauroi vaan :-O

Toivottavasti huomenna ois parempi konserttipäivä:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTo 27 Elo 2015, 21:40

Valma, kuulostaa multa :-D ei mikään ikinä onnistu

mut joo, osaan sanoo et jos oisin just istunu ohi jostai tuolista ni oisin huutanu salee jonku mahdollisimman kamalan kirosanan kurkku suorana ihan vaan koska kiroilen ku merimies jos joku ei suju, se vaa tulee XD joskus haluisin olla sellane ihana tyttömäine :')
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTo 27 Elo 2015, 22:00

Mä en kiroile IKINÄ, ootteko ikinä kuulleet mun kiroilevan? Okei, tässä yks päivä käytin yhtä kirosanaa yksässä Kaikulle:D Mulla on kaikki mahdolliset typerät kirosanankorvikkeet kuten nenä, räkä, kakka ymsymsyms...
Mulla särähtää korvaan jos joku kiroilee ihan jatkuvasti D: Oon hyvinkasvatettu lapsi, tämmönen herranterttu x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTo 27 Elo 2015, 23:13

Heh en mä kirjota kirosanoja ku hahmojen vuorosanoissa tai sellases porukassa jos se on iha perussettiä :-D ei sillä että sellasia pyöritin mutta joskus vaan voi eikä kukaa loukkaannu

Tää on oikeestaa paha tapa minkä opin mun kavereilta, sillon ku alotin Hallavassa en tuskin kiroillu yhtää :-) tosin en kyllö teiltä oppinu, voitte huokasta

Ja siis kyllä mä oon asiallinen ihminen jos oon hyvällä päällä enkä iske varvasta mihinkään :-D teen parhaani etten kiroilis ainaki ei-niin-tuttujen kaa

ja vitsi haluun yhä sellasen pörröshetun, osaiskoha Rana jakaa karsinan sellasen kaa XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyTo 27 Elo 2015, 23:43

Mää kirjoilen usein hepan selässä mutta se on simmosta mietoa tyylin simmosta jota kaikki ei laske kiroiluksi Muuten lähinnä vaan kun mua oikein ärsyttää tai satutan itseni silleen pienesti mut sit se sattuu sillee hirveesti

Vitsit ootan taas viikonloppua. Lauantain kisaillaan kanin kans Salossa (veikkaan että kukaan ei tule mua sinne nyt tappamaan) helppoa suoraa ja jos onni lykästää me mennään se puhtaasti ja saadaan viiminen klassaus ni pikku jänöseni pääsee kisaamaan keskivaikeaa suoraa! Sunnuntaina taas kisaillaan Turussa helppoa mutkaa (vähän niinkuin esterata hevosilla) ja ainut toive oliset päästäis rata loppuun. Se on meijän toine mutka ja eka ei mennyt järkyttävän hyvin :'D
Huomenna lähden hakee maman kanssa mulle pankkikorttia tai mikälie ettei tarvis aina bensaa käteisellä maksaa kun oon nyt ollu ajokortilline jonkun parisen viikkoa ja sit illalla voi väsätä tarinan valmiiksi jos saan Maikki moodinpäälle
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyPe 28 Elo 2015, 20:28

Oi, onnea kisoihin, Maikki!
Miten iso susta on oikein tullut, ajatko jo mopoa? :-O
Mutta mäpä ajan jo autoa (korttia ei vielä ole mutta hyvää vauhtia opettelen ajamisen jaloa taitoa iskän tai äitin valvovan silmän alla) :-D

Oon nyt ihan poikki, tänään oli tosi raskas konsertti ja olin sen jälkeen ihan kuumissani. Yleisöä oli SIKANA ja niistä lähti kiva möykkä kun ne taputti :-D Nyt ei oo onneks vähään aikaan mitään.
Tulipa lattea selitys. Tein kumminkin tänään historiaa olemalla musiikkiopiston ensimmäinen oppilas joka on ohjannut orkesteriprojektin n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyPe 28 Elo 2015, 20:33

Hoo, eihän se autolla ajaminen ole niin kamalaa kuin kuvittelit Valma? Ainakin se kuulostaa vähän siltä. : D

Ja tuo kuulostaa tosi kivalta Valma! Olkoonkin että oli raskasta, mutta varmaan kivaa siti?

Mä kävin tuossa keskiviikosta Tampereella laittamaan asuntoani kuntoon, nyt se on oikein siisti ja valmiina aloittamaan toisen yliopistovuoden kanssani, joten jippijaijee. Nyt vielä muutama päivä chillailua ja sitten opiskelemaan, vaikkei tuo lukujärjestys kovinkaan kamalalta näytä, olkoonkin että kursseja on ihan pirusti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyPe 28 Elo 2015, 20:36

Maikki mulla olis vasta ens vuonna sit mopokortti ja ihanaa kun oot pallanu <3

Heh eilen tosiaan vietettiin yhen luokkalaisen läksiäisiä ja kuinkas kävikään niin päädyin sit ajaan mopolla ekaa kertaa ikinä ja kaikki meni hyvin kääntymiseen asti jolloin mopo sammu xD
Nyt ootellaan että päästään laivsan ja sit lähtään Ruotsiin.

Valma tosi hienoa että teillä on noi esitykset menny noin hienosti ja aika hyvin ton orkesterijutusta:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyPe 28 Elo 2015, 20:44

Tietysti oli kivaa, aina on kivaa konserteissa, vaikka nää mun uupuneet selitykset ei varmaan siltä vaikuta

Autolla ajaminen on pelottavaa, varsinkin jos tulee vastaan toinen auto, niin tuntuu kuin se ajais päälle:D Ohittaminen on myös ihan hirveetä, mutta onneksi siinä ajaessa ei hirveesti ehdi panikoida kun pitää keskittyä niin moneen asiaan... xD

Janelle saanko kysyä mitä sä opiskelet? Musta tuntuu että oot sanonut sen jo joskus mutta mä en vaan muista D:

Mä en oo ikinä ajanut mopolla tai skootterilla xD Kerran oli pikkuveljen kyydissä, mutta se oli vähän liian hurjaa XDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyPe 28 Elo 2015, 20:55

Hahah. :DD Mutta joo, voin vaan kuvitella. Itse varsinkin jossain isossa kaupungissa oon ihan sika peloissani, ja esimerkiksi bussissa istuminen on tosi pelottavaa, ku tuntuu että ne bussit menee niiku ihan millin etäältä toisistaan. Just ku olin Hesassa isotädin luona panikoin, kun kattelin että bussi vaan jatkaa matkaansa ja näyttää että se törmää kohta seuraavaan bussiin, vaikkei se tietenkään törmää. : D

Ja saa toki. Opiskelen suomen kieltä, mutta otan myös kursseja kirjallisuudesta tänä vuonna. Viime vuonna kokeilin yleistä kielitiedettäkin ja käännöstiedettä, mutta ne ei kyllä napanneet yhtään.

Mua pelottais sikana ajaa jollain mopolla tai skootterilla, ku siinä ei oo mitään suojana, hyrrr!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyPe 28 Elo 2015, 23:25

Onko yliopistossa rankkaa, ja kuin paljon siellä tulee itsenäistä hommaa suhteessa luentoihin ja muihin tilaisuuksiin missä on opettaja ja muita opiskelijoita paikalla? :-)
Ja mitä oot ajatellut tehdä isona?
Mihin kaikkialle hait lukiosta? Oliko suomen kieli sun ykköstoive ja oliko sulla jotain muita suosikkeja?
Sori tää kysymystulva, itellä pyörii just kaikki jatko-opiskeluasiat päässä D-:

Toi bussijuttu on myös hirveä, busseissahan on semmonen pystysuora nokka että jos ne pysähtyy pikkuauton perään liikennevaloissa niin näyttää kun ne nielasis sen xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 00:07

En mä oo sen isompi kuin ennenkään Tosiaan elokuun alussa huristelin itselleni mopoautokortin, sillä siitä oli itselleni hyötyä enemmän kuin moposta tai skootterista vaikka kukkarolle tekikin kipeää.

Kai sitä pitäis mennä nukkumaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 00:13

Munkin pitäis mutta en jaksais kävellä valokatkaisijalle kun oon nin mukavasti peiton alla :"D
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 02:03

Arvatkaas kuka palas ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 09:25

Vitsi mulla on huono oma tunto kun oon niin epäaktiivinen. :-( Mutta mä olen hengissä ja yritän päästä vielä viikonloppuna koneellekin ja ehkä kirjottaa. :-) IRL mulla on vaan niin paljo kaikkee menossa, että URL-jutut jää vähä vähemmälle
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 09:42

TERVETULOA TAKAISIN RAKAS<3

Ette arvaakaan miten vaikeeta on ollut pitää salaisuus VIISI PÄIVÄÄ:D

Hei anteeks Chris kun unohin avata Pandan vanhan päikyn sulle, tein sen nyt niin voisit siirtää ton tarinan sinne ko kerkeet:)
Joo ja teepäs Chrisin esittely hahmojen esittelyt -topiciin, ja linkkaa Pandan sivut mulle kun saat ne valmiiksi.
Oon kauhea orjapiiskuri, kaadan sulle kaikkea hommaa sinä silmänräpäyksenä kun palaat. Anteeks muru :"D

Tsekatkaa kaikki onko teidän hahmoilla pääsivuilla oikeat iät, musta tuntuu että jotkut on saattanu tulla vanhemmiksi. Mä voisin päivittää niitä sinne:)
Oliks Maikilla merkkejä?
Tänään muuten kun päivitin noita sivuja niin tajusin että olin vahingossa aiemmin laittanut Kaikun nimeksi Kakku xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 13:26

Tänään rope?
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 13:34

Mulle käy ja Christianille tervetuloa takaisin. (:

aa juu ja valma, alana on ainaki 16 pääsivuilla, vaikka onkin nyt 17 :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 13:41

Mulla ei näillä näkymin oo menoa mutta meillä on sukulaisia kylässä. Koitan vältellä seuraneidiksi joutumista D:

//Mä yleensä tykkään kaikista ihmisistä, mutta nyt yhden kohdalla teen poikkeuksen: nimittäin mun tädin miehen. Se on nyt meillä kylässä ja tekee asioita jotka saa mut raivon partaalle:
Mä makasin just huoneessani sängyllä kuuntelemassa musiikkia ja kirjoittamassa Seppeleeseen, kun kyseinen herra tuli muitta mutkitta huoneeseen kuin olis omassa kodissaan ja tuli kurkkimaan olan yli ja kyselemään: "Mitäs sä oikein teet siellä koneella?" ja sitten vielä kun pistin läppärin näytön alas niin lisäsin vettä myllyyn: "Aijai, onko se jotain salaista? Jotain mistä sun vanhempien pitäisi tietää?"
Mä nousin ylös ja pistin nappikuulokkeet ja koneen pois, ukko peruutti vähän ja huomas mun kirjoituspöydän yläpuolella lukion kolmosen kaverikuvan. Se alko valittaa mun yhden ystävän kirkkaansinisestä siilitukasta, se oli kuulemma sopimaton ja sai kaverini näyttämään pojalta. MITÄ SITTEN, eihän tää mies tunne ketään mun kavereita eikä kuulu tippaakaan sille millaiset hiukset niillä on. Seuraavaksi se sanoi ettei mun pitäisi hengata sellaisen ihmisen kanssa jolla on siniset hiukset. Siis mitä v*ttua!? Ja miten ihmeessä sille kuuluu kenen kanssa mä olen, kun oon puhunut sen kanssa ehkä kaksi kertaa elämässäni?
Keksipä äijä valittaa vielä siitä etten käytä koko ajan rippiristiä kaulassa.
Ja siitä että pistän musiikin tärkeysjärjestyksessä lukion edelle.
Ja siitä että mun hiukset on liian lyhyet.
Ja siitä että istuin selkä köyryssä ruokapöydässä.
Ja siitä että pidin aurinkolaseja päässä kun kävin aamulla rannassa vaikka oli pilvistä. Se kirpaisi eniten :-( En oo valinnut itselleni aivokasvainta, joka tekee mut käytännössä sokeaksi jos meen ilman aurinkolaseja pihalla, mutta en silti viitsinyt ruveta sille selittelemään.

///Tuli vasta nyt mieleen että onneksi se ei yllättänyt kurkkimisellaan kun kirjotin tota paasausta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 17:17

Juu mä tuun roolimaan kans! ;-)

MIKÄ TYYPPI. Ois itteäki alkanu vähän ärsyttää... okei, ei vähän, vaan aika paljonki :-D Ja siniset hiukset on just nätit, enkä ymmärrä miks pitää valittaa toisten hiusten pituudesta. Ja säki oot just loistava sellasena mitä oot, kaikissa on vikoja, eri asia pitääkö ne tuoda ilmoille! Ja mitä rippiristiin tulee en ees saanu sellasta :-D Sain kyllä Kalevala-korun, ni se on vähän niinku tilalla, mutta esimerkiks mun kaverin mummi sais slaagin nut nähdessää :-D

Etkä oo muuten kertonu mistään aivokasvaimesta mulle :-( Kai sä oot ihan okei?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 EmptyLa 29 Elo 2015, 17:35

Onneks toi ukko lähtee huomenna pois :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 10 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: