Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 15 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 07 Loka 2015, 17:13

Oho, kerrankin sain aikaseksi kirjottaa koko tarinan samana päivänä :'o ja mun oli tarkoitus käyttää teitä molempia, ellen ja emma, mutta kun et oo ellen vielä aloitustarinaas tehny niin en viittiny ;')
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 07 Loka 2015, 17:45

//Juu ei se mitään, aloitustarina on juuri tässä työn alla.. ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 07 Loka 2015, 19:23

Hiphei, ny mä sain sen skannattuu.... mul on vihdoin avatar 8DDDDD ja sain rustattuu tonne Vaahterapolkuun, ny sit Darcyn vuoro ja sit vetäsen Misakin omat hepat Mad Girlin ja Jupiter´s Ivoryn loppuun :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 07 Loka 2015, 21:45

Niin paitsi että sähän et enää kadottuasi hoida Darcya vaan voit napata jonkun noista jäljellä olevista (;
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTo 08 Loka 2015, 20:00

Ainii, pers unohin XDDDD hmmmmmm mmmm ketäköhä mä tolta alkasin lääppii
Takaisin alkuun Siirry alas
InnaP.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
InnaP.


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 02.10.2015
Ikä : 29
Hevonen : Hazel

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTo 08 Loka 2015, 20:34

Viimein sain aikaseks ekaa tarinaa paperille sitä jo tossa yhdessä vaiheessa tylsyyttäni kirjoittelin. Hieman ehkä tökerö ja mitään sanomaton, mutta ei se mitään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTo 08 Loka 2015, 22:16

No, on täällä taas jonkin verran tapahtunut :-D Tervetuloa kaikki uudet, mä olen tosiaan Jerry, vielä peruskoulun vikoja luokkia kahlaava oppilas (jolla nyt on ollut vähän kiireitä)

Mut hei, mitkäs teillä on syysfiilikset? Onko ihan mälsää, vai onko syksyn tulo teistä mukavaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTo 08 Loka 2015, 22:31

Musta taas tuntuu että on tulossa jo talvi:D mä en tykkää yhtään talvesta tai loppusyksystä koska hyi että kylmyys ja pakkaset yhh:c
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyPe 09 Loka 2015, 10:35

Joo siis täällä on kyllä ihan kunnon talvi eikä mikään syksy. : D Tykkään syksyst mut tää on jo vähän mälsää, kun se tuntuu menevän kokonaan ohitse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyPe 09 Loka 2015, 14:39

Suomessa taas!
Täällähän on tapahtunut viiden päivän aikana paljon, tervetuloa Ellen ja Emma :-)

Ihanaa että mulla alkaa nyt sekä lukio- että musiikkipuolella syysloma, huomasin matkalla, harkoissa ja konsertissa että olin jo vähän loman tarpeessa D-: Nyt oon ihan älyttömän väsynyt mutta erittäin tyytyväinen... Mun suusta kuulette jotain fiksua ehkä huomenissa xD

Mutta ei se matkan jälkeen ihan lusmuilua ole, mä menin nimittäin suoraan laivalta kouluun ja kohta olis vuorossa teoriatunteja DX
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyPe 09 Loka 2015, 16:08

Uskon Valma, mäki oon kyl ikionnelline täst syyslomast :DD

Eilinen oli iha sakee ilta ku stressasin kouluu ja sit suuttuilin kaikille ja lopulta lähin yhentoista mais juoksee pitki maita ja mantuja (vielki jäljet polvis ku potkin puita XDD).. oli aika pimiää, lisäks ku asutaan tääl iha metäs nii katuvaloja ei mail eikä halmeil. Kerra kesäl yks vastaantulija katto et mitä mä teen ku löin mäntyy XDD mulla on siis pienii vihanhallitsemisongelmii minkä takii useimmite sitten riehun ulkona, ei viitti heittää pikkusiskoo toistamisee rappusista :')

ja sit kans ku mul on toi tyttöystävä ja sen kaa ollaa jo jonki aikaa oltu aika 'tyhjästi' ja eile otin asian puheeks nii saatiin onneks taas joku ratkasu

jA OLLAA OLTU NY MUUTE PIA 4KK HNNGHHHG


Tänää mä ostan purkin nutellaa, starbucksin valmiskahvii ja sit istutan itteni koneen ääreen ah


edit fak tähä piti tulla video mut ei sit
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyPe 09 Loka 2015, 21:38

Arvatkaa kenen poikaystävä joutuu toiselle paikkakunnalle töihi just ku mulla on syysloma -.-
Ja se tekee siis töitä 07-19 joten ei oo järkee mennä sinne... Onneks on sentää nää kaks viikonloppuu enneku pitää mennä takas...
Mut jotain positiivista, sain 6 kuvauskeikkaa tälle syyslomalle ku kävin päivittää portfolioni ja laitoin yhen fb ilmotuksen! (((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyPe 09 Loka 2015, 22:28

No vähänkö tylsää, just kun olisitte saanu nähä kunnolla toisianne :< mut onneksi on viikonloput :-)
Ja sullahan sitten piisaa tekemistä :-D

Mun poikakaveri oli ollut koko kuoromatkansa kuumeessa ja raukka on vieläkin ihan tukkonen ja ääni käheenä :-( Se oli sit koko orkesterireissunkin ihan väsähtänyt ja nukku vaan kaikki bussimatkat ja meni iltaisin ennen kymmentä nukkumaan aina kun pääsi, mikä ei oo todellakaan sen tapaista D-:

Mun orkesteriprojekti sai taas uuden väliaikaissponsorin, mitä vattua, niitä on sadellut elokuusta asti :-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyLa 10 Loka 2015, 10:23

Olin menossa ihan muina miehinä kirjoittamaan hubertusratsastuksen tarinaa kunnes huomasin et tänään oli viiminen päivä

Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyLa 10 Loka 2015, 10:54

Voi kirjottaa vielä, ei oo niin justiinsa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyLa 10 Loka 2015, 11:12

Eiku kauhee satuma nauratti itseäni
Takaisin alkuun Siirry alas
Emma.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Emma.


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 06.10.2015
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Milk's Favourite Cookie

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyLa 10 Loka 2015, 11:44

Syysloma <3 En vieläkään tajua, että maanantaina ei ole koulua, mutta kyllä mä sitten oon tyytyväinen kun herätessä ymmärtää että hei, voinkin vaan painua alakertaan peittoon kääriytyneenä kattomaan telkkaa =D

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta myös, on ihanaa kun otetaan uudet näin hyvin mukaan joukkoon! Mä en malta päästä lukemaan teidän tarinoita, ja itsekin tekee mieli koko ajan kirjoittaa tai piirtää. Ehkä syysloman lopulla multa saattaa tulla jonkinlaista tekstiä, kun oon alkuviikon hoitamassa serkkujen koiria!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyLa 10 Loka 2015, 14:30

Kiitos munkin puolesta kaikkien ihanille tervetulo-toivotuksille, se on ihan totta että täällä otetaan uudet tosi hyvin vastaan! Sain juuri kirjotettua toisen tarinan, ja ajattelin ehkä piirtääkkin jotain kuvaa. Nyt kuitenkin ajattelin laittaa esittelyn parempaan kuosiin, ja täydentää vähän "mielipiteitä tallilaisista" - osiota, kun Ellen on kuitenkin jo tavannut muutamia hallavalaisia. Mullakin on nyt tämä syysloma, jota olin aivan kauheasti odottanut - ihanaa kun koko viikolle ei ole luvassa mitäään häppeninkiä, niin voi rauhassa rentoutua ja nukkua pitkään :-) <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyMa 12 Loka 2015, 16:08

Kyllä tää lusmuilu tekee vaihteeksi NIIN hyvää, tuntuu että elän normaalisti hirveetä seurapiirielämää niin nyt oon kokonaista kaks päivää ollut oikeasti kaikessa rauhassa, soittanut, lahnannut, kirjoittanut yms. IHANAA n__n

Hei käykäähän äänestämässä ropeaikoja, mäkin haluan tulla uteliaana seuraamaan millasta säpinää saatte aikaiseksi :-D

//Täysin asiaan liittymättömästi: OMG, MUN HYVÄ YSTÄVÄ MENI KIHLOIHIN!! :'-) Täytyy sanoo että olin kyllä oottanut tätä jo jonkin aikaa.
Tuleepas vanha olo, kun kaverit rupee menemään kihloihin. Odottaakohan mua vielä joskus sama kohtalo, hui :-OO
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyMa 12 Loka 2015, 19:55

Hei, älähän sano noin, sehän on ihana asia! Ja jos on kerta niin hyvän ihmisen löytänyt rinnalleen, että on kihloihinkin menossa - niin sietää kyllä olla onnellinen! Mä ainakin ite toivon että joku päivä mulla on joku muukin ihanuus kainalossa kun karvaava kissa, mutta still waiting that..;-) Ja onnee kans kamalasti sun kaverille, mun oma kaveripiiri ehkä korkeintaan seurustelee, mutta en oo vielä päässyt ihailemaan kenenkään sormusta :'-) Ja tällein vähän aiheen vierestä, oon tosiaan ensitreffit alttarilla - fani! <33 Noloa, sanokaa nyt joku että pidätte sitä ihan älyttömänä ohjelmana? :-DD

Ja mä oon nauttinut täysin siemauksin lomasta, voin täysillä kompata sua Valma :-) Mä rakastan muutenkin vuodenajan vaihtumista, ihme kyllä, odottelen jo innokkaasti joulua, vaikken oo mikään fani sen suhteen ollutkaan. Mulle on tullut lapsena traumoja, kun jouduin istumaan joulupukin sylissä xDD Oon siitä asti inhonnu joulupukkeja, ilman mitään syytä. Etenkin sitä "hou hou hou", litaniaa, ja "onko täällä kilttejä lapsia?" XD Joo, musta ei nyt tainnut irrota mitään fiksua.. :'-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyMa 12 Loka 2015, 20:34

Ei sillä että kihloihin menemisessä olis mitään pahaa ja oon tosi onnellinen mun ystävän puolesta, mutta kihloihin meneminen vaan tuntuu vähän liian aikuismaiselta tai silleen. Kyllä mäkin kullastani kovasti tykkään, mutta en mä vaan vois sen kanssa kihloihin mennä, ainakaan vielä pitkään aikaan. :-D Ollaan liian lapsellisia molemmat. Ja musta kihlautuminen tai viimeistään naimisiinmeno tekee ihmisestä tietyllä tavalla aikuisemman, ja aikuiseksihan mä en halua tulla (ehkä muutan mieleni sitten nelikymppisenä).
Mä en ole ikinä katsonut Ensitreffit alttarilla xD

Mäkin rakastan joulua, erityisesti valkoisia jouluja. Viime vuosi oli täydellinen kun aattoaamuna heräsin ajatellen että "njaah, taas musta joulu" mutta kun katoin ikkunasta ulos niin maa olikin valkoinen n__n
Meille ei tosin enää tänä jouluna tuu joulupukkia koska mun nuorin pikkuveli jysäytettiin juuri karuun todellisuuteen että iskä on aina ollut tekoparran takana :'-(
Jouluruoka on myös yks parhaista jouluasioista :-P Mä lihon joka joululoma ainakin viisi kiloa :-DDD
Valma-hahmo on kyllä 100 % jouluihminen <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 12:01

Huh, vähän hiljaista mun osalta, mutta se selittyy tenttiruuhkalla. Nimimerkillä kolme tenttikirjaa opiskeltavana _tänään_. Itkettää. (Ja siksi kertyneet viimetinkaan, kun ei noita kirjoja vapaudu kirjastosta ihan päivittäin, olen näitäkin jonottanut kaaauan.)

No, perjantaina kaikki on jo ohi ja pääsen reissuun - Englanti ja yksi mun parhaista kavereista odottaa! Jahuu!

Oih, kihlat tuntuu kyllä hassun kaukaiselta asialta. Mun kavereistani ei ole kukaan menossa naimisiin lähiaikoina, poislukien yksi kauempana asuva ja sitten pari vähän etäisempää ja jo pikkusen vanhempaa opiskelukaveria. Itsellä ei kävisi vielä mielessäkään - kyllähän mun poikaystävä on kiva, mutta ettäkö häitä tanssittaisiin? No ei kyllä vielä(kään)...

Joulu <3 Olen vasta tässä ihan viimeisimpinä vuosina huomannut olevani jouluihminen. Luminen, hiljainen joulu pohjoisessa mummon luona on Se Juttu - ja tietysti itse tehty tulitikkukalenteri, joka täytetään yhdessä kivoilla asioilla (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 12:11

Kolme? Voi taivas D-: Toivottavasti selviät siitä hengissä :-OOO
Ja Englanti on ihana maa <3

Mua rupesikin nyt kyrsimään tää kotona homehtuminen, joten tänään järjestettiin parin orkesteri- ja kuorokaverin jotain illanistumista :-D
Voitteko uskoa että mun poikaystävä puhui mut ympäri osallistumaan sen kuoron testilauluihin. Miksi suostuin? Ei sillä etten mä niistä läpi pääsis, mutta yksin laulaminen on vaan kiusallista DDD-: Ja sen jälkeen ois vuorossa vielä äänialanmääritykset, jotka on tehty mulle niin kauan sitten ettei edelliset ole enää voimassa.
Mitä äänialoja muuten edustatte, tai tiedättekö ne itse? Aleksi on ainakin kontra-altto, kun se laulaa oktaavia alempaa kuin keskivertonaiset :-O
Mä olin viimeisten testausten aikaan sopraano mutta nyt varmaan jo mezzosopraano kun en oo vähään aikaan laulanut u__u
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 12:26

Siitä on kyllä aikaa, kun mua on määritetty, mutta altto/mezzosopraano-akselille mä oon kuulunut. Useimmiten oon laulanut ylempää alttostemmaa, mutta toisaalta olin myös vähän sellainen "heittopussi", joka teki sitä mistä puuttui laulajia, kun taivuin melko kivuttomasti aika moneen stemmaan. :-D

ps. ikävä kuoroa! Se oli kivaa puuhaa. Itsehän en kuollaksenikaan uskalla laulaa yksin oikein missään, mutta kuorossa viihdyin kamalan hyvin. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 12:31

Mäkin oon usein laulanut alttostemmoja kun oon ollut kuorossa sijaistamassa, koska tuntuu että altot on yleensä ne joita tarvitaan aina lisää :-D
En oikeasti käsitä, tuleeko musta nyt vakituisesti kuorolainen? Mulla on semmonen ikävä stereotypia kuorolaisista, että ne on raivostuttavia, äänekkäitä, ylimielisiä ja luulee itsestään liikoja DD-: Tää ei tietenkään päde ihan jokaiseen yksilöön mutta kuitenkin :-P

Olis muuten coolia olla jotain harvinaisempaa äänialaa, kuten vaikka koloratuurisopraano :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 15:26

Huh! On tuossa hoito kakkosessa kyllä hommaa, mutta samalla saa kyllä kunnon kertausta hevosmiestaitoihin! Mä ainakin ite tykkäsin siitä, että monet kohdat pisti miettimään ihan oikeesti, että mites tää nyt menikään. Mutta kai tuosta ekasta osasta nyt ihan kunnialla suoriuduttiin! ':-D

En muuten tiiä olenko ikinä sanonut että oon ollut itsekkin kuorossa :-) Mä olin ainakin siihen aikaan mezzosopraano, lauloin kans Eevin tavoin ylempää alttostemmaa, mutta lopulta mun innostus vähän jäi, ja ääni varmaan ehkä vähän muuttunut.. :-P

Edithhh: Midetäänkös me rope tänään? Viisi ainakin on äänestänyt sitä..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 15:58

Juu pidetään se rope (:
Toivottavasti kerkeen kotiin siihen mennessä kun tääl mökil on vähä huono nettiyhteys xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 19:16

Missäköhän kaikki on? :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Kettu.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Kettu.


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 22.09.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 19:34

Mä mietin ihan samaa :-o
Innoissani oon oottanu koko päivän.. no ei voi minkää, jääpähän aikaa kirjottaa tarinaa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 19:35

Mälsää, viis oli kuitenkin äänestänyt :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyTi 13 Loka 2015, 21:21

Anteeks aivan kamalasti, mulle sattu jotain ihan uskomatonta! Nytkin oon puhelimella, pääsin vasta nyt kämpille.. Ja OMG SIELLÄ OLI (poliisit!!!) Kadulla oli menossa joku häslinki, ja kun yritin mennä siitä ohi, niin mut sekotettiin koko soppan, ja samaan aikaan joku (kännissä oleva) huus että "tää tyyppi hakkas mut!" Ja Olin ihan että häh, ja voi tsiisus kraistus.. Se oli jotain uskomatonta U_U Samaan aikaan sain tietää että kaveri varas liput horse international showun, just niinku rope iltana tapahtu tää kaikki.. Tosi mälsää, kun pilasin tolleen kaikkien ropen D: Really sorry... Ois ollu kiva ropetta :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 11:14

Ei se pelkästään sun vika ollut, kun paria muutakaan ei ilmaantunut paikalle. Ja toi on kyllä jo aika hyvä syy jättää tulematta :-D
Mutta niin, voidaan jatkaa ropettamissa hitaassa temmossa, eli saa ropettaa aina kun haluaa niin ei oo mitään aikatauluongelmia (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 18:33

Jeejeee! Koska mulla ei olis ollut mitään mahista tulla eilen, kun piti ooopiskella ja kaikkea, mutta huu voisin heitellä alotusta omasta puolestani topaan hiphei!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kics
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kics


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 03.10.2015
Ikä : 30
Hevonen : Only Temporary IWB "Ollie"

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 20:21

Mä äänestin iltaa koska töissä aina (y) Osallistun tälleen illalla, sais tulla kyllä muitakin et sais jotain äksöniä ropeen aikaseks
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:02

Mä oon nyt vähän tauolla ropettamisesta koska viime kerralla meni taas ihan sekoilemiseksi niin ajattelin että oon hetken aikaa poissa ropesta koska tuntuu että aina kun meen sinne niin sotken kaiken D-:>
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:02

Miten sotket? :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Kics
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kics


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 03.10.2015
Ikä : 30
Hevonen : Only Temporary IWB "Ollie"

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:04

Kaikki vaan tulee nyt messiin! ;D Mä en oo IKINÄ ropettanu ettäh kuka täälä sotkee ja mitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:04

Aina kun meen sinne niin tulee kauheat draamat, joku aina pahottaa mielensä, suuttuu, ottaa nokkiinsa tai joku asia mitä mä teen ei miellytä (ihan syystäkin toisinaan kyllä) D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:05

Noo mutta sitten pahoittakoon mielensä, tuu mukaan vaan ;3 ei näitä juttuja pidä ottaa niin tosissaan. Oon kyllä aika pihalla mut väliäkö sillä 8')
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:06

Eiku siis ihan oikeasti päätin viime kerran jälkeen että pidän vähän lomaa noista, en murjota :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:11

Hööh, mä oisin kyl halunnut sutkin Valma mukaan! D: Mitä enemmän porukkaa, sen parempi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:14

En mä sitä valma meinannutkaan että murjotat, mutta on sinällään ihan turhaa ottaa itteensä kun aina on joku joka pahottaa mielensä niin ei kannata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:15

//Jipii, musta tuli jo aloitteleva tallilainen! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:18

Onnea, Ellen! Vielä vajaat tuhat viestiä niin susta tulee Hallavan ylpeydenaihe :-D

Tottahan joku aina joskus ropeissa loukkaantuu mutta yleensä se on jostain syystä aina mä jonka takia loukkaannutaan, niin sen takia oon nyt vähän lomilla ja kattelen että mitä tosta tulee teillä keskenään :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:21

Ei mee kauaa! Tulen tänne aina spämmäilemään tasaisin väliajoin, niin eiköhän sekin taso kohta saavuteta ;-DD

Juu, tee ihan miten susta tuntuu Valma :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:22

Hahhaa, eipä ole vielä kukaan muu saavuttanut tätä suurimman mahdollisen spämmääjän titteliä kuin mä >:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:24

Valma, joku tulee saavuttamaan sen ihan pian (muhaahaa) XD

//Voi ei, Kettu hävisi D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Kics
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kics


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 03.10.2015
Ikä : 30
Hevonen : Only Temporary IWB "Ollie"

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:27

Meidän ropesta tulee kohta kaksinkeskustelu xD muutkin vaan heittää jotai huikeeta settiä väliin pliiz (y)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:30

Niin tulee xd Alanaki hävis.. Tai toisaalta, onhan tuo slow motion, eli ei haittaa, vaikkei kaikki oo paikalla :-D Ite ei vain malttais lopettaa..

//Hehe, ja nyt kaikki palas :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:40

Musta rupes tuntuun että pitäis kirjoittaa tarinaa. Piinallista kun en viitti enää tähän aikaan illasta alottaa D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 15 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: