Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 16 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:45

Kirjota Valma pätkä, ettei inspis mee hukkaan! :-D Mulle käy aina niin.. Xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyKe 14 Loka 2015, 21:48

Mutta sitten en pysty lopettaan ennenku oon valmis :-D
Pitäis kirjoitella vaikka mihin: tänne, Seppeleeseen, Mallaspuroon ja vielä yhteen toiseen paikkaan jossa alotin eilen D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Kics
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kics


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 03.10.2015
Ikä : 30
Hevonen : Only Temporary IWB "Ollie"

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyKe 14 Loka 2015, 22:16

Däämn kun tahtois ropettaa muttakun teen miljoona asiaa samaan aikaan ja aamulla töihin :'''''( pitäs joskus nukkua kun tänään koko päivä meni teivolla klinikalla...

HOX. mä meen nyt maate. Oon kuitenkin hengessä mukana ja tuun jatkaan ropetteluu huomen mikäli vaan töiltä kerkeen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTo 15 Loka 2015, 20:29

Oi voi. Mua ihan vähän itkettää huominen lähtö kentälle reippahasti kello viisi. Kiskasen kyllä jonkun megatriplaespressokahvin huiviini heti kun saan tilaisuuden. En oo aamuyöihmisiä, vaikken mikään pahin aamutorkkukaan kyllä ole.

Tosin kyllä tätä reissua on odotettu <3 Se tuntuu nyt tenttirykelmän jälkeen niin ansaitulta. Tämän päivän tentti meni kyllä niin räveltämiseksi kuin vaan voi, melkein hävetti palauttaa se tentaattorille. Eilinen tentti sensijaan meni aivan loistavasti! Lisäksi sain tänään tiedon Siitä Inhottavasta Tentistä, johon en meinannut edes uskaltaa osallistua - se meni läpi ja vieläpä ihan kirkkaasti! Nyt voin lähteä hyvillä mielin pienelle lomalleni. (:

Älkää pliis mullistako koko tallia tunnistamattomaksi sillä välin kun olen poissa tai en ehkä pääse kunnolla kärryille enää ikinä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTo 15 Loka 2015, 21:00

Pidä Eevi hauska ja rentouttava loma, me koitetaan täällä olla kiltisti sen aikaa :-D Oon samaa mieltä että oot kyllä lomasi ansainnut.

Teidän on pakko kuulla mun tän aamuisesta pienimuotoisesta farssista. Olin siis mun projektin mahdollisen sponsorin/keikkajärjestäjän kanssa, jota mä en ollut tavannut ikinä, treffit eräässä kahvilassa tänä aamuna kymmeneltä. Mä heräsin kymmenen minuuttia ennen bussin tuloa, ajattelin etten varmasti skippaa tätä tilaisuutta ja kiskoin kiireessä pimeässä huoneessa päälleni ekat vaatteet mitkä sattui käteen: punaruudullisen hupparin ja random-pieruverkkarit (ei sentään pyjamahosut!!) Mä lähdin bussiin OLLENKAAN laittautumatta tapaamaan ekaa kertaa mahdollista sponsoria. Harjasin hiukset bussissa ja katoin että ne oikeasti sojotti ihan joka ilmansuuntaan.
Sitä kuumotuksen määrää kun bongasin melkein-sponsorini kahvilasta. Sillä oli jotkut siistit liikenaisvaatteet ja hiukset laitettuina ja meikit naamassa ja kattoi mua HIUKAN kummissaan. Punastun vieläkin kun muistelen tota hetkeä.
No, siirryttiin aika lailla suoraan keskustelemaan käytännön seikoista ja sain kuin sainkin meille uutta keikkaa. Kelatkaa minkä ensivaikutelman se nainen sai musta. Tai sitten se vaan ajatteli että tollasia ne himomuusikot on :-DDD
No, nyt meillä on joka tapauksessa taas yksi palkallinen keikka tiedossa, ja pidän visusti huolen että kun nään tuota ihmistä niin näytän vähän siistimmältä DDD-: Oikeasti, tää voi tapahtua vain mulle. Mutta enpä ainakaan kerennyt jännittämään DDX
Ei helkkari, kuolen häpeään. Mun soittajat sai tästä vuoden naurut kun kerroin niille XDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyPe 16 Loka 2015, 10:29

Joo, pidä hauska matka Eevi! Arvaa olisko mustakin ihanaa lähteä jonnekkin reissuun, mutta onhan tää kotona lahnailukin ihan mukavaa, vaikka pidemmän päälle vähän tylsääkin. Ainut reissu jolle ollaan lähössä, on toi Helsinki International horse show, josta oon niiiiiiin innoissani! Vietetään siinä ne pari tätä hotellissa, ja sit takasin. Kaveri sai neljän helgen liput muistaakseni jostain kaupasta, ja päätettiin sitten lähtee ihan kunnon kaveriporukalla hesaan. Tulee olemaan varmasti ihan mahtavaa! (Mutta ei sillä etteikö apassionata himottais jonki verran enemmän..)Mutta pyöritään sitten nämä syyslomaviikonloput vielä ihan kotona :> Voisi keksiä jotain mukavaa tekemistä..

Valma XD Tunnen sielunkumppanuuden meidän välillä, koska olen ihan juuri sellainen ihminen, joka jättää kaikki tärkeät tapaamiset viime tippaan :'-D Esimerkiksi mulla oli yläasteella tetti-haastattelu päiväkotiin, jonne ilmestyin hautajaisvaatteissa xd Sain kyllä onneks sen tettipaikan :-DD Voin kyllä samaistuu suhun täysin :'-)

//Btw, typerää, kun tallennan yleensä nää mun tekstit luonnoksena, eikä ne tuu suoraan forkalle. Painan aina siitä väärästä napista ja sit pitää alkaa vääntämään tuolta profile kohdasta... :c

Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyPe 16 Loka 2015, 12:22

Pidä hauskaa Eevi!
Mä oon justiinsa Ruotsissa sukuloimassa, ja sitten olis tarkoitus mennä 24. päivä horse showhun, kun sain synttärilahjaksi kokopäivälipun <3 (ja syntymäpäivistä puheen ollen, olipa masentavaa yks päivä herätä täysiin sipsikippoihin jne kun ainoat kaksi jotka ilmoittivat ensin pääsevänsä joutuivatkin perumaan n. tunti ennen juhlien alkua. Eipä mitään, olipahan lisää syötävää mulle ja perheelle :'D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyPe 16 Loka 2015, 13:04

Onnee Alana! :-) Ja tiiän kyllä tunteen, mun synttäreille ei päässy kukaan, kun kaikkiin iski joku ihmeen syysflunssa.. Mutta menipähän parempiin suihin :-D

//Eh, mua naurattaa XD Ei pidä enää piirrellä yöllä puhelimeen sormi-tekniikalla, kun kimosta tulee noin harmaa, ja epämuodostunut kökkö xDDDDD Älkää käykö kommentoimassa.. :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyPe 16 Loka 2015, 22:01

Kiitos ja niinpä, tosin meillä oli mennyt myös keksipaketti parempiin suihin, nimittäin koiran, joka asiasta mainitessa päätti livetä takavasemmalle syyllisen näköisenä :'D plus sehän oli tosi söpö kuva Bambosta :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyPe 16 Loka 2015, 22:45

Ah, huvittavan kuuloinen koira :-D Ja tosiaan, tarvitsen tosiaankin reeniä kännykällä piirtämisen suhteen, oon nimittäin niin tottunut tietokoneen hiireen ja harmonyyn. Harvoin sitä tulee tollein sormella mitään väsättyä xD Mut kiitti kuitenkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 18 Loka 2015, 13:37

Onnea Alana! <3 :-3

Toi oli just söppänä, Ellen :-D

Ja mitäs hattua, mä sain juuri TÖITÄ, mun elämäni ensimmäinen työpaikka sillä alalla mitä mä haluan tehdä jos itseni työllistämistä ei lasketa. Mä pääsen osa-aikaisesti meidän kaupunginorkesteriin soittamaan, JEE :-DDD Tuli kyllä aivan puskan takaa xD Oon sitten kaupunginorkesterin kaikkien aikojen nuorin ja kokemattomin soittaja, ja saan pulttiparikseni oman soitonopettajani, piinallista <:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 18 Loka 2015, 14:47

OOOH ONNEA VALMA!! Toi kuulostaa hienolta, vaikka oman soitonopettajan kanssa työskenteleminen voi olla kyllä vähän awkward. :DD Mutta onnea silti hei, ihan loistavaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 18 Loka 2015, 15:19

OHO :-O Onnee ihan kamalasti, ja uskomatonta et pääset tyyliin sun musiikinopettajan kans soittaa :-D Vitsit mua kuumottaa kyl tietää missä sä asut. Koska tässä kylässä on just tollanen aika tunnettu soittaja :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 18 Loka 2015, 17:04

Kiitos kiitos :-)
MITÄ HELKKARIA ELLEN :-OOO
Sano mitä soittimia se soittaa, haluun tietää onko se minä :-D

Nyt kuumottaa, oon aina jotenkin uskonut tuuriini ettei Hallavaan eksy ketään muuta täällä asuvaa tai ettei kukaan bongaa mua jostain lehtijutusta, mainoksesta tms. mun juttujen perusteella XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 18 Loka 2015, 20:24

NIINPÄ XD IHAN KREISIÄ siis mä olin nähny ihan ohimennen lehtijutun, ja olin ihan et what, tostahan tulee ihan Valma mieleen :-O Siis en muista kunnolla sitä juttua, mutta ainakin klarinettia ja jotain viulua se soitti :-D Mä oikeesti sekoan jos asutaan samalla paikkakunnalla! XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 18 Loka 2015, 21:03

Klarinettia ja alttoviulua, kyllä :-DDD Ei jessus, sano sun kotipaikkakunnan alkukirjain :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 18 Loka 2015, 21:14

Hyi, mä en ikinä pystyis tapaamaan ketään virtuaaliheppailijaa irl, olis ihan hirveet paineet kun oon oikeasti ihan tällänen ulkopuolinen ja tälleen. Hyihyihyi, oon niin paljon mukavampi ihminen netissä kun kukaan ei oo ns. nähny mua. :'D oon mä yhden tyypin jostain mun ja kaverin vanhasta ropesta tavannu, ja yhen virtuaalitallinpitäjän vahingossa, kun tuli kaverin tallilla joskus puhetta virtuaalihepoista ja sen talli paljastuikin paikaksi jossa olin pyörinyt chatissa. Mutta en kyllä uskaltais mennä esim. mihinkään virtuaalimiittiin, vaikka tekis mieli, en vaan pystyis.

terveisin sosiaalisesti awkwardi
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 18 Loka 2015, 21:22

Samaa mieltä, Alana, mulla tulis ihan järkyttävät paineet, että mitäs jos en oliskaan sellanen kuin muut on odottanu, mitä jos ei keksittäskään mitään puhuttavaa tai mitä jos joku ei tykkäiskään musta. Rakastan kyllä nähdä ihmisiä päivittäin naamasta naamaan mutta teille on varmaan kehittynyt täällä jo sellainen kuva musta, joka on kaukana todellisesta musta :-DDD
Mä en ole ikinä tavannut yhtään nettikaveria D-: Pitäis kyllä ehkä joskus rohkaistua, koska esim. meillähän on täällä foorumilla monesti aika hauskaa, niin kai se vois olla sitä myös ihan kasvotusten kun alkukankeus menis ohi :-)
Musta jotenkin tuntuu että Hallavassa ei pitkään viihdy kukaan täysin "normaali" tai keskiarvoinen ihminen, tai sitten tää paikka vaan houkuttelee meistä ulos suurimmat, creepyimmät salaisuudet XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 17:53



ET OO TOSISSAS :-DDD OIKEESTI XD
Se lehti oli kyllä laajemman alueen lehti, pikkunen juttu vaan, eli montakin paikkakuntaa on kiinni siitä ;-) Mutta mulla alkaa K:lla x-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 18:02

Mulle se ois niin normaalia nähdä netin kautta joku tyyppi livenä, koska keppihevoharrastus on vähän semmosta. Täytyypi sanoa muuten Aleksi et oot ottanu ihan sairaan mageita kuvia yhdestä keppariihmisestä ja hänen hevosistaan jota liikuttaa, ku sattumoisin oli vain copyt paikallaan kun näin
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 18:07

Aijaa, kenestä/minkä nimisestä hepasta otetuista kuvista mun nimen bongasit :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 18:50

Se Ida (en tiedä sukunimeä) ja silä oli ruskeavalkolaikukas ja sit semmonen oisko ollu ruunikko. Toisen nimi oli ainakin Odysseia. Huomatkaa muistini ei ole kovin hyvä
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 19:06

Joo, aika hassuu. Et maailma on näi pieni ja et hää harrastaa keppiheppailuu. En ois osannu kuvitella xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 19:47

No helkutti. Oon liia hyvä kuvaaja xd
Meen halloweenviikonloppuna kotii ku poikaystävän on synttärit. Juna on peril 22:40, lauantain on ne synttärit ja su lähtee juna 17:15
Ja miul ois 7 kuvaukset!!! Saman verra melkee ku koko syyslomaviikolla. Mut nyt on vaa pari päivää aikaa.
Ja haluisin tyylii kiehnätä N:n kainalos koko päivän mut nyt se ei onnistu. En yhtää tiiä mite aikatauluttaisin tän häslingin :c
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 20:49

Sulle ei Aleksi ainakaan tule tylsää! Seittemät kuvaukset, voi taivas... kuolisin.
Työskenteletkö siis silleen että mainostat bisnestäs jossain ja ihmiset voi sitten soittaa sulle ja kysyä sulta keikkaa?

Mua rupesi oikeasti kuumottelemaan sikana että mitä jos törmättäs joskus jonkun kanssa tyyliin kadulla... Musta tuntuu että Aleksin ja Maikin mä tunnistaisin, en varmaan muita. Ja jos Ellen tuleekin mua vastaan kadulla niin se tunnistaa mut mutta mä en sitä! Hui :-DD
Mitä jos oottekin kaikki jotain mun kaverin kavereita tai jotain :-DDD
Ellen muuten, koska se lehtijuttu oli ollut, kun mä oon viimeksi ollut haastateltavana reilu kuukausi sitten ja etkö sä tullut Hallavaan vaan pari viikkoa sitten? :-o
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 21:09

Mä tunnistaisin ainakin Aleksin, en tietenkään ketään muita xD Mut olisin kyl varmaan aika järkkynä, musta sais silloin top 3 oudoimmat ilmeet XD Ja Valma, siitä on kyllä ihan reiluusti aikaa, mutta oon kyllä lukenut keskustelupalstaa ennenki :'-DD En oo kyllä varma oliko ihan haastattelu, se oli kuitenkin niin pieni. Voi vitsit jos mä olisin säästänyt sen lehen :c
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 21:42

Haha Voi ollakki et mut tunnistaa helpolla, mut tietääkseni ketään ei asu muumimaailman lähellä
Ja Aleksi valitettavasti moni harrastaja vaikenee siitä koska monesti saa onglmii niskaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 22:04

Ellen missäköhän sä sit asut, en tiiä että tässä lähellä tai vähän kauempanakaan ois yhtään K:lla alkavaa kuntaa :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyMa 19 Loka 2015, 22:51

Mulla on noi nettisivut, ja sit mun kotipaikkakunnan tallilla kaikki tuntee mut kun oon aina ollu kuvaamassa kisoja siitä lähtien ku sain järkkärin 15-vuotiaana. Nyt syysloman alussa laitoin vaan sen ratsastuskoulun fb-sivuille viestin että mua saa pyytää kuvaamaan ja linkkasin portfolioni ja sit alko ihmiset laittaa viestii. En usko että millään muulla paikkakunnalla saisin näin paljon keikkaa, mut tuolla mut tunnetaan ja sit sana kiertää kans tallilta tallille. :3

Mä en kyllä varmaan tunnistais ketään, paitsi ehkä Valman voisinki jonkun haastattelun perusteella kun kummiskin tiiän susta aika paljon. Mut usko tai älä, mä en enää ees muista sun nimee tai kotipaikkakuntaa vaikka kerran sulle sen zinen lähetinkin :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTi 20 Loka 2015, 14:53

Aleksi vähänkö kivaa että teillä on puskaradio toiminu noin hienosti, ja vähänkö ihanaa että oot saanut kuvattavia :-)
Mulla on valokuvaajista lähinnä turhauttavia kokemuksia, kun oon ite ollut muutaman kerran kuvattavana mainoksia ja semmosia varten. Miksi ihmeessä pitää kuvata miljoonassa eri asennossa, ottaa järkyttävä määrä niitä kuvia osv. kun ei niistä julkaista kuin yksi D-:<

Mun pitää oikeasti varmaan ruveta vähän kattomaan millaisia kuvia musta julkaistaan lehdissä ja nettisivuilla, jos puoli Hallavaa bustaa mut xDDD
Ja sä olet Aleksi taitava unohtamaan kaiken epäolennaisen. Mulla jää mieleen kaikki turhat pikkuasiat jotka oon kuullut vuosia sitten, niinkun esim. että sä et tykkää pähkinästä paitsi suklaassa (saattaa kyllä olla jo muuttunut, tosta on kaks vuotta...) ja että sulla on kivat poskipäät. Tosta jälkimmäisestä mulla ei ole aavistustakaan mistä tiedonmuru on peräisin, muuten vaan on jäänyt mieleen, musta tuntuu että sanoit joskus pikaistuksissas että "ainakin mulla on kivat poskipäät" tms :-DD
Älkää kysykö :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTi 20 Loka 2015, 22:02

Ellen nyt mua vuorostaan alko kuumottelee koska itelläkin asuinpaikka alkaa K:lla ja täällä on just tollanen lehtihomma, mutta luen niin vähän lehtiä että mulla on varmaa se juttu menny ohi mutta täälläkin on sellasia soittajia kans lähikunnissa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTi 20 Loka 2015, 22:30

Ja mä kun luulin olevani jokseenkin anonyymi :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyPe 23 Loka 2015, 22:32

Oijoi miten kiireinen viikko takana D-: Mites muilla?

Mä nauran täällä kuollakseni katsoessani videota jonka mun kaveri kuvas musta keskiviikon konsertissa. Mun soittoa ei ole ikinä videoitu, vaan äänitetty, ja täytyy kyllä sanoa että mulla on ihme elkeet kun mä soitan. En oikeesti ollut tajunnut, että mä kohottelen kulmakarvoja eri tasoissa, näytän välillä ERITTÄIN vihaiselta, välillä taivun kaksinkerroin yms. Ja ponnari heiluu yhessä kohtaa puolelta toiselle :"D
Mä ajattelin olevani keskimääräistä eleettömämpi soittaja :-DDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Emma.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Emma.


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 06.10.2015
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Milk's Favourite Cookie

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyLa 24 Loka 2015, 11:05

Äh, historian budjettityö viikon myöhässä ja vielä ois kokeita, mutta mä oon vaan viettäny kaikki päivät kaverien seurassa. Viikonlopulle on nyt kerääntyny paljon hommaa, mutta ei se mitään, kyl tästä selvitään! =D Voisin kirjotella Darcylle taas joku päivä, tai vaikka piirrellä kuvan, inspiä kyllä riittää mutta ajan oon kuluttanut tällä viikolla monen kilometrin päässä tietokoneen näytöstä.

Ja Valma, mulle on sanottu että kun soitan pianolla jotain vähänkään mun keskittymiskykyä vaativaa kappaletta, ni oon koko ajan kulmat kurtussa ja näytän sen verran keskittyneeltä että jos häiritsee niin mä taitan jonkun sormet =D Ja onhan se aina hauska kattoo, että miten itsellään on mennyt, niitä voi nauraa aina jälkeenpäin ja miettiä että mitä hittoa mä tossakin vaiheessa pohdin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyLa 24 Loka 2015, 13:55

Pikkusisko sanoi että mä joskus klarinettia soittaessani laajennan toista silmääni ja pienennän toista, näyttää kuulemma pelottavalta :-D
Mun poikaystävä taas tekee päällä kalkkunaliikettä selloa soittaessaan sellaisissa kohdissa kun pitää soittaa nopeasti ja iskuille tulee aksentit.
Ja mun vanhempi pikkusisko kurtistelee kulmakarvojaan sen näköisesti kuin olis itkuun purskahtamaisillaan viulua soittaessaan, ja nuorempi taas soittaa usein pianoa suu apposen ammollaan. Pianisti-isosiskolle tulee kaksari kun se soittaa oikein tarmokkaasti :-))
Ite oon niin sanotusti kaiken nähneenä täysin tottunut noihin, mutta mietin aina välillä että mitäköhän epämusikaaliset ajattelee meistä muusikoista, kun meitä ei kiinnosta pätkän vertaa miltä me näytetään lavalla kaikkien ihmisten edessä :-DDD
Okei, kyllä mullakin suupieli nyki kun mä olin katsomassa yhden pikkulasten orkesterin konserttia, ja niiden basistilla oli oikein kunnon muusikon elkeet. Ne soitti jotain Tuiki tuiki tähtöstä ja tää basistipoika oli ihan tunteella mukana :-D

Emma, nyt seuraa Valman tentti, joka osuu jokaisen Hallavaan eksyneen muusikon kohdalle: Kuin kauan oot soittanut, millasta musiikkia soitat, soitatko kovinkin tavoitteellisesti etc?
Takaisin alkuun Siirry alas
Emma.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Emma.


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 06.10.2015
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Milk's Favourite Cookie

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyLa 24 Loka 2015, 17:37

Haha =D Oon soittanu tunneilla kaks vuotta, lopetin varmaan joskus tammikuun paikkeilla ja soittelen nykyään vaan ihan rennosti kotona mitä huvittaa. Soitan eniten vaan tavallista radiomusaa, etin soinnut netistä ja korvakuulolta melodia ja sinne vaan. Nyt oon kyllä soitellu myös klassista, River Flows In You on vielä työn alla, mutta sitä on ihana soittaa, seuraavaks mä haluisin oppia Kiss The Rainin. Ja siis mä en soita tavoitteellisesti, omaksi ja sukulaisten huviksi vaan, ja sitte koulun näytöksissä. En todellakaan oo mitenkään erityinen pianonsoittaja, mutta mulle riittää että voin soittaa biisejä mitä haluun. Laulaminen on kans mun juttu.
Takaisin alkuun Siirry alas
InnaP.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
InnaP.


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 02.10.2015
Ikä : 29
Hevonen : Hazel

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyLa 24 Loka 2015, 17:45

Ite en osaa laulaa kyllä yhtään itekseen sitä tietty hoilaa oikein taidokkaasti autoa ajaessa tai muuten kotona.. Oon mä sit joskus soittanut hetken aikaa koskettimia ihan tunneilla, mutta se oli niin perseestä, ettei opetettu ees nuotteja lukeen osasin siis vain soinnut ja soittaa sillain, että ajattelin sormien kohdilla ne numeroina. Sitten soitin yhdessä vaiheessa kitaraa ja osasinkin jotain Eye of the tigeria soitella, mutta sekin taito sitten unohtu Molemmat soittimet kyllä vielä seisoo ihan esillä olohuoneessa, mutta ei mitenkään käytössä. Nuo koskettimetkin ajattelin laittaa myyntiin. Oo ja oon mä bassoakin osannut joskus yläasteella soittaa! Se oli kivaa ja olis sitä pitänyt enemmin kehittää kuin pianoa tai kitaraa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 25 Loka 2015, 09:52

Tänään olisi kausikatsaus-lehden talkoopäivä, eli kaikki kynnelle kykenevät väsäämään siihen sisältöä! Kaiken pitäisi olla valmista tiistaihin mennessä, mutta mitä aikaisemmin sen parempi!! (;

Lue tämä: https://hallava.palstani.com/t217-31-10-2015-halloween
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 25 Loka 2015, 10:56

Ääää just tänään mulla on hirveästi kouluhommia ja pikkuveljen synttäripirskeet DDD-:
Ai jessus, mä olin jotenkin kuvitellut että Halloweeniin on vielä monta viikkoa mutta sehän on ihan parin päivän päästä :-OO
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 25 Loka 2015, 11:09

Mä oon ollut ihan antiaktiivinen koska kouluhommat ja no lol, horse show sun muut jutut ':-D On ollu ihan hullunmyllyä tällä viikolla, ja yritän nyt aktivistua vähäsen tästä mun syyskoomasta. Saisin nyt tarinaa aikaseks ja semmosta :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptySu 25 Loka 2015, 16:12

Hei porukka, ettekö te aijo ollenkaan panostaa tuohon kausikatsauslehteen! <:-D Menkää ehdottelemaan erityismainintoja yms. Musta toi vaan on ihan älyttömän hauska idea. Ja ainakin sen edellisen lehden perusteella mitä nyt kattelin, niin saa ehdottaa sinne jotain kivaa tarinaakin!

//Saa valittaa että pomottelen teitä täällä kuin mahtavakin kunkku:-D
///Sain päivän naurut, kun meinasin kirjottaa kinkku XDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTi 27 Loka 2015, 13:56

Hups..

Meikäläisellähän on vissiinkin ollut niin "kiire" kun en ole tänne ennättänyt Älkää pelätkö, inspis ei ole missään, mutta kone on. Tai siis se on mun siskolla lainassa, joten saan ihan kännykällä tai kirjaston koneella näpräillä, tänne..:/ Mutta juu, mitäs teille kuuluu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTi 27 Loka 2015, 15:52

OMG kausikatsauslehti tuli käykää kaikki kattoo!! XD Se oli ihan sikamahtava!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTi 27 Loka 2015, 19:48

INKA SUA ON KAIVATTU!! n__n<333 Missä ihmeessä oot luurannu? :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyKe 28 Loka 2015, 14:14

Salli kirjoitti:
Ellen nyt mua vuorostaan alko kuumottelee koska itelläkin asuinpaikka alkaa K:lla ja täällä on just tollanen lehtihomma, mutta luen niin vähän lehtiä että mulla on varmaa se juttu menny ohi mutta täälläkin on sellasia soittajia kans lähikunnissa:D

Apua, nyt vasta huomasin tän xD Apuaapuaapua, asutko sä suht koht keskisuomes? 8DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyKe 28 Loka 2015, 21:08

Valmaa :-D <33 Tietokone on ollu hitaalla päällä eikä inspannu ruveta kirjottelemaan kun sivun lataamiseen meni kymmenen minaa... koulua voi myös syyttää jonki verran. Mutta nyt alkaisin taas aktivoitumaan, jos suunnitelmat onnistuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyKe 28 Loka 2015, 21:18

Mäkin oon kyllä ollut aika laiska, en oo tehny mitään järkevää varmaan kuukauteen täällä, kirjottanu, päivittänyt sivuja, auttanut kausikatsauksen tekemisessä, keksinyt teille mussukoille jotain kivaa yms. :-( Mainio moderaattori mäkin...
No, mä syytän lukiota ja musiikkiopintoja ja bisneskiireitä >:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyKe 28 Loka 2015, 21:31

Aleksi apua mä onnistuin jotenkin sotkeen noi etusivun koodit ja luulin että tein ihan rutiinipäivityksiä niin validoin vaan enkä esikatsellut DDDD-: Anteeks kamalasti, musta tuntuu että poistin sieltä jonkun koodin osan ja nyt noi ilmoitusjutut meni ihan omituisesti DDDDDDD:-F
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTo 29 Loka 2015, 08:15

Korjailen myöhemmin tänään (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 EmptyTo 29 Loka 2015, 09:18

Korjattu
et ollu postanut mitään, olit vaan kirjottanu <*/div> merkintöjen väärälle puolelle :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 16 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: