Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #2 - Sivu 3 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #2

Siirry alas 
+20
Maikki
Rafael
Minna
Nina
Viivi
Janelle
Mikko
Daniel.
Miro
Inka
Salli
Moona
micci
Celia
Salla
Aleksi
Nathaniel
Topias
Katri
Sussu
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 05 Elo 2014, 21:00

Oon ihan kikseissääää!:--D Tottakai mä palailen jos Aleksi päästää eheh8) Okei yritän rauhottua, mut en pysty. Tän innon rinnalla mulla on päällä ihan jäätävä stressipaniikki koska lukio alkaa huomenna, enkä mä vieläkään osaa lukea (saati sitten tiiä, mitä laittaa päälle!). Ja mul on nälkä. Vois vaikka syödä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 05 Elo 2014, 21:21

Tottakai Chelsea pääset takasin :-D sun hahmo kiinnostaa mua hirveesti ((:

mä antaisin melkein mitä vaan siitä, et pääsisin johoki kouluun tai töihin, kaameeta ku ei oo mitää hajuu mitä tekis koko vuoden d:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 05 Elo 2014, 21:59

Chelsii jes säkin palaat varo vaan Salli on nyt heittäny ujouden pois ja haluu tutustuu ja Chelsi Minca on munkin yks suokkiponeistani niin Sallin näkee varmaankin Mincan lähettyvillä ;D

Ite meen torstaina yläasteelle ja mua jännittää ihan sikana miten tuun selvii xd Aleksihan voi vuoden aikana piirtää vähän lisää Hallava juttuu ja vielä vähän piirtää :3 kerkeet olee myös paljon tallilla
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 05 Elo 2014, 22:29

Mie voin valvoo!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 05 Elo 2014, 22:31

Tunnin päästä inka
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 05 Elo 2014, 23:05

Hmh... vielä puoli tuntia... :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyKe 06 Elo 2014, 00:03

Oho. Ootko viel hereillä
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyKe 06 Elo 2014, 00:26

Oolen. Torkahdin vaan. Pikku power nap.
todellisuudessa kuolen
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTo 07 Elo 2014, 20:27

apua papua D: Oon ollut tässä pari päivää ilman tietokonetta ja nyt tajusin että apua, oon laiminlyöny Hallavaa! Toivottavasti en missannu paljoa, paitsi tietty ihanan roolipelisession, nyt kyllä harmittaa :/ Mitäköhän sitten kun alkaa koulu..
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTo 07 Elo 2014, 22:28

Se roolipeli oli lyhyt ja olematon. Valitettavasti et missannut oikein mitään... onhan se ihan hyväkin, että sentää pysyt perässä, mut ite oisin _niin_ halunnu ropettaa <3 Noo... Toisia kertoja tulee kyllä ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTo 07 Elo 2014, 23:57

Joo joteki noi ropet on ollu vähä floppeja ku ihmiset katoaa ja muuteki vaa käy siel kääntymässä. mut ehkä se on tätä alkukankeutta, ite ainaki muistan ku oli vaik kui kivoi ropeja enne (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Katri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Katri


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 26.07.2014
Hevonen : Bad Boy Pinocchio

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 11:11

Mä en oo ees ilmestynyt ropeihin... Oon roolipelaillut ennenkin melko paljon, mut jotenkin tommoset ropet mis on paljon porukkaa ni ne on mul jotenkin vaikeita hahmottaa
Mutta joo, mä katoan viikonlopuksi! Koitan saada maanantaina väsättyä leiripäiväkirjani loppuun
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 11:40

Ugh, oon laiminlyöny mun tehtävät... Koitan tänää väsätä leirin loppuu ja saada valmennuksee kommentit... Anteeks /:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 13:40

Vihdoin leiriltä palattu! Se oli oikeasti niin paratisi kuin sanotaan c: kohta puolin pitäis konekkin saada omaan käyttöön niin pääsen kirjoittelee :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 16:18

Hyvä minä! Komentit valmennukseen ja leirin pohjat kirjoitettu (tosin nii surkeesti että hävettää..) ja enää ei tarvii ku piirtää pari kuvaa (kuha täppäri löytyy), mikä sinänsä on ihan kivaa puuhaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 18:12

Hyvähyvää! Taptap :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 18:39

Hyvä Maikki että leiri meni hyvin!
Aleksille 10 ja papukaijamerkki kun onnistuit ne väsäämään
Ja mkten voi tabletin hukata tai kameran? oon miettiny sitä aina xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 19:16

Se tablet oli pyykkikasassa... Piirrän huomenna :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 20:02

Aika ennalta arvattava paikka... :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyPe 08 Elo 2014, 23:08

Siis kaikki mitä on hukannu on siellä mistä niitä ei osaa ettii xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 12 Elo 2014, 22:31

Eii ;-; Nyt päät pystyyn ystävät, Hallava ei saa nyt vaipua taas koomaan! :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 12 Elo 2014, 22:41

Okei, tän viikon aikana tulee alotustarina mun osalta8) Lukio vaan on ihan kauheeta pyöritystä, vaikka sitä on vasta viikko käyty.. Läksyihin menee helposti koko ilta, kun ei vaan tajua mistään mitää:DD Ehkä tähän tottuu
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 12 Elo 2014, 22:42

En mä huku työstän valmennuksen maksua piirustusta sekä tarinaa. Ja sanoim tuo mun leiri makdu vie vähän aikaa tulee siis ajallaan mutta ei mikään nopea ole. Ei hätää! Mä vaan en pääse koneelle usein niin tarinat tulee tiekkö yhtenä kasana
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyLa 16 Elo 2014, 18:33

TÄÄ ei o oo kivaa. En nää Aleksin kuvia enkä voi tehdä haluamaani leiri maksua..
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptySu 17 Elo 2014, 14:30

Lisä aikaa leirimaksujen tekemiseen saa, mulla itellänikin vielä pari viinestä kuvaa tekemättä. Sori, että aktiivisuustaso vähän laskenu, itteeni vaan stressaa ku koitan miettii mitä nyt teen: pääsenkö kansanopistol, muutanko kotoota, mistä saan töitä jne.. Ja koska stressaa ni pakoilen kaikkee bilettämällä kolme kertaa viikossa ja tekemällä ex tempore reissuja helsinkii... No anyways lähen tänään illalla mökille ja aijon kirjoittaa siellä niiin paljon tarinoita ja piirtää kuvia, että hukutte niihin viikon loppuna kun saan ne lähetettyä, promise ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptySu 17 Elo 2014, 20:24

Mukavaa, ja vielä kerran mukavaa Ymmärän suo mäkin vähän pakoilen tota valmennus tarinaa jotenkin mä en saa sitä kokoon tai siis osa pätkiä oon tehnyt mutta niin. Eiköhän se tule (sE tulee).
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyMa 18 Elo 2014, 16:16

HOXHOX! Mulla ei toimi vielkään kuvat tai hallavan sivut, missään meillä olevissa selaimissa. Aleksi tiedätkö missä vika? Vai on vika meidän selaimessa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 19 Elo 2014, 12:25

Mitäs vattua? Ei toimi mullakaan ainakaan kännykällä..! Pääsen kattomaa missä vika vasta ku tuun täältä korvesta... Sinnitelkää siihen asti ilman pääsivuja.. O:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 19 Elo 2014, 15:17

Selkis. Se vain että leirimaksua en saa tehtyä. Mutta valmennuksen väsään sitten ensin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyMa 25 Elo 2014, 19:23

HELPP!! VOISKO JOKU PIIRTÄÄ MUN KAVERILLE SYNDELAHJAKS YHEN KUVAN!? :3 tulostaisin sen kuvan ja kerroisin sille et en oo sitä ite tehny? eli siinä olis Isac Elliot ja mun kaveri olis hevosen seläs joku mekko päällä c; kaverilla on synttärit torstaina hoten jos keskiviikoks sai? Kaverilla on ruskeet ja hiukan lainehtivat hiukset ha ruskeer silmät kiitos jos joku viittis piirtää!! Voin tehä maksuks jotain täällä Hallavassa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyLa 30 Elo 2014, 14:19

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Hallavassa on taas elämää!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iiii-iii-ii-ihanaa, oon ihan sekasin:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Aleksi pääsenkö hoitamaan Dunjaa taas?
Inka ja Maikki ja Aleksi olin ihan sikaliikuttunut kun luin että olitte kaipaillu mua n___n
Mulla teettää vähän kiireitä lukion ja soitinten parissa, joten pääsen tänne vastailemaan aikasintaan tiistaina.

/Oon ihan pihalla sit, koittakaa kestää. Jos saan luvan niin jatkan Valmalla. Siitä puheenollen Micci/Seera lähetätkö yksää mulle? Olis asiaa Mikki<3Valma-jutuista...
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptySu 31 Elo 2014, 11:35

Valmaaaa <3 Harmi vaa et Hallava näyttää taas nyt hiljentyvän.. 3-: Toivottavasti päästää vauhtiin ennen ku koko paikka hiljenee taas :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptySu 31 Elo 2014, 12:46

Joo mä uskon että Aleksilla on opiskelujen ohella tarpeeks vapaa-aikaa paneutua hallavaan. Autetaan häntä vähän keksimällä mahtavia ideoita ja toivomalla vaikka valmennuksia ynnä muuta, ropeja ja leirejä ja tallinvinttijuttuja (; sitten ku oikeesti innostuu jostain ni kyllä alkaa jotain tapahtua. Aina ku käytte hallavassa ni kirjotelkaa vaikka tänne jotain ni sit porukka alkaa pikkuhiljaa pysymään mukana kun tajuaa että jää muuten kaikesta kivasta paitsi ;3 eiks jeah?

Ja valma, ihanaa ku tulit <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptySu 31 Elo 2014, 20:23

Seera hyvä idea, näin :-D Mulla ainakin on jotain pieniä ideoita, nimittäin Iskät ratsaille! -päivä, Hevoset vaihtoon ja joku valmennusrinkikin ois ihania! Sitten on piknikit, runokilpailut, peltolaukat, halloweenit, keskiaika-aiheiset naamiaisbileet, jotku latotanssit, match showt hoitajille, omenanpoimintakisat, monen päivän vaellukset (nukutaan teltoissa), retket toisille talleille jaja... voi ei, toivottavasti Aleksi järjestäis nuo kaikki :-D Yllättävän paljon ideoita multa irto ku tunnin käyttää miettimiseen xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptySu 31 Elo 2014, 22:11

Voi vitsit kui hyviä ideoita! Millon halloween on? Niistä sais vaikka kuinka kivan happeningin, samoin piknik ja omenanpoimintakisat ja samoin latotanssit sun muut kuulostaa huikeelta! Hehee :3

Ajattelin vähän uudelleenstailata Seeraa siniset lyhkäset hiukset luvassa ainakin (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 02 Syys 2014, 19:38

juuu missä Aleksi on? Mä haluan päästä taas jengiin!!!:DDDDDDDDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyTi 02 Syys 2014, 22:18

Aleksi on lusmuilemassa >:l
Mutta siitä vaan jengiin, annan luvan hänen puolestaan (mikkioikeuksillani)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyKe 03 Syys 2014, 16:04

Maikki is back. Sairas kone kun ei voi pysyä kuosissa > joo kännykällähän ois voinut tulla muttajuu. mä olen siis edelleen tallessa. Vaqlma sä näit mun viestin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyKe 03 Syys 2014, 16:24

Minkä viestin? Tarkoitatko siellä toisessa paikassa? En oikeestaan, tossa lauantaina päätin vaan käväistä täällä kirkkaan, ajattelin ettei täällä kumminkaan oo mitään tapahtunu:D mutta yllätyin
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyLa 06 Syys 2014, 10:13

No höh :c noei mut mahtavaa et päädyit tulemaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyLa 06 Syys 2014, 12:06

Mä oon vähän miettinyt että mitä jos palauttaisin Mikin Hallavaan... : D mitäs tykkäisitte? Vähän päivittyneenä versiona, ehkä vähän rappioelämään retkahtaneena, uusine kämppäkavereineen ja huistyyleineen ;3 Miltä kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyLa 06 Syys 2014, 14:23

S e e r a kirjoitti:
Mä oon vähän miettinyt että mitä jos palauttaisin Mikin Hallavaan... : D mitäs tykkäisitte? Vähän päivittyneenä versiona, ehkä vähän rappioelämään retkahtaneena, uusine kämppäkavereineen ja huistyyleineen ;3 Miltä kuulostaa?

Joo kyllä ehdottomasti tee näin!!

Miten mullakin aina vaan jää täällä käyminen?:D Jos tänään oikeesti sais vaikka jotain aikaankin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptySu 07 Syys 2014, 19:04

Uuh mäkin nyt aktivisoidun xD ja ihanaa jos Valma palaa c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptySu 07 Syys 2014, 22:18

Hehee, mulla on kirjotukset nyt ensviikolla ja sitä seuraavalla, mut sen jälkeen paneudun Hallavaan >;3. Tiistaina on ruotsin kuuntelu, en oo viel lukenu yhtään. No jaa. Katottiin Nikon kans Student Festen (ja muutama epäruotsalainen elokuva), et ehkä se on aktivoinuiun ruotsin osaamista tarpeeks '^^...

Tosin oon kattonu nikon netflix-tunnuksilla varmaan jo kymmene elokuvaa tän viikonlopun aikana :'D.

Mites teillä menee ? <:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyMa 08 Syys 2014, 07:12

Hyvinhän mulla, vaikka saksofoneilut painaa päälle. Mun pitäis osata musikaalissa yks aika pitkä riffi, ja ihan hyvä kyllä mä sen osaan, mutta happi loppuu aina... onnistuin myös äsken polttamaan ihon vasemman käden etusormesta kun yritin tehdä ittelleni kiharoita. Ittellänikin on kirjoitukset + tuo musikaali, jonka jälkeen alan aktiivisemmaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyMa 08 Syys 2014, 16:27

Ysirtän värkätä tilaa hallavalle, tai no oikeastaan kirjoitukselle. Tälläkin hetkelle pupuneidit vapaana ulkona joten siellä joutuu remppaamaaan katsomaan onko molemmat tallessa. Sitten tulee iveraita torstaina ja pitäis siivota ja leipoa ja ja olen yksin kotona, joka vaikuttaa kiireisyyteen. Sit ois läksyt jossain välis ja rentouttuakkin ois ihan jees. Mut kaikin puolein jees. Vpk on alkanu mukavasti ja no ratsastus on ihan perus, ja kitaran soitto alkaa ensi viikolla
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyMa 08 Syys 2014, 19:08

Oo kitaransoitto :3. Mullakin toi punainen kaunotar saa joka päivä osakseen rämpyttelyä, mut ois se ihan kiva päästä ihan kunnon opetukseen : D. Aluks ajattelin että kaveri vois opettaa mua, mut tiedättehän, hää on aivan törkeen hyvä ja musta ei ehkä ikinä voi tulla niin hyvä, joten suorituspaineet ja epävarmuus vaikeuttaa mun opiskeluintoon xD. En osaa ees käyttää plektraa -.- ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyMa 08 Syys 2014, 19:11

Apua apuaa Mikki tulee takas! Mulla on ollu jo kaveria ikävä! Toivottavasti Alekdi nyt innostuu tai muuten saadaan kohta järjestää ropeja itse ; D Ihanaa kun on viimein koko miten sen nyt sanoisi kauniisti, ”ydinjengi” koossa, kaikki kaverit löytyi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyMa 08 Syys 2014, 21:20

Mekin käyää ryhmä tunneil paljo hauskempaa eikä ees vakavaa rämpytellää ja hoilataa yhessä ::3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 EmptyMa 08 Syys 2014, 21:44

Apua. Taas yksi tylsä yö edessä. Joku sais valvoa mun kanssa. Herätys kyllä aikasin, kuudelta, mutta silti. Käyn aamulla kylmässä suihkussa, kyllä mä pystyssä pysyn ; )

Edit: Hups, tajusin vasta että Inkalla (hahmolla) on syntymäpäivät viikon sisällä [kiitos foorumin etusivun] : o Kiva pysyä mukana kuitenkin... #enolepihalla
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #2
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: