Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #2 - Sivu 5 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #2

Siirry alas 
+20
Maikki
Rafael
Minna
Nina
Viivi
Janelle
Mikko
Daniel.
Miro
Inka
Salli
Moona
micci
Celia
Salla
Aleksi
Nathaniel
Topias
Katri
Sussu
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:10

Ite ainakin tykkään ne on lämpimät, simppelit ja mukavat :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:18

Salla ja Maikki tarkistakaa että Snezanan ja Rassen sivut on yhä olemassa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:23

Valma.. Rassella ei oo vieläkään sivuja. Mä oon superlaiska blogien, sivujen suhteen. Mä teen ne täsä sit tota noh ajan kanssa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:26

Okei, koita olla ripeäXD Inka, linkkaa mulle Ranan sivu:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:41

Nyt koko porukalle tärkeä juttu!
On aika päättää, mitä tapahtuu Hallavan tuntihevoskatraalle. On kaksi mahdollisuutta:
1. Hevosia vähennetään esimerkiksi kymmeneen tuntsariin. Älkää huoliko, kenenkään hoitohevosen ei tarvitse lähteä, ja kaikki osallistuvat päätöksentekoon, mitkä hevoset lähtevät.
2. Kokoonpano pidetään entisellään.

Minä olen ensimmäisen kannalla, sillä kaikki mukanaolevat hevoset eivät selvästi mene kuumille kiville. Lisäksi lähteneet hevoset voisi aina palauttaa takaisin, tai niiden tilalle voitaisi hommata uusia, inspiroivampia.

Joka iikka lähettää mulle yksää ja kertoo, kumman vaihtoehdon kannalla on. Ääntenlaskenta:
Vaihtoehto 1: II
Vaihtoehto 2: I


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm To 23 Loka 2014, 19:07, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:51

Mä oon ihan kikseis taas Maikista Kun olis vaan intoo viel kirjoittaa pitempi esittely
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 19:01

Mull ei oo yhtään innostusta kirjottaa esittelyy Sallista xD vois pikkuhiljaa väkertää jotain
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 21:04

Okei, kirjoitin nyt ekan hoitomerkinnän pitkästä aikaa:) Kommentoikaa n__n Kirjoittakaas tekin niin päästään kartalle että missä mennään.
Inka, muista äänestää tuntsarien kohtalosta:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 21:42

Mun mielestö se tarina oli tosi kiva ja kuvasti Hallavan tilannetta todella hyvin. Valmalla on varmasti vaikeeta tallin kanssa ja tehdä kaikki melkeinpä yksin. #peukutan
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 21:52

Btw Valma, mä oon kiinnostunu tarjoon väliaikaisen/lopullisen kodin niille tuntsareille joista luovutaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 22:08

Muistan muistan muttatota en oo vielä päättänyt! Ja rekisteröin nyt mun ratsastuksenope-alter egoni foorumille, älkää säikähtäkö jos joku puhuu nimimerkillä Celia ihan kun ois minä, se on sitte mä! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 22:14

selvä kiva juttu inkanklooniopesta tulee varmaan hyvä ope Hallavaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 22:17

Ei ehkä ihan perinteisin opettaja, mutta toivottavasti kelpaa ;-)
Valma, Ranan sivut on kadonneet kuin pieru Saharaan, joudun tekee uudet eli saat oottaa. Ens viikolla viimeistään, viikonloppuna soittotunti ja serkutkin tulee tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Celia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Celia


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.10.2014

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 22:36

Tässä ollaan! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 22:38

Totaallinen repeäminen kadonnut kuin pieru Saharaan xD noh huomenna vielä kotona niin voin siivouksen ohella säätä vaikka minun hiukean piirrustusohjelmani kanssa jotain aivan turhaa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Celia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Celia


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.10.2014

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyTo 23 Loka 2014, 23:25

Maikki, voin valmentaa sua ja Rassea jos laitat mulle yksityisviestillä ruunan luonnetta ja hieman mitä pitäisi treenata. Ei tarvitse olla mikään "meidän pitää treenata 500cm ratoja" vaan ihan vaikka joku ongelma, niitä esteitähän voi hyppiä itse, mutta ongelmanratkaisuun tarvitsee yleensä apua ;-) Yksityisviesteillä hoidetaan tämä asia.

Ette viittis muakin lisätä tällä tyypillä tuonne admin--nimen alle, että voin kommentoida tuntitarinat itse viesteihin ja näin? <:-)

Salli, vessasanasto alkaa naurattaa kunhan kello on tarpeeks paljon :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 08:42

Salla, pistän korvan taakse:)
Hyvä hyvä, Inka/Celia. Pistin sulle moderaattorioikeudet. Saitko ne..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 11:02

Löysin eilen tabletille hyvän piirustusohjelman jolla osaan jopa piirtää vois sillä ohjelmalla väsätä esittely Hallavaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 14:29

Mulla on tabletti, mutta mä en tiedä kuinka tarkasti tällä piirtää, kun tää on koulun kone... Pitäs vaan ostaa se kosketusnäyttökynä'-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 14:46

Me saatiin se kynä kun ostettiin liittymä tablettii
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 15:07

Meidän koneissa oli valmiiksi kaikki ohjelmat. Tää on siis tabletti, jossa on näppis:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 15:13

Ok
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 15:17

Ton ok-viestin perään piti tulla hymiö :0
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 15:48

Juu täällä kaikki hymiöt pitää kirjoittaa heti sanan perään, koska muuten foorumi ignooraa ne:) Näin:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 15:56

Snezanan sivut on kadonneet, koitan ettii tiedot jostain ja tehdä uudet
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 15:59

Hei muuten, miks Ranan kohdalla heppalistauksessa on kuva jonka Aleksi piirsi mulle Snezanasta -.-?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi_enjaksakirjautua_
Vierailija




Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 16:49

Uuh, ompa täällä tapahtunu paljon, vaikka olin vaan viikon lontoossa. Mutta hei mahtavaa, että Hallava aktivoituu : D

Ulkoasusta: Tämänhetkinen ihan Ok, ruskea tausta ei oikein toimi valkoisten kuvataustojen kanssa, siksi valkoinen tekstipohja ollut käytössä aina ennen.
Websiin päädyin itse siksi etten jaksanut säätää ulkoasujen ja epämääräisten palvelimien kanssa. Oma domainini päätty juuri. Muut ilmaispalvelimet kuten wix ja weebly ovat mielestäni huonompia kuin webs.
Tosin, nyt kun miula on taas aikaa koodailla, voisin väkertää uuden HTML-pohjaisen ulkoasun ja sitten voitaisiin yhdessä äänestää vaihdetaanko se tilalle. palstani.com tarjoaa XHTML-sivu mahdollisuuden, mutta korjailee koodeja jotenkin randomisti... jos saa sen ongelman ratkaistua niin kaikki pääsivutkin voisi vaihtaa foorumin palvelimelle, kuten oli silloin alkuaikoina.

Muutenkin tykkäisin jos Hallavan ulkoasu teksteineen ja kuvineen olisi jatkossakin lähinnä mun käsialaa ;>
Tietysti saa muokata tekstejä ja piirtää lisää kuvia, mutta en halua että talli muuttaa totaalisesti muotoaan. Muistakaa, että isoista muutoksista pitää aina äänestää!!


Tuntihevosista: Yksikään Hallavan tuntihevosista ei ole itse keksitty, vaan 'ostettu' vanhoista kodeista tai tilattu kasvattajilta!! Näin ollen yhtäkään ei saa poistaa / hävittää bittiavaruuteen!! Jos hoitajahakujen/mainoskampanjoiden jälkeen osa tuntihevosista jää roikkumaan, tulee pitää niiden kohtalosta äänestys ja mahdollisesti myydä eteenpäin hyvään kotiin. (:

Mun uus hahmo: kehitän sellasen tässä muutaman päivän aikana. Tulee huolehtimaan Valhallasta ja Lokista. HUOM! Loki siirtyy yksäreihin, koska miun oma kasvatti. Ja siis edelleen asuu Hallavassa!


Siin ois nyt muutama tärkee juttu mitä tuli tässä mieleen.. Anyways, aivan mahtavaa että Hallava alkaa taas pyöriä!! Toivottavasti saan kohta itselleni tabletin niin voin taas alkaa piirtämään! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 16:55

Jes Aleksi kiva jos alat värkätä uutta ulkoasua ja mulle on ihan sama missä pääsivut on ja mun mielestä foorumin ulkoasua ja "teemaa" vois mutta johonkin suuntaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:04

Aleksi saisinko mäkin adminin oikeudet?



LISÄSIN!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:24

Valma pyytää kiltisti anteeksi kaikkia rumia tekojaan> Joo kattelinkin hevosten kasvattajista että olin ehkä puhunu läpiä päähäni...
Ja vaihdoin teeman, koska mun mielestä se sinivalkoinen oli kamalan kylmä, jotenkin ei-tallimainen. Paitsi että se Hallavan ihan eka ulkoasu toimi, koska se oli niin kotoisa.
Ja okei, varrotaan vielä untiheppojen kohtalon kanssa.

Ja... miten tehdään mainoskamppanja? Mistä ne kaikki hoitajat pöllähti tänne silloin ekassa ryysiksessä??
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:26

Hehe, teen ihan oman topan Halloween-mietiskelyä varten, voidaan siellä puhua mainostamisesta ja kaikesta :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:52

Salla, kumpi on Snezanasta ja Ranasta se, jolla ei ole pilkkuja?:o
Takaisin alkuun Siirry alas
Celia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Celia


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.10.2014

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:53

Valma, kuvassa on Snezu :-) Muistan että Aleksi kertoi unohtaneensa pilkut, mutta Snezana siinä kumminkin oli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:55

Ranalla ei oo kärpäskimon pilkkuja, mutta tossa juoksentelukuvassa Aleksi UNOHTI piirtää Snezanalle pilkut. Se kuva nyt vaan on Snezzu, kato vaikka Smetanan päikyst -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Celia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Celia


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.10.2014

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:56

Ei tarvi suuttua Salla, eihän tuosta kuvasta voi arvata kun Aleksi teki inhimillisen unohduksen! ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:56

Oh shit....
Anteeksanteeksanteeks! Mä vertailin sitä hirveen pitkään siihen lucianratsastuksen kuvaan ja totesin että sen on pakko olla Rana kun sillä ei oo pilkkuja. Sorisorisori, oon kai sitten kulkenu silmät kiinni kun päätettiin, että Snezana se on vaikka onkin Ranan värinen://(
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:58

Salla rauhotu... Miten ihmeessä mä olisin voinut tietää että se on Snezana kun se oli väärän värinen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:59

Ei kai siinä nyt mitään päättämistä ole jos Aleksi sen kuvan piirsi SNEZANALLE? Ei siinä tilanteessa aleta mitään äänestystä pitään et kenen se kuva nyt on ja kenen ei -.-

// sori tää ragekuittipurkaus, huono päivä ja riita bestiksen kanssa ei auta asiaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 18:02

Herranjestas mistä mä olisin voinut tietää että Aleksi piirsi sen kuvan Snezanasta?!

//Sori mullakin on huono päivä, sain tietää että yks meidän luokkalainen sairastu skitsofreniaan ja reputin hissan uusinnan:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Celia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Celia


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.10.2014

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 18:02

Valma ei vaan ole kai huomannut tekstiä jossa kerrottaisiin kuka kuvassa on. Ja sittenhän siinä on pohtimista, Rana ja Snezana on niin samannäköisiä ja vielä pilkutkin puuttuu. :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 18:04

NIIII
Hei jotain armoa. Mä vaan yritin parhaani ja stressasin sikana, koska tuntu, että se olis mun vastuulla hoitaa homma taas toimimaan. Sit en osannut edes käyttää niitä sivuja eikä mulla ole hajuakaan mistään kuvis- tai ATK-hommista, oon ihan pihalla!;.__;


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Pe 24 Loka 2014, 18:06, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 18:06

Heh, ehkä mun pitää joskus lisätä siihe kuvaan pilkut koha saan tabletin taas käyttöön, ni enempää erehdyksiä ei synny : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Celia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Celia


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.10.2014

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 18:06

Ei hätää Valma, ei täällä kenelläkään ole syytä olla sulle vihainen ;-) Sitä paitsi olet ottanut hommat hyvin käsiin ja kuunnellut kaikkia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 18:07

Niinpä Celian kanssa samoilla linjoilla!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 18:07

Sori, en tiedä mikä mussa on vikana, yritän rauhottua
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyPe 24 Loka 2014, 21:16

Huhhu mikä sota! Nyt come down. Jos nyt sanotaan älkää ottako paineita, koska muuten kellään ei ole kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:16

äwäwä tuun spämmää tänne jotain, kun on niin tylsää XD ajan vois käyttää siihen, että kirjoittaisin hoitotarinaa, mutta ei niin tuun sitten tänne spämmäilee kaikke turhaaa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:19

Voithan sä jo maksaa ton maaston! ;-D Nojoo ei, kirjoita vaan tarina, niitä on niin ihana lukea!

ps. Kaverin toive ois et joku tulis maastoon Cellellä tai Tintulla, ne on sen lempparit :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:21

Vois periaatteessa, mutta tää on tuskaa kun oon kirjottanu yli vuoden vaan puhelimen tai tabletin näppiksellä ja nyt siirttyä koneellexD

Voin tulla kahella hevosella samaan aikaan? Tinttu on mun sohva ja istun naistensatulassa ja Minca mun rahi?;)


--- sain värvättyy meille hoitajaehdokkaan käykääpä lukemassa hänen tuotoksensa:)


Viimeinen muokkaaja, Salli pvm La 25 Loka 2014, 12:22, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:22

Ajattelin pitää menon yksinkertaisena, että voidaanhan me joskus ottaa joku vaihtaritunti että kesken tunnin vaihdetaan ratsut! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #2
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: