Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #2 - Sivu 9 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #2

Siirry alas 
+20
Maikki
Rafael
Minna
Nina
Viivi
Janelle
Mikko
Daniel.
Miro
Inka
Salli
Moona
micci
Celia
Salla
Aleksi
Nathaniel
Topias
Katri
Sussu
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

Viestien lukumäärä : 546
Ikä : 29
Hevonen : Loki & Hali

Pulinaboksi #2 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTi 28 Loka 2014, 20:49

Vaihda väri pois ja muuta kasvattaja maahantuojaks. Edellinen omistaja haluu että ne tiedot näkyy (:

Ja ei haittaa nopeestihan nuo väsäsin, Vanillalla ei ollutkaan linkkejä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

Viestien lukumäärä : 217
Ikä : 28
Hevonen : ömhöm

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 13:48

kuuntelen spiderman 2 soundtrackia ja muokkailen avaruustipuja kuviksen lukiodiplomia varten ja mietin uskallanko itekseni kokeilla akryylimaalien hidastajaa. pitäis ehkä syödäkin jotain. ehkä.

kuis teil surraa? (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 13:51

Mitäs tässä:) Unohdin tänään kouluun klarinetin valjaat päälle, se tunne kun kaveri kysyi: "Mikä toi juttu on sun kaulassa?"
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 13:53

XD onks olemassa klarinettivaljaat? :'D no mikässiinä, instrumentoituminen.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 13:56

Mulla oli tänään koulusta vapaapäivä, joten oon vaan istunu koneella. Kirjotin ton yhen tarinan ja sen jälkeen en oo tehny mitään järkevää... Katon seraavaks supernaturalin uusimman jakson :3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 13:56

Aika harva niitä käyttää, mä olen yksi niistä harvoista, koska mä soitan muutamaa muutakin soitinta, ja mun peukalo kärsii rasitusvammoista. Valjaat vähän helpottaa niitä.
Tää nyt oli nippelitietoa, ketä kiinnostaaXD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 13:57

Miten voi olla koulusta vapaapäivä?:o
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 14:03

kansanopisto on vähä tämmöne. Meil on tosi paljon itsenäistä työskentelyä ja tänään ois viimesten vedostusten tekeminen pimiössä. Ite oon jo saanu kaiken valmiiks, ni on vapaata : D
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 14:08

uusin jakso tullu O_O olin jo unohtanu! illalle tekemistä:D

eikö rasitusvammat oo aika vakava juttu? o.o
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 14:14

No eeei:D Täysillä vaan eteenpäin... En mä ole vielä kertaakaan joutunu leikkaushoitoon XD
Mikä uusi jakso?
Ja hei, oon mainostanu varmaan kymmeneen paikkaan, mutta oon unohtanu linkata... Voi ei, en kyllä enää muista niitä kaikkia DX
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 14:34

No ei se oo nii vakavaa : D
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 14:54

Tajusin just et rakastan klassista musiikkiia :0! Kaikki soundtrackit vaan on niin mahtavia <3 Muusta klassisesta en erityisemmin välitä mutta tämmöset mahtipontiset ja jännitystä ylläpitävät kappaleet on huikeita. Kuuntelen taas vaihteeks Hans Zimmerin parhaimmistoa ((:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 15:09

Waaau, harvoin kuulee ihmisten sanovan tommosta:D
Mä en erityisemmin tykkää leffojen soundtrackeista. Mun mieleen on ennemminkin myöhäisromantiikan ajan ranskalainen ja suomalainen klassinen, ja sitten tietenkin vanha kunnon barokki:)
Me soitettiin vanhassa orkesterissa tosi paljon soundtrackeja, muun muassa Pirates of the Caribbeania, se oli ihan hauskaa. Mutta sitten mä päätin siirtyä kamarimusiikin puolelle, mun nykyisessä jousiorkesterissa on soitettu koko syyskausi tähän mennessävaan Sibeliusta ja Vivaldia, mutta sehän passaa mulle:)
Ja pääsin tässä pari viikkoa takaperin soittamaan sinfoniaorkesterissa Finlandiaa, se oli makeeta n__n
Puhallinorkesterin kanssa soi kaikki norjalaiset ja ruotsalaiset kvintetot, ne on rentoja soittaa, semmosia, että siinä voi keikkua tahdissa puolelta toiselle. Sen takia tykkään sikana puhaltimista, varsinkin jazz-tyyppisistä, kun saa ottaa rennosti:)))

Tulipa romaani, taas kerran, ketä kiinnostaa?XD
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 15:34

Kuulostaa......jännältä :'D En tiedä mitä eroa on minkäkin aikakauden musiikilla, en ole paneutunut vertailemaan, mutta jazz-biisit on kyllä kivan pirteitä.

Ahh, rakastan varsinki Inceptionin Time-biisiä ;0. Kuuntelehan (;
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 26
Hevonen : Darcy

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 15:35

Moikka! Toosi tyhmä kysymys mut millä piirrätte noi kuvat hepoista?
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 15:38

Mä piirrän tabletilla sketch book appilla (:

//Jep, sama (: -Rafael/Mikki
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 15:47

Okei (: kiva kun vastasit (:
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 15:48

Noi hoitut saa siis tietää viimeistää sillon 7.11 ? (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 16:01

Eiku aikasintaan sillon, ja sitä saatetaan vielä lykätä siitäkin, jos näyttää siltä, että tulee kova ryysis:)

Raffe, kuuntelen tätä parhaillaan:) Ei ihan mun tyyppiä, mutta tykkään tän ajattomuudessa. Tää on sateenharmaa, tai ehkä ennemminkin teräksenharmaa, ja sieltä voi nuottirivien välistä lukea säveltäjän mietteitä. Tykkään noista yksinäisistä pianosoinnusta, vaikka sitten noi jousten pitkät ei ole mun makuun (siis kuvittelen nyt että istun orkesterissa enkä kuuntelemassa). Musta tuntuu, että tätä soittaessa aika pysähtyis. Kuunnellessa ei kun kirjotan koko ajan:D Sähköinstrumenttien käyttö vaan häiritsee vähän.
Mun tyyppiä on vaikkapa Rachmaninovin Vokaliisi jota itse asiassa soitin just äsken. Se on musta ihanimpia kappalaita maailmassa:')

//Nii ja mä en tunnista vaikkapa heviä ja rokkia toisistaan:)
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 16:16

Okei (:
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 16:20

Valma, kuuntelin ton sun linkin ja vaikken yleisesti pidäkkään klassisesta nii toi on kyl ihan huippu! o:
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 16:58

Toi oli hyvä (: Vähän vaan yksiulotteinen mun mielestä. Tykkään isoista orkestereista, tai tykkään mä tollasistakii parin soittimen jutuista :'D Mutta sellanen monikerroksisuus kiehtoo mua nyt.

Tää on hyvä (;
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 17:10

En pysty nyt kuunteleen tota, kun pikkusisko Lotta soittaa viulua:) Muistatko hänet?
Musta Rachmaninovin sellobiisit on kaikessa yksinkertasuudessaan itkettävän ihania. Mä tykkään soittaa sekä yksin että porukalla, porukalla kuulostaa tietenkin maallikon korviin siistimmältä. Ja yksin soittaminen on sata kertaa pelottavampaa D:
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 17:13

Kerro Lotalle terveisiä :3 ja ymmärrän sua kyl:D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 17:42

Lotta käski sanoa sulle takas:)
Joskus kun kirjotat jotain tarinaa niin kuuntele tää kokonaan. Se on vaikuttava biisi, ja oikeen kunnon kokoonpanolle, mukana on nimittäin ainakin viisikymmentäjousta ja reilut kymmenen puhaltajaa. Toi on helposti tajuttavaa musiikkia, nimi on osuva, ja tuolta voi kuulla mahtavia soitinvärejä. Oon kuullut ton pari kertaa lavan takaa, ja tosta tulee mulle aina mieleen se hetki ennen omaa tulikoetta: se, kun seisoo oven vieressä odottamassa omaa vuoroa oitin kainalossa, mahassa nipistelee, ja toivoo vaan, että pääsis jo soittamaan, ettei tarvis enää jänskätä. Kaikki muut soittajat ympärillä on ihan hiirenhiljaa, jännittää omia esityksiään... Voi näitä muistoja:') Hehe, oon niinkun joku mummo:D
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

Viestien lukumäärä : 252
Hevonen : Snezana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 17:43

Mitäs täällä on tapahtunu? En oo hetkeen päässy koneelle ja oon (taas) ihan pihalla
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 17:53

Nääjz, et oo jääny erityisemmin mistään paitsi. Lähinnä mä, Max ja Valma ollaan juteltu turhanpäiväsiä :'D
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

Viestien lukumäärä : 252
Hevonen : Snezana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 17:53

D: Miks me ei olla roolipelattu aikoihin. Nytki on talliporukka ihan mukavan kokonen.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 19:43

No nyt ois Celialla ja Danulla kuvat. Toivottavasti kestätte katella.. : P

Ja hei kyllähän joku admineista voi käydä tonne roolipelin tyrkkäämässä (;
Daniel.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Daniel.

Viestien lukumäärä : 39

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 20:53

Ihan kivahan tuo avatar on, Danielilla on ehkä vähän kuolleemman näköiset tylsän ruskeat hiukset eikä tuollaiset punaruskeat, mutta muuten oikein kiva :-) Pikkuvikoja, eihän kukaan voi täydellinen olla, ja muutenhan mä tykkään tosi paljon!
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 21:01

Tätä on varmaanki kysytty useesti, mut millä talleilla ratsastatte? (:
Daniel.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Daniel.

Viestien lukumäärä : 39

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 21:07

Tällä hetkellä mulla on vuokris jota hoitelen kaverin kanssa, ja hän asustelee semmosella pienellä yksityistallilla pihatossa. Me sanotaan tallia Alapihaksi, mutta sinänsä sillä ei ole nimeä, kunhan nyt vaan on rinnetontin matalimmassa kohdassa ja ylempänä on sitten tontin omistajan talo. Siellä pihatossa mun vuokraponi Aapo sitten käyskentelee, pihatossa päivät ja kylmillä ilmoilla tallissa yöt. Ratsastamassa käydään kaverin kanssa viikonloppusin, ja joskus käyn ihan ratsastuskoululla, mutta se vaihteleekin sitten niin paljon etten osaa sanoa missä olisin ihan virallisesti ratsastelemassa. Kun vielä Kiljavalla asuttiin, niin kävin Vuonotalli Solsikkella, se oli aivan ihana paikka ja kaikki ponit kivoja kermapallero-vuoniksia.

Mites muut?
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 21:23

Mä en oo käyny tallilla sen jälkeen, kun mun hoitoponi kuoli muutama viikko takaperin:/ Se talli oli semmonen pieni parin hevosen talli, ja mun pikkusisko hoitaa toista niistä hevosista:)
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 21:32

Kuulostaa tosi mukavalt Daniel! Voi ei Valma, otan osaa! Mä käyn perus ratsastuskouluu kerran viikossa ja sit mul on "hoitsu" mut se on vast vähän yli vuoden nii ei ees oo alotettu ratsukoulutust nii taluttelen sitä vaan (:
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 21:32

Mä en ratsasta tällä hetkellä missään sillä muutin toiselle paikkakunnalle ja koulu vie sen verran aikaa. Ennen oon ratsastanu ratsastuskoulussa (ehkä 6vuotta), satunnaisesti muutamalla yksityisellä, ja olin töissä pari vuotta tekemässä ilta ja viikonloppusyöttöjä. (:
Hoidin yhtä hevosta (halin esikuva) 5 vuotta, mutta nyt tamma on päässy eläkekotiin samaan aikaan kun mäkin muutin pois :3
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 21:48

Toivottavast sul löytyis vielä aikaa ratsastamiselle Max (: Sul on aika pitkä hevosura takana ja varmaan myös edessä! (:
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 22:25

Voi Valma! :'l Mut oon ylpee susta että sulla oli hoitoponi (: Ootko käyny vielä ratsastelemassa? (;

Ite ratsastan ratsastuskoululla kerran viikossa (joku seitsemäs vuosi menossa) ja hoidan yksityistä Peikko-heppaa (neljäs vuosi vissiin meneillään) ja sen kanssa käyn yleensä pari kertaa viikossa maastakäsin maastossa juoksentelemassa (:

Tää on hyvä (; Mun creepyä musiikkimakua :'D
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyKe 29 Loka 2014, 22:55

Toi oli oikeestaa iha hyvä, Rafael!
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTo 30 Loka 2014, 13:32

Max (: Yks kysymys vielä... Onks teil jotain rajoituksii tai sellasii et voi tuoda yksärin? Tai no onks teil täl hetkel ees tilaa (: Aattelin et mulla ois suokkitamma vailla tallia...
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTo 30 Loka 2014, 13:48

Tulee erikseen yksärihaut jos on tullakseen : D
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

Viestien lukumäärä : 264
Ikä : 30
Hevonen : Oreo

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTo 30 Loka 2014, 14:07

Heipsun kaikille! Mä olen ihan kuollut, kun oli tänään ensimmäinen tentti fonetiikasta. Opiskelen siis suomen kieltä täällä yliopistossa, hiphei! Pelkkä monivalintatentti, mutta aivan kamala. Itkettää. Mutta ainakin aurinko paistaa, joten ehkä tää tästä.
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTo 30 Loka 2014, 14:30

Okei Max (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTo 30 Loka 2014, 14:55

Welcome, Janelle, nice to meet you:)
Yliopistossa? Kylläpäs ihmiset on vanhoja, mä oon vielä onnellisesti lukiossa (mutta kyllä tääkin ottaa välillä tosi koville).
Raffe, enpä oikeestaan, paitsi tietenkin Pasilla samana päivänä kun se kupsahti ;:__; Ihan luonnollinen tapahtumahan se oli, mutta kun tuli niin yllättäen... Edellisenä päivänä se oli kiskonu mut ojaan tallitiellä ja seuraavana päivänä kun menin tallille, omistaja kerto että oli edellisiltana löytäny ponin makaamasta tarhasta kuusen juurelta kuolleena. Hassu juttu, miten maailma voi tuntua niin tyhjältä ilman yhtä pahaista alle metristä poninlurjusta?
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTo 30 Loka 2014, 19:33

Voi sinuu Valma, voimia :l. Tänää mulla oli hyvä päivä ja hehkutin sitä kuvistunnilla, jossa oon vaan mä ja kaks mun tosi hyvää ystävää. Sit toinen näistä oli ihan kylmän iloton ja tyyni, ja kysyin ihan liian nasevalla äänensävyllä että mikäs neitiä nyt noin kyrsii, ja kertoi että toissapäivänä mummi oli kuollut. Sen jälkeen teennäisiltä kuulostavien osanottojen ja halien jälkeen kuvisluokassa vallitsi kiusaantunut ja synkkä hiljaisuus. Kyl se siitä koheni mut joskus ei vaan löydä oikeita sanoja, koska niitä ei oo.

Mun mielestä kuolemaa pidetään liian kamalana ja vääränä. Mutta toisaalta mikä minä oon sanomaan.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTo 30 Loka 2014, 19:34

Totta:(
Raffe ropeen!!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyTo 30 Loka 2014, 21:08

Salla, Max, Janelle, päätitte skipata ropet? Toivottavasti on hyviä tekosyitä:D
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyPe 31 Loka 2014, 00:13

Mua ärsyttää ku tääl ulkomail ei voi olla oikee koneella :/ Ärsyttää missata tämmösiä.
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyPe 31 Loka 2014, 00:28

Maikki älä viitti! Ei Hallava oo kaikki kaikessa. Sulla on kotosuomessa aikaa ropettaa niin paljon ku jaksat, nyt ku oot ulkomailla lämpimässä ni sun pitää nauttia meidänki edestä! Ota rennosti, sä oot lomalla (;
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyPe 31 Loka 2014, 00:45

Rafael sun on hyvä puhuu, mutta kun mä en tykkää matkustamisesta. Tykkään Suomesta ja no irlannista, mut nää lämpimät maat ei oo mun juttu. Mut pakotetaan ulkomaille ´, mä en lähe vapaaehtoisesti muaallekun Irlantiin <3!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 EmptyPe 31 Loka 2014, 08:33

Ai säkin oot Irlanti-fani?:D Me too!
Musta ulkomaille matkustaminen on ihan kivaa, paitsi että pelkään mennä lentokoneella tai laivalla. En oo käyny isovanhemmilla Portugalissa koskaan kylässä, koska en halua mennä lentokoneeseen://)
Ja Hallava ei kyllä todellakaan oo kaikki kaikessa. Tää paikka on taas jonkun aikaa nousuhumalassa, mutta sit kaikki menee jälleen kerran talviunille.
Eikä Hallava todellakaan ole kaikki kaikessa. Mieti, eihän Valmaa ja Rafaelia ja Maikkia tai ketään muutakaan hahmoa oo oikeesti olemassakaan:D Ainakin yli puolet panostuksesta pitää olla IRL-elämässä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 9 Empty

Pulinaboksi #2
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: