| Pulinaboksi #2 | |
|
+20Maikki Rafael Minna Nina Viivi Janelle Mikko Daniel. Miro Inka Salli Moona micci Celia Salla Aleksi Nathaniel Topias Katri Sussu 24 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rafael Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 26.10.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : ömhöm
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 17:19 | |
| SULLA ON VALOKUVAMUISTI!!! vautsi, pidin sitä legendana! Muistatko siis ihan kaiken? Jos vilkaset jotai kuvaa ni pystyisit tyylii piirtää sen heti kokonaisuudessaan? Luetko sillai että vilkaset sivut läpi ja prisessoit sen myöhemmi? :'D nojoo nyt vaan kerroin kaikki mielikuvat mitä mulle tulee mutta kerro toki miten toi homma toimii. Jännäää ;oo. Ja älä oo harmissas vaan ota siitä kaikki ilo irti! Mistä valokuvamuisti johtuu ? ;o (okei jos ahistaa voin googlata)
Ja älä Max syytä minuu, maailmas on miljoona kertaa lahjakkaampii ihmisii ku mä! D: | |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 17:35 | |
| Muistan periaatteessa kaiken lukemani, mikä on tuntunu lukiessa mielenkiintoselta eli ei auta kokeisiin lukiessa. Ja mulle on kyllä tehty semmosia testejä, missä on abstrakteja, järjettömiä kuvioita, jotka pitää sitten jäljentää parin minuutin kuluttua. Oikeestihan valokuvamuisti on semmosta, että kykenee näkemään jonkun muistamansa asian edessään yhtä selkeästi kun näkee oikeesti sillä hetkellä ympärillä olevat asiat. Ja muistan periaatteessa ihan kaiken koskaan näkemäni, jos ei lasketa jotain tekstejä, koska sehän näyttää ns. luonnollisen ihmisen silmään ihan tarpeettomalta. Ja mun täytyy kyllä prosessoida vähän myös lukiessani, että muistan ne jutut, mutta voin kyllä lukea vaikka lenkillä bilsankokeeseen jos oon lukenu koekirjan kertaalleen. Kokeisiin pitää kumminkin valmistautua huolella, sillä mä oon koejännittäjä ja unohdan aika paljon koetilanteessa. Mutta en esim. soita koskaan nuoteista vaan luen ensin nuotin kerran läpi ja soitan sitten. Nuotit vaan sekottaa. Ja sitten muistan mun joidenkin lempikirjojen jokaisen sivun ulkoa, vaikkapa Harry Potterin ja Kuoleman varjelusten, kun oon lukenu sen about kymmeneen kertaan XD Kukaan ei tiedä, mistä valokuvamuisti tulee. Se on ominaisuus samalla tavalla kun vaikka ujous tai musikaalisuus. Valokuvamuistissa tavallaan kaikki työmuistista tallentuu autoomaattisesti syvämuistiin.
Selitinkö tarpeeksi epäselvästi?:-P | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 17:52 | |
| Vautsi!! vähän siistii! :-D Onks se joskus ärsyttävää, että muistaa kaiken lukemansa? | |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 26.10.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : ömhöm
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 20:06 | |
| Ou mai gaad kui satumaista! Ei tollasta voi olla! So cool! Siistii! Älytöntä! Muistatko mitä tapahtu vaikkapa tasan kaks vuotta sitten? Osaatko yhdistää satunnaiset päivämäärät tapahtumiin? Vähänkö ois siistii palata muistoihin niin intensiivisesti et näkee ne yhtä selkeesti ku nykyhetken :O. Mut älä saastuta sun mieltäs kamalilla jutuilla. Sehän vois pilata sun elämän totaalisesti... Onks sul juttuja mitä haluisit unohtaa, vai voitko seikkailla sun muistissa ihan kontrolloidusti? : D | |
|
| |
Salla Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 252 Join date : 26.11.2013 Hevonen : Snezana
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 20:28 | |
| Vau Valma :O SÄ oot aika tyttö!
Mä tääl vaan luen ruotsin kokeisiin | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 20:37 | |
| No siis en muista kaikkea lukemaani vaan kaiken näkemäni ja sellasen lukemani joka vähänkään kiinnosti lukiessa. Joskus jostain ikävästä tilanteesta tulee mieleen toinen ikävä muisto, ja mä saatan nähdä sen niin äkillisesti silmissäni, että alkaa esim. itkettää jos itketti sillon kun koin sen oikeesti. Jos sä sanot mulle vaikka 14. helmikuuta vuonna 2010 niin en muista mitä sillon tapahtu. Mutta muistan että tasan vuosi sitten suunnilleen tähän aikaan mä istuin meidän keittiönpöydässä syömässä isosiskon synttärikakkua. Siinä kakussa oli kaksi kynttilää, joista musta katsottuna vasemmanpuoleinen oli punavalkoraidallinen ja oikeenpuoleinen oli vihreevalkonen. Se kakku oli aika ruma, siihen oli läntätty vaan randomisti kermavaahtoa ja banaaneja, ja se oli kolmikerroksinen. Alemmassa välissä oli jotain vaaleeta mömmöä ja ylemmässä välissä oli punasta mömmöä, varmaan mansikkahilloa. Sen kakun reunassa oli pyöreitä, värikkäitä karkkeja, jotka oli mun palassa seuraavanlaisessa järjestyksessä: keltainen, pinkki, keltainen, sininen, sininen. Ja meillä oli sillon vihreevalkoruudullinen ahakangaspöytäliina, ja mun siskolla oli vaaleanliila villapaita. En siis muista kaikkea niin tarkasti, mutta toi oli mieleenpainuva. Ei ajatuksissa voi seikkailla kontrolloidusti, vaan jotkut muistot tulee mieleen vaikka jonkun asian kokemisesta, ja sitten ne vaan käy läpi melkein hallitsemattomasti. Se on ihan okei, koska pystyy keskittymään kuitenkin siihen käsillä olevaan tapahtumaan, mutta ärsyttävää jos ne muistot on huonoja. Toisaalta jos on illalla tarpeeksi väsynyt ja mieliala on plussan puolella niin aivot alkaa näyttää filmiä jostain kivasta tapahtumasta, ja sitten sitä voi vähän niinku elää uudelleen. Toisaalta jos muistelee liikaa kivoja juttuja niin alkaa tuntua että haluais muuttaa jotain. | |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 20:50 | |
| Toi on niiiin mystistä. Vaude. Ihan ku joku taikavoima! Kiitos kun valaisit, toi juttu tuntuu nyt paljon todellisemmalta. Ja mun maailma mullistu :O. Nyt en tenttaa sinuu enää vaikka tekisin mielelläni pitkän haastattelun :'D. Mutta tosi siistiä, tunnen olevani jotenkin mielellisesti rajottunut : D onkoha joillaki eläimil luonnostaa valokuvamuisti? ;o | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 21:00 | |
| Eläimillä ei voi olla valokuvamuistia, kun niillä on muutenkin niin suppea muisti, vaikka ne kyllä muistaa niille tärkeitä asioita hyvinkin tarkasti:) Mun valokuvamuisti on sitä tyyppiä jota arvioidaan olevan noin yhdellä kahdesta miljoonasta (kaikki ihmiset mukaan luettuina). Ihme kyllä mun pikkuveljellä on myös valokuvamuisti, mutta toisin kuin mä, se muistaa numerosarjoja ja abstrakteja asioita paremmin kuin ymmärrettäviä asioita ja tilanteita. //Ja saa kysellä, se tuntuu vapauttavalta sen jälkeen, kun kaikki kaverit tuntuu välttelevän aihetta:) ///Ja valokuvamuisti liitetään yleensä autismiin tai johonkin aspergerin syndroomaan, mulla ei varmaan ole kumpaakaan niistä. | |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Ke 12 Marras 2014, 23:56 | |
| hoo, mutta tosi siistiä. Ihan oikeesti ku joku taikavoima tai superpower : D. Tietääkö tyyliin kaikki sun kaverit että sulla on valokuvamuisti, vai pitkitätkö sen kertomista mahdollisimman pitkään? Ootko sä ilonen valokuvamuististas, vai koetko sen jotenki olevan normaalin elämän tiellä?
Mä kirjotin sen yö-tarinan loppuun. Siitä tuli vähän raaempi mitä ajattelin, mutta nyt mulla ei ollut kirjottaessa sellasta myötäelämisflowta, joten se ei sinällään itteäni haitannut. toisaalta suodatin ei toiminu nii hyvin, toivottavasti ette saa traumoja. (ei se oikeest oo noi kamala) :'D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 13 Marras 2014, 15:04 | |
| Ei ihan kaikki tiedä, mutta suurin osa. Ei se oo semmonen asia, mitä on syytä salailla mutta ei toisaalta semmonenkaan mitä ekana saa tietää vastaantulevasta ihmisisestä. Vaikee sanoo, onko siitä haittaa vai hyötyä. Mulla se todettiin ongelmana neljä vuotta sitten, ja se tuli ihan yllättäen. Olin aina muistanu tarkasti kaikki tilanteet, mutta ei kukaan ollut ajatellut sitä sen tarkemmin. Mutta sit tapahtu jotakin kamalaa, ja joka kerta sen jälkeen kun jokin muistutti siitä tapahtumasta, se tuli mun mieleen ja mä näin sen kaiken uudestaan. Se oli niin shokeeraavaa että mä en tiennyt mitä ympärillä tapahtui, koska se muistikuva oli yhtä todellinen kuin todellisuus. Ulkopuolisten silmissä mä jähmetyin paikalleni moneksi minuutiksi, eikä sellasta voi oikein olla huomaamatta. Mulla epäiltiin skitsofreniaa, mun enolla on se, mutta ite en koskaan uskonut siihen. Mun traumoja hoidettiin reilu vuosi psykiatrisella, ja kyllä niiden kanssa voi elää. Mutta kai tästä on joskus hyötyäkin, ehkä jossakin enkun sanakokeessa. Mä unohtelen asioita siinä missä kaikki muutkin, niinkun vaikka avaimet tai nuotit kotiin, tai että harkat on vaikka epätavalliseen aikaan. Mulle tää on ihan ookoo, vaikka välillä sitä tuntee olonsa ernuksi, kun on vielä lisäksi hypernopea oppija ja muistamisen kapasiteetti omaa muitakin kummallisuuksia. Ei kai se koskaan ole mukavaa olla erilainen. Ja huomaa, että valokuvamuisti ei oikeasti ole oikea termi tähän ilmiöön. Valokuvamuistiahan ei oo kunnolla pystytty todistamaan kenelläkään sellasena kun sitä yleensä ajatellaan eli kykynä "ottaa kuva" vaikka kirjan sivusta ja tallentaa se aivoihin. Todellisuudessa mä muistan vaan oman pään sisäisiä asioita, sellaisia, joihin oon kiinnittäny huomiota. Mun kohalla valokuvamuisti on tän ilmiön "lempinimi", jota käyttää kaikki kavereista psykiatreihin:) Hui kun mä kirjotan nyt romaaneja:DDD
Me mennään sinfoniaorkesterin kanssa Tamperetaloon keikalle tammikuussa, iiiiik X-D Soitetaan vaan Sibeliusta, Andante festivo, Karelia-sarja, Finlandia ja Impromptu. Santtu-Matias Rouvali johtaa, siis se äijä joka johti viime vuoden linnanjuhlissa:D Mä muistan sen lähinnä riparikaverin naapurina. Olin viime keväänä tällä kaverilla yökylässä, ja käytiin niiden koirien kanssa aamulenkillä. Santtu-poika tuli vastaan postinhakumatkalla yllään vaan bokserit ja hihaton paita ja jalassa villasukat ja rikkinäiset, likaiset kroksit XD
Viimeinen muokkaaja, Valma pvm To 13 Marras 2014, 15:08, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 13 Marras 2014, 15:05 | |
| Ja lol mulla on 703 viestiä... nyt 704:'D | |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 13 Marras 2014, 16:47 | |
| huh. Kiitos ku kerrot pitkästi, mua kiehtoo toi juttu hirveesti, ku se tuntuu nii epätodelliselta :'D tai siis taikavoimalta :'D Mut siis esim jos käyt jossai vieraassa huoneessa ja siellä muutetaan jotain, ni et huomaa eroa jos et oo aikasemmi kiinnittäny siihen huomiota, niiku kuka tahansa ihmine?
noi musiikkijutut kuulostaa nii ammattimaisilta ja juhlallisilta ;o. Huomaa että toi orkesterinjohtaja on rento taiteilijasielu, eikä crocseissa oo mitään vikaa :'D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 13 Marras 2014, 20:09 | |
| Tosta huonejutusta, en oo ikinä kokeillu X'D Mutta saattais se pistää silmään, tulis semmonen fiilis että "tää paikka ei oo sama kun ennen". Luultavasti huomaisin, kyllä me kumminkin ollaan aika yksityiskohtaisia havainnoijia alitajuisesti, vaikka sitä on vaikea ymmärtää. Kun mä olin viiden vanha, psykologi laittoi pöydälle asetelmaan 30 erilaista muovilelua, sitten se käski kääntyä selin ja vaihtoi joidenkin lelujen paikkaa. Mä tunnistin joka kerta paikkaa vaihtaneet lelut.
Ja niin, muusikotkin on ihmisiä, joilla on oma elämä parrasvalojen ulkopuolella:D En vaan osaa ajatella tulevaa kapellimestariani kovin kunnioituksella XD Eikä, joudun ens viikolla menemään puhallinyhtyeen keikalle yhden random ykkösklarinetistipojan kyydillä, ja se matka kestää ainakin puoli tuntia, vähänkö piinallista DX En tunne sitä tyyppiä yhtään, tiedän vaan että se on aika hiljanen ja vakava '-.- | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 13 Marras 2014, 20:10 | |
| Valma, hah :-D En kyllä pysyi millään harjotuksissa pokkana jos ois tommone kokemus takana!
Apua, Max on piirtäny ihanan kuvan Ranasta... kiitti hänelle <3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 13 Marras 2014, 20:21 | |
| Inka, totta:D Erään kerran meidän kamariorkesteri oli leirillä Latviassa, ja meidän lyhyt, pönäkkä miespuolinen kapellimestarikin oli mukana. Mä heräsin majoitustiloissa keskellä yötä ja lähin käymään vessassa. Käytävillä oli ihan pilkkopimeää, joten mä kävelin muistin varassa. Ja pam, kävelin päin jotain palo-ovea, kun se oli päivällä ollut auki ja ajattelin että se olis yölläkin. Viereisen huoneen ovi aukes ja meidän armas kapellimestari tuli kalsarisilteen katsomaan, kuka siellä rymisteli. Se oli NOLOA. Facepalm. | |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 To 13 Marras 2014, 21:01 | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 14 Marras 2014, 14:28 | |
| Hihiiii sain eilen soittaa harjoituksissa bassoklarinettia ja pääsen sillä keikallekin, jee:DDDD Mä olin kyllä ihan pihalla koko ajan kun niitä basson stemmoja on niin erilainen soittaa kun ykkösklarinetin XD Ja mun bassopulttis on huippusöpö ja hauska:> | |
|
| |
Nina Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 03.11.2014 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 14 Marras 2014, 17:05 | |
| Oii Aleksi tää just sellainen mitä hain :3 Kiitoskiitoskiitos!
Miumau vihdoin alko viikonloppu c: Mulla on nyt kissanpentu ja tuohon kauhukakaraan meneekin yllättävän paljon aikaa.. Tuntuu ettei katti nuku koskaan, kunnon duracell-pupu :'D Nökötän takan ääressä vielä kun pystyn, kohta olisi lähtö tonne kylmyyteen. Saan varmaan hypotermian ja kuolen, pyh ._. | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 546 Join date : 26.10.2014 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Loki & Hali
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 14 Marras 2014, 17:14 | |
| Puhutsä Nina siitä uudesta avasta jonka väsäsin? Koska joo, se on kiva, mut jostain syystä mulla ainakin näkyy nyt että sulla ois se ihan eka minkä piirsin, vaik siis luulin vaihtaneeni ns. kolmanteen versioon jo o: | |
|
| |
Nina Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 03.11.2014 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Pe 14 Marras 2014, 22:14 | |
| Puhun joo (: Höh, mulla näkyy toi uusin o: Mikäköhän siinä on, jospa kokeilet vaihtaa vielä uudestaan ton saman? Hassua jos vaan mulla näkyy se :c | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 12:07 | |
| Heissan! Että mä kadehdin tän paikan hoitajii.. Piirrustukset on niin upeita et nostan hattua niitten tekiöille. Hoitajaku näyttääkin olevan kiinni mutten oikeastaan todellisuudessa tänne mitään hoitoheppaa tullut metsästämään.. Okei, suoraan asiaan: Olisiko täällä paikkaa yhdelle työntekijälle tallimestarille, tai tälläsiin tehtäviin et tekisin aamutallii, iltatallii, ratsastaisin jonkun hevosen välillä, olisin vara ratsastuksen ope.. Yms.. Olishan se hoitoheppakin ollut kiva muttei oikeestaan kovin mun juttu :3 Tää tuskin kuuluu tänne mut jokatapauksessa tästähän tuli selväks että mä olisin duunii vailla?? |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 12:24 | |
| Teretulemast Hallavaan, Oskari:D Odotamme Max The Ylijumalan mielipidettä asiasta:> | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 12:34 | |
| Missähän Moona muuten luuhaa? Sanoi hakemuksessaan olevansa aktiivinen ja panostava tyyppi. Entäs Karo? Hän sanoi osallistuvansa aktiivisesti tallin toimintaan ja hoitavansa kolme kertaa viikkoon ja osallistuvansa aktiivisesti tallin toimintaan, mutta eipä oo vielä rekisteröitynyt. Ja Aliisaakaan ei oo pahemmin näkynyt. Ja onks Tiia tuhonnu käyttäjätilinsä? | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 13:02 | |
| Moonalla on nyt ihan älyttömästi kiireitä, sen langat meni ihan sekaisin tässä viikon aikana... kaikkea sitä tapahtuukin. Ne muuttaa ja kaikkea muuta samaan hötäkkään, ja meni laturikin irtisanoutumaan. Hän sanoi että Tintulle on tuskin nyt aikaa ja neidin voi antaa seuraavalle halukkaalle, jos halutaan. Voin antaa Moonan vielä mun koneella kirjautua tililleen ja vähän valaista teitä jos se haluaa :-) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 14:05 | |
| Heh, toivottavasti ette yritä tyrkyttää mulle mitään hoitoheppaa vaik kaikki oliski ihan mukavii XD Toivottavasti Max/Aleksi vastaisi pian, täällä olis nimittäin aika kiva hääräillä.. :3 |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 14:16 | |
| Enköhän usko että oot ihan tervetullut! Täällä on meinaan melkonen demokratia nykyään, yhdessä tehdään päätökset ja ainakin minusta vaikutat ihan kunnon kaverilta! ;-) Mutta parasta kuitenkin odottaa ylijumalamme Maxin vastausta... | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 546 Join date : 26.10.2014 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Loki & Hali
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 14:41 | |
| Heh, kyllä te muutkin adminin oikeudet omaavat voitte täällä yhessä päätöksiä tehdä : D Mutta joo, Oskari meillä on tallimestarina tällähetkellä Rafael, mutta kyllä me sut jossain muodossa hallavaan voitaisiin ottaa työskentelemään. Laitatko vaikka tähän pulinaan itestäsi jonkin näkösen kuvauksen, että saadaan vähän tekstinäyttöä ja sitten voitte Raffen kanssa sopia työjärjestelyistä (:
(sori et tää vastaus oli näi lattee, mut oon iha kaamees koomas viime yön jäljiltä... Olen kuitenkin innoissani tästä vaikken nyt ehkä siltä vaikuta) | |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 133 Join date : 05.11.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Brynhild Vikna
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 14:54 | |
| Mie kyl voisin ottaa Vikille apukäsiä, kuha ensin saan toiselta hoitajaehdokkaalta vastauksen | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 15:38 | |
| Okei, Rafaelille tää on varmaan ihan ookoo eiks jeah? Mut Raffeli asuu vissiin tallis joten kaipa mulle riittäis siellä paikka? Mut joo, täs on tää esittely:
Oscar Kallio eli tutummin Oskari
Oskarin tunnistaa helpoiten tummasta, tuuheasta ja söpöstä tukasta, päässä möllöttävistä ruskeista silmistä sekä leveästä virneestä. Olen 18-vuotias poika joka rakastaa kitaralla soittoa ja tykkääkin soittaa esim.. Nuotion äärellä illalla pitkän patikoinnin jälkeen. Öh, eikös tämän pitänyt olla ulkonäkö osio..? Niin, piti joo, eli lyhyesti vielä näöstäni, päälläni on usein jonkinlainen huppari taikka T-paita mutta tosiaan talvellakin saatan heilua paksussa hupparissa ilman takkia..
Oskari on oikeastaan aika tuhma poika.. joka on saattanut töhertää useaan otteeseen graffitteja.. Joten yritän parantaa tapani ja alkaa elämään ihmisiksi. Hevosten kanssa touhutessa ei Oskarille tule pieneen mieleenkään tehdä mitään typerää tai hevosia vahingoittavaa! Oskari tutustui hevosiin viisi vuotta sitten eikä sen jälkeen pahemmin ole graffitteja hirveästi niihin kaupungin tiiliseinille ole piirrellyt..
Olen hyvin huumorintajuinen poika, joka ei kuitenkaan ole paras kuuntelemaan ellei asia ole surullinen tai minua koskeva. Vitsejä Oskari laukoo jatkuvasti ja on paras saamaan toiset nauramaan. Tyttöjä Oskari ei sen kummemmin ole iskenyt paitsi siihen aikaan kun piirrettiin graffitteja mutta nykyään ne ovat menneitä aikoja. Oskari päätti nyt tosiaan olla ystävällinen tytöille sillä tyttöystävä olisi juuri nyt täydellistymä elämässä.. Mutta ehkä se oikea tyttö löytyykin?
Oskari rakastaa leffoja varsinkin kauhuleffoja, usean pojan tapaan. Aina ei kuitenkaan tältä pojalta löydy tarpeeksi massia leffoihin joten työ olisi kova sana, vieläpä hevosiin liittyvä työ, olisi vielä parempi. Oskari on aidosti innoissaan uudesta työstään ja toivoo että saisi aloittaa niin pian kuin mahdollista! Koska nyt ei oikeesti JVG:n laulu täsmää meikäläisen elämään, nimittäin: Kun lähden stadiin tallaamaan on mulla massii tasku pullollaan.. Ei, ei, nyt kelpaa työ!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Olipa draaginen loppu XD Jaajaa, toivottavasti tällänen töherrys kelpuutetaan..? |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 16:02 | |
| Niinja Viiviä autan ihan mielelläni jos tarttet apua : D |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 La 15 Marras 2014, 16:41 | |
| Lähetin Rafael sulle viestin niistä järjestylyistä, sopiikse vai vaihettaanko joku kohta? |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 11:32 | |
| Tota, ainakaan tallinvintille sä et voi majottua, Raffella on ihan erityinen sopimus Aleksin kanssa. Mutta voisit toimia vaikka kakkos tallityöntekijänä ja pitää satunnaisia ratsastustunteja? | |
|
| |
Christian. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 200 Join date : 15.11.2014 Hevonen : Panda
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 12:44 | |
| Moikka! Meitsi on tosiaan Christian, saa sanoa myös Chris, ja Maxiin olen ollut yhteydessä. Olenkin salaa seuraillut Hallavan menoa jo kauemmin ja on ihan mahtavaa, että viimein uskalsin jonkinlaisen sopimuksen Maxin kanssa tehtyä. Mä ja Panda muutetaan tänään Hallavaan, ja tiedossa kirjoittelua :-) Oon aika aktiivinen hengailija ja tykkään käyttää muita tarinoissani, järjestää jotain pientä menoa ja muuta. Hahmoseni on sisäinen paha poika, jonka rappioelämän eräs tyttö taivutteli kultaiselle keskitielle. Vaikka suoraan suomennettuna jätkän nimi tarkoittaa kristittyä, niin mikään täydellinen lapsi ei kyseessä ole, vaikka menneisyys on kullalla kehystetty ja perhe-elämä normaalia. Luonteeltaan hän on melko suloinen, avoin ja rehellinen eikä pelkää tarjota auttavaa olkapäätä (tekee töitä päiväkodilla lastenhoitajana) vaikka saattaakin aluksi vaikuttaa melko tyypilliseltä "coolilta" jätkältä. Hänen mukaansa se on kumminkin jo vanha juttu eikä muutenkaan sovi 18-vuotiaalle. | |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 133 Join date : 05.11.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Brynhild Vikna
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 12:52 | |
| Mahtavaa olla 5 jätkän ja yhen apinan kaa grillaamassa.. juttujen taso on taas nii mahtavaa! :'D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:12 | |
| Nice to meet you, Christian, mukaan vaan puuhastelemaan kaikkea jännää;) Lisää porukkaa, jee! Mulla on ollu kone rikki koko viikonlopun. Huoh... pitäis kai tehdä illalla mantsan esseetä, ja tänä iltana on vielä klarinettijengin harkat keskiviikon keikkaa varten x__x Onneks älypuhelimet on keksitty:"D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:15 | |
| Max// Ookoo, mut Rafael sano et se sopis sille kun nukkuu nykyään taukotuvassa.. Jos se ei tosiaan käy niin enkö voi majottua muualle talliin?? :/ |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:27 | |
| Tallit ei oo oikeesti ihmisten asuinpaikkoja. Raffekin virallisesti asuu Aleksin kämpässä. Kyllä sä nyt joudut asuu ihan omassa kämpässä niiku muutki tavalliset ihmiset... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:28 | |
| Oscar muuten, mitä omassa kämpässä on vikana? Kun eihän vintillä oo edes vessaa, tai suihkua:o | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:37 | |
| Omassa kämpässä? Ei oo omaa kämppää :' D Totanoin, vähän niiiinku vuokraisäntä heitti pihalle eikä sit sukulaiset jaksa välittää :' D |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:38 | |
| | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:38 | |
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:39 | |
| Se on niin yksinkertasta n__n | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:44 | |
| Tää on nyt ehkä tunkemista teidän keskesteluun mutta Christian asuu semmosessa pienessä vuokramökissä Pronssijen toisella puolella semmosen hippineidin kaa. Vuokra puoliks, ni on rahaa maksaa ne ajallaan :-) | |
|
| |
Max Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:47 | |
| Max asuu keskustassa pienessä kolmiossa kolmen jätkän kanssa. Vuokra neljään osaan, ni jää rahaa muuhunkin ; ) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:49 | |
| Oskari asuu kans keskustas seuranaan skeittilauta ja kitara XD |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 13:55 | |
| Tää on nyt loistava huomio mut en millää jaksa muokata vanhaa viestiä.... mun avulla on ihan hirveen punaiset posket, täytyy tehdä sille jotai...
Ettei tää oo iha turha ni mä kysyn: katoitteko Vain Elämää? Ite en, koska se parkuminen ärsyttää mua, mutta kuuntelen aina soittolistalta ne ja tää oli kyl iha Paula Koivuniemen ja Elan kausi :-D thumbs up! | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 14:09 | |
| Juu mä katoin ainakin pari jaksoo, mutta muakin se itkeminen ärsyttää :-D Salli asuu perheensä kanssa Pronssijoen laitamilla omakotitalossa. | |
|
| |
Viivi Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 14:17 | |
| Ite katoin sen kauden serkun kaa missä oli cheek mut muute en kato. Jotkut niist biiseist on kyl ihasairaan hyvii, mitä radiosta tulee!
Jaja.. Viivi asustaa tallilta noin 3km päässä pienessä kerrostalo yksiössä | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 14:32 | |
| En oo koskaan kattonu, mä oon aika sivistymätön. Mä katon telkkaria ehkä kerran vuodessa hiihtolomalla, kun me ollaan mökillä:"D Valma asustelee äitin ja isäpuolen kanssa Pronssijoen keskustassa paritalossa:) Tuli tästä mieleen että teidän kaikkien hahmot on hullun vanhoja, kun asuvat omillaan. Lol, Valma täyttääpi kuustoista uudenvuodenaattona n__n | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 Su 16 Marras 2014, 14:36 | |
| Niinpä Valma XD kaikki ikäloppuja..! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #2 | |
| |
|
| |