Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #3 - Sivu 16 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #3

Siirry alas 
+17
Lilian.
Valma
Aleksi
tsuukiko
Christian.
Maikki
Alana
Max
Janelle
Vilja
Eveliina.
Nanna
Salla
Viivi
Rafael
Salli
Reetta
21 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 18 Huhti 2015, 15:04

Oivoi, onneks oon vielä onnellisesti lukiossa luultavasti ensi kevääseen asti... Tsemppiä!
Ja söin ne jo, kaikki kolme n__n 1. pieni, kirpeällä jauheella päällystetty, alaosa ruskea ja yläosa valkoinen. (se oli kaikista pahin ja sitkein) 2. keskikokoinen, kirpeällä jauheella päällystetty, alaosa sininen ja yläosa pinkki. (se oli ihan kamalan kirpeä, hyi D:) 3. iso, pehmeä ja kokiksen makuinen, nami:P
Mun yksi orkesterikaveri, jota ärsyttää kuuleman mukaan vähän kaikki, sanoi, että sitä ärsyttää tyypit, jotka käy lukion asenteella "musta tulee lääkäri" ja päätyykin sitten juuri Siwan kassalle... Mitä jos musta tulee semmonen?DDD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 18 Huhti 2015, 15:15

Se siwan kassa on vaa sellanen välivaihe. Mäki n tiedän mun lukiosta tositosi monta tyyppii joita oon nyt tän vuoden aikana nähny kaikkien mahollisten ruokakauppojen kassoila. Kaupat oikeen pursuaa niitä. Mut tosiasiahan on et ekalla yrityskerralla ei hirveen monet korkeakouluun pääse ja on se vuosi parempi viettää töitä tehden ku makoillen vanhempien sohvalla. Mä menin kansanopistoon opiskelee vaokuvausta, ja oon kyl ollu supertyytyväinen! Suosittelen kaikille joilla ois välivuosi edessä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 18 Huhti 2015, 15:28

Totta, kyllä itse kukin todennäkösesti jossain vaiheessa löytää itsensä kassan takaa, mutta en mä halua siellä loppuelämääni istua. Muita ammatteja, mihin mä en varmasti halua päätyä, on roskakuski, bussikuski, taksikuski, rekkakuski (kaikissa kuski:D) Mä haluaisin yliopistoon jotain tekemään, mieluiten Tampereelle, tai sitten sairaanhoitajakoulutukseen. Mutta jeb, se prosentti, kuinka paljon ekan vuoden hakijoista pääsee heti yliopistoon/korkeakouluun, on melko pieni, joten mä kelailin, että vuosi kansanopistossa vois olla siisti. Meillä päin voi opiskella kansanopistossa musiikkia, mutta en tiiä kuinka pitkään:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 18 Huhti 2015, 15:35

Mä elelen vielä mun vanhempien rahoilla, mutta käyn aina kesätöissä jos löydän paikan. Viime kesä oli ehkä vähän nevör ögen koska olin siis hautausmaan kukkia kastelemassa. Mä pillitin aina kun mä tulin tuttujen haudalle, ja kerran kun oli kasteleen kukkia samalla kun oli hautajaiset jossa kaikki itki, niin mäkin aloin itkee kans ihan sikana - vaikken ees tuntenu koko heppuu. Mutkun kaikki muut itki, muaki alko itkettää, ja se oli oikeestaan aika karmivaa.. Sit pappi katto mua silleen sadap! Nii, siin kohtaa tajusin et olis parasta lähtee. J Valma, mäkään en haluu ikinä kuskiks!:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 18 Huhti 2015, 15:57

Must ois siistii olla rekkakuski. Rakastan autol ajamista, varsinki maantiellä. Tykkään ain kesäsi ajella moniivsatoi kilsoi ympäri suomee mun pikku fiat puntollani harmi vaa et se on nii kallista... Siis huvikseen ajelu. Ja joo mäkin elän vielä vanhempien rahoilla puoliks. Ne maksaa mun koulun. Ite maksan sit kaiken muun niiku ruuat ja huvitukset ja junaliput poikaystävän luo. Ja nii. Mä oon ollu kaks vuotta tallilla töissä sillon samaa aikaa ku olin lukiossa. Sit kaks kesää kiersin festareilla töissä myymäs ruokaa, ja yhen kesän olin Taimi-Tapiol kitkee rikkaruohoi, mikä oli kyl kamalin ja huonopalkkasin duuni ikinä. Tänä kesänä hain hautausmaalle (koska se on oikeesti tosi chillii verrattuna kaikkee muuhu) mut en tiiä pääsenkö. Ainaki tallilta saan taas jotai hommii (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 18 Huhti 2015, 17:34

Mä en oo koskaan ajanut autolla... vaan mopolla pikkuveljen takana, ja se oli jotain ihan hirveetä DDD:
Mäkin elän vanhempien rahoilla, mutta veikkaan että niin tekee aika moni muukin lukiolainen:D Käyn kyllä ympäri vuoden joillain maksullisilla keikoilla joista saa palkkaa ja oon kesät töissä yhessä kahvilassa, se on kivaa duunia:) Maksan ite kaikki soittamisesta tulevat kulut, mutta saan siihen koko ajan kaikkia stipendejä yms. koska musiikkiopisto ei halua luopua musta, kjehe> Luojan kiitos, soittaminen ei oo hirveän halpa harrastus D:



<3__<3

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 11:39

Mä maksan mun soitot jos vaan pystyn, mutta harvemmin mä ne ite maksan.. u_u Mun pitäs saada uus klarinetti, mut niin draagisesti se kaltinetti jota tuijottelen haltioituneena musiikkikaupan näyteikkunasta, niin sillä on tietenkin liian korkea hintalappu D:: Nyt on vähän hiljasta klarinetti puolella, kun on vaan kokeita, kokeita.. Nyt alku keväästä olis tarkotus pistää semmonen pienen pieni yritysprojekti käyntiin, et tienaisin rahaa soittamalla tapahtumissa/isoissasynttärijuhlisaa (sori kun kirjotin yhteen)/sun muissa ns. Tapahtumissa. Jos saisin sit rahaa klarinettiin:F
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 11:42

Hei mullakin on yritys yhen mun kaverin kanssa, missä käydään soittamassa, eniten kyllä hautajaisissa, aika ankeeta... mutta siis, meillä on rekisteröidyt toiminimet, joilla käydään sit soittelemassa. Sillä ei kyllä hirveesti tienaa'-.-
Mikä klarinetti sulla on nyt, Clara? Siis merkki, malli ja puu/muovi? Ja onko oma?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 13:07

Mulla on nyt puinen Selmer - merkkinen klarinetti mutta oikeestaan haluaisin buffetin, ne vaan maksaa paljon. Tää tän hetkinen on mun kaverin vanha:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 13:11

Hei kato! Rafael on online! Käy lukaseen mun tarina ja kommentoi:DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 13:40

Vitsi tästä "RAFAEL ON ONLINE" jutusta tulee vielä joku sisäpiirivitsi :-DD. Ja käyn lukemassa, alankin nyt lukea taas kaikki tarinat mitä tästä lähtien alkaa tulemaan, niinkuin on ollut tapana (: Että ei tarvitse mainostaa niitä erikseen. Kirjotin itsekin pienen paluutarinan, mutta lisää on tulossa :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 13:43

Selmer? Mistä sä ostit sen?
Mulla on Jupiterin vanha puumalli, siinä on kiva tumma saundi ja kaikki äänet on erittäin puhtaita, ei tarvi naamalla värkätä melkein ollenkaan (jopa a1!!), ja sain sen vieläpä sikahalvalla, kun ne oli loppuunmyynnissä:DDD En vaihtais sitä pois mistään hinnasta. Ennen mulla oli Jupiterin muovinen vanha malli, ja se soi paremmin kuin Yamahan puinen... En suosittele Yamahaa, hintalaatusuhde on aika surkea. Joo, Buffetit on kalliita, siksi mä en semmosta hommannutkaan, mutta soitonope sanoi, että mun Jupiter ajaa Buffetin asian. Loppujen lopuksi suukappaleella on soinnissa ja äänenlaadussa isoin virka, muu klarinetti määrää vaan vireen ja vastuksen.

//Hei löysin tän mun klarinetin, niitä ei ollutkaan vielä myyty loppuun, ja niiden hinta on laskenut entisestään:DD Tiedustele opettajaltas:
Jupiter Grenadilla


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Su 19 Huhti 2015, 13:45, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 13:44

Jeb, RAFFE ON ONLINE:DDD
Miten menee?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 14:11

Hyvin menee hei, ootte ihania. Meen tänään kattoo Divergent 2 kavereitten kanssa, enkä malta odottaa! Sen jälkee vielä lisää kavereita tulee meille ja pidetään kunnon vaalikahvit ;-) No en mä kahvia juo mutta kaikenlaista herkkua ja ehkä pari terästettyä kaakaokupposta. No ei vaa ;-D ihan vaan teelinjalla mennään (:

Mites teillä menee? (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 14:17

Mä ostin mun Selmerin läheisest musiikkikaupast.. (mikä hitsi sen nimi ees on?:D) Se lähti aika halvalla, ja äänet oli ihan kunnossa joten ostin. Mä tosiaan voisin ostaa Jupiterinkin, kun ne on halvempii, mut en oo löytäny mistään.. Mulla menee hyvin, käytiin just isosiskon kans ajaa sen mopolla. (Ja mä kuulemma puristin liikaa D:) Se oli aika hirveetä..

/Ei vitsi Valma!! :ooo Noni, nyt tais löytyy mulle uus soitin:DD
//Rafael on online..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 20:13

Mulla menee jees, vaikka oon tänä päivänä kiireisempi kun ikinä ennen D: Silti tuntuu etten oo niin stressaantunu kuin kahtena ekana lukiovuonna:) Kelatkaa mun ensi viikkoa:

Maanantai klarinettitunti, trioharkat
Tiistai Eläinten karnevaalin harkat<3
Keskiviikko kamariorkesterin harkat
Torstai vapaata (mitä, voiko muka olla?!)
Perjantai viulutunti, säestysharkat
Lauantai piitkät Eläinten karnevaalin harkat
Sunnuntai piitkät kamariorkesterin harkat, säestetään pikkupianisteja<3

//Clara, meillä tässä aika lähellä on Tevari, niin tilasin kaks tommosta Jupiteria sinne ja sit mentiin kokeileen mun open kaa niitä. Se kuljetus oli ilmainen. Toinen niistä kokeiltavista oli ihan surkea, tosi tukkonen saundi ja huono vire, mutta toinen oli suorastaan loistovehje:)
///Ainiin, Divergent ja sen jatko-osat on iiihania<3 En oo nähny sitä, mutta lukenu:) Menee mun tykkäyslistalla varmaan Hunger Gamesin edelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptySu 19 Huhti 2015, 23:39

Oih Aleksi, en oo rekkakuski-haaveeni kanssa yksin :'D se ois just jees, en tajua miten ihmiset ei ymmärrä. Rekat on justiinsa hienoja ja jotenkin ois vaan kiva olla rekkakuski.. Jos en pääse hienoihin kouluihin niin onpahan vara-ammatti

Rafaelin hoitomerkintäpalautteen kysymykseen: en ole asunut skotlannissa (enkä ees yrittänyt skottiaksenttia, vaikka onkin aika samanlainen kuin irkkuaksentti), vaan mulla on irlantilaisia kavereita, joiden enkkua kuulee enkkukoulussa pakostakin koko ajan :'D sitten olen kanssa tässä vapaa-ajalla tutkinut huvikseen erilaisia aksentteja ja lausahduksia yms, ne on musta niin mielenkiintosia

Valma, mä itkin mun viimesen Divergentin pilalle, viimeisistä sivuista ei saa melkein mitään selkoa xD mutta juu, divergent-kirjat on kyllä <3 olihan se eka leffakin ihan kiva, mutta mun kirjoissa on kivaa paperia :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyMa 20 Huhti 2015, 09:02

Joo no mullahan ei ole aksenteista juurikaan pätevyyttä, mitä nyt puhuttaessa erottaa brittiaksentin, amerikkalaisen ja australialaisaksentin ja muut menee sitten arvauksella.. Mutta irkkuaksenttia tarkotin, mutta en yritä peitellä epäpätevyyttäni :-D. Mustakin ois hienoa osata enkkua paremmin, olla jotain englanninkielisiä skypekavereita tms. mutta kyllä mä aion matkustella vaikka en mikään natiivipuhuja olekaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyMa 20 Huhti 2015, 11:13

Mun englanti on ihan surkeaa D: En erota yhtään aksenttia toisistaan DX Siis oikeasti, kun oltiin viimeksi orkesterin kanssa Latviassa niin en uskaltanut mennä ostamaan jäätelöä, koska pelkäsin, etten sais selvää jäätelönmyyjän puheesta'-.- Ja sitten vielä sanotaan, että kaksikieliset oppii helposti vieraita kieliä, juuh:'D
Älkää säikähtäkö jos mua ei näy tällä viikolla välttämättä ollenkaan, kiireitä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyTi 21 Huhti 2015, 14:10

Mä oon ite ihan jees enkussa, vaikken tietenkään mikään master mut kuiteski.. Mä nyt erotan nää perus brittiaksentti, amerikkalaisaksentti ja australiaaksentti. Noisto skotti - tai irkkuaksenteista mulla ei oo tietookaan D: Muaki kiinnostaa kaikki erityyppiset englanninkieliset lausahdukset, mun täti on itseasias britti, ja puhuu ällöttävästi sitä aksenttia. Mä vihaan sitä kun se aina on sillei:Helou mai daaaaaling! Ja sit se alkaa lössöttämään kaikkee ja bläääh.. En jaksa ees selittää :p
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyKe 22 Huhti 2015, 16:54

Siis mä huomasin sen vasta nyt mutta siis.. Mä RAKASTAN tota Aleksin piirtämää kuvaa musta ja Nikitasta! Mä rakastanrakastanrakastanrakastan!!!!


<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyKe 22 Huhti 2015, 16:59

Kiva ku tykkäät (: Sitä oli hauska piirtää vaik nikitan koivet oliki aika ongelmalliset ja tein ne tosi hutasten xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyTo 23 Huhti 2015, 16:12

Anteeksi kun oon elellyt hiljaiseloa... Kävin täällä viimeks vissiin maanantaina koulusta käsin ja kännykällä, ja tää on ainut päivä tällä viikolla kun oon edes kotona D: Ja pitäs varmaan vähän opiskella, harjotella tutkintoihin yms, joten en nyt ehi hirveästi täällä heilua.
Ja iihania kuvia, samaa mieltä Claran kaa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyTo 23 Huhti 2015, 17:10

Kiitos kiitos ja ei hätiä mitiä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyTo 23 Huhti 2015, 21:26

Selittäkää mulle jotain suhteellisesta vaalitavasta, en muista siitä enää mitään D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyTo 23 Huhti 2015, 21:28

Chattiin? Mitä vaan muuta kun näitä ykon tehtäviä D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyPe 24 Huhti 2015, 14:00

Mmrrrhhgg.... Mulla on kuumetta u_u' Näprään varmaan vähän aikaa hallavassa vaan kännykällä, tai ainakin enimmäkseen. Et jee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eveliina.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Eveliina.


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 14.12.2014
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : kaikki : D

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyPe 24 Huhti 2015, 14:31

Vaellusretkelle tarvittaisiin lisää osallistujia.. Olisko joku kiinnostunu?
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyPe 24 Huhti 2015, 14:36

heipss dudet

oon ollu ny Piispalas leirikoulus ja tultii eile takasin, ja oon ollu ny aika flunssane. Anteeks et oon ollu näi epäaktiivine enkä ees ilmottanu...
jokatapaukses yritän saada näit tarinoita valmiiks jossai vaihees, tosin mut voi potkii uloskin niistä jutuista joissa oon iha myöhäs :DDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyPe 24 Huhti 2015, 14:39

Herranjumala Andreas... Niin mäkin oon, ja kaikki sai sielt flunssan... D: Ku-kuulostaako suihku vierailu tutulta??
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyPe 24 Huhti 2015, 14:42

ei kuulosta DDD::: lähettii sinne tän viiko maanantaina ja tultii tosiaa eile takasin

moikkasin vaikka kuinka monia mutta kaikki vaa ignos mut nii en saanu yhtää uusii tuttavuuksii ;_____;
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyPe 24 Huhti 2015, 14:44

Ai hitsi. Yhet pojat tunkeutu meijän huoneeseen, ja meni meikä suihkuun lauleskelee rakkauslauluja :') mut juu, missä talossa/huoneessa olitte?
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyPe 24 Huhti 2015, 14:49

oltii Ketunkolossa XD sellane punane höskä
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyPe 24 Huhti 2015, 14:52

Me oltiin Oravanpesässä.. Siinä ihan Ketunkolon vieressä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 16:33

Hei Raffe! Klikki saikin hoitajan niin saat keksiä itelles jonku uuden puunattavan :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 17:30

Uu vähänkö kivaa päästä osaks Hallavan porukkaa! (: Tää avatar on muuten ihan sairaan siisti : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 17:32

kiva ku tykkäät ja tervetuloa vaan :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 17:51

Tervetuloa, Vera:))) Voisit ensitöikses kirjoittaa hahmostas esittelyn tänne. Rajaa esittelystä joku osa pääsivuille pistettäväksi, niin pääsen päivittämään sut sinne.

Hauskaa saada uutta porukkaa! Mä kerkiän tekemään mitään aikaa vaativaa aikaisintaan ensi tiistaina...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 17:54

Ai kappas, Aleksi on ollut sikanopea, eikä mulle jäänyt mitään:D Mutta voisit silti tehdä hahmojen esittelyyn oman viestin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 19:21

Iiik!! Ihanaa, uusia tyyppejä!! <3 Tervetuloa Vera, ja hei ihan pakko sanoa, et sun hahmoa vaikuttaa tosi kivalta ja persoonalliselta :-D Sovit siis tosi hyvin Hallavan porukkaan;)
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 19:39

Joo, Vera vaikuttaa kyl tosi kivalta tyypiltä:) Luin ton esittelyn - ja pakko sanoa että ihanaa saada tänne uusia persoonia :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 19:43

Oi kiva, kiitoksia vaan (: Kirjoitin esittelyn kans tonne esittelytopaan, kesti aika kauan kun piti miettiä mitä kaikkea kirjoittaisi, ilman että tulee mitään romaania :'D Mut kiva kun sain näin lämpimän vastaanoton!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 20:03

Eipa mitaan.. :p Tervetuloa vaan:)

Hei hei, ja nyt mä rinkutan kaikki mukaan tolle maastovaellukselle!! (joo, se pikkupiru even takana olin mä) niin niin, kaks tyyppiä vielä - tai jos ei saada kahta tyyppiä niin sitten vähintään yks mutta kuiteski :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 20:06

Sun mainonta tehos ainakin muhun - meen osallistumaan (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 20:08

Ähhähhäh, ainakin joltakin menee läpi :p..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 20:11

Höh, miks täällä ei voi tykätä noista kommenteista siis viesteistä? :'D Se ois paljon hauskempaa xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 20:18

Nii ois.. Monilla muilla foorumilla on sellanen, mutta en oo varma saako tänne palstani.comiin sellasta asetusta D::
//Kävin päivittää sut sinne;) Käy kattoo minkä kohtauksen sait :3 Ja muuten sun olis varmaan hyvä tietää että mä (Lilian) oon oikeesti Claran kakkoshahmo (siis ton jolla on vaalee tukka nutturalla:))
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 20:19

Eli siis pyörin täällä pääpainotteisesti Claralla : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 20:36

oh no! D:: olin kirjottanu yhen hoitotarinanki melkei valmiiks ... No, parempi antaa Klikku vähän aktiivisemmalle hoitajalle, tervetuloa vaan Vera (: ehkä mä jotain keksin. Tai sitten mörköilen tallilla apukätenä muutenvaan : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 EmptyLa 25 Huhti 2015, 20:48

Mites Darliponi? Sekin kaipaa rakkautta D:
Muute hei veliseni, sua on yritetty tavoittaa koko päivä... Sun piti ruokkii siru mut åsa teki sen ku sä et vastannu o:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 16 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #3
Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: