| Pulinaboksi #3 | |
|
+17Lilian. Valma Aleksi tsuukiko Christian. Maikki Alana Max Janelle Vilja Eveliina. Nanna Salla Viivi Rafael Salli Reetta 21 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rafael Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 26.10.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : ömhöm
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 25 Huhti 2015, 22:40 | |
| Juu huomasin ::D mutta jees, homma hoidossa, pitää varmaa ruveta kattoo whatsap-keskustelut vähä useemmi...
Ja myyh... En nyt oikeen tiedä ku olin ehtiny syttyy Klikille... Ehkä tuon jonku poninrääpäleen yksityiseks? Ehdota pari leffaa mitä voisin kattoa internetin ihmemaailmasta :33
| |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 25 Huhti 2015, 22:52 | |
| Rafael toivottavasti et pidä mua nyt minään ponivarkaana... Ryöväsin sulta Klikin D:
Eka tarina valmis! |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 26.10.2014 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : ömhöm
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Su 26 Huhti 2015, 10:46 | |
| En tietenkään pidä! Olet ihana ja erittäin tervetullut Klikin hoitajaksi :3 | |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Su 26 Huhti 2015, 10:51 | |
| Kyllä se Raffe jotain keksii, ei sille tylsää tule:D Mua laiskottaa ihan sikana, enkä viitsi/jaksa harjoitella huomiseen konserttiin:( Ehtisin nyt kirjottaa ennen illan harjoituksia, mutku ei inspiroi mikään yhtään'-.- | |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Su 26 Huhti 2015, 12:19 | |
| Voi Valmaseni, älä vaadi itseltäsi liikoja (: Meitsi (eli pettämätön herkkusuu) söi äsken jännän näkösen konvehdin, joka päätyi lopulta roskakoriin. Ei ehkä kannattais syödä kaikkea harkitsemattomasti, sillä vastassa saattaa olla likööritäytteinen suklaakonvehti D8 !!
No jaa... Pikkuvikoja :-D. Voisinki ruveta maalaamaan sitä lukiodiplomityötä, että saisin portfolionki keskiviikoksi valmiiks. Muuten en saa ylioppilaslakkia päähän ! *glup* | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Su 26 Huhti 2015, 12:33 | |
| Liköörikonvehteja, hyi *#^?! Söin viime jouluna yhden sellaisen pahaa aavistamattomana D: Mä en tee mitään lukiodiplomia, edes musiikista Kirjotan vaan kylmästi luonnontieteitä, eli fysiikka, kemia, matte, suomi äikkänä... Ja pitkä ruotsi, hajoan ajatukselle XD Musta tuntuu että teen siellä kaikki mahdolliset kirjoitusvirheet, puhekielisyydet yms. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Su 26 Huhti 2015, 19:58 | |
| Ynnnhhh... Mun asuntolan on vallannu venäläiset työmiehet. Ne pitää huoneittensa ovet avoinna, kulkee ympäriinsä pelkis boksereis ja huudattaa venäläist räppii. Ja nyt keittiöst on kadonnu kaikki leivinpaperi ja kaikki kamat on iha eri paikois ku yleensä....... En haluis olla rasistinen mut näin itärajalla asuneena en osaa suhtautuu tähä mitekää järkevästi | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Su 26 Huhti 2015, 22:09 | |
| Otan osaa, onneks mä asun lähempänä Ruotsia : P Vaikka en kyllä varmaan kestäis jos jotku ruotsalaiset tulis tänne huudattaan ruotsalaista räppiä... |
|
| |
Rafael Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Su 26 Huhti 2015, 23:15 | |
| Ruotsalaista räppiä xD en kyllä sietäis sitä yhtää enempää ku venäläistäkää, paitsi että suomiräpissäkin hajoo korvat.. :-D
Me leivottiin kavereitten kaa järetön kasa suklaamurukeksejä. Oon ihan täynnä (lähinnä taikinaa) ja on kamala olo... Miks en ikinä opi ::'D ? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ma 27 Huhti 2015, 16:16 | |
| Voi ressukkaa, Aleksi:D Lol, jos multa kysytään, niin räppi ei oo musiikkia alkuunkaan XD Tsempatkaa mua, mulla on tänä iltana konsertti DDD: Viime säestysharjoitukset meni poskelleen, enkä pääse enää kokeileen säestäjän kanssa ennen esitystä. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ma 27 Huhti 2015, 16:41 | |
| Onnea Valmalle, hyvin se varmasti menee (:
Ei vitsi mulla on tänään hyvä fiilis. N oli viikonloppuna lahessa mun luona, ku en tällä kertaa jaksanu lähtee kotii, ja oli ihana aamulla herätä kouluun oman kullan kainalosta <3 Eikä tarvii oottaa ku keskiviikkoon ni sit hää tulee tänne taas ja sit torstain ajellaa yhes viettää vappuu mei kotipaikkakunnalle ((: (sori joo.. mä en osaa itekkää suhtautuu omaan siirappisuuteeni... xd en vaa voi mitää sille et oon ihan totaalirakastunu) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ma 27 Huhti 2015, 16:47 | |
| Ooojjjj, awww, ihanaa<33 Mulla kaksi "bestistä" rupesivat vähän aikaa sitten seurustelemaan, ja se on ihan sikahauskaa ja söpöä. Ainut vaan, että ne on kaikki viikonloput poikakavereidensa kanssa, niin niillä ei jää aikaa mulle ;__; Taidan olla vähäsen huomionkipeä:D | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ma 27 Huhti 2015, 16:55 | |
| Mä eka ymmärsin tosta sun tekstistä et sun bestikset rupes seurustelemaan keskenään mut ei sit visiin xd Tosin yks mun parhaista kavereista rupes seurustelemaan sen hyvän kaverin kanssa (joka on kyllä siis munkin kaveri, vaikkei ehkä ihan niin tuttuja kuitenkaan) ja ne on ihan tosi söpöjä yhdessä :3
Vitsi tää maailma on niin rakkautta täynnä :d Mulla ja N:llä tuli eilen tasan 4kk täyteen ja vielä olis ainakin kesäloma edessä. Sit en tiiä ku joudutaan varmaan muuttaa aika kauas toisistamme D: Nyt on ollu vaan 200km välissä ja mä oon käyny siel melkein joka vkl, mut mites sitte ku sitä välii on 700km?? DDD: | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 577 Join date : 04.02.2015 Ikä : 26 Hevonen : Fae
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ma 27 Huhti 2015, 16:57 | |
| Hih, rakastuneet parit on kyl niiiiiiin söpöjä :3 mulla ei kukaan kavereista seurustele, vaikka meidän "ryhmään" kuuluvat muutama poika vihjaileekin koko ajan vähän jotain.. pääasiassa tälle toiselle tytölle kun ite näytän nokkospuskaan naama edellä kaatuneelta 10-vuotiaalta :'D
heeei mäkin ymmärsin eka et "ahaa, jaa, bestikset keskenään" sehän oiski kiva kun kolmistaan olis, ja kaks ois koko ajan yhessä.. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ma 27 Huhti 2015, 19:21 | |
| Oon ollu aika hiljanen.. Sori.. Mut kirjoitin vapputarinan huvikseni, tuli himppu kökkö, mut nooh.. |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ti 28 Huhti 2015, 21:29 | |
| Kuka haluaisi tulla visiitille tarinaani? : D |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ti 28 Huhti 2015, 21:35 | |
| |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ti 28 Huhti 2015, 21:38 | |
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ti 28 Huhti 2015, 21:41 | |
| Kuka ei haluais?:D Mulla on taas ihan hirveä (tai omasta mielestä ihana, mutta voi näyttää hirveältä ulkopuolisen silmiin), mulla on oman projektini harjoituksia + koulu, ja meillä on ensi tiistaina kamariorkesterin kanssa konsertti, jossa säestetään pienenpieniä pianisteja<3 Kusin eilen sen oman konserttini totaalisti, siis oikeasti, keskeytin viisi, 5 kertaa DDD: Mutta ei haittaa, konsertteja tulee, ja meininki oli hyvä:D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ke 29 Huhti 2015, 17:05 | |
| Okei, jään pidemmälle lomalle.. Täs on vähän kaikenlaista... Hankala elämäntilanne, mun äidille on todettu syöpä... Juu.. Suruaikaa. |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Ke 29 Huhti 2015, 17:13 | |
| |
|
| |
Janelle Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 264 Join date : 29.10.2014 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere Hevonen : Oreo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 11:26 | |
| Voi Clara, rutkasti voimia sinne! <3 | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 12:53 | |
| Kiitti. Mä en vaan osaa kuvailla, et miltä tuntuu kun koko elämä menee paskaks.. Äidin hoito vie tosi paljon aikaa, mutta koitan pyöriä täällä vielä jotenkin. Saittehan ainakin uuden tyypin tänne, niin ei tuu hoitajapulaa:) |
|
| |
Janelle Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 264 Join date : 29.10.2014 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere Hevonen : Oreo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 12:55 | |
| Joo älä ainakaan tästä turhaan stressaa! Tuu vain piipahtelemaan, kun tuntuu siltä ja kaipaat jotain muuta ajateltavaa, tän on tarkoitus kuitenkin olla ihan vaan hauskaa. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 13:09 | |
| Samaa mieltä Janellen kanssa (: Ja tervetuloa hoitajaksi Megan! Oon menossa porukoitten kans Lappiin mökille viettään vappua, hauskaa tulee (; |
|
| |
Megan. Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 29.04.2015 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 14:05 | |
| Kiitos lämpimästä vastaanotosta ja osaan otot Claralle, voimia! Kivaa päästä mukaan Hallavan porukkaan ja hoitamaan Darlia!!! <3 Me biletetään vappua vaan kiertämällä baareissa, vetämässä kännit..:/ No ei vaisinkaan! :-D Tehään vaan munkkeja ja simaa, ja sit varmaan käväsen kavereilla.. Ei sen ihmeempiä: D | |
|
| |
Janelle Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 14:16 | |
| Tervetuloa Meganille kanssa! Me ollaan lähdössä tänään mökille porukoiden kera, lauantaina pitäs tulla yks tuttavapariskunta käymään koirineen, jotka aina pelottaa meiän hauvaa. Ja huomenna mummo ja vaari tulee varmaan syömään kans. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 14:43 | |
| Kivaa kuulla teidän vappufiiliksistä:D Mä en varmaan mitään erityistä, en uskaltais ikinä yrittää tehdä munkkeja, räjäyttäisin varmaan koko talon:'D Oon keittiötaidoiltani ihan toista tasoa kuin hahmoni. Mutta siis, käydään katusoittamassa yhtyeen kanssa klovnipuvuissa (?! mihin oon mennyt suostumaan). Eli jos satutte kuljeskelemaan erään kaupungin kaduilla ja näette torinlaidalla kuusi pelleasuista klarinetistia, niin yksi niistä on minä:DD
Voi ei Clara, koitan lähettää telepaattisesti sulle ja äitillesi paljon voimia<33 | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 29.04.2015 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 15:01 | |
| Hei teenkö mä esittelyn tonne "hahmojen esittelyt 3" Mongasin sen tuolta sivuilta - niin aattelin et munkin pitäs raapustaa sinne :-D Ai Valma soitatko sä klarinettia yhtyeessä? Mä laulan kuorossa ja meitä on aika mini klarinetti yhtye tullu säestämään : D .. En oo kyllä kovin hyvä laulamaan, mut tykkään laulaa porukalla:) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 15:24 | |
| Ihanan aktiivista täällä (: Me yritetään löytää oikeaan paikkaan, huvittavin tuloksin : D |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 16:13 | |
| Hei Megan, anteeksi että oon onnistunut skippaamaan sun hakemuksen ja kaiken suhun liittyvän D: Mutta mahtavaa saada sut porukkaan:) Eli joo, tee oma viesti Hahmojen esittelyyn ja sitä voi sitten muoksia. Rajaa siitä joku osa, joka menee pääsivuille.
/Ja mitä kummaa, millon teillä on ollu klarinettiyhtye säestämässä? Me ollaan säestetty yhtä nuorisokuoroa:DDD Meitä oli sillon vissiin viis tai kuus. //Juups ja päivitin Meganin pääsivuille ja foorumille Darlin hoitajaksi:) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 16:18 | |
| Öhh.. Siitä on jo vähänaikaa niin en ihan tarkalleen muista.. Oisko ollu viime tai toissa viikko?.. :/
Okei, teen sit esittelyn sinne! Lähetänkö sen rajatun version sulle vai Aleksille? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 16:26 | |
| Pistä vaikka mulle, hillun tässä vielä jonkin aikaa:) | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 16:29 | |
| Laita vaikka mulle niin lisään sit samalla ku lisään sun avan, jonka yritän piirtää täs ajomatkan aikana. Me ollaan just poikaystävän kaa ajaa meiän kotipaikkakunnalle viettää vappuu. Pyörin varmaa alkuillan kavereitten kaa koton juomas simaa ja syömäs munkkei ja ehkä sit illal baarii moikkaa tuttuja (joita en oo nähny varmaa kk ku oon ollu vesilinjalla ?) :-D | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 16:30 | |
| Ei siis oo välii kummalle laitat :-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 16:34 | |
| Pistä Aleksille, vlan lakkas toimimasta ja kännykällä en kyllä suoriudu mistään niin monimutkaisesta:/ | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 16:35 | |
| Eiku nyt se toimii taas, päivitän sivuja paraikaa:D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 17:01 | |
| Hyvä et en oo jo räjäyttäny tätä mökkiä : D Onnistuin kyllä sotkemaan senkin edestä, ja kuulemma rikon täällä vielä jotain vauhtiin päästyäni... No kohta mennää vähä tsiigailee "nähtävyyksiä" (; Ja huomenna tai ylihuomenna kävästään rinteessäkin (: |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 17:21 | |
| Aaah.. Sori kun kesti D: Sain nyt vasta raakaversion isosta esittelystä tehtyä, siihen pitäs tulla vielä kuva..., rajaan pikkasen ja lähetän Aleksille/Valmalle;) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 17:26 | |
| Niin muuten, en sitten usko että oltiin teidän kuoroa säestämässä, koska se oli viime syksynä:) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 17:30 | |
| Mäkin aion vielä parannella tota mun esittelyä ja lisätä sinne kaikkea pikkusälää : D |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 17:38 | |
| Ok, Valma. Meitä yleensä tulee säveltämään tosi monet yhtyeet... esim: pianistit, klarinetistit ja joskus joku ihan ns. bändi (jossa oli siis bassoo, rumpuu, kitaraa ja sähköpiano)
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 17:46 | |
| Kuoron kanssa on niin ihana soittaa:D Viime syksynä soitettiin pienen jousiorkesterin ja musiikkiopiston kamarikuoron kanssa Vivaldin Gloria, ja tänä keväänä musiikkiopiston sinfoniaorkesterin ja semmosen ihan valtavan kuoron kanssa Stabat Mater. Se oli jymymenestys, katsojia tuli tietääkseni lähemmäs seitsemänsataa n__n Säestetään jousten kanssa toukokuun lopussa jotain lapsikuoroja jossain vähän isommassa konsertissa. Mitä enemmän porukkaa, sen parempi:) Jos osais itekin laulaa...
//Ainiin ja joskus vanhan orkesterin kanssa konsertoitiin Tukholmassa kahden nuorisokuoron kanssa. Meillä oli tunnin ohjelmisto, jossa oli kaikkee leffamusiikkia, poppia yms. Mä hukkasin nuotit viisi minuuttia ennen esitystä ja soitin sitten ulkoa. Oli ihan kamalaa D: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 17:53 | |
| oihjoi! Mä tiedän miten kivaa se on!! : D Kerran meijän säestäjä sekos ihan täysin ja kaikki oli silleen *pakkohymy..pakkohymy..pakkohymy..* ja se soittaja vaan sekoili siel D:
//Äääh.. En yhtään tiiä miltä Hallavassa näyttää, niin mun kitää koko aikaa selailla Hallavaa et pääsen kirjottaa.. ): | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 17:57 | |
| Yks klarinetistikaverini lasketteli pari viikkoa sitten konsertissa täydellisellä pokerinaamalla kaksi riviä sointuja taysin päin honkia, ja säestäjä ihan paniikissa kattoo nuottejaan että soittaako se jotain väärin. Konsertin jälkeen joku katsoja tuli klarinetistille päivittelemään, että miten se säestäjä soitti niin väärin. Naurettiin tälle räkäsesti jälkeenpäin:DDD Onneksi ei ollut eka (eikä vika) kerta kun lavalla ei kaikki mee putkeen:) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 18:00 | |
| Hhahhaah : ´D Kuoros on hyvä ku jos unohtaa sanat voi vaan liikutella suuta..
//Onks oranssi hiuksinen yhdyssana?? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 18:02 | |
| On yhdyssana:) Viime syksynä kun soitettiin sinfoniaorkesterissa Finlandiaa, niin mä olin ihan pihalla niistä jousien nopeista juoksutuksista D: Mutta kun sinfoniaorkesterissa ei ikina saa lopettaa soittamista, niin liikuttelin vaan jousta randomisti äänen johtajan tahtiin:'D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 18:33 | |
| Äh hidas netti on kyl mun pahin painajainen D: terveisin liian addiktoitunut nettiin |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 To 30 Huhti 2015, 18:50 | |
| Hihii:) Yritin ite vääntää tarinaa mut ei onnistu, ei millään.. Johtuu siitä että oon ollu liian kauan koneella eikä päässä puksuta... 83.. Nyt häippäsen :-D | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 10:29 | |
| Hei vaan ja tervetuloa Megan Hallavan porukkaan!:D Claralle voimia tosi paljon ja toivottavasti sun äitillä menis kaikki hoidot hyvin:( Ite oon tän vapun Tampereella ja sit olis tarkotus suunnata sunnuntaina koulukisoihin kisailemaan:D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi #3 | |
|