| Pulinaboksi #3 | |
|
+17Lilian. Valma Aleksi tsuukiko Christian. Maikki Alana Max Janelle Vilja Eveliina. Nanna Salla Viivi Rafael Salli Reetta 21 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Megan. Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 29.04.2015 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 10:46 | |
| Kiitos:) Multa meni just yhet estekilpailut sivu suun, kun en jaksanu vappuna lähtee.. Miten se on, ratsastaako kaikki muutkin täällä vai ratsastatteko vain "virtuaalimaailmassa"? | |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 13:13 | |
| Mä en ratsasta, vaan sain ensi kosketukseni hevosiin oikeastaan Hallavan kautta. Ja sitten tietenkin kymmenvuotiaana luin pelkkiä heppakirjoja:D Pelkään ihan kamalasti isoja hevosia DDD: Tossa meidän lähellä olevalla ratsastuskoululla on huomenna jotkut harjotuskisat, mun pikkusisko ratsastaa siellä, ja menisin varmaan muuten kattomaan, mutta mulla menee niiden kanssa päällekkäin harjoitukset:( Olis kyllä jännää, en oo ikinä nähnyt livenä, että joku hyppäis kunnon esteitä tai ratoja:)
/Höhöö mun yhtyekaveri tulee kohta hakeen mua, mulla on pellepuku päällä:DDD Vois jättää tän tekonenän pois, koska se on aika epämukava soittaessa. Ja nää housut on liian isot, mutta niin kai niiden on tarkoituskin? Ollaan varmaan tänään kaikki kivan alavireisiä, kun esiinnytään ulkona jaa sää ei oo erityisen lämmin...:/ | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 29.04.2015 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 13:35 | |
| Höh, mulla on aina ollu sellanen käsitys virtuaalitalleista, et kaikki on niinku ihan oikeesti hoitanu tai ratsastellu.. Mietin sitä vaan etten oo ikinä nähnyt sellasta uutta jäsentä, joka ei tiiä hevosista mitään :-D Mä ite kilpailen, tyyliin jossain ristikkoluokissa, siis en oo mikään the master näis hevosjutuis, oon kuitenkin enemmän perehtynyt teoriaan;) Mäkin pelkäsin joskus isoi heppoi, mut nykyään pelkään just niitä pikkusia, tai ainakin niitä pieniä heppoja jotka on meidän tallilla D: Niitä ei nimittäin voi aloikaille antaa. Niiden vanhat hoitajat sai kenkään, kun ne hemmotteli ne ponskit surkeeseen kuntoo ja on nyt näykkiviä montereita :(..
/Uuu, kuulostaa hauskalta :-D! Jos satun näkee klarinetisteja kadulla, niin tuun sinne räpsii kuvia: D (mikä nyt on aika epätodennäköistä..) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 13:37 | |
| Täällä sataa vettä :/ Ja käyn satunnaisesti ratsastelemassa mutta en käy millään ratsastustunneilla (: Käyn kans usein kavereiden kans tallilla lähinnä kuvaamassa tai auttamassa hevosten hoidossa |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 13:52 | |
| Ookoo. Mä väsäilen alotustarinaa :-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 17:16 | |
| Sain sen valmiiks.. Mut en oo tyytyväinen Mä kirjotin ainakin karkeesti laskettuna kymmenen tarinaa mut kun ei tullu mitään, julkasin yhen niistä DDD::: Hymph..
/Just. Mun isoveikka kävi nää sivut läpi ja rinkuttaaa tänne.. No en tiiä.. Pitäs miettii tietsikka vuorot:d Mitä mieltä muut, päästänkö isovelejn tänne..? Kyl se jongin verran hevosista tietää:> hahaa, mul on jongin verran vaikutus valtaa kun sil ei oo läppäriä.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 17:18 | |
| Se tulee jos se tulee.. Toivttavasti ei: D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 17:25 | |
| Ei mulla ainakaa mitää sitä vastaa ois : D
Hyvä täällä ainaki katella MM-lätkää kun ulkona sataa vettä... Vieläkin!!
//Kiinnostaako teitä muuten jääkiekko? Musta MM-kisat on ainakin jännät :-) |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 17:29 | |
| Äh, mä oon aika laiska penkkiurheilija.. Harvoin katon metään :<..
/Se jo suunnittelee hoitajahakemusta.. *huokaus* | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 17:30 | |
| | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 17:57 | |
| Mitäs kummaa Megan, kiinnostaako jotain poikaa virtuaalitalleilu?? Täälläkin sato vähän, jouduttiin jossain vaiheessa poistuun katoksen alle, ettei soittimet kastu'-.- Mutta oli kyllä ihan kivaa:) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 17:59 | |
| Mun veli pitää hevosista itseasias tosi tosi paljon ja rakastaa muuteski kirjottamista.. joten en tiiä.. se haluu nyt koneelle D:: | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 18:03 | |
| Itelläkin on veli ja ois tosi outoa kuvitella, että se olis virtuaalitalleilemassa... Mutta eihän siinä mitään, kaikki tykkää siitä mistä tykkää (: |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 18:08 | |
| Mulla on kaikkiaan neljä pikkuveljeä, joista kolme on vielä aika pieniä, ja vanhin on kiinnostunut vaan mopoista ja tytöistä:( Oli muuten hämmentävää, kun tulin tänne, kun olin ihan pihalla kaikesta ja mulla ei ollut hepoista mitään käytännön kokemusta:D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 18:23 | |
| Jee mun "titteli" vaihtui! : D Ja joo uskon, oli varmaan aika hämmentävää! Yritän nyt kirjoittaa tuota vaellustarinaa, mutta jostakin syytä en keksi siihen mitään jännittävää : P |
|
| |
Wili Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 198 Join date : 01.05.2015 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Kyyhky??..
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 19:16 | |
| Siis tää on jotenki pyörryttävää.. Mut joo, kyl tää tästä:) Sain vihdoin viimein hakemuksen valmiiks, oli kyl hirvee homma u_u'.. Mitäs pidätte?
//Tää on kyl tosi monimutkasta.. Mä painoin siitä "resetoi" - napista jaja kaikki hävis | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 19:35 | |
| Kivan oloinen hahmo, tervetuloa vain (:
//Anteeksi tänä pilkunviilaaminen, mutta sveitsi nimistä kieltä ei ole olemassa vaan Sveitsissä puhutaan lähinnä saksaa ja joillakin alueilla ranskaa (: Pari muutakin virallista kieltä oli mutta eihän se niin tärkeää ole : D |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 19:41 | |
| Meinasin itekin huomauttaa tästä:'D | |
|
| |
Wili Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 198 Join date : 01.05.2015 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Kyyhky??..
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 19:41 | |
| Ai, mä en oo perillä näistä kielijutuista sorke ): Pitää muuttaa se, ettei tuu hirveetä hulabaloota.. Mä en siis todellakaan oo perehtynyt sveitsiin diggaan vaan tosi paljon sveitsinkielisistä sanoista/lausahduksista;) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 19:46 | |
| Mä oon tällänen maa-/kielifriikki joten oli pakko tulla huomauttamaan : D Mutta juu Sveitsi on kyl kiva maa! |
|
| |
Wili Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 19:50 | |
| Niin on, mää tykkään itekki. Nyt kelailin itekkin lukeessani tota, et ois pitäny laittaa ranska D': (kuka nyt ei oo ollu kuuntelemas tunneilla!) = oli "Meganin" pointti.:) Pikkusisko pitää huolta veljestä.. Söpöä :*
/Mä oon vieläkin aika pihalla tästä foorumista, en aina tiiä minne kirjottaa.. Onneks Megan.. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 20:04 | |
| Me vaa pöllöillään tääl keskellä ei mitään ja mä oon vaa kokoaja kännykäl :'D vois hankkii käytöstavat... |
|
| |
Janelle Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 264 Join date : 29.10.2014 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere Hevonen : Oreo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 20:20 | |
| Heipsun kaikille uutukaisille! Ja itse oon harrastanut kymmenen vuotta ratsastusta, nyt kuitenkin jouduin lopettaa, kun tuli muutto opiskelupaikkakunnalle. Haaveilen vähän kymppikortista kesäksi, mutta saa nyt nähdä.
Ja minuu ei lätkä kiinnosta yhtään, hyvä kun ees tiedän siitä mitään. Ylipäätään urheilu on ihan blaah mun mielestä, ei jaksa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 21:18 | |
| Musta urheilu on kivaa, mutta en yleensä kato sitä, koska se masentavaa... Sen sijaan tykkään pelata futista ja jääkiekkoa, ja mitä rajumpi peli, sen parempi, koska kukaan ei uskalla taklata mua ja mä uskallan taklata kaikki n__n En muuten tiedä mistään maista mitään, mutta mun isosisko on nyt Sveitsissä, ja wapittaa mulle koko ajan vimmaisesti kuulumisia. Se tulee jo kohta kotiin sieltä<3 | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Pe 01 Toukokuu 2015, 22:16 | |
| Jos joku haluaa helppiä maantiedossa nii kannattaa kysyy multa :'D No ei vaines, en tiedä kyllä hirveesti esim jostai afrikan maista : D Onko sun isosisko Sveitsissä vaihdossa vai? (: |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 09:55 | |
| Eikun se pääsi semmoseen projektiin, että se on Cernissä (en oo ihan varma kirjotetaanko se noin) opiskelemassa hiukkasfysiikkaa, ja kattomassa hiukkaskiihdytintä:D Se on siellä vaan kuukauden:) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 10:02 | |
| Nonni, Vili hoitaa nyt sitten Kyyhkyä:) Käyppäs kirjoittelemassa tänne Vilistä esittely ja rajaa siitä joku osa pääsivuja varten. Ja Megan, ootko vielä lähettäny rajattua versiota ylläpidolle? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 10:41 | |
| Oon joo lähettäny, laitoin sen Aleksille yksityisviestillä:) Huudan Vilin koneelle, et tulee tekee ton esittelyn :3 En kyllä jaksa jäädä sitä paapomaan, saa tällä kertaa pärjätä yksin ;-D (muhhahhaa) | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 11:03 | |
| Joo mä hoidan sen esittelyn ja avatarit tänää jossain välissä ko pääsen koneelle. Mä en jostain syystä päässy eilen ollenkaa Hallavasn, tuli vaan joku virheilmotus D: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 11:09 | |
| Okei, mä oon päivittäny noita pääsivuja muuten:)
| |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 11:13 | |
| Jes hyvä valma (: Hei meg ja vili, kui vanhoi te muuten ootte IRL. Et onko paljon ikäeroo vai? (: Ja joo ei oo pakko vastata, kuhan uteliaisuuttani kyselen (; | |
|
| |
Wili Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 11:37 | |
| "Meg" on 15, täyttää ens kuussa 16 ja mä oon 18, tämmönen ikäloppu isoveli;) On meillä nyt reilut kaks vuotta ikäeroo, ei nyt sinännänsä hirveesti, jonki verran..
//Ymmps.. Nyt mun on pakko kysyy, et onks Aleksi niiku tän paikan omistaja ja Valma kakkosomistaja vai miten tää menee? D: Ku Aleksil näyttää olevan tallin omistaja - "titteli" ja Valmalla "hallavan ylpeyden aihe" | |
|
| |
Wili Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 11:55 | |
| Mä tein nyt mun esittelyn, se on vielä vähän kesken, mutta eiköhän siitä saa aika paljin luonnetta irti;) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 11:58 | |
| Aleksi on omistaja, ja mulla vaan sattuu olemaan viisi tähteä ja admininoikeudet:) | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 12:45 | |
| Tää on tämmönen puolidemokraattinen tasavalta. Meitsi on tallin perustaja ja omistaja ja pääpomo, mut sit meil on semmonen adminien joukkio, joka koostuu täällä pisimpään pyörineistä, joiden kanssa yhdessä sitten mietitään päätöksiä läpi jos jotain pitää muuttaa tms. Ja he myös pitää huolen että hallava pyörii vaikka mä ottaisin välillä omaa lomaa (; | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 12:46 | |
| Kokeilin juuri cruiseria. MITEN KUKAAN VOI OSATA MENNÄ SELLASELLA?! Käykääs osallistumassa estekisoihin! Siellä on ihan liian vähän osallistujia vielä, ja kaksi arvontaluokkaakin löytyy, että jos on laiska eikä jaksa tehdä mitään kisojen eteen (niinkun mä) niin voi sitten osallistua niihin!!! | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 13:56 | |
| JA KAIKKIEN UUDSIEN TULOKKAIDEN PITÄÄ KÄYDÄ SUORITTAMASSA HOITO1 ! | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 15:55 | |
| Hihhuli hei! Koskakohan mä oon täällä viimeksi käynyt? Sori epäaktiivisuuteni mut mä oon ollu kiinni kaikessa, vqikkq tiiän että silti aikaa tähän paikkaan olisi riittänyt. Nyt kun alkaa kevät ja kaikki koerumpat tiedän tänne eksyväni koska en jaksa lukea. Mä olin just vähän yli viikon englannissa kattomassa snookkeria ja muuten sitten ollut joka viikonloppu kiinni kisoissa niinkuin tämäkin viikonloppu huipentuu kaksiin kisoihin. Mulla on aina hirveä motivaatio tehdä tarinoita mut niinkun moni huomaa mä en niitä oikeen osaa kirjoittaa. Hepoista mun on varsinki vaikee kirjottaa mut koitan jatkaa eteenpäin mun lyhyidenkin tarinoiden kanssa
Valma cruiseri on iha simppeli mä en pärjää taas lonkkarilla | |
|
| |
Wili Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 16:50 | |
| - Aleksi kirjoitti:
- JA KAIKKIEN UUDSIEN TULOKKAIDEN PITÄÄ KÄYDÄ SUORITTAMASSA HOITO1 !
Juu mää uudsena meen tekee sen ihan näillä sekunteilla;) Ömps,ömps... Höh, mulla oli vielä jotain asiaa D: Höh.. Ja tytöt, cruiseri on ihan helppo!! :-D (oli pakko kommentoida) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 17:49 | |
| Mul on kans cruiseri ja se on kyl helppo : D Ja suoritan tänää ton hoito 1 (;
//Kenelle laitan ne hoito 1 kysymyksien vastaukset? |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 18:07 | |
| Pistä Aleksille, en tiiä osaanko tarkistaa niitä:P
Tänään meidän kamariyhtyeen harkoissa piti olla paikalla kaikki yhdeksän soittajaa, mutta eka sellisti lähettää viestin että on unohtanut harkat ja on toisella paikkakunnalla. Sitten ykkösviulisti pistää viestiä että on myöskin unohtanut harkat ja tulee puoli tuntia myöhässä. Huilisti tulee paikalle ilman huilua ja sillä menee soittimenhakureissuun puoli tuntia. Ja lyömäsoittajaa ei näy eikä kuulu... Huokaus, joskus näiden projektien järjestäminen saa mut tekemään maailman pisimpiä facepalmeja... Onneks konsertti on "vasta" elokuussa:) | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 18:19 | |
| Musta jääkiekko on tosi mielenkiintosta ja hyvä peli:D Valma pikkasen varmaan on turhauttanu, kun ite on ollu ajoissa ja menny harjottelemaan niin osa sitten on vähän tunaroinu:D
Mä en osaa mennä lonkkarilla enkä cruiserilla, mutta lonkkaril paremmin, mut se näyttää sellaselt että meen suoraa ja sit pysähdyn käännän lautaa käsillä ja jatkan taas suoraa..xD
Ite harrastan ratsastusta ja nyt on tullu reilu 5vuotta täyteen:) | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 577 Join date : 04.02.2015 Ikä : 26 Hevonen : Fae
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 18:28 | |
| Ite käyn tunneilla kerran viikossa, ja sitä tuleekin kesällä täyteen 6 vuotta :3 joten pääasiassa olen humputellut menemään tuntiponeilla, mutta välillä onkin sit päässyt tarkkaan syyniin kavereiden kisaheppojen kanssa kätevää kun toisella kaverilla kenttä-/estehevonen ja toisella kouluponski, niin pääsee sitten testailemaan hieman taitojaan..
Musta longboard on helpompi, pikkulaudoilla mä en pysy pystyssä :'D Mihin muutes estekisojen maksut laitetaan? //hih, ja jääkiekko <3 (paitsi mur, katotaan josko ees katon mm-kisoja kun usa-suomi oli 5-1 D:< ) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 18:32 | |
| Estekisojen maksut kisojen omaan topiciin:) Salli, ei siinä ärsyttänyt kamalasti, nauratti ennemminkin:D Ja sanotaan että alttoviulisti on se hajamielinen:))) | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 18:33 | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 21:22 | |
| Hehheh, innostuin taas piirtään:D En kyllä tiiä jaksanko rustailla kolmatta kuvaa tänään x__x | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 21:36 | |
| Oi vähän söpöjä noi sun piirtämät kuvat <3 |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 22:01 | |
| Uhg.. En oo päässy tänne kun "Vili" on ollu koko aikaa mun koneella u_u' Muuten pakko sanoo Valma, et säkin taijat piirtää paintilla? Katoin vaan, kun että samanlaista pikselisössöö kun munki piirroksissa:'D (älä ota pahalla) Mut siis, söpöjä kuvia Darcysta ja Dunjasta <3 Pitää mennä itekki piirtelee, tuli inspis sun kuvista! :> Oon varmaan vielä puolelta öin vääntämässä kuvaa, mut so what, aamulla saa nukkuu pitkään..
//Wou, wou, wou, missä Vili on muka kokeillu cruiseria?! D: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 La 02 Toukokuu 2015, 22:45 | |
| Mä sain yllätyskeikkapyynnön, huomenna neljältä kirkkoon soittamaan:D Joku hyväntekeväisyyskonsertti vissiin. Ihan hyvää harjoitusta tiistain tasosuoritukseen:) Ja kirkkoakustiikka, rakastan<3
Megan, piirrän paintilla enkä tykänny piirtää yhtään ennenkun tulin Hallavaan XD Ei löydy kotoa piirtopöytää, ja koulun tietsikan näytöllä kynänjälki käyttäytyy tosi oudosti D: Näissä on siis kosketusnäyttö. Vähän olis siistiä joku päivä kokeilla piirtopöytää, tai kunnon tablettia ja kosketusnäyttökynää. Käsin piirrän tosi huonosti, mutta voi yrittää piirtää ton kisakuvan käsin... sitten siihen ei kyllä tuu värejä. Niin ja Dunja näyttää ihan varsalta tossa kuvassa D: Ja nyt kun kattoo, niin Darcyn pää on hassu, kun silmät on eri tasoissa ja turpa on iso. Ei näytä darcymaiselta, kun se on noin vihaisen näköinen D: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 Su 03 Toukokuu 2015, 08:35 | |
| Äh, ei se haittaa Valma! En mäkään saa niistä kummemman näkösiä (hyvä kun saan edes pään näyttämään enemmän hevosen päältä kuin päärynältä) :'-D Mäkään en omista piirtopöytää/tablettia tai tabletin juu, mut ei oo kosketusnäyttökynää, niin mä en saa väsättyä mitään peukalolla ja etusormella, paitsi 'vili' koska se onkin niin taiteellinen:> Mä tykkään tosi paljon piirtämisestä, mut en oo erityisen hyvä.. ):'
//Jep.. Mä olin koneella kahteen piirtämässä Darlia ja lopulta nukahin näppäimistön päälle.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #3 | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi #3 | |
|