Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 6 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 14 Toukokuu 2015, 11:57

Danke:) :DDD
Tajusin että bussissa on aika nice katsella maisemia, koska kun menee meiltä kaupunkiin, niin bussireitin varrella on varmaan kolmessa kohtaa jotain heppoja. Ja sit voin aina kotona piirustella niitä:)
Eli kaikkien loimikuvien elävinä malleina toimivat bussireitin varrella olevat hepat:'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 14 Toukokuu 2015, 21:54

Näin tänään älyttömän makeen auringonlaskun:D Ja ekaa kertaa elämässäni näin sen hetke, kun aurinko sujahti horisontin taakse n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 01:16

Mjääw mä julkaisen kisatarinan ja nää ihan näissä lähipäivissä varmaan lauantain jälkeen. Mul nous taas kisajännitys niin korkeelle et ei oikee mikää onnostu. Menen taas kisailemaan toista kertaa kanikisoihin lauantaina jänskää
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 09:34

Onnea kisoihin Maikki!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 14:30

Tsemppiä Maikki:)
Hei osallistukaa koulukisoihin Mallaspuroon 17.5! Sinne on lähössä vasta Valma, Maikki ja Vili, ja kahdeksan mahtuis mukaan. Ajattelin piirtää siitä jotain kuvakertomusta:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 18:14

Joo anna mennä Maikki, näytä niile!! <3

Valma, ei Inka voi tulla pullaponillaan ku satulavyö ei mee kiinni. Mutta jos ei ihan kahdeksaa ihmistä tule, niin siinä tapauksessa mä lähen kyllä mukaan kannustamaan! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 18:17

Pistä Inka osallistumaan Cellellä, sillä ei oo vielä lähössä kukaan:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Melissa.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Melissa.


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Nobody:)

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 21:14

Aaaaws!<3 Ihana avatari, kiitti Aleksi! :3 Tarviiko mun vielä tehdä jotain, vai voinko alottaa jo tarinoiden raapistamisen yms.?

Ja jos tälleen banaanista kiiviin, niin miten tonne kilpailuihin mennään? Mikä on maksu? Tarina vai mikä? Mä voisin ehkä tulla, jos mulle vaan löytyy hevonen, kun mun tarkoitushan täällä on tosiaan osallistua toimintaa:))

Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 21:23

Joo senkun vaan nyt alat raapustelemaan :3
Ja voit osallistua millä tahansa niistä neljästä hevosesta jotka on Hallavasta lähdössä, maksua ei ole, sillä ne on arvontaluokkia, mutta tarinoita saa vapaasti raapustella (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Melissa.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Melissa.


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Nobody:)

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 21:34

Okay:) Mä taidan käydäkkin tästä valkaamassa itelleni kisahepan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyPe 15 Toukokuu 2015, 22:43

Valma alkaa sunnuntaista lähtien hoitaa Mallaspurossa Jereä :-D Kävin kurkkimassa tuolla, ihan kivan olonen paikka mutta ei kyllä niin hyvä kun Hallava. Ja tykästyin heti tohon uljaaseen mustaan:))) Homma menee niin että Valman isä muuttaa Mallaspuron lähelle ja Valma käy viikonloppuina isällään ja sieltä käsin Mallaspurossa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyLa 16 Toukokuu 2015, 11:26

Moi kaikki uudet ja vanhat! Nyt se syöpäjupakka on ohi, vaikkakin päättyi suruviestiin.. Ajattelin jatkaa täällä vielä aina silloin kun mua itteäni huvittaa, mutta Lilianilla.:) vaikkei aktiivisuus päätä huimaa, niin palailemassa ollaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyLa 16 Toukokuu 2015, 14:32

Siis Clarako ei nyt jatka enää?

Paljon voimia ja iso hali, Lilian<3 Lämpimimmät osaotot multa, olet mun ajatuksissa<333
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyLa 16 Toukokuu 2015, 15:33

moi

oh, täällähän on uutta porukkaa, jes moi mä oon tsuukiko/Andreas ja hoidan Darcya.

Mä oon vaa hylänny teiät tällee typerästi .________.
masennus on noussu pintaan enkä oo ollu aikoihi oma itteni, kaikki into elämään kadonnu tyystin enkä tunne mitää itteeni saatika muita kohtaa, ei oo hajuukaa mikä mulla on
lisäks saan välillä ihan omituisia kohtauksia, eilenki yritin pidättää hengitystä jostai tuntemattomasta syystä ja hyvä etten pyörtyny

mikäli mua ei oo vielä potkittu ulos, nii voisin yrittää alottaa taas ja rustata vaikka merkinnän päiväkirjaan, muuhun ei just ny pysty, anteeks : /

ja onks tääl jollakulla syöpä tai jotain? voimii sille, muista pitää ote elämästäs äläkä vajoo alas
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyLa 16 Toukokuu 2015, 17:20

Tsemppiä tsuukiko, pystyn ikävä kyllä samaistumaan :/

Ja ei me sua olla unohdettu, jatka vaan Darcyn päikkyyn rustailua kun siltä tuntuu (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyLa 16 Toukokuu 2015, 20:50

Joo Valma, Clara ei jatka enää.. Ja iso kiitos <3 :')
Takaisin alkuun Siirry alas
Melissa.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Melissa.


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Nobody:)

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptySu 17 Toukokuu 2015, 14:13

Sain ekan tarinan pätkän valmiiks, mut yks kaks puhelimesta loppu akku, ja pläps D: Jatkan sitten myöhemmällä ajalla:>
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptySu 17 Toukokuu 2015, 15:39

Mä oon varmaan ollu epäaktiivisuuden kunkku, I'm sorry, mut mulla on koeviikko takana ja toinen edessä, ettäh.. Noh, koitan sitten kesäloman ajaks aktivisoitua itteeni..

//Hei ja Megan käski sanoo pitävänsä taukoo nyt jonki verran koska se lähtee jonnekkin kuoroleirille ja tulee kotiin vasta ens viikon sunnuntaina D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptySu 17 Toukokuu 2015, 17:03

On täällä kyllä epäaktiivisempaakin porukkaa ja silti pysyvät hyvin kärryillä, eli ei haittaa:)
Munkin täytyy tiedottaa että mulla on ensi viikolla kolme isoa konserttia ja lisäks kaikki harjoitukset mitä tavallisestikin, ja sitä seuraavalla on koeviikko, eli kiirettä pitää... Mua ei välttämäti näy pahemmin ennen kesäloman alkua, käyn täällä vaan pysyäkseni kartalla.
Mitä kummaa Vili, onko sulla kaks koeviikkoa:o
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptySu 17 Toukokuu 2015, 17:44

Joo, tai tää seuraava on vähän epävirallisempi, ei saatu kaikkia kokeita tolle yhelle viikolle,niin ainakin tiistai, maanantai ja torstai on tulossa kokeet, tiistaina ja perjantaina on vähän pienemmät kokeet.. Eli tavallan on, mut epävirallisemmin :/..
Se on toisaalta aika tyhmää, mut kun saatin levätä pitkä viikonloppu (torstaista sunnuntaihin) niin ei niin paljoo ärsytä. Perjantaina oli kyl koulua, mut se oli helppo kun oli vaan kahtentoista koulua kevätkeräylsen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptySu 17 Toukokuu 2015, 18:01

Siis mitä, ootko lukiossa?:o
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptySu 17 Toukokuu 2015, 18:05

Laitoitko Valma jo kisailmoittautumisen? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptySu 17 Toukokuu 2015, 18:07

Ei saamari, unohtui D: Anteeksi. VIP on tänään, eli ilmotan ne nyt.

//Huh, kerkesin:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptySu 17 Toukokuu 2015, 19:15

Toivottavasti Risu ei oo taas hävinny jonnekin ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 00:29

Niinpä Valma... D:

Mutta siis tota. Mullakin koeviikon tässä ja kevätkonsertin harkat, tosin niiden osalta ei oo paljoa multa pois. Maanantaina ratsastus ja käydään hakee mulle mekko ens viikol, mutta niitä lukuunottamatta kai oon vapaa.

Paniikki, 25. päivä hammaslääkäri... en haluu puudutusta mutten ilmankaa uskalla olla!! Siis paikkaus on kyseessä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 10:23

Mulla on heinäkuussa paikkaus, joten tunnen tuskasi, Inka. Reikä on kuulemma ihan pieni, ja äiti sanoi, ettei kannata ottaa puudutusta pikkureikiin, mutku... mulla on ihan älyttömän matala kipukynnys!! Kumminkin se sattuu ihan sikana, mutta en kuitenkaan haluis mitään koko päivän kestäviä hamsterinposkia DDD: Mulla ei oo ikinä ennen paikattu hampaita.
Apua, muistatteks vielä kun kerroin siittä issikkajutusta? Eka ratsastuskerta on kesäloman ekana keskiviikkona, pelottaaaaaa DD:

//Jumesin matikan tehtävään, jota oon laskenu varmaan tunnin. Luulin että keksin tähän ratkaisun, mutta vastaus menee vieläkin väärin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 10:46

Valma ei sitä ratsastusta tarvii jännittää:D issikat ot on tosi symppiksiä ja mukavia, että kyllä sulla menee hyvin!:3


Viimeinen muokkaaja, Salli pvm Ma 18 Toukokuu 2015, 12:11, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 11:13

Kammoan 1) isoja hevosia 2) sitä, että joku huomaa, että oon jäniishousu 3) sitä, että joku nauraa mulle, jos teen jotain hassusti. Hnnngh DDDD: Itse ratsastus ei niinkään hirvitä:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 12:16

Onneks issikat ei oo kovin isoja:D ja tee asiat sillei miten ne susta tuntuu parhaimmalta tehä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 13:34

Mun ruohonjuuritasolta ne kyllä on:D Ja teen mitä vaan, ette siellä pidetä mua tyhmänä X|
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 18:41

Ei ne Valma oikeasti isoja oo, vaikka ollaanki irl suunnilleen saman mittaisia :'D eikä talleilla kukaan naura kun ei onnistu, itekkin just lauantaina sain ihme "byhyää en osaa" kohtauksen kun en saanu pintelöityä kun heppa pyöri enkä myöskään uskaltanut siinä jalan vieressä kykkiä (kys. hevonen on tunnettu kuopimisestaan), tallityttö tuli kiltisti auttamaan ja selitti vaan myötätuntoisena että "nii, no tää on välillä tällänen..." :3

Kannattaa olla siellä vaan oma ittensä, jos on ihan jännittynyt ja "jos mä teen näin tai noin oon ihan tyhmä" pistää enemmän silmään kun pikkunen toilailu ;')
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 21:50

Valma, issikat on mukavia tyyppejä. Lähdet vaan rennoin mielin katsomaan, mitä ratsastuksesta ja tallireissusta tulee ja kysy ihmeessä rohkeasti apua, jos sitä tarvitset - talleilla ollaan kyllä totuttu siihen, ettei kaikki toimintatavat ole kaikille tuttuja kun eri talleissakin tehdään asioita eri tavoilla! Itse muutama kesä takaperin olin Briteissä ratsastamassa ja voin kertoa, että välillä tuntui, että mulla olisi pitänyt olla joku henkilökohtainen opas koko ajan mukana... En edes osannut ratsastaa niillä hevosilla, kun ne oli koulutettu ihan eri avuille! Tallissakin oli hassuja käytäntöjä, mutta kyllä ne ystävällisesti jaksoi neuvoa, vaikka aina olin ihan kädetön turisti.

Ei siis kannata kamalasti jännittää! Yleensä talleilla on tosi mukavia tyyppejä ja hepat ne vasta kivoja onkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyMa 18 Toukokuu 2015, 22:21

No siihen on vielä kaks viikkoa u__u
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyKe 20 Toukokuu 2015, 18:44

Musta tuntuu kamalalta kirjoittaa tätä mutta, asia on nyt niin eroan hallvasta. Tai no ainakin Astan ja hulivilin hoitajuudesta. Tää paikka ansaitseepaljon tomerampia hoitajia kun mä olen. Mä rakastan tätä yhteisöä mutta mä vihaan oikeasti vihaan kirjoittaa heppatarinoita koska mä en osaa. Vaikka mulla olis minkälainen idea ja inspiraatio lopulta aina pyyhim koko tekstin pois. Näin käy miljoona kertaa kun alan kirjoittamaan jotain hoitotarinaa. Samoin kisatarinan kanssa oon kirjoittanut sen varmaan kolme kertaa mutta mikään ei tuntunut hyvältä. Se miksi mä rakatin tätä paikkaa edelleen oli nä ihmiset teistä mä tykkään ihan älyttömästi ja vaikka ootte tommosia netin ihmehörheilijöitä ja ties mitä pedofiiljä te saatte mut aina paremmalle tuulelle.
Mä pidän ainakin pitkä aikaisen tauon ja luovutan Astan uudelle innokkaalle, vaikka kivaa se ei ole. Yksi syy tähän asiaan on mun jatkuva kiire. Mä oikeasti kierrän joka viikonloppu kisoissa niin keppihevos kuin oikeiden hevosten kisoissa, mutta nykyään kanikisoissakin ja ne vie mun voimat. Vaikka kesäloma häämöttää en näe itseäni kirjoittamassa hoitopäiväkirjoihin kuinka ihana opossumi Asta on. Mä en poistu jään stalkkeroimaan teitä ja valvomaan että Astasta pidetään huolta ja palaan kun taas tuntuu siltä.

Rakastan teitä kaikkia <3 isot halit etnkin Valmalle, Inkalle ja tietysti Aleksille
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Hali

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyKe 20 Toukokuu 2015, 19:05

Voi ei Maikki! D: Kaikille tulee varmasti ikävä sua..! Mutta on hyvä päätös lopettaa, jos alkaa tuntumaan siltä, ettei oo kivaa yhtään, koska harrastuksen pitää olla mukavaa ja paineetonta. Oih, miten söpöä, "internetin ihme hörhöilijät"<33 Niin me kai vähän ollaan.. :* Mutta kuitenkin, käy täällä aina moikkaamassa meitä, kun siltä tuntuu ja tsemppiä kisoihin, on varmaan jännää! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyKe 20 Toukokuu 2015, 19:10

Eikä Maikki! Sua jää kyllä ikävä<33 toivottavasti palaat joskus hoitamaan tänne tai joitan muuta:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyKe 20 Toukokuu 2015, 20:03

Voi Maikki..<3
Ihanaa kuitenkin että jaksoit meitä hörhöilijöitä näin pitkään, sä oli iso osa Hallavaa ja meille tulee kaikille sua kova ikävä! Tuu moikkaamaan aina välillä :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyKe 20 Toukokuu 2015, 21:23

Nyyh, Maikki ;__;
No, sehän harrastuksen idea on, että sen pitää olla kivaa ja rentoa.
Oot tärkeä osa Hallavan historiaa ja sun ja hahmosi kädenjälki tulee näkymään täällä loppuun asti. Hyvää jatkoa sulle, Maikki, siltä varalta ettei me enää törmätä. Haleja, kiitos kaikesta<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyKe 20 Toukokuu 2015, 23:18

Mäkin liityn kuoroon. No joo, huonosti sanottu.

Maikki. Sä oot ollu aina Hallavassa, pieni pikkusisko jota tukea mutta jonka mukana ei kumminkaan tule niitä oikean pikkusiskon "haittavaikutuksia" (kuten läpi yön rääkymistä koska kasvukivut). Oot kerta kaikkiaan ihana ihminen, ja on surullista että tää meni näin. Mutta kuten Valma sanoi - tää on sellanen harrastus joka pitää tuntua just oikeelta että tästä voi nauttia. Jos tarinointi ei oo sun juttu ainakaan tällä hetkellä, ymmärrän hyvin että haluut ottaa taukoa.

Mä inhoon hyvästejä, mutta jos me ei enää nähdä, niin mitäs sitä sanois... halataan kun tavataan?
Joo. Halataan kun tavataan <3

Pusuja sulle ja erityisesti onnea kaikkiin tuleviin haasteisiin, muistathan että voit aina tulla puhumaan niistä meille tänne! Toivottavasti tuut tänne muutenkin juttelemaan tietysti! :*

----

Lopettamisesta ja taukoilusta puheen ollen, missäs se Vili luuraa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 07:13

Ja Risu D: Meidän miehet on karkuteillä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 09:28

Älkääs luulkokaan ;-D. ....
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 17:07

Hienoa, toinen jätkistä on täällä:D

Mua jänskättää, tänään on mulla vähän niinkun näytön paikka. Tänään pitäisi todistaa, että mä pystyin siihen mitä monet epäili ja totta puhuen epäilin itsekin, eli kokoamaan orkesterin ja järjestämään Eläinten karnevaali -projekti. Katsomossa on paljon tärkeitä tyyppejä, joiden mielipide meidän soitosta tulee olemaan olennainen.
Luotan kumminkin mun soittajiin, kaikki on harjoitelleet ahkerasti, kaikki tehtävissä oleva työ on tältä erää tehty, eikä enää tarvi jännittää kuin sitä, meneekö lavalla kaikki putkeen.
Jaiks:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 19:49

Stemppii Valma! Kyl se hyvin menee..! Ja ette te ihan helpolla musta pääse eroon, mä en oo vaan kauheen aktiivinen. Ja sellanen ilmotus asia, etten sitten kesällä oo kauheen aktiivinen, kun mulla on kesäduuni ja kaikkee.. Mut pyörin ropeissa/kesäleirillä(joka toivottavasti tulee) ja kirjotan tarinoita. Yritän pysyä edes jotenkuten ajan tasalla..

//Hmm.. Nyt mä tiiän mitä tarkottaa korkeanpaikan kammo....
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 21:31

Ihan kivasti meni, oon tosi tyytyväinen mun soittajiin n__n Itse asiassa meni ihan yllättävän hyvin, ja tuntui että mut nostettiin jotenkin jalustalle. Oli ihan älyttömän tyhmännäköstä kun mä alttoviulistina meni lavalle ekana ja tuli haastatelluksi kaiken kansan nähden. Sain kumminkin koko yleisön ja kaikkien opettajien kehut ja sympatiat kun olin niin esillä siellä XD Saan ens viikolla tietää mitä mieltä tärkeät tahot oli meidän soitosta. Nyt aion kumminkin nauttia fiiliksestä ja pistää ruusut maljakkoon:3
Huomenna säestetään aamulla orkesterin kanssa seittemää sataa kuorolaista (menee ennätykset rikki mennen tullen XD) ja illalla vedetään vielä Eläinten karnevaalista kaksi osaa lukuvuoden päätöskonsertissa, ja mä saan päättötodistuksen. Jotkut meidän prokkiksen soittajat jännittää saako ne stipendejä, mun tuskin tarvii jännittää, sillä alttoviulistin piitäis olla aika tähtitieteellisen taitava että vois saada stipendin viulistien nenän edestä :-D

Tulipa pitkä sepustus:DDD Mutta tällasta tänään:)

Vili mitä oot tehny?:DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 21:46

Huh, kuulostaa siltä, että Valmalla on hommaa piisannut ja piisaa. Mahtavaa, että meni hyvin ja olet itse tyytyväinen. Ja sun jutut herättää mussa valtavan kuoroikävän. Ei oo kovin montaa hienompaa fiilistä, kuin se, kun (ison sekakuoron) esityksen kesken ymmärtää, että nyt tää menee ihan nappiin. Siinä on jotenkin ihan valtava voima ja fiilis! Voi kun vielä pääsis.

Ja voi kun pääsis tallille. Ratsastatteko / käyttekö te muut aktiivisesti tallilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 21:48

Juu mä ratsastan ihan aktiivisesti ja käyn tallillakin ihan säännöllisesti:>
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 21:51

Mä en oo tänä vuonna ollu aktiivisesti hevosten kanssa tekemisissä asuinpaikan takia, mutta oon satunnaisesti käyny ratsastaa ehkä kerran kuussa. Kesäks meen taas tallille töihin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 21:51

Ja hyvä valma!
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 22:07

Mä en, mun sisko kylläkin;) Mä menen päiväkotiin, en julkiseen vaan omahoito:D Eli yhen paikallisen tyyppin omassa kodissa pidettävä hoitokotiin;).. Taaperoida hoidan;))
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 22:16

Mä olen itsekin ollut päiväkodissa duunissa joskus, ja tallilla tein ennen opiskeluja vuoden verran hommia aina iltaisin päivätyön jälkeen. Tykkäsin molemmista, mutta en niin paljon, että ihan niistä olisi tullut mulle ammattia.

Nyt en olekaan käynyt tallilla kuin ihan muutaman kerran kuluneen vuoden aikana, kun opinnot ja työt häiritsevät tehokkaasti vapaa-aikaa... Kummallista, kun on koko pienen ikänsä siellä roikkunut aina tilaisuuden tullen, ja nyt ei ehdi! (Sen sijaan roikunkin sitten pikseliheppojen parissa ;))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 6 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: