Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 7 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTo 21 Toukokuu 2015, 23:14

Jep, Eevi, ryhmämusisoinnista saa elämän parhaat kokemukset, tai ainakin mä oon saanut:)

Nyt kerron mun heppailuhistorian saman stoorin kun aina ennenkin: eli ennen Hallavaa mua ei oikeestaan hevoset kiinnostanu enkä tienny niistä mitään (ja pelkään varsinkin isoja hevosia ihan kamalasti), mutta olin kyllä kokenut tän perus 10-vuotiaiden heppatyttövaiheen, lukenut pelkkiä heppakirjoja. Tänne hakeuduin vaan sattumalta ja nostalgiasta, kun olin joskus pienenä ollut jollain virtuaalitallilla... Kiinnostus heppoihin sitten heräsi, ja lähdin pikkusiskon mukana naapurin tallille jossa se hoiti semmosta puoliveristä, ja ihastuin tuon tarhakaveriin, pieneen, äkäiseen, vanhaan shettikseen. Olin ihan ikionnellinen kun sain paapoa sitä ja välillä ratsastellakin ilman satulaa ja koin ekan putoamiseni, mikä oli ihan huippua:DDD En koskaan unohda sitä hetkeä kun se lähti laukassa pukitteleen ja ajattelin sekunnin että se on menoa ja sit olin maassa. Ja ne kaikki kerrat, kun tää poni kiskoi mua perässään laitumelle... :'-)
No sitten kävi niin että viime vuoden syyskuussa tää poni piti lopettaa, kun se sai kummallisia ähkykohtauksia. En oo sen jälkeen käynyt ratsastamassa, kerran kävin pikkusiskon kanssa isolla ratsastuskoululla, mutta siellä vaan ahdisti, kun ohi meni koko ajan isoja heppoja DD: En jaksa selittää miksi, mutta tänä kesänä pääsen ilmaiseksi kymmenen kertaa toiselle paikkakunnalle ratsastamaan islanninhepoilla. Jännittää ja pelottaa.

Aloin jostain syystä vähän itkeä kun muistelen nyt kaikkia Pasi-ponin tempauksia. En itkenyt sen kuoleman jälkeen varmaan kertaakaan, vaan sillon kun se sai niitä kohtauksia ja mietin vaan koko ajan että miten tässä käy.
Nyt tää on tämmöstä hyvää itkua, mä hymyilen ja itken samaan aikaan. Pasi oli tosi ihana poni, ja oon tosin onnellinen, että oon saanut pienen hetken tuntea sen. Rakas Pasi<:'-)

Hyvä itkee nyt just kun oon menossa nukkumaan, kun huomenna pitäs näyttää edustavalta jo kaheksalta aamulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyPe 22 Toukokuu 2015, 07:42

Oho, kaikkee sitä tulee tänne yömyöhään rustailtua:DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyLa 23 Toukokuu 2015, 21:37

Täällä on taas hiljasta DD:
Kirjotin just tarinan, ihan ällösiirappisen, sori, pakko, oon nyt niin romanttisella tuulella oman elämäni tapahtumien johdosta:DDDD

//Niin ja mulla on taas muutama uusi kuva valmiina, mutta kamerasta on jälleen kerran akku tyhjänä:((
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyLa 23 Toukokuu 2015, 22:11

Mä oon ollu nyt taas kotipaikkakunnal poikaystävän kaa, mut varmaa ens viikol sit taas aktivisoidun. Mulla on muuten nyt kahten viikkon hirveest pääsykokeita ni saatan senki takii olla vähä hiljaisempi
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyLa 23 Toukokuu 2015, 22:21

Okej:)
Ojdå, pääsykokeita DDD: Tsemppiä ja onnea niihin, toivottavasti menee hyvin:)))<3
Mulla on maanantaina A-ruotsin preli, muut panikoi, mä nauran räkäsesti:DDDD
En jaksa oottaa että lukukausi loppuu ja pääsee kirjastotöihin relaamaan, ja tietenkin ratsastamaan issikoilla (huihui, mutta kyllä mä selviän) ja kesäkuun puolessa välissä Viroon orkesterin kanssa!!!;DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 02:36

Uh, tsemppiä pääsykokeisiin. Eivät ole kivoja kokemuksia - paitsi että kauheudet unohtuu kyllä sitten kun pääsee sisään.

Valmalla kuulostaa kovin tapahtumarikkaalta! Itsehän vaan teen syksyn kursseja jo kesällä alta pois, eli sitä samaa puurtamista luvassa kuin tähänkin asti. Ehkä ehtii syksyllä tekemään sijaisuuksiakin, kun ei ole kellon ympäri luennoilla ja ryhmissä.
Ja prelit on ihan hauskoja, joskin mun mielestäni kovin turhia tilaisuuksia. Niitä yo-tehtäviä harjoitellaan lukion aikana kamalasti muutenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 09:15

Mä ihan mielelläni teen prelit vaikka matikasta ja espanjasta, niin saa vähän jotain tuntumaa siihen, mutta että ruotsi... musta se koko yo-koe tuntuu niin hölmöltä:DDD Oikeestaan tiedän, että jos jaksan keskittyä niihin esseisiin siellä, niin saan ällän:DDDDDD Äikkä pelottaa ehkä vähän enemmän, koska siinä jo oletus on, että sitä kieltä, minkä siellä kirjoittaa, puhuu äidinkielenään, eli pitäis osata enemmän.
Haluan nyt kumminkin kirjoittaa sen ruotsin, sillä siinä on yks "ilmainen" pitkä aine, eikä mun tarvi hävetä niin paljon sitä, että kirjotan lyhyen enkun (oon oikeasti niin surkea enkussa).

Hehe, filosofisia pohdintoja...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 11:22

Täällä on kyl hiljasempaa kun viime viikolla.. D: Mutta hei, kertokaas pystyykö foorumin nimeä muuttamaan?

Mä en nyt yhtään tiiä mitä tekisin lukukauden lopussa.. D: Toisaalta haluisin lukioon, mutta a) mun arvosanat ei välttämättä riitä b) useet kaverit haluu amikseen tai pitää välivuoden niin mä oon siellä ihan alone.. ~_~ c) sais paremman työpaikan x) Mutta välivuoskin mietityttää, olis aikaa miettiä tätä enemmän mut a) tarvitsen pikaisesti rahaa (johonki kulkupeliin, tyyliin mopoon) b) äiti ei haluais ja c)jos mä en ees osaa päättää lukuvuoden jälkeenkään. Sitten ammattikoulu, sillei ihan jees, mutta haluisin ehdottomasti lukion penkille kun sinneD: Nimittäin a) saisin paremman työpaikan lukiosta b) OI VITSIT EN OSAA PÄÄTTÄÄ!! D: Mun kaverit aina sanoo et oon ihan tyypillinen vaaka, mä en oikeesti osaa päättää. Sinänsä välivuos olis hyvä, voisin funtsia rauhassa ja voisin mennä jonnekkin kesäduuniin.. Mut jotenkin vaan, kun olisin sit vast kahen vuoden päästä lukion ykkösellä.. Njääh.. Auttakaa! :< Sitten kyl välivuoskin haluis hukkaan jos en pääsis kesätöihin (jota vahvasti epäilen) ja jos en osais päättää sitten sen jälkeenkään et meenkö amikseen vai lukioon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 12:33

Mä en suosittele välivuoteen peruskoulun jälkeen, ei siinä oo järkeä. Jos et oo varma alan valinnasta amiksessa, niin suosittelen meneen lukioon, koska a) jos arvosanat on heikommat, voi lukion käydä pitemmässä ajassa että on enemmän aikaa keskittyä, b) lukion voi aina lopettaa ekan vuoden jälkeen ja mennä amikseen jos ei miellyttänyt, c) lukiossa saa kyllä uusia kavereita, d) lukiossa saa lisää aikaa miettiä, mitä haluaa tehä, vaikka mulla ainakin ei oo suunnitelmat tässä kolmen vuoden aikana yhtään selvinny. Mutta siis, ei kannata missään nimessä välivuotta peruskoulun jälkeen, jos ei lukio tai amis, niin vaikka sitten kymppiluokka tai ammattistartti.
Ite käyn lukion neljässä vuodessa aikaavievän musiikkiharrastuksen takia. Niin ja ei kannata välittää, vaikka lähtis lukioon alle kasin keskiarvolla, kaikkien ei tarvi lukea pitkää matikkaa, fysiikkaa ja viittä vierasta kieltä. Mun vanhalla lukioluokalla oli muutama, joilla peruskoulun keskiarvot oli seiskan luokkaa, ihan hyvin ne pärjäsi ja juhlivat yo-juhliaan tänä lauantaina.

Yleensä motivaatio kohenee kun menee lukioon, kun siellä ollaan tavallaan vapaaehtoisesti ja saa vähän itse päättää, mitä opiskelee.

Tarkootatko foorumilla topicia? Jos oot ite alottanut topicin, niin pystyt muuttaan topicin nimen painamalla aloitusviestin ylänurkasta "Muokkaa" ja sitten muutat viestin otsikkoa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 14:23

Joo ei kyl peruskoulun jälkee kannata välivuotta pitää. Niitä saa sitten iha tarpeeks ku/jos ei lukion jälkee pääse minnekkää :-D

Lukio sinänsä ihan hyvä vaihtoehto jos ei tosiaan tiedä mitä haluaa. Parempi käydä lukio- opintoja kun poukkoilla sitten amiksessa linjaa vaihtaen ku ei mikään kiinnosta eikä sit saa mitään valmiiks.
Tietysti jos joku vaikuttaa silleen kiinnostavalta että vois sitä kolme vuotta opiskellakki, ni todellakin suosittelen amista. Sieltä saa aika varmasti työpaikan heti kolmen vuoden jälkeen, kun taas lukiosta pääsee korkeintaan Siwan kassalle.. Tai sitten pitää jaksaa opiskella vielä ainakin kolme vuotta yliopistossa tai ammattikorkeessa (jos pääsee sisään).

Mua tavallaan kaduttaa etten menny amikseen, koska oisin varmaan nytkin jossain töissä eikä tarttis koko ajan stressaa tulevaisuutta. Mutta toisaalta oon nyt sika onnellinen, koska lukion jälkee päädyin "välivuodeks" opiskelee valokuvausta kansanopistoon (mikä oli paras vuosi ikinä) ja nyt mä tiedän mitä haluun ja ens syksynä alotan toivottavast opiskelee AMKssa valokuvausta tai graafista suunnittelua. Että kyllä mä mielummin kummiskin haluisin tulevaisuudes toimii taittajana/kuvittajana/valokuvaajana/.. ku sähkömiehenä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 14:27

Mua aina mietityttää että tuleekohan musta mitään, en yhtään tiedä mitä haluisin olla "isona". Mitä jos sitä oikeesti päätyy Siwan kassalle tai bussikuskiksi DDD:

//Pistin taas pari kuvaa:"D Piirrän jatkuvalla syötöllä kaikkea, mutta en ikinä jaksa pistää kaikkia tänne. Löysin pöytälaatikosta jonkun ikivanhan kuvan Halista ja Lokista sillon kun Loki oli vielä pikkuvarsa:DDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 17:20

Mulle tulee jotenkin huoleton olo kun luen näitä teijän juttuja:D itteäni tulevaisuus jotenkin ahdistaa, koska en yhtään tiiää mitä haluan opiskella sitten peruskoulun jälkeen.. lukio ei nyt oikeen kiinnosta tai ei siis kuulosta hyvältä vaihtoehdolta, mutta haluisin kyllä media-alalle:D

Ja Valmalle kiitos taas kovasti hienoista kuvisat ja pitääpä kirjottaa joku tarina noille sun kuville tai jotain:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Megan.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Megan.


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 29.04.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 18:46

Oijoi, sitä ollaan oltu taas pitkään poissa!! D: Tervetulloo kaikki uuet, mä oon Megan ja plääplääplää.. Okei no ei nyt vaisinkaan:D

Pakko tähän keskusteluun ängetä, että Maya, mä polskin ihan samoissa ongelmissa!:< Mutta mä kaarruin välivuoden puolelle, johtuen siitä, että mä sain ihan sikahyvän duunipaikan koko vuoden ympäri ja mietin sitten siinä et mitä tekisin. Mun vanhemmat oli ihan samaa mieltä välivuodesta, joten ysin jälkeen meen varmaan sinne.. Sitten ehkä meinasin suorittaa kans nelivuotisen lukion, (samaisesta syystä kuin Valma, eli kuoron takia..) Ja ei nyt satu vaan olemaan mitään kiirettä työmaailmaan..


Viimeinen muokkaaja, Megan. pvm Su 24 Toukokuu 2015, 18:51, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 18:51

Mitä kummaa, miten alle 18-vuotias voi saada vuodeksi töitä?:oo
//Meidän kunnassa ei ikinä onnistuis:ooo
Takaisin alkuun Siirry alas
Megan.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Megan.


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 29.04.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 18:55

Hahah, unohin kokonaan ton ensireaktion..

Siis mun pitikin kertoo, että tää on vähän tällänen tuppukylä tää meijän kunta ja tän yrityksen omistaja sattuu olee vähän tuttu.. Ssspppt!: Hevosala siis, pääsen sinne tallille hevosenhoitajaks. (älkää kertoko kellekkään:}) Se omistaja tietää meidän rahapulasta ja kun on ite niin "rikas" se maksaa meille apurahoja hevosenhoitajaa vastaan:D Tulee oleen kiva vuos!:3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 18:55

No mäkin olin lukion aikana 2vuotta tallilla ilta ja viikonloppujommissa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 19:04

OMG, vau, meillä voi saada vaan korkeintaan jotain tosi tilapäistä. Paitsi ehkä jos olis suhteita:D
Kesätyötkin pitää aina hakee kaheksi viikoksi kerrallaan'-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptySu 24 Toukokuu 2015, 19:46

Uijui Oreota nyt lellitään, kiitos kovasti piirroksista Aleksi ja Valma <3

Mutta joo, mulla tää kesä menee opiskellessa, itsekin teen muutaman kirjallisuuden kurssin niin ei tarvitse sitten ensi vuonna plus saa opintotuen. Ja rahahan on aina jeesjees. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 15:21

Oj, Maya on saanut tosi nätin avatarin<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 17:47

Oho niin oonkin! <33 Kiitos Aleksi!! Ja tarkotin että nimimerkkiä voiko vaihtaa?:D

Mun on varmaan sit kallistuttava sen lukion puoleen. Tän kesänhän ehtii viel funtsia, niin mun mielipide ehtii heilahdella puolelta toiselle.. Xd Jos keksin amiksesta jonkun kivan alan, josta olisin tosi kiinnostunut, niin meen sitten ehdottomasti amikseen. Ja Megan, toi kuulostaa tosi siiistiltä, meijänkään kunnassa ei kyl toi onnistuisD: Meillä ei oo ees ketään "heppa-tuttua" - paitsi tietenkin mun ratsastuskoululla, mutta ne ei ikinä ottais mua sinne..:/
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 17:53

Nimimerkkiä en tiiä voiko vaihtaa.
Miten sen amitsualan voi nyt vasta päättää? Eiks yhteishaut oo menny aikaa sitten umpeen?D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 18:29

Hei huvittaisko teitä ropettaa kesäloman alettua? Voitas alkaa sopiin aikaa jo nyt:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 18:38

Juu minua huvittais, mutta se pitäisi tehdä sitten lauantaina, mulla kun on ensimmäiset kolme viikkoa aika täyteen buukattuja :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 18:43

Mulla on lauantaina yo-juhlia, mutta jos se kävis muille niin voitte pelata ilman mua:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 18:44

Mulle käy vaan su tai ma, koska 2-5.6. pääsykokkeet ni en oo niitten aikatauluista varma.
Ja oleppa hyvä Maya, kiva jos tykkäät (: Nimimerkkiä voi ehkä vaihtaa tuolta Profiili kohdasta, jos ei onnistu ni kerro mulle minkä haluut ni käyn vaihtaa sulle (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 18:58

Mulle käy kaikki paitsi lauantai:)) Y-o juhlia kans:'D lähen sinne kuvaamaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 19:02

Noh, voihan sitä ilmanki mua ropetella, kun en oo ollenkaan varma saanko nettiä mistään tuolla :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 20:24

Uhg.. Tän mun alotustarinan väsäämisessä kestää ihan hävettävän pitkään.. Nyhhhynyh... Okei, no ketä kiinnostaa?:D Se tulee ehkä tänän/huomenna/ylihuomenna/kolmen päivän päästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 20:33

Hei, kenelle kelpaa zinet? Mulla on vielä ainaki 30kpl :-D
Postimerkkejä on vielä 6kpl jäljellä eli nopeat syö hitaat! Laittakaa yksällä postiosote ni laitan tulemaan, tän viikon aikana olis hyvä saada levitettyä ympäri maailmaa, että kesäleirille tulis osallistujia (;
Ja lupaan olla tulematta käymään tai kaivelematta teistä tietoja tai levittelemättä nimiä ja osoitteita (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 20:51

Tajusin just, että lyhyitäkin tarinoita voi kirjoittaa. Olin ennen kirjottanut tyylin kkerran kahessa kuussa jonkun järkyttävän pitkän romaanin, mutta sitten oivalsin että on mukavampaa kirjottaa useammin mutta lyhyemmin. Kun kirjotti niitä romaaneja, niin yhden väsäämiseen meni kaksi viikkoa ja ei innostanut alkaa tekeen seuraavaa. Musta on aina tuntunut, että mun tarinoissa on liikaa tavaraa per yks HM, ja siks niitä on rankkaa kirjottaa ja lukea. Nyt sitten varmaan vähän aikaa rustailen lyhyempiä pätkiä.
Mun viimeisimmästä tarinasta ei sit puhuta...

Aleksi unohdin ton kokonaan!! Lähetän sulle mun osoitteen.
"Lupaan olla tulematta käymään." Reps, mielikuvat siitä että IRL-Aleksi tulee seittemältä sunnuntaiaamuna pimpottamaan ovikelloa ja mä tyyliin ryömin ovelle hiukset pörrössä ja minnihiiriyöpaidassa:DDDDDDDDDDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 22:00

j
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyMa 25 Toukokuu 2015, 23:07

Ti lenkille ja kampaaja, ke hammaslääkäri mutta muuten vapaa (ehkä lenkille), to en tiiä, pe kaupoille, la & su lenkkeilyy, pakkaamista, mutta ehin ropetella. Ehin varmaa roolipeliin siis ke, to, la & su. :-)

Ens viikolla en ehi ropettaa _ollenkaan_ koska isostelen riparilla.

Tervetuloa kaikki uudet ihmiset! Ranan omistaja Inka on kyseessä siis, hei!

Nyt meen tutkii kaiken mitä oon missannu ja roolaamaan :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 12:09

Moi kaikki uudet! Mä olen Vili ja hoidan siis tuota Kyyhky suokkia.. Ja elkää sitten luulko että oon ollu kauan pois täältä, mä nyt oon vaan hiljentynyt, mutta tiiän tasan mitä täällä on tapahtunut, käyn aina sillon tällön lukemassa viestejä anonyymisti ja kirjotan tänne jotain kun tulee tarve :-D Eli kattelen sivusta ei kirjautuneena teidän turinoita ja Megankin päivittelee joskus asioita.

//Hmmm.. Tuleekohan meille Megin kaa riitaa kumpi saa koneen..? Tai sitten me vaan vuorotellaan eessun taassun ulos ja sisään kirjautuneina xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 12:29

Hejsan Vili:)
Paniikkiiiii, huomenna ykon koe ja ainakin kymmenen pakollista tehtävää tekemättä DDDDDDD':
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 15:15

Voivoivoi mulla on vähän jääny noi maksut D: ite oon ens viikon leirillä niin mäkään en ehi ropettaa, mutta joo uusille kans niin oon Salli ja hoidan Mincaa:3
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 15:20

Mulla on sama Salli D: Makselin äkkiä noi rästit pois alta, enää pitää vaan piirellä se kuva..
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 15:34

Täällä te pohditte, ehdittekö ropettaa, ja mä aloin miettiä, osaanko. Mä olen synkkä ja yksinäinen tarinankertoja ja tuommoinen kuulostaa suorastaan pelottavalta toiminnalta. Olisi kyllä kiva joskus kirjoittaa jatkotarinointimeiningillä jonkun kanssa vaikka hoitomerkintä, siis vähän löysemmällä periaatteella kuin mitä varsinainen roolipelaaminen, jossa liikuttelee vain oman "sätkynukkensa" naruja, yleensä kaiketi tapahtuu.

Kas niin, sainpas eilen haettua uuden rakkaani tänne mun luokse. Se on niin kaunis ja herkkäkin vielä! On totuttelua, kun aikaisempi, keväällä hajonnut piirtopöytä tarvitsi vähän, eh, rajumpia otteita. Tämä toimii kuin ajatus. Ensimmäinen testityö on värittelyvaiheessa ja koetan sen tänään saada Nikin päiväkirjaan. Anatomiat ja mittasuhteet vähän kosahtaa, kun keskityin vaan hakemaan tuntumaa viivaan, mutta eiköhän siitä vielä kuva saada aikaiseksi. On niin ihanaa piirtää taas.

Hei, hauskaa lomaa kaikille onnekkaille, joilla sellainen pian jo alkaakin! Itse pakerran opintoja vielä heinäkuuhun.

/ EDIT: Mitä tämä on, kun hymiöt eivät näy Ihan tavallisin merkein laitetut perusmerkkiyhdistelmät vaan katoavat näkyvistä. Höh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 16:31

Hei, mukaan vaan, Eevi-Sofia! Ropetus on kivaa ja sen kyllä oppii nopeasti. Musta oikeen kunnon draamat on paras käydä ropessa, koska en uskalla autohiitata järkyttävän rajusti tarinoissa:D

Muistutat hei mua kovasti Malpun omistajasta, Lynnistä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 16:46

Joo en tiiä mitä niille hymiöille voi tehä. Ennen ne vaihtu automaattisesti sellasik keltasiks naamoiks, mitkä musta oli sika rumia, ni otin hymiöt pois käytöstä ja nyt ne sit vaan katoaa :-D
Pitää käyttää luovuutta, niiku esim tehä ne väärinpäi (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 16:50

Tai kirjottaa tekstin perään:) (Aleksi inhoaa tätä XD) Tai laittaa hymiöille nenät :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 17:04

Valma, varmasti muistutan, kun olen samainen henkilö. Oon aina tallin ylläpidon ohessa hoitanut hevosta tai paria muualla, niin saa kivaa, kevyempää vaihtelua (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 17:08

AAAA, okei, kelailin jo vähän aikaa... Eevi-Sofia ja Lynn hahmoina on jollain tapaa samanlaisia.
Millanen Hallava on Malpuun verrattuna? Kiinnostais kuulla kun itekin pyörin molemmissa. Mä en oo siellä vielä ihan päässyt sisään:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 17:18

En osaa kovin kattavasti vertailla. Vertailua vaikeuttaa kovasti myös se, että MP on ollut niin pitkään pöytälaatikossa tässä välissä ajanpuutteen takia. Parhaimpina aikoina siellä oli vuorovaikutusta porukan välillä ja kivaa tarinatoimintaa, nyt ihan kaikkea toimintaa ei kannata järkätä kun osallistujia ei ole. Malpua jossain määrin ohjaa monen vuoden aikana kehittynyt taustatarina, henkilökunnan hahmot on kasvaneet ja kehittyneet puolen vuosikymmenen aikana kovasti.

Äh, voisin vatvoa sitä, mitä se talli on ja ei ole vaikka maailman tappiin. Vertailua en tosiaan osaa objektiivisesti tehdä, kun mulla on niin eri rooli ja lähestymistapa kumpaankin. Täällä kivaa on kirjoittaa uuden, itselle raikkaan hahmon sopeutumisesta vielä vieraaseen porukkaan, Malpussa viehättää se tuttuus ja tarinan kaari ja kehitys. (: (edit: Sitä tarinaahan Eevillekin alkaa kertyä ja toivottavasti se pikkuhiljaa nivoutuu osaksi tallin tarinaa myös!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 17:46

Ai, oletko sä Lynn? Mä tiiän itekki Mallaspuron, mutta mun toiminta on jäänyt vaan sivujen selaamiseen.. :)) Mut mut.. Tarinoista puheen ollen, lähetin tollasen "eka kertaa hallavassa" - tarinan, että pääsen vähän alkuun:3 Oon muuten itekkin miettinyt sitä samaa, kun nää hymiöt on vähän hassuja (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyTi 26 Toukokuu 2015, 17:48

Ja kommentoida saa! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 13:17

Jee! Zinet tuli tänään ja oli kyllä niin söpöjä etten kestä:D <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 14:35

Mulle ei oo vielä tullut mutta Aleksi kyllä lähettikin sen ihan vähän aikaa sitten.
Mulla on enää yksi koe jäljellä, ja käyn tänään treffaamassa sen issikkatallin ratsastuksenopettajaa, jännää:) Saankohan mä kohta tietää millaisella hepalla pääsen ratsastamaan? Jaiks:DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 14:40

Eiku OMG, kävin just hakeen iltapäiväpostin ja NYT SE TULI!!!:D Tää on ihan sikaihana, Aleksi:))) Juurikin täydellinen<3

//Sulla on kiva käsiala, tommonen pieni ja pyöree:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 15:57

Hehehe :3
Mul ois viel joku 20kpl enkö tiiä mihi ne äkkii heittäisin. Ku pitäis saada mail alle enne kesäleirii tai viimestää niihi aikoihi : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 16:28

Mun kuusvee pikkuveli löysi tollasen mun pöydältä eikä meinannut antaa sitä mulle takasin, kun se kuva siellä takana oli niin hieno :-D
Sain taas pitkästä aikaa kirjoiteltua Pallelle :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: