Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuKesäkurssien vaellusretki F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Kesäkurssien vaellusretki

Siirry alas 
+3
Eevi-Sofia
Valma
Aleksi
7 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

Kesäkurssien vaellusretki Empty
ViestiAihe: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 10:59

Tänään roolitaan sitten vaellusretken merkeissä alkaen klo 13
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 13:55

Aleksi - Hali
Sandra - Huhu
Nanna - Tinttu
Salli -  Klikki
Reetta -  Nikita
Janelle - Dunja
Emppu - Darli
Miro - Palle
Valma - Darcy
Max - Loki
Eevi - Bee
Topias - Kyyhky
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 13:57

Nousimme hevosten selkään tallin pihassa. Minä olin ilokseni saanuut ratsukseni Darcyn. Katselin iloisena ympärillämme hääriviä ratsukoita, jotka tarkistivat, oliko kaikki vaelluksella tarvittava mukana selkärepuissa.

/Iiiii Max on onlina:)))))))
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:03

Minua hymyilytti. Kesäiselle koulukurssille osallistuminen oli ollut mitä mahtavin päätös. Nyt olin erityisen tyytyväinen olooni, sillä olimme lähdössä vaeltamaan, ja olin saanut ratsukseni maailman suloisimman Been. Olin kovin ihastunut sympaattiseen ja sievään ujoliiniin; tulimme sen kanssa hyvin juttuun, ja olisin mielelläni lellinyt ponin piloille ystävällisillä rapsutteluilla. Istuin vaalean ruunan selässä ja hymyilin nopsasti Valmalle, joka hänkin vaikutti hyväntuuliselta Darcyn kyydissä.
"Kohta mennään", lupasin Beelle, joka heilautti korvansa minun suuntaani. Se oli kuulolla ja valmis lähtöön.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

Viestien lukumäärä : 546
Hevonen : Loki & Hali

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:05

Nousin rakkaan ruunani selkään perhosia vatsassani. Tämä olisi meidän ensimmäinen pidempi vaellusreissumme ja toivoin että Loki osaisi käyttäytyä asiallisesti. Sillä oli tapana hieman intoilla suuremmassa hevosjoukossa ja ahkeran treenaamisen ansiosta sillä kyllä riitti voimaa ja energiaa temppuilla.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:08

Aleksi huuteli jo lähtöjärjestystä. Saisimme ratsastaa parijonossa, ja katselin empien ympärilleni, kenet saisin parikseni.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:08

Katsahdin ympärilläni häärivään porukkaan samalla kun yritin rauhoitella steppaavaa ruunaa. Olipa ihanaa olla taas täällä. Vaikka Helsinki ja suuret kilpatallit olivat olleet kiehtovia, olin kaivannut koko kevään takaisin maalle.
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 26
Hevonen : Huhu

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:14

Istuin Huhun selässä, itselläni taakkana reppu, jonne olin pakannut varavaatteista meikkeihin kaiken tarpeellisen. Tähyilin ympärilleni ja ratsasti Valman ja Darcyn viereen.
"Mm.. Onkohan kaikki paikalla?", kysyin haikaillen tietysti yhden tietyn perään. Voisin olla Topiaksen pari, jos poika ei olisi löytänyt sitä ennen ketään muuta, mietin punastuen. Huhu oli innoissaan, ja ei onneksi tehnyt muista hevosista sen suurempaa numeroa, joten pystyin ratsastamaan vaivatta muiden lähelle.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:17

Virnistin tietäväisesti Sandralle, kun hän katseli ympärilleen. Tiesin, ketä hän haki.
- Ollaanko me nyt sitten pari, ehdotin.
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:19

Kiepsahdin vielä kerran joukkion ympäri, mutta nyökkäsin silti Valmalle.
"Joo, no ei täällä ainakaan näy To... Toista ehdokasta", änkytin punastuneena ja yritin peitellä töppäykseni. Kyllä Valma oli ajantasalla kaikesta, mutta.. Noh, mitä väliä, ajattelin. Ehtisin viettää Topiaksen kanssa aikaa myöhemminkin.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:20

Aleksin alkaessa kerätä joukkoja ratsastin Lokin heti Aleksin ja Halin perään, jotta ruunan kilpailuvietti ei olisi kovin suuri juosta koko jonon ohi. Odotin kenet saisin vierelleni matkaseuraksi.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:22

Hihitin Sandralle.
- To... toista ehdokasta? kikattelin. - Oii!
Lähdimme joukolla kävelemään pitkin Kaviopolkua.
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:23

Tunsin itseni hieman hölmöksi, kun porukka alkoi jakaantua pareiksi. En tuntenut ketään niin hyvin, että olisin suin päin uskaltanut lyöttäytyä kenenkään seuraan, enkä tiennyt, kuka hevosista olisi Beelle sopivin matkapari. Luotin kuitenkin siihen, etten jäisi täysin vaille paria.
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

Viestien lukumäärä : 219
Ikä : 24
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:23

Katselin Darlin selässä ympärilleni paria etsien. Porukkaa oli ja paljon, enkä vielä edes tuntenut kaikkia. Mietin, menisinkö kysymään Janellea tänäänkin vai yrittäisinkö tutustua johonkin muuhun.
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:24

Purin huultani ja katsoin Valmaa hymyillen vinosti.
"Niin, tooiista ehdokasta..", Mutisin edelleen tarkkaillen ympärilleni.

//Ei käykö vielä lähetä, kun Maxilla ei oo paria D:
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:27

Lähestyin hieman epävarmana hallakolla, suurin piirtein Been kokoisella ponilla ratsastavaa tyttöä, jolla oli ihanan pirteän väriset silmälasit.
"Lyöttäydytäänkö me pariksi?" ehdotin.
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro

Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:28

Pysyisköhän tässä mukana kännykällä?
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:28

Mä oon kännykällä Valma

Viimeinen muokkaaja, Sandra pvm Ma 27 Heinä 2015, 14:29, muokattu 1 kertaa
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:29

Käännyin nopeasti Been selässä istuvan naisen puoleen ja hymyilin.
- Sopii mulle. Mä oon Emppu, esittäydyin heti perään.
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:30

Mä olen aivan älyttömän hidas kirjottaan kännykällä :-D
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:31

Kaviopolulle lähdettäessä jono alkoi automaattisesti muodostua ja sain vierelleni Miron ja Pallen. Takanani ratsastivat samalla koulukurssilla kanssani olevat tytöt poneilla ja Valma ja punatukkainen piensuokin omistaja, jonka nimeksi muistin Sandran.

//jos vaan Mirolle sopii? Ja olihan Miro sillon Hallavassa kun Max oli vetämässä tunteja?

Viimeinen muokkaaja, Max pvm Ma 27 Heinä 2015, 14:32, muokattu 1 kertaa
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:31

No sitten vähän riippuu:P
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:32

Naurahdin vielä kerran Sandran suloiselle ihastukselle.
- Jännää, maastoon, kuinkahan pitkälle me mennään?
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:33

- Missä sä oot ollut? mä kysyin uteliaana Maxilta.
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:34

"Ei tietoo. Kunpa mentäis jonnekkin kauas, jossa ei olla ennen käyty", toivoin ja patistin Huhua reippaanpaan käyntiin. Topias oli löytänyt itselleen parin, ja oli kahden ratsukon päässä minusta.
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:35

"Kiva juttu! Mä olen Eevi", vastasin Empun esittelyyn. "Hoidan yleensä Nikitaa, mutta sain kurssille Been."
Eipähän tarvitsisi ratsastaa ypöyksin, ajattelin itsekseni ja rapsutin allani kävelevän Been kaulaa. Olimme päätyneet melkolailla jonon kärkipäähän. Punapäinen parivaljakko jutusteli lähellämme ja letkamme liikkui Aleksin johdattamana kohti monia hauskoja kokemuksia, niin uskoin ja toivoin.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:35

- Joo, vähän seikkailuaa, sanoin iloisesti, mutta vakavoiduin sitten. - Tässä on kyllä seikkailtu jo tarpeeksi.
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:36

Nyökkäsin Valman puheille.
"Mutta mä aion kyllä palata sinne", totesin matalalla äänellä.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:39

"Mä sain töitä yhen elokuvan parissa Helsingistä, niin Aleksi antoi Lokin mun mukaan ylläpitoon. Ollaan valmentauduttu koko kevät aktiivisesti ja päästään varmaan nyt syksyllä kokeileen jo helpon been ratoja kisoissa. Esteitäkin ollaan hypätty sinne 80 senttiin asti ja Loki on kyllä kehittyny ihan hurjasti", kerroin vierelläni ratsastavalle Mirolle.
"Mitäs sä oot puuhaillu? Onks tallilla vielä samat vanhat kuviot?"
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:40

- Mutta entäs se uhkaus? kysyin hiljaa, ja huomasin, että jotkut katselivat meitä uteliaina. - Myöhemmin, sihahdin. Sanoin taas normaalilla äänellä: - Tästä tulee niiin kivaa!
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:42

"Niin tulee!", sanoin mutta malandin sitten ääntäni. "Mutta mä en voi ikinä olla tallilla normaalisti, jos en selvitä sitä juttua kunnolla", sähisin. "Mutta en ota Huhua tai muita hevosia mukaan"
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:43

Huom! Kirjotan tästä lähtien silleen että Miron setti tulee sinisellä ja Valma punasella koska kännykällä kirjoittaminen on vaikeeta D:

- No, aika lailla, mä vastasin Maxille. - Porukka on kyllä vaihtunu, vaikka on täällä vanhojakin.
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:43

Valman innostus oli tarttuvaa laatua. Uumoilin hymyileväni taukoamatta.
"Kiva nähdä uusia reittejä", sanoin, kuin vahvistuksena Valman toteamukselle. Sisäinen luontoihmiseni suorastaan täpisi innosta.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:44

//mä en oo vielä lukenu uusimpia tarinoita ni oon ihan pihalla xd

Loki lähti innoissaan raviin Aleksin käskystä. Minulla oli siinä kova pidätteleminen, mutta onneksi Hali ei välittänyt lähentelevästä pojastaan.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:46

Käännyimme isonpellon laidalta vanhalle traktoriuralle, ja Aleksi huikkasi, että ravattaisiin.
- Sandra, varoitin matalalla äänellä. - Etkä mene, se mies voi olla vaarallinen.
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:46

Darlin tallustellessa Been vierellä kerroin Eeville olevani Klikin nykyinen ja Mincan entinen hoitaja. Katselin ympärilleni tuttuja ja vieraitakin tallilaisia bongaillen. Valmalla ja Sandralla näytti olevan joku sisäpiirin juttu supinasta päätellen, mutta pian Valma julisti iloisesti reissusta tulevan kivan. Asia jäi häiritsemään, mutta yritin keskittyä maisemiin.
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:48

"Siks mä en otakkaan sinne ketään mukaan!", sähähdin. "Mutta se piinaa mua muuten ikuisesti", kuiskasin päättäväisenä. Nostin ravin, ja aloin keventää. Ravissa puhuminen oli vähän haastavaa, mutten välittänyt siitä.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:49

Mä pompin hetken ylös alas Pallen satulassa, ennen kuin kevennyksen taianomainen tahti löytyi. Toivottavasti takana olevat neiti ammattiratsastajat eivät huomanneet, ajattelin virnistäen. Ratsastaminen oli kivaa, ja Hallavassa mä olin nopeasti tajunnut, ettei kaikessa tarvinnut onnistua ekalla kerralla ja ettei itsensä nolaamista kannattanut pelätä.
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:51

"Sä olet siis tainnut olla Hallavassa jo aika pitkään", arvelin kuultuani, että Emppu oli ennen hoitanut Mincaa, joka taisi olla toinen tallin shettiksistä. "Tervetuloa takaisin, siis. Itse olen vasta aloittanut tänä kesänä."
Bee eteni tasaisessa ravissa.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:51

Mulkaisin Sandraa varoittavasti. Hän ei varmasti menisi suinpäin karhunluolaan minun takiani.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Ruokatauko :-D
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:55

Valman mulkaisu ei aiheuttanut minussa reaktiota. Vaikka olin aikaisemmin ollut toisissa aatteissa, minun olisi kuitenkin palattava talolle, Ennenkuin jätkä toteuttaisi uhkauksensa.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:57

Katsoin vieressäni keventävää Miroa. Poika näytti oikein asialliselta suorine selkineen, kantapäät alhaalla ja kyynärpäät lähellä kylkiä. Loki ei ollut ainoa, joka oli kehittynyt kevään aikana, huomasin ajattelevani.
"Mites tyttörintamalla?" kysyin virnistäen.
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 14:59

Höristin korviani, kun kuulin edessä käytävän keskustelua "tyttörintamasta". Täytyi tunnustaa, että romantiikka kiinnosti aina, vaikkei itsellä olisi osaa eikä arpaa sen kanssa. Silittelin kuitenkin vain muina naisina Been kaulaa, sillä en taatusti halunnut vaikuttaa uteliaalta urkkijalta, joka kaulaansa venytellen nappaisi ympäriltään kaikki mahdolliset juorut tietoonsa.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 15:02

Mä yritin hymyillä sen näköisesti että aihe oli täysin arkinen, vaikka tosiasiassa Nanna olisi minulle aina yhtä suuri ihme.
- Mitäs tässä, mä vastasin. - Nannan kanssa.

Unohdin Sandran arveluttavat aikomukset, kun näin vedenpinnan kimmeltävän.
- Ylitetään joki! Aleksi huikkasi.
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 15:04

- No jaa, puoli vuotta Mincan kanssa ja vasta hetki sitten aloitin Klikin kanssa, vastasin Eeville.
- Tämä porukka vaan vetää aina puoleensa.
Darli ravasi kiltisti muun porukan mukana ja sen selässä oli helppo rentoutua. Minä(kin) kiinnostuin pian edellä kulkevien poikien jutuista. Ehkä näin nuorena ei kannattaisi vielä pojista välittää, mutta minkäs teit, kun synnyit romantikoksi.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 15:06

Mä kuulin Empun sanat ja käännyin katsomaan olkani yli taakse.
- Jep, me ollaan vastustamattomia, mä huikkasin.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 15:07

"Nanna on se sinitukkanen joka hoitaa Tinttua?" varmistin Mirolta.
Saavuimme joelle ja Aleksi hidasti käyntiin. Hali meni varomasti veteen sen enempiä miettimättä, mutta Loki pälyili virtaa epäluuloisena. Pienellä kannustuksella ruuna kuitenkin uskaltautui emänsä perään. Vesi ylsi Lokia hieman polven yläpuolelle. Meidän menoamme se ei haitannut, mutta vilkaisin epäilevästi takanani ratsastavia pienempiä poneja. Toivottavasti tyttöjen jalat eivät kastuisi.

//mä en kuollaksenikaa muista tuliks Nanna vast sen jälkeen ku Max lähti vai mite se meni xd

Viimeinen muokkaaja, Max pvm Ma 27 Heinä 2015, 15:09, muokattu 1 kertaa
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 15:07

Aleksi ilmoitti meidän ylittävän joen, joten annoin Huhulle puolipidätteitä, ettei tamma ryntäisi heti jonon ohi veteen.
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki EmptyMa 27 Heinä 2015, 15:10

Minua hymyilytti, kun Emppu ja Valma Miro puhuivat Hallavan porukasta.
"Niin, mäkin olen alkanut taas ymmärtää, miksi tallilta on vaikea pysyä poissa päivää pitempään", naurahdin. "Kivassa porukassa on kaikkein kivoin harrastaa."

Beetä joen ylittäminen hieman epäilytti, mutta kun muutkin menivät, sekin uskalsi. Kiittelin ponia rapsutuksin ja silityksin.

Viimeinen muokkaaja, Eevi-Sofia pvm Ma 27 Heinä 2015, 15:18, muokattu 1 kertaa
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien vaellusretki   Kesäkurssien vaellusretki Empty

Kesäkurssien vaellusretki
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Vaellusretki