Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuKesäkurssien iltanuotio F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kesäkurssien iltanuotio

Siirry alas 
+2
Janelle
Aleksi
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 15:55

Tänään klo 18 eteenpäin! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:02

//mä käyn pikasee väsää ittelleni ruokaa, mut te voitte jo alotella (;

Heti kun joku muu tulee:) - veemäinen
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:07

Istuin tuvassa pöydän ääressä juomassa mehua ja raapustelemassa päiväkirjaan. Chrisin lähdettyä minusta oli tullut päiväkirja-addikti. Muut taisivat olla pihalla.

//Saapukaa ihmiset!
///Mä tiedän että te ootte siellä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:11

Porukkaa oli jo kerääntynyt pihalle valmiina lähtöön, mutta oli selvää, etteivät kaikki olleet vielä siellä. Päätin käydä vilkaisemassa tupaa, jos siellä vielä joku luuhasi, ja Valmahan sieltä löyty. "Hei! Ootko sä tulossa?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:12

Suljin päiväkirjan huokaisten ja laitoin sen hattuhyllylle.
- Juu, vastasin ja seurasin Janellea pihalle muiden luo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:14

Väläytin tytölle hymyn ja pyörähdin ympäri hypähdellen takaisin tallipihalle. Ei ollut enää niin kammottavan kuumakaan, mutta ainakin aurinkoa piisasi, eikä täällä edes näyttänyt tuulevan. Helpotti iltaa huomattavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:15

Katselin pihassa pyörivää porukkaa ja huomasin Janellen tulevan Valma perässään tallituvasta. Yritin laskeskella mielessäni, olivatko kaikki jo paikalla, mutta porukka liikkui liikaa. Koskakohan aloittaisimme?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:16

Mihin meidän on tarkoitus mennä nuotioimaan? Tulispa se Aleksi nyt äkkiä
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:18

"Oliks tässä nyt viimeine eksynyt ankanpoikanen vai?" kysäisin vilkaisten ympärilleni. "Aleksia ei ainakaan näy..."
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:19

- Aleksin lisäksi en heti keksi muita puuttuvia, sanoin siirryttyäni Janellen luo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:19

- Mennään sinne harjanteelle mistä näkee Hallavan, me ollaan ennenkin pidetty siellä nuotiota, ehdotin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:20

Koska tallilla oli kesäkurssien aikaan suhteellisen hiljaista, eikä maneesi ollut kovassa huudossa, joten isä oli "pakottanut" minut menemään puomeja Faen kanssa. Viininpunaiset ratsastushousut jalassa ja tummansininen "I don't shave for Sherlock Holmes" huppari päällä tallustin kohti nuotiopaikkaa. Olin kuullut että tänään siellä olisi kesäkurssien nuotioilta, mutta päätin superrohkeana liittyä seuraan. Isä oli lähtenyt jo kymmenisen minuuttia sitten autolla, ja jättänyt Wrachin seuraani. Nyt valtava irlanninsusikoira lönkötteli vieressäni häntä heiluen.
"Hey", hymyilin ujosti nuotion luona oleileville, ja kysyin perään haittasiko ketään koirani paikalla oleminen. "Hän on tosi kiltti, but he's just big."

//damn ku oon hidas, sori ;(
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:22

"Loistavaa", henkäisin helpottuneena ja nyökkäsin Valman ehdotukselle. "Kuulostaa hyvältä mun puolesta", ennätin myöntää ennen kuin irlanninsusikoira herätti houmioni. "Iso mutta suloinen! Mikä sen nimi olikaan?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:24

Katselin harjanteelta alas Hallavaan ja tunsin sydämeni sykähtävän. Kaukana laidunsivat Hallavan hevoset ja ponit. Näky oli kaunis ja tuttu.
Odotin, että Aleksi saapuisi ja nuotioilta voisi alkaa.

Tultiinpas me nopeasti perille:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:28

Hymyilin paikalle ilmestyneelle koiralle ja sen omistajalle. Tyttöä en tuntenut laisinkaan.
- Hei, tervehdin.
- Mikä sun nimi olikaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:29

Aleksi, sovitaanko että tullaan yhtämatkaa? Sä käykö pyysit mua mukaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:32

Kiirehdin pikku mökkösestäni täyttä häkää tallipihaan, joka huusi tyhjyyttään, suuret ruokakassit roikkuen kummassakin kädessäni. »Missäs porukka on?« mietiskelin itsekseni. Olimme sopineet tapaavamme pihassa, mutta ketään ei näkynyt.
Päätin etten jaksaisi kasseineni lähteä etsimään porukkaa tallin syövereistä, joten kaivoin kännykän taskustani. Selasin Valman numeron esiin ja painoin vihreää luuria.

//jos Jerry ilmestyt nyt tähän tallipihaan ni voin pyytää (:
Olin muuten sikahuono kananmunan paistamisessa, siks mulla kesti D:


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm To 06 Elo 2015, 18:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:33

Huoahdin näylle, se oli kieltämättä ihastuttava. "No niin, mulla on ainakin vaahtokarkit. Onks jollakulla jotain muuta?" kysäisin heilauttaen pussukkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:33

Kännykkä tärisi taskussani, ja kaivoin sen esille. Soittaja oli Aleksi.
- Valma, vastasin. - Me ollaan kaikki jo täällä harjanteella.

Awww Aleksi, poltitko sen? XD


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm To 06 Elo 2015, 18:36, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:35

"Hän on Wrach, se sanotaan Ur-akh, ja minä olen Alana", hymyilin hieman hämilläni vastaukseksi kaikille. Kävelin Wrach perässäni hieman lähemmäs nuotiokohtaa ja istahdin penkin reunalle.
"Suí síos", murahdin koiralle joka istahti heti kiltisti viereeni komennon kuultuaan.
"Mulla on vain koiranruoka. Voi sitäkin grillata", hymyilin Janellelle. Hiljenin Valman vastatessa puhelimeen ja rapsutin hiljaa koirani suurta, harmaata päätä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:36

Naurahdi kuullessani Alanan sanat. Koiranruokaa, voi sentään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:38

Käännyin tallirakennukseen päin, joka huokui rauhaisaa hiljaisuuttaan. Pitkää miestä lukuunottamatta, talli oli vailla ristinsielua. Olin ensin kävelemässä ohi, mutta ajatus Aleksista nousi mieleen. Yskäisin, mutta pitkähiuksisella miehellä oli juuri puhelin korvallaan, eikä älynnyt olemassaoloani. Työnsin kädet taskuihin, ja kuuntelin puolikorvalla miehen puhelua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:38

En voinut olla hymähtämättä huvittuneena.
"Ehkä se ei olisi kovin maittavaa meille muille paitsi Wrachille", totesin hymyillen ja istahdin nurmikkoon, kun kerta Aleksi ei vielä tänne ennättäisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:39

"Harjanteella? Aa joo selvä. Mie tulen sinne", hymyilin Valman heti arvatessa mitä asiani koski.
"Voitte alkaa laitteleen nuotiota kasaan, siinä pikku katoksessa pitäis olla puita. Mie tuon ruokaa hetken päästä. Moi."
Suljin puhelimen ja katsahdin tallipihaan saapunutta poikaa. "Moikka, mie oon Aleksi", esittäydyin ja tarjosin kättä tervehdykseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:42

Mies sulki puhelimen ja esittäytyi.
-Niin mä vähän arvelinkin. Hymyilin ja vastasin kättelyyn. Rutistin miestä kömpelösti, ja mielessäni välähti, että olisi minun aikani esittäytyä. -Niin, mä olen Jerry. Siis hain hoitajaksi Cellelle, selitin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:43

Tungin puhelimen takaisin taskuuni ja hain katoksesta jotain halkoja. Äkkiä minua nauratti. Osasin kokata mitä vain, mutta nuotiota en osannut tehdä oikeaoppisesti. Pitiköhän puita vain kasata päällekkäin?
- Psst, supatin lähellä olevalle Empulle. - Osaatko sä tehdä nuotion?
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:45

Rapsutin koiran päätä ja naurahdin muiden jutustelulle. Juuri tällaisesta yhdessä olosta ja jutustelusta minä pidin!

Kuullessani Valman kysymyksen käännyin katsomaan ja henkäisin:
- En todellakaan, mä pelkään jopa tulitikkujen käyttöä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:45

"Joo me puhuttiinkin puhelimessa", hymyilin pojalle. "Mä mielelläni näyttäisin paikkoja, mutta mun pitää rientää kesäleirin illanviettoon." Nyökksin pahoittelevasti kohi ruokakasseja.
"Mutta hei, haluaisitko sä tulla mukaan? Tutustuisit vähän porukkaan!"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:47

- Mutta eikö siinä oo jotkut erityiset säännöt, miten se kasataan, pohdin. - Syttyykö se edes, jos noita puita vaan latoo sattumanvaraisesti?
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:48

Kohotin kulmiani Valmalle, joka oli alkanut keräämään puita, selvästi nuotiota varten. Hyppäsin kepeästi jaloilleni ja astelin lähemmäs tyttöjä.
"Ei kai se niin vaikeaa voi olla? Laitetaan vaan puita... jotenkin... ei liian yhteen, jotta tuli saa ilmaa, vai mitä?" mietiskelin ääneen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:48

- Tota noin... Jos tehään niin kuin piirretyissä, että kasataan ne sellaseksi kukkuraksi? keksin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:48

Aleksi ehdotti minulle nuotioiltaa, mutta en olisi juuri nyt halunnut kaikkien pällisteltäväksi.
-No en oikein tiedä.. Emmin ja hieraisin niskaani. -Mulla on vähän kotona hommia ja ja..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:48

- Ja sit varmaan sytykkeitä väliin, päätin. - Aleksi nauraa meille räkäisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:49

"Mm.." hymisin ja rapistelin koirannamipussia, mikä sai uroskoiran pompahtamaan jaloilleen. Virnistin ja kuulin kuinka kännykkäni alkoi soimaan taskussani. Omiani muristen kaivoin sen esille ratsastushousujen taskuista ja huppariani suoristaen siirryin hieman sivummalle juttelemaan isälleni englannin ja iirin sekoituksella.
"Hey? Yea, he's with me, yeah I'll walk him 'ome, sure, ar bith, ach bhí mé chun fanacht níos faide", murisin lopun halutessani jäädä nuotiolle vielä hieman pidempään. "Ye, Aleksi's not even 'ere yet, yeah.." selittelin hupparin valkoiset viikset ja teksti erottuen kirkkaasti hämärevässä illassa. Samalla katsoin muiden pähkäillessä nuotion kanssa.

//häippäsen syömään, ei pitäis kestää kauaa, Alana saakoon olla kännykässä sen aikaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:50

"No hei, me sentään yritettäisiin parhaamme?" naurahdin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:52

- No mitäs myöhästyi, tokaisin Valmalle.
- On Aleksin oma vika, jos nuotio menee pieleen. Eiks niin? virnistin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:52

- Okei, nauroin. Mahtavaa. Tällä sain ajatukset hetkeksi pois Chrisistä. Asettelin halkoja keoksi nuotiokuoppaan ja sulloin väliin tuohta. - Mä en sitten ole sata prosenttia vastuussa tästä nuotiosta.
Laitoin lisää puita keon päälle. Kasa oli kaukana niistä nuotiosta, joita olin ennen nähnyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:53

"Tuu nyt. Se on rentoa porukkaa", kannustin Jerryä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:55

"Hmm, pitäskö nää asetella jotenkin... vastakkain? Eiks se aina mee niin?" kysäisin osoittaen päällimmäisiä puita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:56

- Älä kysy, sanoin mietteliäänä. Nostelin muutaman päällimmäisen halon pystyyn. Tirskahdin. - Kyllä on hieno!
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:57

- Miksei tälläsiä asioita opeteta koulussa? ähkäisin ja toivoin, että koko porukka ei nauraisi aikaan saannoksellemme.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:58

- No äläpä, mutisin. - Ekalla köksäntunnilla tehdään pirtelöä, nuotion rakentaminen olisi paljon tärkeämpi taito. Ja jos joutuu autiolle saarelle, mitä tekee matikalla jos ei osaa edes nuotiota rakentaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 18:59

-No ehkä mä voin kävästä siellä, myönnyin sitten ja vilkaisin ympärilleni. -Mutta en viivy kauaa, jatkoin vastahakoisesti ja liityin Aleksin seuraan. Ehkä olisi parasta tutustua muutamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 19:00

En voinut olla naurahtamatta, mutta ehkä sen saisi silti syttymään.
"Mutta toisaalta, ainakin mun kaltaiset tohelot sytyttäisivät koko koulun tuleen - ja monta kertaa", huomautin naurua suupielessäni. "Mutta katsotaanko, jos saadaan se syttyyn. Onks tääl tulitikkui?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 19:00

- Ööö... Ehkä me odotetaan Aleksia, sanoin hyvin epäilevästi. Janelle, joka oli juuri kutsunut itseään toheloksi, ja tulitikut..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 19:02

Minuakin alkoi hiukan pelottaa ja totesin Valman ehdotuksen olevan hyvä. Emmehän kuitenkaan halunneet polttaa koko lähialuetta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 19:03

"Teistä ei ainakaan ole seikkailijoiksi, mutta ehkä se on ihan hyvä ajatus", naurahdin ja koetin parannella nuotiota, tökkien puita parempaan asentoon, mutta ei se siitä kyllä parantunut ollenkaan. Ugh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 19:04

Lähdimme Jerryn kanssa kävelemään kohti harjannetta ja pian näimmekin nuotiontekeleen ääreen kerääntyneen porukan. "Täältä tulee ruokaa!" huutelin heti kuuloetäisyydelle pääsyämme.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 19:05

- No ei todellakaan, naurahdin Janellelle ja käännyin sitten iloisena katsomaan Aleksia. Vihdoinkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio EmptyTo 06 Elo 2015, 19:06

Katselin harjanteen luona pyörivää porukkaa. Vai näin paljon ihmisiä. Kävelin silti Aleksin perässä nuotion luo, jonne tytöt olivat kasanneet epämääräisen keon puista.
-Hmm.. Toi ei oo ihan oikeaoppinen nuotio, minun oli pakko naurahtaa. -Mäpä korjailen sitä. Sanoin ja aloin oitis ojenella halkoja keossa. Tunsin hämmentyneitä ja naurunsekaisia katseita selässäni. Tässä oli tyttöjen nuotio-taidot?


Viimeinen muokkaaja, Jerry. pvm To 06 Elo 2015, 19:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kesäkurssien iltanuotio Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien iltanuotio   Kesäkurssien iltanuotio Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kesäkurssien iltanuotio
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Roolipelaaminen-
Siirry: