Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 4 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:32

Näkyyks sulla se video siinä?
Toi on sairas korvamato, oon hyräillyt sitä kolme päivää, yleensä kappaleet saa pois soimasta jos soittaa niitä ite:D
Ja jep, tää hymiösysteemi on kakka, mutta Aleksi ei tykkää niistä keltasista, sen mielestä ne on rumia xd (Niin on kyllä varmaan kaikista muistakin) Hymiöille pitää panna nenä :-) tai kirjottaa suoraan tekstin perään:) mikä sekin on Aleksista tyhmää:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.

Viestien lukumäärä : 165

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:34

Jaah :-D No jos kerta se on sellanen korvamato, niin jätän väliin.. Ja näkyyhän se (: Ite aina laitan hymiön väärtepäin, niin se on ainakin melkein tavallinen :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:35

Se on taas semmoinen juttu mistä mä valitan:DDDDD
Mun jutut alkaa olla tavallista puolen yön tasoa...
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:36

Juu, sama (; Aika mennä nukkumaan -->>
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

Viestien lukumäärä : 219
Ikä : 24
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 08:07

URL olen 15-vuotias Klikin hoitaja. Klikin kanssa alotin vasta heinäkuun lopussa reilun vuoden tauon jälkeen, alunperin olin siis Mincan hoitaja :-) IRL muhun tutustunee tässä keskusteluiden lomassa
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

Viestien lukumäärä : 220
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 09:42

url 18v poika, muuttanut turusta, richkid ymym.. pääsin nyt darcyn hoitajaks, mutta vaihdan ranaan jos ja kun saan inkaan yhteyttä.

irl 18v tyttö, lukion kolmoselle meen. alotan työt abc ja tosiaan tuo vuokraponi:p
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 09:52

Ai niin, mä oon IRL 17-vuotias tyttö, ens vuoden abi ja himomuusikko:D
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 10:17

Ette muuten usko näitä kipuja:D Sängystä tulin pois pyörähtämällä lattialle, kun ei vaan päässy istumaan xd Buranaa oon nyt vetäny, et eiköhä kohta pysty jo puuhailee, mut niin jumissa joka ikinen paikka:D Mitähän huomisestakin tullee, ko pitäs lähtee sinne Helsinkiin ajaa.. ja sit pitäs jaksaa vielä koko vknlp bilettää xd
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 10:26

Aijai, Topias, suosittelen kyllä jäämään kotiin jos on hirveästi särkyjä, ne voi pahentua D:
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 10:45

On kuule kaikki liput ja kaikki maksettuna ja jos mää en lähe nii ei pääse kukaa muukaa:D että pakkokai tässä on lähtiä xd
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 26
Hevonen : Huhu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 10:47

Jaahas, ja minä olen sitten se "Jerryn" auttava isosisko-hahmo, tällein muille tiedoksi:D Kaiken muun mahollosen se sitten musta tietääkin.. xd

Ja Topias, voi ei :/.. Kuulostaa kyllä aika pahalta... Aiotko varata lääkärin ajan?
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 10:57

en ko ne ampulanssimiehet tutki mut eile ja soittivat jollekin ylilääkärille ja se sano et saan mennä kotia.. ainoastaan jos tulee pahoinvointia/päänsärkyä/huimausta niin sitten lääkäriin. lihaskipuihin vaan buranaa xd
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:06

Ei kai sulla oo ollut pahoinvointia tai päänsärkyä tai huimausta?
Lihaskivut voi sitten äityä tosi pahoiksi autossa istumisesta :-l
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

Viestien lukumäärä : 264
Ikä : 30
Hevonen : Oreo

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:14

OONKO MÄ OLLUT POISSA NIIN KAUAN ET TÄNNE O TULLU UUS PULINA OMG!

Mutta hei kaikille! Aikeena ois aktivoitua nyt taas! Ja whaaa, saanks mä oikeesti hoitaa kumpaakin? Koska tyksin Vanista mutta samalla oon myös kiintynyt Oreoon kovasti ja olisi mukavaa tyttösen kanssa jatkaa koulutustaivalta.

Ja mitäs ihmisille kuuluu (oon laiska, en jaksa lukee aiempia viestejä)?
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:16

ei oo ollu, sillo tippumisen jälkeen oli ja neki loppu heti kun pääsin oksentaa..
ja niihän ne pahentuu, mut samaten tästä sängyssä makaamisesta. Pitäs pikkahiljaa liikehtiä nii vetrys vähäse xd

Mut onneks meitä on neljä kuskia niin voijaan vuorotella:) Viideskin olis (hällä oli tänään inssi), mut korttia ei napsahtanu älyttömän tiukan inssiukon vuoksi.. en ymmärrä, jos mullaki ois ollu se ukko nii en todellakaa ois päässy lävite D:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:20

Mikäs tässä.
Aleksilla on mieli maassa, Topias on lentänyt hepan selästä pahasti... Ja mä potkaissut minuutti sitten varpaani kovaa kynnykseen:(
Mutta meillä on uusi hoitaja Cherry Jerry:)
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:22

Aijai, voi teitä raukkoja. ): Ja huomasin myös, että Miro on häipynyt keskuudestamme.

Mutta tervetuloa Jerry, mukavaa saada lisää miesporukkaa tänne!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:23

Hei Topias, iskä alkaa opettaan mua ajaa autoa joku päivä, siitä ei varmaan tuu mitään, koska mulla on tosi surkea koordinaatiokyky. Sitten kun saan kortin, niin voin aina kertoa teille ajopelin tunnusmerkit että tiedätte mitä kannattaa varoa :-D
Mä oon oikeesti nähnyt painajaisia autolla ajamisesta D:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:24

Kyllä, Miro lopetti ;__;
Topias, älkäähän sitten bilettäkö liian rajusti :-P
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:25

Valma muuten, just tuon takia mä en ikinä tuu ajaa autoa, never ever never. Koska mua pelottaisi ihan liikaa jo se että pitäs istua ratin taa, sit pitäs katsoa liikennettä ja vielä ohjata omaa autoa. Edes pyörää en enää omista, koska meinas tulla pakokauhu "hankalammissa" kohdissa.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:27

Mä muistan kun meidän entinen konserttimestari sai joskus kaks vuotta sitten ajokortin, ja eräänä päivänä se tuli harjoituksiin täristen ja hikoillen ja sanoi, että oli ajanut ekaa kertaa yksin kaupungissa, ja oli onnistunut tekeen sen niin, ettei ollut kolhinut mitään tai ketään. Ai kamala, mitäköhän siitä tulee kun mut pistetään ratin taakse DDD:
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:30

No jaah, ehkä se menee kumminkin lopulta ihan hyvin hei? Turhaa sitä nyt ainakaan stressaa, jos ei oo ajankohtaista! : D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:31

Jaa-a, iskä teki just ne kokeet että se saa antaa ajo-opetusta, ja sano että voitas alottaa jossain vaiheessa, että on se aika ajankohtaista. Paniikki...
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:33

Iip! Mut toisaalta, mieti että se stressais (ehkä) vielä pahemmin, jos sua opettais joku ventovieras? Ainakin mulla se ois kahta kauheampaa.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:36

No se on kyllä totta, mun isosisko kävi autokoulussa ne kaikki ajotunnit ja sano että oli tuskaa D-:
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:55

Mää rakastan autoja ja ajamista, mutta muistan kun uhosin että ajan vaan 20km/h, koska sillon oli vielä talvi ja pelkäsin ajaa xD Mun unelma on aina ollut rallikuski ja nyt kun kokemustakin on karttunu, niin varmasti hiekka pöllyää tääl maaseudul ko kotia ajan.. kavereita pelottaa, varsinkin kun räplään samalla puhelinta xd ja yhet ylinopeus sakotkin on alla!:'D

Mutta nopeesti siihen oppii ja tottuu, eikä enää pelota! Paljon vaan rutiinia ja harjotusta ja kohta se on jo ihan kivaa:) Toki, en tiiä kuinka isoissa kaupungeissa asutte. Täällä kylällä on kaks liikenneympyrää, ei yhtään valoja ei oikeestaan yhtään mitään.. eli paniikki ei kovin helposti iske ko voi vaan ajaa rauhassa:D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 12:05

Joo autolla ajaminen on kivaa! Eikä nykyään enää pelota ees Helsingissä tai muissa isommissa kaupungeissa. Maantiellä tulee mulla kanssa vähän kaahailtua, mutta en menis sillä kehuskelemaan... Ja sakot ei oo kivat, mä jouduin maksaa 105€.......
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 12:43

Täällä kunnassa missä mä asun ei oo ainuitakaan liikennevaloja eikä liikenneympyrää, mutta toisaalta täällä ei oo mitään muutakaan ja kaikki pitää tehä tossa naapurikaupungissa, joka taas on melko vilkasliikenteinen.

Kerran olin serkun kyydissä pohjosessa menossa shoppailemaan, niin serkku meni jollain ihan kapealla tiellä moottoritievauhtia. Se oli ihan kauheeta DDD:
Se on kyllä jännää nähdä joidenkin tuttujen ajotapoja. Mä olin vuosi sitten kaverin kanssa menossa jonnekin ja nukuin autossa ja heräsin siihen että kaveri puhuu muille autoilijoille tyyliin "ihme törttöilijä":DD
Virossa meidän vanha, harmaahapsinen ja arvokas tosikkokapellimestari ajo meitä vuokra-autolla paikasta toiseen, ja kun tyypit kuunteli autossa jotain kappaletta melko kovalla, niin kapu alkoi mutkitella sikanopeasti siihen tahtiin. Vähän meni kunnioitus sitä kohtaan:P

Mutta niin, kai siihen autolla ajamiseen tottuu xD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 14:40

Ääh, kirjoitin vähän tonne Koulukurssi-topiciin, mutta ei oo oikein fiilistä :-/ Mihin mun kaikki inspiraatio on kadonnut?
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 14:53

*Puhaltaa osan inspiraatiostaan Valman suuntaan*

Mulla olisi ideoita, mutta en SAA toteuttaa niitä nyt! Nyt painun taas kirjastoon maratonistunnolleni. Epäilen, että kohta kirjaston työntekijät alkaa tervehtiä ja kysellä kuulumisia. Opiskelut kehittää istumalihaksia, jos eivät muuta. Tentti kahden viikon päästä. Iso, paha, pelottava tentti... ei mikään läpihuutojuttu, niin kuin valtaosa muista. Kääks.
Tekisin mieluummin virtuaalijuttuja. :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 14:59

Oi kiitos, Eevi-Sofia, jos ne tulis vaikka illalla perille:D
Lukuintoa!
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:03

Kaikki sympatiani menee kyllä Eevi-Sofialle, oo ilonen että koulu alkaa vasta syyskuussa ah <3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:06

Mun pitää huomenna ja lauantaina mennä pitään harjoituksia ja sunnuntaina on sit keikka, jaiikss:D Siitä tulee kyllä hauskaa.
Btw mä en oo ikinä käynyt yhdelläkään keikalla tai festareilla jos omia ei lasketa, ja ne onkin klassisen musiikin, että meno on vähän erilaista:D
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:11

Määkään en oo ikinä käyny missään (ellei lasketa koulun reissuja joihinki oopperoihin ja musikaaleihin) ja siks on ihan supersiistiä lähtee weekendii! Ja koska digital edition, niin tulee olee ihan huippua!!!♥
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:14

Mitä kakkua, Topias, mä tajusin vasta nyt että sä tarkoitit sitä tapahtumaa, aikasemmin luulin vaan että oot menossa viikonloppua viettämään :-DDD Miten tyhmä ihminen voi olla.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:14

Mä oon kieräny ties missä festareilla töissä myymässä ruokaa. Tosin en oo nyt pariin vuoteen tehny ku se on aika kamalaa. Mutta niin on tullu käytyy provinssissa, ruississa, ilosaarella, jurassicissa ja weekendeillä, useammassa paikassa kahdesti. Ja viime kesänä olin ekaa kertaa ilosaaressa ihan muuten vaan ilman töitä, mut oikeestaan me vaan hengailtiin bäkkärillä koko ajan ku kaikki tutu oli siellä :-D
Jaa viime talvena kävin poikaystävän kaa kattoo Devin Townsendin keikkaa ja nyt mietitää et vois mennä kattoo Peripheryy syksyllä :--D
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:16

Mä en oo koskaan ollu festareilla eikä kyllä hirveesti kiinnostakaan lähteä järjettömään ihmismassaan. : D Siellä ois kumminkin vaan ahdasta ja ahdistuisin siitä ja hirveestä melusta.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:18

Mä oon ihan pihalla noista, suurimman osan nimi ei sano mitään... :-P Oon elännyt onnellisesti tynnyrissä oikean musiikin keskellä:D
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:30

Älä Valma pahastu, mut sun musiikki ei todellakaan ole oikeeta :'D Kaikilla on oma makunsa, mut sitä vingutusta ei kauaa jaksa kuunnella xd

Ja siis joo, määkin pelkään sitä ihmispaljoutta, mut onneks on kaverit mukana. Toki panikoin nyt sitä et hukataan toisemme:D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:33

Topias, sait mussa aikaan isoimman mahdollisen aww-tunteen:DDDDDDDDDDD Ruvetaanko tappelemaan? Mulla olis vaikka mitä sanottavaa teidän musiikista mutta ehkä mä vaan oon hiljaa:D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 15:37

Sanoitpahan ainakin mielipiteesi suoraan:DDDDDDD
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 16:06

Joo, ei tapella:D Täälläpäin ei vaan hirveesti oo ketä kuuntelee klassista. Toki on ihmisiä jotka soittaa selloo ja viulua ym, mut ne soittaa aina semmosia tunnettuja kappaleita, kuten pirates of the caribbean ymym adelee:D Mut onhan se ihan eri asia, kuin orkesteri:P
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 16:08

Mäkin soitin pirates of the caribbeania pari vuotta sitten kun mä soitin sellasessa orkesterissa, joka soitti peli- ja leffamusiikkia (Super Mario Bros<3, Angry Birds<333), mutta sitten mä päätin siirtyä oikeaan musiikkiin sellaseen musiikkiin joka vastaa enemmän mun mieltymyksiä:D
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

Viestien lukumäärä : 219
Ikä : 24
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 16:55

Ois ihanaa osata itekkin soittaa kunnolla jotain :-) Tällä hetkellä osaan soittaa pianolla tosi kömpelön version Mansikkamäestä ja Lautturista, mutta en jaksa opetella paremmin :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 17:11

Piano on niiiin ihana soitin ja mua harmittaa sikana kun oon vaan jättänyt taidot ruostuun. Mä osaan nykyään pelkästään Burkmüllerin L'Oragen ja Yiruman River flows in you, ja noi molemmat on niin mainstreamkappaleita että kaikki on kuulleet ne miljoonaan kertaan D-:
Mä oon myöskin kadottanut pianon nuotinlukutaidon, koska ne nuotit menee siinä niin eri tavalla kun mun omissa instrumenteissa '-.-
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 17:27

Mä tykkään ehkä eniten kaikesta akustisesta, ja sitten näistä bilemusista:-D En oo ihan kamala klassisen ystävä, mutta noi pianobiisit oli hauskoja (: Ja sitten vielä suurin osa klassikoista on ihania. Siis Titanicista pirates of the caribbeaniin <33 Ensimmäisessä ei voi estää kyyneleitä (':

Ja moido, Janelle, kiva kun oon tälleen tervetullut (: Ajattelin kipsiä faktat kehiin - osioihin heti kun kerkeen, niin opitte tästä Cherrystä, Jerrystä lisää:P Ja tuli tälleen nyt noista lauluista mieleen, että muumi-versiot kaikista suomalaisten räppäribiiseistä on ihan sika mahtavii :'-D Nauran. (Okei, kuka kattoo "muumeja"? Niitä pilaversioita siis D:) Minä ainaskin. Ha-ha-haa. .. Mä oon koukussa kaikkiin lastenohjelmiin, joista on tehty pilaversioita, vaikka muumit onkin tosi pyhiä. Ja sanoi kaikki Tohtori Sykeröt.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 17:40

Mulla leffamusiikki tulee jo korvista ulos D-:
Muumit on pyhiä, ei niistä saa pilailla xD
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 17:42

Se on kyllä totta xD Mutta mä en oo pilaillu, ne liitteen videoitten laittelijat on xd Ja mitä leffamusiikkiin tulee, niin siihen ei voi ikinä kyllästyä! Saatan jankuttaa jotain laulua koko saatanan päivän, enkä oo vieläkään kyllästynyt (: Että ihmettelen
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 17:47

Mun mielestä muumeja on kiva piirtää, kun ne on semmosia pyöreitä :-3 Vähän sama kun shetlanninponeissa.

Mä voin kuunnella samaa biisiä taustamusiikkina sen viistoistatuhatta kertaa mutta ajatuksella vaan kerran. Mun lempibiisi vaihtuu monta kertaa päivässä :-D
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 EmptyKe 05 Elo 2015, 18:26

Hei saanko mä muuten tollasen avatarin? :-D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 4 Empty

Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6