| Pulinaboksi #5 | |
|
+23Ellen. Kettu. InnaP. Emma. Maikki tsuukiko Salli Kics Alana Jerry. Jazz Katri Janelle Valma Inka Kaiku Christian. Emppu Sandra Aleksi Eevi-Sofia Topias Reetta 27 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ke 05 Elo 2015, 18:27 | |
| Joo sitten kun Aleksilla on aikaa tehä:) | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Ke 05 Elo 2015, 21:38 | |
| | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 03.11.2013 Ikä : 24 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 08:03 | |
| Mitä mitä, missä välissä Valma ja Chris on eronnu? D-: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 09:33 | |
| Chrisiä ei oo näkynyt niin pitkään aikaan, että se piti irtisanoa ;__; Mä haluun sen takaisin, se oli niin ihana ja täydellinen hahmo:'((( Ja Valma ja Chris oli unelmapari ;-;
//Mä sitten nirhaan Sandran ja Topiaksen jos ne järjestää jotain draamaa, mä en halua lukea enää yhtään erotarinoita D-,: | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 577 Join date : 04.02.2015 Ikä : 26 Hevonen : Fae
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 09:51 | |
| Oho, täällähän on tapahtunut o: Reettakin ilmeisesti lopetti? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 09:57 | |
| Joo, ja samaten lähti ne yksärinomistajat joita ei oo näkyny eli Chris ja Niina:( | |
|
| |
Sandra Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 331 Join date : 20.05.2015 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Huhu
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 10:02 | |
| Voi eiii! <3 Harmi kun täältä lähtee tyyppejä. Mutta ei me mitään draamaa varmaan järjestellä, katotaan nyt... ;-) Mutta hyi, erotarinoita, inhoan surussa kieriskeleviä lauseita :/ Ja inhoa myös sitä että joudun aina uudelleen kirjautumaan, kun Jerry jättää profiilinsa auki.. Sit joudun kirjautuu sen tyypillä ulos ja omalla sisään.. D: Tyhmää. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 10:41 | |
| Pikkusiskot:D Oi luoja, mä näin viime yönä unta että tapasin sattumalta IRL-Aleksin oikeassa elämässä:DDDD | |
|
| |
Sandra Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 331 Join date : 20.05.2015 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Huhu
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 11:29 | |
| | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 11:35 | |
| Haha minuu ei kyl hirvee helpost tapaa sattumalta ku oon piilos tääl metsien keskel... :-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 11:41 | |
| Samat sanat:D Mutta mä menin siinä unessa Lintsin Kirnuun ja kiljuin ihan kamalasti (traumat jääny, Kirnu on kamala laite) ja kun mä tulin pois siitä laitteesta niin tajusin että sä olit ollut viereisellä paikalla ja katoit mua kuin jotain friikkiä. Mua nolotti siinä unessa ihan sikana kun olin silleen pitäny mekkalaa kuin heikkohermoinen Kirnussa ja toinen oli vaan hiljaa kestäny koko tuskan (ja mun kiljumisen) viereisellä paikalla. En pysty lopettaan nauramista tolle:DDDD Mä en muista miten tunnistin sut siinä unessa, varmaan joidenkin mielikuvien perusteella mitä sun sanomiset on herättäny:DD | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 11:45 | |
| Ookoo :-D Mä oisin varmaa todellisuuses kirkunu yhtä kovaa tai sit en ois ylipäätää noussu siihe kyytiin :-D Nimimerkillä viimeeksi Lintsillä ollessa sai paniikkikohtauksen xd | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 12:19 | |
| Oivoi D-: Mä en todellakaan ole minkään sortin hurjapää, mutta alkukesästä kun oltiin orkesteriporukalla niin me innostuttiin yhden pojan kanssa tekeen silleen että vuorotellen ehdotettiin kaikkia laitteita ja molempien pitää mennä niihin, ja se joka jänistää ensin häviää. (Lapsellistako?:D) Käytiin sitten läpi kaikki Kirnut, Kieputtimet sun muut (mä olin kuollut kauhusta joka laitteessa DX), ja viimeseksi mä ehdotin Ukkoa. Luojan kiitos mun kilpakumppani sanoi Ukolle ei, koska en olis varmaan itekään uskaltanut :-D Mulla on joku saamarin pakkomielle että kaikki tommoset "kisat" pitää voittaa, jos olisin ollut fiksumpi niin olisin vetäytynyt heti alkuunsa. | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 03.11.2013 Ikä : 24 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 15:26 | |
| Mä oon kuulemma kauheen huonoo seuraa huvipuistossa, koska en tykkää vuoristoradoista enkä mistään muustakaan hurjasta. En oo edes uskaltanu Särkänniemen tukkijokeen :-D Ja Valma, sun täytyy olla tosi kilpailuhenkinen :-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 15:46 | |
| Itse asiassa mä en ole hirveän kilpailuhenkinen, mutta mä en pysty näyttämään pelkoja vaan yritän aina peittää ne. Sillonkin kun menin tänä kesänä ekaa kertaa ratsastamaan, niin mä en voinut tunnustaa kellekään että pelotti, vaikka olin oikeasti koko ajan aivan järkyttävän ahdistunut xd Ja sillon kun mä vielä oikeesti pelkäsin esiintymistä ja joku tuli ennen konserttia kysymään jännittääkö, mä sanoin vaan "ei ollenkaan", vaikka todellisuudessa tuntu että laatta lentää kun jännitin niin paljon DD: Ja mut saa tekemään mitä vaan sanomalla "et uskalla", koska mä en kerta kaikkiaan kykene tunnustaan että joku pelottaa, se vaan tuntuis niin nololta D: Enkä ikinä pystyis tunnustaan tätä kellekään kasvotusten. Kaikki mun kaveritkin luulee että oon jotenkin tosi rohkea tai jotain, vaikka oikeasti oon ihan jänishousu:-( En tiiä mistä tää johtuu, on häirinnyt mua jo vuosikaudet. Toiset ne vaan voi sanoo suoraan jos pelkää ukkosta tai pimeää '-.- Antaisin mitä vaan jos mäkin voisin. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 15:57 | |
| Kuhan sitten kun oikeesti on hätä uskallat sanoa ettet pysty/uskalla, tai muuten voi käydä pahasti D:
Tänään on sitten roolipeli-ilta klo 18 eteenpäin, kaikki kynnellekykenevät paikalle!
//Mä ehinkin tässä välissä käyä tsekkaa jurvan lenkkipolut (; | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 16:00 | |
| On käynyt jo pari kertaa D: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 16:03 | |
| Mut silleen mä oon kyllä monet pelot voittanut, sillonkin kun piti ekaa kertaa nousta shettistää isomman ponin selkään ja siinä oli opettaja vieressä kyttäämässä niin oli vaan pakko, vaikka pelotti sikana. Jos olisin sanonut kuinka paljon mua hirvitti niin ei se olis varmaan käskenyt tai päästänytkään kiipeämään satulaan:D | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 16:40 | |
| Toi rope on varmaan vaan kesäkursseille ilmottautuneille? Tekee mieli roolailla mutta enpä oo ilmottautunu mihinkään :'D
Hui kun hankala käyttää uutta mikroa, tää on vielä eri paikassakin kun vanha. o: | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 17:03 | |
| Täällä on sitte joku muukin, joka on välillä vähän arka (siis kammoaa estetunteja ja varsinkin maastotunteja) hevosten kans? Kun kiipesin ekan kerran new forestin selkään (sitä ennen ratsastanut vaan shettiksillä) ilmoitin opelle vähän pelokkaana, etten oo ikinä ratsastanut hevosilla :-D "Voi kuule tämä on vielä ihan poni, eikä hevonen" mahto opettajalla olla hauskaa XD
Mutta mäpäs käyn tässä vähän ulkoilmaa haukkaamassa, niin yritän muistaa sitten ropen :-) | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 17:17 | |
| Saa Alana tulla mukaan! Kyseessä iltanuotiolla istumista, eli voi tulla vaikkei kurssilla muuten olisikaan (;
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 17:34 | |
| Alana, mukaan vaan:)
Emppu, mun ratsastukset todellakin rajoittuu siihen, että oon humputellut vanhalla shettiksellä ilman satulaa ja tänä kesänä käynyt muusikoiden kanssa ratsastelemassa. Me hypättiin yhden ratsastuskerran päätteeksi ristikkoa ravissa ja oli kyllä ihan huippua (vaikka pomppu ei tuntunut missään :"-D):DD Meillä on enää yks kerta jäljellä ja sillon mennään maastoon ja saadaan laukata, toivottavasti yhtä kovaa kun viime kerralla:))))) Ei pelota enää:3 Mä oon kyllä kesän aikana tajunnut etten oo ratsastuksenkaan osalta vauhdin ystävä, vaan tykkään harjoitella esim. töltti-ravisiirtymisiä, kaikkia kouluratsastusjuttuja ja maastakäsittelyä. (Vaikka laukkaaminen onkin ihanaa. Oikeasti, mä en tajua miten kaikki ihmiset ei hihku riemusta laukatessa, mä en ikinä saa siitä tarpeekseni, se on niiiin ihanaa:DDDDDDD) Hitsit, mä haluisin joskus saada ratsastuksen ihan harrastukseksi ja käydä viikoittain jossain ratsastamassa, tai ees hoitamassa ja paijaamassa poneja u__u
Viimeinen muokkaaja, Valma pvm To 06 Elo 2015, 18:02, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sandra Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 17:43 | |
| Mä saatan pyörähtää kännykällä, koska "Jerry" haluaa koneen. Tai sitten vaan painelen tallille.. | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 18:05 | |
| Ihanaa, mä pääsen sunnuntaina piiiiitkästä (köhköh pari kuukautta, ei nyt niin pitkä aika mutta kuiteskin) aikaa hevosen selkään, ja vähän jännittää :3
No kaipa mä sitten tulen teidän mukaan roolimaan. (: | |
|
| |
Jerry. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 165 Join date : 19.07.2015
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 18:13 | |
| Mä en ihan vielä uskalla, otan oppia (; | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 18:14 | |
| Höh, Cherry, mukaan vaan!! | |
|
| |
Jerry. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 165 Join date : 19.07.2015
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 18:14 | |
| | |
|
| |
Janelle Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 264 Join date : 29.10.2014 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere Hevonen : Oreo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 18:15 | |
| Mukaan vaan mukaan vaan! Ei me purra (kovaa ainakaan)! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 18:15 | |
| Hei ihan oikeasti, tää on kaksin vähän tylsää! | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 18:16 | |
| Sori, mä unohduin kirjan ääreen, mutta nyt oon mukana! :-) | |
|
| |
Janelle Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 264 Join date : 29.10.2014 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere Hevonen : Oreo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 18:19 | |
| Mäkin katselen samalla OUAT:a mutta hypin koko ajan paikalla, välillä pitää tosin viedä koira ulos, joten jos ei yllättäen kuulukaan musta niin olen pienellä lenkillä. | |
|
| |
Eevi-Sofia Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 16.05.2015 Ikä : 35
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 To 06 Elo 2015, 20:32 | |
| No voi pahus! Tuo olisi ollut hauskan oloinen tapahtuma roolipelattavaksi, mutta en kyllä enää taida ehtiä mukaan.
Mä olen niin puhki! 9,5h työvuoro yhdellä tauolla - sain sentään istua alas siksi kymmeneksi minuutiksi, joka meni syömiseen. Huomenna taas... jahuu! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Pe 07 Elo 2015, 22:06 | |
| Oi voi, Eevi, kuulostaapa rankalta D-:,
Meidän prokkiksen kakkosviulisti keksi tänään ilmoittaa ettei pääsekään keikalle sunnuntaina, ja koko homma meinas kaatua siihen, sillä kakkosviulu on välttämätön. Mutta onneksi on ihanat pikkusiskot. Lotta parka, joutuu kahen päivän varotusajalta opettelemaan kakskyt minuuttia semivaikeaa settiä, ja mä en edes kysynyt siltä ennen kun ilmotin soittajanvaihdosta:DDD
Mutta vähänkö on ihanaa olla kotona, vaikka täällä näyttääkin ihan erilaiselta kun silloin kun lähdin kaks viikkoa sitten, ja remonttimiehiä tulee lähipäivinä ravaan koko ajan D:
Ja Max on nyt virallisesti palannut, ihanaa n__n | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 13:49 | |
| Ne ketkä tekee tänään ja huomenna maksuja leireille, saa kuvia! (mulla ei oo tänä viikonloppuna mitää tekemistä.. ) ((: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 14:01 | |
| Omg kuviakuvia, rupeampas heti tekeen maksuja!! Ihana kuva Maxilla tuolla koulukurssilla<3
Hei tietääks joku miks mun kamera ei suostu lataamaan? Nyt on ihan oikea laturikin, ja on molemmista päistä kunnolla kiinni D: Näyttää vaan että "akku lähes tyhjä" eikä siihen tuu sitä salamaa:o | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 15:28 | |
| Pitääpä tässä viikonloppuna kirjotella vähintään yks maksu! ;-)
Sain just tietää mun lukujärjestyksen ekaan jaksoon! Vähän kivaa, meillä on yhtenä päivänä ensin kaks tuntia ruotsia ja sitten kaks tuntia saksaa :-D | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 15:41 | |
| Ehkä se akku on menny vanhaks?
Mulla on tässä jaksossa julkaisun suunnittelua (tehdään lehti), kuvan toteuttamista sekä yrittäjyyttä ja yritystoimintaa ((: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 16:34 | |
| Njaah, haluun että se on korjattavissa tällä sekunnilla DD: Pitää kysyy systeriltä... Oj, Aleksi, toi kuulostaa ihan sikakivalta, mäkin haluan äkkiä eroon lukio-nimisestä riesasta! Välillä kun kuuntelen sun juttuja niin ajattelen että hitsit, mäkin haluun tehdä jotain luovaa hommaa mutta musta tuntuu, ettei se oikeen onnistuis kun en oo läheskään tarpeeksi hyvä. Nimim. yrittää kuumeisesti miettiä mitä tekee isona D:
Mun pitää vissiin huomenna juontaa meidän keikka, apua... En oo ikinä juontanu muuta kun yksittäisiä ohjelmanumeroita DDD: Muutenkin on taas hyvät stressitasot ihan pilvissä, en malta odottaa mutta toisaalta jännittää hirrrmuisesti:D
Mulla on aika löysä jakso tiedossa: ruotsia (minkä mä suoritan lukemalla kirjoja kotona), matikkaa (jee), fysiikkaa (plääh) ja kemian kertauskurssi. Ja sit iltaisin kaksoistutkinnon nimissä (:-D) kaks soittotuntia, orkesterihommia ja teoriaa about kaks tuntia viikossa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 16:58 | |
| Jaa-a. Päätin siirtää tenttiyritykseni suosiolla seuraavaan kertaan. Kirjat on jo yli viikon myöhässä, enkä töiltäni kerkeä lukea tarpeeksi tenttiin. Siispä vapautuu vähän lisää aikaa muun muassa virtuaaliheppailulle, kun joudun odottelemaan, että saan kirjat takaisin itselleni. :-D
Mun oli alunperin tarkoitus jättää Eevin tallinulkopuolinen elämä pikkuisen pimentoon, mutta nyt en tiedä maltanko. Erään ystävän kanssa jutellessa juolahti mieleen niin herkullinen idea, etten ehkä voi olla käyttämättä sitä! Tykkään kovasti rakennella hahmoja ja niiden taustatarinoita, minkä lisäksi luen aina kamalan mielelläni muiden luomien hahmojen tarinoita vähän ns. pintaa syvemmältäkin. Mitenkä te muut suhtaudutte hahmojen elämäntarinoiden mielenkiintoisuuteen / tarpeellisuuteen? Mietittekö, miten hahmolla menee elämässä tarinoiden ulkopuolella ja millaiset olosuhteet siihen vaikuttavat, kun kirjoittelette vaikkapa hoitotarinoita? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 17:04 | |
| Mä tykkään kyllä lukea hahmojen taustatarinoita, mutta en koe Valman taustaa niin mielenkiintoiseksi että viitsisin kirjoittaa siitä mitään. Mutta täällähän on ihan oma päiväkirja, My Dear Diary, hahmojen Hallavan ulkopuolista elämää varten, joten sinne vaan rustaileen, vakuutan että mä ainakin oon ensimmäisenä lukemassa innolla Eevi-Sofian elämäntarinaa. Ja taustatarinan kertominen antaa kyllä hahmolle tiettyä perspektiiviä ja auttaa ymmärtään miks hahmo on semmonen kuin se on:)
2000 viestiä tuli täyteen :-P | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 17:15 | |
| En mä mitään kummempaa historiikkia aio rakennella, mutta yksittäisen tallimerkintöjen ohella kulkevan pienen sivutarinan ehkä, sellaisen, joka kyllä vaikuttaa Eevin olemiseen ja käyttäytymiseenkin ja siten näkyy tallissakin. Ehkäpä todella täytyy lähteä tämän homman kanssa liikkeelle. (:
Aika huima määrä! :-D Mulla ei ole 2000 läheskään täynnä edes Seppeleessä, missä olen vuodesta 2008 kuitenkin jo käynyt - ei edes, vaikka lasken kaikkien kolmen hahmoni viestit yhteen!
Mä oonkin kova spämmäämään ja selittään kaikkea turhaa:D Mutta nyt en raaski kirjoittaa uutta viestiä, koska toi 2000 on niin siisti luku:DDDD - veemäinen | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 La 08 Elo 2015, 18:46 | |
| Okei, nyt menee pois toi kaunis luku...
... mutta mulle iski taas se hirveä tunne, ettei osaakaan enää piirtää DD: Nyt saa nauraa, mutta mä koitin piirtää Darcya, ja siitä tuli ihan shetlanninponin näköinen, joten piirsinkin siitä Astan:D | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 09 Elo 2015, 11:25 | |
| Millos porukat haluu viimesen kesäkurssiropen? ((: | |
|
| |
Sandra Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 09 Elo 2015, 11:42 | |
| Apuava, meidän kone on ollu huollossa - ja tässä tulos. Me laiskimukset ei olla jaksettu tallille xD Terveisin siskokset.
Ja kuviakuvia! Menen heti tekemään maksuja:) Njähnjähnjääh, "Jerry" ei saakkaan konetta heti.. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 09 Elo 2015, 15:14 | |
| Sain tänää kesän ekat rusketusrajat :-D Enhä mie maannukkaa auringos ku kolme tuntii.... :'D
Rupeen muuten ihan just väsää sitä kausikatsauslehteä, joten sisältöä saa väsäillä ja lähetellä mulle. Kaikki erityismainintaehdotukset on kyllä tullu perille ((: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 09 Elo 2015, 16:33 | |
| Mulla ei oo yhtään rusketusrajoja, vaan palorajat. Luulis että tummatukkaiset ruskettuu mutta mä oon vaan palanut. Rasittavaa kun ei voi mennä pihalle aamu kymmenen ja ilta neljän välillä :<
Tänään oli keikka ja oli kyllä huikeeta! Paitsi että salissa tuli ihan älyttömän kuuma, hiki vaan valu otsalta kun soitti niitä nopeita osia... Mä olin ihan yllättynyt kun yleisö oli niin mukana siinä musiikissa ja nauroi hauskoissa kohdissa ja taputti tahtia tms ja siinä tuli rento fiilis ja pysty itekkin pitään hauskaa. Yleensä ne on klassisen musiikin keikoilla vaan ihan hiljaa ja tuijottaa ilmeettömästi ja pitää esiintyjienkin olla lavalla niin hillitysti, mutta tänään oli kyllä ihan eri meininki:D Olispa aina niin, melkein jo harkitsin että ryhtyisin rokkiviulistiks XD
On ihan perseestä että helteet tulee just kun koulut alkaa '-.-
Jee, kausikatsaus, mä oon unohhtanu pistää Aleksi sulle sen haastattelun <:-D
/Ojjj Aleksi on piirtänyt ihan ylisöpön kuvan Eevistä ja Beestä! | |
|
| |
Sandra Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 09 Elo 2015, 18:47 | |
| Hmm. Pitäis opetella koodaamaan:/.. Becouse, mä mietin jos menisin Seppeleeseen :-D Mutta mun hakemus on vielä vaiheessa, mutta katotaan nyt pääsenkö.. Ja tuli kirjoitettua kännykällä kaks tarinaa - huhhuh!
//Kissa tuli kehräämään naamaan, hankala kirjoittaa | |
|
| |
Sandra Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 09 Elo 2015, 18:48 | |
| Ja ainiin, onnee Valmalle! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 09 Elo 2015, 18:57 | |
| Ooksä tehny sen hoitajakurssin, Sandra?:D Mä en oo vielä, mutta ilmoittauduin viimeiseen, ja voisin suorittaa sen jossain vaiheessa. Mä mietin vieläkin että hakisko vai eikö. Tavallaan mua huvittais hakea vaan siksi että tietäisin pääsisiskö. Ja oon seurannut Seppeleen arkea niiden päiväkirjoista varmaan kuukauden päivät, ja liittyisin mielelläni sebeläisten joukkoon. Mutta toisaalta mun syksy tulee oleen niin kiireinen että kattoo nyt jääkö aikaa edes Hallavalle DD:
Sandra, hakisitko Sandralla vai jollain toisella hahmolla? | |
|
| |
Sandra Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 Su 09 Elo 2015, 20:06 | |
| Toisella hahmolla. En mä Sandraa sinne haluu, kun menee muuten inspis D: Ja eihän se mitään maksa jos yrittää, siellähän vaihtuu hoitajat kuitenkin aika tiheään joten toisella tai kolmannella kerralla voikin tärpätä :-D Ja hoitajakurssin oon suorittanu joskus kaaaaaauan sitten, koska silloin aikoinaan yritin päästä hoitajaks montako kertaa. Nyt vaan vähän laadukkaammalla hakemuksella messiin :3 Yritän oikeesti panostaa siihen.
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #5 | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi #5 | |
|