Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 7 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 14 Elo 2015, 22:57

No ihanaa että täällä on jotain elämää! Mainio tarina kyllä oli eikä huomannut yhtään että kännykällä kirjoitettu:) Mä en yritä ytänä yönä enää mitään järkevää kommenttia aikaiseksi...
Ja Aleksi nyt on ymmärrettävästi hiljaiselolla pari päivää kun se on kotona ja hengaa poikaystävänsä kanssa n__n

Huomenna oman prokkiksen harkkoja, jea:D Toisiksvikat ennen päätöskonserttia.
Mulla alkoi lukion nelonen eli mun abivuosi, hehhee :-P Tai siis, kaksoistutkinto tätä nykyä:DDD Mulla on tässä jaksossa terveystietoa, mikä on eri jännää, koska mulla oli sitä viimeksi yläasteella, ja en yhtään muistanut että se on näin kivaa:-)
Ja ekat ylppärit lähestyy DD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 14 Elo 2015, 23:17

Mä saatan olla pari päivää tässä hiljaisena, viimeaikaisista tapahtumista johtuen tekee mieli kirjoittaa vaan angstitarinoita, ja vielä sellaisia hirveitä missä kaikki kuolee yms. (Ja Valman tarina anto hirveesti ideoita) joten nyt yritän kirjottaa vaan perus teiniangstin, mutta muuten oon kyllä ihan hiljaa ja keskityn siihen etten tapa itteäni tai vahingoita muita ihmisiä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyLa 15 Elo 2015, 09:34

Oi kamala Alana, kuulostaa pahalta D: Musta tuntuu ettet sä halua julkisesti kertoa mitä on tapahtunut, mutta jos haluut puhua niin mä voin toimia juttukaverina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyLa 15 Elo 2015, 18:33

Nyt on jo vähän paremmin asiat, varasin extra ratsastustunnin aamulla ja kiitos ihanan tallinomistajan pääsin ratsastamaan jo tänään <3 kyllä se on vaan ihme kuinka hevoset kohottaa mieltä niin paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyLa 15 Elo 2015, 18:54

Se on hyvä:)

Mä sitten tykkään niiiin paljon näistä uusista kynistä<333

Btw iskä piti mulle torstaina ekan ajotunnin. Meno oli... tökkivää:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyLa 15 Elo 2015, 23:12

Voi ei, tsemiä Alanalle, ja hirrveesti virtuaalihaleja!! <33 Ja sanoa muuta, hevoset on parhaita, ja oon ihan intona kun huomenna on estevalkka :3

Kääk, taas nolo törmäys M:n kaa.. u_u' Se oli kylillä kävelemäs, en heti huomannu sitä, paitsi sillon kun mä kaaduin ja kamppeet lens pitkin pientaretta ja se tuli auttaa.. Parasta oli, kun se autto mut ylös <3 Leijun, elän elokuvaa <3333

Ja Valman piirros oli ihan jätte söpö!
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptySu 16 Elo 2015, 13:46

Sori sori, mulla katos inspis johonkin koulun alun myötä ja tarkistan kyllä Hallavan päivittäin, mutten jaksa kirjautua sisään :-D

Alanalle paljon jaksamista munkin puolestani!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptySu 16 Elo 2015, 21:20

Sama täällä, mutta nyt tässä viikonlopulla kokeilisin virkistäytyä, taas huomenna kouluun D: Ja kääks, perheen nuorimmainenkin on jo ekaluokalla! <3 Aaaws, ne kasvaa ♡.♡

//Tarinaa tulossa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptySu 16 Elo 2015, 21:37

Sandra, niin meilläkin! Se on ihan into piukeena:D
Jeiii, tarinaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptySu 16 Elo 2015, 22:02

Sama! Niin outoa kun toinen on ihan intona lähtemään kouluun :'-D Nyt jo mulle rupatteli kuinka on taas kiva päästä tekemään isojen tyttöjen juttuja <3 Miten suloista!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptySu 16 Elo 2015, 23:21

Mä vietin viikonlopun Helsingissä ja siellä oli taas aika kiirettä, kun lauantaina oltiin Tubeconissa ja sit tänään kiereltiin keskustassa ja tutkailtiin ravintolapäivän tuomaa vilinää:D nyt kun vihdoin oon kotona niin voisin hetken huakasta ja piirtää jotain tai kirjottaa jotain, koska mun koko kesä on menny viilettäessä ja nyt koulujen kanssa mun elämä tuntu viimeviikolla hirveen kiireiseltä, vaikka oon vasta kasilla:D alkuviikko on koulussa suht lepponen niin voisin jopa yrittää saada aikaan jotain:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 16:05

Sandra, meidän ekaluokkalainen on poika. Meille tuli viime viikolla jotain sen päiväkotikavereita kylään, ne on siis vielä eskarissa, ja kuulin kun pikkuveli lesosi niille polleana: "Niin siis mä oon nyt siellä koulussa." :-D Muitatteko kun ite oli ykkösellä ja kutosluokkalaiset oli kuin aikuisia? Ja yläasteelle lähteminen oli yhtä kuin maailmalle lähteminen (meidän koulussa kutosille oli tapana toivottaa onnea, kun ne lähti) ja lukiolaiset tuntui osapuilleen nelikymppisiltä:DDD

Oho, Sallilla kuulostaa aika hektiseltä :-o Ja sääkin oot jo kasilla, iso tyttö :-)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 16:11

Heh:D meillä taas on aina ollu kaikki samassa rakennuksessa, mutta kyllä se kun pääsi kolmoselle, vitoselle tai sit just yläkertaan eli kutoselle niin sitä lesoamisen määrää:D kutosella oltiin ala-asteen vanhimpia vaikka oltiinkin koko ajan yläasteelaisten kanssa, mutta silti oli niin siistii olla yläkerrassa yms.

Olis niin ihanaa jos olis joku pikkusisko tai veli, mutta oon ainut lapsi ja tuun aina olemaankin. Naapurissa mun kavereilla on paljon pikkusisaruksia ja kyl ne tuntuu vähän omilta sisaruksilta kun oon nähny osan elinkaaren tähän päivään:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 16:14

Salli, mulla on kuusi pikkusisarusta : D

Miten pieni koulu teillä oikein on? Luulin aina että meidän kunnan koulusysteemi on piskuinen:
Mun ala-asteaikana meidän kunnassa tais olla kuusi ala-astetta, meidän oli niistä isoin, ja oppilaita oli jotain 150. Yläasteita meidän kunnassa on yksi, ja oppilaita siellä on ehkä 350, lukioitakin on vaan yksi ja siinä on oppilaita noin 150 xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 16:45

Sun paikkakunnan vois laskee jo kaupungiks, koska meillä on päiväkoti ja koulu samassa. Koulussa on yksi luokka aina yhtä ikävuotta kohti ja meitä on samassa rakennuksessa se 1-9luokat + eskari ja päiväkoti. Koulussa oppilaita taitaa olla n. 170 ja siinä on se 1-9luokat. Eskareista ja niistä pienimmistä en oo varma, että montako niitä on. Meil on tällänen pikkupaikka:D

Toisaalta en kyllä vois uskoa olevani kuuden pienemmän kanssa samassa tilassa 24/7 mutta kylhän siihen tottuu ja kun ne on vielä sukua niin ei se varmaankaa oo niin kauheeta:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 16:48

Kävin Tukholmassa vanhenemassa ja voi vitsi, miten täydellinen sää sattuikin kohdalle! Aurinko paistoi ihan pilvettömältä taivaalta koko päivän, ja meren lähellä kun oltiin, ei silti ollut tukahduttavan kuuma. Sataman lämpömittari kyllä näytti +37 astetta, mutta siihen nyt oli porottanut aurinko ihan tauotta, eli kyllä meni yläkanttiin tuo lukema. :-D

Kyllä kesä on kiva. Ja koira <3 Vanhempien vanhus on meillä nyt hoidossa. Taitaa mennä lähipäivät (töitä lukuunottamatta) metsässä möyrimiseen ja auringosta nauttimiseen. Palailenpa näihin virtuaalipuuhiin viimeistään sitten, kun säät taas vähän huononevat. (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 16:55

Eevi-Sofia, toiset vaan saa lomailla XD

Salli, asuksä kenties jossain Lapissa? :-D
Pikkusisarukset ja isosiskokin on jees, mun elämästä puuttuisi aika pahasti jotain jos niitä ei olis.
Ja en vois mitenkään kuvitella olevani ainut lapsi, kotona olis niiiiin hiljasta ja sais aina vanhempien huomion just sillon kun haluaa, vai onks se sellasta?:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 17:02

Een mää asun pohjosessa Keski-Suomessa:D ja noh kyl se yleensä on sitä että pystyy olemaan huomion keskipisteenä, mutta yleensä me kaikki kolme ollaan eri huoneissa tai sit katotaan telkkaria, mut yleensä se menee siihen että jään lupuks itte kattoo sitä kun ne alkaa häärää ympäriinsä ja sit me ei melkeinpä koskaan syödä samaan aikaan vaan iskä syö yleensä myöhemmin koska se on vaan viikonloppusin kotona niin sit se häärää pihal ja hallis (halli=iso autotalli missä on kaikkea mahollista roinaa) kaikkee:D mutta kun mää ja mun äiti ollaan viikot kahestaa niin ei me kyllä paljoa vietetä aikaa yhessä tai sillei:D kauhee selostus teille tälläsestä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 17:24

Mä kävin ala-asteen 23 henkisessä koulussa, jossa kaikki tunti toisensa. Mun luokalla olio viis oppilasta.Pieni kyläkoul siis, ja opettajia oli vaan neljä, mutta niitä retkien määrää! Pienessä koulussa oli koko aikaa jotakin tapahtumia, kaanotteilua, huvipuistoja, taidepajoja, joulukuhinoita, iltakoulua, vesisotia, uintireissuja, pulkkamäkiä, paloharjoituksia, metsäretkiä, marjanpominta retkiä sun muuta.  Ja sit oli aikuinen kun lähti sinne isompaan kouluun seiskalla :-DDDDDDD Mutta, pienessä koulussa oli kyllä polensa, ei noissa yläasteissa ja lukioissa noin vaan lähetä omenia poimimaan opettajan kotipihasta XD (siis yhellä vanhalla opettajalla oli ihan sikana omenapuita, ja lähettiin kävellen sen luo, koska se asu niin lähellä) Nyt pikkusiskot sit samaan kouluun :3 Ja en asu missään lapissa, kun keski-somessa.

Harmittaa nyt kun on vaan puhelin käytössä. "Jerry" Meni masikseen, eikä viiti kirjotella kännykkätarinoita mutta tarkistaa silti hallavan joka päivä. Saan toisaalta aina isoveljen koneen mielistelemällä, joten hyvin menee :-D

/Siis MITÄ! XDDDD En voi lopettaa nauramista!! Kirjotin että asun keski-somessa XD Ei vitsit oon paras

//Khäj, tää veljen tietokone on hankala, meinasin kirjottaa "ei vitsit oon parsakaali" XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 17:30

Oijoij kuulostaa ihan sika hauskalle SandraxD mut keski-some ja parsakaali rulettaa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 18:13

Uuu mulla oli paras viikonloppu ikinä :3
Nyt sitten koitetaan ainaki kk selvitä täällä metsässä.
Mun tän hetkisessä koulussa on 50 oppilasta ja 3 opettajaa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 21:20

Miten voi olla koulu, jossa on 50 oppilasta? Kuulostaa söppänältä!

Mutta hei muuten Aleksi, onks Vani nyt sitten menossa eläkkeelle vai ei? Mietin vaan, kun aattelin huomenna taas kirjoitella tarinaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 21:39

Mitä... Mä en enää IKINÄ sano käyneeni maalaiskoulua tai pikkulukiota:D

Mä vaan itken täällä kun kirjoitin just mun projektin päätöskonsertin käsiohjelmaan kiitospuhetta. Mun pitää kieltää soittajia lukemasta sitä ennen konserttia, kun soittamisesta ei tuu mitään jos kaikki pillittää. Aluksi vaan nieleskelin ja räpyttelin silmiä, mutta sitten kun kirjoitin "fiilikset ovat haikeat", aloin niiskuttaa :"D

/Menin vielä lukeen tän mun siskolle, joka soittaa siinä projektissa ykköspianoa, ja nyt sekin itkee tossa <:'-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 22:03

Eikä:< se on kyl sit varmasti tosi hyvä kun menee tunteisiin tollatavalla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 22:26

//Joo Salli, keski-some ja parsakaali rules!!

Valma kirjoitti:
Mitä... Mä en enää IKINÄ sano käyneeni maalaiskoulua tai pikkulukiota:D

Juu, no onhan niitä pienempiä kouluja:'-D Oltiin me kyllä siellä kyläkoulussa melko lailla puskassa, tultiin lähestulkoon kuravaatteissa seiskalle XDD Mutta musta ainakin tuntuu, että tollanen pieni koulu on parempi kun iso massakoulu. Keskitytään jokaseen persoonaan:D ja sit oltiin yks "luokkaretki" (oikeesti sinne osallistu koko koulu) nii Helsingissä hotelissa ja yötä ja tehtiin kaikkee kivaa. Seuraavana vuonna mentiin museoon ja huvipuistoon, sitä seuraavana vuonna taas jonnekkin huvipuistoon, ja sinne ihme pakkaan kans. Ja ainiin, yhen kerran käytiin kattoo Jyväskylän teatteriakin! XD Niitä muistoja.. Varmaan lähtee noi pikkusiskot kans tänä vuonna poimiin marjoja ja omenia..
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyMa 17 Elo 2015, 22:30

Ei vitsi mekin oltiin joskus kolmosella kattomassa Jyväskylässä teatteria:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTi 18 Elo 2015, 06:45

Aijaa:D

//Tuli taas jotakin kirjoteltua, en kyllä edes yhtään muista mitä, kun tein sen tarinan joskus puoliltaöin.. Nyt kouluun:))
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTi 18 Elo 2015, 09:29

Vanilla käy vielä tunneilla, mutta vähemmän, voin laittaa sille vaik kolme vapaapäivää viikossa :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTi 18 Elo 2015, 16:59

Ikäännytitkö Aleksi Dunjaa sillon kun ikäännytit muita? Musta tuntuu että se on aina ollut 9-vuotias :-D

Mä lähen tunnin päästä ekalle viulutunnille uudella opella. Se on kuulemma "pelottava", "erittäin tiukka" ja "ei koskaan hymyile", kuulostaa lupaavalta xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTi 18 Elo 2015, 20:09

Kyllä mun mielestä, eiks Dunja ollu 6vuotias aikasemmin? Se oli varsa kun ostin sen ni en usko että oisin heti alkuun ikäännyttäny 9-vuotiaaks o:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTi 18 Elo 2015, 20:12

Miks mä muistelin että se olis jo alussa ollut yheksän D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTi 18 Elo 2015, 20:13

Mä oon kirjoittanut ekassa tarinassani että "se oli yhdeksän vanha vuonohevonen" DX
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTi 18 Elo 2015, 20:17

okei, no taisin sit skipata sen ikäännyttämisen xD
Sä voit käydä tekee sen jos haluut että se vanhenee, esim 12-vuotiaaksi (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTi 18 Elo 2015, 20:18

Okei:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyKe 19 Elo 2015, 18:11

Mulla on tylsää.. Läksytkin oli hyvä tehä, mutta ei :-D En lopulta sinne sebeen hakenutkaan, mutta ei ois aika varmaan riittänytkään:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyKe 19 Elo 2015, 18:46

Mä hain, en pääse jos nyt ei ihmettä tapahdu koska siellä oli vissiin 13 huippuhyvää hakijaa tänään:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyKe 19 Elo 2015, 19:30

Oon vähän myöhässä, mutta mä voin tulla kans kerskumaan pikkukoulullani :"D kolmosella meidän koulussa oli alle 20 oppilasta, mutta sitten vaihdoin 40 oppilaan kouluun. Yläasteella on alle 140 oppilasta, eli aika puskassa ollaan :-D

Mä oon nyt tosi hiljasella täällä, mutta IRL on niin paljo kaikkea menossa ja ajatukset sekasin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyKe 19 Elo 2015, 19:47

Hei (: mitäs teille kuuluu tänään?

tänne kuuluu ihan hyvää, parempaa kuin viimeksi, ja koitan nyt tarinoidakin jotain kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyKe 19 Elo 2015, 20:19

Mä oon yksin kotona (!) pitkästymässä, jos olis inspistä niin vois kirjottaa... mutta kun ei oo.
Kävin just lenkillä *tuuletuksia* XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTo 20 Elo 2015, 16:43

Mäkin oon yksin kotona tylsistymässä kissojen kaa, toivottavasti saisin jotain Sandra-Topias söpöilyä kirjoitettua tässä telkkaria katsoessani.. Poden huonoa omatuntoa kun en ilme tuolla ulkona..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTo 20 Elo 2015, 22:15

Aleksi sait mut vaikuttaan kauheen kylmäsydämiseltä tuolla Palaute hoitomerkinnöistä -topicissa :-D Eka mä hehkutan että jee, draamaa, draamaa ja sitten sä tuut surkuttelemaan Alanan kohtaloa D:

Mulla on nyt kauhee konserttikuume :-]

//Ja väsy, mä kirjotin äsken tarinaa ja nyt luin sen niin siellä oli ihan mitä sattuu :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyTo 20 Elo 2015, 23:30

VOI IHMETTÄ

Mun kouluelämä on ollut nyt hiukkasen hektistä ja sillain, joten en oo kerenny suomaan Hallavalle ajatustakaan. Vanha kunnon jätti-iso ANTEEKSI on nyt paikallaan.

Musta tuntuu et mulla on huomenna aikaa tehä Ranalle sivut, mun on pakko koska lupasin Topiakselle että se vois alkaa hoitelemaan Ranskista. Joten sillä tavalla. Ja olis jo aikakin niitä sivuja tehdä...

En lupaa aktiivisuutta, ainakaan sellasta joka päivä, mutta yritän pysyä nyt menossa mukana ja kirjottaa tarinan ainaki kerran kuussa. :-) Mitkä kaikki 100 tapahtumaa mulla onki maksamatta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 21 Elo 2015, 10:14

Hejjj Inka, ihanaa, on kerinnyt tulla jo ikävä<3
Se on ihan hyvä löytää joku itelle sopiva tahti ettei tuu jaksottain välillä himoaktiivisuutta ja välillä taas koomaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 21 Elo 2015, 12:00

Ihme tapahtui ja mä pääsin Seppeleeseen :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 21 Elo 2015, 14:11

Onni potkaisee ilmeisesti meitä muitakin, sillä mun nimi luki hoitajalistassa xd Kelatkaa, kuinka kauheeta olis jos joku tuliskin sillein: "öööö... sä et tainnu lukee ihan oikein..." Ah, niin ihmeellistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 21 Elo 2015, 14:35

Voi kuulkaa.

Mun Seppele-haut päätty siihen, kun sisko spämmi ja lähetti dA:sta kuvia väitellen omiks. Bannithan siitä tuli. :-))))

Nyt alan tekee Ranan sivuja, viimein <3 Valma, saanko mä laittaa galleriaan noita sun ihania piirroksia? c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 21 Elo 2015, 14:43

Ai kamala D:

Saat käyttää Ranan sivuilla mun piirtämiä kuvia niin kauan kun se asuu Hallavassa:) (Tai Sebessä tai Malpussa)

Kohta lähen elämäni ekalle säveltapailutunnille, vähänkö jänskää:))))

Ja tänään palautin terveystiedon kotiesseen opettajalle, opettaja sanoi "kiitos" ja minä vastasin "ei se mitään" <:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 21 Elo 2015, 14:46

Voi ei Inka D:

Khäjkhäjkhäj XD Kuulostaa melko valmamaiselta :``D Tiedän että oon tosi julma, mutta silti XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 21 Elo 2015, 14:48

XD

Mua harmittaa kun kerkeen kirjottaan vasta tänään myöhään illalla tai huomenna iltapäivällä DDDDDDDDD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 EmptyPe 21 Elo 2015, 14:53

Mä vaan ootan Topiaksen tarinaa ku se sano et kirjottelee sellast :-Dd sori muru paljastin, toivottavasti ei ollu mikää yllätys XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: