Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 6 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptySu 09 Elo 2015, 20:20

Rusketusrajat? Mitä ne oikein on? Itse olen niin valkoinen kaikin puolin, että kouluaikoina jokainen terkkari oli järjestään musta huolissaan ja vähän väliä multa sitten mittailtiin veriarvoja. Aina olivat ihan priimaa kaikki. Mähän olen myös melkein kirjaimellisesti sisäisestikin blondi: joku silmälääkäri joskus silmänpohjia tuijotellessaan ihmetteli, että multahan puuttuu joku pigmenttikerros, minkä takia mulla on ihan vaaleaa paikassa, jossa ei periaatteessa pitäisi. Silmän anatomiaa sen tarkemmin tuntematta en ihan tarkalleen tiedä, mikä se sellainen pigmenttikerros oikein on ja miksi se sieltä puuttuu. :-D

Tulkaa ihmeessä Seppeleeseen! Jos tämä syksy on puoliksikaan yhtä huippu kuin viimevuotinen (tapahtui hurrrrjasti kaikkea yhteisiä juonijuttuja ja jännyyksiä), ette ikinä halua sieltä pois. ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptySu 09 Elo 2015, 20:59

Vois kokeilla että pääseekö sisään, ihan vaan huvikseen. Mutta en ihan oikeesti usko että pääsisin ihan tosta vaan. Ja se olis sitten uudella hahmolla, kun Valma on jo täällä ja Malpussa.
Mut Hallava on aina ykkönen, ja jos mulle tulee joskus semmonen tilanne että virtuaaliheppailusta pitää karsia niin eka kaikki muut ja vikana Hallava -:)

Mä oon samanvärinen ympäri vuoden, jos kesän punaisia palojälkiä ei lasketa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptySu 09 Elo 2015, 21:25

Mä oon samaa mieltä. Sinne tulee monta laadukasta hakemusta, ja mun mahdollisuus prosentit sinne, on ehkä jotain nelkyt. Ja mullakin on Hallava ykkönen, ja mä oon Ratapihan Ratsutallilla myös, mutta siellä olen vähän hiljaisempi. Jos sattuisin pääsemään Seppeleeseen, niin karsimisjärjestys menis Ratapiha - Seppele - Hallava. Koska Hallavan kaltaista tallia ei löydy mistään!

//Samiksia Valma :'-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptySu 09 Elo 2015, 22:43

Mä tein nyt Seben hoitajakurssin, musta tuntuu etten välttis ees päässyt sitä läpi xD Ja en tiiä saanko hakrea vielä näissä hauissa D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 08:08

Onnea teille siihen hakuun! Mulla on niin paljo muita paikkoja Hallavan lisäksi ja Seppele ei yhtään inspaa, että jätän väliin. Vaikka ois kyllä kiva nähdä, pääsisinkö läpi (tuskin) :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 10:15

En kyllä tiiä yhtään inspiroisko Sebe muakaan loppujen lopuksi, mutta toisaalta sitä ei voi tietää jos ei kokeile. Vaikuttavat ihan hauskalta porukalta ne sebeläiset, ja mulla on hyvä hahmokin kehitteillä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 13:38

Meitsi on taas back into business! Oli kyllä niin huikee reissu ja oli tosi haikeeta palata takasin, vaikka koko matka vaa biletettiin ja kuunneltiin niitä kappaleita. Ehkä joskus uudestaan! Kiitos Weekend 2015!!♥

Ja joo, itekki oon vähän suunnitellu hakevani Sebeen. Oon joskus nakki ja muussi siellä hoitanu kun hoitotarinat oli tyyliin "tulin tallille, harjasin hepan, ratsastin ja lähdin":P
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 14:07

Mä nyt sitten hain sinne, en varmasti pääse sisään, se mun hakemus on niin kökkö ja kämänen. Mutta nyt mä innostuin piirtään Vennaa, ponia jolle mä haen siellä, ja pistän ne kuvat siihen hakemukseen niin ehkä mulla on sitten vähän enemmän mahkuja XD

Ojj, Topias, kuulostaa niin kivalta:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 14:25

Mun pitäs pistää teille tänne muutama kuva mutta hukkasin sen johdon millä kamerasta siirretään kuvat tietsikkaan :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 14:37

Valma muistikortin voi ottaa pois kamerasta ja laittaa koneeseen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 14:38

Emmä olis osannu mut onneks löysin sen kirjotuspöydän ja seinän välistä:D
Täältä pesee kuvia kohta:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 15:22

Nyt mä pistin taas vähän uusia kuvia.
Tässä on pari pieleen mennyttä, jotka mua muuten vaan huvittaa pistää tänne:

Valma ja Kyyhky (Kusin ton niin etten kehdannut pistää sitä edes maksuksi koulukurssille:D)
Nanna ja Tinttu (Tossa meni joku jotenkin epämääräisesti pieleen, en tiiä mikä.)
Nikita (Näyttää liian väsyneeltä ja kipeältä <:-()

Ja sitten nostalgiaa-osio:
Valma Dunjalla koulukisoissa joskus 2013 (Voitettiin tolla jopa Mikki:DDDDDDD)
Nanna, Palle ja Miro 2013 (Palle näyttää virtahevolta. Tätä en oo ennen julkaissut missään:D Oli Nannakin vähän erinäkönen silloin.)
Hali, Loki ja Valma silloin kun Loki oli ihan pikkuinen (Tässä ei sinänsä oo mitään vikaa, en tajua miksen tehnyt tätä silloin loppuun :o)

Tämä ja tämä menee Seben-hakemukseen.

Mä yritän kai vaientaa omaatuntoani kun en oo taas hetkeen kirjoittanut ja laiskistun varmaan tänä syksynä entisestään, koska koulu ja musiikki...
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 16:27

Ihana virtahepo-Palle! :3 Ja mä en näe noissa pieleen menneissä mitään vikaa? :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 16:40

Aleksi, kaikis koneis ei oo sitä mahdollisuutta. Esim. mun vanha läppäri oli siitä huono, eikä kameran mukana tullut edes johtoa:D Mutta nyt saa kortin suoraan koneeseen:)

Ja hienoja kuvia Valma:) Itekki pitäs jaksaa rueta nuita maksuja kehitteleen:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 16:44

Mä en tiedä mitään mistään korteista ja muista D: On vaan "se johyto millä kamera yhdistetään koneeseen" ja "sit napsautetaan niitä kuvia mitkä haluaa kamerasta". Säälittävää DX

Jos mä rutistan kasaan vielä yhden maksun niin mä saan koulumerkin n__n Pitäskö...
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 18:33

Siitä vaan Valma (:
Ja niitä koulumerkkejähän voi kerätä vaikka viis ;-DDD
Jaaaa oli sika hienoja kuvia! Tykkäsin erityisesti Nanna, Miro ja Palle -kuvasta <3

Tässä ois nyt toivottavasti toimiva linkki Hallava-lehteen:

http://issuu.com/hallava8/docs/hallava_lehti_1-2015_14d7e4c8ee8ca6
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 19:30

why is no-one here, me bored .... ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 19:39

I'am.. . Here:P
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 19:51

Hejjj nyt toimii ja vähänkö toi on ihana, kauniita kuvia ja kivoja tarinoita! Kiitos kaikille tästä kaudesta, ja oon kyllä sitä mieltä että Eevi-Sofia on erityismainintansa ansainnut:)
Ja multa kiitokset Aleksille, oot mahtavin guru minkä virtuaalitalli voi saada ja paras mahdollinen työpari<3
//Multakiitokset ehheh:D Ei kuulosta hauskalta mutta kirjoitin ensin silleen ja nyt nauran sille vedet silmissä:"D

Btw mä haluun oppia piirtään puukynillä, kävin tänään kolmessa kaupassa ettiin niitä mut ei löytyny minkäänlaisia :<
Ja viimenen lomapäivä lähenee loppuaan u__u


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ma 10 Elo 2015, 20:02, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 19:52

Aleksi - haa! Ihanaa päästä selailemaan lehteä. Mahtavaa, että jaksat nähdä moisen vaivan ja rakennella noin hienon kokonaisuuden! Nyt en ole vielä ehtinyt ekaa aukeamaa pidemmälle, mutta oli aivan pakko tulla hihkumaan, miten mahtava tuo pääkirjoituksen kuvituskuva on. Ihan loistava! :-)

Muoks. Voi oi ai! Erityismaininta *punastuu*
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 20:36

Haha, se kuvituskuva on ihan alkuajoilta, oisko kolmas kuva mitä oon ikinä digitaalisesti tehny :-DDD
Mutta kiitos kiitos, kiva noita on aina väsäillä. Tällä kertaa ei ollu jaksamista tehä ite sinne enempää sisältöä, koska koulu, mut ehkä sitte taas halloween numeroon (;

//Ja hei Eevi voin sanoo että noita erityismainintaehdotuksia sateli sulle vaikka kuinka hirmuisesti! ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 20:42

Ääh, mullekin tuli nyt tylsää, ja rupesin taas lukeen jotain vanhoja ropeja DX
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 20:45

Oi, miten ilahduttavaa ja piristävää! Tälläpä jaksaa sitten rymistellä syksyyn taas. On mulla kyllä ideoita ja intoa muutenkin (aina innostun, kun pääsen rakentelemaan jotakin ns. pitkän tähtäimen taustatarinaa, niin kuin mulla nyt on vireillä), mutta hirmu innostavaa myös saada positiivista palautetta muilta, kuten nyt tuon erityismaininnan muodossa. (:

Nyt jäin odottamaan mielenkiinnolla tuota pääkirjoituksessa lupailtua keskiviikon tuntia. Eevihän saattaisi vaikka innostua kokeilemaan jotain uutta, nyt kun se on muutenkin jo kovin valoisalla päällä ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 20:45

Tulkaaa chattiin lätiseen kaikkea turhaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 21:00

Sori Valma, pääsin mun tylsyydestä yli ku kävin lenkillä ja nyt oon iha kuollu ja taijan vaa käydä nukkumaa :-D

Laitan sen tunnin varmaan pystyyn ens tai sitä seuraavalla viikolla, riippuen miten noille kursseille tulee maksuja, ettei niitä sit kerääntyis ihan liikaa (:

Mistäköhä mä saisin mun kirjotusinspin takas? En oo pitkäänpitkäääään aikaa kirjottanu mitään kunnon tarinaa :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 21:01

Hei muuten, mä sitten katon että miten syksy lähtee käyntiin että saattaa käydä niin ettei Hallavalle jää aikaa.

Mulla on alustavia pohdintoja vain:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 21:08

Inspiraatio on kyllä ihan jännä juttu! Se vaan tulee ja menee. Olisikin kiva kuulla muilta jotain inspiroitumiskeinoja, jos teillä sellaisia on?

Itsellä auttaa usein hahmon tunnetilojen pohdiskelu. Pyrin myös yleensä rakentamaan hahmoille jotakin pidempää tarinaa, koska en osaa tehdä pitkää hoitotaivalta yksittäisten, irtonaisten hoitomerkintöjen varalle. Sitten syntyy tämmönen malttamattomuuden tila: tahdon päästä kirjoittelemaan käänteitä ja konnuuksia mahdollisimman pian, mutta realistisuuden vuoksi kaikki ei voi tapahtua kahdessa päivässä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyMa 10 Elo 2015, 21:10

Mä en oo vielä taltuttanut tahtooni tuota voimaa, Inspiraatiota, mutta mulla usein tulee parhaat ideat kun oon just nukahtamassa tai mulla on tylsää.
Varmaan puolet mun kaikista ideoista on syntynyt kun oon kävellyt yhdellä hiekkatiellä peltojen keskellä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 12:31

Toi oli ihan paras toi lehtijuttu! Ja musta noi oli tosi kesäsiä noi kaikki tarinat ja kuvat!

//Aleksi - saanko mä avan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 14:01

Se kyllä piirtää kun sillä on aikaa ja inspistä :-)
Pitää muistaa että Aleksi ei oo mikään tilaustöiden tekijä vaan se piirtää meille nimenomaan huvikseen ja harrastuksena.

Nyt on eka koulupäivä takana. Ja meikäläinen on tätä nykyä virallisesti abi. Hullua!
Nuorinkin pikkuveli pääsi tänään kuluttaan koulun penkkiä, ja Lotasta seuraava pikkusisko lähti suureen maailmaan, nimittäin yläasteelle.
Ne kaverit joita en ollut nähnyt koko kesänä sanoi että musta on kuulemma tullut "enemmän tyttö", ja kun kysyin että mitä mä ennen olin, niin vastaus kuului "enemmän poika". Mitäköhän se tarkoittaa:"D


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ti 11 Elo 2015, 14:05, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 14:04

Aa joo melkein jo unohin välissä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 14:50

Meillä toimii puolessa talossa sähköt ja toisessa puolessa ei :-o
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 15:24

kummallista :'D

Mun pikkusisko "Mikki/Raffe" muuttaa kanssa tänne opiskelemaan samaan paikkaan kun mä! Kui siistii!!!! (ja saan autoni änne <3)
Ja pääsen nyt viikonloppuna käymään kotona ja poikaystävän luona, koska tuun sitten siskon kanssa samalla kyydillä tänne ((((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 15:32

Hejjj ihanaa! Muutatteks samaan kämppään?
Pistä Raffelle terveisiä ja sano että kaivataan sitä täällä:))
Saaks kysyä mitä se opiskelee siellä?

Mun isosisko sai töitä joten se ei lähtenytkään Uppsalaan vaikka sen aluksi piti:o Kuka missaa opiskelupaikan tolleen?
Ja muutenkin siskoista puheenollen, mä lueskelin Lotan vanhoja tarinoita ja se kyllä kirjoittaa nykyään ihan sikapaljon paremmin ja on vielä innostunut kirjoittamisesta, kirjoittaa jotain fantasia"kirjoja" (en tiiä voiko niitä sanoa kirjoiksi, kun ei se halua julkaista niitä, mutta pituudeltaan ne kyllä menee kirjoista) ja se on muutenkin kasvanut aivan älyttömästi ja tullut aikuisemmaksi kuin mä vaikka on vasta yläasteella. Kummallista kun on semmonen pikkuvanha pikkusysteri:D

//Jerry näköjään sä sait nyt sen avan :-) Ja se on ihana<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 15:36

Cool, mullakin on aikapaljon kavereita jotka kirjottaa fantasiakirjoja, yks jopa saattaa saada julkastua tossa joulun jälkeen ihan oikeen kustantamon kautta o:

Mutta siis graafista suunnittelua niinkun mäkin, vaikka se haki siis keväällä fysioterapiaa ja ortopediaa, mutta kun ei kerran päässyt ni voisen vuoden kuluttaa piirtämälläkin (:

Nyt ainakin tän kuun loppuun se punkkaa mun kaa samassa huoneessa ja haetaan yhteistä opiskelijasolua, että riippuu ihan miten on vapaana että muutetaanko samaan kämppään vai erilleen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 15:37

Joo ja piirsin samalla Oonallekkin (:
(ei tarvii käyttää jos ei haluu pitää mun piirtämää)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 15:41

Pääset nauttiin siitä ihanuudesta kun on systerin kanssa sama huone:D
Oon kyllä sikatyytyväinen että mun sisko jäi tänne vielä täks vuodeks, ehkä me lähetään sit tillsammans till Uppsala universitetet n__n

//Mulla on nyt kauhee raportti menossa mutta meen perjantaiaamupäivänä pään magneettikuvauksiin missä tsekataan onko se ylimääränen kökkö kasvanut yhtään. Luultavasti ei mutta pikkuisen kammottaa D:
Ei oo kyllä paljon riesaa ollut siitä tänä kesänä, kaikki huimaus ja päänsärky katos heti kun valitin niistä porukoille, ja kun Aleksi vinkkas että kannattaa säätää näytönkirkkautta pienemmälle niin ei oo ruudunkattomisestakaan tullut mitään oireita jos on valoisassa paikassa, vaikka kerran istuin liki kolme tuntii melkein putkeen kirjottaan yhtä tarinaa.
///Ja kohta meen P:n kaa ostaan vesimelonimehujäätä omnom n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 16:32

Toivottavasti kaikki on kunnossa :>
Ja piä hauskaa mehujäätelöllä :3

Saiks se sun sisko lykättyy opiskeluu vuodella vai joutuuko se hakee uudestaan taas? O:
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 16:42

Mrrr.. Ekaks olin kirjottamassa tonne tallitupaan kommentteja hoitomerkinnöistä, kunnes tajusin että "Sandra" Oli jättäny profiilinsa auki. Kirjauduin ulos, ja olin just parasta aikaa kirjottamassa, kun kissa hyppäs läppärin päälle, ja sit kone lagas u_u Perkele.

Ja uuuu mullahan on ava! Ja joo Valma, tiiän ettei Aleksi oo mikään kone, arvelin vaan et se oli unohtanu koko asian xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 18:19

Aleksi, ei saanu lykättyä, mutta Ruotsissa aika harvoissa paikoissa on pääskykokeet joten sen pitää vaan lähettää sinne paperit uudestaan ens vuonna, ja se pääsee hyvin todennäköisesti koska kirjoitti L:n sekä fysiikasta ja kemiasta (:-O).

Mulla kävi kerran niin että olin kirjottanut sikapitkästi tarinaa, sit mun piti vaihtaa välilehteä ja painoinkin vahingossa rastia, ja kaikki katos. En tainnut sanoa siitä mitään, koska nolotti, kun Aleksi aina kehotti kirjottaan vaikka Wordilla niin sellasta ei sattuis:D Nykyään mä harrastan noita välitallennuksia.

Käytiin syömässä jätskit P:n kaa ja tultiin meille lusmuilemaan, syötiin oikeeta ruokaa ja kuunneltiin musiikkia ja päätettiin jostain syystä ottaa päikkärit, ja nyt toi tuhisee ihanasti tossa vieressä<33
Vois käydä vielä rannassa tänään:)
Mä oon taas selostustuulella :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 19:27

Oi noita juttuja kuunnellessa tulee vaan enemmän innostus päästä kotiiin. Ylihuomenna <3
(en oikee osannu muotoilla tota lausetta... xd)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 20:29

Awws, kuulostaa samalta kun sillon kun mä oon puhunut tunnin puhelimessa serkkujen kanssa ja vaihdan takas suomeen:D

Hitsit mulla oli ihana päivä. Paitsi että joku pikkupoika ampui mua vesipyssyllä selkään u__u

Musta tuntuu että mulle tulee koti-ikävä tyyliin joka ilta kun muutan kotoa ;__; Kaikki tapahtuu liian nopeasti, enhän mä vielä hyvänen aika oo valmis muuttaan pois äitin ja iskän ja sisarusten luota! Ja jos käy hyvin niin se olis eessä jo vuoden päästä DDDDD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 21:26

Aaaw, Valma toi kuulostaa tosi ihanalta! <3 Hyvä kun oot onnellinen! P vaikuttaa tosi mahtavalta tyypiltä :-* Mun M tuli mua kaupassa vastaan ja moikkas, ja yritin yhdistää hölmösti hein ja moin... =_=' Olin silleen "Hheoi..." Ääliömäisesti, ja M vaan käänty ja nauro mulle. Mutta ainakin huomio mut.. :'-D Olen toivoton.

Juu-u, kissat tuppaa hyppimään läppärin päälle kun se kone on aina niin lämmin :3 Se on kyllä sit ärsyttävää jos on just kirjottamassa jotain D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTi 11 Elo 2015, 21:45

Mä voisin kirjoittaa jonkun ylistysvirren P:stä kun se on niin ihana ja söpö ja sillä on hauskat jutut jajaja... Sit on vielä kivaa kun mä soitan alttoviulua ja se selloa niin soitetaan aina yhdessä (joskus vaihetaan soittimia ja koitetaan soittaa tyyliin Ukko Nooaa).
Ja mun nuorimmat pikkusisarukset aina roikkuu siinä kun se tulee meille:D

Ja awwws, sanasekaannukset ihastuksen nähden <:-*
Mä sanon aina kiittos (kiitti + kiitos), kerran sanoin kassalla kiisi (kiitos +viisi):DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyKe 12 Elo 2015, 18:30

Pyh, se on ihan kamalaa :-DDD mutta tulinpahan nähdyksi xd

Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyKe 12 Elo 2015, 22:21

Wanna no what's stupid. Se että on menkat just sinä ainoona viikonloppuna ku pääsee poikaystävän luo. Seuraavan kerran nään sitä sit yli kk päästä.
Ja se että suihkust tulee vaan kylmää vettä.
Ja se että kämppis on joka yö tällä viikolla alkanu tekee ruokaa keskellä yötä. Kolistellu ja metelöily ja huutanu ja kironnu klo 3 aamuyöstä. Ja nyt se alko tiskaamaan eli samaa yöelämää odotettavissa. Enkä oo nähny sitä koskaa ku vilaukselta ja se on kuulemma tosi pelottava ni en uskalla mennä sanoo mitää.
Haluun vaa itkee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTo 13 Elo 2015, 08:01

Voi ei Aleksi, koita pärjätä D:

Mä oon tosi innoissani koulun alkamisesta ja ihanista valinnaisaineista (<3) ja siitä, että oon nyt tukioppilas. :-D Tänään pitäis olla ekat tunnit uuden matikanopen johdolla, toivottavasti se on mukava, ettei mun yks lempiaineista mee pilalle... Mutta onneksi on ees musiikin kaksoistunti :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyTo 13 Elo 2015, 09:38

Voi eei Aleksi :-(
No tänään sä pääset kummiskin kotiin (eikse ollu tänään) ja poikaystävän kainaloon eikä sun tarvii heräillä yöllä siihen että kämppis tiskaa:-)

Mulla oli eilen vika ratsastuskerta. Käytiin maastossa, ja laukkasuoralla yksi 25-vuotias laiskanpulskea tamma ohitti jonossa sekä erittäin menohaluisen kilpaissikan että nuoren orin. Ja mun poskeen lensi kivi jonkun kaviosta ja siinä on nyt karmea näköinen haava.
Ja ennen kun lähettiin takas kotiin niin mulla oli Muggan kanssa hellä rapsutustuokio (mä rapsutin sitä ja se rapsutti mua<333) ja mä aloin itkemään kun tajusin että se oli vika kerta, ja mun muusikkokaverit näki sen ja alkoi nekin itkemään ;__; Haluun takas ratsastaan, tää on ollu mun elämän kivoin kesä ja mulla on niiiiin ikävä Muggaa ja nyt mulla on vaan sen vanha kenkä enkä varmaan nää sitä ponia enää koskaan. Ja MÄ EN TIEDÄ KOSKA MÄ SEURAAVAN KERRAN NÄÄN HEPPOJA TAI PÄÄSEN TALLILLE DDDD,,: Mä en ehkä kestä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyPe 14 Elo 2015, 15:58

Oottepas te hiljaisia! Miten syksyt on lähteny käyntiin, onko paljon kiirettä ja tuntuuko koulun alku voimia vievältä?

Mulla on kerinnyt olla jo eka klarinettitunti, ja ens viikolla alkaa sit kunnon kiri. Maanantaina kamariokesterin harkat, tiistaina viulutunti, keskiviikkona ei mitään (!), torstaina klarinettiyhtyeen harkat ja klarinettitunti, perjantaina kaks tuntia teoriaa ja säestysharkkoja, lauantaina omaa projektia. Love it, mutta se vaan tarkottaa että mulla jää vähemmän aikaa teille :-/

/Kirjotin tarinaa, ja siitä tuli taas vähän kökköä... Pitä oikeasti opetella kirjoittamaan lyhyempiä tarinoita, niin kaikilla olis mukavampaa!
///Ja sit piirsin Ranalle vielä tollasen randomkuvan:D

///Mihin kumman koomaan te ootte oikein vaipunu?! Wake up ihmiset!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 EmptyPe 14 Elo 2015, 22:21

No totisesti ollaan vaivuttu koomaan! :-D Meiltä simahti kone, joka on nyt huollossa ja käytössä on enää kännykät ja yks tietokone, mutta sille on "vähän" hankala päästä (koskaisovelikoululainaläppärijaseeiikinäannakäyttääsitäyouknow:))  Joten, tässä nyt puhelimella näprätään tarinoita ja silleen (: Mutta voi luoja, onneks on toi office,kuolisin muuten:o

Ja hei, kiva lukee taas uusia tarinoita! Itekkin laitoin tarinan, joka oli enemmän ilmavampi kun äskönen, mutta khöm khöm, se on kuitenkin kännykällä tehty. Ja tälleen by to way - koulut on alkanu ja mulla on startannu ysiluokka xd Ihan jees.. Samaa vanhaa ku kasikin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 6 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: