Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 17 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyTo 29 Loka 2015, 11:07

Hyvä minä :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyTo 29 Loka 2015, 12:57

Oon ollu Hallavassa varmaan viimeks maanantaina kun tässä tuli tiistaina yllätyslähtö sairaalaan ja sit keskiviikkona leikkaukseen että sen takia oon ollu vähän tavallista epäaktiivisempi, mutta kyllä tää tästä pääsen onneks kotiin:)
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

Viestien lukumäärä : 463
Hevonen : Bambo

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyTo 29 Loka 2015, 14:54

Hei Aleksi, saanko mä taluttaa Bamboa tossa Halloween ratsastuksessa? Mulla olis ihana idea meille! :-D
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyTo 29 Loka 2015, 14:54

Ja hui Salli, mitä sulle kävi? :-O
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyTo 29 Loka 2015, 14:55

Apua mitä tapahtu Salli? D-:
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyTo 29 Loka 2015, 15:05

Juu saat Ellen (:
Ja paranemisia Sallille :/
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 08:37

Lauantaina mursn hvosten kanssa jalkani kun päätin tulla esteen jälkeen alas ja sit jalassa jotkut luulevyt murtu niin siks piti leikata, muuten olis menny ihan kipsaamalla..
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 12:39

Ellen. kirjoitti:
Salli kirjoitti:
Ellen nyt mua vuorostaan alko kuumottelee koska itelläkin asuinpaikka alkaa K:lla ja täällä on just tollanen lehtihomma, mutta luen niin vähän lehtiä että mulla on varmaa se juttu menny ohi mutta täälläkin on sellasia soittajia kans lähikunnissa:D

Apua, nyt vasta huomasin tän xD Apuaapuaapua, asutko sä suht koht keskisuomes? 8DD

Apua.. khyllä taidan:DD
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 14:07

Paranemista Salli!

Ja herrtileihjaa.... Ooksä tosissa?? O_O Mmitä jos me asutaan samalla paikkakunnalla..........
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 14:11

Jos olis niin olis kyllä aika ebinn:o
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 14:13

Niinpä Pelottavaa :'-DD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 16:03

Kopioimistapauksia taas liikkeellä piirretyllä ratsastuskouluilla...
Haluan muistuttaa että toisten tekstien kopioiminen on laitonta ja siitä seuraa välitön erottaminen. Me syynätään kaikkien tekstit tosi tarkasti läpi, eli pahanteosta jää kyllä kiinni ):<
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 20:27

Mitä hattua Aleksi teet Seppeleessä? :-O Ja nyyhkis, Max lähtee ;__;

Musta tuntuis jotenkin tosi omituiselta että joku teistä, rakkaat hallavalaiset, alkais kopsailla tarinoita, kun ootte kaikki niin hyviä kirjoittajia ja teidän ihan omia tuotoksia on huippua lukea<3
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 20:50

Mua säälittää Max ku tykkään siit hahmost mut ei oo yhtään inspannu pitkää aikaa tää Max-Loki-combo ja muuteki ois siistii pitkästä aikaa olla ihan oikeesti pelkkä hoitaja ja muiden kanssa samal tasolla xd
Ja uudet ihmiset, uudet hevoset ja uus paikka varmaa auttais mun writersblokkiin :d
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:03

Seppeleen porukkaan on sitten hiton vaikeaa päästä sisään, tai ainakin musta on tuntunut vähän ulkopuoliselta siellä D-: Sen takia ei oo hetkeen ollu inspistä siellä :-( Pitäs vaan koittaa rohkeemmin soluttautua niin kyllä se ehkä siitä...
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:04

Mutta oon kumminkin sikarakastunut mun hahmoon, että jos joskus lopetan Sebessä niin tuon sen kyllä Hallavaan <3
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:08

No jos pääsen sisää ni sit sulla on salaliittolainen ;D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:10

Pidän peukkuja sulle, ne muut hakijat ei ollu kaksisia, jos ei ihmettä tapahdu niin sä kyllä pääset :-D
Oon niin ylpee hallavalaisista kun aika usein Sebeen, Malpuun yms. ilmestyy joku tyyppi joka sanoo että on ollu tai on Hallavassa ja sit linkkaa tän. Tulee jotenkin semmonen fiiilis että "kaikki tiet vie Hallavaan, kaikki parhaat tyypit on Hallavassa" :-DD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:19

Mä oon vaan niin ylpee meistä et ollaan päästy tätä pisteeseen (:,
Oon tyyliin 13 vuotiaast lähtie unelmoinu tästä :-D

Oon muute nyt matkalla kotii, ku huomen on N:n synttärit. Ostin sille hupparin, ku toinen sen kahesta hupparista meni rikki, ben&jerrys jäätelön ku se ei oo ikinä syöny ja piirsin meist lyijykynäpiirroksen ku hää on ain halunnu et piirrän hänet. Jännittää kyl sikana antaa se sille ku ei se mikää mestariteos oo D:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:25

No vaikka se nyt ei oliskaan sun upeimpia tekemiä niin kultasi varmasti rakastaa sitä koska teit sen sille ja ajattelit sitä kun piirsit :-) Sitä paitsi oon varma että se on tosi hieno.

Mäkin haaveilin penskana siitä että perustaisin virtuaalitallin josta tulis näin ihana, joten nyt oon aika kade sulle :-DD
Mutta kelaa kui siistii: kaks vuotta sitten perustit tän eikä tänne pitkään aikaan ilmestyny ketään ja mietit jo lopettavas tän paikan, mutta sitten tuli karsee ryysis ja nyt kaikkien vaiheiden jälkeen Hallavaa seisoo tukevasti jaloillaan :'-)))) Tässä ollaan, meillä on tässä paras virtuaalitalli ikinä ja paras porukka ikinä.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:29

Niinpä, olinki jo unohtanu kui kauheen vaikee se alku oli kun kaikki haukku sillosta ulkoasuu Mallaapurosta varastetuks ja luulin et kaikki on sitä mieltä vaik sen takana oli vaan pari ilkeetä kirjottajaa. Ja onneks maine ei siitä ihan täysin menny ku sit lopulta tänne tuli ku tuliki hoitajia :3
Ja isoimman kiitoksen kyllä oikeesti ansaitsee kaikki kävijät, sillä ilman teitä tää paikka ei ois mitään ((:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:37

Aleksi oot kyllä paras mahollinen Hallavan guruksi :-))

Rupesin miettiin miten erilaista elämä ois jos Hallavaa ei olis. Mä en varmaan olis koskaan ryhtynyt Pasin (mun edesmenneen hoitoponin) hoitajaksi ja en olis mennyt kesällä issikkakurssille, enkä varmaan nytkään seurustelis mun nykyisen poikaystävän kanssa (Aleksi on paras, sen niskaan kannattaa kaataa kaikki murheensa ja se kuuntelee mukisematta ja sit vielä keksii jonkin järkevän vastauksen).
Sit mietin kanssa että oon muuttunut ite sikana sinä aikana kun oon ollu Hallavassa, ja ehkä osasyy siihen muuttumiseen on ollut Hallava? Lueskelin kaikkein ensimmäistä Pulinaboksia ja kattelin että kyllä mä olin aika pikkuinen sillon kun alotin täällä, taisin olla 15-vuotias :-DD Ja henkisesti paljon nuorempi.
Suurin osa mun nykyisestä itsevarmuudesta on varmasti kehittynyt Hallavassa. Mä muistan kun tulin tänne ja epäilin koko ajan kaikkea mitä kirjoitin tai piirsin tai millainen tyyppi mä olin ja mietin koko ajan että mitä muut ajattelee, ja sit olinkin ihan ällistynyt, kun hoitomerkinnöistä sateli kehuja :-DDD Sitä oppi sitten myös IRL sellasta tiettyä aloitteellisuutta, kykyä heittäytyä mukaan asioihin ja sitä että kelpaan sellaisena kuin olen. Ja mä opin, ettei mun virka suinkaan luonnostaan ole olla kynnysmattona, vaan että mä kuulun todellisuudessa vastuutehtäviin eli esim. luokan luottamusoppilaaksi tai projektinjohtajaksi.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:43

Awww Valma, pillitän kohta täällä :3
Mä oon nyt liian väsyny kirjottamaan mitään syvällistä vastausta :-D
Uskokaa täi älkää en oo varmaan kahteen viikkoon valvonu näi myöhään :'D

Onko muuten mitään Halloweensuunnitelmia? Mulla on sikana kuvauskeikkoja ja sit haluisin käyä kattoo uuden Bondin ja sit tietysti vietän aikaa kullan kainalossa ((:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 21:54

:-DD

Mulla on huomenna parhaan ystävän kihlajaiset, siinä lauantai varmaan pitkälti meneekin. Jännää, en oo ikinä ollut kihlajaisissa... Tulee jotenkin kauheen vanha olo kun kaverit rupee meneen kihloihin ja naimisiin. Ja mä olen siis vasta 17 :-D
Sit läksyjä vois tietenkin tehdä, ja varmaan käyn hautausmaalla illalla. Ja sunnuntaina meen poikaystävälle soittaan ja söpöileen :-3
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 22:01

Varmaan ihanaa ku voitte soittaa yhessä :3
Mulla ja N:llä ei oikeen oo mitään yhteistä harrastusta. Mut tykätään molemmat lahnailusta yhtä paljon ni kai sitä "ei minkään tekemistä" voi kans sanoo harrastukseks :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 22:10

Meillä on kyllä aina hirveet tappelut mitä soitetaan, koska meillä on niin erilainen musiikkimaku :--D
Lahnaaminen on kyllä ihan mainio ajanviettotapa, jos munkin poikaystävä osais omaksua sen :-D Se on välillä vähän turhankin energinen ja pystyy oleen viittä minuuttia kauemmin mitään tekemättä vaan nukkuessa.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 22:48

Haha, täältä löytyikin hirveen pitkä keskustelu :-DD En kyllä jaksa kirjoittaa mitään, mutta woooou, nykyään kaikki yrittää sebeen :-D Mä oon tehny päätöksen etten yritä (koska sortusin kaiken maailman kliseisiin, ja muutenkin seben porukka on vaa niin mahtava) mutta ehkä munkin pitäis kerätä vähän itsevarmuutta yhden kerran yrittämiseen.. Ja kuka on kopioinut täältä ja mitä?? :-O
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyPe 30 Loka 2015, 23:34

Joop, täällä on Aleksin ja Valman fiilistelyt vol 76474754 :-DD

Becca-nimimerkillä yhden vanhan hallavalaisen hakemuksesta :< Se on todennäköisesti nykyään Hallavassa, mua kiinnostais ottaa selville kuka se on >:-O
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyLa 31 Loka 2015, 10:05

Joo :-D

Miten se on vielä seppeleessä, jos se kerta oli kopioinut toisen hakemusta? Siis eikö sille tehty mitään, vaan päästettiin koira veräjästä? D:
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyLa 31 Loka 2015, 11:13

Siis se yritti hakee sinne sisään mut kärähti jo hakuvaiheessa
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyLa 31 Loka 2015, 12:18

Aaa :-) Kävin kattomassa sen seppeleestä, mutta hekemus oli jo poistettu. Mutta olihan se ihanaa että se myöns virheensä, ja pyyti anteeks. Ei monesta olis sellaseen, ne vaan häipyis äkkiä ja poistais käyttäjänsä..
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Ikä : 28
Hevonen : Rana♥

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyLa 31 Loka 2015, 13:17

Seppeleestä lentää kyllä bannit heti, jos kopioi muiden tekstejä/kuvia useammin kuin kerran. Näitä tapauksia on ollut siellä tosi paljon, eikä niitä voi oikein muuten välttää kuin antaa tiukat rangaistukset jotka saa sitten kaikki muut kopioijat miettimään kahdesti :'-D Mä meinasin kyllä hakea Soltun sponssiratsastajaksi, mutta äh. Rana on mun ainoo ja oikee, se tuli kokeiltua Sissinkin kanssa, Rana vaan inspaa koko ajan enemmän!

Inka on tosin muuttunu vähän tylsäks, kun sillä ei oo mitään äksöniä meneillään :-D Täytyy keksiä jotain!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyLa 31 Loka 2015, 21:26

Nonni, nyt on kihlajaisia juhlittu :-DD
Oli ihan kivaa muuten, mutta jouduttiin about tunnin varotusajalla isosiskon kanssa soittamaan... Nyt mä ruikutan teille pitkät pätkät:
Piano oli JÄRKYTTÄVÄN epävireinen (en ihmetellyt enää kun kuulin että se oli mennyt auton kyydissä Espanjaan ja takaisin) ja soittaminen oli niin ollen aika tuskaa. Sanoin ekan kappaleen jälkeen etten soita enään, mutta juhlaväki ja sulhasen vanhemmat vaan aneli ja rukoili ja väitti että on itsekästä että mä olin niin nirso pianon suhteen. Ne ei vaan yksinkertaisesti tajunneet, että epävireisyys on mulle kuin hometta allergikolle, se vähän niinku sattuu. Ja pitää ottaa huomioon että mä en siis itse ollut lupautunut sooittamaan.
Mutta ei siinä kaikki. Vähän meidän soiton jälkeen pari vanhahkoa miestä, jotain sulhasen sukulaisia, pyysi mut toiseen huoneeseen ja sanoi että mä olin kuulemma eläytynyt liian avoimesti. Oli kuulemma liian epähillittyä. Nää papat piti mulle kunnon saarnan ja kuulustelun mun musiikkielämästä ja siitä että onko musiikki mun elämässä liian tärkeää. Kaikki vaan sen perusteella että eläydyin liikaa! (Mun perhe kuuluu siis erääseen kristilliseen herätysliikkeeseen, jossa vanhat ihmiset voi olla välillä hiukan... outoja.) Vielä lopuksi nää papat uhkasi, etten ehkä kuuluis ite enää tuohon herätysliikkeeseen, jos jatkaisin pitkään mun musiikkiharrastusta näin tavoitteellisesti. Niiden mielestä oli väärin mm. että mä aion ammattimuusikoksi, että mä soitan kaupunginorkesterissa, jonka karonkat voi mennä "villeiksi" ja että mä en välttämättä voi ottaa aina jotain herätysliikkeen työvuoroa, koska mulla menee harjoitukset tai konsertti sen päälle.
Täytyy sanoa että jäi vähän paha maku suuhun :-(
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyLa 31 Loka 2015, 21:47

Valma vähän kurja homma:/
InnaP.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
InnaP.

Viestien lukumäärä : 16
Hevonen : Hazel

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyLa 31 Loka 2015, 22:39

Tänään on ollut kyllä kurja päivä Meidän 12-vuotias mummokoira joutuu ens viikolla piikille, kun tuntuu koko ajan tulevan vain lisää vaivaa. Mä jouduin sille jo tänään jättään hyvästit, koska palaan huomenna kotiin, enkä sieltä kykene tulemaan enää tänne äidille..

Hyviä uutisia onneks on myös tullu tän reissun aikana, kun löysin uuden asunnon sinne pääsen sitten ens kuun lopulla muuttamaan ja sitä jo innolla odottelen! Ainoa vain, että pitää vielä vanhassa kämpässä kaikki pakata.. Saa nähdä koittaako kaiken keskellä tauko, mutta siitä kyllä ilmoittelen myöhemmin.
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko

Viestien lukumäärä : 61

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 15:37

heipähei XDDD

hmm mmm mä päätin että en ala täältä hoitamaan mitään hevosta, mutta pyörin silloin tällöin lähinnä tuntilaisena : D

oivoi Inna ;___;
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi

Viestien lukumäärä : 133
Hevonen : Brynhild Vikna

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 20:38

Moikka!

Oli sellane pakonomane tarve änkee tänne keskusteluu. Luin noit aikasempii keskusteluit ja ku oilin Sebessä nii et oo Valma ainoo joka tuns ittesä ulkopuoliseks vaik olin siinb wa ryhmässäki mukana. Oon ollu virtuaalimaailmas vähä huithapeli ja vaihtanu vaa tallii kokoaja ku mikää ei oo tuntunu hyvältä ja sit tuli törmättyy taas Hallavaa. Tää on varmaa metsälammen lisäks ainoo talli missä oon päässy mukaa porukkaa. Tälläsen kivan avautumisen jälkee kysyisin, et oisko jotai kautta mahdollista päästä takas Hallavan porukkaan? Elämän tilanne on nyt sellane et pitäs saada koulu loppuu ja just muutin omillee, mut vaik tuntuu silt et hirveen aktiivine en pysty olemaa, nii silti on joteki vaa pakko kiinnittyy johoki tääl bittimaailmas. Oisko teil ehdotuksii et jos otatte viel joukkoo nii mikä se miun titteli täällä olis ku kaikil hevosilla on hoitajat. Omaa yksäriäkää ei inspaa ottaa nyt heti alkuu ettei tuu stressii mut jotai ois kiva päästä Hallavassa tekemää!
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 21:00

Moikka Viivi! Onpa hauskaa että tänne palaa vanhoja tyyppejä porukan takia, on kyllä pakko myöntää että Hallavassa on ihan huippu poppoo :-) Ja sen verran on pakko sanoa, että Kyyhkyllä, Klikillä tai Beellä ei ole (ainakaan) hoitajia, en tiedä onko sitten pääsivuilla virheellistä tietoa.. Mutta juu, mun puolesta vaan tervetuloa - on hauskaa tutustua uusiin/vanhoihin hallavalaisiin :-D

Äärgh, tohon halloween-juttuun ei kyllä oo inspannu sitten yhtään D:< Jos löydän aikaa, niin meen laittamaan sinne jotain, kun Aleksi on kuitenkin varmaan nähny aikamoista vaivaa värkätä meille tapahtumia.. Jos nyt oma elämä ei olis yhtä hullunmyllyä :-DD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 21:27

Ihanaa kuulla susta, Viivi! Kuulostaa että sulla on ollut tässä kaikenlaista :-)
Ollaan varmaan Aleksin kanssa yhtä mieltä siitä että pääset tietenkin takaisin heti jos haluut, ei tarvii kirjoittaa hakemusta tai mitään. Kyyhkyllä, Klikillä ja Darlilla ei oo nyt hoitajaa, tai jos ne ei inspaa tai hoitaminen tuntuu stressaavalta niin voit heilua täällä ihan vaan tuntilaisen statuksella ja kirjoitella Tallilaisten juttuihin kun on aikaa ja jaksamista ja inspiraatiota :-)
Haluaakos Tsuukikokin tuntilaisen statuksen?

Ja voi ei, Inna, osanotot ja paljon jaksamisia<3
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 21:31

Kävinki tsekkaamassa, ketkä on vailla hoitajaa! Toisaalta taas jos saisin ylläpitoon jonkun kivan ponin yksäriks nii se vois inspata enemmän. Joteki tuntuu et tää hoitajana olemine on jääny sinne metsikseen eikä oo oikeen muualla inspannu. Joku Vikin tapane poni pihattoon vois olla kiva ku viimeajat on menty enemmäki tuolla valokuvapuolella kisahevosia kaitsiessa. Vois ottaa täällä vähä rennommin, eikä tartteis treenata hikihatussa. Jos vaan pihattoon otetaan joku vuonis tai muu vastaava!
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Ikä : 26
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 21:32

Voi ei Inna, mä en ainakaan kestäis jos tuo meiän koiru lähtis tästä äkkiseltään yhtään mihinkään :'/

Ja näin Viivin aiheesta puheenollen, mä oon vähän miettinyt voisko Faelle ottaa hoitajaa, jos löytyis joku oikeen tosi kiva tyyppi, mut en sit tiiä kun se on vähän sellanen leidi, niin irl en ainakaan ihan heti olis sellasta hevosta lähdössä hoitamaan.. :'D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 21:34

Eiköhän Astan ja Mincan seuraan yks vuonis aina menis :-) Eli linkkaat vaan sivua sitten. Aleksi sanokoon jos on toista mieltä.

//Toisaalta oishan tallissa vielä kakskin vapaata paikkaa :-)
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 21:38

Laittelin viestiä Larskille jos saisin Vikin uudestaan ylläpitoon
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 21:41

aargh mie en ymmärrä tota vrl'än logiikkaa. Yritin rekisteröidä hevosen ja sit sielt tulee hylkäys ja korjasin sit sen puutteen, mikä sivuilla oli ja yritin uudestaa nii taas sieltä puuttu jotai. Miksei niitä voi laittaa samaa viestii? Ehkä oon viel vähä jäässä tän bittiponeilun suhteen ku sivutki jää puutteellisiks
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 21:44

Mä en tajua mitään mistään VRL-jutuista :-OO
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptySu 01 Marras 2015, 23:09

Juu Viivi pääset toki takaisin ilman mitään ihmeempiä hakemuksia, laita sitten vaikka yksällä mitä teet ni ei huku mihinkään keskustelun sekaan (:
Ja Valma toi kuulostaa ihan sika inhottavalta. En ite tiiä herätysliikkeistä mitään enkä oikeen siksi uskalla asiaa kommentoida, mutta kuulostaa kyllä aika väärältä ja epäkannustavalta toiminnalta tollanen...
Innalle jaksamisia :/
Ja tsuukiko saa toki jäädä tänne pyörimään vaikkei ketään haluaisikaan alkaa hoitaa (;

Ja sit tää oma vuodatus osio: Mulla on ollu maailman paskin ilta. Ensinnäki sain olla poikaystävän kaa vaa klo14 asti, koska kuvauskeikat, mut oli se silti ihan täydellinen aamu. Kuvauksetkin meni ihan hyvin. Mutta... Oli tuskaa istuu 4h kaverin auton kyydissä Tampereelle... Katoin että juna Seinäjoelle Tampereelta maksais 9€, mut en voinu ostaa kännykäl lippuu ku ei oltu varmoi mihi junaa keretää. No ku päästii perille ni juna oli täynnä, eli ei voinu varaa paikkaa ja junamaatin mukaa matka ois maksanu 40€ eli saman verra mitä ois malsanu tulla koko matka Imatralt Seinäjoelle, ja kuka tietää kui helvetisti enemmä se ois maksanu ku ois ostanu konnarilta lipun. No onneks päästiin ihanan kaverin kämpille venailee klo01:15 lähtevää junaa, joka maksaa 6€, mut joudutaan koht lähtee kävelee 4km takas asemalle... Ja su klo03 joudun helvetin väsyneenä ajaa seinäjoelt jurvaa... Eli arvioitu sänkyyn pääsemisaika klo05.... Ja aamulla kouluun... Ja nään poikaystävää seuraavan kerra kk päästä... Elämä on paskaa ja vedän tänää hitosti mässyy ja huomenna alkaa paasto, jotta saisin ees jotain positiivista tähän marraskuumasennuksesta kärsivään pääkoppaan. Ei muuta.
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyMa 02 Marras 2015, 11:46

Aleksi mie niin tiiän ton tunteen ku näkee poikaystävää harvoin. En oo nyt nähny omaa rakasta reilu kuukautee ja seuraavan kerra nähää 20. Päivä ku 21. Päivä tulee vuos täytee ja mein oli tarkotus lähtee pienel kaveriporukal lahtee lasersotaa. Näillä näkymin vietetää mein vuosipäivä miun mummin hautajaisissa..

Se Vikin omistaja on vissii tauol ollu jo pidemmän aikaa nii pitää ettii yp-ponii jotai muuta kautta.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyMa 02 Marras 2015, 13:21

Voi sentään Aleksi, joskus on noita ketutuspäiviä D-: Toivottavasti nyt seuraavana päivänä jo tuntuu paremmalta! Multa suuret kunnioitukset kaikille etäsuhteessa eläville, ite en voi kuvitellakaan miten kamalalta tuntuis olla useampia viikkoja erossa kullasta. Mä nään poikaystävääni yleensä lähes päivittäin ja vaikkei oltais sovittu mitään niin tavataan kuitenkin harkoissa ja musiikkiopistolla, ja musta välillä tuntuu etten osaa arvostaa sen läsnäoloa oikeella tavalla kun pidän sen näkemistä niin itsestäänselvyytenä D-:

Oon nyt koulussa hyppärillä ja kahden vaiheilla että kirjoittaisinko mutta en mä varmaan ehtis, mun "lyhyet" tarinat venyy aina useamman sivun mittaisiksi :-D
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyMa 02 Marras 2015, 15:52

Huh, että mä olen epäaktiivinen ja poissaoleva täällä. No, ei auta, aina ei kerkeä ihan kaikkea mitä haluaisi keretä tekemään.

Täällä neulon sukkia ja kuuntelen joululauluja. Aikaisessa? Ehkä vähän, mutta tuli sellainen fiilis nyt, kun koirakin on mulla täällä hoidossa <3

Tää on kyllä ollut maanantaisin maanantai pitkään aikaan. Vähäisillä ja levottomilla unilla suuntasin kahdeksaksi karmeimmille luennoille, joilla oon koskaan ollut. Eka luennoitsija keuhkosi ajoissa olemisesta kaikille niille raukoille, jotka sattui tulemaan saliin vähän myöhässä. Toka luennoitsija... noh. Se leikki lelukoiralla ja esitteli maalarinteippiä. Ei kyetty edes olemaan siellä loppuun asti kun ei pysytty enää yhtään kasassa, itkettiin ja naurettiin poistuessamme turhautuneina salista - olisin keksinyt parempaakin käyttöä sille ajalle, jonka kulutin sen koiraleikin seuraamiseen. :-D
Myöhästyin junasta ja jäin yhtä asemaa liian aikaisin (??? miten? oon asunut samassa paikassa yli vuoden ja luulis että osaan tulla oikealle asemalle) enkä tiedä, mitä tää päivä vielä tulee pitämään sisällään.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 EmptyMa 02 Marras 2015, 16:53

Tuohan kuulostaa mielenkiintoselta, Eevi :-DD Miten muuten tuntuu, että kaikilla on ollut vuosisadan kakimmat pari päivää :-OO

Mä pääsen kohta kvartettiharkkoihin soittaan poikaystävän viereen n__n
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 17 Empty

Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 17 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: