Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi - Sivu 19 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

Viestien lukumäärä : 720
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 11 Helmi 2014, 08:53

Inka, sä oot pelottava D:

Ja Kasper: Iha huikee idis, jäbä. Meitsi duunaa sulle leissönit, mut meitsi ei juo mitää sufee ellei vissii oo semmost kaakaosufee (; ja yritän tehä ne rastat joteki suht järkevästi mut voi olla et siit tulee karmee, varotan.

Mä voin piirtää aviksia muillekin, jos kiinnostaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Hevonen : Rana♥

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 11 Helmi 2014, 09:01

Piirrä mulle, jooooko? ;-) Oisin superkiitollinen!
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 11 Helmi 2014, 11:52

Okei, mun pitää vissiin ihan urakalla piirrellä (: laita kuvaus vaik yksällä tai täs, iha sama (:
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 11 Helmi 2014, 15:49

Ja hei joo Micci-ihminen vois mullekkin taikoo avatarin jos millään jaksaa?
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 11 Helmi 2014, 15:50

Hei hei hei, just kun meikäläinen ottaa hatkat, nii täällä alkaa tapahtuu...DX
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 11 Helmi 2014, 20:49

Se on kato pelin henki (; tuu takas vaa!
Ja Salli, pistä yksällä tulemaan kuvaus, eli millasia piirteitä tytsylle haluut ja hiukset ja paita ja silmien ja kulmien väri jne. (: piirrän mielelläni :3
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 11 Helmi 2014, 20:58

Oukki doukki

Ja Valma jatka ihmeessä!!
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyPe 14 Helmi 2014, 18:03

Jes, sain hahmonvaihdoksen vireille! Oon siis entinen Elin, että älkää ihmetelkö :'D Muttajooo, jos sitä nyt vaikka vois niitä tarinoitakin oikeesti kirjoittaa

....täs viestissä ei kyl ollut mitään järkee mut
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 15 Helmi 2014, 00:29

Hyvä tietää et elämää tällä on, itse käyn joka päivä täällä mutta en jaksa kirjoittaa mitään tänne kun muutkaan eivät...
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 15 Helmi 2014, 10:15

Selvä kiva, kun kerroit vaihdosta Chelsea!
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

Viestien lukumäärä : 252
Hevonen : Snezana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 15 Helmi 2014, 11:33

Joo-o

Ei onnistu enään.
Mun täytyy nyt vain antautua, en mä enään pysty tälläiseen epäaktiiviseen haahuiluun.

Pitäkää talli pystyssä! Tulemme varmaan vielä joskus vilkaisemaan miten täällä mennään, mutta nyt on vain pakko sanoa, että Hallava on liian aktiivinen paikka meille. Hyvästit! Antakaa Smetanan karsina kivalle ponille. Mikki ja Inka ei sit lopeta! IKINÄ!

Snezana ja Salla 24.11.2013 - 15.2.2014

Viimeinen muokkaaja, Salla pvm La 15 Helmi 2014, 19:29, muokattu 1 kertaa
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 15 Helmi 2014, 11:46

Awws :3 mut hei, tää paikka ei todellakaan oo tän hetkellä liian aktiivinen, joten pysyisit vaa kuvioissa :>
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 15 Helmi 2014, 12:38

Ei saa ylipuhua mua! Mä oikeesti oon niin kahden vaiheilla ja sydäntä riipasee, että jos sanot jotain tollasta saatan sittenkin jäädä D: Mua vaan kauhistuttaa se kun muut on täällä 24/7 pölisemässä ja mä en...
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 15 Helmi 2014, 18:01

Ei me kyllä olla 24/7 tekemässä mitää. Musta tuntuu että tää aktiivisuusaste on tismalleen sama mikä sullakin. Sulla ei oo mitän syytä jättää meitä nyt, sitäpaitsi oot yks parhaimmist tyypeistä täällä. (;
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 15 Helmi 2014, 19:28

Mikki! Nyt sä pakotit kehuillas mut jäämään. Oot ilkeä.
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 15 Helmi 2014, 22:00

Salla, ekaksi... miksi minä ja Mikki lopetettaisiin jos sä lopetat? Eihän täällä kukaan lopettanut kun Valma lopetti (Lottaa ei lasketa kun he on sisarukset.)

Hyvä Mikki, sait Sallan jäämään...

Inkalla pyyhkii nyt hyvin, ja kohta vielä paremmin (ehkä), odottakaapas ens ropea vaan kun se uskaltautuu... ja sen jälkeen se saa taas draamaa ja traagisuutta elämäänsä ^^'
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptySu 16 Helmi 2014, 00:16

Eiku tarkotin sitä kun te ootte saarnannu siitä että vaihdatte hahmot ja ties mitä muuta kakkaa
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 20 Helmi 2014, 23:34

Pliis elämää tännekin! Ikävä teitä kaikkia :-(
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 22 Helmi 2014, 16:11

Minä paikalla, kukaan muu ei ;(
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 22 Helmi 2014, 16:50

:-(
Maikki
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyLa 22 Helmi 2014, 19:02

Mä oon niin täynnä elämää et en oo ees koneel ehtiny rahautuu, mut hei mä palailen pian taas ennen kun silmiännekään räpäytätte, heti kun koulu alkaa ja rytmi tasantuu niin pääsen taas vauhtiin
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

Viestien lukumäärä : 219
Ikä : 24
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptySu 23 Helmi 2014, 10:47

Ääh, mäkään en oo käyny täällä hetkeen, mut nyt, kun hiihtoloma alkaa, voin ehkä jaksaa taas tehdä täällä jotain...
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyMa 03 Maalis 2014, 04:22

Höhö, aika varmaan suurille paljastuksille, kiitos mölösuu Aleksi. Totesin kuitenkin että Kasper ei ollu valmis hyppäämään Aleksin saappaisiin, joten unhouduin siitäkin projektista... Nyt kuitenkin kun sisko on ottanu itteään niskasta kiinni ja kyhäilly söpöt ampparipaneelit, ni ittelleeki alkaa puuro taas maistumaan (: !
No, jatkan Kasperina, Mikki saa olla armeijassa. Jos tulee pulaa yksäpaikoista niin Pinkki (unohdin heppani kutsumanimen hetkeksi, kertoo kai jotain...) voi muuttaa Sveitsiin (:

Agazagabum
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyMa 03 Maalis 2014, 07:14

;__; No mut tärkeintä on et sä jatkat ;-)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyMa 03 Maalis 2014, 19:20

HAH, MÄ TIESIN! Mä olin niiiin varma, et Mikki se Kasper kuitenkin on, sun olemus ja persoona ihan paistaa läpi:D!

Otin tänään edistysaskeleen mun elämässä ja kokeilin kaverin esimerkin mukaisesti kulmakynää, toinen meikki ripsarin lisäks, mitä oon ikinä naamaani tunkenut:'D Pakko myöntää, et täähän näyttää alkushokin jälkeen ihan kivalta (8 Ja näytän vanhemmalta, jes! Joo, se on oikeesti hyvä juttu, koska mun jäätävän babyfacen perusteella kaikki kysyy, että oliko ikää 12:DD Ehkä se on siis kiva lukiossa sit näyttää alakoululaista vanhemmalta, ees vähän.
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

Viestien lukumäärä : 220
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyMa 03 Maalis 2014, 20:05

HEEEI! Millonha oon viimeks täällä haahuillu Oon ihan pihalla kaiksta :DD

Mutta niin, mitäs teiän hiihtolomasuunnitelmiin, vai joko se loppui? Itellä alko jo torstaina ko sairastuin kuumeeseen, mutta paranin pikasesti. Tänään tuli rakkaan kanssa 5kk ja viimein se höpsötys anto mun laittaa fb parisuhdetilan :-D Huomenna lähden äidin ja siskon poikien kanssa Vuokattiin 4H.n reissulle laskettelemaan ja torstaina rakkaan ja sen porukoiden kanssa Rukalle loppuviikoksi. Tiedossa mökkeilyä, laskettelua, kylpylää, hyviä ruokia, toivottavasti revontulia ja husky-ajelu!!<3

Ja tiedoksi uusille kävijöille, olen irl tyttö, jotenka ei tarvitse ihmetellä tyttömäistä kirjoitustapaa tai sitä että puhun poikaystävästä :-D
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyMa 03 Maalis 2014, 20:42

Mun loma loppu jo se meni ihan mukavaisesti ääh nää lasketteluperheet laskettelu on munielestä yliarvostettua

Ehkä maaliskuun paras juttu on että pääsen Ahon tallille <3
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

Viestien lukumäärä : 220
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyMa 03 Maalis 2014, 20:52

Nooh, mää käyn yleensä vaan kerran vuodessa koulun mukana laskettelemassa, mutta nyt on poikkeus :-D Toki lukiostakin mennään vielä laskettelemaan maaliskuun puolivälissä, mutta en varmaan lähde kun ei minulla ole enää oikein siellä seuraa kun paras kaverini lopetti lukion.
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 04 Maalis 2014, 00:02

Mä = pihalla
Täällä on niiin paljon uusia naamoja että mua pelottaa jäänkö nyt ihan ulkopuoliseksi. Mut hei please, lukekaa Snezzun päikkyä, sillä pian mä alan kirjottamaan sinne tosi jänniä juttuja joita tapahtuu ehkä tulevaisuudessa
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 04 Maalis 2014, 06:53

Salla, Topias on ollu täällä kauemmin kuin sä :-D Eiku et sä tietenkään sitä tarkottanu... Kasper = Mikki, ei mitään uutta. Ja Elin = Chelsea = Been hoitaja. Salli = Darlin hoitaja. ÄRMURR! Sisko ei oo käyny hoitamassa, nyt kyllä raahaan sen vaikka korvasta koneen ääreen.
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 04 Maalis 2014, 06:57

Oh my god, SNEZI SAA VAAVIN!<3

(Ärgh. Nyt munkin tekee mieli varsotaa Rana. No ehkä aikaisintaan, kun Snezin varsa on syntynyt.)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 04 Maalis 2014, 13:44

Varsoja!! <3
mun hiihtoloma meni tosi hyvin, oltii rukalla hyvällä porukalla ja laskettelin melkei joka päivä aamusta iltaan (: en mä muuta voinu tehä vaikka hiihtäminen kutkutti, ku menin ekana päivänä kaatumaan laudallani mukavasti yllättävän hyppyrin jälkeen takaperin alamäkeen ja otin ranteilla vastaan ja... Nii, mursin ranteeni. Kipsi kädessä laskettelin seuraavat päivät iha rennolla meiningillä (:

Hohoo, ihanaa ettette tuomitse mua näistä kaksoiselämäyrityksistä...
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 04 Maalis 2014, 17:08

:3 Smetana saa. Kattoo ny miten menee.

p.s. Ei _todellakaan_ täysiveristä! Puoliverinen sen olla pitää, en mä halua mtn riiviökamalahirviötäysiveripikkuorivarsaa.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 04 Maalis 2014, 18:29

Salla, sellanen oikeen ruma risteytys poni xD nojoo ei saa olla ilkee xc, mutta Snezanan ja tinkerin risteytys olis aika kiva eks jeba? XD
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 04 Maalis 2014, 19:42

Salli, älä _koskaan_ dissaa risteytysponeja! :-C Kauheeta! Kröh... joo, mut ei mikään hevonen voi olla ruma ;-) Mutta hupaisa kyllä voi olla. Päivänpiristäjäni, jonka nimesin Pringles-hevoseksi! (Koska 1. söin Pringlesejä kun näin tuon kuvan ja 2. Pringles-miehellä on samantyyppiset viikset.)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTi 04 Maalis 2014, 19:53

Inka, en dissaakkaan mun IRL suosikki poni on risteytys

Plus muuten ihana nimi <3
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyKe 05 Maalis 2014, 14:48

Inka, ei vitsi toi hevonen on hauska useemman kerran oon ihastellu, komeet on hevosella viikset.
Salli, no joo ei tod Ei ne risteytykset mitään pahaa oo tehny mut Snezanaa en astuta tinkerillä! Neveeer ever neveeeer!
Elsu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen

Viestien lukumäärä : 31
Hevonen : Frozze

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyKe 05 Maalis 2014, 17:06

Heipä hei Uusi naama täällä näin, joten oon aika pihalla... Nauroin tolle Pringles-hevoselle :')
http://elsunvirtuaaliset.webs.com/
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyKe 05 Maalis 2014, 18:12

Moi taas:) Mites täällä menee?
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyKe 05 Maalis 2014, 20:49

Voi elämä minkä inspiksen sain koulussa, saake** miksei konetta voi raahata joka paikkaan, mutta voin kertoa että mä oon ainakin piirellyt kauheesti nyt kaikkea joten Maikki *nostaa kätensä ylös* ja aktivoituu
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 14:04

Elsu kirjoitti:
Heipä hei Uusi naama täällä näin, joten oon aika pihalla... Nauroin tolle Pringles-hevoselle :')

Mä sain sun nimimerkistä pahan deja vún. Joskus hölmöissä hepparoolipeleissä pyöri tyyppi nimeltä Elsu.. et sie sattuis oleen sama? Vaikken oikeen usko, sanooko mitään: Norwa, Pöpi, Soturihevoset..?

Joo-o, aika kaukaa haettua mutmut..

VALMA!
ootko takas? Sano että olet! Etsä voi noin vain lähtee ja ilmottaa että lopetat, en mä vaan kestä kun kaiki parhaat lopettaa/vaihtaa hahmoo/muuta shaissia..
Ootko muuten jo lukenut mun uusimman hoitomerkinnän? Koska Smetana = pian äiti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 14:43

Joo, Salla, täällä taas... muhun näköjään suhtaudutaan kun tuhlaajatyttöön?;)))) Kävin täällä päivittäin kytiksellä, ja lopulta musta alkoi tuntumaan, että mä jään oikeasti jostakin paitsi. Ja niinb yritän taas hypätä mukaan.
Ja koska Vuolukerma saa vaavinsa? (Piti oikein googlettaa, että sain selville, mitä se smetana on):DDDD
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 16:14

Jos Valmuksa palaa niin Salli halua tutstua (sitten, kun joskus jaksan kirjottaa tarinan tai jtn xD)
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 16:23

OMG!!! Valma sä saat Maikissa ihmeitä aikaan pian muhahhaa kohta saan taas kirjoittaa jotain suurta ja ihanaa, eti kun sä raahaudut takaisin >;3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 16:32

Oho, oonpas mä nyt suosittu;D Mutta oottakaa nyt, että pääsen alkuun:)))
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 16:34

Et sä oo suosittu, sä oot vaan Maikin "isosisko" 'Niinkuin Inka mun sielunkumppani
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 17:04

Ööh Smetana-Snezana kantaa vaaviaan nyt vähintään sen kuukauden (jos maltan :>) Haluun fiilistellä oikeen kunnolla
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 17:16

Hohoo, ihanaa ku täällä eletään. Oon kyl jo piirtäny kuvan mut vaan luonnostellu :/ saamaton oon siis edelleen... No, jokupvä (:
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 18:17

miul on kaihee angsti masis vaihe päällä ku kirjotukset ja yhteishaku ja ennakkotehtävät ja kaikkee shaibaa, mut yritän jaksaa pitää paikkaa nyt kunnolla pystyssä. Yritän piirtää just aleksista uutta kuvaa ja kohta käyn lukee kaikkien uuet HMät. Oon kyllä aika innoissani (: Uus ulkkaki on kohta valmis..
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 EmptyTo 06 Maalis 2014, 18:32

Mulla on päällä ihan jäätävä energia (öhöhö saattaa johtuu niistä kahesta happy mealista jotka kävin päiväl syömässä koska mulla oli "silmälääkäri") ja tekis mieli vaan hyppiä ja riehua:DD Vois lähtee lenkille tai jotai Ja sit vois piirtää jotain jänskää koska YH-kokeisiin luku on liian yliarvostettua.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 19 Empty

Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7