Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi - Sivu 18 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyKe 22 Tammi 2014, 13:58

Musta tuntuu kamalan pahalta kuinka epäaktiivinen mä olen D: Kamalasti vaan hommaa, kokeita yms, niin ei aina riitä aikaa tarinointiin ja höpöttelyyn. Viikonloppuna pystyn toivottavasti maksamaan westernkurssin ja estetunnit.

Ja toivon sydämmeni pohjasta että olen yhä "sisäpiirissä", vaikka olenkin niin kamalan epäaktiivinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyKe 22 Tammi 2014, 17:38

No jotenki tää henki on niiku jämähtäny, mutta ehkä se sitten taas kohta alkaa soljumaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyKe 22 Tammi 2014, 21:44

No joo Alkuihanuus on hälvennyt ja "arki" on täällä taas. Mutta joo, Hallavan arki on onneksi aina ihanaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 23 Tammi 2014, 06:55

Totta. Mulla tosin epäaktiivisuus vihloo päätä kun oon erittäin helposti suuttuvien kavereideni kanssa vihoissa, meidän kissa on huonossa jamassa ja vanhemmat ei saa maksettua sille sellaista leikkausta. Kunhan saan sovittua kavereiden kanssa, voin palata takaisin normaaliin aktiivisuuteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 27 Tammi 2014, 13:52

Mulla on kans menossa tosi kiireinen vaihe elämässä. Wanhat, koeviikko, kaverien ongelmat jne tuottaa ihan hullun paljon tekemistä. Enköhän saa kuitenkin länkkärikurssin suoritettua ajoissa.¨
Inka, mikä teidän kissiä vaivaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 27 Tammi 2014, 15:31

Itteäniki vaivaa hirvee epäaktiivisuus, mikä johtuu pääasiassa koulustressistä, liiallisesta bilettämisestä ja monta päivää kestävästä darrasta : P
Pahoittelen hiljaiseloa
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 30 Tammi 2014, 16:10

Huh huh, enää loppusilaus kuviin ni saan tehtyä sen kurssin Seuraavaks rustailemaan tunteja. Kauhee koulu kiire, äikän esitelmää pitäis väkerellä, pupua ommella (sain siitäkin huudot oipelta kun jätin kouluun), tänään oli historian koe, huomenna sanakoe, ke - esitelmä ja esitys valmiiksi ja koulussa esitys, to ruotsin koe jota vihaan, perjantaina mantsan koe ja olikse vielä maanantaina siis ei ensviikon vaan sit :d enkun koe! Armoa! Mä oon joutunu nuukailee kaikissa ja ihan järkyttävästi hallavassa, ikävä puskee! Mut eiköhän kohta oo pahimmat kokeet ohi näiltä viiikoilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 30 Tammi 2014, 18:18

Pyydän anteeksi, että oon näin epäaktiivinen, tän tunteen tietä varmaan itse kukin... ://)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 30 Tammi 2014, 18:40

Mie kyl nyt mielellää pitäisin breikkii, nii paljo kaikkee paskaa IRL. Jos jotakuta tää häiritsee ja haluu et mie jatkan tuntien pitoo normaalisti ja kommaan hoitomerkintöi, ni ilmaskaa se joteki tääl forkal. Muussa tapaukses hommat seisoo miu puolest ainaki pari viikkoo.

Kiitti ymmärtäväisyydestä
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 30 Tammi 2014, 19:07

Mutta positiivista on se, että kaikki lomailee samaan aikaan, eikä kukaan jää itkemään :3 kohta sit taas kaikki palaa entistä riemastuneempina ja innokkaampina (;

Mietin että koko porukan vois vaihtaa ja kaikilla olis uuet hahmot, ni sais taas vähän uutta särmää peliin, mutta musta tuntuu että teidän mielestä se on kuitekin vastaan koko homman jujua, mutta ehdotin vaan : D
Mutta siinä sekottuis koko pakka eikä olis enää sitä ydinporukkaa ja sit ne oudot uudet. C: just ideas..
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 30 Tammi 2014, 20:42

Micci mä tiedän et sä tykkäät vaihtaa "maisemaa" mut mä niin rakastan pikkusta ja heiveroöistä Maikkia, joka on kuitenkin kamalan kypsä, mitä en kyllä ikinä sietäis IRL, Aleksi mun mielestä ihan ok, koska huomaa porukan olevan unessa, mä varmaan tääl makselen kaikkea mut kommentoi sitä vasta paremmilla hetkilläs Mutta tsemppiä sulle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 30 Tammi 2014, 21:35

Mulle kyllä kelpais hahmonvaihto, en osaa yhtään kirjottaa Elinin näkökulmasta, vaikka alussa olinkin ihan innoissaan..D: Mulla olis uus hahmo jo mietittynäkin, mut emmätiiä. Ääh en tiiä mistään mitää:DDd
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 30 Tammi 2014, 22:35

Mä oon saanu luotua Inkan ihmissuhdeverkoston juuri semmoselta kuin epäilinkin sen muokkaantuvan ja olen tyttöön ihan tyytyväinen. En haluais hahmonvaihtoa, kun Inkalle mulla on kaikki selvillä vaatetuksesta tavoitteisiin ratsastuksessa.
Niin ja ainoat hahmot mitä tulee mieleen tällä hetkellä Inkan lisäksi ovat ranskalainen, ylettömän laiha miimikkotyttö sekä polttava, alkoholia juova lävistetty bilehile.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyPe 31 Tammi 2014, 15:08

mulla olis mielessä joku itsetietoinen, virnuileva ja turhuuksia pohdiskeleva peruspoju, joka luulee olevansa riippumaton ulkoisista olosuhteista, mutta todellisuudessa on vangittuna omiin tapoihinsa itsetutkiskeluun. tiedän vaan sen, että sillä tulis olemaan kokeileva tyyli ja vaaleanpunaiset kuoret puhelimessa.
ah. mikki on niin tylsä
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyPe 31 Tammi 2014, 20:36

Hah mikki tylsä, aina voi tehdä pieniä muutoksia, nimeltää mä käyn pian ropen polella muutamassa Maikin kiinostuksien kohdetta sillä mulla on pää täynnä ideoita taas vaihteeksi Ja huh olipas kamalia kuvia, koskakohan oon viimeks piirtäny mut nyt ainaka länkkärikurssi maksettu, viimeiseen päivään
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyLa 01 Helmi 2014, 09:39

Ei hahmojen vaihtoa!!! Mä tuskin osaisin kirjoittaa kenenkään muun kuin Valman näkökulmasta. Sitä paits oon nyt ihan semityytyväinenkin siihen n___n
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyLa 01 Helmi 2014, 16:46

Mun hahmo ois sellanen kirkkaanpunahiuksinen haaveilijabrittihipsteri, mut tässä kun katoin noita tietoja, mitä olin ylös kirjannut huomasin et se muistuttaa tosi paljon Valmaa. Ja sen nimi ois Celie, joka lausutaan silleen siili. Että ehkä mä fiksailen tota vielä vähän aikaa, ennenkuin ees harkitten käyttöönottamista:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyLa 01 Helmi 2014, 17:37

Hahmojen vaihto olis varmaan kivaa, mutta oon Salliin ihan semityytyväinen.

Mun kaikki hahmot tulis olemaan varmaan olemaan samanlaisia, kun mä en osais kirjottaa sillei hyvin, mutta mun uus hahmo olis varmaan Loviisa niminen tyttö joka olis kauheen outo.

Hei ootteko te menossa kesällä jonnekin ratsastusleirille? Mä meen Rautalammin Ratsastuskeskukseen yleisleirille
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyLa 01 Helmi 2014, 18:23

Mite Rautalammin Ratsastuskeskus kuulostaa nii tutulta... Eiks se sijaitse jossain korvessa tms.? No, en muista, mut en oo menossa mihinkää, joskus nuorempana kävin joillai leireillä (:
Eiku siel Rautalammis oli joku lukio tms, josta sisko joskus puhu : D

mä en kyllä oo varma onko mulla enää mitään annettavaa mikkinä. Kaikki tapahtumat kulkis samaa rataa jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyLa 01 Helmi 2014, 19:41

Joo siellä on siellä on se lukio

Micci sähän voit hiukan muutella ja sillei
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 01:18

Te saatte mutkin innostumaan hahmonvaihdosta! No, tekisin taas jonkun sairaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 16:42

Mä oon menossa ekaa kertaa Billnäsin/Riilahden leirille, kokemuksia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 16:52

Mä en oo koskaan ollu leirillä missään muualla, kun Alavuden ratsastuskoululla (aina oon ollu tyytyväinen). Mutta nyt meen (ehkä) Alajärven ratsastuskoululle. Onko kukaan muu käyny koskaan jommalla kummalla tallilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 18:04

Okei mulla ei oo kokemusta noista talleista, mutta mun yks leirikaveri on menossa Billnäsiin. Oon ollu kerran Mäntän ratsastajilla leirillä ja kaks kertaa oon ollu Tiinan tallilla. Viime vuoden leiri Tiiniksellä on ollu mun tähän astinen paras leiri! Käykääpäs kattoo Tiinan tallin teräspallit 2013!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 18:47

Apua, Salli, sä taidat tuntee/tietää mun parhaan kaverin sitte:DDD Seki oli tolla leirillä nimittäin8) maailma on pieni

Mä taidan kyl oikeesti vaihtaa hahmoo, hipsterit inspaa. Piirsin tälle tytskälle jo kuvankin, mut sit onnistuin sössimään sen aika pahasti tai silleen et en jaksa enää korjaa:D eikun alottaan alusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 20:42

OMG!! Oikeesti?? XD niin maailma on kyllä tosi pieni!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 21:37

Mitäköhän mikulle vois tapahtua että se päättää ihanasta valmasta huolimatta jättää Hallavan : D ?
Mua ei niiku yhtää huvittais jatkaa mikillä, mutta nyt ku näköjää porukkaa kuiteki tääl pyörii ni kiinnostais kyl ropet ja tarinat ja sillee... Jos vaan sais uuden hahmon kuvioihin :3

Mitä mieltä Aleksis? Onko hallapsun normien rikkomista jos porukka alkaa uudistaa heebofysiikkaa? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 21:56

Jos onnistun luomaan tukevan perustan uudelle hahmolle, Inka voisi vaikka saada tädiltä taas kodin mutta Rana ei pääse mukaan ja Inka myy Ranasta 70% jollekkin tammasta kiinnostuneelle, joka hoitaa Ranaa kuin omaansa muttei saa tehdä mitään päätöksiä itse. Ja siis se ois Inkaan yhteydessä, ni ei tyttö kokonaan ois kuopattu. Toinen saapas haudassaan Inka ois, mutta joo.
Ja ajattelin kyllä laittaa sen mun uudenkin hahmon käytöshäiriöiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptySu 02 Helmi 2014, 22:15

Joo-o voishan se olla kivaa kokeilla uusilla hahmoilla jos Aleksille käypi
Jos ei kuitenkaan ihan kokonaan näitä vanhojakaan hylättäis. Se vois olla ihan ok ainakin jos se nostaa aktiivisuutta!

Vaikkakin oon uus Hallavassa, mutta uusien hamojen luonti on kivaa!! (mitenkäs toi kuulosti niin kaksmieliseltä :O)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 00:56

"Tekee mitä vain auttaakseen toista, rehellinen ja rauhallinen persoona, joka tekee järkeviä ratkaisuja. Mielialahäiriö vahingoittaa suhteita toisiin ihmisiin kuitenkin helposti." Näin mulla, olis tarkoitus että 17-vuotias brunette Brea tulis Inkan tilalle. Brea on varttunut Norjassa, jossa sen kasvattivat Suomessa syntyneet vanhemmat joiden suku on kuitenkin norjalainen. Ja nyt perhe on siis asunut Suomessa vuoden tai pari. Brean äidinkieli olis suomi, mutta kakkoskieli norja. Superfoodia mutustava brune olisi siis tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus eli siis koko elämänsä on ollut sairastunut tautiin jota osaan kuvata sain seuraavasti: ensin tyttö sanoo "Olet ihana, tule luokseni" ja viiden minuutin päästä "Vihaan sinua, katoa elämästäni" vaikka toinen ei ole tehnyt mitään. Tosin Brealla tämä sairaus tulisi olemaan lievä.

Vein suunnitelman aika pitkälle, mutta olen todellakin tosissani. Kuten tarinointiaktiivisuudestani huomaa ei Inka enää inspaa. Toivottavasti roolipelit palaa pian!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 16:41

Ette muuten vaihda hahmojanne! Vaikka mä oonkin pienellä hiljaiselolla, niin tälläsiä ideoita vastaan pitää tulla kyllä sanomaan. Hallava ei ois Hallava ilman Inkaa ja Micciä D: Just sellasina kuin ne on. En mäkään Sallaa mihinkään vaihda vaikkei aina inspiroikkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 17:31

Salla, valitan kyllä mutta en halua olla hahmo joka ei inspaa. Ehkä Inka voi joskus palata. Mietin kyllä vielä, elämä on niin vaikeaa... mutta jos Mikki lähtee niin Inkakin, sen olen jo päättänyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 19:14

okei, mä en vaihda mikkiä, mutta se tulee kokemaan elämänmuutoksen, tai jotain sellasta. Vähän siis suunnittelen uudestaan ja Balthazarina estän Titanicin uppoamisen ja menneisyys muuttuu eikä kukaan tiedä mitään : D   eli törkyseltä pöydältä uus hahmo, tai sama ja uus yhtäaikaa. Old dog, new tricks.
How about that?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 21:14

Mulla on kyllä nyt tosi sekavat fiilikset. Siis kun oon just tullut Hallavaan, niin en tiiä, viittinkö sit heti vaihtaa hahmoo, vaikken yhtään osaakaan eläytyä jonkun tollasen noin kovia kokeneen maailmoihin.. Se hipsterihahmo ois kuitenkin vähän helpompi, koska oon itekkin vähän hipsteri (tai joku wannabehipsteri:DDd), ja se ois menneisyydeltäkin vähän normaalimpi. Ääh en mä tiiä. Haluun vaihtaa, mut sit toisaalta en haluu, tai haluun sittenkin mut...

On mullaki ongelmat D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 21:45

Voin Eliniä :-( Sallyskä helpottaa!! Elin saa ratsastaessa äivotärähdyksen ja siitä tulee littlehipsteri. noin pelastin maailmasi! xd
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 21:52

Kannattaa tehä niiku ite hyvält tuntuu, sinuna ehkä vaihtaisin, koska samaistuminen on sinällään aika tärkeetä (: mä teen varmaan uusia hahmoja ja sit lopuks mietin että mitkä piirteet niistä sopis uudistuneelle mikille. Toisaalta on vaikee valita esim. tyyli, koska sinällään kutkuttais sellane hipsterityyli, toisalta sellanen luonnonläheinen inkkari/hippityyli innostais myös :3 noo, sekotus toimii aina (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 22:27

Mulla voi mennä hetki, kun kokeilen kirjoittaa tarinaa Brean kulmasta (ja mietin parempaa nimeä) ja sitten punnitsen että osaanko samaistua tyttöön sopivasti ja luoda siitä mielenkiintoisen. Ainoastaan mietin Inkan ihmissuhteita, kun en haluais että ne täysin lentäis taivaan tuuliin.

Brea, Trudi vai Inge?
Takaisin alkuun Siirry alas
Stina
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Stina


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 06.01.2014
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Palle

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 03 Helmi 2014, 22:45

Ite tykkään eniten Breasta ja Ingestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTi 04 Helmi 2014, 18:50

No, kai mä sitten tosiaan vaihdan hahmoa, jos Aleksille sopii tämä:Dd Tänään kemian kaksoistunnilla oli sen verran tylsät fiilikset, että sain siellä piirreltyä uudelle hahmolle hoitomerkinnänkin - oon ylpee itestäni: ilman mallia tai palloluonnoksia ja oikeesti ihan jees näkönen piirros!8)

Inka, Inge kuulostaa mun korvaan parhaalta:)


Viimeinen muokkaaja, Elin pvm Ti 04 Helmi 2014, 21:45, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTi 04 Helmi 2014, 20:03

Mä taidan ainakin nyt pitäytyä Sallissa ja Inka, Inge olis mun mielestä hyvä nimi
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTi 04 Helmi 2014, 22:19

Ää, enemmistö pitää Ingestä (ei siinä ole mitään vikaa!) mut itse jotenkin en mää uutukaistani Ingenä. Brea hänestä tulee. Inge on mun silmissä sellainen pisamainen, punahiuksinen pikku reippailija. Brea sen sijaan tuo mulle mieleen bruneten, sinisilmäisen hentokorennon. Ööh, en tiedä onko Breassa sitten mitään ideaa, mietin vielä, mutta jotain uutta haluaisin Inkaan. Ties vaikka tyttö sais jonkintapaisen muistinmenetyksen ja sit vähitellen saisi sitä muistia takas?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTo 06 Helmi 2014, 16:17

Huh hu, tää on epäonnen viikko moneen vuoteen. Maanantaina myöhästyin bussista joten samalla tunnin koulusta (tunnin välein bussit ja ei aina silloinkaan) koska olin sunnuntaina nii väsynyt ja unohdin laittaa herätyksen. Sitten olin kävelees buussistopil ja kaaduin kalliolla, kännykkä hajos, ja mä olin liti märkä. Sit viel illalla just kun oltiin aloittelees kitaran soittoa tunnilla, niin eiköhän kieli mennyt poikki, onneks kitara ope oli kiltti ja vaihto.
Tiistaina mulla oli lainakännykkä enkä osannu laittaa sitä oikein hälyttää, niin nukuin pommiin, viimesestä aamun bussista, joten juoksin kouluun, blääh. Ja sit Ke esitelmä koulussa, tänään ruotsinkoe (puolet jäi tyhjäks) ja huomenna mantsan koe please jotain rajaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyLa 08 Helmi 2014, 12:39

voi maikki, kuulostaa tosiaan huonolta tuurilta, mut nyt alkaa ylämäki ! (:

mä oon skarppaillu koulun kans, ettiny lumilautamonoja, kattonu leffoja ja syöny herkkuja, juossut kymppejä, saanu penikkataudin ja ällötysreaktion kylmägeelejä kohtaan, haaveillu lämpimästä tuulesta ja etelänmatkoista ja livemusiikista joka tanssii verhojen läpi aukinaisesta parvekkeenovesta valkosille hotellilakanoille, loihtinut raakasuklaata, kuunnellut tavallista musiikkia ja löytänyt scissor sistersin uuestaan, siistiny kukkia, käyny pelaamassa lätkää, syöny pähkinöitä, nyrkkeilly telkkaria vastaan ja tehny lumienkeleitä. Elänyt siis vaan.

eli hyvi menee (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 10 Helmi 2014, 15:07

Tiättekö mitä, mä sain ihan järkyttävän inspiraation, että tänään alkaa pukkamaan taas Maikki esiin !
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 10 Helmi 2014, 15:29

Mie nyt laitan viestiä vielä tännekin, eli moi, mie oon Kasper, ja mie oon nyt tekemässä pesää Aleksin heinille, kun yks on vähän muissa maailmoissa.

Olis kiva tutustua vähän, ennenkun alotan laittamaan käyntiin kaikkia roolipelejä ja muita ideoita :-).
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 10 Helmi 2014, 15:38

Huhhuh! Mulla on ollu kaiken näköstä tässä viime aikoina. Helsingistä kotiuduin eilen ja tänään olikin sitten enkun koe. Huomenna on uskonnon koe ja sellasta.
Hallavaan voisin Sallin kanssa sosialistua ja tutustua muihin hahmoihin
Kiva, kun Maikki aktivistuu niin voisi, vaikka Salli hiukan tutustua häneen

Ja Kasperille kanssa terve! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyMa 10 Helmi 2014, 22:51

Iltaa vaan Kasper, tunnistanko sut jostain? ;-) Mutta Inka on nimeni (tai no ei IRL) ja Ranan omistaja olen, vaikka en mikään rautainen leijonankesyttäjä ole. Eikä muuten ole hahmokaan... mutta tosiaan ihanaa että saadaan kaikki roolipelit yms. taas käyntiin, oon niin innoissani!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTi 11 Helmi 2014, 07:49

Voi ollakin että tunnistat. Tää on katos internetin ihmeellinen maailma! Mutta tosiaan, mie otan mielelläni vastaan ideoita, että mitä jujutsuja voisi tänne forkalle värkätä. Tänään piirrän Kassulle kuvan, ja kirjotan ehkä tarinankin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTi 11 Helmi 2014, 08:22

Meitsi meni iha luovii tiloihi ja tuli iha himmee idis, et mite ois jos Mikki-jäbä duunais meitsille avatar-leissönin, ni eipä vissii tarvii sitä ite duunaa. Meitsi pistää yksäl tulemaa lisää diitailii ni jäbä osaa duunaa himmeen leissönin.
Meitsi tarjoo sufen jos duunaat. ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 EmptyTi 11 Helmi 2014, 08:30

Haa! Mä tiesin! (En kerro kenellekkään... ja jos et tosiaan oo se mitä vahvasti uskon et oot, ni anteeksi ;-) )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 18 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: