Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 7 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:31

Kyllä Hallavasta saa pitää lomaa ja se saattaa olla välillä ihan suotavaa kun ottaa huomioon että tää on aika addiktoiva paikka :"-D Pidä hauskaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:35

Niin on! Täällä on ihana puuhata kaikkea, ja foorumi käy aktiivisena kokoajan Ette te musta nytkääneroon pääse, roikun täällä pulinaboksissa niinku muinakin päivinä mutta pidempää tarinamatskua en lupaa Nyt on kyllä joulufiilis ja yks jouluun liittyvä tarinaidea joten saa nähdä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:38

Mä innostuin kokeilemaan muistanko mä vielä miten piirretään luistelijoita... En! XD Mutta julkaisempa kuitenkin n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:39

Hihii, kuulostaa hyvältä Valma xD Ja toi on niin totta, Hallavaan jää koukkuun! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:19

Äää, tekis mieli kirjottaa kaikista osoista Inkerin tunnilta! Ette arvaakaan kuinka murskana Sennin itsetunto on sen tippumisen jälkeen X)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:23

Mä en muutes pässytkää joulumaastossa shettiksellä. Sunnuntaina oli ollu kaks muuta joulumaastoo, joihin en päässy kun olin kipeenä. Toinen niistä oli ollut kuitenkin mun tasoisille, ja tänään olikin sitten vähän nuorempia ja aloittelijoita. Siellä oli sitten noin 9 vuotias tyttö joka tietty varas shetun ittelleen, ja mulle törkättiin kokeneimpana tallin säikyin heppa, joka on vielä ex-ravurikin. No mikäs siinä, hengissä selvittiin
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:25

Noniin, onnittelen! :"-D Taisi olla tukalat paikat.

Hei muistakaahan kaikki että tarinoiden kopsaaminen on KIELLETTYÄ, oma kädenjälki on aina arvokkaampaa kuin muilta kopioitu! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:27

Mistä toi jälkimmäinen tuli mieleen? Toivottavasti et tarkoita mua, meinaa mä en o kopsannut keltäkää yhtää mitää *enkeliemoji*
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:28

Ei sua, mutta kyllä ihan kaikkien kannattaa muistaa kun se käy äkkiä aika helposti että sortuu kopsaamaan jos itsellä ei vaikka inspis riitä :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:32

Jos jollakulla omatunto kolkuttaa että on tässä lähimenneisyydessä kopsaillu tekstejä niin ne voi käydä kaikessa hiljaisuudessa poistamassa niin ei tuu seuraamuksia :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:34

Totta puhut. Mulle on virtuaaliharrastajana tullut niin tutuksi nää tekijänoikeus jutut että enää ei varmaan kävis mielessäkään. Kaikilta vapaasti kopiointi sivuiltakin tarkastan lisenssit sataaan kertaan Toisaalta tarinan kopioiminen on tosi helppo ratkaisu, ja siitä jää heti sellainen mielikuva että ei jää kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:37

Luulis että nää lurjukset tajuais että ainakaan saman tallin tyypeiltä ei kannata kopsata mutta ei :"-D Näitä tapauksia on ollut Hallavassa muutama, ja on myös saatu kiinni pari sellaista, jotka on kopsannu muualta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:40

Mitä ihmettä! Ai että samalta tallilta? Tosi outoo, kun siitä nyt ainakin jää kiinni. Jos eri talleilta kopsaa niin nekin yleensä on jotain "kuuluisia" talleja, kuten esim just Seppele. Sen takia myös niistä tekstivarkauksista jää kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:43

Erään kerran Mikki-nimiseltä Hallava-legendalta oli kopsattu tekstiä ja se jäi kyllä niin helposti nalkkiin ettei oo tosikaan Dx
Varsinkin jos löytää jotain iteltä kopsattua matskua niin se on tosi helppo huomata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:44

Mä en voi sanoin kuvailla kuinka pettyny mä oon. Ja tällä kertaa kyseessä on vielä tyyppi johon oon kiintynyt jo ihan hirmuisesti! Tää on kamalaa. Kun en haluis potkia ulos niin ihanaa hahmoa, mutta toisten tuotosten kopiointi on LAITONTA. Se että vaihtaa sanan tuolta lauseen täältä ei tee siitä omaa tekstiä!
Mä sydämestäni toivon et tää kyseinen henkilö lopettaa kopioinnin heti eikä enää ikinä tee sitä. Mutta mä en potki sua pihalle, tykkään susta liikaa /:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 16:47

Ja kopsattujen tarinoiden poistaminen on merkki siitä että tunnustat ja lupaat olla enää kopsailematta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 17:05

Eli joku siis on kopsannu tarinan Voi harmi sentää! Noo, virheistä oppii (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 19:56

Mua taitaa vähän väsyttää... Musta tää seuraava tapaus oli tänään ihan ratkiriemukas:
Iskä on viime päivinä uhkaillut mun seitsemänvuotiasta vähän huonokäytöksistä veljeä moneen otteeseen joululahjojen lähtemisellä, ja tänään pikkuveli sai taas kuulla että kohta pukki ei tuo lahjoja. Sisko kommentoi että "aha, taas se veti lahjakortin esiin" ja mä nauroin TUOLLE varmaan vartin :"-D
Joo tylsää, mutta teidän oli pakko kuulla toi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 20:38

Haha! Mullakin on suunnilleen samanikäinen veli joka ei myöskään käyttäydy niin kuin enkeli. Samaa juttua on hällekin hoettu, mutta ei näytä tehoavan
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 21:32

Oliskos jollain intoo kirjoitella joululeiristä? Mä nimittäin ajattelin tänä iltana/yönä rustailla jatkoo jos ketään muuta ei huvita n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 21:34

Itelläni on isosisko, mutta se ei oo ikinä asunu samassa taloudessa mun kanssa niin en oo tottunu sellaseen meininkiin (kuulostaa aina hassulle vaikkakin tällä paikkakunnalla on paljon perheitä joiden isoveljet on noh hiukan ei niin "kilttejä" ja siihen on sinänsä tottunu) mutta saan aina osanu menossa ja villeydestä kun käyn kaverini luona kun heillä on 7 lasta ja ketään ei oikein voi sano mitenkään erityisen rahaulliseksi:D

Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 21:40

Teidän kaikkien vähäsisaruksisten pitäs käydä meillä jos tuntuu että parissakin on jo kestämistä! Mä koen itseni tavattoman rikkaaksi ja onnelliseksi ihmiseksi saadessani kertoa että mulla on seitsemän sisarusta. n__n Asutaan vielä kaikki kotona :-DD

On ihan ihmeellistä käydä joidenkin kavereiden porukoiden kotona, puhumattakaan opiskelijakämpistä, kun siellä on niin hiljasta xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 21:45

Täällä ollaan vähän vaivaantuneita sen asian suhteen jos mukamas enemmän sisaruksia, vaikka itestä se on ihan ok ja varsin mukava asia. Tai no mitä mulla on siihen asiaan sanottavana, ei oikeestaan mitään.

Mun luokka missä olen sen 5 päivää viikossa tuo mulle sen äänekkyyden mitä tarviin koska meijän luokka on erittäin vilkas ja äänekäs, että kotona oon mielellään ihan hiljoksiin. Silti meillä on televisio aina päällä tai sit kattelen jotain videoita tai jotain että saan ääntä koska alkaa välillä ihan ahistaa kun on niin hiljasta ja rauhallista:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 21:52

Nääh, ei sisaruksissa oo mitään vaivaannuttavaa, se on just kivaa kun on kotona paljon kavereita, ja on coolia mennä kolmen siskon kaa pitään konserttia ja sanoo että ollaan sisaruksia <3
Okei, ehkä perheenjäsenten määrä on semmonen tottumuskysymysjuttu, että mikä tuntuu mukavalta ja mikä ei. Ja sit jos on koko lapsuutensa elänyt rakkaiden sisarusten keskellä niin ei kyllä vois mitenkään kuvitella ettei niitä ois <3

Mut on varmaan kivaa kun on kotona semi rauhallista ja voi tehä mitä tykkää :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 21:59

Nojuu on se ihan kivaa tai ainakin kun siihen just tottunu että voit tehä mitä haluat ja voit pitää mieleises määrän ääntä oikeestaan ilman että kukaan häiriintyy. Ja täällä just on saanu kuulla jotain keskusteluja mikä on menny jotenkin näin (puhutaan huomiosta ja miten se on erillaista perheissä):
"Et voi sanoo noin kun saat enemmän huomioo"
"Ai millä lailla enemmän huomiota?"
"Teillä on 8 lasta ja meillä 15 niin saat enemän huomioo"
- Että juu onhan se tietty oma hommansa, mutta toi on jotenkin hämmentävää ja varsinkin kun ton keskustelun käy serkukset...
-- Ja täällä kun meidänkin luokalta kaikilla on sisaruksia ketkä asuu kotona ym niin sitä ihmetellään miten just sulla ei satu olemaan yhtään siaruksia

//mistä ees vedin ton huomio jutun tähän mukaan ??
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 22:09

No onhan se huomiokin aika iso muuttuja joka riippuu sisarusten määrästä, samoin yhteen lapseen käytetty raha jos nyt oikein inhottaviksi ruvetaan. Mutta en mä kyllä koe jääneeni mitenkään erityisesti huomiosta osattomaksi vaikka sitä tarvitsevia on ollut useampi. Ja samaten oon elänyt ihan onnellisen lapsuuden ja voin jopa pitää verrattain kallista harrastusta vaikka rahaa on pitänyt jakaa useammalle. Nääkin taitaa olla tottumuskysymyksiä.
Mutta on se silti varmaan eri juttu että perheessä vietetään vaikka kolmet synttärit vuodessa, se on varmaan isompi juhla. Ja ulkomaille yms. lähtö on varmaan helpompaa ja vaivattomampaa. Mä en oo koskaan käynyt ulkomailla muuten kun soittohommissa :-/ Olishan se turistimatkakin varmaan ihan kiva joskus kokea :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 22:29

Jep, nuo mun kaverit keistä puhuin tuolla ylenpänä niin ne on käyny sillei ulkomailla että 4 vanhinta lähti vanhempiensa kanssa ja nuorimmat jäi kotiin ja käyvät varmasti vielä niiden nuorempien kanssakin, mutta onhan siinä suuremmat riskit käydä isommalla porukalla kun sitten vaikka just meidän perhe iskä äiti ja minä ja noh periaatteessa sulla on myös samat mahdollisuudet jäädä auton alle perheen kanssa suojatielle mutt kuitenkin.

Ja sellaset kunnon sukatsandaaleissavyölaukku-matkat on parhaita!:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 23:06

Mä en oo ikinä käyny matkalla missä oisin saanut päättää itse mitä teen vaan se on aina ollut semmosta että harjoitus-, konsertti- ja ruoka-ajat ja -paikat on valmiiks isketty aikatauluihin ja siitä ei sit paljoa jää aikaa kattella paikkoja :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 23:14

Voin uskoa, mutta kyllä säkin viel pääset kattelee paikkoja jos vaan haluat! Kaiken saa mitä haluaa, mutta sen eteen täytyy vaan tehdä töitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 23:17

Oon iha kuollu. Piirsin varmaan neljä tuntii tota mikä keskiyöllä paljastuu. Huhu
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 23:59

Okei, se on varmasti sen arvosta että jaksan valvoa kaks minuuttia :"-D
Kylläpäs sä oot kovasti halunnut piirtää meille aattoyllärin! :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyKe 23 Joulu 2015, 23:59

Onkos täällä yökukkujia, ite oottelen Aleksin luukkua!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 00:01

Oiiii miten kaunis! :-)))))))
Ihana Aleksi <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 00:01

Hyvää joulua kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 00:04

Jee ihana luukku Aleksi! Super kiva, ja olit selvästi nähny vaivaa! Senniki pääsi mukaan <3 Hyvää jouluaattoa koko Hallavalle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 00:06

Tosi ihana! <3 Hyvää joulua munkin puolesta kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 09:13

Ihanaa joulua kaikille!!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 13:27

Voih, mä en oo käyny Hallavassa kun pikavisiiteillä lähiaikoina, ku en saanu otettua läppäriä mukaan ja on ollu paljon kiireitä! Mutta ihanaa joulua kaikille (: Sain ystävältäni mitä täydellisimmät huovutetut tonttutossut, eikä mikään voi pilata mun joulua x3 nauttikaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 13:49

Ihanaa joulua kaikille!! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 14:59

Hyvää joulua kaikille täältäkin (; <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 21:30

Mitäs ootte puuhaillu tänään? Ja ootteko ollu tarpeeksi kilttejä saadaksenne lahjoja? ;-)

Mä sain piirtopöydän, jee!! Mutta en osaa käsitellä sen atk-puolta XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 22:21

Valma mäkin sain piirtiksen! Oon niin innoissani siitä. Sain myös satasen puvärit, ja vähän hävettää kun ite en ostanu kellekään mitään niin kallista. Mun piirtopöytä ole Wacom Intuos Art, entä sun?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 22:47

Mun myös!! Ootko vielä kerinnyt kokeileen yhtään? Mä kokeilin piirtää jo Paintilla sillä ja ei se oikeestaan poikennu hiirellä piirtämisestä, paitsi että oli paaljon helpompaa... Jos vaikka huomenna jotain piirustusohjelmaa.
Puuväreillä piirtäminen on kanssa kivaa<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 22:50

Onks muuten jollain ideaa että millä ohjelmalla kandeis ruveta piirtämään?
Omg oon nyt ihan innoissani tosta! :-D

Mutta joo, sit sain porukoilta semmoset mikkihiirikuulokkeet (onks niillä joku nimikin?) ja pörrösukat <3 Ja kavereilta tietty hulluna suklaata :-D Ja poikaystävä oli tehny meille kaikkia kivoja yhteisiä sovituksia meidän lempibiiseistä :-))
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyTo 24 Joulu 2015, 23:32

Mulla tuli joku ohjelmakin täällä mukana, joten piirtelen sitten varmaa sillä. En oo kerenny vielä kokeilee mutta sormia syyhyttäis =D Mä tykkään tosiaan vesiväreillä ja puuväreillä piirtää superpaljon <3 Sain myös vesivärikynät ja jotain vaatteitakin, ja oon kyllä todella tyytyväinen! Piirtopöytää odotin kuitenkin tosi paljon jo pitkän aikaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyPe 25 Joulu 2015, 00:09

Oih! Kuulostaa ihanalta :33 mä tarviisin pörrösukkia, mutta jostain syystä oon ainut kuka niitä ei saa xD. Mutta tänä jouluna sain nää suippokärkiset tonttutossut joista oon ikäni haaveillut, ihanan kaakaovoivartalorasvan, t-paidan, hippiponchon, "Kiitos hyvää - pikaruokaa" -reseptikirjan, "Hyvän elämän anatomia"-kirjan, suklaata, suklaata, suklaata, rahaa, sormikaskäsinesysteemit, pussilakanasetin ja siinä ne sit olikin :3 mutta en ois kyllä yhtään suklaata tarvinnut, sain nytkin ihan liikaa lahjoja! Mutta ai että, nää tossut <3 oon kyllä syönyt ihan liikaa Θ_Θ ja tietty oon ostanu ittelleni joulun nimissä pari vaatekappaletta samalla kun olin lahjaostoksilla B-) Oon kyllä ylpee lahjasta, jonka väsersin ihanalle ystävälleni (the jouluhihhuli one) : Joulusieppari, joka tuoksuu joulusaunalta (koivusta taitettu kehikko), juuttikankaalta ja joulumausteilta (tein pienen mausteilla täytetyn pussukan) <3 hihi, tarvikkeet makso n. 30€ mutta siitä riittää että voin tehä ittelleni samankaltaisen :3 Hyvää joulua vielä kaikille, toivottavasti oli ikimuistoinen joulu lumettomuudesta huolimatta <3

Ps. Olin paras (ja pelottavin) pukki ikinä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyPe 25 Joulu 2015, 00:14

Meillä kävi pukin suhteen erittäin awkward tilanne tänä jouluna. Äiti ja iskä yritti vielä kerran josko nuorin pikkuveli uskois joulupukkiin, ja ne tilas meille pukiksi mun VANHAN ORKESTERIKAVERIN :-DDDDDDDDDDDDDD Ei oltu sen kanssa oltu mitenkään erityisen läheisiä, mutta tunnistin sen kyllä ja se tunnisti mut... Oli helkkarin noloa :-DD

//Siis tiedätte varmaan niitä tilauspukkeja? Aika monet mun soittokaverit käy pukkeilemassa soittimien kanssa ja ne on melko suosittuja :-D
//Ääh, oli niin nolo kokemus että oli pakko avautua teille, punastun vieläkin kun ajattelen tota ://-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyPe 25 Joulu 2015, 16:08

Kuka kirjoittaa lounaasta? =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyPe 25 Joulu 2015, 16:53

Sä voit kirjottaa jos haluat :-)
Kelasin että voitas ehkä kirjoittaa tiiviimmin ja pitempiä ajanjaksoja jos halutaan saada toi loppuun, ettei mee loppiaisen yli :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 EmptyPe 25 Joulu 2015, 18:42

Joo ei niistä kaikista tarvii kirjottaa xd

Mä oon syöpötellyt mahani nyt useampaan otteeseen ihan täyteen, joulunvietto on menny aika perinteisissä merkeissä, sain paljon suklaata lahjaks jne ja ollaan katottu lord of the ringsiä :-D

Sain poikaystän paketit jo pari päivää ennen jouluu ja panikoin ihan kybällä että mitä yhessä niistä on ku se oli semmone ihme pyöree ja sika painava. Pelkäsin et se oli ostannu jotai kallista. Mut se oliki sixari muumilimsaa!! Oon ihan onneni kukkuloilla :3 ja sit sain häneltä myös luonnosvihon ja suklaata omnom
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: