Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 13 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyKe 06 Tammi 2016, 20:55

Hellou ja tervetuloa Eeva! :-)
Mulla myös lukio on loppusuoralla, ja pääsykokeisiin valmistaudun paraikaa (ja siinä sivussa ylppäreihin :-D).
Mitä sulla on suunnitelmissa lukion jälkeen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyKe 06 Tammi 2016, 21:00

Moi Valma! (:
Lukion jälkeen.. Mä ehkä haluun vielä opiskella jotain alaa, ehkä jotain palvelualaa esim. Lähihoitaja, fysioterapeutti ja tämmöset olis kivoja ammatteja (: Toki siinä sivussa varmaan tekisin jotain taide/musiikkibisneksiä, mutta siitäpä tuskin uraa tulee : D Entäs sä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyKe 06 Tammi 2016, 21:14

Mulla ihan ykkösvaihtoehto on musiikkipedagogiopinnot, mieluiten Tampereella, tai ehkä muutaman vuoden päästä Sibelius-akatemiassa :-) Totta, toi kulttuuriala on vähän semmonen että siellä voi työnsaannin saralla ottaa ohraleipä, ja se mua vähän jännittääkin... Opiskelupaikatkin on nykyään tiukassa. Mutta mikäs siinä, mun opettajat ja kapellimestarit yms on sanonut että sinne vaan jos on oikeesti kova palo musiikkiin, mutta ei sitä kellekään voi suositella.
Alunperin oli suunnitelmissa jotain luonnontieteiden tutkimusalaa mutta nyt se on niitä viimeisiä vaihtoehtoja. Haluun ehdottomasti työskennellä lähellä ihmisiä ja mieluiten nuoria.

Sun mainitsemat ammatit kuuluu mun varavaihtoehtoihin myös :-) Ja Kukka vissiin haki viime vuonna fysioterapeutiks?


Kaikki hankilaukkakilpailuihin!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyKe 06 Tammi 2016, 21:24

Ooooh, Sibelius-akatemia!! No huhhuh : D Soitatko sä mitä soitinta? Mä oon monta vuotta (ehkä 9-10) soittanut pianoa, tai lähinnä käynyt ottamassa tunteja ja säestänyt satunnaisia kuoroja jne. Mutta mä en oo oikeen kiinnostunut musiikkipedagogiopinnoista tai muista vastaavista, koska just tota työnsaannin tarjontaa on niin niukasti ja pitäis lähtee tooosi kauas kotoa jos haluis opiskella. Ja mä toisaalta oon niin kiinnostunut fysioterapiasta ja muista sellaisista, niin ei viitti ottaa sellasta riskiä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyKe 06 Tammi 2016, 22:00

Täällä on tapahtunut :-DDD No mutta, tervetuloa Eeva - kiva että saatiin taas porukanlisäystä!

Oijoi, tuntuu että oon ihan ulkona Hallavan menosta kun oon edelleen täällä Rovaniemellä :-D Mutta HIRVEET pakkaset.. D-': Noh. Pitääpäs mennä katsomaan uudet tarinat ja sitä rataa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 15:36

Täällä on melkein kolkyt astetta pakkkasta DD-: Soittimet ei tykkää, enkä kyllä mäkään.

Eeva, musiikki on ihana asia elämässä, oli se sitten harrastus tai enemmän :-) Mutta sitä ei ammatiks kannata tavoitella ellei oo satavarma.
Mä soitan alttoviulua ja klarinettia näin päätoimisesti, ja satunnaisesti teen keikkaa erikokoisilla nokkahuiluilla. Oon soittanut alttoviulua 3,5 vuotta ja klarinettia 2,5, mutta oon kyllä kirinyt ihan tehokkaasti lukioaikana ne onnenmyyrät jotka aloitti eskari-ikäisenä :-D Peruskouluaikana mä elin täysin musiikittomasti, enkä ollut koskaan kuullut sellasista säveltäjistä kuin Weber, Kuula, Zelter jne. Rutiini puuttuu, ja se on syy, miks en heti hae Sibelius-akatemiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 16:03

Kiitos Ellen (: Ja Rovaniemellä - sähän kuolet siellä hypotermiaan!!:'DDD

Valma: Musiikki on kyllä ihanaa, ja se kyllä takertuu ihmiseen kuin ihmiseen (: Mun kaveri soittaa huilua, ja se on kyllä ihanan kuuloista. Mä tykkään muutenkin kaikista puhallinsoittimista, mutten tykkää itse soittaa niitä, jotenkin ällöttää se se ajatus että pitäis puhaltaa siihen soittimeen:D
Mä soitan pianoa aina vapaa-ajallani, sitten otan normaalisti kaks-kolme kertaa viikkoon pianotunteja ja käyn aina välillä esiintymässä. Mun pikkusisko kirjoittaa ihania lauluja, joten mä säveltelen (tai ainakin yritän säveltää) sen lauluihin melodioita jne. Oon muuten aika intohimoinen pianisti, eli soittaminen ei ole parasta katsottavaa. (Tiedäthän ilmeet) Ja mä olen päättänyt että pidän soittamisen "vaan" harrastuksena ja pienimuotoisena bisneksenä, koska noi musiikkikoulut nyt ei oo mun juttu. Mutta onnea sulle, kuulostat ainakin siltä että sulla vois jopa olla aika hyvät mahkut (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 16:34

Mitää miten saat noin monta kertaa soittotunteja? Mä saan molemmista soittimista vaan kerta viikkoon :-o
No okei, niiden lisäks mulla on viikoittain yhden orkesterin ja neljän viiva viiden yhtyeen harkat ja teoriatunteja :-D

Mutta hei, pianoilmeet ei oo mitään verrattuna klarinetti-ilmeisiin :-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 16:41

Opettaja on meidän perhetuttava = ja asuu vieläpä naapurissa xD Se myös pyörii koululla paljon koska pitää alakoululaisille musiikintunteja (meillä on yhdistetty alakoulu ja lukio) eli joskus hän opettaa mua sielläkin (: Sitten alkuaikoina opettelin oikeastaan "itse" soittamaan epävireisellä pianonreppanalla, netin ja koulussa saadun opetuksen avuilla (8

No en kyllä oo ihan varma, mutta mä kauhistuin kun näin ekaa kertaa mun siskon (salaa) kuvaaman videon xDDDD Mun ilme on näkemisen arvoinen siinä:P
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 18:57

^^te muusikot :-DDD

Btw, harrastatteko te muuten ratsastusta IRL? Muistaakseni Valma ei ainakaan, mutta entä te muut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 19:33

Mä en oo enää n. 1,5h harrastanut aktiivisesti. En jaksa taas 20kertaa selostaa historiiani tarkemmin :-D

Mutta hei mä en tiedä mikä mua vaivaa?? Arvatkaas minkä idean nyt sain? Virtuaaliheppatalli joka on täynnä poliisihevosia ja sitten kaikki hahmot on ratsupoliiseja ja sit ne aina jahtaa roistoja ja muuta jännää :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 19:35

Aleksi :-DD

Musta tuntuu et mäkään en jaksa selittää enää viidettä kertaa mutta kuten Ellen muisteli niin mä en oo eläissäni harrastanut ratsastusta tai tallilla käymistä, ja eksyin heppojen pariin hetkellisesti Hallavan kautta :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 19:50

Mää kysyinkin näiltä uusilta jne. Niiltä jotka ei oo vielä kertonu ;-D

Aleksi, mä näin unta siitä sun taikakoulustas.. (ei mitään erikoista unta, mä muistan siitä vaan sen että sä esittelit sitä täällä Hallavassa :-D) Mä innostuin siitä ihan kauheesti, ja aloin ettimään netistä samantapaisia. Noh, niitä oli vaikka kuinka monta, mutta yhdelläkään ei ollut elämää u_u.. Mä tosiaan toivon et sä tekisit sellasen xDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 19:56

Mää harrastan ja oon harrastanut jo kaaauuuan. Tosin nyt saattaa jäädä parin kuukauden tauolle (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 19:58

Miks jäät tauolle? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 19:59

Huomenna rope?
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 19:59

Tanssin takia. Mulla on treenit 6 kertaa viikossa, ja lisäks vielä meiän tanssiduon treenit eli aika käy tosi vähiin :DD Tanssi on mulle se tärkein juttu ja rida tulee vasta kakkosena (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 20:04

:-)
Joo kaikki vaan tohon ropeen! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyTo 07 Tammi 2016, 22:01

Perjantaina roolipeli klo 16 -> Kaikki uudet ja vanhat messiin! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 12:12

Hei mä dikkaan roolipeli ideasta mut mä en dikkaa siitä et joudun laskemaan kauheesti milloin avaan koneen täällä Jännä miten ihmiset sanoo et lomalle lähdetään pakoon kodin murheita. Mä saan aivoromahduksen tääl koska en pysty tekemään mitään hyödyllistä Tosin eilen olin tosi iloinen kun mun tukihenkilö pisti viestiä ja kyseli mitä kuuluu <3 helpotti oloa kummasti. Huomen aamulla olis lähtö kotiin. Samalla ku tää on viiminen päivä tääl puolel maata, myös viiminen päivä laittaa viestiä mun tukihenkilöl kun se sit muuttaa ::(
Elän kauheen ristiriitasissa tunteissa. Oon tosi monesta asiasta ilonen ja kiitollinen mut samalla tosi surullinen. Samal muo kuvottaa jotkut asiat täällä mm. eläkeläiset papparaiset ja tyyliin lapset thaimaalais naiset. Ei siinä mitään mutku kaikki on ns. ihmiskauppa juttuja joten joo. En varmaan oo täällä muusta selittänykkää et haluis vaan auttaa slummilapsia ja tehdä esim. ihmiskauppaa vataan hommia
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 13:40

Tsemppiä ja voimia sulle Maikki (:

Hei, roolipeli! : D Mä en ole ihan varma pääsenkö, käyn stekkaamassa jossain välissä mitä on ehtinyt tapahtumaan ja ehkä mä ehtisin tunnin tai puoli roikkumaan mukana..? Anyway, kuulostaa hauskalta, siitä on valehtelematta ainakin vuosi kun olen viimeksi roolipelannut. (eli toivottavasti en autohitaa tai mitään muuta kamalaa xd)

Ja Aavalle on nyt ratsastaja/treenaaja/kilpailija haku auki! (;

//MUOKS: Kuka on Kide? Joku uusi moderaattori? Mulla siis näkyy kaikki modet sinisellä, ja ihmettelin kun sininen käyttäjätunnus oli uusin rekisteröityntyt tyyppi täällä O_o //
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 13:59

Oon perustamassa kasvatustallia, ja sillä tulee olemaan yhteinen foorumi Hallavan kanssa. Kide on sen tallin kakkosomistaja (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 14:02

Vautsi (: Minkä nimistä, ja mitä rotua meinasit kasvattaa? Ja tuleeko se kasvatustalli tekemään yhteistyötä hallavan kanssa tai jotain? Ja pystyykö sinnekkin tekemään hahmoja? Ja järjestetäänkö tallien yhteisiä tapahtumia? Ja kuinka lähellä se on Hallavaa, noin URL?

Anteeksi kysymystulva xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 14:21

Tulee olemaan paljon yhteistyötä ja sinne saa tehdä sub-hahmoja. Se on n. 1km päässä ja ne tulee käytyämään Hallavan maneesia. Me ei olla vielä päätetty nimeä eikä rotu(j)a, ja ollaan muutenkin aika alkuvaiheessa. Meillä on moderaattoreiden kesken tuolla sellainen salainen suunnittelutopic menossa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 14:41

Juupa juu.. Moderaattoreiden salaiset suunnittelu - topicit : D Mutta, kysymyksiä lisää..

Tuleeko sitten tallin hevoset (plus tilukset, pohjapiirrokset yms.) erillisille sivuille, vai laitetaanko nekin vaan tänne forkalle? Ja kuinka suurta sen kasvatustallin toiminta sitten olis - että löytyykö sieltä tallin lisäks isotkin alueet? Ja jos sinne tehdään subbareita, pitääkö kaikkien olla henkilökuntaa, Ratsuttaja, tallityöntekijä jne. vai onko siellä ihan jotain hoitajia tai vastaavia?

/Hei muuten, mihin karsinaan Aava sijoitetaan, 6 vai 18? Mulla ei ole mitään väliä, mutta tarviin tietoa tarinaa varten (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 15:09

Mehän sovittiin että se menee pihattoon Astan ja Mincan kanssa? Mutta jos mielummin haluut karsinan niin kyllä sekin järjestyy. Ootko muuten vielä tehnyt siitä jotain piirroskuvaa hevoslistausta varten?

Kasvatustallille tulee omat erilliset sivut. Tän hetkisten suunnitelmien mukaan siitä tulis melko pieni n.20 hevosen talli, niillä on oma kenttä, mutta käyttää Hallavan maneesia tarvittaessa. Ja hevosille otetaan vuokraajia, jotka saa ratsastaa ja hoitaa ja osallistua kisoihin ja valkkoihin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 15:55

Ainiin, unohdin jo kokonaan : D Eli se käy hyvin, en tarvii karsinaa (: Ja kuvan piirtää yksi toinen, ja hää on luvannut lähettää sen mulle lähiakoina, mutta ajattelin että voisin mennä katsomaan ht.netistä mikä on tilanne..

Ja toi kasvatustalli kuulostaa hyvältä! ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 15:58

NYT rope!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 16:04

Kide on sitten tervetullut pälisemään myös tänne :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kide
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 07.01.2016

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 16:12

Juu hei vaan kaikille nyt sit! Viel en osaa mittään ees mun hahmosta kertoa, mutta etteköhän te muhun tutustu, kunhan ensin saadaan talli pystyyn :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 16:14

Moi Kide! Sullekkin vaan tiedoksi, että mä (hahmoni=Eeva) omistan täällä Aava-nimisen shetlanninponin (: Vielä oon ihan untuvikko näillä nurkilla, mutta kivalta vaikuttaa tää Hallava!
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 16:18

Lämpimästi tervetuloja tänne Hallavaan Senninkin puolesta :D. Sepasta voi luke hahmoesittelyistä ja sitten tarinoita pääse seuraamaan Darlin päikystä. Eevallekin tervetulon toivotukset!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 16:25

Kiitos Senni (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 16:47

Lämpimästi tervetuloa Kide! Kiva saada sut sakkiin:-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 22:37

Arvatkaa mitä, luulin että se on myytti että saippuakuplat jäätyy paukkupakkasella, mutta kokeilin niin toimi! :-D
Oon niin ällistynyt että oli pakko kertoa teille :-DD

Toinen juttu minkä pari päivää sitten tajusin on semmonen jonka muut on varmaan tajunnut aikapäiviä sitten. Kun Google Chromessa tulee se minidinosauruksen kuva ja teksti että "ei internetyhteyttä", painamalla ylänuolta pystyy pelaan sellasta peliä, missä hypitään dinolla kaktusten yli xDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 23:00

Mä en oo ikinä kuullutkaan sellasesta, että saippuakuplat jäätyis paukkupakkasella :-DDD

Ja ooksä tosissas? xD Vähänkö mä nyt haluisin ettei mulla olis internetyhteyttä :-DDD
//Btw. Oot muuten oudoin (ja mukavin) tapaamani ihminen xd


Viimeinen muokkaaja, Ellen. pvm Pe 08 Tammi 2016, 23:01, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 23:00

Tai ei ehkä oudoin, sä oot vaan hauska ja sulle tapahtuu aina kaikkee koomista :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyPe 08 Tammi 2016, 23:26

Ai kiitti xDDD
En oo kyllä oikeesti mitenkään hauska enkä kerro vitsejä, ihmiset nauraa mun jutuille vaan jos sanon jotain tyhmää tai vahingossa jotain hassua :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 11:14

Aijaa :-D
Mä kerron usein vitsejä, mutten oo millään tavalla hauska xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 11:49

Apua haluan testata tota peliä XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Kide
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 07.01.2016

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 20:32

Oon ihan umpijäässä o_O olin tänään jotain 3h kuvaamassa valmennuksia... tuli pikkasen kylmä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 20:40

Hui, uskon että oli! Mä olin aamulla kanssa tallilla, ja ratsastin (taas) ilman satulaa. Tuli kyllä kylmä! Mentiin viimekerrallakin ilman satulaa, ja mä olin silloin kyllä enemmän jäässä. En sitten tiiä että johtuko se huonosta pukeutumisesta vai mistä :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Kide
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 07.01.2016

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 20:51

Joo mäki olin sit aamul viel oman hepan liikuttamassa :-D Sillon kyl pysyin yllättävän hyvin lämpimänä. Tuolla kuvausreissullakin oli kyllä vaatteita sairaasti päällä, mutta ei vaan silti riittänyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 20:57

Mä kävin just järven jäällä luistelemassa ja siinä kyllä pysy ihan hyvin lämpimänä :-D
Siitä jäästä kuulu pelottavia ääniä, vähän niin kun jotain valaan laulua :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 21:16

Hahaa, mulla on vähän kuumotus kun huomenna ois kauden ensimmäinen tunti, ja hevosilla takana miltei 3 viikkoa lomaa, ja päälle vielä tämä viikko maanantaita lukuunottamatta täysin vapaata kovan pakkasen takia. Huomiseks on kanssa luvattu aika pirtsakkaa keliä, joten saattaa olla hiukan säpäköinä hevoset :'D

Mä haluaisin luistelemaan, mutta ei ole luistimia, enkä ees osaa luistella mitenkään taidokkaasti. Varsinkin taitoluistimilla oon ihan pulassa kun tökkään aina ne piikit jäähän ja kaadun (oon opetellu luistelemaan hokkareilla), mutten sit taas toisaalta saa vanhemmilta lupaa hankkia hokkareita kun ei vaan voi. /: :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 21:25

Mulla on molemmat luistimet, hokkareilla pelaan (en enää hirveen usein) ja kaunoilla luistelen matkaa ja kokeilen aina joskus jäähallissa taitoluisteluliikkeitä, osaan jo flipin yhdellä pyörähdyksellä :-D
Mä opin luisteleen seuraavana talvena siitä kun opin käveleen, kun meidän kodin lähellä oli jääkenttä ja me oltiin siellä ihan koko ajan. Luistelin aluksi semmosilla pinkeillä vauvaluistimilla, ne on vieläkin tallessa :"-D

Määh mulle tulee sairas kaipuu päästä itekin jonnekin heppojen pariin kun luen teidän juttuja D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 22:05

Mä rakastan luistelua yli kaiken! Mulla on kaunot joilla luistelen aina kilometrimatkoja järven jäillä, enkä sit juuri muuten luistelekkaan (: Nyt tänä vuona oon parit matkat heittänyt, paitsi että "tipuin" jäihin ekalla kerralla : D Se kyllä oli ihan sellanen nopee kärks,ja oikee jalka muljahti veden alle. Tulin sieltä kuitenkin tosi nopeesti pois ja luistelin seuraavat kaks kilometrii 20- pakkasissa kotiin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyLa 09 Tammi 2016, 22:30

Mulla on kans hokkarit ja kaunot, mutta hokkarit oon hommannu vasta vähän aikaa sitten. Hädin tuskin pysyn niillä pystyssä :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptySu 10 Tammi 2016, 12:37

Tykkään pelata ihan hirveenä jääkiekkoa mutta harmi etten voi pelaa nyt kun toi jalka ei oo vielä ihan messissä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 EmptyMa 11 Tammi 2016, 13:33

Hei kaikki jotka ei oo vielä vastannut Galluppiin, nyt nitä viestejä tulemaan! Ei oo iso juttu (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: