Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 20 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20
KirjoittajaViesti
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 11:56

Ojj, varsoja <3 just viikko takaperin synty yhdelle ihanalle russitammalle maailman pörröisin tammavarsa, enkä malta oottaa että pääsen näkemään sen livenä! Niin suloinen otus kuvien ja videoiden perusteella, oon aika varma että sit puolen vuoden päässä mun matkalaukkuun tulee vahingossa ponivarsa (; no ei, mutta varmasti käyn kyllä aktiivisesti moikkaamassa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 16:10

Niin siitä kirjasta...
Mä oon tosiaan useampaan otteeseen miettinyt pitäiskö tästä tehdä jotain Merja Jalon Nummelan ponitallin/ Lena Furbergin Tuuvan tallin tapasta proosa/sarjakuvayhdistelmäjuttua. Luultavasti just semmosta, mihin tulee muidenkin tallilaisten kirjottamia pätkiä. Mut aina se on jäänyt vaan ideatasolle, koska se tulis olemaan iso projekti.
Toisin kun mitä sä ehkä ajattelit, siihen ei vaan satunnaisesti lätkittäis kaikkia tarinoita mitä tänne kirjotetaan, vaan mä haluaisin että sillä kirjalla on ihan kunnon juoni joka kulkee taustalla kaikissa tarinoissa.

Ja mä haluan olla se, jolla on viimeinen sana KAIKESSA. Missä julkaistaan, miten julkaistaan, mitä julkaistaan. Sillä tää talli on kuitenkin mun tuotos ja haluan että tätä brändätään just parhaalla mahdollisella tavalla.

Niin ja sitten on vielä tää tekijänoikeus juttu. Jos yhtään oikein muistan; niin koska tää talli, sen historia, sen omistaja ja sen hevoset on mun luomia, ei niitä saa käyttää ilman mun lupaa, eli toisin sanoen ette voi julkasta kirjaa jonka miljöönä on Hallava ilman mun suostumusta. Ja samoin mä en saa käyttää teidän luomia hahmoja ilman teidän lupaa. (Eikä varsinkaan tekstejä, kuvia jne) Mikä tarkottaa sitä, että jos me päätettäis yhdessä tehdä tää kirja, niin KAIKKIEN tallilaisten pitäis olla siinä messissä, tai ainakin antaa luvan hahmonsa käyttämiseen.

Kyseessä olis siis tosi iso juttu. Meidän pitäis yhdessä suunnitella edes jonkin verran sitä juonta ja lähteä sitten yhdessä eri tarinoiden kautta viemään sitä eteenpäin. Ja luultavasti pitäis ottaa myös pari päähenkilöä, joiden elämää siinä kirjassa seurattaisiin muutenkin kun vaan tallin kautta.

Ja tietysti se, että tästä aiottaisiin tehdä kirja stressais luultavasti aika monia ja tois paljon paineita kirjottamiseen, enkä mä tiedä halutaanko me sellasta tilannetta?

En kuitenkaan sano ei. Eli kommenttia vaan tulemaan kiinnostaisko tämmönen juttu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 16:27

Mä en tietenkään julkase kirjaa tms. ilman sun lupaa, enkä todellakaan käytä muiden tarinoitakaan ilman lupaa. Jos siis joku ei halua tarinoitaan kirjaan, niin niitä ei myöskään laiteta kirjaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 16:33

Joo mutta siinä pitää myös ottaa huomioon, että niitä muiden hahmojakaan ei saa sitten olla niissä tarinoissa. Eli tavallaan pitää olla niinkuin heitä ei olisi tallilla ollenkaan, mutta se voi olla aika hankalaa kun tähän talliinhan ne tarinat sijoittuu ja he on täällä :-D
Ja muutenkin olisi kiva että se kirja olisi mahdollisimman "totuudenmukainen" eli yks yhteen sen kanssa mitä täällä oikeastikin tapahtuu. Eli siksi kaikkien jotka täällä käy pitäisi myös olla mukana tässä projektissa, vaikkei kirjottaisikaan mitään, niin ainakin silleen, että on suostunut tähän kaikkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 16:38

Musta ihan hyvä idea, ja annan kyllä suostumukseni (::
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 16:45

Mutta luulen vaan, että tähän väliin toi kirja olis ehkä vähän liian big deal, koska nyt on muutenkin varmaan porukalla paineita esim. Hallavacupin, länkkärikurssin ja valkkojen maksamisen suhteen. Ja jos tollanen tehtäis, niin juoni pitäis suunnitella ja toteuttaa kunnolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 16:48

Eli mun mielipide on, että ei nyt ainakaan vielä.

Mutta pientä sivumainontaa - kävin uusimassa ton Eevan esittelyn (elkää peljätkö, sen luonne on sama, tekstiasu vaan muutettu:D) joten käykää lukemassa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 16:55

Joo kattellaan sitten keväämmällä tota kirjahommaa.
Mä kävin muuten laittamassa kommentit valmennuksesta niille jotka oli maksun tähän mennessä väsänneet.
Seuraavaksi vois ehkä vihdoin tehdä sen hiihtolomaleirin estetuntipohjan... xd


Hei muuten kaikki ketkä ei oo sitä vielä suorittaneet, niin pakollisen hoito1-merkin voi suorittaa koska tahansa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 16:57

Joo, oon oottanutkin sitä estetuntia xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:15

Joo, ei sitä kirjaa nyt kaikkien tapahtumien päälle laiteta, mut ehkä myöhemmin sitten. Katonkin Eevan esittelyn lisäksi ton hoitomerkki 1 -suoritushommelin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:39

Miten ton merkin voi suorittaa? Siis toi hoito1.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:41

Ohjeet sen suorittamiseen löydät osoitteesta https://hallava.palstani.com/t154-hoito-i-merkki-suorita-nyt (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:41

Ja vielä milloin Amin sivut tulee tonne hevoset osioon? Ei siis mitään kiirettä päätin vain kysyä, kun tämä kysymystulva nyt tuli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:45

Nyt mäkin kirjoitan ajatuksiani siitä kirjasta...

Eli. Mä en itse voi osallistua sen tekemiseen vaikka haluaisinkin, koska mulla on nyt jo niin monta rautaa tulessa että tunnit vuorokaudessa ei riitä. Mä en myöskään halua että kukaan mun keksimä hahmo esiintyy kirjassa, koska mä oon täällä yksinomaan pitämässä hauskaa enkä halua stressata itseäni sillä että pitäis koko ajan suunnitella jotain juonta, haluan että kaikki menee omalla painollaan. Tää suunnittelustressi on yksi syy miksi en mennyt sinne fantasiaforkallekaan.

Musta tuntuu että kirjan tekeminen tulis jakamaan Hallavan kahteen leiriin: niihin jotka on mukana ja niihin jotka ei oo. Kirjan tekemiseen osallistuvien pitäis tavallaan eristää hahmonsa muista, koska muiden hahmot ei sais olla kirjassa. Eikä varmaan sitten kirjan tekemiseen osallistumattomien hirveästi huvittais myöskään käyttää näitä kirjaan tulevia hahmoja koska niiltä ei sais vuorovaikutukseen mitään vastakaikua.

Henkilökohtaisesti musta tuntuu tästä kaikesta huolimatta (ja varmaan aika moni voi allekirjoittaa tän) pahalta että kirja tehtäis Hallavasta mutta siitä kuitenkin suljettais pois sellaisia tyyppejä jotka pyörii täällä aktiivisesti ja on yhtä suuri osa Hallavaa kuin kuka tahansa kirjaan osallistuva... Tulis aika ulkopuolinen olo, ja vaan siksi ettei halua ottaa vielä sitä ylimääräistä suunnittelustressiä. Oon myös sitä mieltä että Hallava ei oo Hallava ilman kaikkia täällä olevia hahmoja.

Mutta tääkään ei ole ei, vaan tää on vaan mun pohdintaa kirjasta. Saattaa olla että mä jään vähemmistöksi ja kirja toteutuu, eli toivotan sitten sen tekijöille tsemppiä projektin parissa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:46

Nelli Amin ja Novan sivut tulee sitten kun Aleksi ehtii päivittämään :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:48

Mä en todellakaan halua stressata tarinoinnista, vaan ottaa ihan rennosti! Kirjaa ei välttämättä ees julkastais, mutta jos et halua olla mukana, niin me ei todellakaan haluttais sulkee sua, Valma, pois Hallavan menosta.

Se on kuitenkin totta, että jos kaikki ei ole kirjassa mukana, niin Hallava jakautuisi "kahteen leiriin"...
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:51

Jos kaikki ei ole mukana kirjassa, niin en oo hirveesti sitä mieltä että se kannattais toteuttaa. Koska Valma on niin suuri osa Hallavaa, niin luulen, että ilman Valmaa Hallava ei ois Hallava.. (: <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:53

Aww kiitos Eeva <3
Ootte kaikki yhtä valtavan suuria osia Hallavaa, te teette Hallavan sellaiseksi ihanaksi paikaksi kuin se on :-)

En usko että mun kannalla on tässä asiassa silleen enemmän valtaa kuin kenenkään muunkaan kannalla, enemmistö ja Aleksi päättää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:02

Hei Valma, ootko muuten saanut mun yksärin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:02

Joo mä vastaan siihen paraikaa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:03

Hyvä! (y)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:03

uu, Maian merkinnän jälkeen tuli hirveä into kirjottaa siitä kuinka Alana on koko loppupäivän ihan hermona, eikä treeneistäkään meinaa tulla mitään, koska "mua #1%&&" melkeen ammuttiin tänään oo hiljaa!!" :'D you know, tällasta (/tällästa?) ihan perussettiä, jokapäiväistä elämää ja silleen (;

ja kirjasta sen verran, etten kyllä ite tahtois osallistua, kun haluan kuitenkin olla ihan omana itsenäni, ja mulle tulis hirveet paineet jos jotain mun tekstiä julkaistais muualla kuin mihin mä oon sen kirjottanut, varsinkin jos se painettais, voi herranjumala vajoisin varmasti 5 kilsaa maan alle :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:12

Alana, mulla sama tunne... En halua ottaa täällä mun kirjoittamisesta yhtään suurempaa painetta kuin mulla jo on D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:17

Mä taas pomppaan tänne hassuine kysymyksineni, mutta näkeekö jostain tai onko erikseen luotu tarhausjärjestystä? Ja sitten onko Hallavalla jokin erillinen kuvagalleria mihin kaikki kuvat on koottu, koska joskus aikaisemmin muistan törmänneeni sellaiseen, mutta nyt en sitten enää ole nähnyt sitä? o_O
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:22

Mäkin oon miettinyt sitä tarhausjärjestystä. Mut sitä kirjaa ei todellakaan oo pakko toteuttaa, koska oon Eevan kanssa samaa mieltä siinä, että jos ei ole Valmaa, ei ole Hallavaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:26

Katri, tarhausjärjestystä ei oo, mäkin oon aina välillä kaipaillut :-o Mutta voit jotain improvisoida, ei päällekkäisyydet oo vakavia ;-D

Kuvagalleria oli ennen mutta uusilla sivuilla sitä ei kai oo, enkä osaa tehdä sitä o.O Olis kyllä ihan kätevä, vink vink Aleksi :-))

Ja Maia, mä sanon noin ihan joka tallilaisen kohdalla! Ilman teitä ei oo Hallavaa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:29

Mä oon kekkaillut, että Celle tarhaa Been ja Lokin kanssa, mut en tietenkään tiedä, kenen kanssa poitsu oikeasti tarhaa : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:31

Kuvagalleriaa ei oo päivitetty uuteen (väliaikaiseen) ulkoasuun. Ja tarhausjärjestystä ei oo koskaan virallisesti tehty. Nää on molemmat mun tehtävälistalla :-D

nyt kuvia voi katsella täältä: http://pinjashoots.kuvat.fi/kuvat/piirretyt/

Oiskohan tää vaikkapa näin:
iso 1 Tinttu, Kyyhky, Darcy
iso 2 Palle, Klikki, Bee
me 1 Dunja, Darli
me 2 Nikita, Celle, Oreo
me 3 Loki, Luka
me 4 Asta, Minca, Bambo, Aava
pe 1 -
pe 2 Fae
pe 3 Ami
pe 4 Nova

Päivitin!


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ma 28 Maalis 2016, 18:36, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:33

Okei, kirjotankin sitten seuraaviin tarinoihin Cellen tarhaavan Nikitan kanssa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:36

Päivitinkin tota taas!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:38

Valma kirjoitti:
mä sanon noin ihan joka tallilaisen kohdalla! Ilman teitä ei oo Hallavaa <3

Totta, me kaikki ollaan yhtä suuri osa Hallavaa ja ilman meitä tätä ei olisi (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:39

Hei mitä noi lyhenteet tarkoittaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:39

iso, metsä ja perä xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:41

Selma xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:43

Selma?? xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:46

Aika harvat varmaan ymmärtää mua täällä xd
Selma=Selva=Selvä
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:52

Nyt kävin urakalla kommentoimassa muutamia uusimpia juttuja :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:53

Aleksi muuten, sut on haastettu nyt niin moneen kertaan että sun on yksinkertaisesti pakko kirjoittaa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:54

Joo mä tiedän xdddd
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:54

Aleksi, Aleksi, Aleksi...! *kannustaa kirjoittamaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:56

Nannaa on myös haastettu :-D
Tänne tulee eräs Miro-niminen hahmo piakkoin kuokkavieraaksi :-D Voitte tsekkailla sen aikaisempia tarinoita Pallen päikystä ja Tallilaisten jutuista!

-------

https://hallava.palstani.com/viewtopic.forum?t=277
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 20 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 20 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: