Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 10 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:21

Ei niitä muita ookkaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:22

Aijjaaa :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:47

Puspus, ootte ihania kaikki<3

Mulla on joku hyperpirteyskohtaus, iho on koko ajan kananlihalla ja tekis mieli herättää koko talo tekemällä äkshyppyjä :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:49

Hahah. Mulla taas superhyvä fiilis illan tanssitreeneistä. Virallisestihan mä oon tanssin suhteen joululomalla, mutta en mä voi itelleni mitään :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:50

Mätä sä tanssit :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:51

Tanssin showjazzia, balettia ja showtanssia. Showtanssissa mä kuitenkin kilpailen, ja ne muut on vähän pakollisia sen mukana =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:51

Minkätasosissa kilpailuissa sä kilpailet? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:54

Ömmömm. No siis ihan näissä perus kisoissa :DD. Ei kisata ulkomailla, mutta mun ryhmä on menossa SM-kisoihin keväällä. Ite en pääse mukaan, koska just vaihdoin ryhmää, enkä oo mukana siinä niitten ryhmätanssissa :3 Oon kyllä ehottomasti lähössä kattoon jos aikataulut vaan antaa periks.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:55

Ooooo, vau :-O
Onko tanssi enemmän semmosta taidetta vai urheiluu kun mennään kilpatasolle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyLa 26 Joulu 2015, 23:57

No siis sehän riippuu ihan tanssityylistä. Showtanssissa on tosi suuri osa eläytymisellä, pukeutumisella, teemalla ja musiikilla, joten se on tosi taiteellista samoin kuin balettikin. Se on kuitenkik tietty myös urheilua, mutta mun lajeissa se tulee tosihyvin esiin myös taiteena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 00:02

Mutjoo taidan nyt painuu pehkuihin :DD. Itekkin vasta aloittelen tätä kisaamista, eikä siitä mitään isoo kokemusta vielä oo. Tanssi on just se mun juttu urheilussa, vaikka pärjään ratsastuksessa. Haaveena ois tietty olla ammattitanssija Showssa, vaikka mun ruumiinrakenne sopis hyvin ballerinaks.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 00:04

Aaa, okei, mua kiinnostaa et miten kaikissa tommosissa lajeissa limittyy taide ja urheilu :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 00:07

Omg, ballerinaks, ootko niin pitkä? :-OOO
Öitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 07:04

Okei nojoo, oon lyhyt mut elän siinä uskossa, et saatan kasvaa vielä :DD. Se om lähinnä siinä se ongelma koska mulla on ylitaipuvat polvet ja nilkat jotka on balettitanssijoiden ominaisuuksia. Mut anyways, en mä ballerinaks ees sillee haluis. Show on kuitenkim enemmän mun juttu, mutta musta tuntuu silti että tylsästi mä saan loppujen lopuksi jonkun perus ammatin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 10:46

Mut ballerinat ei oo ees niin pitkii. Tärkeempää on olla sellanen siro ja sellanen, eikä saisi hirveesti erottua joukosta just esim. pituutensa kanssa, eli loppujen lopuks sillä pituudella ei oo niinkään väliä, kunhan on vain suunnilleen saman mittainen kuin muut. (Varsinkin jos tanssii jonkun baletin taustajoukoissa, esim Lumikuningattaressa sitä kuningatarta seurailee joukko sen apulaisia, olisivatkohan olleet jääneitoja tmv) Riippuu vähän :'D
(Terveisin 2/3 elämästäni balettia harrastanut)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 10:51

Joo, just näin. Sen takia ei sais olla hirveen pitkä tai lyhyt yms. Koska sit erottuu joukosta. Mäki katoin just sen lumikuningattaren
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 11:24

Eli voit olla vaikka kuinka pitkä/lyhyt kunhan ne muutkin on niitä 140/195 senttisiä :'D mut jalkojen pitää olla pitkät koska ne on oikeestaan paljon esillä.

Ai Senni toissapäivänä telkkarista? Se saunatanssi oli niin siisti, kun se lava nousi sieltä
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 11:47

Valma kirjoitti:
Mätä sä tanssit :-)

Miks tää oli musta ihan ratkiriemukasta xDDDDD Valma tarkoitti "mitä" mutta kirjoitti "mätä" ja mä vaan repesin täällä ruudun takana :'-DD Mä taidan olla vähän väsynyt, kun tuli valvottua viime yönä pitkään.. Nyt istun junassa, sillä oon just menossa hakemaan mun ystäviä, joiden kanssa me lähdetään Lappiin :-D Ja Valma muuten, sä oot tosi kaunis, ja ihmettelen miks kukaan ei oo ennen sanonut sulle sitä :-) Ja Max-Aleksi, tollasena oon just kuvitellut sut ja kaunis säkin oot:-)

Uuu, balettia :-D Musta se näyttää hirmu hienolta, mutta mä en taivu kyllä sen enempää kuin rautakanki xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 12:23

Ei hitsi Ellen tajusin vasta nyt :-DDDD Ja kiitoos ;-*

Mun ainainen ylpeydenaihe on se että oon notkea ja mulla on tarkka koordinaatio ja hyvä tasapaino, vaikka en oo koskaan harrastanu mitään lajia missä vaadittais noita (johtuen siitä etten koskaan kasvanut aikuisen mittoihin :-DD), että pitäs varmaan joskus kokeilla jotain tanssia tmv. Mutta ballerinaksi musta ei ole, koska mulla on oikeasti TOSI lyhyet jalat D-:
Nyt oon ihan kikseissä kun tohon meidän läheiselle kentälle tehään jäät ja pääsen luisteleen sinne joka päivä :-DD
Ja omg Alana en ollu tienny että oot harrastanu balettia, waaau! Mun mielestä kaikki tommoset taideharrastukset on vaan jotain niin siistiä :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 15:09

He minäkin haluan !

Niiku näkyy mullakin on Maikin kanssa mätsäävät hiukset Muuten en sit osakkaan sanoa. Luonteeltani on tosi herkkä vaikka osaan peittää sen hyvin ja vain moni ketä mut tuntee niin huomaa jos mua painaa jokin. Ratsastuksenopettaja huomaa hevosesta heti jos mul on huono olo yms, ja sit se hoilaa mul vaa aina "et sä oot niin herkkä". Ajattelen ja pohdin niin paljon yleensä että asioissa ei ole järkeä. Mua kiinostaa hirveesti avustustyö ja haluisin käydä orpokodeissa ja kaikkea tämmöistä.
Vaikka herkkä oonkin oon tosi selvä omien mielipiteiden kanssa ja koitan aina olla positiivinen ihmisille. luottoihmisille saa mököttää mut vieraille ei saisi tosin aina se ei onnistu. Mä tykkään myös tehdä asioita täysillä jos jotain aloitan, niinkun nyt keppihevosten kanssa esimerkiksi.
Mul on pari luottoystävää ja loput on kavereita vaan joita onkin aika paljon. Samoin takerrun yleensä johonkin aikuiseen jolle kerron aina aivan kaiken joka on ns. "äitihahmo", sillä mulla ei oo niin hyviä yhteyksiä mun oman perheen kanssa. Äitihahmojen kanssa mulla onkin tullu nyt tosi isoja ongelmia tänä vuonna niiku ootte varmaan huomannu kun he ovat joutuneet muuttamaan tai lähtemään. Tämmösille asioille oon tosi herkkä ja saa mun elämän tosi sekasin.
Muuten oon just pelkistettynä herkkä, iloinen, energinen ja eläinrakas :d
Pulinaboksi #6 - Sivu 10 02C5fK
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 19:07

Joo Valma harrastin, ja tykkäsin ihan tosi paljon, mutta sit opettaja oli ihan hirveä ja ilkeä, niin se innostus sit vähän lopahti kun aina tanssitunnilta lähti itkien. Kys. opettaja oli muuten heti seuraavalla tunnilla sanonut "hyvä että lopetti, se ei ollu kovin hyvä". Ja toisen opettajan mielestä olis ollu mahdollisuuksia vaikka mihin jos olisin alkanut panostamaan ihan kunnolla (kun mulla oli baletti lähinnä rakkaana harrastuksena). Noh, eipä voi mitään. :'D Eikä oo kyllä huvittanutkaan enään aloittaa uudelleen, joten tanssin aina välillä vain huvikseni siskon kanssa. Mutta voin sanoa että vaikka se taiteelliselta näyttääkin, takana on ihan hurjasti hikeä ja teräksiset vatsalihakset xD

Nyt olis kyllä tarkoituksena aloittaa nykytanssi, jahka löydän sopivan ryhmän jostain. :3


Viimeinen muokkaaja, Alana pvm Su 27 Joulu 2015, 20:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 20:17

Tais ope paikkailla omia töppäilyjään ja kateutta tolla käytöksellä. Tosi asiatonta aikuselta ihmiseltä :/ Nooh, nykäri on kyllä nii rentoa ja letkeetä et siitä ei varmaan niin helposti mitään tollasta tuu! =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 20:32

no niin oli, ei mua kiinnostanut pätkääkään mitä se sanoi, enkä loukkaantunut sen sisällöstä, vaan siitä että se ryhmälle aika pikkutyttöjä valitti ja juoruili :'D eikä oo mun mielestä opettajan paikka mennä kertomaan koko ryhmälle ääneen omia mielipiteitään, mutta eipä voi mitään, se on ihan idiootti muutenkin :3 ja tästä on kyllä jo melkein neljä-viis vuotta joo meillä oli nykäri (ok vain vähän aikaa) ja steppi sivuaineina, ja tykästyin niihin niin paljon että sinnittelin niiden takia siellä tunneilla melkein vuoden. Stepin kun sai vain sivuaineena :'D

Mutta mitäs teille kuuluu? Mites on viikonloppu sujunut? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 20:50

Ihan hyvää! Kaverit tuli kylään, ja mulla on tänää ollu leikkimieliset ratsastuskisatkin :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 20:54

Kuulostaa todella typerältä Alana :-/ Toivon ettei se opettaja enää ikinä tekisi muille ryhmilleen noin, ja se oppisi kuinka ääliömäistä käytöstä sellainen on aikuiselta ihmiseltä D-:<

Mutta hyvää kuuluu :-) Mä oon ihan täpinöissäni tästä Lapin reissusta, ja viikonloppu on kulunut nyt lähinnä pakkailessa ja järjestelemässä kaikenlaisia juttuja sitä varten.. Oon kyllä aika poikki u_u'
Yritän kuitenkin iltaisin etsiä Hallavalle vähän aikaa, ja kun on aina pitkiä matkoja paikasta toiseen, niin voin aina välillä kirjoitella tännekkin jotain :-)

Ootte kyllä ihania <3 love u :-*
Ps. On muuten aika mahtavaa, että täällä on näin paljon keskustelua! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 21:08

Aika asiatonta käytöstä opettajalta :-//
Ja Maikki sun kuva ei näy

Mä olin just yhen opiskelukaverin kämpillä, ja sillä oli siellä supersuloinen pikkukoiranpentu, joka oli ihan sikaihana ja pirteä! Sillä oli kyllä myös naskalinterävät hampaat joita se välillä käytteli mun varpaisiin, kun ei purulelua ollut käsillä :"-D
Vien ehkä huomenna tai ylihuomenna isosiskon kaa pikkusisaruksia kiipeileen yhteen kiipeilykeskukseen, mutta itse pysyn turvallisesti jalat maan pinnassa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 21:19

Tajusin et oon nyt missannut ton joulu-teeman ihan kokonaan D-: Ois joku jouluaamutarina ollut kiva, mutta musta tuntuu että nyt on ollut niin paljon kaikkee, eikä just jouluna viitsi lykkäytyä koneelle .. Noh, on muutenkin jo joulufiilis laskeutunut :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 21:27

Oi Senni minkälaiset kisat? Mulla on ihan hirvee heppakuume, eikä hevosistaan instaan postaavat kaverit auta sitä ihan hirveesti.. Vielä loppiaiseen asti kun jaksais :'D
Oot saattanut Ellen kertoa täällä jo, mutta meettekö mitä tekemään? Mä olin kesällä vaeltamassa Lapissa, ja oli aivan sairaan mahtava kokemus, vaikka vettä tuli kuin esterin takapuolesta.
Ja Valma, koiranpennut on ihania <3 heppakuumeen lisäks kamala pentukuume, kun olis suunnitteilla toisen koiran hankita jossain vaiheessa.

Pitäis ehkä tarinoida, mutta toisaalta päivitän yhtä sivua minuutin välein kun odotan yhen "arvonnan" tuloksia joiden piti tulla 25. :'P
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 21:33

Ihan leikkimieliset kinkunsulattelukisat :DD.. Oon kyllä kisannut kunnonkin jutuissa, esteillä mutta ei nekää mitään ison piirin juttuja oo ollut. Osa oli näisssä tänpäiväsissä maastakäsittelyä ja osa ratsain. Meidän tiimi voitti, mutta koska nyt haluttiin vähän korostaa leikkimielisyyttä niin häviäjät palkittiin, ja voittajat jäi tyhjin käsin =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 21:46

Mä oon vihdoin selvinny maailman kamalimmasta vuosipäivästä. En tiiä minkätakia, mutta loukkaannuin ihan hirveesti siitä viimeöisestä (ehkä siks ku olin ostanu sen mekon ja kuvitellu et me tehään kaikkee kivaa. Ja en ollu menny pikkujouluihi jossa oisin nähny kavereita joita en ollu nähny vuoteen, koska N halus olla sillon mun kaa, vaikka oli ihan normipäivä ja nyt hää sit päätti olla kavereittensa kaa meidän vuosipäivänä vaikka selkeesti en ois halunnu että hää menee mikä on totaalisen epäreilua.) ja olin sairaan vihanen (koska yöllä N laitto monta kertaa viestiä että kohta tulee kotiin, ja sit yhes vaiheessa sano että tulee nyt ja ilmestykin vasta puolentoista tunnin päästä (klo 3 aamuyöllä)) joten koko aamuyö/aamu/päivä meni itku/raivarikohtausten vuorotellessa. Vaikka hää jo heti kotiin tullessa pyyteli itkien anteeks ja oli selkeesti tajunnu tehneensä isoimman virheen tähän mennessä, mut silti mulla meni melkein vuorokausi antaa sille anteeks. En yleensä oo näin pitkävihanen.
Mut joo nyt kaikki on hyvin. Käytiin syömässä pitsaa ja nyt katon leffaa tän kainalossa :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 21:47

Noo, hyvä et saitte sovittua <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 21:48

Ps. En tiiä mikä siinä on, mutta täysillä tyynyllä toisen lyömisestä tulee heti paljon parempi fiilis
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 22:01

Ihanaa että kaikki on sulla nyt hyvin! <33

Ps. Ja joo, toi tyynyllä lyöminen auttaa xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 22:07

No olipa hyvä että saitte sovittua :-) Ja sulla on siinä aarremies kun se pyysi anteeksi.

Kai se aggression purkaminen on välillä ihan hyvästä, niinkun turvallisella tavalla :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptySu 27 Joulu 2015, 23:16

Joo, en suosittele lasipullolla hakkaamista xDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 11:41

HAHAHAA löysin jotain pari vuotta vanhoja kuvia mun orkesterin reissuilta ja täällä on ihan sikana kuvia musta ja mun poikaystävästä (ei siis vielä seurusteltu) joissa ollaan toistemme reppuselässä :-D Oiiii näitä muistoja <3 Ja kyllä me oltiin pieniä :"-D Sit täällä on semmonen kuva missä poikaystävä solmi mun kengännauhat yhteen sillä aikaa kun nukuin bussissa, en ees muistanu tollasta n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 11:54

Eevi on online!! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 20:31

Ompas tänää ollu hiljasta! :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:03

Valma kirjoitti:
Eevi on online!! :-D

:-D täällähän minä, moi! Mitä kuuluu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:06

Aika mainioo :-DD
Ootko punomassa jotain juonia? ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:08

Ja täällä pyörii myös joku salaperäinen Nette :-o
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:13

Mähän olen itse viattomuus! 0:)

En mä kummosempia juoni, kunhan yritän ihmetellä, mitä kaikkea jännää täällä on tapahtunut! Niin paljon kaikkea, etten oikeasti kyllä taida päästä kaikesta perille. Pieniä hauskoja ajatuksentynkiä kyllä on herännyt, kun olen ilmeisesti tämän hetken kuumimmasta juorusta päässyt perille - hih, arvasin jo varhain että Ketulla on suloinen ketunhäntä tuotavana tallin arkeen (;

ja yritän totutella uuteen avaan, säikähdin ihan kun tuo viimeisin viesti ei tullutkaan vanhan kunnon avan kanssa, "mihin mun kirjoittama viesti katosi" :-D No, jos saan tän nykyisen joskus skannattua, niin kiva se on, nyt on mittasuhteet ja sävyt vähän sekaisin. Ainakin vähän enempi Eevin ikäisen tyypin näköinen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:31

Kirjoittaako joku muu vielä joululeiristä :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:35

Mä en taida jaksaa enää :"-D Se meni jo niin kauan aikaa sitten, että vois jo siirtyä elämässä eteenpäin xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:37

Totta puhut xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:40

Eevi niin ihana toi uusi ava <3!

Mä voisin kirjottaa vähän tarinaa täs jossain välissä, mulla ois pieni seikkailunpoikanenkin mielessä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyMa 28 Joulu 2015, 21:48

Joo :DD Kirjoita vaan. Mullakin yks hyvä tarinaidea mielessä, ja nyt pohdin että toteutanko sen Kuurana vai Senninä =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyTi 29 Joulu 2015, 09:37

Moi Eevi!! <3 Ihana kuulla susta :-*

Ja jee, mä en malta oottaa mitä keksitte :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyTi 29 Joulu 2015, 11:25

Mä rupesin nyt kirjottaan :-)
Hei huomatkaa sit että noi kissat ei vartu ihan reaaliajassa eli jos haluaa ite kirjoittaa niistä niin kannattaa seurailla mun tarinoita :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 EmptyTi 29 Joulu 2015, 15:11

Ääääääääää!!! Täällähän on puheltu ja pulistu vaikka mitä!! Iih, oisin halunnu nähä miltä te näytätte, mut tää suostuu näyttää vaan Aleksin kuvan.... Ja oot tosi nätti, mutta senhän jo tiesinkin (: Onpas sulla ollut draamaa N:n kanssa :-0 onneks kaikki on nyt hyvin (:

Pitäskö munki kertoo itestäni... Oon tosi herkkä, ja itken viikottain, joskus jopa päivittäin - yleensä onnesta. En suutu melkeinpä koskaan, en osaa/ halua olla vihanen pitkään ja inhoan väittelemistä (vaikka yleensä oon oikeassa). Oon aikamoinen syöppö, mutta jos ei olis kotona kaapit täynnä herkkuja, niin söisin paljon terveellisemmin ja oon muutenkin aika terveysintoilija ja kiinnostunut kaikesta kiinalaisesta lääketieteestä ja ikivanhoista viisauksista, buddhalaisuudesta ja muista hengellisten gurujen opetuksista... tai yksinkertaisesti hyvästä elämästä ja rakkudesta (: Ja haluaisin harrastaa kaikenlaista alamäkipyöräilystä akrojoogaan... Mulla on luonnonlaineikkaat maantienvaaleat hiukset, auringossa vaalenevat ja rusketun helposti, aikalailla niikuin Kukallakin, tosin mulla on melko lyhyet hiukset, joita kyllä aattelin alkaa kasvattaa (: Oon noin 175cm pitkä jne. Mitäs vielä... Oon positiivinen tyyppi, ja tuun monien kaa toimeen, oon melko avoin ja tykkään ihmisistä... Ja eläimistä ja kukista jne.. XD oon luova tyyppi.. Mulla on muutama tosi hyvää ystävää, muutama hyvää ystävää ja paljon kavereita, joiden kanssa en enää vietä aikaa niinku ennen (esim. seuriksen porukat). Heh. Ja tykkään matkustamisesta. Niin ja en oikeestaan pidä itseäni minkään sukupuolisena, tai en ainakaan ajattele sitä, en loukkaannu tytöttelystä, jäbättelystä tai tädittelystä, enkä jaksa kiinnostua miljardista erilaisesta sukupuolitermistä, mulle ihmiset on mitä on, ja ite oon mitä oon. En luokittele enkä tykkää luokittelusta. Ei olla pisaroita meressä vaan koko meri yhessä pisarassa. Hehe. Harmittaa että missasin ropen :€
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 10 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: