| Pulinaboksi #6 | |
|
+26Inari Eevi-Sofia Eeva Sini Ellen. Valma Salli Aleksi Kukka Senni Inka Oscar. Fiia Kide Max Floora Miro Kettu. Jerry. tsuukiko Kristella Inkeri InnaP. Essi Janelle Maikki 30 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 28 Marras 2015, 20:28 | |
| Ei tarvi olla mitään hirmuisen spesiaalia, joulutarinoita tai -kuvia tai jotain :-) | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 28 Marras 2015, 20:28 | |
| En malta oottaa että saan lukea muiden tekemiä luukkuja n__n | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 463 Join date : 30.09.2015 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 28 Marras 2015, 21:13 | |
| Enkä mä :-D Mä oon tehnyt nyt yks, kaks, kolme, NELJÄ luukkua, ja huomenna tulee lisää :-) Ehkä yks tai kaks, en oo varma mutta ideoita ainakin on! En malta oottaa että pääsen näkemään mitä te ootte väsäilleet! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 28 Marras 2015, 22:04 | |
| Tää päivä oli nyt Hallavalle nii josko huominen ois sitten koululle? Mulla on vähän niinkun varaa olla kipeenä vielä huominen, maanantaina on pakko olla taas täydessä toiminnassa ja keskiviikkona pitäs olla jo konserttikondiksessa u__u | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 577 Join date : 04.02.2015 Ikä : 26 Hevonen : Fae
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 28 Marras 2015, 22:38 | |
| Onneks oon laiska kakka, joten ei tartte stressata sitä etten menestyis elämässä <3 | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 09.11.2015 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Mirri
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 28 Marras 2015, 22:43 | |
| Toivottavasti Valma paranet nopsaan, että oot konsertissa hyvässä iskussa :-). Toisaalta sairastaminen on välillä ihan hyvästäkin. Tajuaa olla kiitollinen terveydestään ja muutenkin jää aikaa vähän rentoutua :-) Btw, oon ihan rakastunut erääseen heppuun, mikälie henkinen valmentaja, ja vieläpä tajuttoman hyvän näköinen! Jordan Bach! No jaa, löysin ihanan rentoutumismeditaation, suosittelen ;-) | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 02:29 | |
| En mä kyllä vieläkään saanut mut äikänvihkoa kotiin mutta ainakin tuhersin jotain | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 463 Join date : 30.09.2015 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 09:27 | |
| Herran jumala Kukka! Mitä tää tekee..? Mä kokeilin ihan mielenkiinnosta tota, ja noo - miten tätä nyt kuvailis? Huhhuh. Sanonpahan vaan, ettei oo ollut aikoihin näin hyvä olo! Kiitos! Mä en oo kyllä varma mitä ton aikana piti tehdä, kuuntelin sen ohjeita, aloitin istumisella lattialla tyynynpäällä. Hihii
Voi että, mulla on kurkku kamalan kipeenä, ja aina kun nielasen niin korviin sattuu. No ehkä tää tästä..
//Btw se on muuten ihan sairaan hyvän näköne :3 | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 11:59 | |
| TÄNÄÄN ROOLIPELI KLO 19 ETEENPÄIN !!! | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 12:20 | |
| Heh.. pitäsköhän mun tänään värkkäillä jotain tarinaa tai luukkuja tossa ropen ohessa.. Olin kattomassa eilen valmennusta ja tuli ihan järkyttävä himo ratsastamaan, tammikuus sit hevosten pariin paremmin, mutta 10.12 pääsen jo kävelemään normaalisti:D | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 09.11.2015 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Mirri
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 17:14 | |
| Heheheeh, kiva et tykkäsit, Ellen :-). Mä niin haluaisin noi nukkumaanmenomeditaatiot, ostan varmaan ittelleni joululahjaks xd. Toi jätkä on vieläpä ihan hemmetin symppis <3, aina ku katon hänen videoita ni rupee itkettää xD.
Mutta ROPE!! TULOSSA OLLAAN! ;-) | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 17:17 | |
| Salli, mitä sulle on käyny ku et pysty kävelee/ratsastaa ;-O, btw mullakin alkaa kasvaa tää ratsihimo nyt pitkän pitkän tauon jälkeen.. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 18:31 | |
| - Kukka kirjoitti:
- Salli, mitä sulle on käyny ku et pysty kävelee/ratsastaa ;-O, btw mullakin alkaa kasvaa tää ratsihimo nyt pitkän pitkän tauon jälkeen..
Tipuin hevosen selästä ja jalka murtu:D oon saanu ihan kivasti kuittailuita siitä, mutta minkäs teen.. Esteen jälkeen tasapaino petti ja tulin suoraan ton vasemman jalan päälle. Aluks olin sillei ettö ei täs mitään, mutta sit kun käytiin lääkäris niin ne sit passitti korjausleikkauksen kautta jalan 6viikoks kipsiin. | |
|
| |
Inkeri Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 57 Join date : 29.11.2015
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 18:50 | |
| Heippa hallavalaiset!
Huippua, löysin vihdoin näinkin ihanan tallin pikseliponeiluun! Olen kyllä korviani myöten ihastunut tähän mestaan, ja etenkin teidän upeisiin hahmoihin! (: Toimin siis täällä nyt tallimestarina/ratsastusksenohjaajana, Inkeri siis hoitaa nykyään Maxin puolesta viikonlopun tunnit ja jakaa viikolla Ketun kanssa syötöt. Eli suomeksi meikäläisen tehtävään kuuluu satunnaisten tuntien järkkääminen ja tallipäiväkirjaan kirjoitelu. En malta odottaa että pääsen vauhtiin, inspiroiduin tästä paikasta heti (; Hihii, taidanpa tunkeutua tuonne ropeenkin..
Ja oi voi Salli, paranemisia sulle..! Mulle tulee kipsien kanssa aina hirveitä tunnontuskia, koska ne kutittaa aivan saamaristi D: Toivottavasti sulle ei tuu samaa ongelmaa, se on nimittäin hirviää.. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 18:58 | |
| Tervetuloa Inkeri! tuu ihmees ropeen niin pääsee tutustumaan sun hahmoon! (7luokal meijän äikän-hissan-uskonnonopettajan nimi oli Inkeri)
Kiitos, mulla onneks ortoosikipsi. Eli saan sen otettua pois koska siin on kätevästi tarrat:D mutta vaikka se on mulla muuten koko ajan paitsi suihkussa niin ei oo kyllä kutittanu yhtään, onneks! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 19:12 | |
| Tervetuloa Inkeri, hauskaa saada uusi ratsastuksenopettaja :-) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 19:13 | |
| Mulla on nyt kouluhommia sen verran että taidan jättää väliin tällä kertaa, mutta alottakaa te vaan! Mä oon kyllä täällä ruudun takana vahtimassa menoa >:-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 19:15 | |
| Ihanko totta?:D Mulla on itseasissa Inkeri-nimestä tosi tädillinen kuva, (koska tunnen itsekkin aika tätimäisen Inkeri-nimisen) mutta ehkä mä juuri sen takia teinkin Inksusta ihan erilaisen (': En nyt tiedä käykö se mitenkään logiikkaan, mutta kuitenkin xD
Ja kiitti Valma!
Kiva (: Mulla on ollut kaks sellasta kipsiä, jota olin aina raaputtamassa sukkapuikoilla sun muilla vastaavilla D: Mäkin olisin halunnut tollasen kätevän tarrallisen, mutta anyway.. Olit onnekas!
Viimeinen muokkaaja, Inkeri pvm Su 29 Marras 2015, 19:29, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 19:21 | |
| Sillä Inkerillä oli ihan älyttömän tarkka arvostelu kokeissa ja muutenkin. Sit se näytti meille hirveesti elokuvia ja sen nauru oli niin jäätävä xD Se oli meillä vaan puol vuotta sit se lähti muualle ja se ei ollu sanonu kellekkään mitää siitä et se lähti.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 19:29 | |
| Hurjaa :'D Siitä sun opettajasta sais itseasiassa tosi hauskan hahmon..(; | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 19:42 | |
| Se vois kyllä olla mielenkiintoinen hahmo:D | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 21:04 | |
| Kohta täl foorumil on lähetetty 12345 viestiä! :-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 21:05 | |
| Omg :-DDDDD Mä haluun olla tossa etusivulla sillon!! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 21:09 | |
| Haa mä lähetin kahdennentoistatuhannennenkolmannensadannenneljännenkymmenennenviidennen viestin xDDDDDDDDDDDDDD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 21:10 | |
| Meni viis minuuttia kirjoittaa toi sanahirviä :"D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 29 Marras 2015, 21:52 | |
| Maikki, palattiin just ropessa tallille! Liitytkö seuraan? :-) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 30 Marras 2015, 16:20 | |
| Mä tein eilen oikein ylevän päätöksen että duunaisin tänään koko päivän ussan oppimispäiväkirjaa. Mutta mitä mä oon tehny? Soittanu klarinetilla randomhumppaa (olis toki voinut harjotellakin vaikka :"D), wappaillut varmaan kolme tuntia kullalle, selaillut netistä piirtopöytiä (wtf?! musta tuntuu että tänä jouluna ehkä vihdoin viitsisin toivoa sitä :-D) ja pinkkejä klarinettikoteloita ja tehnyt pikkusisaruksille banaanilättyjä :-DDDD Mitäs teiän maanantaihin? Olikos eilen myöhään ropessa kukkuneilla väsy aamulla koulussa? :-)
//Haah mikä spämmi, tää on viides viesti peräjälkeen multa tässä topicissa :-D | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 30 Marras 2015, 17:09 | |
| Tällä hetkellä mulla kalkuttaa omatunto kun valehtelin vuokrahepan omistajalleni olevani kipeä, sillä mulla on tyysti mennyt pari kertaa niin penkin alle että mua ei innosta yhtään. Tänään piti mennä omistajan kanssa yhdessä mut se ei päässytkään joten sain minulla olevan migreeni ja sovimme pitävämme hepalle vapaapäivän. Kerta kaikkiaan tässä tuulessa ja viime kertaiset alamäet ei houkuta yhtään, haluan sille hepalle satulan nyt ja heti, helpottaisi asioita ku ei tarvisi keskittyä 24/7 istumiseen. Pitäis tehä Yh:n tilikirja valmiiks ja lukee fykee, mutta mua masentaa ihan hirveesti mikä on tosi ärsyttävää. Harkitsen vakavasti lähtöä ostamaan suklaata ja istumaan loppuillan kotona:D
-Maikin maanantai vuodatukset | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 30 Marras 2015, 18:17 | |
| Mä istuin tänään klo 9 - 18 koulussa taittamassa reserviläislehteä, joka on ollu nyt pari viikkoo työn alla ja alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan oikeeta sanomalehteä (mikä siitä siis pitäisi tulla). Sen ohella alko pari uutta projektia, pitäis väsätä joululahjoja (kalenterit ja hupparipainatukset), tehä edellisestä kurssista portfolio/itsearviointi, ja väsätä pari asiakastyötä. Niin ja äitille pitää lähettää 50 joulukorttia.
Että työtä kyllä riittää mikä on aika jees kun ei täällä muutakaan voi tehä. Niin ja mulla alkaa huomenna paasto. Ja nyt pitäis kursia kasaan Hallavan joulukalenteri.
Fiilis on hyvä, vähän uupunut ehkä (: | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 30 Marras 2015, 18:24 | |
| Mäkin olen istunut koneella piirtopöydän ääressä vaikka kuinka pitkään, mutta panostuksestani huolimatta en oo oikeen tyytyväinen... no huomenna säädän kuvaa vähän lisää niin kyllä siitä hyvä tulee :-). Ja oon vaan mussuttanut mun tekemää mustikkajuustokakkua, kun en jaksa tehä ruokaa :-D. Ja meinaisin kirjoittaa tänään jonkinlaista tarinaa joulukalenteriin ;-)
Kyllä se siitä Maikki, tiedän ton tunteen. Nyt vaan nautit tallivapaasta ja psyykkaat itses ens kertaa varten. Hyvin se menee, ja haasteet kehittää! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 30 Marras 2015, 20:48 | |
| Aleksillapa on kunnolla puuhaa, mutta oot kyllä hirveän jaksava tyyppi! :-)
Mulla on keskiviikkona soolokonsertti alttoviululla yhessä kirkossa, saan soittaa Beethovenin Romanssin n__n Poikakaverikin soittaa siellä :-3 Ja perjantaina on klarinettiyhtyeen kanssa joulukeikka, ja sunnuntaina meen soittaan alttoa kaupungin itsenäisyyspäiväjuhlaan. Ja maanantaina olis vielä yhtyesetti kertaalleen läpi ja soolokeikka klarinetille. Vauhdikas viikko luvassa, mutta tästä tulee kivaa! :-D | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 30 Marras 2015, 21:35 | |
| Kuulostaa kyllä kivalta Valma (:
NYT LÖYTYY JOULUKALENTERI ETUSIVULTA! KLO 12 AUKEAA ENSINMÄINEN LUUKKU | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 30 Marras 2015, 21:39 | |
| Omg musta tuntuu että valvon puoleenyöhön :-DDDDD Jännääää!! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 30 Marras 2015, 21:40 | |
| Vähänkö kekseliäästi noi luukkunumerot tossa etusivulla :-D | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ti 01 Joulu 2015, 10:07 | |
| Tervetuloa Inkeri! Kiva saada taas uutta porukkaa ;-)
Huh, läppäri lopetti sitten virallisesti yhteistyön, eikä mulla oli enää kuin vanhempien pöytätietokone (joka lagii jatkuvasti) ja puhelin u_u Mutta puhelimella en voi kamalasti enää olla, koska mulle tuli tossa sunnuntai-iltana ihan jäätävä niskakipu, että oli pakko kävästä lääkärissä :-/ Mulle sanottiin etten sais nyt olla puhelimella kauheesti, kun se vaan pahentaa tota niskajumia..
Voi eiiih! Te ootte täällä ropettaneet! :-D Epistä! Vaikka olisin luultavammin nukahtanut puolessa välissä tota ropea, niin oisin silti halunnut laittaa Ellenin tutustumaan tohon Inkeriin. Mutta anyway, tästä ei oo suunta kuin ylöspäin :-)
UUUUUU, mä innostuin tosta tonttulista! Mitenköhän se nolaa Ellenin..Hihiii! Mutta mahtavasti on tosiaan noi luukut laitettu, mä himoitsen todellakin lukea niitä lisää :-D (Ja hei Aleksi, miten mä pystyin kattomaan tän päivän luukun jo kello 9...? Kun eikös se pitänyt avautua vasta 12 :-OOO) | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ti 01 Joulu 2015, 10:09 | |
| //Ainiin, ja unohdin avautua vielä tästä helkatin flunssasta, mulla täyttyy roskis koko ajan räkäpapereista -_- | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ti 01 Joulu 2015, 11:39 | |
| Siis aukes yöllä klo 12 kun päivä vaihtu (; | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ti 01 Joulu 2015, 11:45 | |
| Ahaa :-D Olinpas mä fiksu :3 | |
|
| |
Inari Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 46 Join date : 08.11.2015 Ikä : 29 Hevonen : Bee
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ti 01 Joulu 2015, 18:48 | |
| Onpas täällä taas tapahtunu! Tai oonhan mää käynny kännykällä aina väliin lukemassa mutta nyt vasta koneelle ehti:D
Mää lintsasin eilen vähä koulusta, mutta meni kuitenki koko päivä enkun seminaaritehtävissä, plääh... Mut vihdoin sain jouluvaloja laitettua ja kynttilöitä ostettua, tätä on ootettu! Onko teillä jo joulutunnelma?:)
Niin ja tervetuloa uusille munki puolesta!:) | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ti 01 Joulu 2015, 19:01 | |
| Oh, mulla on ollut jouluvalot ja kynttilät ostettuna jo lokakuussa! :-DDD Okei, ehkä vähä liioitellusti, mutta juu :-P | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Joulu 2015, 14:52 | |
| Heippa taas! (:
Nyt kannattaisi käydä lukemassa Inkerin esittely (hirveästi muutosta ei ehtinyt tapahtumaan, mutta muutama tärkeä pointti kannattais lukasta ennenkuin lukee meikäläisen MDD merkinnän (: ) Löysin siis tuon topicin tuolta, ja ajattelin että kirjoitan ensin vähän Inkerin omasta elämästä ennenkuin hyppään tallimaailman puoleen. Ja anteeks kun on tässäkin kestänyt niin kauan, enkä ees ole saanut yhtäkään tarinaa vielä julkaistua :DD Vähän on ollut kiirettä, mutta on silti kamalan inspiroitunut tästä Hallavasta! Eli tsekkailen kyllä koko ajan sivuja, ei hätää (: | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Joulu 2015, 18:46 | |
| Mä kävin lukemassa, sun hahmos kyllä vaikuttaa tosi hauskalta tyypiltä Inkeri, ja sopii varmasti muiden joukkoon! :-)
Heh, meinas käydä sillein etten ollut enää muistaa mun salasanaa :-DD Tulin tähän vanhempien koneelle, ja kieli keskellä suuta yritin muistella että mikä se oli. Ei pitäis aina tehdä niin hankalia yhdistelmiä, mutta mä oon ihan hirvee friikki sen suhteen, et jos joku keksiskin mun salasanan vaikkapa sähköpostiin (vaikkei siellä mitään salasta ole, ehheh) mutta silti D: Sit hankalien salasanojen tekeminen on vähän jäänyt tavaksi..
Mutta mitä teille kuuluu, haluun tietää vähän kuulumisia :-) Nyt kyllä taitaa olla porukoilla kiireitä (siis ainakin mulla), mutta mä aina rakastan joulukuuta, kun Hallavassakin on joulukalenteri! Se on hauskaa kun ikinä ei tiedä, että mitä luukuista tulee, ja mä ootan niitä aina pikkulapsen tavoin täällä ruudun takana! :-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Joulu 2015, 20:28 | |
| Mulla oli tänään konsertti ja sattui vähän hassu/säikäyttävä insidentti: mä kai jännitin alitujeisesti ja mua edeltävän soittajan vuorolla pökerryin mun yhden kaveripojan olkaa vasten. Kaveri luuli aluks että pelleilin, sitten se tajus asian laidan ja "tuuletti" mun naamaa ja sen jälkeen mä "heräsinkin" :-D Hyvin nopea tapaus, sekunneissa ohi eikä kukaan muu huomannut. Onneks ei ollut poikaystävä just siinä näkemässä, se olis saanu sydänkohtauksen :"-D Mutta itse soitot meni tosi hyvin, ja jännitys katosi pökräämisen myötä :-DDD
Ellen tätä ei varmaan sais kertoo, mutta mulla on tasan yksi superpitkä ja mahdoton arvata, ja käytän sitä ja sen muunnelmia kaikissa mahdollisissa paikoissa mihin pitää kirjautua. Sama salasana on ollut mulla varmaan koko ikäni xD Nettiturvallisuuden malliesimerkki :-DDDDDDDD
Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ke 02 Joulu 2015, 22:34, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
InnaP. Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 02.10.2015 Ikä : 29 Hevonen : Hazel
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Joulu 2015, 21:38 | |
| Itsellä ei ole ollenkaan kiiren rihmaa työttömänä elämä on yhtä lorvailua! Tai no on mulla kiire saada mun CDONin ja Adlibriksen tilaukset, mutta muuten ei sitten mitään monta sarjaa oon kerinnyt uudelleen katsoa ja muuten surffailla netissä (mitään järkevää saamatta aikaan). Toivottavasti pääsen ens vuonna opiskeleen.. ei tämmöstä jaksa kauhean montaa vuotta
Haha Valma itsellä myös! Ei mitenkään erityisen vaikea, mutta sama salasana aivan kaikkilla joihinkin paikkoihin lisännyt jotain merkkejä joukkoon, mutta muuten ollut jo sama käytössä monta vuotta kaikkialla.. en pääsis mihkään sisälle, jos yhtäkkiä päättäisin alkaa käyttämään ihan eri salasanaa | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Joulu 2015, 21:50 | |
| Valma mitääh? x-D Epistä kun sulle aina sattuu ja tapahtuu..! Mulla ei oo mitään kerrottavaa sit jälkikasvulle :-DD
Mulla oli joskus joku muistisääntö, joka löyty koneen vieressä, otetaan nyt esimerkki; koneen vieressä on melkein aina pino papereita, salasana vaikkapa paperia ja joku numeroyhdistelmä jostain laskusta :-D Mutta nykyään kun oon käyttänyt samaa konetta, niin ne on tullut automaattisesti ne sisäänkirjautumiset, et salasanat on ollut mitä sattuu :-P Ja mä taidan Valma olla yks kaikkien aikojen tarkoin tyyppi nettiturvallisuuden suhteen :-D Joten soo soo ;3
Huh, nyt taidan kyllä painua pehkuihin, on ollut pitkä päivä, kun oon painellut koulussa kamalan nuhaisena ja käheä-äänisenä :-/ Noh, vielä muutama päivä..
| |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 To 03 Joulu 2015, 13:26 | |
| Ellen! Ootko tehny hoito IV:n lopputehtävän. Eli kirjottanu juoksutuksesta? En muista lukeneeni. Ja Viivi aiotko tehä tuon kurssin kun et oo tehny vielä yhtään tehtävää? | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 To 03 Joulu 2015, 14:29 | |
| oho, mä luulin että tarina sais olla myös ratsastuksesta :-O Siis se oli se, joka löytyi Nikitan päikystä, mutta kirjoitanko uuden? Voi kökkö, hyvä minä :-/ | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 To 03 Joulu 2015, 14:56 | |
| Joo sen piti olla juoksutuksesta ja siitä piti käydä ilmi niitä opittuja asioita (: | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 To 03 Joulu 2015, 14:57 | |
| Njääh. Yritän kirjoitella mahdollisimman pian! aloitan sen jo tänään, jotta valmistuisi edes ylihuomenna :-) | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 To 03 Joulu 2015, 15:08 | |
| Uuu.. Mä vähän vaistoan että ulkoasu tulee muuttumaan tässä lähiaikoina.. ;-)
//Ja mikä spämmijä mustakin on tullut.. Kirjoitan tän viestin perään jos on taas jotain sanottavaa :-D ///Iiik! Mä rakastan tätä jo nyt <3 ///Love it! Hallavassa on ihana uusi ja raikas ulkoasu! :-* | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi #6 | |
|