Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 14 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyMa 11 Tammi 2016, 13:36

Ouu sori unohdin täysin!
Ootappa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyMa 11 Tammi 2016, 16:49

Omigod oon lähössä vuoden ekoihin orkesteriharkkoihin!!! n__n n__n n__n n__n
Oon muutenkin huippufiiliksellä, näyttää siltä että saadaan rahoitus yhteen projektiin ja mun yksi orkesterikaveri tuli lomalla kotiin musiikkivaihdosta ja nään sen tänään :-)))))
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

Viestien lukumäärä : 463
Hevonen : Bambo

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyTi 12 Tammi 2016, 19:32

Harmittaa, että oon ollut nyt tän kauden aika laiska Hallavan suhteen /-: On ollut paljon suunnitelmia, mutta suurin osa niistä on nyt jäänyt toteutumatta.. Ehkä alan tästä lähtien ryhdistäytymään ja oikeasti jakamaan aikaa, niin että asiat tulee tärkeysjärjestykseen. Oon tässä samalla laiminlyönyt omia (IRL) tärkeitä asioita, joten nyt on uudistuksen aika! Otetaan tää sit hei uudenvuodenlupauksena ;-)
Mutta mulla on tosiaankin tässä ollut "kaikkee". Joulu tuli ja meni, jätti pari kiloa lisää tähänkin kroppaan. Sitten Rovaniemen reissu, sen suunnittelu, pakkaaminen ja niin edelleen. Nyt oon onneksi kotona ja palannut arkeen, eli eiköhän tää tästä :-) Mutta hiljaiselo jatkuu vielä vähän aikaa, koska nyt on IRL elämässä liikaa keskeneräisiä sotkuja jotka pitää hoitaa ensin kuntoon ennen URL laiffia. Sitten yritän hoitaa ton Flooran aloitustarinan joskus pois alta.. Hih.. :-D

Kiitos kaikille kuluneesta kaudesta! Olette rakkaita <3 voevö ja niin edelleen;-)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyTi 12 Tammi 2016, 22:10

Muakin nolottaa kun oon ollut niin laiska. On totta että oonhan mä aika kiireinen, mutta kyllä mulla oikeesti vielä löytyis aikaa jos en olis niin saamaton :-D Mutta toisaalta ihminen ei oo kone eikä jaksa olla koko ajan työn touhussa, kaikkeen väsyy ja siks pitää muistaa ajatella itseään ennen kuin ottaa niin paljon tekemistä että väsähtää.
Mä koitan myös tänä vuonna laittaa asioita paremmin tärkeysjärjestykseen ja sit myös toimia sen järjestyksen mukaan muistaen, että mä tarvin joskus myös aikaa, jolloin mulla ei oo mitään velvollisuuksia. Sellasta aikaa, ettei tarvi tehdä lukiohommia, soittohommia eikä virtuaalihommia.

Ellen, kyllä täältä saa ja luulen että kannattaakin joskus lomailla :-) Anna aikaa itelles ja hoida rauhassa asiat mallilleen.

Tähän loppuun, oon tosi iloinen, että mun uusi esiintyminmekko saapui vihdoin! Ei helmassa oo kun puoli metriä ylimäärästä, mutta onneks on sakset ja ompelukone :-DD
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 07:22

Jep, mä oon ehkä vähän liikaa ylikuormittanut itseäni henkisesti ja fyysisesti kaikilla ns. turhilla asioilla, joita mun ei ois tarvinnut tehdä :-/ Sit heräänkin todellisuuteen että jaahas, miksi mä tähänkin rupesin, kun tiesin että mulla on nyt vähän muutakin tehtävää. Mutta kyllä tää tästä, pitää alkaa karsimaan turhia asioita elämästä pois :-)

Esiintymismekko n_n Kuulostaa ihanalta:-D
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 16:29

Btw, en malta odottaa että saadaan Hallavaan taas uusia hoitajia! :-))))
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 16:31

En mäkään :-))
Nyt on tullut myös harvinaisen hyvin hakemuksia kun miettii että toi on ollut tuolla vaan muutaman päivän!
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

Viestien lukumäärä : 174
Ikä : 26
Hevonen : Darli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 16:31

Sama Ellen :DD
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 16:34

Mäkin yllätyin, kun hakemuksia alkoi vaan ropisemaan tonne :-D Kieltämättä aloin jo kehittelemään miten Ellen sit tutustuis noihin kaikkiin hehheh.
Hei muuten, kun tonne on tullut nyt jo muutama sellainen hakemus joissa on samat hevostoiveet, niin karsiiko Aleksi vaan ne loput pois vai mitäh?
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 16:41

Mäkin mietin sitä, meinaa noi kaikki hakijat on niin hyviä, ettei yhtä voi vaan jättää ilman hoitsua :33
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 16:42

Totta :-)

//Mä nauran täällä ihan maha kippurassa Aleksin junnutunnille :'-DDDDDD Sä oot mahtanut olla väsynyt, kun Ellen vuorotteli koko tunnin Pallella ja Tintulla, ja yhtäkkiä Darlista tulikin vuonohevonen xDDDDD Eniten mua nauratti tää kohta: "Samoin Ellen ja Palle menivät varmaan tapaansa ja tyttö osasi hienosti antaa Tintulle ohjaa esteen päällä ja puomeilla." Ai että xd Mitenköhän olit Aleksi ajatellut noiden hevosjakojen menevän?? Vaikutti siltä että Senni meni Darlilla ja Dunjalla, ja Ellen Pallella ja Tintulla...
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:23

Oho. Oon kato vaan vaihtanu vanhasta pohjasta nimet ni on sit vissiin jääny joitain huomaamatta :'DD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:24

Ellen, ne on tehty edellisvuosien junnutuntien pohjiksista, niin siksi siellä varmaan on välillä sekoilua :-D

Ootetaan hakijoilta kakkostoiveita ja sitten katellaan kuka sopii parhaiten kenelle. Joskus käy niin että kaikille ei riitä hoitsuja (kelatkaa Sebeä; tulee jopa kymmeniä hyviä hakemuksia mutta vaan pari niistä pääsee porukkaan). Jos ei heti pääse hoitajaksi niin voi ryhtyä tuntilaiseksi ja jäädä kytikselle kunnes heppoja taas vapautuu. Suurin osahan uusista lopettaa ennen kuin ehtii kunnolla aloittaakaan.
Tää on kyllä vähän erilainen haku kuin yleensä, ennen hoitajia on vaan päästetty sisään sitä mukaa kun hakemuksia tulee, nopeet syö hitaat -tyylillä :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:26

//Hei kun tossa yläpalkissa lukee "jaa" ja Facebookin logo, niin tarkottaako se että Hallavan voi jakaa Facebookissa? :"-D
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:28

Sebeen hakeminen onkin ihan kauheeta!! Mulla kävi hitonmoinen tuuri kun pääsin ekalla yrityksellä sisään, mutta nytkin siellä on monia sellasia hoitajia jotka on tyyliin viis kertaa joutunut hakeen ennenkun pääsi sisään. Ne kaikki on vielä supermageita tyyppejä. Käy sääliks Annea kun se joutuu niin monen hyvän väliltä valikoimaan!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:31

Mäkin pääsin eka yrittämällä mikä on oikeesti ihan suoranainen ihme, koska mun hakemus oli semmonen vartissa kyhätty, en ollut perehtynyt mihinkään ja hahmokin sellainen hetken mielijohde :-DD

Oon varmaan kysynyt tätä jo, mutta kuka oot Sebessä? Virtuaalimaailmassa menee ihmiset niin ristiinrastiin, etten pysy perässä xDD
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:32

Munkin hahmo oli hetken mielijohde, enkä käyttänyt mäkään hakemukseen oikeestaa aikaa xD

Oon Seppeleessä Kuura, eli se superärsyttävä ankeliblondi joka puunaa Huiskaa ja pihatossa Rosaa
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:34

Aaaa, okei :-)
Mä oon ollut Sebessä viime syksystä mutta en vieläkään tunne ihan kaikkia tyyppejä siellä enkä oo kerinnyt tutustuttamaan Aurinkoa.
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:35

Mä itse ajattelin tutustuttaa Kuuran Arskaan jollain kepulikonstilla :DD Ehkä käytän välikappaleena Claraa, kuka tietää ;D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:39

Tuntuu että kaikki hahmot on siellä kauheen vanhoja, että oman on nuorimpien joukossa vaikea löytää kavereita D-: Tavallaan harmittaa kun tein Arskasta niin nuoren, mutta on ihan kiva, että saan nyt "kasvattaa" sen näin pienestä asti, niin se saa vielä rauhassa muuttua ja kehittyä ja pääsen syventymään siihen kunnolla. Valmakin tuli Hallavaan 14-vuotiaana :-D
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 17:45

Kuuris on 16, ja sen probably best friend (Clara) on 14
Kide
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen

Viestien lukumäärä : 27

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 19:41

Täälläkin yks sebeläinen ilmottautuu! :-D Rokkia hoitelen Sussu nimellä. Ja sitä ennen hoidin Rottaa vähän pääl vuoden (melko epäaktiivisesti valitettavast :/) nyt Rokin kaa kuitenkin koitan olla vähän aktiivisempi :-)
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 19:45

Oooi, Sussuu! Mä saataon tuntee sut ainakin ite muidenkin talliwn kautta, jos puhutaan samasta henkilöstä.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 19:57

Aleksi kirjoitti:
Oho. Oon kato vaan vaihtanu vanhasta pohjasta nimet ni on sit vissiin jääny joitain huomaamatta :'DD

Veikkasinkin että jotain tollasta :-DDD
Argh, kumpa mullakin olis aikaa sebeen! Siellä tuntuu pyörivän koko virtuaalimaailma, ja muutenkin koko mesta ihan uskomaton! :-))
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 20:23

Seppele on ehkä virtuaaliheppailun keskittymä, mutta paras paikka se ei oo, kyllä Hallava voittaa, oma maa mansikka ja muu maa mustikka ;-)
Mutta Seppele on siitä kiva paikka että se pyörii melkein koko ajan samalla aktiivisuudella eikä tarvi murehtia että jos itse pitää pari viikkoa lomaa niin koko paikka hiljenee :-D Saa vaan rauhassa sulautua joukkoon.
Toisaalta tykkään Hallavassa olla modena, tulee semmonen fiilis että musta on ehkä jotain hyötyäkin, kun Seppeleessä vaan heilun randomisti ja kirjoittelen sika epäaktiivisesti D-: Hallava on myös kiva, koska tää on tälleen syrjässä eikä täällä oo hirmuista väenpaljoutta. Mutta uskokaa tai älkää, kyllä meidät tunnetaan Sebessäkin, olin ihan ällistynyt että osa porukkaa seuraa sivusilmällä mitä täällä tapahtuu, lueskelee meidän tarinoita yms.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 20:30

Hallava is the best, ei Seppele voittais tätä millään hinnalla <3 Ja mäkin tykkään siitä, että tää on vähän syrjemmässä ja toiminta on pienempää, mutta aktiivista kuitenkin. Seppeleessä on iso suurmassa ja sinne on muutenkin hankala päästä sisään, täällä taas porukkaan sujahtaa todella nopeasti :3 Vaikka onhan se mahtava paikka ja siellä on aikamoinen historia, niin Hallava on täyttä kultaa :-))
Kide
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 20:48

Senni, oon aika mones paikkaa pyörinyt tolla Sussu nimellä, että voi olla et tunnetaankin jonkun muun tallin kautta :-D Missä oot ite pyörinyt?
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 21:27

Hih, mäkin pyörin harmillisen epäaktiivisella tallilla jossa on kanssa Sussu ;'D
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 21:36

No oon ollut susarilainen ja sit just sebe ja tais olla joku muukin. Sit jos hötönetissäkin oot Susssu nii taidan tietää kuka oot :-D
Kide
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 21:41

Joo susikallios oon (täl hetkel harmillisen epäaktiivinen) ja joo hötössä oon Susssu. nimimerkillä :-D Jännä että porukka tunnistaa mun tätä "yleisempää" nimimerkkiä! Joillain talleilla sitten pyörin tämmösillä erillaisilla hahmoilla, kun ei aina jaksa vaan olla se sama Sussu :'D
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyKe 13 Tammi 2016, 21:44

Siis mua vähän naurattaa että Kuuriksen pikkusiskon nimi on Kide, ja sit sun nimi on täällä se :-D ei muuten, mut oot tullu jo niin monta kertaa vastaa
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyPe 15 Tammi 2016, 15:08

Ihanaa, vihdoinkin perjantai!! <:-D Mulla on ollut kouluarkeen palaaminen vastakohta pehmeälle laskulle, ja se on ollut enemmänkin kova tömäys karuun maailmaan u_u Voitte uskoa että oon ihan rättiväsynyt. Mut pitäisi kai vielä ratsastustunnillekkin jaksaa raahautua, katotaan mitä siitäkin tulee :-/

Mitäs teille kuuluu? Onko kouluun palaaminen ollut hankalaa? Täältä ainakin kuittaa kohta nukahtava tylleröinen...
Kide
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyPe 15 Tammi 2016, 15:59

Itelläki kouluun palaaminen joululoman jälkeen oli kauheeta :-D Perjantai-iltapäivät on todellist juhlaa ku vihdoin pääsee kotiin ja tietää et on pari vapaata edessä! Ja vihdoin saapu mun odottama paketti viljar shopista kun tilailin hepalle uudet kuolaimet ja pari riimua, sekä tallikaverille suojasetin :>
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyPe 15 Tammi 2016, 16:37

Mulla on paluu koulunpenkille edessä vasta maanantaina ja voi itku, että siitä tulee tuskaista. Pitkään mun unirytmini oli tasainen: sain helposti unta ja heräsin aina seitsemän maissa. Nyt voisin nukkua joka aamu kymmeneen, joskus pidempään ja joskus vähemmän. Aamukasin luennot kyllä tulee menemään isossa pahassa koomatilassa. Onneksi kahvi on keksitty. Sen juonti on kyllä riistäytynyt multa ihan käsistä.

Onko teillä muilla jotain "paheita"? Jakakaa ihmeessä, niin en tunne näin huonoa omatuntoa kahvinlitkintätahdistani :-D

Läsnäolopakollisten juttujen puolesta mulla on melko väljä opiskelukevät, mutta toki on sitten luettavaa ja kirjallisia töitä. Kandiaihetta pitäisi ruveta tosissaan miettimään ja sijaisuuksia haalia niin paljon kuin ehtii tekemään. Kesällä suunnittelin tekeväni sivuaineen peruspaketin kasaan - ja epäilemättä olen taas kahvilatyttönä siinä ohessa. Kyllä siis tämä reilun kuukauden lomakoomailu tässä talvella on ollut ihan hyvä juttu! Jaksaa painaa taas vuoden verran hommia ennen seuraavaa joululomaa. (:

(edit: noniiiin, ja heti valiteltuani ja voivoteltuani sitä, että kahvia kuluu nykyään ihan luvattoman paljon... menin keittiöön ja keitin sitä lisää.)
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyPe 15 Tammi 2016, 17:07

Mulla alko tää kouluunpalaaminen ihan super kamalalla fiiliksellä. Ja vieläkin on vähän sellanen olo että miten mä pystyn pitämään itteeni kasassa taas seuraavan puol vuotta ku toi rakas jäi taas suomen toiselle puolelle.
Se myös ahisti/ärsytti/itketti et meijän koulu alko tosi hitaasti, ei olla saatu kunnolla mitään uusia tehtäviä ja lähinnä hengaillaan koulussa. Ja mä en todellakaan muuttanu tänne vaan roikkuakseni jossain. Sen takii oon ottanu niin paljon kaikkii omii projekteja että voin ees joteki käyttää ajan hyväksi.
Niin ja ikävän ja kouluvitutyksen lisäksi oli tietysti myös omat hormoonit siinä tilassa et oon lähinnä itkeny koko viikon. Mutta no tänään päivällä oli ihan jees fiilis, ilta menee varmaan taas pillittäessä
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyPe 15 Tammi 2016, 17:10

Höh, on kyllä kurja tilanne toi etäsuhde ): Ja se, jos koulussa ei oikein tehdä mitään hyödyllistä / järkevää / mielekästä. Ai että se on turhauttavaa! Voi Aleksi, täältä saat etähalin ja, öö, kahvia ja sympatiaa. Voin olla ainakin juttuseurana, vaikken muuten tiedä, miten parantaa tilannetta! (:
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyPe 15 Tammi 2016, 19:37

Aleksi, jättihali täältäkin <3

Paheita? :-DD On mulla paheita, öö, kaks tai oikeestaan sellaset satakymmenen xD Mäkin oon nimittäin hirvee kahvinlipittäjä, sitten lanitan ihan liikaa tietokoneella ja kännykällä, perjantai-iltoina en saa muuta aikaseks kun syötyä kolme pussia sipsiä ja katselen liikaa sitä surullisen kuuluisaa netflixiä.... O_o
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyPe 15 Tammi 2016, 19:49

Ainiin, ja miljoonat tervetulotoivotukset uusille hoitajille!! Mä en malta odottaa, että päästään tutustumaan <3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyPe 15 Tammi 2016, 20:06

Määh, tsemppiä Aleksille, toivottavasti mieliala lähtee nousuun <3

Tervetuloa Saania, Oscar ja Fiia! Toivottavasti teillä on eessä pitkä Hallava-tarina ja toivottavasti viihdytte :-)
Ja mainiota että Eevi on taas takas, varsa muuttaa Hallavaan ilmeisesti helmikuun alussa?

Mun suurin pahe taitaa olla laiskuus. Jos mun pitäisi tehdä jotain mikä ei motivoi, yritän keksiä itselleni kaikkea turhaa tekemistä kuten just tietokoneella roikkuminen Dx
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 11:32

Tervetuloa muutkin uutukaiset hallavalaiset (:
Valma, juu, helmikuun alussa Susi vieroitetaan ja se on valmis matkaamaan uuteen kotiinsa. (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 11:33

Jeea, jännää n__n

Mulle iski hirveä kirjoitusvimma, josko tätä sais Sebeenkin kanavoitua, ja sit vois kirjoittaa jollekin toiselle viikonlopulle tarinan Malpuun! Ja tänä iltana varmaan vielä kirjotan tänne My Dear Diaryyn n__n

Btw ihan sikarasittavaa kuin Dunjan päikkyyn ei IKINÄ tuu uutta sivua, mulla menee aina ikuisuus kelata alas asti '-.-
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 15:21

Sama juttu :-D Aina kun oon kännykällä, saan selailla alas ihan liian kauan xD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 16:57

Tutiskaa ihmiset, mä kirjoitin juuri Diaryyn lukiobileistä :-DDD
Tarinasta näkyy varmaan aika hyvin etten ite oo ikinä ollut muissa kuin muusikkobileissä xDDDD
Oli muuten päivän neljäs tarina! n__n
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 17:00

Hyvä Valma :-DD Ajattelin, että voisin jatkaa tota tänään tai huomenna, riippuu milloin saan sen valmiiks xD
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 17:02

Heii, toi oli tosi hauska ja hyvä! Senni ei kuitenkaa taida olla biletyyppiä! :DD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 17:28

Mut jos joku oikeesti jaksoi lukea ton kokonaan alusta loppuun (vaikee uskoo, siitä tuli vähän pitempi kuin oli tarkoitus DX) niin saattoi ilmetä syy miksi kohta Hallavassa pitää tutista housuissaan :-DDDD
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 17:46

Aivan loistava toi sun lukiokirjotus!! En malta oottaa jatkoa:D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 20:28

:-DD

Voi apua, yks linkkas meidän orkesterin Facebook-ryhmään tän ja kertoi että meidän entiset legendaatiset sellistipojat oli orkesterireissulla laulanut ton laivalla karaokessa :"-DDDD
//Ne luovutti meille haasteen, että nykyiset sellopojat (joihin kuuluu myös mun poikaystävä) menee seuraavalla laivareissulla laulamaan DD-:
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari

Viestien lukumäärä : 46
Hevonen : Bee

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptyLa 16 Tammi 2016, 20:33

Hyvin jakso lukea Valma, jee draamaa Hallavaan, jännäilen jo jatkoa!!

Oon taas aika ulalla Hallavan suhteen, niin paljon ootte saanu tapahtuun. Koitan vähän päästä kärryille..:D Mutta joka tapauksessa tervetuloa kaikki uudet ja vanhat Hallavalaiset!(:
Fiia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Fiia

Viestien lukumäärä : 3
Hevonen : Kyyhky

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 EmptySu 17 Tammi 2016, 13:00

Eilisen iltalukemiseksi Valman uusin tarina, jakso ihan hyvin lukemaan loppuun! Uutena hoitajana munkin täytyy Inari päästä vähän kärryille, että mitä tapahtuu ja milloin tapahtuu...:D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 14 Empty

Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #7